Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst

    Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06

    Marcel Brands heeft ook Kurt Zouma naar Everton weten te halen. De verdediger wordt voor een seizoen gehuurd van Chelsea.

    Beide clubs hebben de deal bevestigd. De transfer zat eraan te komen, want Everton-manager Marco Silva bevestigde vrijdag al dat de transfer 'bijna rond' was. Nu is het dus officieel. Zouma is de zevende zomeraanwinst van The Toffees. De Braziliaan Bernard, FC Barcelona-trio Yerry Mina, André Gomes en Lucas Digne, Richarlison en Joao Virginia gingen hem voor.

    Doordat Brands Mina ophaalde bij Barcelona, leek de transfer van Zouma van de baan. Niets is dus minder waar. De Franse verdediger (23) werd vorig seizoen verhuurd aan het gedegradeerde Stoke City. The Blues haalden hem in 2014 op bij het Franse Saint-Etiénne. Voor die club speelde hij vier seizoenen. Zouma heeft in totaal 47 competitiewedstrijden voor Chelsea gespeeld.

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:06
    Lekker marcel!
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Marcel heeft toch Everton nasr zijn hand weten te zetten,nu kijken of het een geolied team gaat worden.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5751
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:27
    Mooie aankopen, dit kon wel eens een heel leuk team worden, jammer dat Koeman daar niet meer van mag profiteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Ja klopt allemaal leuke spelers maar ik hoop het dat het een goed team word
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:23
    Ik hoop ook dat het gaat draaien, anders is het einde Brands, bij Everton.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20
    Inkopen is makkelijker dan een elftal goed laten presteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:07
    Deze tackle staat mij nog goed bij, ook mooi die blik van Kurt erna en het uitvak dat je hoort, alles klopt eraan:

    http://www.youtube.com/watch?v=6iF5LfiFqwg
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:10
    Heerlijke tackle inderdaad. Lekker glijen en de man nog meenemen ook, op een keurige manier.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11331
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:09
    Lekker bezig die Brands..
    Vind ik leuk
    HJR +6822
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:14
    Dus zijn snipperdag vandaag, ging niet door...
    Vind ik leuk
    elijah +1490
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Wauw! Hij gaat lekker hoor die Brands!
    Hij is dan echt heel goed in zijn werk en zeer overtuigend naar de spelers toe. Ik ben heel benieuwd nu naar Everton!
    Vind ik leuk
    Luka123 +98
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Ook weer een goede aanwinst voor Everton. Compliment (alweer) voor Brands.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:15
    Blij dat ie weg is die Brands, wat hadden wij met al die spelers gemoeten ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:26
    hahahaha heerlijk
    Vind ik leuk
    Summit +311
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:57
    Geen tegendoelpunten krijgen ;p
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:16
    Hopelijk doet ie het goed! Maakt een beetje goed voor het NLvoetbal
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:18
    Nou hoera! Geweldig dat er Nederlanders zijn kunnen juichen om een Nederlander die nu mede verantwoordelijk is een competitie te versterken die het begin van het einde heeft ingeluid van een tijd dat voetbal nog leuk en spannend was om naar te kijken. Bravo! Maar het gaat natuurlijk om een Nederlander en dat is het enige wat telt....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:34
    Ja, laten we met z'n allen kwaad worden, omdat een Nederlander het goed doet?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 22:15
    Nee daar gaat het niet om, ik vind het net zo triest als dat ouders hun kinderen voetbalshirts aan geven van dat soort nepclubs waar dan 'fly emirates'op staat oid of Gazprom.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    maandag 13 augustus 2018 om 22:22
    Oh, daar kan ik me niet druk om maken. Of er nou Ziggo of Fly Emirates opstaat. Dat verschil zie ik niet. Ik zou kids sowieso geen shirts van 100 euro of meer aantrekken denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:19
    He????? Het ken aan mij liggen maar die Engelse transfer periode was toch om gisteravond om 18.00 uur gesloten?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:23
    Het inschrijvingsverzoek was binnen de tijd, en dan mag het blijkbaar wel..
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5202
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:35
    Alleen voor koop transfers. Huur en transfervrij kan nog wel tot 01-09
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:39
    Als ze Lozano maar niet willen huren dan
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11980
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:21
    Brands wil inhalen wat hij bij psv nauwelijks kon doen, kopen..
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:22
    Wordt weer niks met Everton zo veel geld zulke kut aankopen.. de supporters van de harde kern zijn ook niet blij met tijdlijn staat vol met waarom geen Marc haha
    Vind ik leuk
    PinPelado +1073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:32
    Als jij dat zegt dan moet het haast wel waar zijn!
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:36
    Ik zeg niks geef alleen maar aan hoe de Everton supporters deze zomer ervaren. Ik denk dat jij je effe in moet lezen wat de verwachtingen zijn daar. Als Amsterdammer ontmoet je veel buitenlandse supporters en die geven unaniem aan dat ze brands een lachertje vinden.

