'Brands zorgt voor transfervuurwerk: Barcelona-duo last minute naar Everton'

    'Brands zorgt voor transfervuurwerk: Barcelona-duo last minute naar Everton'

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:14

    De kogel lijkt door de kerk: Everton gaat zich volgens Catalaanse en Engelse media op de valreep versterken met Yerry Mina én André Gomes van FC Barcelona. Ook Chelsea-verdediger Kurt Zouma lijkt naar Goodison Park te komen.

    Cadena SER en The Daily Mirror pakken donderdag uit met het nieuws dat Everton en Barcelona een akkoord hebben bereikt over de transfers van Mina en Gomes. De Premier League-club, onder leiding van director of football Marcel Brands, betaalt 30 miljoen euro voor Mina. De transfersom kan door bonussen oplopen naar 32 miljoen. Gomes wordt voor één seizoen gehuurd. Daar is 2,5 miljoen euro mee gemoeid.

    Mina en Gomes zouden donderdag een medische keuring hebben ondergaan in het ziekenhuis van Barcelona. Enkele medici van Everton waren daarbij aanwezig. Mina en Gomes voegen zich bij Lucas Digne, die vorige week Barça verruilde voor Everton. Daarnaast lijkt ook Chelsea-verdediger Zouma nog naar Goodison Park te komen. Brands moet haast maken, want de Engelse transfermarkt sluit om 18.00 uur.

    Lees ook: 'Nieuws uit Engeland: Brands bereikt akkoord met Chelsea over verdediger'

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 17:16
    18.00 uur. Ik hoop dat dit genoeg zegt over die Engelse transfermarkt.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11057
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:19
    Zo, dat heeft Brands prima gedaan. Normale prijzen betaald voor Engelse begrippen. En ja, het is te zot voor woorden in Engeland, eigen jeugd komt gewoonweg niet meer aan de bak.
    Vind ik leuk
    Foebele +54897
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:18
    Moet het nog allemaal maar zien hoor met Everton, lees veel reacties dat Brands goed bezig is, maar de tijd moet dat allemaal nog gaan uitwijzen.

    Wel is me opgevallen dat het lijkt alsof hij heel veel spelers heeft gehaald, maar het uiteindelijk best mee valt.

    Gun het die man wel hoor dat hij het goed doet, maar ik ben gewoon iemand die zijn rol in de recente successen van PSV toch wat meer in perspectief ziet dan anderen, velen doen net alsof het allemaal zijn succes is, terwijl hij jaren daarvoor verguisd werd.

    PSV is naar mijn mening eerder op de goede weg gekomen door Gerbrands en de titel van vorig jaar was toch echt voornamelijk de verdiensten van Cocu die absoluut het maximale er uit perste door puur op resultaat te spelen.
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Ja en als je zo’n150 miljoen mag uitgeven....dan kunnen jij en ik het ook!
    Vind ik leuk
    Foebele +54897
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    Ligt er aan, zat clubs geven geld uit alsof het als water uit de kraan komt en boeken er bar weinig succes mee.

    Zo verwacht ik helemaal niks van Barca de komende jaren. Tuurlijk draaien ze bovenin mee in Spanje, het gat met de rest is inmens daar, maar het gaat allemaal zo lukraak dat er weinig idee achter zit.

    150 miljoen uitgeven kunnen we allemaal wel ja, zeker als het niet ons eigen geld is, maar er succes mee boeken is hele andere koek!
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:38
    Dat is 1-0 voor jou👍
    Vind ik leuk
    Banaan +733
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
    Verguist zeker niet! Heb wel vaak mezelf afgevraagd waarom hij nooit verdedigers haalde. Altijd alleen maar goede aanvallers en middenvelders en de achterhoede laatste moment nog wat regelen. Nu lijkt hij niets anders dan verdedigers te halen.. Mocht dit allemaal rondkomen dan is ie trouwens wel echt goed bezig geweest.
    Vind ik leuk
    Foebele +54897
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    Zeker wel, die man werd door velen uitgekotst, zat PSV-ers wilde wel degelijk dat zijn kop zou rollen. Toen Toontje kwam veranderde alles.

    En ja, dat was het hele punt, structureel de verdediging verwaarlozen, dat deed hij vorig seizoen ook, maar toen hadden jullie het geluk dat Philip het zo fantastisch deed met zijn resultaat voetbal.

    Ik hou er niet van maar het had succes, dus dat was gewoon heel knap van Cocu.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Gerbrands kwam op het juiste moment erin. Dus het was niet alleen de verdienste van Gerbrands. Psv heeft eraan hard getimmerd de jaren daarvoor. Gerbrands heeft met zijn visie ervoor gezorgd dat meerjarenplannen sneller konden worden gerealiseerd. Ook doordat het sportief beter ging op t.moment dat hij binnen kwam.
    Vind ik leuk
    Te ligt +280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:01
    Meer in perspectief dan andere.....? Een andere wellicht...
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:19
    Brands is on fire!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:19
    Hij gaat als de Brand!!! Lekker bezig ondanks dat hij gewoon een hele dikke portefeuille heeft en kan doen wat ie wilt
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:20
    Bericht 700 over die spelers van Barcelona die naar Everton gaan.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:21
    Lekker bezig Marcel
    Vind ik leuk
    pos +8754
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:24
    Als ie nog een paar minuten over heeft gaat ie vast ook Rooney nog terughalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Mina is een goede aankoop voor Brands. Maar wat moet die nou met Gomes? In ieder geval zijn wij van hem af dus win win

    Mina en Zouma als duo zou wel kunnen werken
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:25
    Misschien nog even Dennis suarez kopen en Paco ook nog.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2859
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:29
    Hoeveel items kan je plaatsen over een bepaalde transfer...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:48
    Het volgende bericht is: “Brands legt Barca-spelers definitief vast.”
    Vind ik leuk
    SKIETE WILLY +1105
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Topper die Brands, op het juiste moment pieken!
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Brands heeft het deze zomer voortreffelijk gedaan. Niet gwn maar wat kopen zoals ze vorige zomer bij Everton hebben gedaan ( 3/4 aanvallende middenvelders halen 🙄) maar gwn kijken waar je versterkingen nodig hebt en die dan voor een goede/ redelijke prijs kopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands zorgt voor transfervuurwerk: Barcelona-duo last minute naar Everton'