Verklaring Van Bronckhorst: 'Ik voel me hier verantwoordelijk voor'

    Verklaring Van Bronckhorst: 'Ik voel me hier verantwoordelijk voor'

    donderdag 9 augustus 2018 om 22:14

    Giovanni van Bronckhorst schaamt zich voor het vertoonde spel van Feyenoord. De Rotterdammers gingen tegen het Slowaakse AS Trencin volledig af: 4-0.

    "We hebben ver onder de maat gespeeld", zegt Van Bronckhorst tegen Voetbal Inside. "We hebben niets kunnen brengen van wat we normaal kunnen brengen en verliezen hier dikverdiend. Het is ook zo dat we nog meer doelpunten tegen hadden kunnen hebben. We hadden er ook meer kunnen maken, maar dat we hier verliezen is dik- en dikverdiend."

    "Ik schaam me voor het vertoonde spel en de manier waarop we op het veld staan. De grootste tegenstander zijn we zelf. Dat bleek ook wel. Je maakt het jezelf moeilijk om door te gaan. Dat is ons grootste probleem geweest. Niemand in het veld voelde aan wat een wedstrijd nodig heeft. Dan val je uit elkaar en daar voel ik me verantwoordelijk voor."

    Van Bronckhorst lijkt een stunt volgende week niet uit te sluiten, al acht hij de kans niet heel groot. "Het wordt heel moeilijk, maar we zullen anders op het veld moeten staan dan vandaag. Dan is er een kans, hoe moeilijk het ook is. Ik sta versteld hoe wij hier op het veld hebben gestaan. Heel Nederland ook? Dat begrijp ik."

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 22:15
    Beste mensen.
    Bedankt voor alle berichten die ik kreeg.
    Meelevend of niet dat laat ik in het midden.
    Maar omdat ik zo ontzettend veel berichten kreeg was het voor mij geen doen om een ieder persoonlijk een bericht terug sturen.
    Maar 1 ding wil ik nog wel kwijt.
    Ik zit hier met een bloedend maar wel met een Rood - Wit Feyenoord hart.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Ik zag hem ook niet aankomen. Na PSV dacht ik dat het verdedigend goed stond maar dit is ongelofelijk.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Psv was zoooo verschrikkelijk zwak aanvallend. Het probleem vandaag was de instelling. Thuis met Vilhena erbij speel je een andere wedstrijd. De vraag is of je het nog goed kunt maken... 5x scoren en niets tegen krijgen is erg lastig.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Daar geloof ik niet in, dit goedmaken. Dit is op zijn zachtst gezegd geen hoopvolle uitslag.
    Vind ik leuk
    Raak +192
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    Remember PSG - Barcelona en Barcelona - PSG
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    Leuk, maar ander niveau. Roma flikte ook een aardig kunstje. Alles kan maar dit, kan het me niet voorstellen.
    Vind ik leuk
    Franciscus +125
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:16
    Ik ook niet, maar wie weet. Een en al toeval in het voetbal. En de media moet ook stoppen met vooraf zeggen, dit doen we wel effe. Dat dachten de Feyenoordspelers zelf ook. Daardoor gingen ze dit zelf ook denken. Nooit meer doen media.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:18
    Het verbaasde mij al enorm dat spelers na een 4–0 afstraffing zeggen dat het nog kan. Op basis waarvan dan? Je hebt net op je kloten gehad van die club.
    Vind ik leuk
    Adjab +622
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:51
    Niet doen . vergelijken met deze clubs. Het is al erg genoeg
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:47
    Je kan een keer slecht spelen, maar zak verdorie niet door de ondergrens.
    Er moet een basis zijn waarop je kan terugvallen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    Dit deed me echt denken aan de 10-0.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:52
    Ik ook, maar ik dacht, ik zeg het maar niet.
    Ook die wedstrijd ging Feyenoord door de ondergrens.
    Wat is dat toch? Feyenoord staat juist bekend om strijd en vechtlust.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:14
    Tja die 10-0 was pas zo groot geworden na de rust en rode kaart. Een team met 7 spelers onder de 20 jaar. Dit was een jong team, met een Van Beek of Toornstra of Nieuwkoop die nog niet eens bij Trencin in de competitie meekunnen om het zo te zeggen. Dit is dus waarom RVO Toornstra uit de basis hield en waarom Botteghin beter is dan Van Beek.
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:42
    Het is de mentaliteit van de nieuwe generatie. Je ziet het toch ook overal in de maatschappij?

    Allemaal van die over-het-paard-getilde k*tgastjes, die vanaf hun 8e al in de duurte nikes lopen, Levi's, en KarlKani merken etc... alsof het allemaal niks kost, maar Pappie en Mammie hebbe netjes kromgelegen om ze tot op het bot te verwennen..

    Alles moet maar vanzelfsprekend, die knetterdure smartfoon elk jaar voor 800-900-1000-1200 euro... en oplopend... Nee, anders horen ze er niet bij(Hoezo commerciële indoctrinatie? 'pesten op school' wordt op die manier ijskoud uitgebuit he?!)

    Dit is met de nieuwste generatie voetballers precies zo, het beste voorbeeld is onze recente 2 miskwalificaties: Kwaliteiten genoeg hoor ,maar die strontverwende jochies die al vanaf hun 8e zijn opgehemeld, en een gouden toekomst is beloofd, denken dat dat allemaal komt aanwaaien... Doen dr niet genoég voor!

    Memphis Depay wás zo'n voorbeeld, maar heeft, kennelijk wel één lesje geleerd...
    Justin Kluivert is zo'n voorbeeld.. maar kan nog bijtrekken

    Feyenoord was vandaag, in haar geheel ook zo'n voorbeeld. :S

    Het is gewoon ontiechelijk slecht voor ons land(en voetbal!) die absolute nonchalance.... Constant die overtuiging dat men het elders zó veel beter kan krijgen.
    Dat waardeloze respect voor geld, en bezit, en de verhoudingen tegenwoordig...

    Ik heb het al vaker gezegd: Deze markt kan nooit standhouden op deze manier..

    Zie de klachten bv over het laffe en zakelijke voetbal van Frankrijk op het WK: Wereld-elftal, en zijn vooral goed in 'Bus Parkeren'....

    Puur op resultaat, geen passie geen vuur... laf resultaatvoetbal, want er staat TE veel op het spel..

    Geld!
    Dát is het probleem Ook bij Feyenoord krijgen ze al flink betaald(die 67Mil begroting is ergens op gebaseerd hé?)....

    De verwaandheid slaat er goed in, en klaarblijkelijk dachten de Feyenoord-spelers dat op basis van de begroting, dat ze al 5-0 voor stonden.....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:54
    Een betoog uit het hart.