    Btw jullie vonden de voorganger slecht.. een PSV man.. brands deed het slechter in de zelfde vier jaar. Dus psvers over brands neem ik niet serieus. Warme club? Eigen man weg trappen die het beter deed.. en dan maar te zwijgen over afgelopen weekend. Wegwezen met die propeganda het is hier geen Rusland.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Alleen maar als Amsterdammer ? Whahaha, jij wordt volgens mij al nerveus als je de kerktoren niet meer ziet.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:25
    Kerk?


    Haha ze geloven nog steeds in dat sprookje daar in het dorpje haha

    Nerveus voor wie guiterez? Hahahahaha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:30]
    Vind ik leuk
    PinPelado +1073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Kleine tip, lees je reacties meerdere malen alvorens je ze post!
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:26
    Het is hier niet het nationaal dictee

    Kleine tip support ze because no one gives a fuck daarom zijn ze gestopt haha
    Vind ik leuk
    PinPelado +1073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:32
    Nee, ik had het niet over taalfouten.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    Nou dan heb je het maar te respecteren of ben je gewoon aso?
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:55
    Ik hoor vooral hele andere geluiden van Everton-fans en op GrandOldTeam is een topic over Brands, dan kun je eens rustig nalezen wat de fans daadwerkelijk van zijn handelen vinden:

    https://www.grandoldteam.com/forum/threads/marcel-brands.102762/page-237

    Zijn genoeg reacties te vinden als "Been a while since i was this excited about Everton and that is mainly down to this man who is doing an absolutely sterling job imo. Feel confident and optimistic knowing that he is our DOF."
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:28
    Toch grappig dat iedere PSV’er het uit de weg gaat als je de cijfers van brands tegen over ze voorganger zet. Haha selectieve bullshit.

    En kan mij de links schelen? Ik zie echte boys op me fb
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:31
    Ik ken een aantal Everton-fans persoonlijk (zegt op zich niet heel veel) en heb honderden reacties online gelezen en het beeld dat jij oproept, komt er in de verste verte niet uit naar voren.. Of je hebt wat dronken halfjes van Everton gesproken of je kletst uit je nek, maar serieus ben je niet te nemen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:36
    Hij wil gewoon Brands graag bashen.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    Jij wil gewoon een andere mening niet respecteren. Ben je ook niet stiekem voor PSV?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Als het een mening is die nergens op slaat heb ik daar inderdaad niet veel respect voor.
    En nee. Ik ben niet stiekem voor PSV.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Nee zo werkt het niet als iemand een andere mening heeft respecteer je dat. Heeft papa en mama je dat nog niet geleerd?

    Kappen met het bashen van andere meningen is een teken van onbeschaafdheid
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:45
    Oh, mijn mening is dat je dat zelf mag bepalen.
    Ik neem aan dat je daar geen problemen mee hebt? Jij bent immers voor totale vrijheid.
    Hebben jouw papa en mama je dan ook uitgelegd wat het nut is van een mening en hoe je die vormt?
    Dat idee heb ik niet namelijk.

    Hoezo? Je basht mijn mening nu toch ook?
    Schijnt vrij onbeschaafd te zijn.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:40
    Tuurlijk PSVers hier wonen ook allemaal in het buitenland dus kennen ze ook in eens allemaal supporters.


