Ten Hag: In Eindhoven en Rotterdam slapen ze ook zeker niet

    Ten Hag: "In Eindhoven en Rotterdam slapen ze ook zeker niet"

    donderdag 9 augustus 2018 om 20:31

    Erik ten Hag weet dat Ajax een flinke kwaliteitsinjectie heeft gehad, maar weigert zich blind te staren op zijn eigen ploeg. Hij kijkt ook naar wat PSV en Feyenoord doen.

    "In Eindhoven en Rotterdam slapen ze ook zeker niet. We hebben een sterke selectie. Nu is het zaak om het team sterk te maken", zegt Ten Hag tegen Ajax TV. "Ik denk dat we goed zijn begonnen. We hebben goede aanknopingspunten. We zullen goed en hard moeten werken om dat sterke team worden. We willen kampioen eowrden. Daar moeten we heel veel wedstrijden voor gaan winnen."

    Ten Hag weet dat Ajax heel veel punten moet halen om kans te maken op de landstitel. Vorig seizoen werd hij tweede. "We moeten richting de tachtig punten komen om kampioen te worden. De eis voor iedere wedstrijd is uiteraard winnen. De realiteit in de Nederlandse competitie is dat je 27, 28 wedstrijden moet winnen om kampioen te worden."

    Over de druk die Ajax heeft nu er voor zoveel geld is geïnvesteerd: "Dat is normaal. Die druk zullen ze ook in Eindhoven en Rotterdam voelen. Wij willen het graag worden, dus die druk moet je jezelf opleggen. Daar moeten we mee om kunnen gaan. Het kan ook zijn dat je als team groeit. Dat willen we allemaal."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    We slapen prima paulus, daar veranderd 50 miljoen niks aan.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Gaaap....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    Ik voel nummer 25 aankomen??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    34 bedoel je voor aankomend seizoen, geeft niet, sterkte met je gevoel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    RebelVox +5783
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:29
    Feijenoord slaapt wel degelijk ten Hag na die 4-0 nederlaag tegen dat cluppie van Ling. tjonge jonge
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    0-2 weg geven en dan over een andere club beginnen dat ze slapen...@3 sterren
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:47
    Laat PSV zich maar focussen op BATE. Dat wordt voor PSV echt geen makkie. BATE is 2 klasses minder dan Standard.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:52
    Ja dat geloof ik direct.maar wij roepen niet dat wij met 1-7 van het veld afstappen..
    Vind ik leuk
    RebelVox +5783
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:59
    Wie roept dat dan wel?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:14
    Check ff topic balende ten Hag.. dan kan je het zelf terug lezen, de pure onderschatting van je mede supporters.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 04:32
    Nu heb jij het over gasten zoals jij en ik en we roepen met zijn allen vanalles en vaak als een geintje bedoeld.

    Ga je dat echt als een understatement opvoeren?
    Kijk wanneer de trainer of manegers van Ajax dat hadden gezegd of om mijn part een voetbal analyticus, tja dan had je een punt.

