'Ik weet niet wat hij thuis vertelt, maar Derksen was niet tegen een contract'

    'Ik weet niet wat hij thuis vertelt, maar Derksen was niet tegen een contract'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36

    Het nieuwe Veronica Inside trapt vrijdagavond af. John de Mol, die Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee losweekte bij RTL, stelt dat hij weinig moeite heeft moeten doen om het trio te overtuigen van een overstap.

    "We hebben twee keer bij elkaar gezeten, zij met hun wensenlijstje en ik met het mijne. En toen we die naast elkaar legden, was me wel duidelijk dat daar geen wereld van verschil tussen zat. Iets eerder was dat nog wel even spannend", vertelt De Mol in De Telegraaf.

    De Mol ontkent dat Derksen het langst tegenstribbelde. "Nee hoor. Ja, ik las dat hij zoiets vertelde in een interview, vanwege zijn vrouw... Ik weet niet wat hij thuis verteld heeft, maar ik heb zelf niet het idee gehad dat Johan nu zo heel erg tegen een nieuw contract was, nee."

    Met Genee heeft De Mol meer plannen dan alleen Veronica Inside. Hij denkt aan een talkshow met Hélène Hendriks. "Dat lijkt me een spannende combinatie, de Beauty and The Beast is dat dan een beetje. Maar we hebben afgesproken: eerst zorgen dat VI helemaal staat en dan gaan we dáárover nadenken."

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:39
    Topdeal van John in ieder geval!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:41
    Zeker, bij RTL zullen ze zich nog wel even achter de oren krabben, hoe ze dit hebben kunnen laten gaan..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:44
    Vast en zeker, dit was nou net het enige programma van RTL wat nog wel het begluren waard was.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Ja idd, voor de rest stelt het weinig voor, ja soms wat aardige films..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Zeker en RTL loopt al niet lekker...
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Net of die programma’s bij Veronica en SBS wel te begluren zijn. Allemaal bagger.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Echt he.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:00
    Als RTL met een goed inhoudelijk voetbalprogramma komt, ben ik over.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
    Dan zal ik dat ook kijken.. Als ze maar niet proberen om de boel te imiteren..
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Dat is inderdaad niet te hopen.
    Maar ik hoop toch niet dat ze in een nieuw programma ook het G-voetbal belachelijk zullen maken.
    Dat is echt voorbestemd aan v/d Gijp
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1200
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:03
    Welnee, je ziet het helemaal verkeerd. RTL heeft nu weer wat meer geld om geweldige shows te maken met schreeuwer Jandino, ik-zit-overal-bij Ruben Nicolai en wereldster Linda de Mol!

    But wait, there is more! Zelfs dan hebben ze nog centjes over om een reallife soap te beginnen over een kansloos wijf dat een paar keer op internet en op tv als een tokkie is losgegaan. Ik gok Michella Kox of hoe heet die enge troll.
    Vind ik leuk
    Arbee +1848
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Het is nog maar de vraag hoe lang ze aan Linda de Mol kunnen vasthouden. Die heeft al meerdere malen aangegeven dat als John haar vraagt, ze met alle liefde overstapt naar de Talpa-zenders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Graag zo snel als mogelijk, wat een verschrikkelijke programma's van die Linda.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1200
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:41
    Is alles op tv niet verschrikkelijk tegenwoordig? Ik had oprecht gedacht dat ze interessantere programma's zouden gaan maken om de concurrentiestrijd van Netflix en Videoland alsnog proberen te winnen, maar het lijkt wel alsof ze zichzelf de nek willen omdraaien. Alleen maar bagger op tv.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18072
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Dan is Heléne wel het Beast, neem ik aan !
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1200
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    The beast in bed hopelijk..
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Misschien houd ze wel niet van mannen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    Ha dat is een hele goeie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Is Helene echt zo'n lekker ding ? Bij ons in de binnenstad lopen er tientallen rond die meer de moeite van het kijken waard zijn. Neem die wielrenjournaliste van AD ?, Ze was een keer bij een Tour de France uitzending. Ik weet niet hoe ze heet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Bullshit +536
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:21
    Het is maar waar je van houdt.
    Ik vind VI niet om aan te gluren.
    Lachen om eigen grappen, mensen in de zeik nemen.
    Nee, niet mijn ding.
    En even voor alle azijnzeikers, met mijn gevoel voor humor is niets mis.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:33
    Ik doel niet op persoonlijke voorkeur, het is sowieso een topdeal. VI is een kijkcijferkanon.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:26
    Gaat niet om je gevoel voor humor, maar cynisme/sarcasme.. Meestal dingen die vrij dicht bij elkaar liggen, maar snap je punt.. Ieder zijn ding..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Volkomen met je eens. Jij bent voor mij in elk geval geen Bullshit.
    Vind ik leuk
    Cptje +28
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:42
    Johan en helene lijkt me ook wel een goeie combi , ga ik kijken of hij zich kan beheersen!!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11462
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:44
    Haha ja, die ziet haar wel zitten.. Kan hem geen ongelijk geven overigens..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:45
    Hopelijk blijft het zo spraakmakend. Nootjes en een beugelfles staan klaar!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Je moet het zo zien, Derksen en Hendriks zou dezelfde precaire situatie zijn als toen Derksen vond van Lilian Marijnissen en Slagter of Derksen's dochter en Slagter.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:44
    Weer promotie voor dit knaken programma.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:46
    Ach ja, er is ook continu promotie voor die knaken club van je. Of nou ja, je club heeft geen knaken natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:51
    Ik heb liever prijzen dan knaken. Maar wij zijn dan ook een voetbalclub en jullie een bedrijf. Lijkt wel de Mediamarkt: kopen, kopen, kopen!
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02
    Loop je toch nog flink achter op dat bedrijf, droef.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:04
    Ja, vooral de laatste 4 jaar.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:14
    Nee dat je flink achter loopt, niet met cijfers spelen want dat heb je al 33 keer verloren.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Jij loopt flink achter als je moet teren op titels uit 1923, 1932 etc etc.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:51
    Zelfs de laatste 8 jaar gaat ie lekker.
    Sssssttttttttt
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Als je kickt op niks winnen, dan is dat prima.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    4 x 1ste en 4 x 2de! Noem het maar niks.
    Daar gaat niemand voorlopig aan komen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4665
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Ben je nog niet weg? Laat je frustraties thuis en ga fijn de stad in.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06
    OK dus het is klaar, niet inhoudelijk meer reageren. :-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4407
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:34
    Moet je nagaan: jullie lopen 9 titels achter op dat bedrijf...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:53
    Waarschijnlijk was Derksen voor zijn vrouw moeilijk te verstaan, door zijn grijs/gele snor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:54
    Met veel poen is het makkelijk zaken doen. Gewoon een beproefd recept van een ander pikken en het dan als een avontuurlijke en gewaagde onderneming verkopen.
    En dan maak je nog een beetje vulling met een nietszeggende talkshow.
    Wat een vernieuwer.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +49
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:05
    Unilever heeft nog meer geld misschien moet je dan daar maar voor zijn
    Vind ik leuk
    allround +1566
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:40
    Ik zou ook wel show met Helene willen hebben, wordt ook wel spannend.
    Ik, hoop dat mensen die snor eens doorkrijgen, aangezien hij al jaren spelletjes speelt. Ook ten tijde van zijn columns in VI sprak hij zich altijd tegen. Vandaag nog op de radio, zegt hij; "ik begrijp die mensen niet die op vakantie gaan?" Hebben ze een heel jaar gewerkt gaan ze pakken om het land uit te gaan. Dat is toch niet relax?! Maar die snor vergeet dat hij ieder jaar naar zijn geliefde Nashville (USA) afreisde. Triest gevalletje vind ik hem.
    Vind ik leuk
    ritje +93
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:05
    hallo.die betweter (Zijksnor Derksen) die helemaal niks voorstelde als voetballer! Die wil alleen maar zijn zakken vullen ! Boeken Onderbroeken! en ZGN popie jopie uithangen! met zijn gezijk over alles en iedereen! ongelooffelijk dat mensen daar nog intrappen! Maar ik moet toegeven, Dat ze er succes mee hebben! Het moet tegenwoordig zo platvloers mogelijk? Bah, bah , mvg ritje
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 10:32
    Ritje wieberen joh
    Vind ik leuk
    PBoss +0
    zondag 12 augustus 2018 om 11:40
    Ik zou dan toch de voorkeur geven om Hélène te contracteren als ondeugende schoondochter ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik weet niet wat hij thuis vertelt, maar Derksen was niet tegen een contract'