Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst

    Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06

    Marcel Brands heeft ook Kurt Zouma naar Everton weten te halen. De verdediger wordt voor een seizoen gehuurd van Chelsea.

    Beide clubs hebben de deal bevestigd. De transfer zat eraan te komen, want Everton-manager Marco Silva bevestigde vrijdag al dat de transfer 'bijna rond' was. Nu is het dus officieel. Zouma is de zevende zomeraanwinst van The Toffees. De Braziliaan Bernard, FC Barcelona-trio Yerry Mina, André Gomes en Lucas Digne, Richarlison en Joao Virginia gingen hem voor.

    Doordat Brands Mina ophaalde bij Barcelona, leek de transfer van Zouma van de baan. Niets is dus minder waar. De Franse verdediger (23) werd vorig seizoen verhuurd aan het gedegradeerde Stoke City. The Blues haalden hem in 2014 op bij het Franse Saint-Etiénne. Voor die club speelde hij vier seizoenen. Zouma heeft in totaal 47 competitiewedstrijden voor Chelsea gespeeld.

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Lekker marcel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    Deze tackle staat mij nog goed bij, ook mooi die blik van Kurt erna en het uitvak dat je hoort, alles klopt eraan:

    http://www.youtube.com/watch?v=6iF5LfiFqwg
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Heerlijke tackle inderdaad. Lekker glijen en de man nog meenemen ook, op een keurige manier.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Lekker bezig die Brands..
    Vind ik leuk
    HJR +7473
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Dus zijn snipperdag vandaag, ging niet door...
    Vind ik leuk
    elijah +1539
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Wauw! Hij gaat lekker hoor die Brands!
    Hij is dan echt heel goed in zijn werk en zeer overtuigend naar de spelers toe. Ik ben heel benieuwd nu naar Everton!
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Ook weer een goede aanwinst voor Everton. Compliment (alweer) voor Brands.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Blij dat ie weg is die Brands, wat hadden wij met al die spelers gemoeten ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:26
    hahahaha heerlijk
    Vind ik leuk
    Summit +562
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Geen tegendoelpunten krijgen ;p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Hopelijk doet ie het goed! Maakt een beetje goed voor het NLvoetbal
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    Nou hoera! Geweldig dat er Nederlanders zijn kunnen juichen om een Nederlander die nu mede verantwoordelijk is een competitie te versterken die het begin van het einde heeft ingeluid van een tijd dat voetbal nog leuk en spannend was om naar te kijken. Bravo! Maar het gaat natuurlijk om een Nederlander en dat is het enige wat telt....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Ja, laten we met z'n allen kwaad worden, omdat een Nederlander het goed doet?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Nee daar gaat het niet om, ik vind het net zo triest als dat ouders hun kinderen voetbalshirts aan geven van dat soort nepclubs waar dan 'fly emirates'op staat oid of Gazprom.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27944
    maandag 13 augustus 2018 om 22:22
    Oh, daar kan ik me niet druk om maken. Of er nou Ziggo of Fly Emirates opstaat. Dat verschil zie ik niet. Ik zou kids sowieso geen shirts van 100 euro of meer aantrekken denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19
    He????? Het ken aan mij liggen maar die Engelse transfer periode was toch om gisteravond om 18.00 uur gesloten?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Het inschrijvingsverzoek was binnen de tijd, en dan mag het blijkbaar wel..
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5326
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:35
    Alleen voor koop transfers. Huur en transfervrij kan nog wel tot 01-09
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:39
    Als ze Lozano maar niet willen huren dan
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Brands wil inhalen wat hij bij psv nauwelijks kon doen, kopen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Hij heeft nu de vrije hand gekregen om spelers te halen en daar is hij toch erg goed in, is nu op zijnplaats en bij PSV was hij gebonden aan max uitgaves die minder waren ,kan een goede manager worden !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:32
    Die is een heel nieuw team aan het contracteren of wat
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8890
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    Wel te hopen voor Brands dat het iets gaat worden.
    Anders heeft hij toch een aardig probleem.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Kan hij altijd de coach de schuld geven, net als Overmars al jaren doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Marcel heb je nog wat spelers voor jou oud werkgever
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Ja, dat zou hij jullie wel moeten gunnen aangezien hij PSV niet bepaald in goede staat achter gelaten heeft. Geen geld om te concurreren met Ajax en Brandsie is gevlogen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Blijft raar dat PSV-ers zich zo blind staren op die Brands. Die man heeft bij PSV louter gehandeld met de korte termijn in het oog.

    Het geld moest op het veld staan werd er beweerd, maar wat Brands deed is geld laten verdwijnen. Hoe bedoel je Foebele? Hoor ik sommigen vragen.

    Nou heel simpel, PSV heeft geld verloren door spelers te huren. Van Ginkel, Rekik, Die Oekrainer, Bruma en wellicht vergeet ik nog iemand. Allemaal spelers die speeltijd van eigen spelers afnamen, zich ontwikkelde, maar waar geen euro van naar PSV ging.

    Dat kun je doen als je daarnaast een paar cashcows hebt, maar die had PSV ook niet. PSV heeft namelijk daarnaast ook veel spelers langer behouden waardoor ze de deur uit gingen met nog maar een 1 jarig contract en ook daar dus geld misgelopen is.

    Tel daarbij op de oudere spelers waar in geinvesteerd werd, Guardado, Moreno, Luuk, op zich zeker wel van meerwaarde op het veld, maar ook zij vertegenwoordigen geen grote transferwaardes.

    Als je daar dan ook nog bij optelt dat PSV aan Lozano constructies is begonnen dan moet je gewoon eerlijk durven toegeven dat dat alles bij elkaar teveel van het zelfde is geweest, waardoor PSV nu financieel gewoon volledig achterop geraakt is bij Ajax .

    Dat Ajax het geld jarenlang niet goed uitgegeven heeft heeft kennelijk zand in de ogen gestrooid en arrogantie in Eindhoven gecreeerd, want ja, jullie hebben wel geld maar wij hebben prijzen is wat er door velen geroepen werd.

    En ik weet, jullie zullen nu roepen dat Ajax nog helemaal geen kampioen is en ook nog helemaal niet jaren aan het heersen is, dat begrijp ik dat dat geroepen wordt, maar de signalen die er nu zichtbaar zijn zouden mij enorme zorgen baren als ik niet voor Ajax zou zijn...
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 02:44
    He foebele je kan 50mil uitgeven en je begint zeperd in eigen huis
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Brands had die verschrikkelijke Luuk mee moeten nemen
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Hehe gezien de negatieve reacties hier op Brands heeft hij een onuitwisbare indruk achter gelaten in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Spekholz +532
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Prima aanwinsten, ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen.
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Hele goede aankopen van Brands, ben benieuwd hoever Everton kan komen dit jaar.
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +237
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    In mijn ogen ontbreekt er nog een echt goede nummer 9. Richarlyson komt toch meer vanaf de flanken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst