Breaking News uit Spanje: Modric blijft en gaat net zoveel verdienen als Ramos

    Breaking News uit Spanje: Modric blijft en gaat net zoveel verdienen als Ramos

    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:57

    De Spaanse krant Marca weet het zeker: Luka Modric blijft bij Real Madrid. De Kroatische middenvelder vertrekt níet naar Internazionale en kan in Madrid een salarisverhoging tegemoet zien.

    Marca maakt melding van de nieuwe ontwikkelingen rond Modric. Het nieuws staat haaks op de eerdere berichtgeving van de krant, waarin stond dat Modric naar verwachting een officieel transferverzoek in zou dienen bij voorzitter Florentino Pérez. Zover lijkt het dus niet te komen, aldus de invloedrijke krant een paar uur later.

    Modric blijft het shirt van Real dragen en heeft opslag gekregen van Pérez. De Kroaat gaat bij De Koninklijke net zoveel verdienen als grootverdiener en aanvoerder Sergio Ramos, een blijk van waardering voor zijn prestaties in het Bernabéu en op het WK in Rusland, waar hij met Kroatië de finale bereikte en de Gouden Bal in de wacht wist te slepen.

    Modric gaat dus hetzelfde verdienen als Ramos en moet alleen Gareth Bale voor zich dulden in het salarishuis. Hij gaat er twee miljoen euro netto per seizoen op vooruit. Zijn jaarlijkse salaris wordt tien miljoen, waar dat eerder acht miljoen was. Tijdens het gesprek met Pérez heeft het kamp van Modric een akkoord bereikt over een nieuwe verbintenis. 

    Plaats een reactie

    Adje80 +8370
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
    Het was dus weer een spelletje
    Vind ik leuk
    JustH +15280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
    Van Ronaldo afgekeken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:27
    Die is wel weg 😜
    Vind ik leuk
    JustH +15280
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:50
    Maar die heeft het wel een aantal keer geflikt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:55
    Ja tuurlijk alleen zo wordt het spelletje nu alleen maar gespeeld.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1264
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:59
    Ja, als je zo salaris verhoging wil afdwingen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Zo moet je dat ook doen. Ook op je werk. Moet je wel wat achter de hand hebben natuurlijk.
    Want voor je het weet heb je niks.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:02
    Terecht dus.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26183
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:03
    Logisch.

    Van Real naar Inter is niet logisch.
    Vind ik leuk
    Neger +33
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
    Fijn voor Modric.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164798
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
    Prima zaak
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:05
    Prima zaken gedaan Madrid. Je wil niet Ronaldo en Modric kwijtraken in één transfer periode.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:08
    Ik vind het altijd sneu dat je al zoveel verdient en dan nog steeds aast op een nog veel hoger salaris. Vond ik dan ook altijd walgelijk aan Ronaldo dat hij zich onder gewaardeerd voelde omdat hij niet net zo veel als Messi verdiende.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20582
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:10
    Hoezo?b. Als je meer kan halen pak je meer. Logisch gedrag
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:35
    Nee, ik zit anders in elkaar, maar dat zal vast niemand geloven omdat de meeste mensen volledig verziekt zijn door deze wereld en er vrolijk aan mee doen.
    Vind ik leuk
    Streaker +3402
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:01
    Hier wil ik me graag bij aansluiten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:23
    Messi wilde anders eerst meer verdienen, dan Ronaldo. Messi vroeg gewoon 45 miljoen!!??
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20582
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:05
    Dan zijn we geen gelijken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:12
    Hij denkt gewoon alvast aan zijn kleinkinderen en daar de kleinkinderen van. Slim gedaan.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    Dat is de grootste onzin die je kunt beweren, die gasten gaan allemaal groter wonen, duurder reizen, meer auto's kopen en dergelijke shit, dus ze gaan gewoon meer uitgeven, alsof ze nog niet genoeg hebben.

    Het is niet voor niets dat veel voetballers na hun carriere bankroet zijn, niks sparen voor je nazaten, gewoon schaamteloos hebberig zijn en uitgeven.
    Vind ik leuk
    Sparks +275
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:57
    De economie draait op mensen die veel uitgeven he :p
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:18
    Dat vind ik niet meer dan logisch gedrag eigenlijk, had ik ook gewoon gedaan. Jij niet?
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:38
    Nee, ik ben niet hebberig, ik ben vooral nederig en dankbaar voor alles wat ik heb en ik heb nog geen 1% van wat zij bezitten.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4222
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:33
    Haha ik zou het nog geen eens durven vragen als je al 8 miljoen per jaar verdiend
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:38
    Ik ook niet, hebberigheid is niets voor mij.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4761
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    Dat is het ook wel he. Salaris is waardering. Als jij het minst verdient van je club, heb je het idee dat de club minder voor jou doet dan voor je medespelers. Als je minder verdient dan je eeuwige rivaal, voel je je tekortgedaan. Om welke bedragen het dan gaat, is maar van secundair belang. Als het maar meer is dan dat van de concurrentie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54985
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    Ik vind dat het slapste gelul wat er bestaat, zeker als je tientallen miljoenen per jaar verdient, dan ben je een intense narcist en debiel als je je niet gewaardeerd voelt.

    Laat je al het geld erbuiten dan kun je ook zeggen dat die gasten op handen gedragen worden door alles en iedereen, dus ook dan ben je gewoon ziek, in de meest letterlijke zin, als je je niet gewaardeerd voelt.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4761
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Ben ik met je eens hoor, maar zo werkt het wel voor die gasten. Zoiets heb ik wel eens letterlijk gehoord in interviews, bijvoorbeeld toen er een paar jaar geleden gedoe was over de contractverlenging van Vilhena. Die vond in principe dat hij meer dan genoeg verdiende, maar veel ploeggenoten kregen meer, dus wilde hij ook een flinke salarisverhoging.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:10
    Zie nog voor me hoe 10 jaar geleden een bleek, ielig mannetje met sluik haar gepresenteerd werd bij Spurs.. Wat een fenomenale speler is hij geworden, kan niet genoeg credits krijgen als voetballer.

    Niet veel mensen weten dat hij bijna bij Newcastle had getekend in 2008, wie weet hoe het dan met hem was afgelopen. Newcastle degradeerde overigens dat seizoen (wat wellicht met hem niet was gebeurd).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:10
    Geweldige speler, die 2m extra is hem gegund joh.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +427
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:19
    Goed bezig
    Vind ik leuk
    RtdDub +13037
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:36
    Breaking news: Old man yells at cloud!
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:39
    Topspeler dit en fijn dat Real hem kan behouden! Heeft die 2 mil. verhoging ook gwn verdiend met zijn prestaties de afgelopen jaren. Gwn een van de beste middenvelders op dit moment.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:42
    Nije een van de beste.. on jest najbolje afgelopen 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:43
    Wou het zelf niet zeggen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 19:41
    Zo he he eindelijk jullie muil houwe over modric
    Vind ik leuk
    Spekholz +538