Botteghin krijgt rood en zadelt Feyenoord op met nóg meer problemen

Botteghin krijgt rood en zadelt Feyenoord op met nóg meer problemen

Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 16:03zo 12-08-2018 om 16:03

Het gaat van kwaad tot erger voor Feyenoord in Doetinchem. Eric Botteghin krijgt met nog dik twintig minuten te spelen zijn tweede geel na een overtreding op De Graafschap-aanvaller Fabian Serrarens. Tussenstand: nog steeds 1-0.

Plaats een reactie

Roffel1998 +2746
zondag 12 augustus 2018 om 16:04
Meesterzet deze wissel
Vind ik leuk
Aal +23430
zondag 12 augustus 2018 om 16:07
Verdiende loon.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:10
Makkelijk gegeven hoor, met al dat theater van De Graafschap.

En nu ook die rode kaart wat een farce.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
En het klagen kan beginnen.......
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
Jij hebt die overtreding op St. Juste niet gezien. En het wegschoppen van de bal ook niet.

Direct na de 2de gele van Boetius maakt een speler van De Graafschap een wegwerpgebaar, dus dat mag wel?
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:34
Die weg werp gebaar kan ik enigszins begrijpen, las namelijk hierboven dat meneer niet erg gemotiveerd erbij liep?
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:37
Dat vond ik nog wel meevallen. Hij scoorde ook zelfs nog maar via de binnenkantpaal stuiderde hij eruit.

Hij ging best vaak diep maar Toornstra was even vergeten dat hij een aanvallende middenvelder was en hielp hem voor geen meter. En ook Verdonk zakte diep door het ijs. Boetius kan het ook niet alleen natuurlijk.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2746
zondag 12 augustus 2018 om 19:59
Hij scoorde niet want anders was het nu wel 2-1 geweest.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Het is maar een spelletje 😂
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:17
;)
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Elke wedstrijd 5 tegen 5 eindigen. Dit is belachelijk
Vind ik leuk
Futre +4953
zondag 12 augustus 2018 om 16:20
Nu mag Gio volgende weer “ingrijpen” door twee spelers te vervangen. Wat een farce deze armoe.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2746
zondag 12 augustus 2018 om 16:32
Op mij reageren met iets wat niks met mijn reactie te maken heeft om maar bovenaan te staan? Triest hoor. Wel gefeliciteerd met de overwinning van Vitesse, denk dat ze lang mee gaan doen om de eerste 2 plekken.
Vind ik leuk
Herendivisie +1948
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
En nog eentje. Met die overteding van vilena hadden het 3 moeten zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:13
Tuurlijk jongen als hij de De Graafschap spelers hetzelfde behandelde hadden hun nu ook 3 man minder gehad.
Vind ik leuk
Herendivisie +1948
zondag 12 augustus 2018 om 16:15
Heeft u wel de juiste bril op vandaah ?
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:23
Zeker wel, maar wat mij betreft hadden geen rode kaarten ook niet nodig geweest maar ik wil maar zeggen hij trekt ze veel te makkelijk.

Botteghin had in geen van beide gevallen geel hoeven krijgen.

En die reactie van Boetius kon ik nog wel begrijpen. Van Boekel greep veel te snel naar geel de hele tijd.

Maar voor Boetius is het zijn tweede en de speler van De Graafschap maakte daarna een wegwerpgebaar naar Van Boekel en dan doet hij niets.
Vind ik leuk
PinPelado +2014
zondag 12 augustus 2018 om 16:04
In lijn der verwachting
Vind ik leuk
Always PSV +17094
zondag 12 augustus 2018 om 16:07
Dit Feyenoord gaat nog niet misschien meedoen om de titel. Sjesus wat slecht.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Of is het net voor degradatie candida at😜
Vind ik leuk
HJR +9045
zondag 12 augustus 2018 om 16:20
Dat kan je nu nog niet beoordelen. 2 slechte wedstrijden waarvan 1 in de competitie. Het mooie van de NL competie is dat volgende week weer anders kan zijn.
Neemt niet weg dat ze slecht beginnen natuurlijk.
Vind ik leuk
Always PSV +17094
zondag 12 augustus 2018 om 16:54
Kun je mij vertellen wie dit Feyenoord bij de hand neemt en op de goede weg helpt. Zie nu nog geen echte leider in het veld staan.
Vind ik leuk
HJR +9045
zondag 12 augustus 2018 om 17:56
Dat klopt, maar normaal gesproken moeten V Persie, Berghuis, Clasie en Vilhena dat bijvoorbeeld wel kunnen.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21062
zondag 12 augustus 2018 om 16:04
Wat een drama.
Vind ik leuk
Robby G +1434
zondag 12 augustus 2018 om 16:04
Degredatievoetbal voor Feyenoord
Vind ik leuk
fcfc +426
zondag 12 augustus 2018 om 16:04
Wat een weekend zo voor PSV. Krijgen het ene naar het andere cadeautje en presteren zelf wel.
Vind ik leuk
Herendivisie +1948
zondag 12 augustus 2018 om 16:05
Botte harrie... man man man
Vind ik leuk
Mari +12538
zondag 12 augustus 2018 om 16:05
Nog een voor het rechterrijtje
Ajax, Heerenveen PEC, Feyenoord, De rest heb ik nog niet gezien
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Hopelijk vind je jezelf wel grappig.
Vind ik leuk
Mari +12538
zondag 12 augustus 2018 om 16:17
Jij niet dan?
Ik ben Ajax fan. Maar ook zij horen voorlopig daar
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:18
Om Ajax gelijk tot rechter rijtje te rekenen is beetje overdreven. Maar het spel was verre van sterk gisteren.
Vind ik leuk
Mari +12538
zondag 12 augustus 2018 om 16:26
Natuurlijk zal het beter worden, maar deze jochies komen na de wedstrijd vertellen dit en dat enz. Zeiden ze vorig jaar ook.
Ze zijn te beroerd om te lopen voor een ander. gewoon gaten trekken. Als bijv Donnie stomweg beweegt, sprintje strekt zonder bal gaat er altijd 1 of 2 man met hem mee. ZO ontstaat ruimte.
Bovendien kunnen ze wel als het moet (rond de 80ste minuut haast maken). Daarvoor niet. waarom niet? Omdat ze bezig zijn met zichzelf.
Ten Hag die ik wel zie zitten maakt 2 fouten
1. Zijn wissels zijn altijd slecht en ook altijd slecht geweest. Ziet hij dat niet?
2. Hij stelt teveel spelers op die in de bal willen, de bal aan de voet om vervolgens heel mooi. Hou op! beweging!!
En Blind is zonder concurrentie de slechtste
Misschien maakt Wober wel eens een fout, maar hij is van veel meer waarde voor het team doordat hij tempo maakt.
Blind haalt het tempo eruit en daardoor geeft hij de tegenstander de kans te hergroeperen
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:28
Ik ben het met je eens hoor, het was echt matig spel. Ze konden ipv Blind beter proberen om Vertonghen terug te halen. Heb je de garantie dat het staat als een huis achterin!
Vind ik leuk
Mari +12538
zondag 12 augustus 2018 om 16:35
Ja of Vermaelen. Barca wil toch Frenkie?

PSV betaalt het salaris van Blind bij Ajax heb ik begrepen.

Zijn vader heeft vast en zeker Overmars en Sar genaaid
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:37
Danny zal hier zeker een rol in hebben gespeeld, ookal zeggen ze van niet 😜
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:05
Ben je net zo voortvarend bezig als Feyenoord, krijg je een rode kaart.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25096
zondag 12 augustus 2018 om 16:05
Nu heb ik intens spujt dak niet daad bij woord voegde en de graafschap op winst gooien
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
zondag 12 augustus 2018 om 16:15
Broekenpoeper
Vind ik leuk
Feye1908 +9106
zondag 12 augustus 2018 om 16:05
Als Feyenoord zo door gaat hebben ze eind van het seizoen nog minder punten dan het gemiddelde iq van de selectiespelers. Wat een rampzalig zooitje is het bij elkaar.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 12 augustus 2018 om 16:08
Ik heb medelijden met jullie. Al spelen we zelf ook nog niet groots , maar dat heeft meer met de trainer van doen.
Vind ik leuk
sphynx +1041
zondag 12 augustus 2018 om 16:18
aan wie ligt het bij ons dan, de kantinejuffrouw?
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 12 augustus 2018 om 16:21
Gedeeltelijk Gio die grossiert in het maken van foute keuzes , maar bepaalde spelers ( Boetius) ontberen ook gewoon de kwaliteiten om bij een club als Feyenoord te spelen.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 16:24]
Vind ik leuk
sphynx +1041
zondag 12 augustus 2018 om 16:22
gio stelt hem toch op, neem aan dat gio samen met van yellow de selectie samenstelt.
Vind ik leuk
Sil95 +12036
zondag 12 augustus 2018 om 16:27
Ja maar een Larsson heeft het bijvoorbeeld ook niet. Zo zijn er ook weinig opties.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:06
Wat een pannenkoek
Vind ik leuk
Nbl +822
zondag 12 augustus 2018 om 16:08
Gewoon een domme overtreding .begint al goed de compititie . Enige die lacht is PSV 🤔
Vind ik leuk
Robby G +1434
zondag 12 augustus 2018 om 16:09
En Emmen..de Graafschap...
Vind ik leuk
Melchester +111
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
Over 3 kwart jaar kijken wie het laatst lacht. Al is het lachen nu terecht.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:08
feyenoord kan beter een cursus nemen:omgaan met frustraties..
Vind ik leuk
Shelbourne +6020
zondag 12 augustus 2018 om 16:09
De Graafschap uit is lastig, net als Trencin uit overigens.

Wel aardig dat Boëtius Botteghin gezelschap houdt in de kleedkamer
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 16:10]
Vind ik leuk
fr1963 +4367
zondag 12 augustus 2018 om 16:10
Wat een dramatisch elftal ineens....
Einde van het seizoen met 9 overwinningen op rij en bekerfinale AZ eraf gespeeld met 3-0. Hoe kan het dan bestaan dat ze deze week 2 van zulke wedstrijden spelen? Degradatieniveau, beter is het op dit moment absoluut niet.
Gio krijgt er geen systeem in, eigenlijk al 3 jaar niet. Ook het aankoopbeleid is ondermaats. Wordt tijd voor een frisse wind, dat er een manager komt met voetbalverstand en een trainer met lef!
Vind ik leuk
Shelbourne +6020
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
Het is een heel matig elftal vol gasten die zichzelf overschatten.
Vind ik leuk
COYG +8186
zondag 12 augustus 2018 om 16:15
Gewoon Van Geel weg en een nieuwe technische staf/coach. Over De Jong zijn aanstelling ben ik wel tevreden en over de aanwas van grote talenten ben ik ook blij. Maar Gio zijn tactische onkunde en Van Geel's slechte verkoopbeleid en deels slecht aankoopbeleid ben ik echt beu. En met mij wel meer Feyenoorders zo te zien. De prijzen zijn heel mooi, echter moet je daar doorheen kijken en dan zie je dat het vrij matig is wat beide heren presteren.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:20
Volgens mij
Worden aankopen samen met de trainer besproken
DUS
Vind ik leuk
COYG +8186
zondag 12 augustus 2018 om 20:09
Ja mocht je willen...
Het is overduidelijk gebleken in de persconferenties van Gio dat dat niet het geval is.
Vind ik leuk
Alisteas +398
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
Neem Toornstra maar alvast mee, hij is het voorbeeld waarom ie juist niet bij topclub moet komen. Alleen maar rennen en meer niks. Hij ontbeert creativiteit en techniek en dat moet je niet willen bij topclubs.
Vind ik leuk
COYG +8186
zondag 12 augustus 2018 om 16:20
Toornstra heeft de laatste jaren toch laten zien dat hij beschikt over de door jou beschreven kenmerken. Zo veel doelpunten en assists komen niet zomaar.
Vind ik leuk
JoeyC +4144
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
Nu Boetius ook. Wat een sukkel.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1574
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
Gaat lekker nu Boeitius met rood eraf
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:11
Boetius nu ook. Schandalig van die jongen. Die moet je als Feyenoord zijnde de komende 3 maanden niet meer laten spelen.

Hij laat zich er bijna bewust af sturen.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
Sparks +244
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
De komende 3 maanden? Je moet hem gewoon vertellen dat ie nooit meer terug hoeft te komen wat mij betreft.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:26
Kan ook. Wat een hufter.
Vind ik leuk
stratumseind +195656
zondag 12 augustus 2018 om 16:12
Trencin is gewaarschuwd
Vind ik leuk
JJD +295
zondag 12 augustus 2018 om 16:12
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:13
Wie ben jij om iemand als Nazi te bestempelen?
Vind ik leuk
phritzzz +4260
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
Nou ja zeg! Houd je in man. Er zitten ook kinderen op deze site.
Vind ik leuk
buddha +10918
zondag 12 augustus 2018 om 16:36
volgens mij alleen maar ;)
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:12
Boetius nooit meer opstellen
Vind ik leuk
Sparks +244
zondag 12 augustus 2018 om 16:12
Boetius ook weer, laat die gast alsjeblieft wegrotten op de tribune voegt niets toe en kan zich ook nooit professioneel gedragen.
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Lekker, boetius ook rood
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Schaamteloos. Dit is niet het feyenoord van het vorig seizoen. Ook van persie bakt er niks van. En boėtius had dit niet moeten doen😭
Vind ik leuk
Gerro +9047
zondag 12 augustus 2018 om 16:14
Paniek in Rotterdam zal toeslaan denk ik maar de vraag is hoe ze dit gaan keren want na mijn idee is van Brockhorst een prima trainer het lijkt dan ook meer aan de kwaliteit van het team te liggen dus van Geel zal een keer flink de.portomonee moeten trekken.
Vind ik leuk
FF1908 +173
zondag 12 augustus 2018 om 16:17
Gio is geen topcoach.
1e jaar gered door Advocaat
2e jaar gered door Kuyt
3e jaar gered door Van Persie

