'NEC praat met Ali B over zomertransfer van Heracles-banneling'

    'NEC praat met Ali B over zomertransfer van Heracles-banneling'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:07

    Het is niet de vraag of, maar wanneer Brahim Darri vertrekt bij Heracles Almelo. De 23-jarige aanvaller staat in de belangstelling van NEC.

    Dat meldt de Gelderlander. NEC is volgens het dagblad dicht bij de komst van Darri, die wordt begeleid door Ali B. De rapper meldde zich vrijdagochtend in Nijmegen om te praten over een mogelijke transfer. NEC heeft behoefte aan een nieuwe buitenspeler door de blessure van Randy Wolters.

    Darri mag in de laatste weken van de zomerse transferperiode vertrekken bij Heracles. Hij gooide in de voorbereiding zijn eigen glazen in door meerdere keren door aan te sturen op een vertrek. Hij maakt geen deel meer uit van de selectie.

    Darri speelde in de jeugd voor Ajax en Vitesse. Ook speelde de aanvaller een half seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Voor Heracles speelde hij 104 duels. Darri staat sinds 2015 onder contract in Almelo, waar hij bij vlagen uitblonk, maar ook niet onomstreden was.

    Plaats een reactie

    El Lobo +1995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
    Hij is meer met muziek bezig dan met voetbal!

    Jammer, want het koppie er bij en je kon er meer uit halen!
    Vind ik leuk
    Guntherr +1244
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Moeten ze in hun vrijetijd ook bezig zijn met voetbal dan? Of ben jij zo'n lul die niks leuks doet in zijn vrijetijd?
    Vind ik leuk
    Humberto01 +366
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:47
    Had hij in zijn vrije tijd maar meer aan zichzelf ( fysiek en mentaal) gewerkt dat had hij nu bij een topclub gespeeld! Hij heeft voetballend alles in zich om de top te halen maar dan had hij wel veel meer in zichzelf moeten investeren. Mijnheer had het hoog in de bol, dacht het even met twee vingers in de neus te kunnen doen en gaat vervolgens voor de verkeerde dingen kiezen ipv beter worden als voetballer. Voorbeeld van een talentvolle speler die zijn loopbaan als prof verkloot heeft.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14342
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    Hij is schijnbaar geïnteresseerd in meer dingen, buiten het voetbal dus. Misschien wil hij zich ook ontwikkelen binnen de muziekwereld. Natuurlijk wordt hij dan minder interessant voor veel clubs, maar waarom hem op deze manier zo afzeiken als hij de keuze maakt zich in meerdere dingen in het leven te verdiepen. 'Verkeerde dingen' vind ik voorbarig, hij leeft niet 100% voor voetbal, that's it.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +366
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:32
    Hij heeft buitengewoon veel voetbaltalent van ‘ onze lieve heer’ ( voor hem Alah) gekregen. Als hij ook maar 20 procent er meer voor gedaan zou hebben was hij vaste basisspeler bij Heracles geweest en zat er wel meer in voor hem. Het feit dat hij dan andere zaken in het leven ook boeiend vindt is hier debet aan. Doodzonde dat hij er niet meer uitgehaald heeft. Kwaliteiten heeft hij, en veel praatjes, daar is hij de beste in. Had nu wat meer energie in je loopbaan als voetballer gestopt dan had hij na zijn 34e kunnen stoppen, was financieel onafhankelijk geweest en jaren de tijd om de andere leuke dingen te doen waar hij nu veel energie is stopt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Heb geen zicht op of hij zich wel of noet goed heeft ingezet bij Heracles. Over het algemeen vind ik dat je best van een topvoetballer mag eisen dat hij zich niet met hobby’s bezighoudt die zijn prestaties negatief beïnvloeden. Daar zijn salaris en werkuren ook naar.

    Zelf heb ik Darri altijd een talent gevonden die het eigenlijk nooit echt waarmaakte. Heeft bij Vitesse ook echt wel zijn kansen gehad en toen leefde hij er in ieder geval wel voor. Geloof destijds zelfs jongste debutant eredivisie.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +366
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Hij heeft bij Heracles zijn 2e kans gewoon niet gepakt. Dat komt niet door zijn voetbalkwaliteiten, want Peterson die hem verdrongen heeft, is voetballend gewoon minder dan Darri.Ik heb het al gezegd, hij heeft het zelf bij Heracles verkloot en dat is heel jammer.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:56
    Wat hij in zijn vrije tijd uitvreet moet ie zelf weten!

    Maar op de club moet zijn focus voetbal zijn, als je dat niet kan opbrengen dan moet je niet klagen dat je op de bank zit.
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    @ El Lobo

    Mooi, want er zit al jaren weinig muziek in NEC... :P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Klopt . Sinds Bjorn van der Doelen weg is bij NEC zit er geen muziek meer in het elftal
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    Jammer dat Utrecht al zoveel van dat soort spelers al heb maar was een leuke speler voor ons
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2939
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:16
    Twee vingers in de lucht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Gaat Darri optreden met Ali B?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:20
    Als Ali B zich er mee bemoeit zal Darri beslist rapper weg zijn bij Heracles ;)
    Vind ik leuk
    5697956 +3786
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    Je zin klopt niet.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    thx :))
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15620
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    Straks worden spelers nog begeleid door Marco Borsato en Dries Roelvink?
    Vind ik leuk
    JustH +15373
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Ik denk dat Ali B, inmiddels wel weet waar Abraham de mosterd haalt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Ali B en Abraham in één zin, mooi hoor... we zijn allemaal bro's ! 😉
    Vind ik leuk
    JustH +15373
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:38
    En zo is het, als het goed was gegaan :-)
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2507
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Vind je dit niet al erg genoeg? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    5697956 +3786
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:34
    Is Ali B alleen begeleider of ook zaakwaarnemer? Of zijn dat twee verschillende dingen? Zo niet, dan kan iedereen wel even zaakwaarnemer worden. Sowieso is het geen raketwetenschappen, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1664
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Nou zelfs Peter R. is zaakwaarnemer dus ik sta nergens meer versteld van...
    Vind ik leuk
    Futre +2932
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:16
    Het idee dat je als volwassen man een zakelijk gesprek moet voeren met Ali B. 😂

    Dan schaam je je toch helemaal dood.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Wat dacht je van Peter R de Vries
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:17
    NEC zou een flinke stap achteruit zkjn
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:27
    Waarom heb jij zo een haat naar nec toe.?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20775
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:28
    Ik heb geen haay aan NEC. Maar KK Divisie is gewoo een stap achteruit als je een van de beteren bent van Heracles
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:56
    De KKD is dit seizoen wel uitermate sterk vergeleken met de voorgaande jaren en de Eredivisie uitermate zwak. Het valt mij ook wel op dat er best wel veel gevestigde namen de stap maken. Misschien dat de tegenstanders en promotiekansen voor dit soort jongens de doorslag geven..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    haha darri een van de betere bij heracles?? uberhaupt darri weleens zien spelen zijn goede acties en momenten zijn op 2handen te tellen..
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:12
    Dat is een hand meer dan wat we hebben gezien van de huidige vleugelspelers.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Kinderhand snel gevuld
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:30
    De half afgedekte tribunes in de gelredome niet.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    17.000 gemiddeld. Krot van jullie net 7000 ofso
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Wel 7000 echte fans 😘
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:53
    Het is wel zo, van regelmatig ED spelen voor een net wel/niet linkerrijte club naar de KKD. Voor NEC gewoon een prima aanwinst!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Alles wat bij nek komt ballen is een aanwinst......
    selectie nu is gewoon lachwekkend
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:28
    Net zoals dat zwarte doek op de tribunes in de glasbak.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:36
    Je reacties worden ééntonig net zoals je klupje
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Net zoals vitesse in europa
    Vind ik leuk
    Tweey +2102
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    Heeft hij geen gelijk dan?
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:52
    Klopt, hij is meer dan welkom! Hij kan gewoon prima mee in de ED dus dit is een mooie transfer 👌
    Vind ik leuk
    Alwetend +250
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Hij heeft ook de instelling van een zak aardappels. Verschrikkelijk ventje is het die zijn talent totaal verknoeid! Kalm an doen prinses darri!
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Zou voor ons weer een uitermate goede aankoop zijn, toch een tijd de smaakmaker van Heracles geweest. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:54
    Zeker! Weer een goeie aankoop en weer een Nederlander erbij!
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:58
    Jep, we hebben sowieso alleen maar 2 Belgen (Sabak & Labylle, spreken beide Nederlands) en 1 Nieuw-Zeelander in Den Heijer (die ook Nederlands spreekt neem ik ff aan). Communicatief zou het dus geen probleem mogen worden. ;)
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Ja klopt. Je ziet nu duidelijk dat we zijn afgestapt van het beleid van van Ingen. 👌
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    Wie....... totaal onbekende spelers man!!!!
    Vind ik leuk
    Schaar +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:38
    Hij is een publieksspeler alleen niet constant genoeg. Vond hem als invaller beter dan basis.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:43
    Hmm oke, misschien dat hij op een lager niveau wel vanaf de basis kan uitblinken. Scheelt ook wel dat we een paar klootzakken als van den Berg, Wolters, van Eijden hebben rondlopen die hem wel bij de kraag vatten als hij de teugels laat vieren..
    Vind ik leuk
    Schaar +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:47
    Leuke speler voor jullie en ook belangrijk dat je met echte vleugelspelers voetbalt. Darri komen mensen echt voor naar het stadion, wordt een publiekslieveling.
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:49
    Dat zijn dingen die je wilt horen! ^^
    Braken zal ook blij zijn als hij weer wat ballen van de zijkant krijgt, zo een was er namelijk niet meer sinds Groeneveld naar Brugge was verkast. Ik denk dat hij op KKD niveau wel beter uit de verf moet gaan komen als in de Eredivisie. Zeker iemand met een goede techniek (dat heeft hij wel toch als ik het goede zeg?).
    Vind ik leuk
    Alwetend +250
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Nou Bertjes, vergeet het maar met je ballen van de zijkant. Dat kan Darri namelijk niet. Iedere actie is hetzelfde naar binnen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:55
    Darri is een rechtspoot en speelde vanaf links, trekt dus veel naar binnen.
    Vind ik leuk
    Leading87 +56
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:56
    Dan zal Braken niet zo blij zijn met Darri. Ik heb echt zelden een voorzet van hem gezien. Desondanks en leuke voetballer, maar weinig rendement. Succes Brahim!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:52
    smaakmaker hahaha en dat baseer jij op?
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    maandag 13 augustus 2018 om 11:45
    Reacties van enkele Heracles supporters en m'n eigen geheugen. Het is wel een aantrekkelijke voetballer om naar te kijken..
    Vind ik leuk
    Arbee +2216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:19
    Ja dit is, ja dit is, die Brahim Darri flavor
    Geen probleem, Ali B, die regelt hem een transfer
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    ....Maar het is altijd nog geen Osdorp Posse! :P
    Vind ik leuk
    John Garp +1316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:09
    RvB van dat postbedrijf?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    Dani82 +1652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:23
    Nog even, en dan bestaan de toppers uit lozano, berghuis en tadic
    Vind ik leuk
    heur es +642
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:25
    Hij rapt beter dan hij voetbalt !
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:57
    als hij maar rapper is dan Ali, komt wel goed.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:26
    Dit zou een aangename verrassing zijn. 1e divisie is denk ik eigenlijk onder zijn niveau!
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:53
    Klopt, hoop alleen wel dat zijn rendement in de KKD wat hoger is dan in de eredivisie. Dat is bij Okita waar ook over gesproken werd toch wel wat hoger. Maar dat het een prima voetballer is staat buiten kijf verder.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Assists weet ik niet, maar meer dan 1 doelpunt moet wel kunnen lukken. Vooral hopen Dat ie een beetje constant wordt. Okita zou ook mooi zijn. Maar MVV wilt niet echt meewerken naar het schijnt.
    Vind ik leuk
    NvC +3968
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:55
    Zeker! Dus meer dan welkom! 😉
    Vind ik leuk
    De Goffert +421
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:30
    NEC koopt goed in! Zie het toch positief in dit seizoen. Dacht een maand terug nog dat we nergens om zouden strijden maar de Gier lijkt toch een plan te hebben om mee te doen👊🏼💪🏻
    Vind ik leuk
    Bertjes +1107
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:00
    Ik denk dat met name de investeerders wel met wat zakken geld hebben gestrooid. Maar toch, er staat nu wel weer een selectie en staf waar de supporters zich mee kunnen identificeren. Dat is vorig seizoen geen moment het geval geweest, dus wat dat betreft kan ik niets anders dan complimenten geven aan Oversier.
    Vind ik leuk
    Schaar +1505
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Ik denk 3 ton voor Darri, heeft nog maar 1 jaar contract en Heracles wil hem absoluut kwijt. Nec heeft toch goed verdiend met Groeneveld en Kadioglu?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:07
    B4 strooit niet met zakken geld, ergo: ze krijgen vette percentages terug van (door) verkopen, zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:33
    Straks gaat Rapper Sjors nog Nederlandse probleemjongeren helpen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11987
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:45
    Snollebollekes :P
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3423
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:37
    Zou ook een leuke speler zijn voor ons.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1585
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:43
    Dus darri gaat een toontje lager spelen 😂
    Vind ik leuk
    Spekholz +540
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:46
    Als Ali B binnen komt lopen kan je de boel toch niet meer serieus nemen..
    Vind ik leuk
    harryheck +1438
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:06
    Kun je nagaan HOE zwak Sturm Graz is Thuis met 2-0 verliezen van het CYPRIOTISCHE!!!??!!! Larnaca......
    Vind ik leuk
    Patje41 +624
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Dit gaat over iets heel anders....
    Vind ik leuk
    Patje41 +624
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:37
    Ali B als zaakwaarnemer.... iedereen kan tegenwoordig alles
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:58
    De Gier krijgt hem wel weer aan het voetballen.
    die zit er als een Havik bovenop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:37
    Zaakwaarnemer, tja dat levert tegenwoordig meer op dan een rapje.
    Vind ik leuk
    Sota +94
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:43
    Ali lijkt me een aardige kerel maar om te fungeren als zaakwaarnemer vind ik hem toch wel een B-keus. Darri maakt vreemde keuzes in zijn carriere.........een stap terug doen om er vervolgens 2 vooruit te kunnen doen is goed maar met 2 stappen vooruit vanaf NEC ben je nog niet voorbij Heracles
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Dat heeft niks met de voetballer te maken.
    Eerder met beleid.
    Vind ik leuk
    Sota +94
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Dat NEC Darri wil dat snap ik wel. Veel teams hebben wel wat aan een Darri in goede doen. Maar als ik Darri was zou ik in de eredivisie willen blijven ballen om sneller omhoog te kunnen zoals meneer eigenlijk wil
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'NEC praat met Ali B over zomertransfer van Heracles-banneling'