    Nu echter zet jij jezelf zwaar voor lul.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:36
    Inderdaad zeg. Hoe vaak heeft Bate CL gespeeld en hoe vask Standaard? Droeftoeter. Pleur op met je kansloze opmerkingen man.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:33
    Je reaktie vertelt al dat je twijfelt aan een goede afloop. BATE is echt stukken minder dan Standard.
    Vind ik leuk
    cheeks +3407
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    Denk eerder een stuk beter dan Luik. De nr.2 van Wit Rusland vernederd nb Zenit. En Bate is beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:32
    Aha jullie zijn je alvast aan het indekken. BATE beter dan Standard?? Yeah Right!!
    Vind ik leuk
    cheeks +3407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:08
    Niet beter maar veel beter. Vaste CL deelnemer. Wanneer heeft Luik voor het laatst CL gespeeld ?? Zie jij Luik Zenit vernederen ? En dan is Bate nog beter. En nee, geen indekken. Het wordt gewoon 50-50.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:20
    BATE speelt hetzelfde schijtbakkenvoetbal wat PSV ook doet. PSV zal het spel moeten maken. Iets waar ze totaal niet goed in zijn. Denk dat BATE door zal gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:52
    2-2 is uit europees wat anders dan 4-0 verliezen, begrijpt u wel😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:55
    Dat is idd anders!! Alleen het roepen dat jullie wel even zouden winnen van die nummer 2 uit België met 1-7 of ze even oprollen etc etc etc. Vervolgens een 0-2 weggeven is wel normaal??.. ik denk dat wij als NL zijnde elke wedstrijd als finale moeten zien en dat je kan verliezen van elke tegenstander. Maar ja dat is een bescheiden mening van een "boer"
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:13
    Wie riep dat? 1-7?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:15
    Check topic balende ten Hag
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:19
    Die is vast 2016 dan vergeten
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5362
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    Er is waarschijnlijk 1 persoon geweest die niemand serieus neemt die zelfs misschien als grap dat heeft gezegd.
    Alle mensen die ik heb gesproken zeiden dat ze blij zouden zijn als Ajax in ieder geval zou scoren en een gelijkspel of winst zou mooi zijn.
    Als je dan 0-2 weggeeft terwijl je de 0-3 moet maken is dat zuur.
    Maar ik weet eigenlijk niet waarom ik dit uitleg aan je.
    Aangezien je deze tekst van 1-7 en oprollen overal neerzet en je blijkbaar alleen maar wilt afgeven op Ajax zal ik toch niet tot je doordringen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Hohoho, jullie Ajacieden roepen hier dat ze wel even die club uit Wallonië oprollen en vervolgens spelen jullie gelijk. En waarschijnlijk heb je gelijk dat het er 1 is.. als je wil ga ik ze er wel bijziend voor je. Daf zal er uit bijzitten. Denk die gast die bien genoemd wordt ook nog wel,maar die weet ik niet zeker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:07
    Kijk topic balende ten Hag ff na. Die gasten hebben minimaal 3k aan duimpjes. Dus voordat jij mij als troll gaat af lopen schilderen, zorg ff dat die arrogante ajacieden iets realistischer worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:12
    Je neemt die 1-7wel heel serieus, beetje sarcastisch bedoeld denk ik.
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:03
    Ach voel je je verongelijkt Piet? Hoge bomen vangen veel wind... Hoog van de toren blazen maar huilen als je de deksel op je neus krijgt... en dan de ander voor Italiaans kuikentje uitmaken... 's avonds een vent, 's morgens een vent zei m'n oma altijd.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:39
    Waar heb je het in godsnaam over?
    Ik ben helemaal niet gefrustreerd of verongelijkt of aan het huilen. Wilde alleen aangeven dat die ene persoon die om onverklaarbare redenen heeft gezegd dat we Luik gingen oprollen niet de mening is van iedereen die ik ken of heb gesproken.
    En vooralsnog is er niks aan de hand. Ajax kan alles thuis rechtzetten.
    Wordt moeilijk maar toch geef ik Ajax meer kans om door te gaan
    Vind ik leuk
    GOAL! +242
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:00
    Ik lees hier al jaren niks anders dan Ajax de beste, PSV schijtbakken club... schijnbaar ook zeer gewaardeerde bijdragen gezien het aantal likes bij deze, doordrenkt met afgunst en soms haatzaaiende reacties... Ik heb uiteindelijk maar zelf een account aangemaakt om hier iets tegenover te zetten.. maar idd terugkijkend naar jouw eerdere reactie en deze, ben ik iets te voorbarig geweest in jouw geval. Bij deze mijn excuses
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Geen probleem vriend. En het klopt dat helaas het grootste gedeelte dezelfde discussies en poepgooien naar elkaar is en de leuke discussies spaarzaam zijn. Maar ze zijn er gelukkig nog wel haha.
    Ik hoop oprecht dat we dit jaar 2 clubs in de CL krijgen want dit soort kansen krijgt NL niet veel meer.
    In de competitie hoop ik wel elke wedstrijd dat PSV verliest hoor haha maar Europees gezien kan ik genieten als jullie het goed doen.
    Jullie zijn vooralsnog de laatste NLse club die nog wat hebben gepresteerd in de CL.
    Succes over 2 weken en morgen ben ik voor Utrecht ;0)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:44
    ik voel 33,34,35,36,37 aankomen!
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1707
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Idd, slaapverwekkend die standaardteksten van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Net als het voetbal wat hij ons voorschotelt!
