'Feyenoord is klaar met Boëtius, Vilhena mag alleen weg voor miljoenenbedrag'

    'Feyenoord is klaar met Boëtius, Vilhena mag alleen weg voor miljoenenbedrag'

    Gepubliceerd: donderdag 16 augustus 2018 om 06:46do 16-08-2018 om 06:46

    De Feyenoord-maatjes Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena kunnen de Rotterdammers nog voor het einde van de maand verlaten, verwachten De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Boëtius heeft het definitief verbruid na zijn rode kaart tegen De Graafschap, terwijl Vilhena in de belangstelling van het Duitse Eintracht Frankfurt staat.

    Boëtius mag op zoek naar een nieuwe club, melden beide ochtendkranten. De buitenspeler pakte in de eerste competitiewedstrijd tegen De Graafschap twee gele kaarten achter elkaar en is al voor de tweede keer dit seizoen uit de selectie gezet. Trainer Giovanni van Bronckhorst kondigde woensdag al aan dat het 'een moeilijk verhaal' zal worden voor de eenmalig Oranje-international.

    Vilhena wordt gevolgd door Eintracht Frankfurt, dat echter nog geen officieel bod heeft gedaan. De Telegraaf denkt dat de Duitsers zich pas in De Kuip melden, wanneer ze zelf spelers verkocht hebben. Feyenoord lijkt de zelf opgeleide linkspoot alleen voor een miljoenenbedrag van de hand te willen doen. Wanneer het toch van een transfer komt, is Leroy Fer een kandidaat-opvolger van Vilhena, schrijft het AD.

    Poll

    Moet Feyenoord meewerken aan een transfer van Vilhena?

    (6674 stemmen)

    Plaats een reactie

    krul +254
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:51
    20€ plus seizoenskaart blijdorp
    Vind ik leuk
    FF1908 +175
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:55
    Als Klaassen €28 miljoen kost dan kan Vilhena ook voor minimaal €25 miljoen
    Vind ik leuk
    Storm14 +62
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:47
    😂
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5186
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:48
    Klaassen was 3 klassen beter en wekelijks echt belangrijk en had nog meer een leidersrol. Vilhena is 12 miljoen echt de max. Dan doe je het heel goed. Reeel is denk ik 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31565
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:21
    Klaassen 3 klassen beter.... 2 totaal verschillende types..... maar als Klaassen echt zo goed zou zijn dan was ie bij Everton gewoon aan de bak gekomen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Hij heeft ook niet echt een kans gekregen daar.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31565
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:05
    Die heeft hij blijkbaar ook niet afgedwongen Merijn....
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:52
    Als ie bij Ajax had gezeten wel ja, nu levert ie misschien 10 miljoen op ofzo.
    Je betaalt niet alleen voor de speler, maar ook voor het merk ;-)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10309
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:10
    Inderdaad Ajax is alleen een. Merk meer stelt het niet voor klopt zeer mee eens 😝😂😂😂
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:18
    Feyenoord is ook een merk, maar niet zo’n bekend en mooi merk als Ajax.
    Ajax is een beetje de Dolce & Gabanna en Feyenoord meer de Hennes & Mauritz, Ajax de Ferarri en Feyenoord de Fiat.
    Zo kun je het wel bekijken ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    Wilex +1479
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:52
    Moet Ronald Koeman wel eerst weer een Engelse club gaan trainen.
    Klaassen, Clasie man wat heeft die vent zich zelf belachelijk gemaakt met deze aankopen.
    Normaal gesproken 5 of 6 miljoen voor een speler als Vilhena.
    Vind ik leuk
    La Foca +218
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:56
    Tussen 10 en 15 miljoen lijkt me redelijk. Jong en international. Feyenoord heeft geld nodig dus willen graag verkopen. Alleen jammer dat de engelsen niks meer kunnen kopen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:55
    6-8 komt eerst voor een matige voetballer. Tis geen Europese top
    Vind ik leuk
    La Foca +218
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:56
    Voor Europese top gaat men wel over de 20 miljoen, zeker vlak voor sluiten van transfermarkt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9337
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:16
    Kratje bier?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:57
    Ik word helemaal gek van die Krabbendam, wat een rioolrat. Elk strohalmpje grijpt hij aan.
    "Ja, ik bekijk het zoals ik het wil, zegt ie dan."
    Nee, dat doet hij niet. Hij ziet altijd spoken en rotzooi. Hij wil alleen maar van Geel wegwerken, omdat hij geboycot word.

    Zie Telegraaf, waarin El Ahmadi ontkent te willen blijven bij Feyenoord, tegenover Driessen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:03
    Martijn "het lijkt mij dat" Krabbendam. Alleen maar speculeren.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22202
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:08
    AD is gewoon een baggerblad voor riool "journalistiek" net als de Telegraf.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3482
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:22
    VI maakt zich belachelijk door een geweerde "journalist" een clubwatcher te noemen. Hij weet minder van de gang van zaken bij Feyenoord dan ik bij Allianza Lima.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 06:58
    Heeft een paar mooie jaren gehad maar staat nu stil in zijn ontwikkeling.
    Mooie kans om te gaan voor het juiste bedrag.
    Vind ik leuk
    T. Henry +174
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:15
    Vind Boetius en Vilhena te licht voor de echte top die zullen ze nooit gaan halen. Frankfurt is dan ook een mooie club voor Vilhena. En Boetius is bezig om zijn carriere te verpesten die zal straks in de subtop van Nederland terecht komen wat beter bij hem past denk ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 07:15]
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:26
    Lachwekkend,Boetius de schuld geven,zodat Gio zelf uit beeld blijft ,terwijl de chemie tussen Gio en de spelers al lang verdwenen is, en het bestuur met oogkleppen op heel stoer roept dat het achter Gio blijft staan,kijken wat het bestuur Zondag zegt na opnieuw verlies tegen Trencin en een moeizaam puntje tegen Excelsior.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:38
    JP krijgt niet de schuld. Er wordt alleen maar (eindelijk) opgetreden vanwege dat idiote gedrag van 'm.

    Laat duidelijk zijn dat voor de huidige malaise de oorzaak ligt bij de staf (die haalt er niet alles uit) en in mindere mare bij Van Geel (had wellicht een betere selectie en staf kunnen samenstellen).
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1088
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:52
    Als er geen geld is moet je spelers van onderen halen en dan is het altijd maar de vraag of ze het goed gaan doen.
    Wat mij verbaasd is dat Feyenoord een aantal malen als opleidingsclub is verkozen tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van trainers. Waarom breekt hier zo weinig van door om voor veel geld verkocht te worden net zoals bij Ajax. Als je geen geld hebt geef dan de jeugd de kans met de wetenschap dat je een aantal jaren geen prijs wint maar dan maak je wel een duidelijke keuze voor de lange termijn!
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:27
    Ja II Gordo maar geef deze speler vertrouwen ,zoals Koeman destijds deed en je hebt een prima buitenspeler,en die rode kaart vond ik eerder stoer doen van de scheidsrechter,die had hem gewoon moeten waarschuwen,let maar op ,dit soort kaarten gaat niet veel meer gegeven worden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:36
    Prima. Maar volgens mij heeft-ie vorig jaar van Van Bronckhorst en eerder van Rutten vertrouwen gehad. Moet je wel waarmaken.

    En ik vond het geen stoer doen. Voor cynisch applaudiseren als je terecht geel hebt gehad, wordt vaak genoeg een tweede geel gegeven. En volkomen terecht.

    En twee weken eerder ook weigeren om na een wedstrijd uit te lopen. Je hebt je gewoon te gedragen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10309
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:20
    Denk maar niet dat gio en. Van geel nu buiten. Beeld blijven die zijn zelf net zo erg maar dan over het strictueelbeleid bij Feyenoord.
    Sowieso mogen die van mij ook vertrekken .
    Wordt niet alleen boetius. .
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:32
    Ja Seizoenkaart maar geef Boetius vertrouwen en hij betaalt het terug,onder Koeman een prima speler, en het verhaal dat Gio aan de spelers vraagt of ze nog vertrouwen in hem hebben,dan geeft niemand daar eerlijk antwoord op,maar door het te vragen ,zegt het eigenlijk al genoeg en moet dit toch Gio en het bestuur aan het denken zetten.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4015
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:35
    Het aantrekken van Boetius was ook gewoon een fout. Hij presteerde niet bij zijn clubs...toch wilde Feijenoord hem hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:36
    Dat Boetius weg mag cq moet daar zal geen traan om gelaten worden in Rotterdam maar voor Vilhena moeten er toch wel de nodige miljoenen op tafel worden gelegd.
    Vind ik leuk
    JWK +519
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:39
    Boetius is wel een branie maar wel de beste erbij met dreiging en zo.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:42
    Klopt. Beter dan Berghuis, fitte Jorgensen en Van Persie.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:40
    Een ezel stoot zich in het gemeen niet 2 x aan dezelfde steen...........
    In Blijdorp is nog plaats voor van Geel.
    ( volgende probleem: Clasie, ook zo'n geweldige vondst van
    Ezeltje van Geel )
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:43
    Het terughalen van Kuyt en El Ahmadi was ook geen succes.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:51
    Dat is een leuke reactie van mensen die niet willen leren en verbeteren middels gemaakte fouten / beslissingen etc.,
    Wat goed is is algoed.
    Je moet vooral kijken naar wat je niet goed doet......... daar liggen je kansen op winst. ( in het bedrijfsleven of je prive leven, maakt niet uit )
    Je moet je fouten koesteren dus......heb ik geleerd van mijn foutjes....nou.......zeg maar gerust FOUTEN hoor.
    ( blijft tussen ons, ok ? )
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:54
    Prima. Wat had Van Geel concreet beter moeten doen in geval van El Ahmadi / Clasie?

    Volgens mij is er bij Feyenoord door investeren in jeugd- en trainingscomplex juist goed bezig. Voorbeeldje maar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:08
    Clasie nooit moeten aantrekken natuurlijk, kom op, dat weet jij toch ook....?

    El Ahmadi heb ik altijd de drijvende kracht gevonden, sterker nog dan Kuyt, EA in alle opzichten een fantastische man.

    Het probleem: EA weg laten gaan, maar geen volwaardige vervanger.....

    Ik zeg je:
    Feyenoord City komt er aan, Feyenoord staat voor een gigantische uitdaging, de grootste in haar historie.
    M.a. w. Feyenoord moet zich nu voorbereiden op de komende 25 jaar.
    Dat redt je niet met van Geel en z'n maatjes, "ouwe hoed"
    Nu onderzoek doen, daarna re organiseren en dan met vertrouwen de volgende 25 jaar ingaan met Feyenoord en Feyenoord City.
    Vergeet niet de Gemeente Rotterdam aansprakelijk te stellen voor allerlei verborgen financiële risico's, want zij moeten zo nodig hoor !!!!! Hup Feyenoord.......wat zeg ik nou ?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:19
    Ja, wat zeg je nou eigenlijk?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:27
    Voor diegene die het nog steeds niet bevatten......
    Hier dan de kinderlijke makkelijke uitgave:

    Feyenoord met een budget van 63 miljoen eindigt 4e achter AZ 3e met een budget van 23 miljoen.

