Leicester telt 23 miljoen euro neer ná deadline: Turkse international komt

    Leicester telt 23 miljoen euro neer ná deadline: Turkse international komt

    donderdag 9 augustus 2018 om 19:10

    Caglar Söyüncü mag zich officieel speler van Leicester City noemen. De Turkse verdediger komt over van SC Freiburg en kost een slordige 23 miljoen euro.

    Leicester heeft de transfer van Söyüncü donderdagavond bevestigd via de officiële kanalen. Hij signeert in het King Power Stadium een vijfjarig contract. Söyüncü is een 21-jarige verdediger, die eerder dit jaar nog werd gelinkt aan Manchester City, Chelsea, Arsenal én FC Barcelona.

    Söyüncü bereikte donderdag een persoonlijk akkoord met Leicester, onderging een medische keuring en ondertekende vervolgens zijn contract. Hij wacht nog op een werkvergunning, waardoor hij komende vrijdag nog niet kan debuteren in de Premier League. Leicester gaat op bezoek bij Manchester United.

    Söyüncü maakte op negentienjarige leeftijd zijn debuut voor Turkije. De teller staat inmiddels op veertien interlands. Hij speelde de laatste twee seizoenen bij Freiburg.

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 19:12
    Tuut tuut tuut!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:13
    Goed gedaan mijn brüür.
    Nu nog een foto met mijn andere brüür en dan ben ik helemaal blij 😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:14
    Nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:20
    Zwaar overbetaalde transfersom. Voor Turks elftal makkelijk goed genoeg, dat stelt niets voor. Maar was bij Freiburg niets bijzonders, anders hadden grotere clubs wel interesse gehad.
    Vind ik leuk
    davidben +4156
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:54
    Dat staat er toch bij. Lees nou eens het artikel helemaal.
    Slimme keuze, want bij een topclub speelt hij waarschijnlijk niet.

    Edit:
    In zijn eerste seizoen stond hij bij de 6 beste jongelingen van de Bundesliga. Hoe kun je zeggen dat het niets bijzonders was. Kan me echt ergeren aan mensen die het voetbal niet volgen en dan reageren op berichten zonder de informatie te kennen. Onnozel noemen ze dat geloof ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    Is gewoon niets geworden die jongen, en Turks elftal is geen prestatie (lezen David). Relax ;)
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1176
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    Jij bent een beetje dom Kromme.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Belangstelling van topteams is weggezakt ivm teveel Turks fruit.
    Ik praat alles krom wat recht is. In Trencin gaat ‘t fout. ;(
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Heerlijk fout 😂😂
    Vind ik leuk
    davidben +4156
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Deze reactie begrijp ik niet. Je kan je fout ook erkennen en zeggen we zien wel. Duurste aankoop was Leicester van James Maddison van Norwich voor €25 miljoen, maar ik ken die gozer totaal niet. Lijkt heel veel geld voor een Engelse speler. Ik kan er niet over oordelen, totdat ik hem heb zien spelen. Zo moet je toch spelers beoordelen. En dan is het ook nog afhankelijk van je eigen kijk op het spel over dat het juiste oordeel is. Is allemaal niet makkelijk. Makkelijk is om iemand direct af te branden. Onnozel is om iemand af te branden terwijl je die persoon niet kent. Is in het leven net zo Kromme. Vraag het maar eens aan De Kromme zelf. Als er een persoon is die naast voetbaltalent de persoon zelf goed kan beoordelen dan is het De Kromme wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:49
    OK, we gaan het zien.
    Deze speler is voor Leicester prima. Maar het feit dat hij voor Turkije zegt niets, gezien de kwaliteit van Turkije. Ik vind hem wel, gezien leeftijd en duur contract, goede transfersom waard, maar geen 23 mio. Ofwel we zien wel, ik ga hem niet volgen. Leukere dingen te doen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    davidben +4156
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Feyenoord heeft er niets mee te maken. Het stond 1-0 toen je het eerste bericht postte. Turks elftal zegt niets over de kwaliteit van een speler. Zo kun je toch niet oordelen. Je moet zelf kijken, zien, analyseren en oordelen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    Ik moet gelukkig niets.
    Turkije is bagger, zelf gezien. Is makkelijk. ;) genoeg, op naar analyses. Is ook onbelangrijk topic dit, merendeel van VP kent deze jongen niet, ik vind hem niet super, geen >20 mio. Meningen verschillen. Fijne avond. En neem eea niet zo serieus volgende keer, wordt je leven makkelijker. Zo moeilijk is het allemaal niet. ;) ik zit al niet meer met de 4-0, kijk weer vooruit. Is maar spelletje.
    Vind ik leuk
    davidben +4156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:23
    Je bent niet de meest heldere geest volgens mij. Hoop voor je dat het de drank was. Berichten veranderen op een anonieme forumsite is ook bepaald niet het meest logische om te doen. Je geeft telkens af op Turkije, maar dit stuk gaat over een speler. Jij reageert hierop zonder iets weten van de speler. Dat is gewoon niet logisch in mijn ogen. Je komt een beetje over als een eenvoudig persoon. Ook je teksten vliegen alle kanten op. Dan heb je ook nog een bericht aangepast, dus dat betekent dat het jou niet opvalt. Daar zou ik niet tegenaan moeten schoppen. Voor mij voelt een beetje als snoep van een kind afpakken. Dat doe je niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 11:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Voor Feyenoord spelen is geen prestatie bedoel je haha. 4-0
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:55
    Echt wel een groot talent, al jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:00
    Vraag is of hij verder komt dan talent, of als een Maher blijft steken.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12795
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:47
    Hij is nog maar 21 en was de leider achterin van een Bundesligaploeg. De vergelijking met Maher gaat volledig mank, niets wijst daar nu op gezien zijn gestage ontwikkeling vanaf Altinordu. Ik begrijp de vrij negatieve reacties over deze jongen hier niet echt.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +546
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Leicester telt 23 miljoen euro neer ná deadline. En hoe moeten we dit zien dan? Krijgt Leicester nu een boete? Of mag deze jongen niet spelen voor Leicester tm de winterstop?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Wordt in artikel niet op ingegaan, maakt de titel pakkender. Weet ik ook niet. Terechte vraag, had ik ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08
    Ze mogen een transfer melden bij de FA als de medische keuring nog gedaan moet worden. Als de speler er dan niet door komt kunnen ze de transfer afzeggen.
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Ik ken deze jongen niet, maar de tekst in dit topic is wel veelbelovend.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:24
    Ik ken deze jongen niet, maar de tekst in dit topic is wek veelbelovend.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Leicester telt 23 miljoen euro neer ná deadline: Turkse international komt