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:55
    Niemand verplicht je op te lezen of te luisteren.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:00
    Die ''lolbroekjes'' hou je niet tegen joh, gewoon om lachen..
    Vind ik leuk
    Romario9 +10710
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Kampioen aanknopingspunten
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +666
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Ik Rotterdam slapen ze vanavond niet.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Kost het echt zoveel moeite om foutloos te schrijven VP?
    Vind ik leuk
    Radya .G . +155
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Blijkbaar wel, misschien kan je solliciteren ;)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Sommigen hebben zelfs problemen met hun forumnaam schijnt...
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    En sommigen kiezen bewust.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17882
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Snurrrrrrk
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:37
    dat bedoel ik
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Ik weet bijna wel zeker dat ze in Rotterdam vannacht slecht zullen slapen, als het al lukt om in slaap te vallen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Ze slapen nu anders heel goed op dat veld daar hoor !
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    😂
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    Ik wou net zeggen.
    Slapende Rotterdammers in Slowakije momenteel.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Psv wel wakker blijven aub
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    En als ze slapen worden het nachtmerries
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:09
    Man man man wil je ff met Piet ajacied gaan praten en vragen of hij je serieus neemt?? Beste Tifosi.....
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:46
    Ten Hag,de zwakke schakel
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:26
    Gio anders ook zo te zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    Hé psssst, doe ff een f-je extra achter je naam.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:15
    Hij won wel van van Bommel
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:38
    Hij speelde 0-0 tegen Van Bommel.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    En dan een prijs winnen?
    Meende dat het 5-6 was
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Zzzzzzz
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    er slapen er nog meer lekker
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Slaap lekker knul
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Hij bedoelt het juist goed
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    aandoenlijk
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Jj zit weer ff lekker op je zeikstoel zo te zien Straatje.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    ik ben weer heerlijk in vorm , 33 graden ik lig heerlijk buiten potje kouwe klets erbij en vissen maar.....
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    In de VP-vijver........... lol
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    ze happen weer flink onze hongerige vrienden
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Ik eet elke dag heerlijk bij mn moppie dus heb geen aas nodig. :-)
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Klinkt steeds arroganter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:36
    Brabants Zelfvertrouwen
    Vind ik leuk
    El Cazador +5390
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Brabantse arrogantie bedoel je
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    nee anders schreef ik dat wel
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Ach laat ze, na zaterdag waren ze tijdje stil, nu gaan ze weer trolletje spelen op Ajax topics. Ze hebben hun verdriet na 4 dagen wel verzopen
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Dat krijg je ervan. Die Ten Hag moet weer eens over andere clubs beginnen. Last hem nu lekker aan de slag gaan met Ajax en zorgen dat dat voor mekaar komt, in plaats van dat slappe gezever over andere clubs. Wat heeft hij al bewezen? Afgelopen seizoen stond mijnheer ook de psycholoog uit te hangen. Toen het moest gebeuren stond er na 30 minuten 2-0 op het bord en kon hij jankend naar huis. Die stotterende vleespet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Beeje lulkoek denk je niet? Brabants blaaskaken denk ik eerder.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    tuurlijk niet , volg ons lempke en je zal het ook aanleren
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Wen er maar aan Stratum jullie hebben al naast de eerste prijs gegrepen dit seizoen en dat gaat meer gebeuren. De plattekar kan op stal blijven op de boerderij.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:42
    aan slapen hoef ik niet te wennen dat kan ik meer dan prima
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Slapen is iets anders dan omvallen en je roes af maken. :-))
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    komt bij mij op hetzelfde neer : niks doen en relaxen
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    Wat jij wil kerel
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Je snapt niet wat Ten Hag hiermee bedoelt. Wat niet ondenkbaar is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    jij snapt niet dat ik met je kloten speel .Wat niet ondenkbaar is.
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:49