    Vraagje voor de kindjes:
    Hoe zou dat nu kunnen ?
    Je krijgt een Lollie als je het nu wel begrijpt........
    Vind ik leuk
    COYG +6868
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:23
    Ik vind Clasie eigenlijk geen slechte vervanger hoor. In de wedstrijden is hij in ieder geval de minst slechte... Nee ik vind het wel een goede voetballer die met meer ritme gewoon weer één van de beste controleurs in de Eredivisie kan zijn.

    De rest van je tekst klopt helemaal. Van Geel kan bij de kleintjes zijn beste werk laten zien, maar wanneer er geld te besteden is gaat het fout. Dat is al jaren, maar de RvC doet er toch niks aan. Voor de rest is het bestuur wel goed bezig. Ik ben persoonlijk erg tevreden met de keuze voor De Jong. Hij heeft heel veel gepresteerd bij de NOS. Toch een instantie waar altijd druk op je is, want je geeft het geld van de burgers uit.

    En die nieuwe Kuip komt er zeker. En volgens een bepaalde constructie dat Feyenoord nooit de schulden zal dragen wanneer het fout gaat.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:26
    Amen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    Clasie presteerde gewoon slecht tegen De Graafschap, Clasie zwemt aldus de pers en kreeg vernietigende kritieken. Waardeloos dus.

    Voor de rest heb je geen verstand van zaken en zaken doen.
    De Jong is een ambtenaar; maw, hij ontving een zak gemeenschapsgeld elk jaar bij de NOS en mag dat dan naar believen uitdelen.
    Een soort Sinterklaas dus.
    Bij Feyenoord ligt dat precies tegenovergesteld, daar krijg je geen cent........
    Daar moet je alles bij elkaar sprokkelen, elk jaar en dat is niet makkelijk.......
    Dus de Jong heeft ervaring in uitdelen maar geen ervaring om een commercieel bedrijf te leiden zonder steun van de overheid.....ha ha
    Een kind in te diep water dus.......
    Rob Slotboom, een prima Feyenoorder, weet dat ook en vertrok uit de RVC bij Feyenoord nav de komst van Ambtenaar de Jong, gewoon lulletje rozenwater..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:42]
    Vind ik leuk
    COYG +6868
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    Oké nu ga je weer onzin verkondigen. Uiteraard heb ik wel verstand van zaken, daarom zeg ik ook dat De Jong een goede keus was. Hij gaat het stadionproject leiden, omdat hij weet hoe je met geld om moet gaan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Hij heeft geen idee hoe je een zelfstandig commercieel bedrijf moet leiden ha ha weet niet eens wat concurrentie is !!!!!
    Ben je zelf ambtenaar misschien ?

    Nogmaals Rob Slotboom begrijpt het.
    Vind ik leuk
    COYG +6868
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
    Rob Slotboom is het Feyenoorder zijn niet waard. Hij is gewoon een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Iets waar jij alle verstand van hebt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:09
    Rob weet dat geld verdienen moeilijk is.......omdat hij dat zelf gedaan heeft.
    Ziet dan iemand bij Feyenoord komen die z'n hele leven als een uitkeringstrekker z'n hand bij de overheid heeft op moeten houden, nooit concurrentie heeft gehad, of daartegen opgebokst......
    Een waardeloze figuur voor Feyenoord, als jullie maar eens in de 5 jaar kampioen worden jongens, prima !! ha ha de domste uitspraak die je kan doen als AD bij een commercieel voetbal bedrijf.
    Nogmaals, je denkt als een ambtenaar.....
    Vind ik leuk
    COYG +6868
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
    Nogmaals je bent te dom om normale teksten te typen. Je snapt er duidelijk niks van.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:18
    Ben je Vuilnisman of Buschauffeur bij de Gemeente..............? ook als je een uitkering trekt elke maand begrijp ik de link wel tussen jou en Ambtenaar de Jong.
    In ieder geval heb je van commercie 0,0 verstand en Feyenoord is nu eenmaal een commercieel bedrijf......
    Vind ik leuk
    COYG +6868
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    Jeetje wat kan jij een onzin uitkramen. Waar haal je al die fantasie vandaan?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:50
    Dat vraag ik mij ook wel eens af........flauwekul allemaal !
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:59
    Hehe, echt hè? Komt werkelijk waar alleen maar slingerschijt uit.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5186
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:50
    Was een relatief goedkope optie. Het gokje waard om de selectie op te vullen als vervanger van Bilal.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
    Goedkoop is duurkoop, maar jij koopt natuurlijk ook alles bij C&A en
    Zeeman......relatief goedkope opties ha ha oftewel troep....
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5186
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    ik maak mijn kleding zelf. Van oude bloemetjes gordijnen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:00
    Flower Power ........Nou maak je me nieuwsgierig !
    Vind ik leuk
    torinofc +515
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:05
    Ja slim, Leroy Fer weer zo n technisch wonder
    Vind ik leuk
    pietprecies +7797
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:08
    Tja, het punt is dat Feyenoord nog altijd niet veel centjes heeft.

