Tadic lovend over talenten Ajax: 'Moeten wel leren dat ze nooit kunnen ontspannen'

    Tadic lovend over talenten Ajax: 'Moeten wel leren dat ze nooit kunnen ontspannen'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:38

    Dusan Tadic is blij om terug te zijn in Nederland, waar hij zichzelf als doel heeft gesteld om prijzen te winnen. De spelmaker ziet voor zichzelf een rol weggelegd als leider binnen de selectie van Ajax. Een rol die hem naar eigen zeggen is aangeboren.

    "Ja ik denk dat je daarmee geboren wordt. Ik voel me een van de leiders, want ik ben een van de oudste. Maar ik denk ook dat ik dat van nature in me heb", aldus Tadic in gesprek met Algemeen Dagblad.

    Volgens Tadic is het geen probleem dat er in de hoofdstad veel van hem wordt verwacht. "Ik ben het gewend om onder druk te spelen, want ik heb heel mijn leven niets anders gedaan. Dat is voor mij heel normaal." De selectie van Ajax heeft volgens Tadic veel potentie. "Ik denk dat dit een hele talentvolle selectie is en het kunnen echte topspelers worden. Maar ze moeten denk ik wel leren dat ze elke dag moeten werken en nooit kunnen ontspannen. Want in het leven en in het bijzonder in het voetbal, kun je nooit ontspannen."

    Plaats een reactie

    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Een verrijking voor de Eredivisie.. wat een prachtige speler...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Lekker hoor Tadic, voer de druk maar op. Ssst ontspanning is heel belangrijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:53
    Iedere vechtsporter weet dat het om de juiste balans van spanning en ontspanning gaat. Spanning geeft impact, ontspanning snelheid.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    Tadic is een held❌❌❌
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:47
    Een held haha,op basis van wat?
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Op basis van zijn voetbalkwaliteiten,succes met Thomas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Goed onderbouwd ook.Kinderhandje van je is dus snel gevuld.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2967
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Geeft niet,het is ook een heel verschil als je een speler als tadic kunt kopen of Thomas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Tadic is een goeie voetballer,hoor je me ook niet ontkennen Maar vind het gewoon geweldig dat je hem een held noemt.Vroeg mij gewoon af waarom hij voor jou een held is .Dat je dan weer verder probeert te provoceren moet jezelf weten.Daar lig ik niet wakker van.Al haalt PSV ARD van Peppen ,prijzen moet nog voor gevoetbald worden en aangezien de laatste jaren zeer foute voorspellingen zijn geweest zou het dit jaar zomaar weer kunnen gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Joh hij speelt voor Ajax dus is het een held. Echt heel veel meer moet je ook niet verwachten van veel Ajacieden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Echt erg hier idd
    Vind ik leuk
    langeGek +374
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:05
    Wat zijn jullie toch allemaal boos!
    Vind ik leuk
    base +2034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:13
    Dus als ze voor jou club spelen vind je het losers?
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:19
    Nee hoor maar ik steun iedereen in een AZ-shirt en fluit nooit iemand uit. Maar ik heb ook nog nooit AZ de mooiste en warmste club van Nederland genoemd en zal ook nooit een AZ-speler als 1 of andere debiel verafgoden. Ik ben in Alkmaar geboren en dus voor AZ. Dat is verder geen strategische keuze zoals het voor sommigen wel is.
    Vind ik leuk
    base +2034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:22
    Kan het hier alleen maar mee eens zijn.
    Sterke reactie.
    Ik heb trouwens al die dingen zelf ook nog nooit gezegd en ja ben toch echt voor AJAX. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Positief verhaal, klasse pos. ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    iets heel anders dus dan een paar Ajacieden hier
    die zijn in de provincie geboren , en lopen achter de kudde aan , terwijl ze elkaar napraten op VP ....
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
    Want alle PSV fans wonen ook in Eindhoven....
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Je moet er natuurlijk ook niet teveel achter zoeken. Je hoort wel vaker dan men naar het stadion gaat om je helden te zien spelen. Lichtelijk overdreven maar sommigen zien de spelers van hun cluppie nu eenmaal als helden. Redelijk onschuldig lijkt mij.
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Doe ik ook niet hoor. Maar het zijn voor 95 procent Ajacieden die hier op 1 of andere manier toch heel erg behoefte aan hebben. Ik denk dat vrijwel iedere club zich zou schamen voor een motto als "wij zijn Ajax wij zijn de beste". Nog even los van het feit dat je jaar in jaar uit 2e wordt. Ik, en vele anderen, kan er wel de humor van inzien verder hoor.
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
    Ach 99% van de anti Ajacieden komt op VP om bij Ajax berichten de draak te steken met onschuldig supporters gekeuvel.
    Vind je het vreemd dat bij een Ajax artikel Ajacieden zijn die hun geluk tonen met bepaalde aanwinsten? Dat sommigen het overdrijven is toch geen doodzonde?
    Het is gewoon de ingebakken haat van anderen die daar niet mee om kunnen gaan. Gewoon lekker laten lullen bijvoorbeeld. Maar dat schijnt erg moeilijk te zijn. En je verandert er verder niks mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
    Moeten we dan zeggen 'Wij zijn Ajax, wij zijn de slechtste'? Dat klopt gewoon niet.
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Wij zijn Ajax, wij zijn regelmatig 2e ofzo dan ?
    Klinkt al een stuk beter al zeg ik het zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Nah, dat bekt niet. Verzin nog eens wat.
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Zeg jij het maar. Het is jou cluppie. Moet het wel iets zijn wat enigszins klopt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    GOAL! +233
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Wat dacht je van geen daden maar woorden ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    You never wok alone?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:30
    Waar zijn mijn slof en mijn oude voetbalschoen? :-)
    Vind ik leuk
    Adjab +614
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:38
    Dat zie ik toch anders jullie zouden graag de grootste en de beste willen zijn maar helaas.
    Wij zijn de grootste
    Wij zijn de beste
    Wij brengen de grootste talenten voort
    Wij hebben de beste jeugdopleiding
    Wij zijn de rijkste
    Wij hebben de meeste prijzen
    Wij zijn de bekenste club van Nederland in het buitenland.
    Wij zijn etc.........
    Dan mag je toch eerlijk zijn en zeggen Wij zijn Ajax Wij zijn de beste dus niet zo jaloers zijn aub. 😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    pos +8223
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:48
    Hehe altijd fijn als de doelgroep zich meldt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Resultaten uit verleden bieden geen garantie voor de toekomst..... Zowel positief als negatief.
    AZ speelde een tijd terug nog 1e dv, kijk hoe ze nu staan om een voorbeeld te geven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18
    Az speelde een tijd terug nog Europees voetbal...

    Maja met Emmen fortuna en de graafschap in de competitie is het voetbal opeens hard achter uit gegaan want zelfs Feyenoord en Vitesse gaan het niet halen.
    Stoute promovendi!
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1139
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    Helaas scheen Ard van Peppen niet haalbaar voor Psv, dus kwamen ze uit bij Thomas...
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:37
    Iedere dag word AJAX zekerder van het kampioenschap,onbegrijpelijk. Dadelijk blessures,schorsingen,geen vorm. Bekijk het eens van week tot week. Tegenslag na een europees duel. Kijk het eens een paar maanden af dan steeds die absolute zekerheid. Is maar een tip hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:39
    Amsterdammers stoten zich blijkbaar vaker aan de zelfde steen dan een ezel.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    Jij snapt het koekkoek
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Fijn dat je zo meeleeft.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +908
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:51
    He wat?........Ard van Peppen naar PSV !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:52
    Lees cursus gemist?
    Vind ik leuk
    Bullet +2903
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Je weet hoe het werkt. Gutiérrez werd als de oplossing voor het middenveld gezien, maar op basis van wat werd die jongen de hemel in geprezen? Juist, onderbuikgevoelens van hoopvolle supporters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Ik noem hem geen geld haha
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:52
    Ik denk dat het is omdat hij voor Ajax koos terwijl hij dat niet had hoeven doen. Dat scoort wel.
    Een beetje alsof iemand Guardado een held had genoemd
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Dan kan je beter Thomas halen hahahaha!🤣😂
    Vind ik leuk
    Boomwortel +316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Wie het laatst lacht..... enz...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Dat ben ik :-)
    Vind ik leuk
    Boomwortel +316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Ik hoop het wel voor jouw, en al de andere Ajacieden. Want na weken van torenhoge euforie, vertrouwen, verwachtingen en minachting naar andere clubs zou het dit keer ook een klap zijn van dezelfde proporties als het niet uitkomt.Dan gaat het aantal pogingen tot zelfdoding fors stijgen in A'dam.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18
    Nu overdrijf je, voetbal is maar een bijzaak. Wel de belangrijkste bijzaak natuurlijk ;-)
    Vind ik leuk
    yuuup +8947
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:25
    Oké ik heb juist met angst en beven de afgelopen voorrondes tegemoet gezien en weet na afgelopen dinsdag dat er nog steeds veel te doen is. Echter zag ik ook dingen die hoopvol stemmen. Heb in ieder geval veel zin in de competitie.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:13
    Cheap
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Pas op he... de uitspraak kinderhandjes in combinatie met die club van jou zorgt al snel voor verkeerde gedachten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:53
    Zegt meer over jou zieke geest om daar überhaupt aan te denken .
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Nee nee... niet op mij afschuiven nu.... jouw clubje is daarvan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    JJij komt met die term aanzetten,dus jij denkt daar aan .Je zegt hetzelfde hierboven.Hoef niets af te schuiven.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Nu spreek je jezelf wel een beetje tegen...

    Jij kwam als 1e met de term "kinderhandje" hoor.... dus jij dacht er blijkbaar (alweer) aan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Waar jij weer een vieze term aan wil plakken,ik bedoel dat net als Goh wat ben jij snel tevreden.Maar jij denkt daar andere dingen bij en dat gaat me wat ver kerel .
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:10
    O.k.... lijkt me dan wel jouw probleem...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:15
    Nee zie je verkeerd,vind t gewoon laag beneden peil.Net als onzin over gehandicapten,ouderen en b.v zoiets als met Nouri Als je een beetje mens bent en volwassen reageer je gewoon beter normaal .
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Vermoeiend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:40
    Snap ik als je met een zware neus rondloopt
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +314
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:59
    Jouw cluppie is opgebouwd door Arbeitseinsatz Phillips was fout als de kolere.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:11
    Kan er wel weer een extreme reactie opgeven maar laat gaan laat gaan,verdiep maar eens waar en met welk geld jou clubje is gemaakt.Fijne dag verder
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +314
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:50
    Is mij bekend Koekwous, NSBers maakten de dienst uit, en daarom begrijp ik de term Jodenclub ook niet.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    Lees de Groene Amsterdammer...over fout in de oorlog !
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:54
    Leuk dat gestook in een nog netjes Topic.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:26
    3-5-2: ik dacht dat VP op ging treden tegen laaghartige provocaties (wat dit is, en begin niet over boomwortel want dat is onschuldig kietelen).
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Ben je blij met Thomas?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:54
    Daar ging mijn reactie niet over.Maar als je t zo netjes vraagt.Ik kan er geen oordeel over geven want heb hem niet echt gevolgd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:00
    De stoomlocomotief?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    Meer een 2e Maher, die Thomas?).
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Alsof je bij Ajax zo blij moet zijn met Ligma
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Het was een open vraag zonder dubbele bodem hoor...
    Persoonlijk ben ik tevreden met het team waarmee Ajax nu aan de slag gaat.

    Die Thomas zou zomaar een prima aankoop kunnen zijn. Afwachten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37

    Ligma?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Ligma Balls
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:12
    Ik vrees Brabo humor.
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:15
    Yep..
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3359
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Oh ja, ken je die grap van die Mexicaan...?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:30
    De ene koopt een geariveerde speler , de andere een australier van zwolle, waar ligt je voorkeur ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33
    Daar ging t me niet om als je goed leest.Was nieuwschierig waarom het voor hem een held is .De hele Thomas discussie daar komt een ander mee aanzetten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:33]
    Vind ik leuk
    Johan59 +190
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:57
    Ik ben het niet vaak met Koekoek eens maar nu heeft hij gelijk. Voetballers zijn geen helden, helden liggen op het kerkhof of redden levens, maar voetballers helden hahahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:05
    Is hier schijnbaar moeilijk uit te leggen .Was gewoon nieuwschierig waarom het voor hem een held is T maakt heel wat los hier haha.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4076
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    Zonder Tadic was Ajax tegen Standard net zo afgegaan als Feyenoord tegen Trencin..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    Onzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
    Is dat je roepnaam"onzin"?
    Vind ik leuk
    Baddenmen +199
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Beertje een domme opmerking vindt je niet?
    Standard is toch echt een betere ploeg hoor en bij Feyenoord was het een wanprestatie van het hele elftal....
    Maar 1 ding heb je gelijk in Tadic is een geweldige speler en toch wel lekker dat Ajax zulke spelers kan halen
    Vind ik leuk
    Jozef +34389
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Tja, maar Tadic is natuurlijk niet zonder reden gehaald... PSV zonder of met Lozano lijkt me ook een groot verschil. Klinkt gek, maar misschien moeten jullie wel blij zijn dat hij even geblesseerd is...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    Maar Tadic deed wèl mee, dus wat is je punt.
    Vind ik leuk
    Blitsbal +260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:11
    Een held
    Lees je nog suske en wiske ofzo
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:45
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Ik begin nu haat voor jou te creëren
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:46
    Ja geef het aanvoerdersbandje van de Ligt maar aan Tadic. Je zag meteen dat hij echt een leider is toen hij het doelpunt maakte. Iedereen bij elkaar roepen, heerlijke teletubbie knuffel met de boys. Lekker man
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Ik zag de Ligt Tadic ook al aanwijzingen geven, nl dat hij zijn man niet moest laten opkomen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:02
    Ja dat was inderdaad ook een mooi moment dat de ligt tadic daarop wees
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:54
    Mocht je die aanvoerdersband afpakken kan je hem beter gelijk verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:48
    Die laatste 2 zinnen maken je een topper of een net niet speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    De Nederlandse voetballiefhebber mag blij zijn met zo’n speler in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Zeker een goede voetballer leuk om naar te kijken alleen jammer dat hij wel wat aan de oude kant is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Ervaring konden we ook wel gebruiken, samen met Blind echte ervaren spelers!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:08
    Dat klopt allebei al een paar super seizoenen gedraait in de eredivisie voorheen goed voor de balans met ervaring en talent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Ik vind dat prima dat hij al een beeje op leeftijd is
    Vind ik leuk
    Baddenmen +199
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Tadic oud wat een domme opmerking man
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:07
    Wat domme opmerking hij is bijna 30 die kunnen ze niet meer voor 40 miljoen gaan verkopen ofzo
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Waarom zouden wij hem moeten verkopen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:21
    Ja als ze hem weg zou kunnen doen voor 40 miljoen zou mooi megenomen zijn
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1040
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:49
    ben nieuwsgierig hoe dat gaat worden, denk niet dat Tadic en Ziyech het lang met elkaar vol gaan houden...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:50
    Nee, je ziet nu al dat Ziyech het niet trekt dat hij niet meer de beste speler is..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Op basis van wat? Ze klikken juist heel erg goed.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Tadic heeft er geen problemen mee, maar Ziyech wel.. Tenminste, dat zie ik aan zijn spel/kop..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Zo lang er resultaten worden gehaald denk ik niet dat Hakim een probleem wordt, hij weet zelf ook dat ie geen herrie kan schoppen en moet uitblinken om een transfer naar een Europese (sub)topper te maken.

    Wanneer je weer zo’n seizoen krijgt als vorig jaar kan het een probleem worden.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:06
    Dat klopt helemaal, hij kan nu echt geen herrie schoppen..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:08
    Als ie dat zelf maar doorheeft.
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Want?

    Tadic heeft al aangegeven dat hij hoopt dat Hakim blijft omdat hij het een geweldige speler vind..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:58
    Ziyech heeft er duidelijk moeite mee dat hij niet meer de grote ster is..
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Kan, het was mij niet opgevallen..
    Waar blijkt dat uit?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:04
    Tegen Sturm Graz liep hij weer met een verongelijkte uitdrukking in z'n gezicht rond, speelde bovendien niet goed..
    Tadic wel en was echt de leider op het veld..
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Misschien een beetje ver gezocht, het is wel zo dat mr Ziyech gewent is dat team in zijn dienst speelt en dat kan nu veranderen..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:12
    Dat dus en dat bevalt hem niet..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:21
    Help! Mijn tv is kapot..... Ik had hele andere beelden van Ziyech en Tadic!!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:22
    Ziyech is niet happy hoor, trust me..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:31
    Eerste wedstrijd was Ziyech juist heel goed, is selectieve beeldvorming mr Mojo, vind ik, hoewel je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    pim4ever +966
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:52
    O wacht, een top trol.
    We happen massaal..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Beste speler van de Eredivisie, samen met Ziyech!
    Vind ik leuk
    Chucky +466
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:19
    Je blijft hier lachen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33
    Hij bedoelt Lozano als beste.
    Cheat moet wel voor Ziyech erbij, zijn club.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:51
    Daarom ben ik maar gestopt destijds als actief speler, werken en nooit ontspannen is niet zo mijn ding......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Je zit liever in spanje met een paar kratten bier of nie
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    op zeker
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Ach, wie wilt dat niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Interessant hoor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    weet ik toch
    Vind ik leuk
    Nbl +194
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    Gewoon een geweldige voetballer . Mooi om zo n geweldie speler te zien op de nederlandse velden met al dat kunstgras wordt tijd dat dat wordt afgeschaft! Maar wat een geweldige traptechniek en balvast top speler .net als Lozano van Persie en nog wel een paar .
    Vind ik leuk
    Utca030 +9609
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:55
    2 kapiteinen op 1 schip dat gaat niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    en zeker niet als je vooraf geen goede afspraken maakt over rugnummers.........................
    Vind ik leuk
    Utca030 +9609
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    Dat is wel heel erg amateuristisch.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:08
    Blijkbaar wel, blijkt nu.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6422
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:56
    Wel een domme uitspraak dat je nooit kan ontspannen
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:58
    "Want in het leven en in het bijzonder in het voetbal, kun je nooit ontspannen."

    Zou tadic een stand in hebben om mevrouw tadic aan haar gerief te laten komen dan?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:28
    Die stand-in zal jij (de meest fanatieke fan van afax) vast niet zijn. Vrouwen houden het namelijk niet lang vol bij je. Voorbeelden zijn er henoeg, het zijn blijkbaar uiteindelijk hele wijze vrouwen. Probeer anders de groenteman (je weet wel die jou voorziet van azijn) een keer in dat gehucht waar jij heen gevlucht bent. Misschien is die zo gek dat hij het langer kan volhouden dan die ex-en van jou....als je geluk hebt zeker wel 10 minuten. Vraag wel of hij zijn gebit uit doet en zijn rollator aan de kant zet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:35
    Afax? Voor al uw faxwerk?

    henoeg is henoeg
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:36]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19
    “Henoeg”? Heb je een ook een hazelip? Het zit je ook niet mee. Het wordt alleen maar duidelijker waarom je het met de groenteman moet doen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    " Voorbeelden zijn er henoeg,"

    Doe jij het maar met Hans Anders dan.....
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    Dus toch een hazelip. Jammer, het zit je niet mee..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    je bent echt nog te dom om te poepen
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:40
    En hij heeft het nog steeds niet door... Misschien eens minder puberaal reageren. Dan wordt je mogelijk ook wat meer serieus genomen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    GOAL! +233
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51
    Misschien kan jij beter je naam veranderen in 'antistratum'
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:04
    Nee joh, iedereen die puberaal reageert,
    de moraalridder uithangt of teveel gebruikt krijgt gewoon dezelfde behandeling..
    Vind ik leuk
    GOAL! +233
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:09
    OK goed bezig! Al vind ik stratum nogal meevallen vergeleken veel andere primeurgangers
    Vind ik leuk
    Bartho +207
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:58
    Tadic geeft precies aan wat je mist bij de Nederlandse teams / spelers. Mentaliteit! De afgelopen week was dit weer goed te zien in de Europese wedstrijden met als voorbeeld nr 1 gisteren bij Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Gelukkig maakte Tadic zelf geen onderdeel uit van het team dat een 2-0 voorsprong weggaf dinsdag. Met zijn mentaliteit was dat natuurlijk nooit gebeurd.
    Vind ik leuk
    Bartho +207
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:19
    Ik geef ook aan bij de Nederlandse teams en bij Feijenoord was het helemaal extreem om te zien. Tadic heeft het in zich. Als de talenten bij Ajax daarvoor openstaan en hierin meegaan, wordt zo’n 2-0 voorsprong niet meer weggegeven. Hopelijk voor Ajax pakken de spelers het snel op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:01
    Blij met tadic bij ajax, hopelijk dat er mooie dingen gaan gebeuren dit seizoen. Blij dat het seizoen voor mij begint. En dat Heracles van de mat word af getikt en minimaal 4-0 winnen
    Vind ik leuk
    Boomwortel +316
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:03
    "Hij heeft zijn hele leven al onder druk gespeeld."

    Want bij Groningen, FC Twente en Southampton moet je natuurlijk ieder jaar kampioen worden. De druk bij die clubs is enorm, falen werd er niet geaccepteerd, toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:09
    Geweldige mentaliteit. Een verademing ten opzichte van de verwende wifi-generatie....
    Vind ik leuk
    Storm015 +46
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:14
    De leider sprak, maar vergat dat hij vorige week als leider compleet door de mand viel👍🏻👍🏻 nog een keer zo'n afgang en de leider is leider af, hoewel als je als leider geboren wordt en je bent ook nog eens de oudste dan , dan heb je een voorbeeldfunctie......, toch
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2153
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:16
    Wij zijn bij ajax zo blij met elkaar!
    Vind ik leuk
    R94 +1445
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:23
    In het leven kun je nooit ontspannen, wat een kul. Geen mens wordt er beter van als hij alleen maar bezig is met werken. Tadic staat zeker 24/7 op het voetbalveld, gaat nooit op vakantie, geeft zijn vriendin nooit een keer een beurt, kijkt nooit TV of gaat nooit gezellig een dagje weg als er geen training is? Maakt dat een ander wijs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:02
    Tadic ik ben zo blij dat je voor Ajax hebt gekozen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:03
    Beste aankoop van deze zomer in de Eredivisie
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:20
    Het leven is analoog, niet digitaal. Nooit ontspannen getuigt van foutief leiderschap en tekortschietende visie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Schitterende voetballer die een heel goede instelling heeft en van zijn carrière heel veel gemaakt heeft en ook weet hoe hij een team op sleeptouw moet nemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    We love you Tadic, we do...
    Vind ik leuk
    deltiaan +1079
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Tadic bemoeid zich met te veel dingen en denkt dat hij de king bij ajax is net als die blind
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 15:06]
    Vind ik leuk
    Mari +6568
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Zeg dat vooral aan de ervaren Blind. Die ontspant alleen maar en na de wedstrijd zegt hij:
    "de Ligt kon me niet horen" . Hij heeft geluk dat ik niet zijn trainer ben.
    Daggie Zandvoort en schreeuwen maar tegen de zee.
    Wat een sulletje. Wat kan ik boos worden op dit jochie
    Was het Demosthenes?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tadic lovend over talenten Ajax: 'Moeten wel leren dat ze nooit kunnen ontspannen'