Snoeiharde uithaal naar Feyenoord-'miljonairs': 'Wie wil die spelers hebben dan?'

    Snoeiharde uithaal naar Feyenoord-'miljonairs': 'Wie wil die spelers hebben dan?'

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:30

    Rob Jacobs stelt voor dat de 'miljonairs' van Feyenoord de reiskosten van de meegereisde fans betalen. Feyenoord verloor donderdagavond maar liefst met 4-0 van het Slowaakse AS Trencin. Voor de fans wacht nu een terugreis van ruim 1200 kilometer. Jacobs haalt Feyenoord bij Radio Rijnmond behoorlijk door de mangel vanwege de historische wanprestatie.

    "Iedereen heeft de boel in de steek gelaten. Ik heb nog de meeste medelijden met die gasten die er allemaal waren. Geef die mensen hun geld terug. Het zijn allemaal miljonairs die bij Feyenoord lopen. Geef ze hun reiskosten terug. Die hebben niet een keer het Feyenoord-lied eruit kunnen gooien, want dan stonden ze voor lul. Wat moet je dan doen? Hoe gaan die mensen naar huis? Het is te hopen dat iedereen veilig thuiskomt. Feyenoord heeft zich zó snel verkocht. Dit is niet normaal."

    Jacobs vraagt zich af of Feyenoord een leegloop moet vrezen bij uitschakeling. "Wie wil die spelers hebben dan? Feyenoord heeft niet van Juventus of van Manchester City, maar van de nummer vijf van Slowakije. Wie wil die spelers dan hebben? Schei uit! Die spits heeft er drie gemaakt..Hij heeft er een gemaakt, daarna mag hij nooit meer aan de bal komen. Dan moet je bovenop 'm zitten. De man kan drie goals maken. Het is niet te geloven."

    Ook in verdedigend opzicht had Jacobs het nodige aan te merken op Feyenoord. "Van Beek gaat naar de zijlijn en laat hem gewoon een voorzet geven. En Jan-Arie van der Heijden zit ook met z'n gedachten bij z'n vrouw, want die krijgt een kindje. Die heeft al z'n krachten verspeeld. Het is niet te geloven. Het was niet om aan te zien."

    Jacobs vraagt zich af of Feyenoord in staat is om over een week te stunten in De Kuip. "Dit ga je gewoon niet inhalen. Of je moet binnen tien minuten twee goals maken, zodat ze in de war raken. Maar in principe is dat niet te doen."

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 21:31
    Vraag me af of er een of andere bijdehand met een nieuw account komt met de naam AS Trencin.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Zou volkomen terecht zijn. Stelletje nietsnutten. WANVERTONING
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2782
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Wat objectief en eerlijk lijk je vanavond zeg
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Objectief zal ik nooit worden maar ik schaam me echt kapot
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18245
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    Ik schaam me ook kapot. Wat was dit dramatisch......
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Waar ik me nog meer over verbaas is die ei op tv die zegt dat het schandalig slecht is allemaal, dat het begint met inzet... Zelf is hij verantwoordelijk voor de aller grootste nederlaag ooit. Eikel Mario.
    Vind ik leuk
    Adjab +814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:24
    Tegen wie was dat ?????
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:31
    Psv
    Vind ik leuk
    Henk3 +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:36
    Hij spreekt als ervaringsdeskundige.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6597
    vrijdag 10 augustus 2018 om 03:08
    Over wie heb je het?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Zelfs ik schaam me kapot en ben niet eens voor feyenoord. Man man wat is het toch triest gesteld met het nl voetbal. We gaan nog meer tickets verliezen en nog meer voorrondes krijgen die steeds moeilijker worden om te overleven kennelijk.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1262
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:04
    We worden echt een voetbal dwerg, eigen moeten we hopen dat Ajax en Psv het ook niet halen, in de euro League zijn makkelijker punten te halen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2782
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:57
    Maar wat dan overblijft ,is eerlijkheid .. Dus je bent gewoon een eerlijke gozer ,das beter als objectief zijn toch .
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    Zo is t, toch nog een kleine opkikker op deze avond. Maar man man man. Dit voelt weer als 6/7 jaar geleden. Niet normaal dit
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2782
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Laten we hopen dat het een incident is deze avond
    Vind ik leuk
    ricsta +558
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Als je hem nou zelf aanmaakt ontneem je een ander de kans:)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Ongetwijfeld :)
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Mijn sympathiën maat....

