Voormalig Sparta-speler Van Moorsel heeft nieuwe club: 'Past het beste bij me'

Voormalig Sparta-speler Van Moorsel heeft nieuwe club: 'Past het beste bij me'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 17:58vr 10-08-2018 om 17:58

Go Ahead Eagles is de nieuwe club van Paco van Moorsel. De 28-jarige middenvelder tekent een contract voor een jaar in Deventer.

Sparta was de laatste club van Van Moorsel. Daar was hij een van de vijftien spelers die na de degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie weg moest. Hij zat even zonder club, hield zijn conditie op peil bij RKC Waalwijk en heeft in Go Ahead nu een nieuwe werkgever gevonden. 

"Ik zocht naar de club die het beste bij me paste op dit moment", vertelt Van Moorsel op de clubsite van Go Ahead. "Dat bleek Go Ahead Eagles. Waar dat in terugkomt? De speelstijl en ook het sfeervolle stadion met echt gras."

Technisch manager Paul Bosvelt: "Paco beschikt over ervaring op het hoogste niveau en in de Eerste Divisie. Hij is een echte nummer 10 met diepgang en scorend vermogen."

Van Moorsel speelde eerder voor FC Den Bosch, FC Groningen, SC Cambuur, NEC en Sparta.

Poll

Een goede club voor Van Moorsel?

(410 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 10 augustus 2018 om 17:55
Kort maar krachtig.
Vind ik leuk
Spekholz +538
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:09
Leuke aanwinst voor de Eagles.
Vind ik leuk
|Ajax| +1340
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:18
Succes!
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:21
15 spelers weg, blijft er nog wel wat over daar bij Sparta
Vind ik leuk
Spartan +7177
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:15
Serieus?
Onder een steen gelegen de afgelopen maanden?
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
iig geen Sparta gevolgd boef
Vind ik leuk
Spartan +7177
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:08
Dan is de vraag stellen ook overbodig jochie.
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:38
Nu weet ik het nog niet schurk
Vind ik leuk
Spartan +7177
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:13
Je volgt ze toch niet, doerak.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 23:13]
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
zaterdag 11 augustus 2018 om 09:28
Goeie grutjes..
Vind ik leuk
Schaar +1524
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:33
Ik zocht naar de club die het beste bij me past, tuurlijk Paco. Je mag blij zijn dat er überhaupt nog een club in je geïnteresseerd was. Maar succes.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:49
Paco je hebt ook successen gekend bij Sparta toch? Wellicht dat Go Ahead bij je past maar achteraf over echt gras te praten is niet echt netjes. Tot gauw op het Kasteel.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:07
Echt gras, je hebt alleen maar echt gras
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:53
Verklaar je nader ...
Vind ik leuk
NickOs +77
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:33
Simpel. Kunstgras is geen gras. Dat is plastic. Matje van de Eagles gezien?
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:36
Nee nooit gezien. Wij hadden ook altijd een prima grasmat maar vanwege de kosten is dat kunstgras geworden. De echte mat is een grasmat. Ben je het met me eens dat we dan eigenlijk het woord kunstgras niet meer kunnen gebruiken?
Vind ik leuk
NickOs +77
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:21
Mee eens. Ik zou het direct plastic mat noemen. Maar even zonder gekheid. Go Ahead heeft een van de beste velden van Nederland. Natuurgras dat perfect onderhouden is met veldverwarming. Kost indd wel wat maar is wel een stukje cultuur. Eigenlijk zou een cultclub als Sparta hetzelfde moeten hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:32
Helemaal met je eens. Helaas bedragen de kosten van een echt veld 2 ton per jaar. Van mij mag Sparta morgen echt gras neerleggen. Het lijkt me heerlijk om die gasten met het gras tussen de tanden van het veld te zien komen.
Vind ik leuk
Baas B. +35
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
Jammer voor Sparta, nu in de KKD had hij prima van waarde kunnen zijn voor ons! Nooit zeuren, altijd hard werken. Alleen een tikkie blessure gevoelig de laatste 2 jaar. Voor de rest! Prima vent!!
Vind ik leuk
Gearry +1459
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:47
Veel succes bij GAE Paco! Jammer dat je zo vaak geblesseerd was!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws