VVV haalt 'prima speler' transfervrij binnen: Bijzonder goede opleiding gehad

    VVV haalt 'prima speler' transfervrij binnen: "Bijzonder goede opleiding gehad"

    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:14

    VVV-Venlo heeft zich versterkt met een Duitse vleugelverdediger. Axel Borgmann (24) speelt tot het einde van het seizoen in Venlo, zo bevestigt de club.

    Borgmann komt transfervrij over van Vaduz FC. In zijn contract is een optie voor een tweede seizoen opgenomen. Borgmann doorliep de volledige opleiding van Schalke 04, maar kon in Gelsenkirchen niet doorbreken. In zijn Schalke-tijd was hij international van Duitsland O20.

    De afgelopen drie seizoenen speelde Borgmann voor Vaduz uit Liechtenstein. Met die club won hij driemaal de beker en speelde hij in de voorrondes van de Europa League. De linksback is bij VVV de opvolger van de naar NEC getransfereerde Leroy Labylle.

    "We denken in hem een prima vervanger voor Labylle te hebben gevonden", legt manager voetbal Stan Valckx uit op de clubsite. "Hij heeft natuurlijk een bijzonder goede opleiding gehad bij Schalke en de afgelopen week is gebleken dat hij voor ons een prima speler kan zijn."

    VVV versterkte zich deze zomer al met Tino-Sven Susic, Peter van Ooijen, Damian van Bruggen, Chris Kum, Martin Samuelsen, Sem Steijn, Peniel Mlapa en Jay-Roy Grot.

    Plaats een reactie

    Rodajc +14205
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:17
    Vreemde huurspeler, waarom zou Vaduz dit doen?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:21
    Niks Huur.

    Transfervrij vastgelegd
    Vind ik leuk
    Rodajc +14205
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:24
    Dus het artikel klopt niet?
    Vind ik leuk
    Tim +4591
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:33
    Of het is weer een 'Vloetje' waarbij de zaakwaarnemer vraagt of Vaduz hem technisch onder contract wil houden zodat er in Liechtenstein geen belastingen hoeven worden afgedragen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
    Nope.

    Dat gebeurd wel vaker.

    Vvv heeft hem transfervrij voor 1 jaar vastgelegd met een optie voor nog 1 jaar
    Vind ik leuk
    Gypsy +24
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
    "VVV versterkte zich deze zomer al met Tino-Sven Susic, Peter van Ooijen, Damian van Bruggen, Chris Kum, Martin Samuelsen, Sem Steijn, Peniel Mlapa en Jay-Roy Grot."

    Zijn dat nou echt allemaal versterkingen?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:19
    Nee, zeker niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:22
    Alleen Jay Roy is echt een toppertje!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:23
    Absoluut versterkingen.

    Wij in Venlo weten allemaal zeker dat we kwalitatief een betere selectie hebben dan vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:37
    Ik waag het te betwijfelen .. Leemans heeft er in zijn eentje zo ongeveer voor gezorgd dat jullie geen degradatie voetballen hebben gespeeld.

    Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14205
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:40
    Met zijn goals misschien. Qua organisatie was hij verdedigend vrij zwak, op een positie waar je normaal meer een boxtobox speler wilt kon hij dat maar moeilijk belopen, daarom waren ze verplicht zo'n beetje de bus te parkeren. Denk dat Susic ipv Leemans het spel van VVV wel ten goede komt.
    Vind ik leuk
    Radaje +587
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:23
    Jij bent goed op de hoogte over vvv. Voor een fan van Roda!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Juist. En dat was vgens mij en andere seizoenskaarthouders juist de minste schakel van het elftal.

    Die maakte pingels en vrije trappen maar kon het allemaal niet belopen
    Vind ik leuk
    Rodajc +14205
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:24
    Denk niet dat ze erop achteruit zijn gegaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:26
    Ik zie alleen Grot en Kum als directe versterkingen
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:59
    Dat zeg je omdat je die kent, ik betwijfel t als Kum gaat spelen. Beste versterkingen en basisspelers zijn Samuelsen Mlapa en Susic.. Grot ook denk ik.
    Vind ik leuk
    Radaje +587
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:32
    Laten we het hopen. Maar heb er best vertrouwen in. Denk dat het gewoon goed is om een kleine(misschien te klein) maar wel kwalitatief betere selectie te hebben. 18 spelers is genoeg. Je kunt wel 25 spelers hebben maar met ons budget kunnen dit nooit 25 gelijkwaardige spelers zijn.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:54
    Als Kum zijn ado nivo gaat halen wel.
    Maar een speler uit Lichtenstein....
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Dat team speelt al jaren in de zwitserse hoogste divisie. Zeg maar het Cardiff city van liechtenstein
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Ow...dat is een ander verhaal...wist ik niet.
    Vind ik leuk
    Robby G +1300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:57
    Grappige is dat iedereen doet alsof Leemans de man was, nou geloof me Susic is beter, 2e seizoenshelft was Leemans dramatisch. Zijn goals lijken heel wat maar hij miste 2 cruciale pingels. Samuelsen staat op de plek van Hunte, 3 klasse beter. Mlapa een spits die niet zou misstaan als uitsmijter. Unnerstal de belangrijkste man vorig jaar. Roseler, Post sterk.. geloof me VVV is sterker en aanvallendee dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4813
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Leemans was gewoon de zwakste schakel bij VVV
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:21
    Ik ben echt benieuwd .. Want om heel eerlijk te zijn vind ik niet dat teams als VVV, Excelsior en NAC zich echt versterkt hebben.

    Kan een leuke strijd worden onderin ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:23
    VVV en Excelsior niet echt nee. NAC heeft een lading talenten uit Engeland dus daar kun je nog niet zo veel van zeggen.
    Vind ik leuk
    Marcov076 +25
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:33
    Er is een half 11tal geblesseerd en hebben maar 1 spits die er ook niet bij is
    Dus verwacht er niet veel van
    De city keeper was na 1 helft spelen al geblesseerd
    Ilic 2 maanden op papieren moeten wachten
    Brown heeft een achterstand
    Fernandes geblesseerd
    Dus deze city lichting is tot nu toe zeker veel minder als vorig jaar
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:55
    Dat wil niks zeggen want dat zijn spelers die absoluut niet in aanmerking komen bij City. Ze hopen gewoon dat ze het een beetje goed doen zodat ze nog wat geld in het laadje brengen.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2673
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:56
    Willem II is ook nog niet op sterkte....
    Vind ik leuk
    Janste +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:41
    Vvv heeft zich zo enorm verterkt. De jongens die weg zijn gegaan, daar waren we ook wel een beetje klaar mee in Venlo. Het blijft afwachten, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we meer punten gaan behalen dan vorig jaar
    Vind ik leuk
    Radaje +587
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Was er niet klaar mee. Maar soms is het idd wel beter voor de club en ook de spelers dat er van club gewisseld word.
    Vind ik leuk
    Janste +101
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Vond van Crooy op 3 wedstrijd na misschien niet echt van waarde. En leemans op zn vrije trappen na ook niet zo. Thy was geen echte afmaker, maar wel een harde werker voor het team
    Vind ik leuk
    grptje +108
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:31
    Totale miskoop of huur kan er geen niks van een keer zien spelen ze zijn blij dat hij weg is daar bij vaduz
    Vind ik leuk
    Radaje +587
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:26
    Daarom speelde hij zeker 93 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:34
    Hoezo, ken je hem dan?
    Vind ik leuk
    RtdDub +12796
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:15
    Dat is geen geringe prestatie, de beker van Liechtenstein winnen als enige profclub
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Daar gaan we weer gewoon plek 12. Hoe vaak moet ik het nog zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:00
    Trouwens als ik de Nederlandse top ziet spelen. Zit plaats 10 er ook nog wel in misschien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VVV haalt 'prima speler' transfervrij binnen: "Bijzonder goede opleiding gehad"