    Toch van die kant?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    ik ben niet zo 1 kennig........
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Ben je homo? Spelen met andermans kloten?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Ga jij nou maar met je eigen klootjes spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:01
    Zeker niet met de jouwe,hoef die enge ziektes niet
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:14
    heb je iets tegen homo s dan?
    Ik namelijk niet en ik ben trouwens 1000% hetro
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:08
    Waar lees jij ergens dat ik een hekel aan homo's heb?

    En jij speelt met andermans kloten, dus daarom mijn vraag
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:09
    je weet dat we op een internet forum zitten en niet bij elkaar op de bank?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:23
    Bij sommige vraag ik het me af en van een paar op dit forum weet ik dat ze wel samen op de bank zitten en op dit forum
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:25
    daar heb je wel een punt
    Vind ik leuk
    xaja32 +147
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:40
    Ach dat weet je toch van stok slobberen met Fons spooren naar de JC schaal na penalty's verloren
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3278
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Ten hag wreef over zijn glimmende bol en voorspelde toen dit...........
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:58
    wreef denk ik. :-))
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3278
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:42
    Bedankt Meester !
    Vind ik leuk
    Nuance +8010
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Met een t stratum, met een t; verandert. Je ziet, ik kijk met een half oog.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    das kud ik ben altijt med die 2 letters in de war....
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    Ledders...
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    zie je wel ....vertomme al weer foud
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Tid is intertaat lasdig.
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    Dat jij hierin meegaat Jozef.....
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:38
    Ach, het gaat nergens over. Stratum is de kwaadste niet en jaagt vooral mensen op de kast... Telkens weer..
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Ik heb niets tegen Straatje want ik weet dat hij een zuiger is die graag ook snerend wil reageren. Ik heb daar geen probleem mee. Geef mijn mening naar hem en dat is het.
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:48
    Dat kan ik begrijpen als je vorige week de wedstrijd om de JC Schaal hebt gezien, dat helpt tegen iedere vorm van slapeloosheid.
    Vind ik leuk
    Thijs76 +289
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Ik ben echt een Ajacied. Maar kunnen we onze grote bek nou eens houden aub! We hebben 4 jaar niets gewonnen en elka jaar hebben bepaalde mensen de grootste bek in onze stad. Leren ze het nou nooit??!! Erik, ze lachen ons terecht weer uit, zelfs in hun slaap! Domme uitspraken!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    krijg nou tieten 1 die het wel snapt.
    Petje af Thijs.
    Vind ik leuk
    vossing +1103
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:53
    Hehe eindelijk,ze bestaan dus toch
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:02
    Sneue reactie Thijs.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    Nee, verstandig. Wat heeft die Ten Hag al laten zien? Vorig jaar waren we ook al zogenaamd bang omdat het grote Ajax langs zou komen. Nou, het was bibberen geblazen...

    En nu, na een kut voorbereidig, 2 winstpotjes tegen een ploeg die het aflegt tegen Cyprioten en een punt tegen Standard, begint ie alweer te roeptoeteren. En dan vreemd staan te kijken wanneer 75% van NL de ballen uitbzn broek lacht wanneer het zondag 1-1 wordt...
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:52
    Wat jij wil Werner.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +653
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:27
    Sja.. Weet je hoe ze zulke mensen noemden tijdens de oorlog?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:10
    Staat in ieder geval niet in je profieltekst dat je Ajacied bent. Dus...
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Zo lang je het zelf maar gelooft
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:09
    Welterusten
    Vind ik leuk
    pietprecies +3251
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:18
    Hebben al je psv maatjes je een duimpje in je poepert gestoken? Je zal nu vast lekker slapen met je enige tijdverdrijf ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    ja allemaal in de anuspieper, maar die was al opgerekt door de duimpjes die ik kreeg van ajacieden die niet aan azijn verslaafd zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    He gatver stratum.

    Je kunt duimpjes van me krijgen zoveel je wilt, maar ik wil niet dat je ze daarvoor gebruikt.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:04
    Ik ook niet man
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:00
    Maar ondertussen...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:32
    Zonder enige inspanning worden we kampioen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Kampioen bankzitten dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Nee.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Hoezo haalt PSV de pot as van Johan Cruyff op uit de arena voor een fiske?
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Rare kronkel...
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:04
    Slechte opmerking Fritsje
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:12
    Suske en Fiske.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Zeker wel dat we slapen rotterdam.

