'AC Milan zoekt en meldt zich bij Oranje-international van 25 miljoen euro'

    'AC Milan zoekt en meldt zich bij Oranje-international van 25 miljoen euro'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:02

    De naam van Quincy Promes duikt vrijdag weer op in het geruchtencircuit. AC Milan heeft de 26-jarige aanvaller van Spartak Moskou op de korrel.

    Dat meldt Gianluca Di Marzio. De leiding van AC Milan zou deze week contact hebben gezocht met het management van Promes. Dat verliep goed, want de Oranje-international ziet een transfer naar de Serie A blijkbaar helemaal zitten. Hij wil zich graag meten met een hoger niveau.

    Van een afgeronde transfer is nog geen sprake. Milan moet eerst onderhandelen met Spartak Moskou, dat naar verluidt 25 miljoen euro vraagt. In Moskou wacht men het openingsbod uit Italië geduldig af. Mogelijk wil Milan eerst proberen Promes te huren om de Financial Fair Play-regels te omzeilen.

    Milan is deze zomer (weer) bezig met een grondige renovatie van de selectie. Mattia Caldara en Gonzalo Higuain, die beiden overkwamen van Juventus, zijn tot dusver de meest in het oog springende versterkingen. Daar staat het vertrek van Leonardo Bonucci naar Juventus tegenover.

    Poll

    Zou Milan een goede club zijn voor Promes?

    (870 stemmen)

    Plaats een reactie

    Alain2708 +12539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:06
    Maakt mij geen moer uit waar Promes speelt, hij moet het een keer laten zien in Oranje..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Nou is toch wel lekker voor Oranje hoor om een speler te hebben die in een goede league speelt.
    Rusland is een beetje meh. Heeft zijn pieken maar ook zijn dalingen. Zegt je vriendin ook some tegen je.
    AYYYYY SAVAGE. Nee grapjeeeee ouwe, we cool.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:12
    Vriend, ik dacht al ''wtf?!''
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2436
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:09
    Dat kan je over elke nederlandse speler zeggen
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Bijna wel ja, daar heb je gelijk in..
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1125
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:12
    Als hij maar goed speelt voor oranje
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
    Ieder jaar zijn al bezig met totale renovatie 😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18
    Wow ja twee spelers halen en een laten gaan is een enorme renovatie
    Vind ik leuk
    Gwen +171
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58
    Ze hebben meer spelers laten gaan en gehaald.
    In het artikel staan alleen die van Juve
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:50
    Klopt
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:18
    Blijft een leuke speler en niet meer dan dat, absoluut geen leider of dragende kracht die Oranje op sleeptouw zou kunnen nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:29
    Huren om Financial Fair play te omzeilen? M.a.w. de tranfervergoeding van 5% voor Twente wegmoffelen. Ik begin zo langzamerhand terug te verlangen naar gewoon amateurvoetbal wereldwijd. Het hele Bosman arrest overboord, max. 3 buitenlandse spelers, vergoeding grenzen aangeven en al die opgeklopte egotripperij laten verdwijnen. Voetbal moet weer voetbal worden, gewoon 11 tegen 11, club tegen club met gelijke kansen. Maar ja, dit is een Utopie!
    Ik kijk in de wc, o even een financial fair play doorspoelen, de zoveelste!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +892
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:30
    Heb je niet veel aan helaas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:59
    Quincy Promes zal het goed gaan doen Italië! De periode in Rusland is wel leuk geweest lijkt mij serie A uitstekende volgende stap!
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Zou een mooie transfer zijn voor Promes. Kan die het ook proberen te laten zien op een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:29
    Oranje heeft geen goede voetballers meer . Oranje is een soort Denemarken geworden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'AC Milan zoekt en meldt zich bij Oranje-international van 25 miljoen euro'