Gio eruit, Advocaat erin

Oprecht bedankt voor alle prijzen Gio
Vind ik leuk
Gerro +9047
zondag 12 augustus 2018 om 16:40
Erg kort door de bocht denk ik.
Meestal ben je zo goed als je materiaal en afgelopen woensdag lijkt dan ook geen incident, met Advocaat moet je dan ook niet 123 wonderen verwachten wist sparta er ook niet in te houden.
Vind ik leuk
FF1908 +173
zondag 12 augustus 2018 om 16:15
Gio eruit
Advocaat halen
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
Voor de rechtzaak?
Vind ik leuk
JoeyC +4144
zondag 12 augustus 2018 om 16:19
Om stadionverboden te regelen. Reken maar dat de bus zal worden opgewacht in Rotterdam.
Vind ik leuk
Steven77 +221
zondag 12 augustus 2018 om 16:16
Nu al klaar in de competitie. Stelletje amateurs. Hoe een mooie club zo klein kan blijven. Ik verbaas me er zo vaak over. Fantasieloos wanbeleid is het.
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 16:17
En alsof feyenoord niet genoeg moeite met zichzelf heeft geeft van Boekel zowel botje als tonny een belachelijke rode kaart.
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:19
Tonny speelt nog hoor?
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 16:23
My bad, jp
Vind ik leuk
plein19 +3137
zondag 12 augustus 2018 om 17:23
JPB was 100 % terecht. De 1e rode werd aangesmeerd en onterecht
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 17:24
Kritiek op de scheids direct een kaart. Weinig spelers over aan het eind van elke wedstrijd
Vind ik leuk
plein19 +3137
zondag 12 augustus 2018 om 17:28
Rugby regels. Verbeterd de sfeer enorm. Het klappen en zijn denigrerende lachje verdiende echt een kaart.
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 17:31
Helemaal eens maar graag voor iedereen en niet enkel feyenoord. V Bommel praten tegen de 4e man? Kaart? Wil je nog wat voorbeelden?
Vind ik leuk
plein19 +3137
zondag 12 augustus 2018 om 18:10
Dat is ook een groot probleem dat het vaak wel mag en soms niet. Maar JPB nam wel bewust het risico en moet naar zichzelf kijken.
Vind ik leuk
Vakkie D +4610
zondag 12 augustus 2018 om 19:16
Helemaal waar. Jammer dat deze man zich wekelijks als een sm slaaf laat uitschelden door verschillende spelers (en dat blijkbaar lekker vindt) maar voor klappen een wedstrijd dood fluit.
Vind ik leuk
phritzzz +4260
zondag 12 augustus 2018 om 16:18
Je mag toch aannemen dat Gio zijn spelers heeft aangepakt na Trencin?
Lijkt er niet op...
Vind ik leuk
Foebele +53312
zondag 12 augustus 2018 om 16:22
Iedereen riep gister dat Ajax geholpen werd met zoveel blessuretijd, maar bijna iedere wedstrijd heeft inmiddels minimaal 5 minuten extra tijd. Dit zal ook met de VAR te maken hebben en om eerlijk te zijn vond ik dat voorheen er eigenlijk juist structureel te weinig bijgetrokken werd.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29842
zondag 12 augustus 2018 om 16:23
Alles wat je hoort.... Is Gio out
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
zondag 12 augustus 2018 om 16:27
Verwende supporters, die Gio heeft wel prijzen voor ze gepakt..
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:25
Feyenoordsupporter ben je niet voor je lol...
Vind ik leuk
Roel Boeli +435
zondag 12 augustus 2018 om 16:29
Neutraal bekeken;

Wij zijn Feyenoord, wij zijn inderdaad de slechtste!!
Ajax heeft1 probleem. PSV is de beste.

GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT,GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT,GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT,GIO OUT, GIO OUT, GIO OUT ( Roepen we al tijden; hij bakt er niets van)
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 16:30
hij is zeker een supporter van de graafschap de van Boekel hij kijkt door een blauw witte bril die tyfushond de overtredingen van de graafschap ziet hij niet en waar is die var nou
Vind ik leuk
plein19 +3137