    Succes met de titelstrijd ajax & psv.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Kijk voor jou heb ik nou respect. Iemand met realisme!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Die van jullie lopen op dit moment te slapen teo , dat bedoelt Paulus hier niet.....
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Ze lopen nu te slapen in Trencin...
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Nou, in Rotterdam slapen ze wel hoor
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Trencin is ook nogal wat beter dan PSV was.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Klopt
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Dus bereid de Arena / Museum parkeerplaats maar alvast voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:13
    Tscheu la Ling is een baas.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Je moet godverdomme inzetten op alle wedstrijden winnen kale Pipo
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Dat zegt hij gelukkig ook nog ....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:33
    Feyenoord zit in een hele hele diepe winterslaap!!
    Vind ik leuk
    pos +8265
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Beetje lullig die uitspraak op dit moment over een slapend Feyenoord.
    Vind ik leuk
    fr0do +1072
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:34
    Hij heeft het denk ik over excelsior
    Vind ik leuk
    buddha +8035
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:01
    laat ons lekker met rust
    Vind ik leuk
    broedkip +1463
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:36
    27x3=81 en 28x3=84 Dus dan ben je er nog niet met 80. Deze man kan niet coachen maar ook niet rekenen. Richting 80 is er onder.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Hij lult ook alleen maar slap uit zijn nek! Heb hem weinig tot geen zinnige dingen horen zeggen!
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Daarom lezen we jou zo graag....not
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    @broedkip.
    Gelukkig krijg je bij een gelijk spel geen punten...
    Vind ik leuk
    broedkip +1463
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Misschien lees je niet goed. Er staat we moeten richting de tachtig punten halen. Jij was beter met lucifers toch en klant op de achterdam of ben je kees kist niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:06
    Niet persoonlijk, vond hem eind 70 begin 80 een leuke voetballer. Tevens heb ik op voetbal gebied nog aardig wat geleerd van hem
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 02:24]
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:36
    80? Dat moet te doen zijn voor PSV
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Ik slaap prima, Hag zal wel wakker liggen voor as dinsdag 😂
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:08
    Fijn voor je.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Ik ben Hag niet misschien zou je m ff kunnen faxen ofzo 😂 sterkte
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Fijn voor je dat je er zoveel lol om hebt...
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Dank je 👍🏻
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:37
    Als je als team wil groeien dan zul je compact achterin moeten spelen en ze op één lijn laten zitten, want achterin moet het goed staan en vandaar uit bouw je verder. Je kan wel een goed middenveld en voorhoede hebben maar achterin moet het als een muur staan. Verder dan moet je ze op elkaar in laten spelen en niet zo snel wisselen en meer automatisme en strijdlust. Trek het goede spel ook in de tweede helft door.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:47
    Wat een onzin! Als Ajax zijnde moet je gewoon aanvallen en als je de bal verliest hem binnen max 5 seconde weer terughebben. Zo kan de tegenstander niet scoren. Ten Hag speelde heel behoudend, omdat hij bang was voor de tegengoals, maar juist dan moet je blijven aanvallen en de tegenstander bij de keel grijpen en niet meer loslaten. Nu kon Standard hun spel spelen en roep je die 2 tegengoals over jezelf af en mag je blij zijn dat het maar bij 2 tegengoals bleef.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Hoezo onzin? Vroeger lagen die jochies kotsend in de sloot bij de meer en nu tegenwoordig zijn het verwende gasten die denken klaar voor Barcelona te zijn. Ajax moet niet blindelings aanvallen dat is gevaarlijk gebleken omdat iedere club weet zet je Ajax onder druk dan maken ze fouten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Precies als Ajax onder druk staat maken ze fouten, dus moeten ze zorgen dat ze zelf druk naar voren zetten en de tegenstander bij de strot grijpen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:04
    En zo is het.
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    Waar was die sloot??
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Bij wijze van spreken. :-)
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    OK, want ik ken de Meer. :-))
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Dat is mooi ik ook en sprak met Bobby Haarms junior. Haha die had het daarover dat de spelers van nu te makkelijk denken. Vroeger waren ze vloeibaar als Bobby klaar met hun was
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:03
    Binnen min. 5 seconden of bedoel je max. 5 seconden
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:06
    Haha je hebt gelijk! Thanks!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:01
    Hoe kom jij bij een hoed middenveld, volgens mij werden ze woensdag op het middenveld overlopen
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Ach ja spuit 11.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:37
    In Rotterdam hebben ze wel geslapen... 4-0 tegen Trencin... Ik schaam me gewoon als Nederlander!

