Peterson verandert rugnummer: 'Fans met oude rugnummer krijgen nieuw shirt van me'

    Peterson verandert rugnummer: 'Fans met oude rugnummer krijgen nieuw shirt van me'

    woensdag 15 augustus 2018 om 22:17

    Hij maakte zaterdag met rugnummer achttien een weergaloze goal in de seizoensopening tegen Ajax, maar de rest van het seizoen speelt Kristoffer Peterson met een ander rugnummer. De 23-jarige buitenspeler speelt de rest van de wedstrijden met rugnummer 7.

    Peterson vertelt dat zijn voorkeur is ontstaan uit een cadeau dat hij ooit van twee vrienden kreeg. "Zij waren op vakantie in Portugal en kochten daar voor mij een shirt van Cristiano Ronaldo, met rugnummer 7. Sindsdien was ik fan van hem als speler. Ik was geen fan van Manchester United, maar alles van Cristiano Ronaldo hing vanaf toen op mijn kamer", vertelt hij op de website van Heracles Almelo.

    Peterson heeft veel geduld moeten hebben voor hij zijn favoriete nummer mocht dragen. Tot dit seizoen kwam het er niet van. "Zelfs niet in de jeugd. Nu de kans zich voordeed om hier bij Heracles Almelo met dat nummer te spelen, heb ik overlegd met de club en hebben we het gelukkig kunnen doorvoeren. Het is altijd een droom geweest om met rugnummer 7 te spelen. Voetballen met je favoriete rugnummer maakt het spelletje gewoon nóg leuker dan het al is."

    En als er supporters zijn die al een shirt hebben gekocht met het 'oude' rugnummer 18? "Zij kunnen contact opnemen met mij of met de club. Dan zorg ik ervoor dat ze van mij een nieuw shirt met rugnummer 7 krijgen."

    Poll

    Gaat Heracles in het linkerrijtje eindigen?

    (3095 stemmen)

    Plaats een reactie

    evdgaast +186
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:24
    zij gaan 7e plek halen ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:28
    Doen we het voor :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:20
    Boven feyenoord?
    Vind ik leuk
    lol123 +344
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:25
    Respect!
    Vind ik leuk
    PRICE +31950
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
    Respect,hopelijk heeft hij een dikke portemonnee want kan toch een aardig centje gaan kosten.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:39
    Hoeveel fans heeftheracles?
    Vind ik leuk
    YoungOne +195
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:58
    7 ?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:15
    Ik kom zelf uit die regio
    Sinds kort woonachtig in Almelo zelf en daarvoor ook wel redelijk in die buurt.
    Qua fans in Almelo zelf kom je ze vrij veel tegen eigenlijk maar dat klinkt natuurlijk wel logisch
    Buiten Almelo is het toch nog eerder Twente waar de mensjes fan van zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:52
    Snap je, het is goed ingecalculeerd van meneer paterson.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:33
    Respect voor Heracles...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:31
    Meer dan de Pony Club...
    Vind ik leuk
    EtotheW +0
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:35
    Zie best wat Heracles shirtjes lopen in Twente maar vrij weinig met zijn naam er op
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    donderdag 16 augustus 2018 om 05:26
    Was er 1 verkocht aan zijn neefje.
    Vind ik leuk
    Jahike +188
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:38
    Yep. op de achterkant staat: Oom Kristoffer
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1210
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:26
    18, 7 wat is het verschil?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:29
    11
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:30
    Bij ajax hebben de rugnummers anders tot ophef geleid volgens vp
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
    En VP heeft altijd gelijk.......
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:30
    11
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1210
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:39
    Het verschil tussen een shirt met het rugnummer 7 en een shirt met het rugnummer 18 is 11? Ik wist niet dat een getal een shirt kon veranderen!
    Vind ik leuk
    Cappie +6948
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:43
    Twijfel ik toch of je het begrijpt of niet. :p
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1210
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:50
    Ik begrijp het heel goed 👍🏻
    Vind ik leuk
    MN223 +917
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:50
    Zeg, hou je pedofiele gedachten voor je!
    Vind ik leuk
    goekie4 +1669
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:27
    Mooi gebaar dat de supporters een nieuw shirt krijgen
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:31
    Mooi gebaar inderdaad dat ze allebei een nieuw shirt krijgen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5535
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:49
    De groeten aan al mijn fans. Dag moeder, dag zus ;)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:32
    Toch weer 8 mensen blij gemaakt vandaag..
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:27
    Al die duizenden Almeloërs die al zijn shirt met nummer 18 hadden gekocht, haha.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:37
    Nou ook buiten Almelo zijn wel mensjes te vinden die deze club supporten hoor,
    Mischien niet heel veel of heel ver uit almelo maar ze zijn er wel
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5172
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:32
    Zal wel geen grote terugroep actie van shirts nummer 18 worden, denk ik.
    Vind ik leuk
    Riszh +98
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:33
    Dacht hij nou echt dat mensen een shirt met zijn naam erop hebben ‘gekocht’ ?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:34
    Had voorheen 5 Turken op mijn rug als ik naar werk ging en moj hoorde je nooit klagen. Tegenwoordig klagen ze met een rugnummer. Ben ik blij dat ik mijn handje ophou 😂😂
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:38
    Ik vond je al een ezel :p
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:47
    Muilezel 😂
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:59
    Je snapt 'm, heel goed van jou! 😋
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:01
    Ben een Ajacied en die zijn 1maal slim
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:06
    Ze zijn 1 maal slim ja, wanneer ze dat lelijke shirt weer uittrekken.

