'Tannane keert terug in de Eredivisie: niet AZ, maar concurrent pikt hem op'

    'Tannane keert terug in de Eredivisie: niet AZ, maar concurrent pikt hem op'

    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:20

    Ousamma Tannane staat voor een terugkeer in de Eredivisie. De 24-jarige vleugelaanvaller werd eerder gelinkt aan AZ, maar FC Utrecht gaat met hem aan de haal. Dat meldt Voetbal International vrijdagavond.

    De Domstedelingen huren Tannane voor één seizoen van Saint-Étienne, de club die hem begin 2016 overnam van Heracles Almelo. Hij begon goed in Frankrijk, maar een blessure gooide roet in het eten. Afgelopen seizoen liep een huurperiode bij Las Palmas uit op een mislukking. De Primera Division-club maakte al in de winterstop een einde aan de samenwerking, waarna Tannane bij Saint-Étienne slechts sporadisch in actie kwam.

    Nu wil Tannane bij FC Utrecht de stijgende lijn weer oppakken. Hij is na onder meer Simon Gustafson, Joris van Overeem, Emil Bergström en Leon Guwara de volgende versterking. De negenvoudig international van Marokko, die eerder actief was bij sc Heerenveen, was bij Heracles de absolute smaakmaker. In 58 duels scoorde hij 23 keer voor de Almeloërs.

    Plaats een reactie

    MedusAZ +1465
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Goeie aanwinst, hopelijk blijft ie fit!! Laat Van Seumeren maar schuiven ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    Soemitra +58
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:43
    Wordt gehuurd!!! Wat schuiven!!
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1465
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:04
    Dumbass.
    Vind ik leuk
    Soemitra +58
    zondag 12 augustus 2018 om 01:02
    Inderdaad een dumb ass ben je 😝
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1465
    zondag 12 augustus 2018 om 13:06
    Domme lul.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:22
    Heerlijk! Welkom jongen. Ben benieuwd waar hij gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +176
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    We hebben nu wel veel spelers die voorin kunnen spelen, benieuwd wie er verhuurd gaat worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
    Ja precies. 3 spelers die op 10 spelen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2504
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:53
    dessers gortler natuurlijk
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:20
    Ik denk allebei. Joosten loopt er ook nog.. Venema speelt veel bij Jong en klopt op de deur. Sterke bank!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1995
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:24
    Goed bezig FCU.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39102
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:25
    Pfoe, hier laat AZ toch wel een forse steek vallen. Vitesse en de domstedelingen kunnen wel is de subtopplek van AZ overnemen dit jaar.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
    Ik zie AZ niet in de top 5 eindigen, wat een zwakke bedoeling en hoe hebben ze het toch zo kunnen laten liggen nadat ze 2x een godsvermogen gevangen hebben voor een speler.