    Je woorden kan je vlg mij samenvatten in een spreekwoord;
    "Wie het kleine niet eert is het grote niet waert."
    Vind ik leuk
    Sigma +2214
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:42
    Het toch bewijst het keer op keer dat het hedendaagse resultaatvoetbal het steeds vaker wint van old skool hollandse voetbalschool voetbal...vorig week AZ...van de week Ajax gisteren Feyenoord....bijvoorbeeld Ajax...waarom niet in de 2de helft de boel dichtgooien...waarom toch die 3de en 4de doelpunt willen maken ten koste van....terwijl je nog zoekend bent als elftal!!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:46
    Ha ha ha....ben je nou klaar of niet ?
    Een vraagje: hoe zit dat dan met de Ligt, de Jong en met al die jonge mensen die wel verschrikkelijk succesvol zijn.....in het Nationale Franse Elftal bijvoorbeeld. Mbappe 19/Dembele 21/Lemar 22/Mendy23 etc etc
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:44
    Dan noem je dr een paar die nog iets van bezieling en realiteitszin in de veren hebben, al heeft bv een de Ligt daar ook al een hard Bulgaars lesje in gehad, je ziet het gewoon bij zó veel voetballers tegenwoordig: een stukje fatsoen(club-liefde-> de zgn 'belofte waarmaken') is er niet meer bij, t is gelijk die graaierige zaakwaarnemer op pad sturen voor een zo vét mogelijk contract, en cáshen!!!

    Je noemt Mbappe nu, maar ik vraag me af of hij nog altijd zo razend enthousiast zal zijn op zijn 25e, als hij dus al zes jaar lang, álles maar kan kopen wat hij wil, en tegen die tijd, álles heeft gekocht, en misschien al wel gehaald.

    Dat werkt écht door op de mentaliteit: Waar zou hij zich dan nog druk over maken? Financieel al 10(0)x binnen etc?

    Lekker achterover leunen en genieten van het leven toch?

    Er zijn steeds meer voetballers die op vrij jonge leeftijd, al tonnen per maand vangen, dus die mentaliteit groeit er gewoon in. Voeg de manipulatieve invloed van bv Raiola's daar bij, en je hebt een aardig 'receptje'.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:01
    Elke generatie roept dat over een nieuwe generatie ha ha dat deden ze 40 jaar geleden ook al...
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    zaterdag 11 augustus 2018 om 03:48
    En wat zegt dat....? :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 07:34
    Dat het niet aan de generatie ligt, natuurlijk niet, je bent gewoon pisnijdig ha ha en begrijpelijk en een beetje vermakelijk ( sorry ;)
    Je hebt nu eenmaal van die rampwedstrijden er tussen.

    Ik denk dat van Geel is een keer plaats moet maken, heeft geen scouting netwerk, teert op oude spelers, maakt nooit eens een goede transfer klapper.
    Waarom gaat de Jong nu niet Feyenoord eens van kop tot staart doorlichten en dan lekker reorganiseren, verjongen, vernieuwen en de club echt klaarstomen voor Feyenoord City, daar heeft van Geel geen kaas van gegeten,
    jong, agressief, kopen en verkopen en de energie er in gooien ! HUP FEYENOORD !
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3896
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:50
    Om effe naar van Geel te wijzen, Pelle ? Jorgenson ? botteghin? berghuis ? ook allemaal zijn aankopen hea, die wel prima uitpakken.

    Het is te makkelijk om 1 iemand de schuld te geven en als je dat al zou doen dan zou ik eerder naar van Bronkhhorst kijken die geen enkele speler beter kan maken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:10
    Laat dat nu precies iets zijn wat ik niet doe, ik heb het vermoeden dat qua management het niet klopt en zou opteren voor een onderzoek en een reorganisatie bij Feyenoord over de hele linie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:11
    En toch eindig je dan 17 punten achter PSV....
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:27
    En jij ziet geen verband tussen de steeds verwaander wordende, en laconiekere mentaliteit, en de stijgende salarissen bv?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 18:20
    Nee.
    Ik zie wel verschillende karakters, jongens die wat labiel zijn
    ( Memphis en zo ) maar ik zie en hoor ook de Ligt bijvoorbeeld.
    En dan die jongens met een uitstekende opleiding bij Ajax, Eiting bijvoorbeeld, een jongen die er heel goed in staat.

    Dat heb je altijd gehad, jongens die de weelde niet aan kunnen, een kwestie van karakter, that's it.
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    zaterdag 11 augustus 2018 om 20:03
    Ik vind steeds meer van die jochies met met die weelde om kunnen gaan, vooral omdat ze steeds jeugdiger, ín die weelde terecht komen.
    Ze hebben amper geleerd wat er toe doet in het leven, maar Multimiljonair zijn ze al: Dat is nooit goed voor iemand's mentaliteit.

    Te jong, te veel geld om handen, dat is vragen om arrogantie en moeilijkheden.
    Neem kluivertje bv. NB nog niks gepresteerd met Ajax 1, maar wel even een salaris van 1.5Mil eisen?(Ok is dat gelijk wel een toppunt, maar het wordt de nieuwe standaard straks, let maar op)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 20:47
    Dat is ook moeilijker.
    Maar in de ouwe tijd kregen voetballers een jaarsalaris van 15000 HFL ha ha, jaren 60.....dat was ook belachelijk, gewoon uitbuiting.
    Zo veranderen de tijden en elke verandering heeft zo zijn plussen en minnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:49
    Nee, dan die ouwe generatie......v.d Gijp en soortgenoten, veel zuipen, naar de hoeren en op 50% van je kunnen een prachtige carrière letterlijk verneuken ha ha
    Vind ik leuk
    mason +1810
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:44
    Maar vd gijp en kornuiten vochten wel voor elke bal als zij een kater hadden. Deze gasten hebben lekker 8 uurtjes nachtrust gehad en kunnen nog steeds niet vlammen. Volledige kut instelling hebben ze.
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Net zoals je tóen een paar fouten had, heb je nu nog een paar goeien over... t is een beetje omgedraaid nu.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:04
    Je hebt altijd de "v.d. Gijpen gehad" ( hoeren en snoeren, liet z'n vader als puber zijn Porsche wassen.....) maar ook de "van Bommels" en "van Persies" .
    Verschillende karakters van een andere generatie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    Farmer +11246
    zaterdag 11 augustus 2018 om 03:50
    Er lijken toch steeds meer van die Gijpvogels te vliegen, die maar pikken en graaien, ipv dan Bommels/Persies/Robbens....

    Er zit nog wel wát in het vat, maar ik zie het gros van de toekomst echt afglijden...

    Justin Kluivert is toch al voorbeeld genoeg?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8344
    zaterdag 11 augustus 2018 om 20:54
    Dat moet nog blijken.
    Er gaan zoveel spelers jong weg, de 1 slaagt de ander niet.
    Maar bij Ajax slagen ook veel spelers niet, ondanks dat ze blijven.
    Ik denk dat het goed is om naar een betere competitie te verkassen op jonge leeftijd, maar wel de juiste competitie kiezen en met een goede begeleiding van familie ter plaatse.
    Ik had voor Kluivert veel meer aan Frankrijk gedacht ipv Italie en dan een verstandige begeleiding mee sturen die hem goed in de gaten houdt, Justin is nog een kind.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:00
    Amen.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    Pure mentaliteitskwestie, er lopen te veel spelers in die niet Feyenoordwaardig waren vandaag.
    Ik had al een eng voorgevoel over deze wedstrijd, mentaal slecht voorbereid op deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:50
    Het begint al met de technische staf die meent niet te hoeven trainen op dat dramatische kunstgras.......Doen we wel ff......
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:55
    Het word wel heel erg zielig al Vilhena de kar moet gaan treken.
    Nee deze coach is een schande.
    Met een team wat ver boven zich uit steeg en jazeker dirk leek het nog wat.
    Maar als dit de breedte van de selectie is... schaam je diep Feyenoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:16
    Als je 7 spelers mist is dat geen schande om dan niet opperbest te presteren. Echter moet je er wel wat van maken. Toen Feyenoord kampioen werd hadden ze al het geluk dat een kampioen altijd heeft. Alle spelers waren gewoon top. Je kan het omlaag proberen te praten, maar het was wel zo. Veel spelers kunnen dat niveau nog halen, mits ze dit blijven en dat lijkt een utopie met deze medische staf... Iets anders zou ik niet de schuldige kunnen noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:31
    Hahaha ze hebben 30x minder budget en jij vind het geen schande ..
    Man man man
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:04
    Lezen te moeilijk voor je?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:14
    Haha ja man je hebt gelijk sorry stoere vent!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:47
    Weet ik toch!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6210
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:25
    Dat was wel een heel ander team inmiddels. Je mist Karsdorp, Kongolo, Nelom (beter dan Verdonk), El Ahmadi, Kuyt en Elia.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Benieuwd of deze uitslag ook gaat doorwerken in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:29
    Dat lijkt me wel ja aankomende zondag 😁
    Vind ik leuk
    010Fr +966
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    Denk jammer genoeg dat dit ten nadelen is voor jou cluppie ze willen het namelijk goed maken.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:38
    Met van Beek wordt dat moeilijk.
    Spelen ze bij de Graafschap op kunstgras?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Nee. Leve de Superboeren
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    Als de ontbrekende spelers niet terug zijn zondag wordt het heel lastig.
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Ze willen het wel goed maken maar kunnen het niet. De verdediging is veel te zwak.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18035
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Pfff zondag al.....
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:45
    De Graafschap altijd moeilijk😁
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    Angstgegner voor een Nederlandse topclub
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Doet mij ergens aan denken,😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Oh dat scheelt dan hebben ze een kans ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Het vertrouwen wordt er niet groter van.
    Vind ik leuk
    Gerro +5759
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Speel je tegen Trecin en dan vliegt die bal er plots 4 keer in
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2016
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:17
    Feyenoord was wel ietsje verzwakt ivm absentie bepaalde spelers
    Vind ik leuk
    fr1963 +2459
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:05
    St Juste, Botteghin, Vilhena, v Persie....tegenover Nieuwkoop (5), v Beek (2) , Amrabat (4), Vente (4).... ook de rest was waardeloos.
    Vd Heijden (3), Verdonk (4), Bijlow (5), Toornstra (4), Larson (3), Berghuis (5), Clasie (5).
    Overigens complimenten aan Trencin! Knap gespeeld, veel energie en een goede spits!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Wat is er gebeurd man? 4-0 tegen een club met het budget van Helmond en Sleegers staat in de basis. Echt ontzettend klote dit ik zie Feyenoord dit niet meer goed maken helaas.

    Vitesse ook zo'n zonde laatste minuut 0-1. Nederland stert :(
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Niet is sterker als het ene woord? Onee wacht 4-0
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Nieuw accountje voor gemaakt? :)
    Geniet ermaar van. Nederland straks met 1 CL voorronde ticket meer niet :(
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Bedankt voor het vertrouwen in Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:39
    Ach maakt niet uit, dat is toevallig de enige ticket die nodig is. Wij worden komende jaren toch elke keer kampioen!!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:41
    Droom lekker verder.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:41
    Komt zeker goed mug
    Vind ik leuk
    phritzzz +939
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    En daarom staat heel Nederland in april 2019 weer 'Helemaal niets in Amsterdaaaam' te zingen. Mark my words
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    base +2034
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Heel Nederland wordt moeilijk lijkt mij maar zo snugger kom je ook niet over.
    Vind ik leuk
    phritzzz +939
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:54
    Gebruik van een stijlfiguur om je woorden kracht bij te zetten. Je hebt wel enige geletterdheid nodig om dat te kunnen doorzien maar dat is misschien te hoog gegrepen voor jou.

    Het is de laatste jaren bij titels van andere clubs dan Ajax wel goed gebruik dat dit lied in andere stadions wordt ingezet. Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15058
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:49
    Je weet dat 1 voorronde CL ticket in de toekomst niks over Ajax zegt toch?
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:50
    Ajax heeft in elk geval een betere mentaliteit getoond dan mijn eigen ploeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    Niets bedoel jij?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Ik denk dat hij dat bedoeld ja
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    En jij voelt je geroepen om dat te melden voor hem?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    Omdat jij het niet snapt, bevestig ik het even voor je.
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:48
    Je mist dus aandacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:03
    Nee jij?
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1707
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Ongehoord?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:28
    Hahahaha. Onee.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Ach, jij bent nog zo mans genoeg om hier te zijn op VP.Ik baal als Ajacied ook van deze nederlaag, zeer slecht voor t NL voetbal.Zie mijn club ook niet zomaar doorgaan tegen Luik.T NL voetbal is op een haar na dood!
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Wat lul je slap. Ajax heeft nu al meer punten verzameld dan alle Nederlandse clubs vorig seizoen, spelen tot de winter zeker Europees en hebben uit een uitstekend resultaat behaald bij Luik.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    Nou ik ben er nog niet zo zeker van dat Ajax Luik wel even verslaat.Te veel blamages gezien laatste jaren.Het is gewoon de realiteit dat we geen 1 Europese tegenstander meer kunnen onderschatten.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    We zullen zien, bij 0-0 of 1-1 is Ajax ook al door en dat is een redelijk uitgangspunt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:36
    Hoop t, ik blijf voorzichtig.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1185
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:14
    Resultaat is echt niet goed, wetende dat je met 2-0 heb voor gestaan.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Het resultaat is echt goed, wetende dat je thuis het af kan maken.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1185
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
    Maar nu is die kans toch een stuk kleiner.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:24
    Niet echt, thuis verliest Ajax vrijwel nooit.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1185
    zondag 12 augustus 2018 om 18:58
    Ben je nu nog steeds zo overtuigd, na die blamage van gisteren.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3713
    zondag 12 augustus 2018 om 19:12
    Jazeker... 1-1 en je bent door Europees. En dan starten de goede spelers ook ipv de wissels.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    Als Utrechter baal ik ook als een stekker. Laten we hopen op een topweek volgende week! Al gaat voor Feyenoord een lastig verhaal worden..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:03
    Ja, dit maak je niet meer goed! 1 ding scheelt voor Feyenoord, ze houden de selectie compleet en 80% van de Eredivisie is slechter als Trencin.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:06
    De bank van Feyenoord is ruk. Dat is wel duidelijk. Ik geloof niet dat het zo was gelopen met RvP, Vilhena en Botteghin.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:12
    Het eerste wat Feyenoord nu eens moet gaan doen is om t JONG elftal mogelijk te maken om in de KKD te komen.Feyenoord moet zich met dit beperkt budget nog meer gaan richten op de jeugd.Leuk al Toornstra's, Larsson's en Ayoub's, maar denk dat dat soort spelers ook wel uit de jeugdopleiding kunnen komen, Feyenoord is de grootste vereniging uit de regio R'dam en Den Haag, dus daar moet veel talent rondlopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:59
    Ik kan het niet meer met je eens zijn, dan dat ik nu ben.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:22
    Ik ben in hart en nieren Ajax fan. En toch baal ik ervan dat Feyenoord zo slecht gespeeld heeft, vooral omdat het internationaal is. We worden als Nederland steeds harder uitgelachen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Uitgelachen is al vreselijk,maar weer geen Europese punten voor Nederland.
    We zakken dadelijk nog verder af.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Sterkte man.
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Part of the game

    Afgelopen zaterdag was er vreugde, nu teleurstelling. De zon heeft de afgelopen 3 seizoenen ruimschoots geschenen in Rotterdam-Zuid. Geen reden tot drama, hoe pijnlijk deze nederlaag ook was.
    Vind ik leuk
    johnaz +15
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Kusje erop
    Vind ik leuk
    Slayerized +668
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Prachtige reactie👍
    Vind ik leuk
    danny9874 +901
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:42
    Houden zo, kerel!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:54
    Ik voel me echt gewoon ziek hiervan. Maar goed ik kan van alles gaan roepen in mijn frustratie maar laat ik dat niet doen... @.@
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24023
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:13
    Ongelofelijk.. Sterkte zondag tegen de Superboeren!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:21
    Dankje dat gaan we hard nodig hebben waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:15
    Je kunt het ook goed praten!
    Sterkte
    Vind ik leuk
    Slayerized +668
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:32
    Hoi Feyenoord fan. Jouw bijdrage is uit het hart. Heel mooi.
    Ik weet hoe pijn dat kan doen, een vriend is ook Feyenoord fan.

    Ik denk trouwens nog steeds dat jullie kunnen doorgaan , want een off day als vanavond is zeldzaam.

    Succes!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:36
    Zoals het hoort Feyenoord Fan v A:
    In voor- en tegenspoed.
    Hadden we Kees van Wonderen nog maar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:20
    ik heb geen greintje medelijden met je.......
    maar dat had je waarschijnlijk al verwacht
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:37
    Als dit schrijven aan mij persoonlijk is gericht dan van mij het volgende persoonlijk aan jouw.
    Want zelfs Ajax supporters schrijven niet zulke berichten maar ja jij bent voor Psv en dat zegt genoeg.
    Wat ik schrijven wou aan jou na je opmerking is het volgende.
    Krijg jij lekker gauw de tering en met je Psv erbij.
    Natuurlijk zal jij misschien wel met een voor jouw humoristisch antwoord komen maar dit is alleen om like,s te scoren.
    Want daar geil jij tenslotte op.
    Maar na dit bericht van jou ben ik helemaal klaar met je.
    En ik hoop dat je begrijpt wat " # " dit betekend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:43
    boter kaas en eieren?


    enne nog ff wat zaterdag de grote meneer uithangen als je wint maar niet als je moet incasseren?

    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:08
    Spreek je gelijk ook even je medeboerkes erop aan want die waren er zaterdag ook een heel stuk minder dan normaal. Dus hypocriet ben je ook nog of is het meer achter de ellebogen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:53
    ik ben er altijd dus....
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1185
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:06
    Top man, supporter in goede en slechte tijden.
    Vind ik leuk
    krul +112
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:33
    hahhaahaahaaha pakkieee
    Vind ik leuk
    The Rock +1820
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:16
    En terecht Gio. Ik schaam me niet snel, maar vanavond.....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    Begrijpelijk, maar je hebt er een paar tussen zitten die gelijk Gio out roepen. Dan kan je beter ophouden.
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    Dat lijkt me ook, hij heeft als trainer van Feyenoord meer gewonnen dan al die voorgangers (zowel capabele als koekenbakkers) bij elkaar.

    Het is onbegrijpelijk hoe Nederlandse trainers zo weinig krediet krijgen voor hun geleverde prestaties.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    Echt he, zo ondankbaar.
    Vind ik leuk
    talentje +414
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:40
    Gio out is erg overdreven maar ik denk wel dat je moet kijken naar de mensen om Gio heen. Van geel bijvoorbeeld heeft feyenoord uit een diep dap getrokken, Maar nu word er gewoon goed technisch beleid verwacht iets wat hij niet heeft. Zelfde als zijn assistenten Landzaat kom op man
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:50
    Waarom is men zo bezig met dat gezeur om die assistenten bij Feyenoord? Laat Gio het lekker zelf uitzoeken en stop met dat gezeur over die assistenten. Gio heeft het voor het zeggen en moet zelf zijn assistenten aanstellen.