    De rest van de tijd zijn ze hopeloos verloren 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:09
    Nee joh. Ons aller Ajax heeft mooiste shirt. Als moet ik toegeven dat PSV en Feyenoord ook mooie kleuren heeft, maar dat hebben ze overgenomen van ons trots Ajax 😉
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:16
    En verder geperfectioneerd 😉👍🏻
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:18
    Vandaar dat wij de meeste hebben gewonnen. Nee ben niet eens met je stelling 😊
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:02
    De meeste prijzen voor mooiste kleuren? Waar zit daar de logica in? :p

    Je kunt het nou eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn. Als we kunnen overeenkomen dat Oranje de gedeelde mooiste kleur is, dan ben ik dik tevreden. Jij jouw rood/wit, ik mijn rood/wit, allebei oranje.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:21
    Vind je Oranje een mooie kleur dan? Het matcht met vrijwel niks, heeft geen bijzondere shade-opties en is maar wat saaigs
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:27
    Ik vind oranje oprecht een mooie kleur. Met blauw of zwart als contrasterende kleur.

    Dan shade je toch een keer niet! 😋
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:33
    Blauw bij Oranje? Vind het persoonlijk spuuglelijk. Zwart of wit kan wel als je het graag wilt...


    Nee doe mij maar Rood met Wit. Mintgroen-achtig met Rood.
    Donkerblauw met lichtblauw of cyaan en nog vele andere opties
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:49
    Rood met wit is natuurlijk mooi in combinatie met een PSV-logo. Licht- en donkerblauw bij elkaar kan wel maar niet mijn smaak.

    Koningsblauw met okergeel 👌
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:29
    Okergeel. Nee niet echt mijn ding. Zweeft een beetje tussen geel en oranje in. Als het geel is moet het vooral licht en puur geell zijn, of misschien wat NAC heeft maar niet gemengd met Blauw
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:40
    PSV keek af van Heracles en hebben er rood wit van gemaakt.
    Vind ik leuk
    Lesseh +155
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:45
    Dit is een speler die niet aan zich zelf denkt, maar ook nog aan de supporters die een t-shirt met het nummer 18 hebben gekocht (klasse) ook al zijn het maar een 100 supporters die en t-shirt met zijn nummer hebben gekocht.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:49
    "Hij maakte zaterdag met rugnummer achttien een weergaloze goal" VP, zaterdag droeg hij ook al nummer 7 ;). Mooi gebaar trouwens van hem dat hij de nieuwe shirts gaat betalen!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:57
    Kanjer deze jongen. Hoeft ie niet te doen, doet het toch.. Niets dan liefde #KP7
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:02
    Wat een heerlijke goal, mooiste goal van de competitie nu al.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:13
    Shirt met nummer 18 nooit afgeven, daar kun je gewéldige dongen in beleven😉😉😉
    Vind ik leuk
    Marco S +4256
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:28
    Toffe gast.. echt sympathiek dat hij die vier fans gaat schadeloosstellen
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 23:42
    Misschien vinden ze in Almelo Klaas-Jan Huntelaar net zo’n vervelend mannetje
    Vind ik leuk
    Schaar +1381
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:52
    Klaas-Jan heeft niets met Fc Twente van doen. Prima gast.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:02
    Waar zeg ik dat Klaas Jan iets met FC Twente heeft. Ik regeer op een reactie die stelde dat Peterson een vervelend mannetje was. Ik heb geen haat ofzo mocht me dat verweten worden
    Vind ik leuk
    Humberto01 +285
    donderdag 16 augustus 2018 om 01:04
    Jongen wat een gelul hier! Om een speler die een andere rugnummer krijgt. Vooral die reacties van de Ajacieden is beschamend. Ze hebben er nog steeds de Pé in dat hij zo geweldig scoorde tegen hen. Met dank aan de corrupte scheids Guzebuccoek hebben ze weer gezwijnd! De man heeft er alles aan gedaan om de 3 punten in Amsterdam te laten maar het mocht niet baten. Onvolwassen en kinderlijk de reactie van met name de Ajaxcieden hier! Het meest ondankbare voetbalpubliek van het land. Je club na een helft uitfluiten zie je daar alleen.
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    donderdag 16 augustus 2018 om 05:31
    Lekker he Humberto, ga lekker je vriendinnetjes verwennen.
    Dat is leuker dan haten. En beter dan die helse jaloezie!
    Vind ik leuk
    Humberto01 +285
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:46
    Ik haat niemand maar blijf bij de feiten. En jaloers op Ajax.....hou op ik moet hier hard om lachen. Een maal Heraclied altijd, dat zal bij jou niet anders zijn toch!
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:25
    Dan is Ajax een obsessie voor je,
    Waarom anders dit gedrag?
    Vind ik leuk
    Humberto01 +285
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:19
    Dan schat jij mij helemaal verkeerd in, Ajax een obsessie........waarmee dan??? Of wil jij Ajax groter maken dan dat ze is! Ik denk van wel. Ja ze is groter dan mijn clubje, maar dat is niet zo moeilijk als je bijna 10 keer meer te besteden hebt toch! En dan is het heerlijk als wij, in een potje zoals zaterdagavond, het 'grote' en arrogante Ajax erg lastig maken. En ik denk dat dit jou grootste probleem is. Heracles is voor jou een obsessie aan het worden, vorig jaar 3 punten verloren en dit jaar 2!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:55
    Iedereen lacherig doen...
    Gewoon een nette oplossing, hij zijn zin, de (paar) fans hun zin. En VP zijn zin want ze hebben weer een berichtje te posten
    Vind ik leuk
    Lesseh +155
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:58
    Het natuurlijk wel zo dat geen enkele speler van Ajax ooit zo'n gebaar zal maken naar hun fans. Dus het is en blijft een fantastische gebaar van de Heracles Almelo speler Peterson.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    Iedere Heracles fan is nu fan van hem een gratis shirt is altijd leuk;)
    Vind ik leuk
    Cookee +9906
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:12
    Pedersen! Hallo.
    Ik heb er eentje met rugnummer 7,5.
    Kan ik even cashen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Peterson verandert rugnummer: 'Fans met oude rugnummer krijgen nieuw shirt van me'