LIVE-discussie: Feyenoord met Bijlow en zonder acht spelers in Europa League

LIVE-discussie: Feyenoord met Bijlow en zonder acht spelers in Europa League

Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 17:38do 09-08-2018 om 17:38

Niet Kenneth Vermeer, maar Justin Bijlow verdedigt het doel van Feyenoord in de Europa League-wedstrijd tegen AS Trencin. In Zilina wordt donderdag om 19.00 uur.

Giovanni van Bronckhorst kiest tegen Trencin voor de verwachte elf namen. Jerry St. Juste, Eric Botteghin, Tonny Vilhena en Robin van Persie ontbreken om uiteenlopende redenen, waardoor de Feyenoord-trainer heeft besloten de rest van de basiself intact te laten. Ridgeciano Haps, Yassin Ayoub, Renato Tapia en Nicolai Jörgensen zijn al langer geblesseerd.

Bijlow staat onder de lat bij Feyenoord. De twintigjarige keeper krijgt de voorkeur boven Vermeer, van wie aanvankelijk werd verwacht dat hij een kans zou krijgen. Feyenoord trapt om 19.00 uur af tegen Trencin. De eerste ontmoeting in de derde voorronde van de Europa League wordt gespeeld op het kunstgras van Zilina.

De opstellingen:

Trencin: Semrinec; Skovajsa, Zubairu, Yem, Sulek, Catakovic, Lawrence, Sleegers, Azango, El Mahdioui, Mance.

Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk; Toornstra, Clasie, Amrabat; Berghuis, Vente, Larsson.

Plaats een reactie

Patrickj3 +4157
donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
Succes Feijenoord
Vind ik leuk
Fr12.nl +42
donderdag 9 augustus 2018 om 17:41
Thx... jullie ook volgende week vs standard
Vind ik leuk
Patrickj3 +4157
donderdag 9 augustus 2018 om 17:44
Tuurlijk,in Europa ben ik voor elke Nederlandse club.
Vind ik leuk
Manuel_s +97
donderdag 9 augustus 2018 om 17:52
Zo hoort het, als Psv fan zie ik ook graag Nederlands voetbal om hoog gaan, al die landen lachen maar... Terwijl ze wel veel goede spelers hier weglopen, door al die jeugd en jonge goedkope. Aankopen worden de clubs in Nederland financieel veel beter... Vooral Ajax plukt daar op dit moment de vruchten van en dat is te merken in de aankopen
Vind ik leuk
Horas +574
donderdag 9 augustus 2018 om 18:12
En zo is het. Dank voor de goede wensen. :)
Vind ik leuk
Rvdh1994 +378
donderdag 9 augustus 2018 om 19:13
Wat een kutopstelling , van beek en amrabat schandalig..
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
donderdag 9 augustus 2018 om 17:39
Fijn, kunstgras...

Succes Feyenoord!
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:39]
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:41
Vente kan wel tegen kunstgras.
Vind ik leuk
ruite083 +179
donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
Ook als zo, n kunstgras produkt , dat gaat echt goed komen.
Vind ik leuk
Fr12.nl +42
donderdag 9 augustus 2018 om 17:42
T is nu echt noodzakelijk voo alle NL clubs die nog kunnen doorgaam ook doorgaan....
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:42
Zelfs op dat klote kunstgras moet Feyenoord in staat zijn om een goed resultaat te halen, ondanks dat veel basis speler er niet bij zullen zijn om wat voor reden dan ook.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
Precies .
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:47
Zet hem op niet verliezen!
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:48
Niets is sterker dan dat ene woord. Good Luck Feyenoord!
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
donderdag 9 augustus 2018 om 17:48
ben erg nieuwsgierig naar de aanval, Larsson mag het wel is gaan laten zien na vorig seizoen en heb hoge verwachtingen van Vente in de toekomst...
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1458
donderdag 9 augustus 2018 om 17:49
Succes Feyenoord
Vind ik leuk
Manuel_s +97
donderdag 9 augustus 2018 om 17:49
Ik vrees voor Feyenoord, die sven en arie kunnen nog net een bal in iemands voeten spelen, amrabat is beperkte middenvelder en die vente moet 't nog maar laten zien
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
Arie stuurt de boel wel goed aan en Vente trapt er gewoon ééntje in vandaag. Wat betreft die andere 2 hebben je gelijk.
Vind ik leuk
Manuel_s +97
donderdag 9 augustus 2018 om 17:50
Je kan hier zomaar 3 1 verliezen door alle omstandigheden
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
donderdag 9 augustus 2018 om 17:51
Heeft het AD zelfs deze opstelling verkeerd, als huiskrant zijnde?
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
Ik heb het A.D. nog nooit een juiste opstelling zien plaatsen.....
Vind ik leuk
ruudie +24
donderdag 9 augustus 2018 om 17:55
in the pocket en zondag die boeren ff pakken
Vind ik leuk
KOudman +375
donderdag 9 augustus 2018 om 18:06
Gaat erg lastig worden met zoveel blessures. En gelijkspel en uitdoelpunt zou ideaal zijn, maar ik denk eerder dat Feyenoord moet uitkijken dat het niet verliest.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
Kunstgras? Blehhh
Vind ik leuk
poklane +5406
donderdag 9 augustus 2018 om 18:11
Kunstgras, dik 30 graden, kut omstandigheden dus. Veranderd alleen niks aan het feit dat we gewoon moeten winnen.
Vind ik leuk
Jeroen77 +518
donderdag 9 augustus 2018 om 18:27
Kom op Feyenoord. Vol erop, kop erbij.
Vind ik leuk
Realist1892 +1451
donderdag 9 augustus 2018 om 18:30
Veel Succes Feyenoord.
Ik ga nu naar de Gele Dome en hoop op een goed resultaat tegen Basel.
Al heb ik zwaar hoofd in,ik laat me verassen.
Vind ik leuk
soksa +1763
donderdag 9 augustus 2018 om 18:31
8 afwezigen..... lekker dit
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 9 augustus 2018 om 18:42
Die Been pleurt er de ene na de andere emmer clichés uit zeg... bah bah...

Vind ik leuk
davidben +6532
donderdag 9 augustus 2018 om 18:57
Haha
Heb bij die man altijd het idee dat ie nodig moet poepen als ik zie.
Vind ik leuk
Sacredfury +482
donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
Ik juich vanavond voor Feyenoord, hopelijk meerdere keren.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 9 augustus 2018 om 18:59
Arbiter Schorgenhofer... klinkt mij als een schansspringer in de oren!

Hoop dat ie geen boodschap van de UEFA mee heeft gekregen.
Vind ik leuk
Fr12.nl +42
donderdag 9 augustus 2018 om 19:01
Pfff... ik kan nu al niet maar naar die commentator luisteren.... evert ten apel IN
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:06
Gevalletje 5-0 nederlaag voor feyenoord?
Vind ik leuk
Roffel1998 +2721
donderdag 9 augustus 2018 om 19:06
Berghuis, zo slecht gepasst, daarna die gozer helemaal vrij. Zag er niet goed uit.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29716
donderdag 9 augustus 2018 om 19:07
Na 5 minuten al achter tegen een ploeg met een KKD begroting..

Come on Feyenoord!!
Vind ik leuk
TopsyKrets +1583
donderdag 9 augustus 2018 om 19:08
Wat een kneuzen bah.
Vind ik leuk
buddha +10905
donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
oepssss
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
Je kan praten over spelers die er niet zijn, t ergste is dat vd Heijden er wel is, lekker laten staan hoor gio, gaan we voor de derde plaats, wat een drama die jan Arie!!
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 19:12
Van Beek die zich als een junior uit laat spelen. En t begint met een veel te nonchalante bal van Berghuis. Dom inleveren. En gelukkig is bijlow scherp anders kon je je nu al volledig op de competitie gaan richten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:15]
Vind ik leuk
Rk83 +60
donderdag 9 augustus 2018 om 19:14
Berghuis balverlies en stoppen met lopen.....
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 19:16
Precies dat. Die jongen kan fantastisch voetballen maar af en toe ook zo gigantisch niet thuis geven.
Vind ik leuk
Rk83 +60
donderdag 9 augustus 2018 om 19:25
Idd mooie acties goede voorzetten maar qua werklust en meeverdedigen...
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
we spelen weer heerlijk, ouderwets feyenoord
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:35
Ja ouderwets Feyenoord Haha
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 19:41
mijn reactie was sarcastisch he
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:43
De mijne ook 😁
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:45
Maar effe serieus. Ze zetten Nederland wel weer effe te kakken. Schande dit .
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 19:50
ben ik helemaal met je eens.
dit mag je gio aanrekenen, er zit niks in dat team, geen visie geen spel, geen tactiek.
ook niet als we geen blessure's hadden en een compleet fit elftal hadden.
Maar de kudde laat graag verblinden door een denneappeltje en een fruitschaaltje
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
Feyenoord ,succes ! Winnen daar !ik steun feyenoord
Vind ik leuk
The Iceman +16358
donderdag 9 augustus 2018 om 19:10
Slappe hap dit.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:12
Niet te geloven...….
Vind ik leuk
Floaz +902
donderdag 9 augustus 2018 om 19:13
Oei bijna al 2-0 gaat lekker met het Nederlands voetbal
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 9 augustus 2018 om 19:13
Het is zo immens slecht mijn club ff sireneus
Vente,amrabat,Larsson, Verdonk,Nieuwkoop,vd Heijden het kan echt niet zijn allemaal Excelsior spelers check de bank dat is nog minder als FC Hardenberg
Het is echt een drama drama drama drama
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:23
Rustig, man. Ze komen stilaan beter in de wedstrijd.
Vind ik leuk
Smithsonian +43345
donderdag 9 augustus 2018 om 19:25
Slecht begin.

Heel bagger dit.
Vind ik leuk
Floaz +902
donderdag 9 augustus 2018 om 19:33
Hoe snel is hun links buiten
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 19:33
Zo te zien 4 x zo snel als Nieuwkoop.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1583
donderdag 9 augustus 2018 om 19:33
Wat is Feijenoord slecht, niet normaal.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:36
Gaan ze de strijd asn met fortuna om degradatie.. wat barre slecht.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2721
donderdag 9 augustus 2018 om 19:34
Hoeveel geld heeft Feyenoord nog om aankopen te doen? Die lijken me nog wel nodig namelijk.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:37
Traag, schijterig, niet scherp en 0 creativiteit

En wat is Amrabat een beperkte middenvelder zeg, pfff

Nog maar 55 minuten.... zucht
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:37
Hebben ze het G team gestuurd ofzo achterlijke mongolen achterin
Vind ik leuk
TopsyKrets +1583
donderdag 9 augustus 2018 om 19:37
Niet normaal wat een geblunder.
Vind ik leuk
Floaz +902
donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
Feyenoord heeft goed naar az gekeken bam 0-2
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
wat een team zeg mijn god, en wij maar denken dat we er zijn.
ongelooflijk
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
Als die Turken van Beek nog willen hebben krijgen ze er 6 miljoen bij.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
Wat een dramatisch elftal zeg dat Feyenoord
Vind ik leuk
Bocajuun +893
donderdag 9 augustus 2018 om 19:38
En hier gaat Bijlow al vreselijk onderuit bij de 2-0!
Vind ik leuk
Roffel1998 +2721
donderdag 9 augustus 2018 om 19:39
Dr was een club die Van Beek wilde hebben toch? Ik zou m gelijk verkopen, zo slecht
Vind ik leuk
Floaz +902
donderdag 9 augustus 2018 om 19:49
Muhahaha
Vind ik leuk
Yuri +3558
donderdag 9 augustus 2018 om 19:40
Ajax Trencin
Vind ik leuk
broedkip +2221
donderdag 9 augustus 2018 om 19:44
Vermeer is de betere keeper maar geen Rotterdammer. Zag net een doelpunt vallen en dat bevestigd het.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:44
10 10 10 10 10 !!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:45
en nummer 3...zo slecht heb ik feyenoord nog nooit gezien
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 19:46
Zo, lekker getimed Nieuwkoop. En daarom zoeken we nog een rechtsback. Kan je wel zeggen dat Janmaat niet hoeft te komen maar ik zie gvd nog liever Gil Swerts op rechtsback.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:48
Vrees dat het 5-0 gaat worden.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
Wordt denk ik degradatievoetbal dit jaar,
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
Feyenoord is klaar met Europees voetbal
Vind ik leuk
JoeyC +3999
donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
Dat wordt rechterrijtje voor Feyenoord komend seizoen.
Vind ik leuk
Floaz +902
donderdag 9 augustus 2018 om 19:47
Hoe slecht was psv eigenlijk in jc-schaal, 3-0 gewoon stoppen gefeliciteerd Trencin, ook nog 1 afgekeurd
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:48]
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 19:48
Supporter tot in de eeuwigheid.