    Nee, ik snap niet helemaal wat ze in Alkmaar aan het doen zijn, die zie ik dit jaar niet mee doen bovenin en inderdaad Vitesse en Utrecht boven ze eindigen!
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:38
    Dan zie je Feijenoord misschien wel degraderen na gisteren? Allemaal veronderstellingen na 1 of 2 wedstrijdjes in Europa. Ze hadden geen spits, nu wel, en wat dacht je als Stengs weer terugkeert? Eerst maar eens kijken hoe het er na een wedstrijdje of 10 voorstaat en dan conclusies trekken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Dit is de fase waarin we voorspellingen doen, doe ik over meerdere clubs. Alles is afwachten, maar ik doe slechts een voorspelling die ik probeer zoveel mogelijk te onderbouwen.
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:51
    Prima. Afgaan op oefenwedstrijden is nl geen echte graadmeter. Heerenveen staat 1-3 voor die verloren met 1-8 Veerman weg en wie had dit gedacht? 1-3 Bij de rust.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1939
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:32
    Tegen PEC kan dat echt wel gebeuren. Eerste seizoenshelft vorig jaar boven hun stand geleefd. Ik ben niet zo onder de indruk van de capaciteiten van Schip. Is voor mij één van de 'favorieten' om er als eerste uit te vliegen dit jaar.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39102
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:37
    Beetje kort door de bocht he? Kijk welke spelers er rondlopen bij AZ. Dat is waanzin voor een subtopclub die nu al meerdere jaren bizar veel miljoen euro's ontving.
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:03
    Arie voor achterin had er wel wat bij gemogen hoor. Hatzediakos en Vlaar is op snelheid het slechtste duo en met voetballen met Hatzekidee ook. Die halve gare Griek kan er echt niets van op dit niveau. 2e of 3e divisie is hoog genoeg voor hem.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Och daar is onze waarzegster Jomanda weer. Ben je weer je profetische krachten aan het gebruiken 😂
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:40
    Als je het niks vind dan moet je gewoon verder scrollen.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1652
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:42
    Jij wist toch al dat dat niet ging gebeuren of zag je dat niet ? Je gaves werken alleen bij voetbal natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:45
    Wat jij wilt knul, fijn weekeinde.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:43
    Je hebt nu al zin in het eind van het seizoen zo te lezen.
    Vind ik leuk
    Vedette +46
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:18
    En zo wordt AZ ieder jaar weer onderschat. Zie niet in waarom Utrecht opeens betere papieren heeft. Ze halen de wissel van Overeem en Gustafson op als een grote aanwinst, dat zegt voldoende. Dit jaar strijden Ajax en PSV voor 1 en 2. AZ en Feyenoord voor 3 en 4. Utrecht en Vitesse voor 5 en 6. Ondanks de zwakke Europese optredens zijn er geen clubs die opeens hogere ogen gaan gooien.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Haha, hij was zeker weer een paar tientjes te duur voor ze.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:44
    Hoezo? Tannane voldoet niet aan het profiel van AZ.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Vond het al zo raar...dat AZ interesse had in hem.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:58
    Ja inderdaad. Wat een beetje media-gelul wel niet allemaal teweeg kan brengen. :)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:10
    AZ wordt gewoon weer 3e
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 03:51
    top 3 is subtop dus...top is enkel nog nummer 2 want daar stond jouw clubje....
    Vind ik leuk
    Utca030 +13168
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:29
    Goed gedaan zuidam, goede versterking voor Uuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:30
    Binnenkort ook Kluivert, Fosu Mensah en Riedewald bij Utrecht? Misschien Bakkali ook nog als we toch bezig zijn? ;-)
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +313
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:57
    Wat mij betreft alle vier van harte welkom!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13168
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:09
    Nee alleen kluivert.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:30
    Utrecht goed bezig, nu nog een team maken van al die spelers en dan ben je klaar
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:31
    Deze zag ik niet aankomen.. we zitten goed in de aanvallers. Er zullen nog spelers in de verhuur gaan.. Maar welkom Tannane!
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +176
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Joosten zal wel verhuurd worden en gok dat onze duitse vriend nog wel weggaat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Dessers ook, denk ik. Gortler ook laten gaan inderdaad. Venema behouden. Ik hoop dat hij meer kansen krijgt. Joosten kan wel wat betekenen als invaller.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6127
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:32
    Bij AZ komt Stengs terug, die is veel beter dan Tannane. Zou alleen maar in de weg lopen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:37
    AZ is Janbaks en Weghorst kwijt geraakt, twee belangrijke spelers. Stengs is volgens mij nog niet terug en Johnson is gewoon een matige spits die toevallig een jaartje goed gespeeld heeft in Den Haag.