    Wat Van Geel betreft ben ik het wel met je eens. Ik denk dat Feyenoord met het huidige transferbeleid nergens komt. Je haalt alle goede spelers bij de subtop weg en polst oud-Feyenoorders of oud-internationals .. maar sprake van serieus scoutwerk mis ik.
    Vind ik leuk
    talentje +414
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:48
    ik zeg gewoon gio en van geel er allebei fijn uit flikkeren en lekker opnieuw beginnen dit seizoen. Nieuw beleid nieuwe manier van spelen.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:51
    Hier nog een die zich schaamt na deze wanprestatie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:16
    Rechter rijtje
    Vind ik leuk
    Koeroe +11183
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:16
    Ik wil reacties van spelers zien dat ze reisvergoeding geven zien. 1200 km gereden en voor wat? Om je kapot te schamen
    Vind ik leuk
    Tweey +1923
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    Je bent niet verplicht om te gaan. Of eis je garantie op een goed resultaat? Sukkel.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11183
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Zeg je maar tegen je vader als je zakgeld krijgt. Wat ik eis is inzet, beleving en passie. Als ik garantie op een goed resultaat eis had ik niet voor Feyenoord geworden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:46
    had ik niet voor Feijenoord geworden? Pffft
    Vind ik leuk
    Koeroe +11183
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:55
    Bij wijze van uiteraard:)
    Vind ik leuk
    Tweey +1923
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:42
    Ik eis???? hahaha ... je bent een nog grotere sukkel dan ik al dacht.
    Vind ik leuk
    Koeroe +11183
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:57
    Je kent mij niet en doet een aanname gebaseerd op wat dingen die je op het internet leest. Als supporter mag je toch wel inzet en beleving eisen als je die volgevreten miljonairs 1200 km achterna reist(per auto, vliegveld was te ver). Je weet dat zoiets kan gebeuren tegen city of Shakhtar maar niet tegen een club met een lagere begroting dan Emmen
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:01
    Jij bent hier de grootste sukkel. Het is toch meer dan logisch dat je dat van de spelers eist. Natuurlijk ze kunnen een keer verliezen maar een 4-0 tegen deze tegenstander dat mag gewoon niet gebeuren als Nederlandse topclub. Dit heeft allemaal te maken met de dingen die hij zegt: inzet, beleving en passie. Het is hun werk he, jij mag ook niet zonder inzet op je werk komen, dan lig je dr snel genoeg uit.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11440
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Denk dat Gio er al te lang zit, Van Geel ook overigens..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15752
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Zal spannend worden wie er eerste uitvliegt. Gio of Ten Hag. Beide voor kerst sowieso.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Van Bommel niet?
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2894
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Nee van Bommel niet. Die krijgt de tijd wel.
    Gio heeft zijn beste tijd gehad, afgelopen seizoen gered door de bekerwinst.
    Ten Hag gaat probleem krijgen met het team in toom houden. Talenten die willen spelen maar richting bank gaan en dan krijgen ze tegenslagen. Oftewel Bazoer en EL Ghazi (of hoe je het ook alweer schrijft) praktijken.
    Vind ik leuk
    rinirat +1799
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    zet Mourinho er ook bij
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Ik zeg Ten Hag! Gio geeft tenminste zichzelf ook de schuld.. Ten Hag verwijd zichzelf niks en zegt dus eigenlijk dat hij geen flauw idee heeft wat er mis gaat. Als je zo behoudend speelt kan de tegenstander zijn spel spelen en wordt je overlopen. Standard was gewoon beter!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Ik spreek jou na dit seizoen wel weer.
    Vind ik leuk
    Henk3 +362
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:08
    Ten Hag pakt ruime overmacht de landstitel en behaalt CL. Gio heeft teveel krediet, zal niet tijdens het seizoen worden ontslagen, maar mag in mei gaan uitkijken naar een andere job.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Ter Hag niet, wij pakken gewoon de titel.
    Vind ik leuk
    phritzzz +939
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    In de Jupiler League dan pakken wij m in de Eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    Ik kies voor Gio, wat een slappe hap.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:04
    Wormuth ;)
    Vind ik leuk
    2cents +50895
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:17
    Als je stelt dat je zelf je grootste tegenstander bent, zoals Gio meerdere keren tegen zijn spelers gezegd zou hebben, dan zeg je eigenlijk tegen je spelers dat de tegenstander er niets van kan. Dat werkt eerder onderschatting in de hand dan dat het het tegenwerkt.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    Ik ben verantwoordelijk maar morgen gaan we over tot de orde van de dag. Zo goed dat in Nederland
    Vind ik leuk
    Het Brein +3494
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:18
    Martin van Geel: misschien nog even 30 miljoen uitgeven! Of 6e worden, aan u de keus! De bank is je vriend..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:27
    Ze hebben niks te makken.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    De zwakste schakel is.......?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Ja Gio 1 dag voor de wedstrijd daar aankomen en niet trainen in het stadion. Dat is niet handig gebleken. 4-0 wordt lastig om te repareren maar met de trouwe Feyenoord supporters hoop ik dat het gaat lukken.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Die had de eer aan zichzelf moeten houden en na her behalen van het kampioenschap moeten vertrekken! Wat dat betreft heeft cocu een beter stel hersens!
    Vind ik leuk
    kerel +1821
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Heel nederland schaamt zich.. fans van alle clubs..
    Vind ik leuk
    035 +4442
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Ik schaam mij nergens voor.
    Vind ik leuk
    zwollie +6912
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Witte zakdoekjes.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:05
    Nee.
    Vind ik leuk
    rinirat +1799
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Daar sta je dan met je tactiek en Clasie..... het is tijd om op te stappen.
    Als ik manager van Feyenoord was kon hij vanavond nog een nieuwe baan zoeken.
    Een afgang...de zoveelste.......... gek dat al die mensen ook steeds geblesseerd zijn... waar legt dat aan....
    Vind ik leuk
    Wilex +613
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Met het bord op schoot scouten en het enigste internationale netwerk wat ze hebben is dat van ex spelers terug halen.
    Ik zal beginnen om die van Geel eruit te trappen.
    Heeft Ajax destijds ook bijna naar de financiële afgrond geleid met bizarre aankopen.
    Vind ik leuk
    talentje +414
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
    Van Geel is het grootste probleem momenteel bij Feyenoord!! De selectie is nog niet compleet teveel matige middenvelders en centrale verdedigers oprotten met die tyfus ellende! Er breekt al jaren niks door vanuit Varkenoord terwijl het talent er is maar ze krijgen ze kans niet. Je kan die jongens geen eens ongelijk geven dat ze op hun 16e pleiten gaan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:06
    Ik vond de komst van Suarez en Huntelaar ook onverantwoord inderdaad.

    En dan die verkoop van Sneijder... Onbegrijpelijk.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:19
    Nou, niet alleen Bronckhorst schaamt zich, ik ook. Feyenoord zet hier ff voetballend Nederland voor schut.
    Vind ik leuk
    Tweey +1923
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:44
    Alleen Rotterdam.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Feyenoord bereikte een zorgelijke ondergrens en is na deze wake-up call niet kansloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:21
    Ik heb al veel (onnozele) reacties van je voorbij zien komen, maar deze slaat echt alles!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:33
    Slager mag ik een onsje dooddoeners
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:22
    mag het ietsjes meer zijn?
    Vind ik leuk
    phritzzz +939
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:02
    Als je het zo formuleert is het nog waar ook ;)
    Vind ik leuk
    heur es +345
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Gewoon de tactiek van Ricardo Moniz volgende week toepassen. Ik heb gehoord ‘hoog pressen’ ‘agressief’ ‘positiespel’ ‘lef’ etc. Alles wat voetbal mooi maakt. Het voetbal zoals onder Peter Bosz en Co Adriaanse word gespeelt.
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1614
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    wat voel ik me beroerd...gio fijne vent, aardige man het is klaar....dit kan niet meer....prijzen verhullen niet alles....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    En dan willen ze ook nog een stadion bouwen van een half miljard euro...
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Ja maar dit heeft hier niets me te maken, vreemde combinatie
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:28
    Feyenerd hoort gewoon in een stadium van max 15/20 duizend man te spelen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:10
    Ja want De Kuip is altijd halfvol, ook als je 10-0 verliest.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26748
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:20
    Je bent geen feyenoorder voor je lol

    En niet voor even maar voor het leven!

    Kop op!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:30
    Dat maakt het ook verdomd lastig man!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:22
    Dit hoort helaas bij het niveau van de Nederlandse suptop, je zag hetzelfde bij AZ, goede en slechte wedstrijden wisselen zich in hoog tempo af
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Hij verwijd het zichzelf in ieder geval. Ik denk niet dat je dit Van Bronckhorst kan verwijten. Tuurlijk had hij miss eerder moeten wisselen of met andere spelers moeten beginnen etc, maar met dit team is het ook heel lastig. Totaal geen creativiteit die middenvelders spelen de bal alleen maar terug of verspelen hem en die verdediging met Verdonk, Van der Heijden, Van Beek en Nieuwkoop is echt lachwekkend! Ook de aanval komt te kort al is dat de beste linie. Als Haps Van Persie, Jörgensson, Botteghin en Vilhena spelen zal het natuurlijk beter zijn dan dit, maar maken geen kans op het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:23
    Gio begint met afscheid nemen, denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:29
    Krijg vaak de indruk dat er bij Feyenoord nooit iemand wordt ontslagen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +154
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:56
    Nee dat is logisch ze hebben geen geld om een fatsoenlijke speler te kopen. Dan is er zeker geen geld voor mega afkoopsommen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3119
    vrijdag 10 augustus 2018 om 00:11
    Krijg vaak de indruk dat dit bij andere clubs wel gebeurt zonder enig effect.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3838
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    Gio is best wel een goede trainer maar heeft een te smalle selectie met teveel modale spelers en tovenaars bestaan niet.
    Vind ik leuk
    JustH +13212
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:42
    Dat vind ik ook, ik gun hem wel iets met meer mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    Dat denk ik steeds, maar helaas gebeurt dat steeds niet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5390
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:24
    Benieuwd of Feijenoord nu paniek aankopen gaat doen.
    Gio eruit kicken dit seizoen is zinloos, kijk naar het verleden, geen enkele club ging met een andere trainer beter spelen. Feijenoord heeft 1 a 2 kwliteits impulsen nodig. En een ervaren goalkeeper!!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Aankopen van welk geld? Ze mogen eerst wel wat spelers lozen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +154
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:58
    Wie is verkoopbaar dan denk jij, zelfs Berghuis raak je na vanavond aan de straatstenen niet kwijt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:02
    Lozen zonder er iets voor te vragen kan ook!
    Vind ik leuk
    Hast57 +154
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:14
    Ja misschien kan je Emmen of de Graafschap nog blij maken met iemand.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:22
    Eerder Telstar of Waalwijk
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:25
    Als gio er uit vlieg wie wil het dan overnemen , nee gio laten zitten en van geel is op een functioneringsgesprek uitnodigen , feynoord mis breedte in de selectie en de aankopen die gedaan zijn is kkl nivo
    Vind ik leuk
    Dorzon +4177
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Bosz?
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:59
    Bosz!

    Graag, van mij mag het, ik zal niet de enige zijn die er zo over denk.
    Vind ik leuk
    kees ee +507
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:26
    . . toch maar weer concentreren op de knvb beker, . . alvast ??, europa zit ze niet meer in de weg giovanni, . . over algemeenheden gesproken ??
    Vind ik leuk
    Hast57 +154
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:02
    Eerst maar sparen om weer allemaal thuiswedstrijden te kunnen kopen want anders gaat de knvb beker zelfs niks worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:28
    Een coach leert deze jongens geen voetbal meer, maar moet ze scherp maken! Je hebt gefaald Gio!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29224
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:29
    "Ik schaam me voor het vertoonde spel en de manier waarop we op het veld staan."

    Nu pas??!?!!??!?!?

    Trek je conclusies en ga weg. NU!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:31
    Om te huilen, Gio pak je biezen, de knvb heeft je een landstitel en een knvb beker gegund, maar nu is het welletjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:32
    Maar het bij woorden laten kan ook niet Dit moet gevolgen hebben voor de technische staf en voor spelers. Kardon, van Beek en Nieuwkoop waren dramatisch slecht. De rest zwak. Co Adriaanse zou daar wel raad mee weten: een stevige straftraining en voorlopig uit de selectie. Kampioen worden ze toch niet. Een jaar tranen wissen en schamen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1411
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:34
    Gio voelt zich verantwoordelijk. Dat is een mooi begin want hij is verantwoordelijk. Gelukkig heeft de prijzenpakker het seizoen al gered
    Vind ik leuk
    12345 +118
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Vond Larsson ook heel slecht vandaag weer, last van kuipvrees ? Dan kan je nog beter 4-4-2 gaan spelen
    Vind ik leuk
    Bert +249
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:35
    Hij zegt ook nog we hebben niet kunnen brengen wat we normaal doen,nou ik kan je zeggen dat het al jaaaaaaaaaaren meehobbelen is met Ajax en PSV 2016 veel hulp gekregen he knvb al vier jaar echt elke wedstrijd thuis geloot he knvb.maar ik hoor geen krietiek op van geel wat een waardeloos ingekocht ze komen bij PSV en Ajax niet eens op het vierde plan
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1987
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Verantwoordelijk? No shit Gio.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Ik heb een kwartiertje gekeken na rust en vond het genant te zien met hoe veel moeite ze voetballend over de middenlijn konden komen.... pressie tegen Feijenoord is het middel denk ik?
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1094
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Slappe reactie van een slappe trainer.
    Vind ik leuk
    Op afstand +258
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    En altijd maar weer roepen in Nederland dat een tegenstander een makkie is, leren we dan nooit. We behoren gewoon tot de kelder in Europese voetbal, maar telkens weer die arrogantie, het ligt heus niet alleen aan de spelers alleen, maar we gewoon een vreselijk slecht trainerscorps, die nog steeds denken dat ze het hebben uitgevonden, maar tackties gewoon een stelletje onbenullen zijn, een frisse (buitenlandse) wind zou eens goed zijn, de bezem moet erdoor.
    Vind ik leuk
    Op afstand +258
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:39
    Sorry voor war spelfouten( beetje boos)
    Vind ik leuk
    flipper +1484
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:51
    Heracles bv.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:11
    Te beginnen met Oranje
    Vind ik leuk
    talentje +414
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:38
    Iedereen bij Feyenoord mag zichzelf dit aanrekenen en zich zelf een spiegel voor houden met de vraag ben ik de geschikte persoon voor Feyenoord op dit moment!
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:39
    Feyenoord is in goed gezelschap. Geen enkele Nederlandse deelnemer wist tot nu toe te overtuigen, zonder uitzondering lijdend aan de Nederlandse voetbalziekte, allen delend in de collectieve malaise.