Maar nu even niet ... kan het niet echt meer aanzien, wat een amateur C- klasse voetbal wat Feyenoord laat zien hier.
Vind ik leuk
Bocajuun +893
donderdag 9 augustus 2018 om 19:49
Gister werd er hard geroepen dat wij(utrecht) niets te zoeken hebben in de EL, nou feyenoord dus ook niet.. haha wat een verdediging!
Vind ik leuk
poklane +5406
donderdag 9 augustus 2018 om 19:49
Met trost kondig ik bij deze de terugkeer van mijn oude avatar aan. De vlag ligt al klaar, als Gio eruit gaat gaat de vlag hier ook uit.
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 19:53
toch weer heerlijk genieten dit!
na al die prijs(jes), eindelijk mijn club weer zien spelen zoals het hoort.
er vooraf vertrouwen in hebben, en dan weer heerlijk voor heel NL/EU op je bek gaan. Kan alleen bij mijn mooie club!
Heerlijk, laat het eredivisie seizoen maar weer beginnen.
Weer lekker het lulletje zijn ochtends bij de koffieautomaat :)
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 9 augustus 2018 om 20:00
Ik was blij er vanaf te zijn eerlijk gezegd. Al smaakt een prijs na jaren gekanker wel veel lekkerder.
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
ik train jo8 van mijn zoon, zit meer passie en gedachten in, dat wat ik hier zie
Vind ik leuk
JoeyC +3999
donderdag 9 augustus 2018 om 19:53
Nu mis ik Genee, Gijp en Derksen.
Vind ik leuk
Shenzen +332
donderdag 9 augustus 2018 om 19:56
Lekker stoppen met europees voetbal in nederland,wordt nooit meer wat..Ga maar hockey spelen,ligt jullie beter ;)
Vind ik leuk
Nummertien +4789
donderdag 9 augustus 2018 om 20:01
Waar kijken we naar? Had gewoon 6-0 kunnen zijn. Dag co efficient!

Feyenoorders ik baal met jullie mee!:(
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 9 augustus 2018 om 20:02
Nou roep ik het al maanden wat denkt v geel nou
Clasie echt prima nu ook beste speler van Feyenoord
Maar de rest op Berghuis na en vd beek is toch potsijandosi geen Feyenoord waardig het is zo slecht in jaren niet zo slecht Feyenoord gezien we beginnen met de backs bij hun uitleen clubs nooit in basis ,bijlow een groot zenuwpees,vd Heijden nog slomer als vd Burgerking, Larsson is lurling 2.0 ,Vente is achabar 2.0 , amrabat roep ik al een jaar die is echt niet vooruit te branden met die dikke reet van hem het is echt een groot drama en niet zo klijntje ook het wordt helemaal niks de komende 18 jaar!
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 20:15
vd beek speelt bij ajax
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 9 augustus 2018 om 20:23
Sorry v beek
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 20:28
op berghuis en v beek na geen feyenoord matriaal? van beek is een partij drama, en berghuis ook altijd als het om het echie gaat
Vind ik leuk
sphynx +1041
donderdag 9 augustus 2018 om 20:20
10 10 10 10 10
Vind ik leuk
Nummertien +4789
donderdag 9 augustus 2018 om 20:21
Wat een droevenis....
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 20:22
Dat word een mooie cruijffiaanse overwinning
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 9 augustus 2018 om 20:23
Ahahahahahah het is gewoon zielig
Bijlow wat is dat een vd slechtste keepers die ooit in goal van Feyenoord gestaan het is zo ongelofelijk slecht het is gewoon lachwekkend
Gio eind vorig seizoen zijn ik het al op zouten het is zo slecht en je keuzes laatste 6 maanden pakken allemaal verkeerd uit
Het is zo slecht geen woorden voor pffff
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 20:27
Een einde voor vanbronckhorst?
Vind ik leuk
DEWEE +2759
donderdag 9 augustus 2018 om 20:27
Leuke wedstrijd. Beter dan die bus parkeerders. Voetballen ook nog best aardig. Die spits zou met 2 vingers in de topscoorder worden in de eredivisie.

Nu weten we ook weer waar we thuishoren in Europa en hoe het niveau van de ED is.

Een aantal spelers van Trencin misstaan zelfs niet bij die toppers hier in Nederland. Het verschil in behendigheid is toch groot wat ook wesr schrijnend in. Worden gewoon dul gedraaid
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:28]
Vind ik leuk
Strijp +14119
donderdag 9 augustus 2018 om 20:30
Tactisch niet voor kunnen bereiden op deze tegenstander geeft de bedenkingen bij het presteren van Gio
Vind ik leuk
derksen +9147
donderdag 9 augustus 2018 om 20:36
Ja ff sireneus hij koos om niet te trainen op het veld waar wedstrijd wordt gespeeld
Niet dat dat veel uit had gemaakt maar tjonge jonge zo der rvp jorgenson is het helemaal niks!
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 20:35
Wie is nu de eigelijk de slechtste van feyenoord?
Vind ik leuk
Lady Sam +172
zondag 12 augustus 2018 om 13:23
Nou dat is dus volledig fout gegaan ,geen inzet en een totale afgang.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws