'Barcelona-flop krijgt geen Engelse werkvergunning en loopt late transfer mis'

    'Barcelona-flop krijgt geen Engelse werkvergunning en loopt late transfer mis'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:59

    Marlon Santos is er niet in geslaagd om weg te komen bij FC Barcelona. De overbodige verdediger uit Brazilië stond in de belangstelling van diverse Premier League-clubs, maar staat na het sluiten van de Britse transfermarkt nog altijd in Catalonië onder contract.

    De 22-jarige Marlon werd al langere tijd gelinkt aan West Ham United en Southampton, terwijl ook Newcastle United op het laatste moment in beeld kwam. The Magpies waren volgens Marca het meest concreet, maar stuitten op weerstand van de Britse autoriteiten. De Braziliaanse jeugdinternational kreeg geen werkvergunning in Groot-Brittannië.

    Hoewel een Premier League-transfer voorlopig uitgesloten is, lijkt de toekomst van Marlon niet in Camp Nou te liggen. De Braziliaan komt niet in de plannen van trainer Ernesto Valverde voor en Barça hoopt hem voor eind augustus aan een andere club te verkopen. Marlon kwam sinds zijn entree in 2016 tot twee competitieduels namens de Catalanen en werd vorig seizoen uitgeleend aan OGC Nice.

    Plaats een reactie

    Mari +8488
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:03
    Wat is zijn positie?
    Rechtsback?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2978
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:11
    Ajax zoekt nog een verdediger toch?
    Deal met de Jong en de Ligt?
    Vind ik leuk
    Mari +8488
    vrijdag 10 augustus 2018 om 08:13
    Daarom vroeg ik rechtsback?
    Als Frenkie de Jong wordt verkocht. Kristensen kan naar Heerenveen bijvoorbeeld. Mazraoui mag blijven tot januari
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:03
    Mogen we Sinkgraven dan ook nog een tijdje terug?? Het hele seizoen of zo??
    Vind ik leuk
    Mari +8488
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:11
    Nee.
    Het spijt me.
    Deze jongen heeft veel pech gehad.
    Bovendien vond Ajax (en veel anderen) hem goed op het middenveld en links voor.
    Maar een of andere dwaas dacht dat het beter was om hem linksback te zetten. Hoe verzin je het.
    Veel te soft voor die positie en ook qua lichaamsbouw ongeschikt.
    Ik gun hem eerst een goed kans op een goede positie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Hmmm. oké. Eindelijk iemand die ook iets in Sinkgraven ziet, ook mooi! Ik zie dat ventje al vanaf zijn 15e voetballen....
    Vind ik leuk
    Thobar +4286
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    Dat was die dwaas die Ajax naar de finale vd EL loodste?
    Was niet één van zijn gelukkigste keuzes maar hij pastte destijds als beste bnnen zijn filosofije
    Vind ik leuk
    Mari +8488
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    haha, maar hij heeft heel veel mazzel gehad.
    Ajax lag er een paar keer bijna uit, maar ze waren wel strijdvaardig.
    Slecht, super slecht waren ze in counters.
    Vind ik leuk
    The Genius +3177
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:43
    PEC zoekt ook nog een verdediger..
    Vind ik leuk
    Mari +8488
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:51
    Ajax heeft er nog een paar rondlopen. Kies maar
    Kristensen, Mazraoui, Orejuela (weet ik niet zeker)
    Vind ik leuk
    The Genius +3177
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:20
    laat mazraoui maar komen hoor, niet op huurbasis trouwens