    En mijn condoleances... dit is toch droevig, of niet?

    Maar Jacobs heeft nog gelijk ook, Laat die spelers maar lappen voor die 1200 man. Die hebben wél de moeite genomen er voor hun clib te staan iig. Zou het minste gebaar zijn wat ze kunnen maken, iig de realisatie dat ze dit dus ZWAAR verkloot hebben zo.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:11
    Toch vind ik dat ergens niet terecht. Geld terug zou een aardig gebaar zijn, maar een verliespartij hoort nou eenmaal bij het voetbal (ja, ook een kansloze nederlaag). Moet je bij 0-4 winst dan ook extra geld toeleggen?
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:24
    Óp déze manier verliezen?? Kom op zeg, schandalig. Ze laggen gewoon alle elf, te pitten.. geen coaching, gene communicatie..

    Alsof ze alle 11 zo uit het vliegtuig van vakantie gestapt waren voor een warming-upje..
    En daar zijn 1200 man voor naa Slowakije gereisd.
    Tegen een échte grote club kan dit bv gebeuren: Manchester City oid.. Maar de no5 van Slowakije moet je minstens een puntje halen, wil je als Feyenoord íets waarmaken van de zogenaamde ambitie die je uitstraalt.

    Dit is gewoon beschamend voor de meegereisde fans. Dat zijn gewone hardwerkende mensen. De gemiddelde Feyenoord-speler krijgt zeker wel rond de 4 a 5 ton per jaar, netto uit betaald.

    Voor dát geld mag je meer verwachten.

    Als je in een restaurant, extra goed te eten krijgt, geef je ook een fooi, of iig je complimenten toch?

    En als je eten koud geserveerd wordt.. betaal je dan netjes de rekening?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:32
    Jij zou dus geld toeleggen na een winstpartij :p

    Hoort er gewoon bij, risico van het supportersschap. Enige wat je kunt doen is niet meer naar wedstrijden gaan of je seizoenkaart opzeggen, verder heb je naar mijn mening niets te eisen met betrekking tot je geld terug (je kunt uiteraard een betere instelling van de spelers eisen). Als het initiatief van het geld terug wordt genomen door de spelers zelf, dan is dat een prima gebaar hoor. Maar je kunt als supporter gewoon niet verwachten dat je na iedere zaadpot (al dan niet met een kutinstelling) je geld terugkrijgt. Maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:46
    Nee, dat zie je verkeerd, dit is voetbal..

    Als ze een béétje winnen of iig gelijkspelen, kun je dr vanuit gaan dat de Kuip voor de return, STIJF uitverkocht is, en al uren vt voren op zijn grondvesten staat te schudden en te beuken van sfeer.

    Nu is het nog de vraag zelfs of het wel uitverkocht zal zijn!!

    Er zijn wel ondergrenzen en Feyenoord zakte daar wel door(Vooral die van Beek zeg, tjongejonge... Zelfs in de 2e divisie willen ze die nog niet overnemen nu :P).

    Verliezen met strijd en inzet is 1 ding, dit was uitermate belabberd.

    Mensen komen, en betalen voor een stukje kwaliteit, Als je dat absoluut niet getoond wordt, mag je daarvoor gecompenseerd worden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:41
    Op een of andere manier zal de Kuip toch wel weer uitverkocht zijn donderdag. Slim van ze om de seizoenkaarthouders al ruim van te voren hun tickets “ blind” te laten kopen.
    Vind ik leuk
    Adjab +814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:32
    Zou er nog moeten bijkomen dat ze nog meer van zulke zaadpartijen gaan spelen. Dus jij verwacht dat er meer komen dan heb je een punt maar ik hoop het niet voor je
    Vind ik leuk
    Tweey +2102
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:39
    Wat een domme vergelijking.
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    "Dat is jouw mening, en ik begrijp dat dat vervelend voor je is"....
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:15
    Amen.
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:26
    Als je trouwe supporters zo in de steek laat is dat het minste wat je kunt doen. Die mensen hebben 1200 km gereisd een flink wat geld uitgegeven om hun team te zien voetballen of op zijn minst te zien strijden. Verliezen kan, maar op deze manier jezelf, je supporters en het Nederlandse voetbal voorschut zetten tegen de 5 plek van Slowakije kan echt niet. De kosten van de meegereisde trouwe supporters betalen is het minste wat je kunt doen om te laten zien dat je je eigen wanprestatie erkent. Ik geloof dat de spelers van Ajax op Klaassens initiatief ook de kosten van de supporters op zich namen na het jet debacel in Rostov.
    Vind ik leuk
    Adjab +814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:28
    Wat een gelul om zo te verliezen tegen een club met een begroting van 2 miljoen gewoon 3 maanden geen salaris wegens werkweigering want dit had niets met voetbal te maken .
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:14
    Grootste onzin die er bestaat.. wanneer Feyenoord had gewonnen hadden jij en jacobs het niet over reis terug betalen.. uitspraken als milionairs.. enz. Slaat nergens op..
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:28
    Maar ze hebben niet gewonnen. Ze hebben de supporters in de steek gelaten en alles en iedereen die Feyenoord een warm hart toe draagt voorschit gezet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:04
    Dat hoort ook bij voetbal...

    Soms heb je van die mindere dagen.
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Op mindere dag verlies je met 1/2-0 van excelsior (bij wijze van spreke). Je verliest niet op deze manier van Trencin. De nadruk ligt ook op de manier waarop het gebeurt is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:45]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    elke topclub heeft 1 keer in het jaar zo n dag. zo gaat dat.
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:31
    Ik weet niet waar jij op doelt, want ik kan me zoiets niet herreniren van Ajax of PSV. Voor de duidelijkheid Rostov was schande, maar die ploeg overwinterde uiteindelijk bijna in de CL.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:42
    ik praat niet over andere ik weet alleen van ajax en ik heb genoeg wedstrijden van ajax gezien waar ik me dood ergerde. maja wat doe je eraan???
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Dood ergeren is wat anders.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2782
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Even wachten ..zul je zien
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16541
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    Maak jij je daar druk om?
    Ik zou mij eerder druk maken om mijn cluppie..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12477
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    Het kan nog erger. Straks komt dirk weer met een open deur.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23446
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Ik zat ook altijd met mijn gedachten bij mijn vrouw tijdens de wedstrijd...maar meer vanwege de oorzaak dat er kindjes komen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    CPP +732
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    Ik vraag me meer af of er iemand met Gio of van Geel in zijn account naam is die zijn naam niet onmiddelijk veranderd.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:31
    Niemand.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Is Peter Bosz nog vrij. Gio zijn houdbaarheid is voorbij.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Prima. Weg met Van Bronckhorst!
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Omdat??
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Je maakt een grapje?
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Naar jou maak ik nooit grapjes Barry. Ik neem jou altijd serieus.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Nou, ik roep al sinds januari van het kampioensjaar dat het allemaal ondermaats is. Niemand wilde het horen of zien.

    Eerst moest ie hulp van Dick en de titel is gepakt door Dirk.

    De conclusie van vanavond kan niet anders zijn dan dat Van Bronckhorst er NIKS van bakt en dat ie simpelweg ongeschikt is. Het spel is al zo lang niet om aan te gluren, van het verdedigen van de titel is nooit sprake geweest en iedereen binnen de club lijkt hem de hand boven het hoofd te houden.

    Het is dus geen opwelling, maar een structureel ding van mij.... #GIOout... weg met die faalhaas.... geef me mijn club terug!
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:41
    Het resultaat vd club is het resultaat van allen Spelers, trainer en het beleid vd club. Niets meer en nets minder. Als dat niet in balans is wordt het niets Barry.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:55
    Dat doet in mijn ogen niets af aan het feit dat deze coach niet de juiste is; en dat is ie nooit geweest ook.
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    OK, dat kan
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:36
    Dat ongeveer.... and it f*ckin' hurts like hell!

    Sorry voor m'n Frans.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Roep nou niet te hard , in amsterdam loopt er 1 rond met teveel geld die koopt alles wat los en vast zit
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:37
    Blind en Tadic zijn niet bepaald aankopen die los eb vast zitten. Neres niet. Tagliafico en Ziyech niet.Onana........wil je dat ik doorga?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:58
    Genoeg niet nee, maar genoeg ook wel (2 Colombianen, Deen, Marokkaan). En Neres was eerste 1 1/2 jaar ook geen uitstekende aankoop.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:24
    Sanchez wel. F. De Jong ook. Neres was een 19 jarig kind uit een ander continent. Wat een ramp dat die even tijd nodig had. En welke Marokkaan is er dan een miskoop? Labyad na 20 minuten?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Ja die, wordt geen basisspeler
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:11
    Die kunnen we goed gebruiken als we tussen de Europese wedstrijden door tegen bijvoorbeeld clubjes als PSV en Feyenoord moeten :-D
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Als dat waar was had hij jou ook wel kunnen kopen :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165743
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    hij heeft me ook een aanbieding gedaan maar ik heb m gezegd dat ik liever psv kampioen zie worden
    Vind ik leuk
    windforce11 +1851
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    Je zou er maar gezeten hebben....
    Vind ik leuk
    mvr +199
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    1 zwaluw maakt nog geen zomer... Vermeer in de goal...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5521
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:32
    En het keepertje niet meer zo bijdehand doen.
    Vind ik leuk
    N.E.C. +234
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    Jammer dat Feyenoord niet in de KK divisie speelt dan hadden we een concurrent minder dit jaar
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    NEC speelt toch ook in de KKD? Of beodle je wat anders?
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1263
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:33
    G*dverd*mme Feyenoord!
    Mag toch niet gebeuren 4-0 tegen een team wat meer als de helft afgekeurde Nederlandse profvoetballers zijn. Schande dit zeg.

    Hopen op een wonder bij de return!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31501
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Shit happens.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Vind je Teo...? Komaan zeg.... dit zat er toch aan te komen.... bijna niemand zag het....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31501
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:01
    Zag het vanaf min 2. Onzekere bal. Typisch weer...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:12
    Ik zag het vorig jaar al Teo....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Als Gio wijs is laat ie z'n spelers idd te tickets vergoeden, en al de spelers op het veld teruglopen naar NL!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:34
    Ik heb veel mee gemaakt, maar dit.....
    Vind ik leuk
    Maxxx +86
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    Ik vond ze eigenlijk nog verrassend goed spelen, wat verwacht je dan van Feyenoord? Dat ze goed gaan voetballen en gaan winnen?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19170
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    Bal is rond. Alles kan nog.....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    De normale opbrengst voor de poule moeten de spelers die er waren vanavond maar ophoesten
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:35
    Nu rest alleen de beker nog
    Vind ik leuk
    John M. +4742
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:36
    Off topic.

    VP brengt niets van Vitesse-Basel. Waarom niet? Niet dat het de moeite waard is want Vitesse speelt zwak en Basel hoeft zo zeer. Die zijn tevreden met 0-0.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:37
    Wat een paniek weer overal.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:03
    Maar Wim dit was toch wel onverwachts héél slecht. Alléén 2 snelle goals volgende week dan heb je nog een kans maar het ziet er somber uit..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32123
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:38
    Nou Rob.... kom het zinkende schip liever helpen....

    Dat natrappen neem ik wel voor m'n rekening.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Wat een zootje maar gio brengt geen voetbal in het elftal en maar terug spelen drama
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:39
    Het is wel een schandalige vertoning. Ajax en PSV ( ik hoop ook Vitesse) moeten het helaas gaan doen voor NL.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:01
    Vitesse kan je helaas óók vergeten!
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:41
    Het is zo zonde van de goal in dr laatste minuut. Anders had Vitesse een prima uitgangspositie gehad.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Hopelijk is het niet het begin van een leegloop van talenten. Die nu zoiets hebben van het niveau in Nederland is niet hoog en gaan liever naar Engeland of Spanje of Italië. Er moet gewoon meer op conditie en verdedigen getraind worden zoals bij Milaan. Want je wordt net als met Nederland tegen Frankrijk door één speler weggespeeld.
    Vind ik leuk
    Mo +11551
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:40
    Als zij het kunnen kan Feyenoord het ook mits wat sterkhouders terugkomen van hun blessures. Maar als dit elftal de competitie ingaat eindig je gewoon onder Ajax PSV Vitesse Utrecht en AZ
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Dat lijkt me toch het minste wat de spelers kunnen doen. Wellicht kunnen ze wat meer doneren, kunnen de supporters een seizoenkaart van een andere club kopen.... zien ze misschien nog leuk voetbal dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +593
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:41
    Ik ben er gewoon ziek van!
    Op vakantie mijn best gedaan om de wedstrijd te zien, iedereen boos omdat ik dat zo nodig moet zien. En wat krijg ik en alle anderen ( die misschien hetzelfde hebben gedaan? ) een belachelijke wedstrijd waarin Dwergen in 1 x grote reuzen blijken te zijn! Dit is hard, heel hard!
    Een mega (vakantie “vierende” ) teleurgestelde Feyenoorder! Sterkte iedereen!
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:59
    Ja kan me voorstellen dat je er dan helemaal ziek van bent. Een uitdoelpunt had nog een beetje hoop kunnen geven..dit gaan die gasten helaas niet meer weggeven lijkt me. Gemeende sterkte en groeten uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Iluyan +14
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Alle reiskosten en tickets van alle fans vergoeden, Dat geld kan je gerust inhouden van de salarissen van de spelers.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6080
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:42
    Heel slecht voor de punten voor NL, tuurlijk hoop ik volgende week op winst, maar normaal gesproken is het over en uit!!!
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:56
    Ja en Vitesse óók verloren. Is Ajax dan wéér de enige die voor de Europese punten moet zorgen?!
    Vind ik leuk
    Arbee +2216
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:18
    Tot PSV in de volgende ronde instroomt wel, vrees ik
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:48
    Waar is van Persie nou?
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    Van Persie was naar koopavond..
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:03
    Naar de Prijsmepper? :-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:26
    Lokale gokchinees!

    Heeft een fortuin verdiend met 10 euri inzet! :P
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:49
    Hoeveel nutteloze comment ik hier lees is ongekend
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13719
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:49
    Heerlijk een topic waar Ajax niet afgezeken wordt.

    Maar Feyenoord wat een blamage., phoe ....
    Dan in de return maar de dood of de gladiolen.
    Een snelle goal kan wonderen verrichten.
    Vind ik leuk
    R3knoj +133
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:51
    AZ was slecht maar dit slaat alles.
    Vind ik leuk
    Pimman +3879
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:53
    Niets aan toe te voegen Jacobs!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:54
    Feyenoord uitgeschakeld, Vitesse uitgeschakeld mogen we wel stellen.
    Ajax en psv hoogstwaarschijnlijk dan nog heel even spartelen in de E.L.
    Face it, dat is het eredivisie niveau.
    Competitie zal ook wederom het zelfde zijn ajax,psv, dan az en feyenoord gevolgd door de subtop utrecht, Vitesse en mogelijk Heerenveen.
    Zo voorspelbaar allemaal.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    krul +234
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:00
    Shandelosze vertoning bedankt weer klote club weer nederland vernederd
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:07
    OK. Tijd om te gaan slapen denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:05
    Wat een afgang dit zeg voor het nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1546
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:06
    Vergeten we de trainer niet? De LUL als je met een ander team niets spelen waarom dan niet 4 4 2 ? Niets meer niets minder de 0 proberen te houden en thuis afmaken ??? Voor de trainer een dikke vette 0
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:07
    ja rob, 't zijn een stel S . F k . tten !?, . . maar waar is het verkeerd gegaan met jouw trainers carrière ??
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:10
    Misschien komt het respect voor ajax weer terug.. de enige die punten haalt voor het nederlandse voetbal..
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1155
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:14
    Die hadden wel moeten winnen hoor!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:12
    Komen weer geen punten binnen als niemand meer weet te winnen.
    We dalen af naar een erbarmelijk niveau wat we straks nooit meer kunnen recht trekken.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1155
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:13
    Helaas het wedstrijdcommentaar van Radio Rijnmond moeten missen, bij verlies zijn die gasten niet om te harden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:14
    Hoe simpel kan men denken. Ploeg A wint van ploeg B maar verliest ver van ploeg C. Dus dan zal ploeg B nog wel verder verliezen van ploeg C dan ploeg A deed. Kleutertjes denken precies zo.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5361
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:14
    De spelers van Feyenoord kun je beter vervangen voor het goedkope spul van AS Trencin.
    Wat een ongemotiveerd zooitje met een totale offday was Feyenoord vandaag.
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Trenchin, begroting; 2 Mil...
    Feyenoord begroting; 67 Mil!(bron, VI:
    https://www.vi.nl/nieuws/eredivisie-clubs-begroten-432-miljoen )

    Ergens een mooi voorbeeld dat geld toch echt niet alles is en geen garanties bied.... Anderzijds... Had liever gezien dat bv Manchester City of PSG er op zo'n manier af waren gegaan in plaats van Neerlands grootste Volksclub... :(

    Ach, na de zwarte periode van de 'zogenaamde 18 jaar',, kan dit er ook nog wel bij voor Feyenoord....

    Maar laat ze dit aub een beetje goedmaken in de Kuip...
    Deze pot sloeg nergens op...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:15
    Totale wanvertoning ...........Ben geen Feyenoord-supporter,maar voor het Nederlandse voetbal moeten ze zich diep,diep,diep schamen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:15
    En het was nog lang onrustig in Rotterdam
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    Helemaal niets... Helemaal niets..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    .....in Amsterdam.......
    Je moet een liedje wel afmaken, wanneer je er aan begint.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:15
    Lol BWP
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Wat lul je nou?
    De teller staat met de supercup alweer op
    1. Wat hebben jullie gewonnen in het recente verleden?
    2. Wat gaan jullie dit seizoen winnen?

    Juist helemaal niets, helemaal niets is al jaren tot vandaag van toepassing bij jouw clubje in Adam.
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Gevulde bankrekening
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +645
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Gevulde selectie.. Wat gouden selectie zelfs. 1 speler is 2x jullie elftal waard.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +207
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:40
    Wat we gaan winnen? Wedstrijden. Iets anders kun je als voetbalclub niet doen. Feyenoord moet nu allereerst vertrouwen tanken in de competitie en dan van Trencin winnen. En niet zo maar winnen, het moet bij de rust al 3-0 staan.