    Tot ze zich weer verspreken hier
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Ik ken dan weer heel weinig PSV'ers en heb daar ook weinig behoefte aan. ;)
    Vind ik leuk
    PinPelado +1073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:37
    Dit is juist wat ik bedoel. Je komt zo dom over. Dus alleen de boys die je “kent” zijn je referentie kader en resterende kan je niks schelen.....
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Nee dat zeg ik nergens.. zeg alleen dat ik weet dat zei alle games volgen of te wel de harde kern... vraag Koeman maar wat er gebeurd als zei opstaan!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    De harde kern zou ik sowieso niet naar luisteren. Die zijn bij elke club even verstandig
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:14
    Waarom verkast jij niet naar Rusland?
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:27
    Omdat ik Amsterdammer ben en voor het vrije woord ben! En andere meningen respecteer jullie duidelijk niet dus past Rusland jullie beter
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:35
    Brands heeft het bij PSV goed gedaan en de spelers die hij bij Everton heeft gehaald hadden ook naar de Europese subtop gekund. Terwijl Everton daar niet bijhoort.
    Prima TD dus lijkt me.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:38
    Ken jij de transfer budget? En Everton behoort daar wel bij. Tenminste dat is wat ze weer eisen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:39
    Ja ongeveer 100 miljoen hadden ze.
    Volgens mij ziet niemand Everton als Europese subtop.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Hahaha sinds wanneer kijk je voetbal?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:42
    Vorige week begonnen.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1073
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59
    Whahahaha
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:41
    Hij is beter dan Marc overmars ,weet ook veel meer dan de twee blaaskaken uit Amsterdam punt.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Ik denk dat je Overmars pas vanaf dit seizoen goed kunt beoordelen.
    Neemt niet weg dat ik Brands een goede TD vind trouwens.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
    Kijk ga je weer ze wouden Marc.. brands was geen eerste keuze
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24709
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:46
    Dus.. omdat Everton Overmars liever wilde hebben is hij ook de betere TD?
    Als Everton het altijd goed heeft qua inschatting van kwaliteiten, waarom is Klaassen dan zo mislukt daar?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:50
    En jij gelooft dat ,Marcel heeft het veel beter voor elkaar dan Marc. Als ik die miljoenen had en mocht besteden weet ik zeker dat ik er een beter elftal zou neer zetten dan dagobert overmars.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:09
    Tuurlijk waarom hebben ze je niet bij PSV gevraagd of een keuken divisie clubje?

    Blabla van de bovenste plank
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:11
    Marcel verstaat zijn vak beter .
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:12
    Blablablabla

    Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag alleskunner haha
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:43
    Zzz daarom wil Everton hem en was brands niet de eerste keuze


    Next
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:05
    Blablablabla.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:07
    Marcel is en was eerste keus drankorgel.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:48
    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3602524/Everton-ponder-making-Joe-Royle-director-football-Marc-Overmars-mix.html

    En dr zijn tig links Marc tekende een contract voor onbepaalde tijd door de interesse haha

    Je moet niet liegen tegen mij ik ben van de cijfers en bewijzen. Domme meningen prik ik zo door heen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:30
    Jij gelooft alles ,als er iemand een Ajax scheet laat sta jij al te kwijlen melkmuil.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:26
    Hahahaha nogmaals Ajax gaf hem een loonsverhoging. En ik weet dat het pijn doet de waarheid is gewoon pijnlijk.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    zaterdag 11 augustus 2018 om 21:11
    Is geen waarheid,jij gelooft alles wat iemand anders zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:30
    Hij heeft nu de vrije hand gekregen om spelers te halen en daar is hij toch erg goed in, is nu op zijnplaats en bij PSV was hij gebonden aan max uitgaves die minder waren ,kan een goede manager worden !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:32
    Die is een heel nieuw team aan het contracteren of wat
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6353
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:37
    Wel te hopen voor Brands dat het iets gaat worden.
    Anders heeft hij toch een aardig probleem.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Kan hij altijd de coach de schuld geven, net als Overmars al jaren doet.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:28
    A Ajax we love you Ajax we do!

    En daar gaat hij de domme jaloerse boer...
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:38
    Ik heb geen reden om jaloers te zijn. Op wie ? Op jou, omdat jij fan bent van een club met meer geld ? Wat schiet jij daar mee op ? Halven haan.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:13
    Keep out name out your mouth dan pino.. en accepteer dat Ajax van een hogere rang komt dan jullie. Het leven zit vol verschillen wij kopen melk in de super jullie pijpen het rechtstreeks uit de uiers van een koe.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13300
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:33
    Zonder conserveringsmiddelen. Das gezonder. Je komt trouwens flink gefrusteerd over jonge, pijp ook eens een koe. Word je rustig van.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +1340
    zaterdag 11 augustus 2018 om 17:41
    Jij kan het weten.. sla toch echt effe over boertje doe mij maar een kutje
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +731
    zaterdag 11 augustus 2018 om 21:14
    Heracles 1-1tegen de miljoenen club hahaha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:41
    Marcel heb je nog wat spelers voor jou oud werkgever
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Ja, dat zou hij jullie wel moeten gunnen aangezien hij PSV niet bepaald in goede staat achter gelaten heeft. Geen geld om te concurreren met Ajax en Brandsie is gevlogen.
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:47
    Blijft raar dat PSV-ers zich zo blind staren op die Brands. Die man heeft bij PSV louter gehandeld met de korte termijn in het oog.

    Het geld moest op het veld staan werd er beweerd, maar wat Brands deed is geld laten verdwijnen. Hoe bedoel je Foebele? Hoor ik sommigen vragen.

    Nou heel simpel, PSV heeft geld verloren door spelers te huren. Van Ginkel, Rekik, Die Oekrainer, Bruma en wellicht vergeet ik nog iemand. Allemaal spelers die speeltijd van eigen spelers afnamen, zich ontwikkelde, maar waar geen euro van naar PSV ging.

    Dat kun je doen als je daarnaast een paar cashcows hebt, maar die had PSV ook niet. PSV heeft namelijk daarnaast ook veel spelers langer behouden waardoor ze de deur uit gingen met nog maar een 1 jarig contract en ook daar dus geld misgelopen is.

    Tel daarbij op de oudere spelers waar in geinvesteerd werd, Guardado, Moreno, Luuk, op zich zeker wel van meerwaarde op het veld, maar ook zij vertegenwoordigen geen grote transferwaardes.

    Als je daar dan ook nog bij optelt dat PSV aan Lozano constructies is begonnen dan moet je gewoon eerlijk durven toegeven dat dat alles bij elkaar teveel van het zelfde is geweest, waardoor PSV nu financieel gewoon volledig achterop geraakt is bij Ajax .

    Dat Ajax het geld jarenlang niet goed uitgegeven heeft heeft kennelijk zand in de ogen gestrooid en arrogantie in Eindhoven gecreeerd, want ja, jullie hebben wel geld maar wij hebben prijzen is wat er door velen geroepen werd.

    En ik weet, jullie zullen nu roepen dat Ajax nog helemaal geen kampioen is en ook nog helemaal niet jaren aan het heersen is, dat begrijp ik dat dat geroepen wordt, maar de signalen die er nu zichtbaar zijn zouden mij enorme zorgen baren als ik niet voor Ajax zou zijn...
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:56
    We zullen zien Foebele , ik heb vertrouwen in deze selectie . Dat gelul van jouw is mijn een rot zorg .
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:03
    Waarom reageer je dan?

    Daarbij heb ik het niet perse alleen over dit jaar, maar over wat er de komende jaren gaat gebeuren. Dan niet ineens gaan janken als het uitkomt, ik ben namelijk ook jaren de gene geweest die voorspelde dat Ajax geen kampioen zou worden, dus volgens mij heb ik er best kijk op...
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:06
    We zullen zien , alvast roepen heeft geen zin .
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Waar ben je Foebele
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:37
    Lig je in je mantje knul , ja nog een paar weken dan weer leren he
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 02:44
    He foebele je kan 50mil uitgeven en je begint zeperd in eigen huis
    Vind ik leuk
    Wazzupp +589
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:08
    Brands had die verschrikkelijke Luuk mee moeten nemen
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:07
    Nou even eerst aankijjken hoe het gaat , is een meerwaarde denk
    Vind ik leuk
    GOAL! +230
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
    Hehe gezien de negatieve reacties hier op Brands heeft hij een onuitwisbare indruk achter gelaten in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Spekholz +114
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:11
    Prima aanwinsten, ben benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen.
    Vind ik leuk
    Tim020 +69
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17
    Hele goede aankopen van Brands, ben benieuwd hoever Everton kan komen dit jaar.
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +232
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:17
    In mijn ogen ontbreekt er nog een echt goede nummer 9. Richarlyson komt toch meer vanaf de flanken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Brands slaat opnieuw grote slag en strikt zevende Everton-aanwinst