    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:43
    Ik noem dit een totale onderschatting van Feyenoord. Wanneer gaan we in Nederland nou eens een keer inzien dat we niet meer een groot voetballand zijn in europa zoals 25 jaar geleden met ajax psv en feyenoord. Als ik reacties hier lees worden veel andere zwakkere geschatte landenteams en of clubs, beledigd.

    Feit is nu..wij zijn geen haar beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    Begroting 2 miljoen stadion capaciteit 4300 man 5de in de eigen competitie eigendom van een ajaxied , wat zet feynoord zich te kijk
    Vind ik leuk
    flipper +1484
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:53
    Ik ga de coëfficiëntie lijst niet meer bekijken schaam me diep.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +126
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:02
    Coëfficiëntie gaat richting 0,0
    Knap gedaan jongens.
    Vind ik leuk
    Nar +330
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:57
    Je bent ook verantwoordelijk, Gio.... Daar ben je manager voor....dussss....
    Vind ik leuk
    CPP +658
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:59
    Als je je echt verantwoordelijk voelt, moet je je conclusies trekken.
    Vind ik leuk
    ditbennick +423
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:59
    vorige competitie was waardeloos. maar we hebben al een prijs. Dus van Bronckhorst mag nog ff blijven. Wees eerlijk....Hij krijgt dat team al meer dan een jaar niet aan t voetballen. Tijd voor een frisse wind
    Vind ik leuk
    lwyrup +90
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:59
    Door te zeggen dat hij zich verantwoordelijk VOELT, doet Gio net alsof dat een keuze is en hij een goede peer is door de juiste keuze te maken. Feit is natuurlijk dat het met voelen niets te maken heeft: Gio IS verantwoordelijk voor deze wanvertoning.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:06
    Ik denk dat de chemie tussen trainer en spelers er niet meer is, maar ik denk niet dat dit iets van nu is maar van afgelopen seizoen.
    Spelers gaan niet meer door het vuur voor Gio.
    Drastische maatregelen treffen anders wordt het weer een klote seizoen , mee doen om de titel zit er dit jaar ook niet in!
    Vind ik leuk
    Boomwortel +335
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:10
    Nederlandse clubs hebben het altijd lastig tegen die landen uit Oost Europa en Rusland. Ten eerste blijven we denken dat we het wel even doen. Want het zijn geen aansprekende namen. Vervolgens sta je tegen 11 vechtmachines, die met het mes op de tanden spelen.

    PSV krijgt waarschijnlijk BATE als tegenstander. Dat is ook niet bepaald een feest om die als tegenstander te krijgen. Word ook nog een zware pot.

    Ajax hetzelfde, Slavia Praag of Dynamo Kiev.
    Vreselijke ploegen om tegen te spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:17
    Nou nou je verantwoordlijk voelen nog wel zeg.... Je BENT hier verantwoordelijk voor Gio.

    Het lijkt weer een Europees jaar te worden om je voor te schamen.... hopelijk kunnen Ajax en PSV nog wel voldoende punten bij elkaar sprokkelen
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:19
    Zijn dit soort dingen nog afgangen? AZ eruit, Feyenoord er weer uit. Vitesse eruit, al kan dat gewoon tegen Basel. Vorig seizoen ook een en al drama. Is het nog een afgang of is dit gewoon het niveau in Nederland? Ik denk dat je kan stellen dat de Slowaakse competitie niks onderdoet voor de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:23
    Ik begrijp de hosanna stemming omtrent Clasies terugkomst echt niet. Totáál geen meerwaarde
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:29
    Niemand buiten Feyenoord begrijpt dat. Dat zijn niet de spelers die het voor je winnen. Ik mis in Nederland ook het vermogen om op de nul te kunnen spelen. Zo verschrikkelijk naïef. Daar gaan we Europees keer op keer op nat. AZ ook al.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:32
    Man, wat keek ik vroeger graag naar types als Davids en Gattuso. Goede voetballers en bikkelhard. Nu zijn het allemaal softies die geen wedstrijd kunnen 'killen'
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:42
    Het Nederlandse voetbal ontwikkelt zich niet en past zich niet aan. Met mindere voetballers moet je anders gaan spelen. En als er werkelijk topsport klimaat heerst dan kan dit toch niet zonder gevolgen blijven voor Van Bronckhorst? Die man doet maar wat.
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1026
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:47
    Hij haalt net als Frank de boer destijds wel prijzen maar wordt toch niet gewaardeerd. Ik weet niet of je dit allemaal aan Gio kunt toerekenen. Feijenoord zonder rvp en vilhena is gewoon duidelijk niet veel soeps. Hij heeft niet beter
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:51
    De club heeft met hun trainer en TD-er een paar zwakke schakels in huis.
    Vind ik leuk
    Tweey +1923
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
    Als je roept dat je verantwoordelijk bent moet je ook opstappen.
    Vind ik leuk
    Guust +5298
    donderdag 9 augustus 2018 om 23:51
    Feyenoord afgedroogd, Vitesse er uit, Ajax tweede helft triest, geen WK van Nederlands elftal. Gaat steeds beter met het voetbal,
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:40
    Gecondoleerd Gio Morgen Hand in Hand je Ontslag Aanbieden
    Vind ik leuk
    barry m +43
    vrijdag 10 augustus 2018 om 02:34
    wel een echte vent die van bronckhorst om te zeggen dat hij zich er verantwoordelijk voor voelt.
    Vind ik leuk
    Romo +487
    vrijdag 10 augustus 2018 om 03:27
    Als je aan het begin van het seizoen, zoveel geblesseerden hebt
    Train je niet goed... vorig seizoen vielen ze ook met bosjes om.

    Uitslag is verschrikkelijk
    Mss gaan de ogen open nu
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 05:31
    Kun je nagaan dat PSV dit Feyenoord niet op de slagbank kon leggen en met penalties zelfs verloor. Nou, hoe slecht is PSV op dit moment wel niet...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:09
    Laat dit maar lopen. Jammer dan.

    Als ze maar wel van De Graafschap winnen, anders kan het seizoen bijna gelijk de prullenbak in.
    En volgende week donderdag, zou ik geen een van deze spelers opstellen. En elke dag moeten ze deze wedstrijd terug kijken. 90 minuten lang, dat ze het nooit meer vergeten.
    Dan is het toch nog ergens goed voor geweest.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +113
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:40
    Als Feyenoord door gaat, eet ik de seizoenkaart van mijn zoon op en plaats ik hier een filmpje van!
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +116
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:23
    Wordt een beetje moe van 020-ers die ineens weer een grote mond hebben. Gebaseerd op 1 wedstrijd. De vraag is wie moet zich schamen als je kijkt naar het recente verleden en de budgetten? Vandaag was zwaar onder de maat maar ajax speelt altijd met minimaal een ‘dubbel’ budget in NL.

    Resultaat 010vs020:
    De laatste seizoenen in tastbare prijzen:

    Seizoen ‘15-‘16 Feyenoord - Ajax 1-0
    Seizoen ‘16-‘17 Feyenoord - Ajax 1-0
    Seizoen ‘17-‘18 Feyenoord - Ajax 2-0
    Seizoen ‘18-‘19 Feyenoord - Ajax 1-0

    Daar gaat het om en dit is vrij goed met de derde begroting van Nederland.

    We zullen medio mei zien hoe de overige prijzen verdeeld worden...

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
    Je hebt het over Ajax toch? Zeg dat dan gewoon, maar Ajax heeft niks met deze wanvertoning van doen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15521
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:04
    Ik zal je ff uit de droom helpen Seizoen '18-'19 moet nog gespeeld worden. Seizoen '17-'18 1-4 voor Ajax. De rest ga ik al helemaal niet meer uitzoeken, maar de laatste 21 ontmoetingen heeft voor Feyenoord maar 1 overwinning opgeleverd. Droom maar lekker verder in jouw Feyenoord-pyama
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1782
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:37
    En wat moet van Bronckhorst nog meer doen om ontslagen te worden? Deze amateur heeft ook al het record meeste verloren wedstrijden in de Eredivisie achter elkaar op zijn naam staan.. en een evenaring van het minst aantal behaalde punten in de CL poule fase..
    Vind ik leuk
    Caniggia +814
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:27
    Feyenoord stond gewoon zo op het veld als ze dat elke wedstrijd doen,alleen was deze tegenstander daar op voorbereid.En die hebben hun spel gespeeld en dat is ze prima gelukt. Altijd vooraf dat geblaat is een clupje van 2 miljoen dat blazen we wel even van het veld,nou niet dus.Jullie werden van het veld geblazen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:20
    Van Bronckhorst wordt de eerste trainer die ontslagen wordt!
    Vind ik leuk
    johny +8
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:40
    Wat een wanvertoning van Feyenoord dit is treurig geheel Feyenoord onwaardig. Allereerst moet Van Bronckhorst zich eens gaan afvragen of het geen tijd word om het bij te leggen met Van Meer , dat is de eerste doelman van de Feyenoord selectie en zeker niet Bylow man wat blundert die , Van Bronckhorst had deze jonge keeper niet voor de leeuwen moeten gooien omdat hij een incident heeft met Van Meer . Spelers wat van Feyenoord op het veld stonden moeten zich diep schamen zij waren het niet waard om het schirtje van Feyenoord te dragen . Zij hebben totaal maar ook totaal niks laten zien het leken alleen maar amateurtjes op het veld , tegen zo'n nietige tegenstander afgaan met een 4 - 0 verlies. Directie maar zeker Van Geel vond deze selectie sterk genoeg van Geel zelf vond dat er geen versterkingen meer hoefde te komen. Maarja nu word hij op de feiten gedrukt dat hij er toch flink naast zit ,hij kan wel zeggen dat er geblesseerde waren maar dan moet er toch een goede selectie staan. Van Geel als er geen versterkingen komen en je gaat zo het nieuwe Ere - Divisie in zal dit Feyenoord niet bij de eerste 5 eindigen .Europees kan Feyenoord wel vergeten dat hebben ze verpruts , maar Van Geel neem nu maatregelingen en haal versterkingen dit is hard nodig . En van Bronckhorst zet je beste keeper op en dat is Vermeer ongetwijfeld de nummer 1...
    Vind ik leuk
    wimpert +128
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:47
    Zoals de jeugd misschien soms wat verwend is is het publiek wel weinig vergeving gezind, tuurlijk goed was het niet maar om alles op de fouten van v Beek te gooien, Feyenoord moet volgende week walsen doen ze dat niet pech verder! Jongens spelers mogen een fout maken mits ze er van leren dit heeft het team nodig en jonkies helemaal, anders groei je nooit!
    Vind ik leuk
    Hammie +1065
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:53
    Mooi dat hij de verwantwoordelijkheid neemt.

    Nu oprotten dus...

    Elke keer met die kut wissels van hem, zet er een vast basisteam neer.

    Dat gezeik met de keepers bijv!! Gewoon Bijlow in de goal klaar, hier wordt die jongen ook zenuwachtig van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:35
    Met zo'n instelling als Berghuis, Larsson, Van Beek en Amrabat schop je geen deuk in een pakje boter. Amrabat speelt als postbode, draait altijd de drukte in en ziet geen openingen. Larsson was een grote man bij Heereveen, maar bij Feyenoord heeft hij nog niets gepresteerd. Toorenstra loopt als een kip zonder kop en komt technisch veel te kort. Aan zijn inzet schort het niet, maar een bal naar een medespeler krijgen is uniek.

    Er zit geen gedachte achter het voetbal van Feyenoord. Dat zie ik al jaren niet. Het is fantasieloos, geen enkel verrassing en schoten van tweede lijn zie je bijna nooit. Er moet altijd nog een tikje breed.

    Ben een grote Feyenoordfan, maar ik zie geen vooruitgang.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:35
    oh oh ga maar lekker 1 dagje van tevoren daar heen niet in het stadion trainen en ga lekker ff de omgeving bekijken joh oja daarna nog even je voetbal schoenen aan en even naar de supporters zwaaien en dan naar huis.
    oeps moesten geloof ik ook nog iets met een bal doen .stltj Kl##tz#kk$n
    Vind ik leuk
    krul +112
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:06
    Ik schaam me ook als nederlander snel weg met dit soort clubjes
    Vind ik leuk
    Franciscus +125
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:21
    Maar als je zoveel spelers moet vervangen dan is het ook geen doen, Gio. Noodverbanden aanleggen, heet dat. Nu maar gauw hopen dat oa. Jørgensen weer gauw terug is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verklaring Van Bronckhorst: 'Ik voel me hier verantwoordelijk voor'