    Niet direct bijtljesdag, niet direct de trainer d'r uit, eerst alles richten op dit wegpoetsen. Laten ze de video van deze wedstrijd maar heel vaak herhalen, van verliezen kan je leren. Zoals ten Hag zei in Oostenrijk, "we zitten in de pauze, de tweede helft moet nog gespeeld worden". Heel NL achter Feyenoord; geloof er in, ga er voor!!!
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +216
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Als niemand ze wilt hebben prima. Wanprestatie? Ja
    Minder druk programma heeft zo zijn voordelen. Zie psv vorig jaar. Komt helemaal goed alleen niet in Europa helaas
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:17
    wil of willen Roel. :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Helemaal eens de Feyenoord spelers moeten de reiskosten terug betalen aan de supporters die wel altijd inzet tonen en voor gek afgereisd zijn naar Slovenië
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Feyenoord mag wel snel wat versterkingen gaan halen, anders wordt het rechter rijtje dit seizoen. Geef ze weinig kans dit thuis goed te maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    Hega +8
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Feyenoord is een middenmoter van de eredivisie, daar moet je gewoon eerlijk in zijn. Het aankoopbeleid is schrikbarend. Larsson, Amrabat , v.d.Heide, Verdonk, Boetius verkopen. Twee fysieke en snelle verdedigers in het centrum !
    Wie ? Fer en Kongolo. Geef die linksbuiten El Hamkouri die dribbelaar eens een kans. Nieuwkoop was een goede verdediger net zoals Malacia. Het wisselvallige beleid maakt die spelers kapot. Verdonk wat moet je daar nou mee ! Komen allemaal tekort. Als er geen spelers bij komen of geen spelers worden verkocht dan voorzie ik een heel slecht seizoen en nemen we voor de wintersport afscheid van de technische staf.
    Vind ik leuk
    Technoboy +28
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Jan scharie, kan je beter Jan Starie noemen in het vervolg, enige wat hij deed is kijken hoe de tegenstander hem in de luren legde, en laten we over van Beek het a.u.b het helemaal niet hebben, die valt in een G team nog niet eens op
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:36
    AZ was zo slecht nog niet...
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +179
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Ook al ben je voor een andere club dit is zuur voor heel Nederland, over een aantal jaren speelt de top3 alleen nog voorronde waar spelen de andere clubs dan nog voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    Ik vind ook dat de spelers moeten boeten voor hun wanprestatie!! Laat ze maar alles terugbetalen aan de meegereisde supporters!!! Schandalige vertoning van "spelers" die altijd maar weer denken dat ze goed zijn!! Jaarlijks betalen de supporters veel geld om seizoenkaarten te kopen met de bedoeling om hun elftal te zien voetballen, ik zeg met nadruk voetballen, en niet als slakken op het veld te staan!!!!
    Vind ik leuk
    Nar +556
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:54
    Verliezen kan natuurlijk een keer gebeuren, maar zo verliezen..??.. Oei, het is hopen voor Feyenoord dat ze de eerste potjes winnen in de ED. Anders kan het nog eens in een neerwaartse spiraal terecht komen. Dit komt wel aan denk ik bij de ploeg.
    Vind ik leuk
    Motley +65
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:06
    Het enigste wat ik jammer vind is dat het.weer een hoop punten zijn die verspeelt Worden .punten die echt nodig zijn om de kampioen van de eredivisie rechtstreeks.zich te laten plaatsen voor.de.cl.Feyenoord heeft vorig seizoen heel veel.punten verspeelt door.maar 1 wedstrijdje te winnen in de cl .maar die wedstrijd won Feyenoord alleen omdat man.city is zeker was van een plek in de volgende ronde...de realiteit is hard maar.helaas heeft.Feyenoord niks te zoeken in Europa. .verliezen kan áltijd.gebeuren maar niet.zoals.vanavond.. ze hadden geen strijd.,inzet.passie en.niet de juiste wil om.te willen winnen.ik hoop.dat psv.en ajax het beter doen en zich alle 2 weten.te.plaatsen voor de groepsfase van de.cl .die punten.heeft Nederland heel hard.nodig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    De jaren hiervoor heeft Feyenoord geprofiteerd van het charisma en inzet van kuijt, el hamadi en een klein beetje berghuis verder erg middelmatig. Feyenoord raakt achterop als topclub en acteerd als subtopper.
    Vind ik leuk
    035 +5558
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:19
    Ik denkk dat je hier iets juist zegt.
    Vind ik leuk
    Motley +65
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:29
    Een topclub.is.het.al heel.lang niet meer. Vroeger waren ze.dat inderdaad..ik denk dat.Feyenoord van geluk mag spreken als.ze dit seizoen hun.4 de.plek.van het afgelopen seizoen kunnen evenaren. Denk eerder dat ze zo rond plek 7-8 zullen eindigen
    Vind ik leuk
    Motley +65
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:33
    Gelukkig hoeft fortuna sittard niet te vrezen dat ze er rechtstreeks uit.zullen vliegen..na vanavond heb ik genoeg gezien.
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:36
    Maar laten we eerlijk zijn. Van zo'n klote clubje moet je zelfs na vandaag in eigen huis 4-0 winnen. Kom op zeg. Dit was schandalig, zielig en triest. Maar nog steeds is het makkelijk mogelijk 4-0 te winnen als die schijtluizen in eigenhuis gewoon voor de dag komen alsof ze wel op voetbal zitten.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2987
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:40
    Alsof de spelers elkaar voor het eerst zagen en net 3 dagen door een woestijn hebben moeten lopen met zware bepakking. Zo zag het er uit. Totaal onvoorbereid, geen plan, geen strijd, geen strijdplan, compleet overklast. Compliment aan de tegenstander die gewoon goed heeft gevoetbald!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9051
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:54
    Nu al het lachertje... Tot zondag op d vijverberg
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:07
    Alles wat op een D eindigt is Voltooid Verleden Tijd..... Leerde ik al op de Basis school
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:37
    Laat lullo lekker zijn mond houden hij was schuldig aan het doelpunt ,en word bewierookt en krijgt miljoenen toe van Ajax Amsterdam wat voor spellletjes worden er gespeeld pa in de van bestuur als commesaris....ma toiletjuffrouw.... leuke voetballer hoor maar kluivert mag weg van het bestuur voor een fooi zyich mag weg voor een fooi all een Frankie en Mathias motte blijve ,mister Ajax zelf benoemd word nerveus want zijn kopje koffie drinkende protoge staat er naast.....en zo gaat de kassa niet rinkelen en komt ie elke dag het slootwater leeg zuipen OM zijn beek te vullen,he bygohems stop ja JIJ ook overmars want zo goed ben je niet maar WEET jezelf te verkopen .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:40
    Pfff rustig aan goede vriend.
    Ik word al dol als ik er naar kijk, af en toe een leesteken gebruiken zou ons goed doen😉
    Vind ik leuk
    Polly11 +3842
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:46
    Hij vreest voor een leegloop, niemand wil die spelers hebben? Dan hoef je toch niet voor een leegloop te vrezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:39
    Jawel, Telstar, Almere, Eindhoven, Dordrecht en FC Den Bosch liggen op de loer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:38
    Voor straf 3 jaar bannen uit alle europese toernooien!
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:41
    Als je nu met een feyenoord t-shirt door het land heen loopt dan lachen ze je allemaal uit !! Wat een puinhoop zeg !, nou de eerste punten van de graafschap zijn binnen !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:42
    Dit mag van Bronkhorst zich aanrekenen. Past in het vervolg van een matig seizoen waarin de beker werd gewonnen in enkel thuiswedstrijden. Toch maar een trainerswissel voor een frisse doorstart?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:19
    Meneer Rob Jacobs is een van de personen die zijn club op een voetstuk zet. Vorige week nog bombardeerde hij zijn club tot kampioen (met name de komst van Clazie zou ervoor zorgen dat Fey. kampioen wordt). Nu schaamt hij zich voor zijn club. Beter is dat Jacobs zijn grote mond houdt en zich niet zo arrogant opstelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:24
    ze kopen spelers maar die zijn meteen al geblesseerd koop goede spelers zoals thomas die zit nu bij psv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Snoeiharde uithaal naar Feyenoord-'miljonairs': 'Wie wil die spelers hebben dan?'