Blind blikt vooruit op nieuw seizoen in Eredivisie: 'Dat lijkt me verschrikkelijk'

    Blind blikt vooruit op nieuw seizoen in Eredivisie: 'Dat lijkt me verschrikkelijk'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:20

    Daley Blind kijkt uit naar de seizoensopening met Ajax. Zaterdagavond is in de Johan Cruijff Arena Heracles Almelo de eerste tegenstander. Toch is er ook één ding waar de verdediger niet naar uit kijkt.

    "Ik kijk niet uit naar het kunstgras, dat lijkt me verschrikkelijk. Maar ja ook dat hoort erbij. Dan moet je prof zijn en er staan", verklaart Blind tegenover de camera van FOX Sports. De van Manchester United overgekomen speler beseft dat er in de competitie andere tegenstanders wachten dan in Engeland. "Het is misschien even anders dan bepaalde tegenstanders in de Premier League. Dat hoort erbij, dat wist ik toen ik de keuze maakte."

    Ajax wordt door veel kenners gezien als de gedoodverfde titelkandidaat. Blind is zich er echter van bewust dat het binnenhalen van de titel nog geen abc'tje is. "Elke wedstrijd zullen we als een finale moeten zien. Er is genoeg gezegd over de Ajax-selectie, maar we moeten het elke wedstrijd maar eens bewijzen en ook naar onszelf toe zijn we verplicht elke wedstrijd zo te benaderen."

    Blind denkt dat iedereen de motivatie daarvoor vooral bij zichzelf moet zoeken. "Je moet jezelf zo optimaal kunnen motiveren om elke wedstrijd het uiterste eruit te halen en de drie punten binnen te slepen. Tuurlijk qua ambiance en sfeer zal dat anders zijn. Dat is iets waar ik niks kan aan veranderen, helaas."

    Poll

    Wordt de terugkeer van Blind een succes?

    (10104 stemmen)

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:25
    Oprollen, 102 punten moet dit seizoen mogelijk zijn met deze selectie!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26]
    Vind ik leuk
    timo45 +446
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:32
    Denk het ook man....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:34
    ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    Trencin uit altijd lastig
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:40
    Gelijk grote muil zoals de meeste van jullie
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42
    Alleen via internet;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Gister niet gekeken? 😄
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:59
    Hoe komt dat denk je?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Nee nee diegene die het hardste roepen vallen het meeste op. Dus verander de meeste maar in een aantal (realtief).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Klopt zijn er een paar die het verpesten voor velen. Maar dat is met alles.
    Vind ik leuk
    HJR +7478
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Reageer nou niet daarop. Maar op degene die normaal doen. Als je constant reageert op deze reacties ja dan lijkt het als ´de meeste van jullie´ een grote muil hebben.

    Ik zie het zoals Blind hierboven omschrijft in een cliche antwoord: elke wedstrijd is een finale. Je moet zeker in de Eredivisie als Ajax zijnde elke wedstrijd messcherp zijn. De tegenstander is tot het bot gemotiveerd.

    Iedereen wil winnen van Ajax, wat mooi is natuurlijk want je wil winnen van Ajax, maar Ajax moet daar juist op antwoorden door ook alles te willen winnen. En mij maakt niet uit met hoeveel en met wie missie 1 voor Ajax dit jaar: kampioen worden. Mooi voetbal mag van mij naar plek 2.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:48
    Ik moet het nog zien. Potjes als Groningen, Graafschap en Excelsior uit voor Ajax. Dan kun je lekker ballen maar wie loopt er met het mes tussen z'n tanden daar?
    Vind ik leuk
    Mari +8498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Wie in zulke wedstrijden faalt moet je gewoon niet meer opstellen dit jaar.
    Niet dat gelul: ik dacht dat ik meer krediet had.
    NIEMAND heeft extra krediet en zeker spelers niet die juist gehaald zijn om hun scheur open te doen, om te coachen. De ervaren mannen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:20
    Amen. Had ik na gister dus ook ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:45
    Natuurlijk is het een schande, maar even relativeren: PSV verloor vorig seizoen 5-0 van Willem II, maar werden gewoon kampioen.

    Wat ik dus probeer te zeggen is dat Feyenoord de Europa League wint.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:01
    Druk jij je Playstation maar uit.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8034
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:46
    Zeker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:31
    102 punten is voor iedere club in de eredivisie mogelijk! Ze spelen allemaa 34 wedstrijden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:39
    Waar kan ik tekenen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:40
    In je kleurboek :p
    Vind ik leuk
    Sacredfury +507
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    Daar kleur je in😂😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    Nou en ;-)
    Vind ik leuk
    Sacredfury +507
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    En dat is leuk😂😂
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:40
    Je bedoelt het kunstgras oprollen, ik sta klaar om te helpen.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12461
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Anders ik wel...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:40
    Blind zou toch blij moeten zijn met alles waar het trager gaat...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:41
    Onzin.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:59
    Uhh .... Plattekar bv! Kunstgras is sneller. Daarom baalt hij zo.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    Blind stond finale EL, 3e WK Brazilië, kunnen niet veel zeggen dus je bent populistisch aan het leuteren voor wat likes.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    En ondanks dat , kijken we naar een slak van 20.000.000
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:26
    Dat jou hersens wat traag zijn daar kan Blind niets aan doen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:27
    Mijn hersens zijn snel genoeg om te zien dat je JOUW met een W schrijft in dit geval...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4748
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:34
    Populistisch gelul voor wat extra likes.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:35
    Daar verdien jij ook een like voor, Jan !
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    Kijk jij maar naar Schwaab, Luukie, Hendrix, Ramselaar... #middelmaat
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:45
    Ik keek extra lang naar ze, toen de schaal getoont werd ! Jij ook ?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Ach, ja beter als uit de budgetbak van Zwolle, waar iedereen met een boog om heen loopt.Een soort voedselbank idee is t
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:45
    Kijk is FF naar de jong bij jullie die is mie goed en snel
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:24
    maar heeft er alweer 7 inliggen.....en dan moet t nog beginnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:38
    Snelheid is niet alles, techniek is wat de doorslag geeft, en dat is juist wat zij bij PSV tekort komen...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:23
    Daar denkt de schaal heel anders over....
    Vind ik leuk
    Baddenmen +438
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:27
    Volgens mij heeft Blind meer gepresteerd dan die kneuzen bij PSV maar we gaan het zien dit seizoen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Die kneuzen die wederom met de schaal naar Amsterdam zwaaiden ? Ah ok, die ja !
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    Ach ja, Blind heeft 4 van die schalen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:48
    En nog een Europa cuppie, daar waar die in Eindhoven stof staat te happen.Maar zij hebben de superster Thomas!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
    Hebben wij geen europacup ? Ken je geschiedenis jongen !
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:56
    Lezen!
    Vind ik leuk
    035 +5529
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Precies!
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:37
    Hoeveel Europacups? En Ajax?
    Vind ik leuk
    Baddenmen +438
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:48
    Ja idd die ja met veel geluk zijn ze kampioen geworden en echt niet met goed voetbal helaas waren er veel problemen in de top bij Ajax en daar hebben jullie van geprofiteerd
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:14
    Begint het weer met die excuses terwijl alles perfect liep piep piep
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:13
    4 jaar niks en dan kneuzen roepen domme neus
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
    Zijn alle braboos zo flauw?
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:44
    Nou dan moet die naar jullie toe
    Vind ik leuk
    Farmer +11976
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    "IDDQD" werkt niet bij Ajax :P
    Vind ik leuk
    Chucky +724
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:50
    UT blijft cheap
    Vind ik leuk
    timo45 +446
    zaterdag 11 augustus 2018 om 20:31
    Na 1 wedstrijd kun je deze droom dus alweer in de prullenbak gooien
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 12 augustus 2018 om 04:10
    Dus jij verwacht na donderdag ook niks meer van Feyenoord dit seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26
    Ga jij eerst eens ballen voor je begint te zeuren... je speelde voor je vertrok ook al op kunstgras tegen bepaalde clubs!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:02
    Voor te zeuren....
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    Ze halen 5 seconden, een zinnetje uit een interview van 4 minuut 40.
    Ajax heeft volgens Blind uit de wedstrijd tegen Luik geleerd dat ze een voorsprong van 2-0 niet meer uit handen mogen geven, zeker niet in Europa. Een wijze les, waarmee ze aan de gang gaan, de tactiek is voor dit Ajax met al die nieuwe en bestaande ervaring wat moeilijk aan te passen, als het niet gaat zoals ze willen. Maar ze gaan nu goed onderling overleggen wat ze moeten doen als het niet gaat zoals ze willen. Ik zou als kop maken: "Blind: soms gaat het niet zoals we willen."
    Vermoedelijk zal ook in Engeland wel verschil zitten tussen de belevenis bij een wedstrijd uit bij de kampioen als uit bij een promovendus. Wat een gezever bij Ajax-tv.
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:16
    En dat zijn de top spelers die nog roepen dit moet beter nu
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +497
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26
    Gelijk met een goed resultaat beginnen. Ik denk een 4-0.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:41
    En meteen bovenaan staan, tot aan het einde van het seizoen!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26
    Arrogante gast hoor..
    Vind ik leuk
    Darter 876 +596
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Daar heeft hij in t verleden ook op gespeeld!!
    Niet zeiken maar knallen!!
    Vind ik leuk
    twentepet +217
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Zolang die Smit bij de KNVB zit blijft er kunstgras. De clubs hebben geen lef genoeg om er tegen in te gaan dus je zult er maar aan moete n wennen
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    De waarheid is natuurlijk dat er geen afdoende meerderheid van de clubs is tegen kunstgras, dus blijft het zo.
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:27
    Kan niet vroeg genoeg beginnen met de excuusjes ;)
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:29
    Heel Nederland, een verdwaalde voorzitter uitgesloten, vindt kunstgras kloten Daley. Maar niemand doet er wat aan omdat die paar verdwaalde voorzitters blijven vasthouden aan deze neprommel.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Als Daley nu eens met 50 andere ED-spelers van allerlei clubs een staking uitroept waar het voetballen op kunstgras betreft, totdat er een keiharde toezegging ligt dat deze competitie de laatste is met plastic velden, moet je zien wat je bereikt. Maar het zijn wat dat betreft stuk voor stuk bange watjes, schijtebroeken en angsthazen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11976
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:50
    Volgens mij is het gewoon hoog tijd dat studenten op Universiteiten eens het een en ander in kaart gaan brengen mbt eigenaren ván dergelijke bedrijven, en in hoeverre dat 'vriendjes' zijn van..

    Het hele netwerk op papier in een blauwdruk opdat zelfs de simpelste leek de puntjes zó aan elkaar kan verbinden.

    Deze 'netwerken' zijn er wel degelijk, en worden steeds absurder. Het voetbal is dan nog maar een 'klein voorbeeld', met het aanhouden van dat 'corrupterende' kunstgras.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:03
    Volgens mij is er al een besluit genomen over kunstgras. Vanaf 2020/2021 mag er niet meer op kunstgras gespeeld worden bij eredivisie clubs.
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Nee, dat was dagdromen van vdSar. Dat voorstel is samen met de herverdeling van de tv-gelden afgeschoten.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:16
    Ik zie het nu ook. Dat betekend dat Nederland de komende 10 jaar zo matig blijft presteren.
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Het komt natuurlijk door dat kunstgrasveld in Eindhoven dat Feyenoord maar met een halve selectie kon spelen tegen een selectie met nog al wat afdankertjes uit de eredivisie. Tegen een ploeg die er de de volgende ronde er vermoedelijk met twee nederlagen uitvliegt. Net zoals die Kozakken / Kazakken van AZ het zullen doen, die zijn inmiddels ook weer terug op aarde.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:24
    Verklaar je nader! Begrijp er niets van wat je hier nu wilt zeggen.
    Vind ik leuk
    Nbl +538
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:30
    Ja is geen CL . Gewoon gas erop en dik winnen . Zal toch morgen wel lukken blind ? Speelt voor t eerst ook weer eens thuis valt me mee .
    Vind ik leuk
    Objectief +3068
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:31
    De vrienden van de knvb willen graag vernieuwen. Ze gaan door met vernieuwingen zoals de VAR, maar weigeren een idioot verzinsel zoals het kunstgras stop te zetten. Te belachelijk voor woorden.
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:31
    Onbegrijpelijk dat er nog op kunstgras wordt gespeeld in Nederland. De wil om te veranderen is er blijkbaar nog niet in NL. Ajax en PSV zullen het elkaar erg lastig maken dit seizoen. Verschil met de rest lijkt erg groot.
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30
    Nederland is voorloper in de ontwikkeling van kunstgras en daar zit en gaan miljoenen euro's in om. Dit speelt zeker mee in de besluitvorming omtrent kunstgras. De invloed van de lobby 's van het bedrijfsleven moet in deze zeker niet onderschat worden
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2881
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:34
    ajax-dag vandaag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:23
    Meestal. Hoge bomen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +164804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:34
    Hey een ajacied aan het woord , dat hadden we nog niet eerder vandaag
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:39
    Tijd dat je er wat van opsteekt dan. ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:44
    dat een voetballer een hekel heeft aan kunstgras is inderdaad een openbaring .
    Trump zal alle staatshoofden bij elkaar roepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Wel alles lezen hè. Een titel is geen abc-tje.
    Vind ik leuk
    HanV +4260
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:11
    Dat doet hij af met een zijn 900e tweet van de dag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:45
    Straatje, kun jij je seizoenskaart inruilen? Want zo te zien wordt dat helemaal niks met jouw clubke...
















    En zet die platte kar ook maar op Marktplaats.nl
    Vind ik leuk
    Farmer +11976
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:51
    Bus al weer versierd zeker? :P
    /Badumm-tss
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164804
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:57
    deja vu ....woorden van gelijke strekking had je precies een jaar geleden ook al....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5124
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:42
    Hey stratum aan het woord over Ajax, ow dat hebben we al wel gehoord, namelijk al 9 jaar 24/7
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    Wat een wijf
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38
    Alleen maar overwinningen let op mijn worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:43
    Net als afgelopen week.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:49
    Ik zal kijken of je dat ook vlak voor de wedstrijd tegen FC Utrecht durft te zeggen. Een grote bek kost niets, hooguit je reputatie.
    Vind ik leuk
    mazu +1884
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    Lekker janken Blind
    Vind ik leuk
    Sigma +2631
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:46
    "Ik kijk niet uit naar het kunstgras, DAT LIJKT ME verschrikkelijk.

    sorry nu doet hij alsof hij nooit in Nederland gespeeld heeft en dat Ajax een Engelse speler heeft gekocht!!!! Beter had hij gezegd..."Ik kijk niet uit naar het kunstgras, dat heb ik altijd verschrikkelijk gevonden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    Blind ziet het uitstekend.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:49
    Idiote opmerking Blind! Voordat je bij Ajax vertrok waren er in de eredivisie ook al clubs met kunstgras! Niet zo verontwaardigd doen kerel! Je hebt het niet gemaakt in Engeland, dan zou deze houding jegens de eredivisie niet passend zijn! Niet zeuren, dan had je maar naar Duitsland, Frankrijk, Spanje of Italië moeten gaan! Wat een pieper ben jij!
    [Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:58
    Logisch dat hij het verschrikkelijk vindt! Kunstgras is te snel voor hem.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    dat bedoel ik!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:51
    Ik heb gister een heel elftal gezien waar t te snel voor ging!
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    Tja ook voor Feyenoord was het kunstgras veel te snel 😊 verdomme dat is het: we hebben met 4-0 verloren door dat ku(t)nstgras
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    langeGek +744
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:58
    We gaan het zien. Dat zeg ik onder bijna elk topic over mijn club waar maar weer eens verteld wordt hoe goed de selectie op dit moment is. Op dit moment ziet het er beter uit dan vorig jaar. Een grote maar : de transfermarkten zijn nog niet gesloten. Als De Ligt, Ziyech, De Jong en Neres wegvallen blijft er van al deze grote uitspraken niets over.

    Dus. Ik moet het allemaal nog maar eens zien.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1993
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:58
    Vol gas tegen Heracles? of ligt de focus meer op Standard Luik?
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:04
    Tikkie breed en tikkie terug blijft toch hetzelfde spelletje?
    Vind ik leuk
    Utca030 +13256
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:05
    Daley blind,wordt bankzitter.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:39
    Bij Barcelona zou ie vast bankzitter worden, maar wie niet?

    Bij Ajax staat ie gewoon in de basis
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Als je daarop verliest ligt het niet aan jou!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Zal een zeer moeilijk jaar worden voor Ajax.... PSV word kampioen en ze hebben geluk dat de rest op zeer grote achterstand staat. Feijenoord kampioen van het rechter rijtje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:32
    als je kampioen word van het linkerrijtje , ben je dus de kampioen van Nederland ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    Ajax is de beste, de grootste en de rest is niets waard! Wij worden kampioen en kopen uiteindelijk alle clubjes fijn op en verhuren die dan weer fijn terug aan de desbetreffende dorpjes hahahah. Had ik al gezegd trouwens dat wij de beste en de grootste waren? Oh ja en de warmste en slimste.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1546
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    Arme jongen. Kom maar naar de ggze u bent van harte welkom.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:16
    Hoezo? Woon je daar dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:59
    Nu nog een echt voetbalstadion.,......
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:08
    Het kunstgras zou er niet bij moeten horen. Juist hij had hier een statement moeten maken. Gisteren mag het kunstgras nooit als excuus dienen, maar FIFA zou haar sub-organisaties UEFA, CONCACAF, COMEBOL, AFC, CAF en OFC hierin kunnen adviseren, aan KNVB om beleid in Nederland te maken in lijn met richtlijnen.
    Vind ik leuk
    Storm015 +239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Ik vind Blind verschrikkelijk ( allebei trouwens) Zeeuwse meelopers ipv babbelaars
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Je zou eigenlijk 2 teams moeten maken. Een kunstgras- en een natuurgrasteam.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    4 miljoen per jaar vergoed veel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Op kunstgras kun je i.p.v. Daley een ánder opstellen. Er lopen vast nog anderen rond die op zijn plek uit de voeten kunnen.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1546
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:34
    Het eerste en waarschijnlijk laatste zinnige woord van deze meneer blind.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:45
    niet zeuren maar sleuren blind!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Plastic velden zijn ook verschrikkelijk ....
    Vind ik leuk
    Mari +8498
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Ik hoop dat hij zich als een prof zal gedragen en niet als een sulletje.
    Dit is hij altijd geweest. Afgelopen dinsdag weer.
    " de Ligt hoorde me niet" lulhamer dan moet je harder schreeuwen.
    en niet achteraf met een verhaaltje komen.
    Blind moet beseffen fdat hij niet gehaald is omdat hij zo'n geweldige voetballer is. Hij is gehaald om leiding te geven, omdat hij ervaren is.
    Doet hij dat niet,..........> bank.
    Ga dan maar klagen bij pa de commissaris.
    Hopelijk maakt ten Hag het hem duidelijk.
    GEEN tweede kans
    Vind ik leuk
    Cptje +224
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:15
    Laten we hopen dat ie het een beetje gaat waarmaken!


    Maar na zo weinig wedstrijden afgelopen jaar wel even paar weken de tijd geven om ritme op te doen!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Blind blikt vooruit op nieuw seizoen in Eredivisie: 'Dat lijkt me verschrikkelijk'