    On topic:
    Ten Hag ik vind je een aardige gozer, maar pak je koffers je bent totaal ongeschikt! Het voetbal zag er niet uit tegen Standard! Kwamen we goed weg met 2-2.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Wen er maar vast aan dit word het niveau van de toekomst in nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Met de selectie die Ajax heeft moet je Standard gewoon overlopen alleen wil Ten Hag vooral dat het goed staat. Dan zie je dat de tegenstander hun spel kunnen spelen en roep je die 2 goals over jezelf af. Als Ajax zijnde moet je gewoon altijd blijven aanvallen en de bal in 5 seconde weer terug hebben. Aanval is de beste verdediging, als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren! Daar geloof ik heilig in! Bosz dacht ook zo over voetbal, dus ik wil Bosz terug zien komen!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:06
    In die 5 seconden zijn er heel veel ploegen die hem dan al achter die aangebrande vlindervanger van jullie hebben liggen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:08
    De absolute top miss, maar alles daaronder echt niet in 5 seconde...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    Eigen goal dan?
    Vind ik leuk
    maddog66 +13
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:51
    Rotterdam gaat vannacht echt niet slapen, wat een afgang! En inderdaad begin ik mij ook te schamen als Nederlander! Volgende week vakantie in Griekenland maar ik ga daar echt niet zeggen dat ik Nederlander ben.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:52
    Zeg gewoon dat je een Slowaak ben en dat jou club met 4-0 heeft gewonnen van Feyenoord! ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:38
    Als ik feyenoord nu zie hebben we in ieder geval 6 punten al binnen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Dus 12, want wij hadden geen probleem met PSV. ...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    En als ik heb gezien hoe PSV tegen dit Feyenoord speelde zijn er al 12 punten binnen! Gaat lekker zo!
    Vind ik leuk
    broedkip +1463
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Deze man kan niet coachen maar ook niet rekenen. 27x3=81 28x3=84 en richting de 80 punten is minder dan 80. Niet te volgen het lijkt wel zijn wisselbeleid.
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:46
    Hij zegt nu alleen maar zinnige dingen.
    Maakt niet uit blijven hakken en zagen!
    Vind ik leuk
    broedkip +1463
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:57
    Heb jij wel lagere school gehad?
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:10
    Als je hem niet snapt moet je dat gewoon zeggen, dan wordt je wel geholpen met uitleg.
    Vind ik leuk
    broedkip +1463
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Help! Help! Help!
    Vind ik leuk
    satesaus +502
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Wij in Rotterdam zullen jullie geen strobreed in de weg leggen. Succes Eindhoven en amsterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Ik mag hopen dat dit een incident is. Dat is ook leuker voor de competitie
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Nou, Feyenoord gaat een zwaar jaar krijgen in de Eredivisie..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    80 punten!? Liever met 70 punten kampioen dan met 80 punten net geen kampioen.. wat een nonsens dit
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:39
    Als je tachtig punten haalt ben je altijd wel heel dichtbij het kampioenschap. Dan heb je het goed gedaan dat jaar.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1614
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    in rotterdam godverdomme wel.....wat een aanfluiting...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    God kan hier niks aan doen
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:11
    Jammer dat God niet ingreep toen je je nickname hier maakte...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    Maria ook niet..
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:17
    Tja.

    Best geestig hoor.

    Duimpje van me.

    Snap niet dat je de naam wil nemen van onze grootste voetballer ooit maar dan fout geschreven.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:18
    Omdat JohanCruijff niet beschikbaar is.
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:21
    Tja.

    Dan moet je het zo doen hé...

    Beetje jammer, maar smaken verschillen blijkbaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Speciaal voor Maria heb ik me naam aangepast 😜
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:28
    Waarvoor dank... 😁🤩😉

    Als vader van de zonen van kan ik dit wel waarderen... 😉

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:30]
    Vind ik leuk
    Sacredfury +405
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Ten Hag heeft duidelijk geen voetbal gekeken donderdagavond...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2223
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:40
    Afgelopen jaren ook 80 en 81 punten gehaald. Geen kampioen geworden. Het moet beter Paulus...
    Vind ik leuk
    Leggooafca +104
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Jaja wij willen allemaal wel kampioen "eowrden"
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Wij worden kampioen jalalalala
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:41
    Hij was altijd zo netjes in de pers. Nu hij bij Ajax zit heeft hij een soort arrogantie aangenomen. Komt heel nep over. Natuurlijk vraagt iedereen in Nederland zich af hoe Ajax gaat presteren, maar je moet ook zeker altijd naar jezelf kijken. Een goede selectie met een slechte coach speelt ook niks klaar...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Rotterdam mag je nog even een nachtje over slapen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +17477
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Zou van Geel het bonnetje nog hebben voor van Beek?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:48
    Ik hoop het. Maar dit is natuurlijk echt enorm jammer voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:22
    En het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:34
    Uiteraard.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +1565
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Ik kan 11 Rotterdammers opnoemen die al om 19.00 liggen te pitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Volgens mij hebben ze de winterslaap verkeerd ingepland.
    Vind ik leuk
    pico323 +5314
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    Ajax word dik kampioen. Op zeker.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    Jij snapt het spelletje.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +431
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:43
    In Rotterdam slapen ze wel. Als je de wedstrijd hebt bekeken tegen die Slowaakse laagvlieger dan hoef je Feyenoord niet meer als concurrent te zien
    Vind ik leuk
    De fries +82
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Kwaliteitsinjectie wordt overdreven ; gedachte was/is Ziyech inruilen voor tadic. Blind ? Ja eenvoudige speler en verder?..
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:13
    We waren jaarlijks niveau kaliber Zimling, Sana en Sanogo gewend als versterkingen, dus we gaan er nu echt wel serieus op vooruit.
    Vind ik leuk
    De fries +82
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    Maar tov vorig seizoen ?
    Vind ik leuk
    De fries +82
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:15
    En toen werd Ajax gewoon 2e
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:20
    Vorig seizoen? Hou op joh.

    We verloren Klaassen en Sanchez, maar wat er meer in hakte: we verloren ons troetelkind nog voor het seizoen begon en daar heeft heel Ajax lang mee geworsteld. Het is helaas niet anders.


    Maar als je tweede wordt en je versterkt je, dan zou er nu meer in moeten zitten. Als niemand meer vertrekt natuurlijk...


    Maar dat is logisch.
    Vind ik leuk
    De fries +82
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:24
    Duidelijk
    Vind ik leuk
    De fries +82
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:25
    Respect
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3053
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:44
    Die Ten Hag kan beter niet meer voor de camera komen.
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Waar slaat dat nou op.
    Beoordeel iemand op zijn vakmanschap.
    Of praat je gewoon Gijp na, die geen zin kan afmaken
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:55
    Ten Hag kan wel een zin afmaken wou je zeggen...??
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:11
    Zijn vakmanschap staat voorop. Bij anderen staat zijn taalvaardigheid voorop. Daar bereik je heel veel mee
    Als de taalvaardigheid maatstaf moet zijn dan kan je beter een Neerlandicus voor de groep zetten.
    Een paar voorbeelden van mannen met een fantastische woordenschat
    Happel, Kovacs, Michels, Cruijff, N kfo, Vasocvic, Mclearen?
    Staar jij en al die anderen die jij napraat, maar blind op het taalgebruik
    Luister maar naar mannen als Gijp, die geen zin kan afmaken en praat dat maar na
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:45
    Nou, in Rotterdam worden ze vanavond nog wel een paar keer gillend wakker
    Vind ik leuk
    Eddepet +43
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:50
    Of Ten Hag er op t einde van t seizoen nog bij is moeten we nog zien ...
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Fout.
    Vanavond hebben ze wel geslapen bij Feyenoord en vannacht slapen ze slecht in Rotterdam.
    Overigens, ook Ajax heeft punten laten liggen voor Nederland afgelopen dinsdag.
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:14
    We moeten langzamerhand maar blij zijn als Ajax een punt haalt voor Nederland. Toch een punt...
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Ja zuchtend. Het moet helemaal uit mijn tenen komen
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:44
    Het is tenenkrommend inderdaad, maar vanavond was erger: niet om aan te zien. Ik snap dat ze Europa willen laten schieten om fitter te zijn in de competitie, maar dit is er ver over hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:54
    Niemand ligt wakker van PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:12
    klopt op dit filmpje liepen er ook 11 te slapen :

