De Jong blij met lage verwachtingen: 'Geeft ons vrijbrief het goed te doen'

    De Jong blij met lage verwachtingen: 'Geeft ons vrijbrief het goed te doen'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:38

    De verwachtingen rond promovendus De Graafschap zijn niet bepaald hooggespannen. Volgens trainer Henk de Jong hoeft dat geen probleem te zijn.

    Veel kenners scharen De Graafschap in de seizoensgids van Voetbal International bij de laatste drie van de Eredivisie. "Oh, dat zijn hartstikke mooie kenners. Daar hebben ze gelijk in. Maar wij gaan wel proberen om het niet zo te laten worden. Dat geeft ons als totale club een vrijbrief om het goed te doen dit jaar", aldus De Jong tegenover Omroep Gelderland.

    De competitie begint zondag voor De Doetinchemmers met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord, dat donderdag in de voorronde van de Europa League hard onderuit ging bij AS Trencin. "Dat heb ik bij een vorige club ook wel eens gehad. Toen zat Feyenoord op donderdagavond zo'n eind in de drek, in de blubber. En toen speelden ze op zondag in Leeuwarden op kunstgras een fantastische wedstrijd", weigert De Jong zich rijk te rekenen.

    De Graafschap kan zondag in ieder geval rekenen op veel steun, want De Vijverberg is heelmaal uitverkocht. "Heerlijk, iedereen heeft er zin in. Laat maar komen."

    Plaats een reactie

    Smithsonian +26684
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:43
    heelmaal .

    Ok.


    Vind ik leuk
    Superajaxied +1955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Betekent zoiets als “heel erg”....
    Vind ik leuk
    wilheimus +1456
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Heelmoal uutverkoch, beetje achterhoeks he, soort van..
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:48
    De Jong,lekker underdog,kan de rest alleen maar meevallen.
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53
    Pfff, suffe losers! Let maar op, die gaan er zelfs tegen Feyenoord dik in!
    Vind ik leuk
    Voetballert +1226
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:54
    Suffe losers hahah, wat een suffe supporter ben jij
    Vind ik leuk
    Dezeun +3339
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:02
    Ze hoeven alleen tegen ajax te winnen en dat lukt af en toe
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Het zit je nog diep he,ongelooflijk dat zulke mensen als jouw nog bestaan 😂😂
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:49
    Als jouw....

    Nice!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:11
    Schrijf eerst je eigen naam goed voor je mensen gaat verbeteren,droeftoeter!
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:14
    In die volgorde?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    Wat jij wil 👍
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1955
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:52
    *wilt
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    Wout
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:24
    Ik heb keer suffe losers gezien met een kampioen stickers op de bus die kampioen konden worden tegen een na competitie ploegje
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:12
    De kampioenstaart heeft goed gesmaakt!
    Vind ik leuk
    Voetballert +1226
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:53
    Zelf als supporter heb ik er ook een hard hoofd in. Hopelijk kunnen ze thuis wat punten pakken op strijdlust want de kwaliteit houd niet over. Ben erg benieuwd dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 16:56
    Jullie worden in elk geval geen laatste.
    Vind ik leuk
    grptje +94
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:00
    Laat ze maar henk kump goed
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:01
    Ik denk 4-0.
    Vind ik leuk
    poklane +4514
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:03
    De Graafschap aanstaande zondag gewoon torenhoog favoriet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:08
    Ben jij serieus Feyenoorder? Schaam je
    Vind ik leuk
    poklane +4514
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:17
    Ik ben realist. Onze coach is een tactisch onbenul die al ruim 3 jaar zijn eigen fouten niet ziet en repareert. Let maar op, zondag gaan we gewoon weer met dezelfde tactiek het veld in als tegen Trencin, dan ontstaat achterin veel ruimte, iets wat door onze verdedigers niet dichtgelopen kan worden.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3815
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Deze coach is geen onbenul maar vooral geen tovenaar. Het is zoals het is, een degradatie selectie.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Dek je maar in, slim hoor
    Vind ik leuk
    RR12 +332
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:13
    Goeie gast, mooie club en hoop dat ze er makkelijk in blijven.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8616
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Lekker, het gaat weer beginnen. Geen wekelijkse vrijdagavonden..... Yeah
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Zo is dat Henk. Laat ze maar lullen! Aan ons om te bewijzen wat we waard zijn!
    Vind ik leuk
    De fries +78
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Laat ZE maar lullen ? Dit doet ie zelf constant ; en maar indekken; wij hebben de CL gewonnen als we erin blijven?!! Ja Henk , dan Kun je dus zelf niks verkeerd doen en probeer je weer de gewone jongen uit te hangen , bah !
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1362
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28
    De eerste punten zijn al binnen . Feyenoord aanpakken er bovenop zitten en je zal het zien. De trainer van Feyenoord is tactisch de zwakste . Wat een afgang !!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong blij met lage verwachtingen: 'Geeft ons vrijbrief het goed te doen'