    AZ is gewoon een stuk zwakker dan vorig jaar en zal het moeilijk krijgen Europees voetbal te halen.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39
    Veel beter? Dat wil ik nog wel eens zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:27
    goed opletten dan. Nog ff geduld
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:32
    Wel, dan kan Dessers terug naar NAC en dan zijn 2 clubs weer heel tevreden.
    Tannane naast Makienok, wat denken jullie daarvan?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:39
    Weet niet hoe hij als spits is. Kunnen het altijd proberen!
    Vind ik leuk
    Miltman +18
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:00
    Makienok, mits fit, gaat verrassen dit seizoen! Wat een geweldenaar die vent. Op basis wat ik gezien heb van hem. Sterk, snel, vrij goede techniek. En dat met zo'n lengte. Minpuntje is dat ie niet zoveel wil koppe.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04
    Laten we 't hopen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
    Ik zie toch liever Kerk. Maar Tannane kan hem goed scherp houden. Joosten vond ik ook altijd een leuke speler.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13168
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:12
    Kwam altijd wel veel dreiging van Joosten die mag voor mij blijven.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +176
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07
    Lijkt me wel een goede combi alleen wie op de 10 mcmodd vd streek en gustafson ,ze zijn beide te goed voor de bank.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:21
    Luxeprobleem.. Zou zonde zijn als Gustafson en van de Streek inderdaad op de bank komen. Ik denk dat Tannane zich eerst in de plieg moet vechten. In ieder geval goed voor de concurrentie en de JP heeft iets te kiezen.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +176
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:35
    Idd en luxeprobleem en dus een sterke bank is ook goed ,toen met boymans en barazite op de bank maakte we toen ook het verschil.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:38
    Laten we het hopen! Ik ben heel benieuwd naar morgen!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:06
    voor mij Van der Streek op de 10-positie, ik zie Gustafson eerder midfield op een flank, die is iets beweeglijker als hij meer ruimte voor zich heeft.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13168
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:13
    Vindt ik een goed idee, denk dat het een goed koppel is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2511
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34
    Goede deal voor fcu
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1262
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:56
    Mooi voor utrecht
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 20:59
    Gefiliciteerd met die lastpak.
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:03
    Omdat Tannane niet naar az gaat, gaat AZ niet hoog eindigen, beetje overdreven, leuk voor utreg
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4410
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:04
    Leuke speler op het kunstgras van Almelo maar in Frankrijk en Spanje lukte het niet. Ik dacht alleen dat Utrecht niet met echte buitenspelers ging spelen.

    Denk dat het goed is dat AZ hem niet haalde. Met Idrissi is er al een soortgelijke speler. Ik had wel graag van Crooij bij AZ gezien, een echte buitenspeler die buitenom gaat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:10
    Met een tweespitsensysteem kunnen beide spitsen uit het midden wijken. zo komt Dessers het liefst van links en Kerk het liefst van rechts. Door het midden wordt door de tien met steekpasses verzorgd. Dan is de voorste spits de target en de tweede sluit aan.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4410
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:14
    Ik ben dan wel benieuwd hoe Utrecht gaat spelen als Tannane ook als een van de twee spitsen wordt gezien. Ploegen als ADO, PEC, Excelsior hebben maar een of geen spits en bij jullie tel ik er een stuk of zeven.

    Overigens krijgt Utrecht wel een sterke ploeg op papier, ook in de breedte
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:26
    Dat was precies de bedoeling. Al die spelers gaan groeien in waarde, zo werd berekend. Dus al spelen ze niet, of weinig, FC Utrecht zal vooruitgaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    torinofc +248
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:05
    Lekker vele middenvelders en geen aanvallers
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 21:06]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:12
    We hebben zat aanvallers torinofc, stel je eerst op de hoogte: www.fcutrecht.nl
    Vind ik leuk
    torinofc +248
    zaterdag 11 augustus 2018 om 08:04
    Bedoel je al die mislukte spitsen van vorig jaar
    Vind ik leuk
    4everfcu +2504
    zaterdag 11 augustus 2018 om 10:05
    vorig jaar hadden we geen spitsen omdat ze allemaal geblesseerd waren daarom speelde labyad in de spits dus hoezo al die mislukte spitsen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4410
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    Geen aanvallers?
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:10
    Leuk voor Utrecht. Maar goed vorige week zei iemand dat het een paniekaankoop van AZ zou zijn en daar was ik het wel mee eens.
    AZ krijgt anders een te grote selectie als iedereen weer fit is. Er zal eerst nog wat weg moeten voordat er eventueel weer wat bij komt denk ik.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    Ja, dat is de werkwijze van AZ. Bij ons is voor het eerst door vroege verkopen de zaak omgedraaid. We hebben nu alleen nog de taak om wat spelers te verhuren, dan wel te verkopen.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:24
    Nou ik moet zeggen dat de werkwijze van Huiberts me nu even minder bevallen is. Johnsen moet zijn debuut nog maken en heeft nog nooit samengespeeld met bijv. die Rotariu. Beetje van de zotte allemaal. Seizoen is al begonnen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:28
    Tja, maar John weet best wat hij doet, let maar op.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:01
    We zullen zien zondag. Wie weet klikt het allemaal goed samen met Johnsen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:28
    Dit wordt met een de beetje geluk de relevatie van Utrecht. Als hij zijn kop de goede kant weet op te houden en het eenmaal op de heupen krijgt is het zonder twijfel een aanwinst. Verder moet Heracles er rekenschap mee houden dat AZ op het laatste moment Kuwas probeert op te halen aangezien het in de lijn der verwachting lag dat Tannane naar Alkmaar zou verkassen. Utrecht heeft naar mijn idee een veel sterkere selectie dan het vorige jaargang. Heel erg netjes voor elkaar!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:40
    Noem het opportunistisch, maar deze aanvaller was precies datgene wat mij over de streep trekt om Utrecht weer in de top 5 te zetten.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:17
    Het moneyball principe begint zijn vruchten af te werpen, ik zie ons ook wel (graag) derde worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:07
    Ik zie ons liever eerste worden 😂 AZ en Twente konden het ook, waarom wij niet een keer een gek jaar😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:53
    Utreg doet een x aantal “goede” aankopen zo lijkt en gelijk denkt iedereen dat ze even in de top mee gaan draaien, ik hoop het, maar ben nog wat sceptisch een stel goede spelers is nog geen goed team namelijk, maar we gaan zien ! UUUU💪
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:01
    Arie, als we derde worden ga ik twee weken uit mijn dak, voor elke plaats hoger komt er een week bij. Drank heb ik dan (gelukkig) niet nodig, want dan ben ik al dronken van geluk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 11:23
    Ja nou ik ook, maar wij werden vorig jaar ook getipt als zelfs titelkandidaat, paar weken laten zeiden dezelfde mensen op tv dat we maar een matig team hadden en wisselvallig waren😂 Zolang je maar play-off speelt is het seizoen geslaagd, alles wat we hoger eindigen zou een FANTASTISCH seizoen betekenen 🙃😉
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    vrijdag 10 augustus 2018 om 21:54
    Gustafson, Van Overeem en Tanane, zijn dat niet 3 spelers voor de zelfde positie?
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +558
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:01
    Gustafson is een middenvelder volgens mij en Tanane rechtsbuiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:04
    Drollie vd Beek, Harem Ziyech en Lassie Shone ook? Beetje schuiven hier en daar en wat opties hebben is nooit verkeerd lijkt me, helemaal niet als er blessures zich gaan aandienen ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:36
    Paul1982, dat maakt niets uit. Bij FC Utrecht hebben we graag spelers die we ook ergens anders tot hun recht kunnen laten komen. Dit betekent dat je ook nog wel eens het krijgen van een rode kaart kunt compenseren zonder dat je direct een wissel van de bank hoeft te trekken. Dan kan je ze ook samen opstellen op plaatsen waar ze hebben geleerd ook te kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:21
    Waarom denkt iedereen dat mijn reactie negatief is? Vroeg het me alleen af. En al was het zo, dan klopt het inderdaad dat je het seizoen niet speelt met 11 man.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:27
    Ik vind jouw reactie helemaal niet negatief, het is een gewone reactie wat mij betreft, een vraag bovendien die ik probeer te beantwoorden. Je mag een beter beeld van jezelf hebben Paul, we zijn allemaal,de moeite waard hoor.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:32
    Mijn reactie was misschien meer gericht op de persoon boven jou, excuus. En ik zeg nergens dat ik me beter voel dan de rest toch? Want dat is ook totaal niet zo.

    Ik ben benieuwd naar FC Utrecht, er is wel het een en ander verandert daar.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +558
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:00
    Wow mooie aanwinst voor Utrecht! Zou Kuwas niks voor Az zijn?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:16
    Idd is niks voor Az
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:15
    Yeah! Op naar de play offs
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:22
    FC Utrecht wordt een oord voor Marokkaanse profs..
    Vind ik leuk
    13 +13059
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:25
    Ik lees hierboven een aantal namen van aanwinsten die allemaal niet Marokkaans zijn. Tannane dus wel, maar daar staat tegenover dat Labyad weg is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:04
    Othman Boussaid is een Belgische Marokkaan, daar tegenover staan Yassin Ayoub, Zakaria Labyad en Anouar Kali die zijn vertrokken.
    Vind ik leuk
    13 +13059
    zaterdag 11 augustus 2018 om 03:33
    En dus onzinopmerking van Brein, want 2 bijgekomen en 3 weg betekent een speler met Marokkaanse roots minder.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 03:35]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:39
    Is er wat mis mee? We leven in een wereld vol mensen, als je er een probleem mee hebt kun je ook jezelf tegenwoordig de ruimte in laten schieten. Verzoek er dan wel bij om er te mogen blijven svp.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    zaterdag 11 augustus 2018 om 15:14
    Niks, slechts een constatering..
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 16:04
    Dus een slechte constatering. Als je alle voetballers van FC Utrecht, dus ook de hele jeugdafdeling, bij elkaar optelt en dat vergelijkt met het aantal Marokkanen bij onze club, dan kom je niet verder dan een stuk of vijf. Nederlandse Marokkanen niet meegerekend, maar ook dan kom je niet verder dan een stuk of 18. Dit is niet zo’n gekke verhouding als je de aantallen in percentages vergelijkt met de bevolking van Nederland.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 11 augustus 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 22:26
    Had Az goed kunnen gebruiken. Is imo een paar klasses beter dan Idrissi
    Vind ik leuk
    Maan88 +3607
    vrijdag 10 augustus 2018 om 23:48
    Leuke aanwinst, goed ingekocht/huur door Utrecht deze zomer. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    QPK1985 +660
    zaterdag 11 augustus 2018 om 00:38
    Tannane is een aanwinst voor Utrecht zoals Tadič dat is voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 02:28
    Mooi niet nog z'n dikke Mocro erbij!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:43
    Beste Guido, als je hier komt om discriminerende opmerkingen te maken moet je heel gauw zorgen dat je weg bent. Het gaat hier over voetbal, het plezier in voetbal en wat dat met ons doet. Met andere intensies ben je niet welkom.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 21:17
    Mocro is discriminatie? Hahahahahahaha idioot een fcu supporter met een kleurtje wedden en pvda-er! Ik ben hier al heel erg lang. Hij pas niet bij AZ en hebben al 4 Mocros! En niet iedere speler geeft plezier accept it! Of gaat het over dik omdat jij zelf heel erg dik bent?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    zondag 12 augustus 2018 om 23:15
    Het gaat over je totaal niet ter zake doende opmerking. Of iemand nu uit Gambia komt, of deze speler uit Nederland, een voetballer wiens overgrootouders elders geboren zijn, beoordeel,je als mens en als voetballer. Zijn gewicht zal al gauw onder dat van de gemiddelde Nederlander komen, deze gasten trainen veel en hard.
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 00:52
    Hij is Mocro, kan dan moeilijk Belg zeggen? Vind hem dik net als Ilias wij hebben al probleem boy's, straks Maher er nog bij, 16 jarige Mocro erbij die goed is maar ook een scheld mannetje tegen de ref... Idrissi problemen bij Groningen, Bel Hassani vechten met Tannanne vergeten al? Onder juist boven...gemiddelde Mocro wellicht, hij is vet klaar! Labiele rat en Ayoub waren ook veel te dik! Marokkanen houden erg van eten.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23550
    maandag 13 augustus 2018 om 10:14
    Wat een grote vent... denk je dat je bent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 21:12
    Wat stond er nu eerst, dat jij hem hebt veranderd? Ik ben zo groot, als dat ik ben...
    Vind ik leuk
    bennings +311
    zaterdag 11 augustus 2018 om 09:13
    Lekker hoor ...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4175
    zaterdag 11 augustus 2018 om 12:01
    concurrent?
    Veel respect voor een club die in 4 seizoenen 2x3e en 1x4e is geworden is er schijnbaar niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Tannane keert terug in de Eredivisie: niet AZ, maar concurrent pikt hem op'