    https://www.youtube.com/watch?v=VJmRgtMXfuY&vl=nl
    Vind ik leuk
    Jozef +34529
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    He, was het jouw cluppie dat niet kon winnen van het magistrale Feyenoord?
    Vind ik leuk
    M +64
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:56
    Zat net Feyenoord te kijken, maar die slapen wel degelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:02
    Nou Ten Hag, in rotterdam moeten ze nog wakker worden😳
    Vind ik leuk
    Bilal +1
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:05
    Ten hag zich zelf al aan indekken als het mis gaat . geen excuus je moet met dit elftal gewoon kampioen worden punt uit ! 100
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +359
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:22
    Dit gesprek heeft zeker plaatsgevonden voor Trencin-Feijenoord. Want in R'dam is men vanavond pas wakker geschrokken.
    Vind ik leuk
    Siemjo +241
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    Ga nu eens van je eigen ploeg uit maar zet wel de juiste spelers neer. Begin nu niet weer je zelf in te dekken door naar andere clubs te kijken. Ga van je eigen kracht uit daar heeft men je nu de juiste spelers voor gegeven. Mocht het dit seizoen weer niets worden dan wordt als trainer tijd om op te stappen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Eerder dan het einde van het seizoen. Véél eerder.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:27
    Behalve in Rotterdam dan. Hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    Hopelijk legt hij zich komende dinsdag die druk op.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Nou in Rotterdam slapen ze al een heel seizoen, muv de beker en de twee JC schalen was het verder kut
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:19
    27, 28... latje ligt hoog maat... http://www.eredivisiestats.nl/kampioenen.php
    Vind ik leuk
    John040 +1920
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:21
    De druk kan Ajax jaren niet uit bv de kampioens wedstrijden tegen De Graafschap en laatste figurantenrol tegen PSV, waar Ajax geheel weg gespeeld werden omdat we bang waren.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2907
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:40
    Jullie willen al 4 jaar kampioen worden en de druk is al 4 jaar hoog geweest! En ook dit jaar wordt de druk zelfs nog hoger.. jullie praten jezelf al kampioen maar seizoen moet nog beginnen! Ik wil het allemaal wel weer eens zien aan het eind van het seizoen waar Feyenoord, ajax en PSV staan!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Feijenoord blijft voorlopig wel wakker...pfff wat een afgang !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:20
    Man man man doe toch eens normaal met je ze slapen niet in Eindhoven en Rotterdam. Blind een topaankoop met zijn balletjes breed dacht het niet, Tadic moet het bij een topclub eerst maar eens een heel jaar laten zien.... ik vind al die miljoenenaankopen qua kwaliteit nou helemaal niets iets om van wakker te liggen. Dat hebben we dinsdag al kunnen zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:31
    Jij slaapt ook niet, zit je nog met het verlies?
    En jij oordeelt al gelijk na 1 mindere wedstrijd waarin ze wel eerst met 0-2 voorkomen.. Man man man
    Vind ik leuk
    FRCampie +33
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:55
    Maak je vooral geen zorgen over Feyenoord Erik
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:11
    Nou Kees Kist zou niet weten wasrom ik wakker moet liggen van Ajax dat doe ik van geen enkele club. Maar vind het jaarlijks ophemelen van die club wat overdreven denk dat dat wel iets minder kan... en baseer mijn mening ook niet op 1 wedstrijd, volgens mij hebben ze in de voorbereiding toch ook niet echt de sterren van de hemel gespeeld of wel? We gaan het meemaken.
    Vind ik leuk
    Soemitra +59
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:33
    In rotterdam slapen ze wel. Anders krijg je geen 4-0 klop in slowakije 🤨
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Hag: "In Eindhoven en Rotterdam slapen ze ook zeker niet"