    Als Clasie huren je beste move is.. dan kan je v. Geel het wel aanrekenen maar shoppen met een haast lege portemonnee betekent dat je niet verder komt dan een blik bonen en een bloemkool als je mazzel hebt.

    Het is ook een wisselwerking met de supporters, iedereen schreeuwde om een terugkeer van Clasie, v Geel en co bedienden de supporters op hun wenken (betalende gasten) en nu is hij er en blijkt hij totaal niet fit en uit vorm.

    Het is anderzijds wel goedkoop scoren bij je achterban, dat was met Kuyt ook zo alleen pakte dat een stuk beter uit.

    Boetius is er ook zo een alleen daar hadden van Geel en co best van te voren van mogen zeggen: “niet fit, niet het type wat Feyenoord nodig heeft (bagger mentaliteit)”

    Dat had Rotterdam-Zuid e.o. ze echt niet kwalijk genomen.

    Nu zit je opgescheept met die vlerk want het handjevol clubs wat interesse zal hebben in JP dat zullen clubs zijn waar JP zelf zijn neus voor ophaalt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:23
    Van Geel heeft een budget van 63 miljoen, AZ 23 miljoen, toch eindige Feyenoord achter AZ.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7797
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:52
    Een budget is wat anders dan geld hebben wat je ook daadwerkelijk aan transfers uit kan geven hè ;-)

    Natuurlijk zegt het wel iets maar zeker niet alles, als je een groot budget hebt maar weinig geld voor transfers dan moet je je zorgen maken over je financiele huishouding en de salarissen die je betaalt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:03
    Een budget is de som van de te verwachten in en uitgaven.
    Als je een groot budget hebt dan kan je je betere spelers veroorloven.
    Het geeft vlijmscherp het falen aan van van Geel.

    Maar goed, sommige willen altijd klip en klare gegevens ontkennen, dan nog 1:
    Feyenoord elftal marktwaarde 107 miljoen.
    AZ 54 miljoen !
    Het is een grote rotzooi daar bij Feyenoord, wordt eens wakker.

    Doeeeeeeeg............
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10641
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:04
    https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/startseite/wettbewerb/NL1
    Vind ik leuk
    heur es +780
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:31
    Kuyt had gelijk over Boetius. Kost weer een hoop geld.

    Vilhena gewoon verkopen, Ayoub en Amrabat niet voor niets gehaald toch?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:36
    Daarom. En je hebt twee, drie goeie jongens uit de jeugd die op het middenveld kunnen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5001
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:31
    De vraag is wie Boëtius nog wil. Misschien een PEC Of Groningen ofzo maar dan zal hij financieel wel moeten inleveren
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34603
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:32
    Prima zo. 10 miljoen vangen voor vilhena.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:38
    Wat Dirk Kuyt al aan heeft gegeven in zijn boek : Vilhena en Boëtius zitten rollend van het lachen wanneer Gio iets belangrijks wil zeggen. Dit geeft al aan dat het geval Boëtius al veel langer speelt dan die incident tegen de Graafschap.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:50
    Ze willen hem maar wat graag verkopen, miljoenen !! Haha daar krijg je echte voetballers voor
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:52
    Iets voor excelsior?
    Vind ik leuk
    Nbl +653
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:54
    Boetius heeft zijn voetbal cariraire wel lekker verkloot nou .of niet wat een ... En vilhena zou ik als Feyenoord zijnde nog wel proberen te houden harde werker en voegt nog wel wat toe .wie moeten ze als versterking halen ?? Zo ie zo een keeper dit wordt niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:33
    Precies, een harde werker.
    Het ontbreekt bij Feyenoord aan creativiteit. Alleen Berghuis kan een man passeren. De rest zijn lopers.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:11
    Iedereen ziet het, maar er wordt niet naar gehandeld. Cement tussen de stenen is met vertrek El Ahmadi ook weg. Wat rest is een onsamenhangend geheel.
    Zonder idee van spleen is spelers aantrekken onmogelijk. Andersom: van een bijeengeraapt zooitje spelers (zonder speciale kwaliteiten) een harmonierend elftal maken valt ook niet mee. Op basis van teamgeest zou je nog ver kunnen komen. Echter, het elftal heeft, behoudens JC schaal, niets van dien laten zien.

    Meerdere clubs hebben laten zien dat er best goede koopjes te scouten zijn in het buitenland. Bij Feyenoord komt dit te weinig voor. De keuzes die nu gemaakt worden (lening aan vrienden terugbetalen, investering in trainingscomplex) gaan ten koste van de kwaliteit op het veld. In plaats van de jeugd een kans te geven (tenslotte meerdere malen verkozen tot beste jeugdopleiding) komen meerdere breedteaankopen of op vrije transfer. Deze lopen de jeugd voor de voeten en leveren op termijn ook geen cent op (gezien het transferbeleid). Maak een keuze, communiceer die en leef ernaar. Bij sanering van de schulden was het duidelijk: eigen jeugd, resultaten komen later. Nu is de beker hetgeen alles verhuld. Van beleid is weinig sprake, in ieder gaval niet voor de volgers want het beleid wordt niet gecommuniceerd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    NickA +65
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:56
    ???? Minimaal 12 miljoen
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1403
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:57
    Makkelijk hoor om Boëtius nu tot zondebok te maken. Tegen Trecin uit de enige die dreiging had. Liet niet zoals de rest het hoofd hangen.

    Dan die rode kaart tegen De Graafschap. Natuurlijk kun je hem geven maar de scheidsrechters zijn wel opeens anders gaan fluiten. Dit gebeurde continue afgelopen seizoen en nooit kwam er zo snel een tweede gele kaart voor. Een scheids met stijl roept hem bij zich en geeft hem een standje zoals Kuipers bij Neymar deed. Dan maak je indruk. Maar dit was weer kinderachtig.

    En Feyenoord doet nu net zo stom als Boëtius deed. Alleen denken zij erover na. Denk eens andersom, deze jongen is gefrustreerd omdat zijn club te kakken wordt gezet door de Graafschap. Maar nee in plaats van die gozer te leren hoe ermee om te gaan is hij de kop van jut. Wakker worden bestuur! Boëtius is niet het probleem, deze slapzak van een trainer krijgt die kansloze selectie niet aan de praat.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:31
    Ayoub ging hem voor hoor. Precies hetzelfde alleen was toen die eerste kaart zwaar overdreven. Deze eerste gele was dik verdient.
    Vind ik leuk
    Steven77 +219
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:59
    Het feit dat Boëtius zich vrij genoeg voelt om zo'n onprofessionele houding aan te nemen zegt alles. ik vraag me af of er vanuit de selectie corrigerend wordt opgetreden?

    Vilhena heeft echt een transfer verdiend. Was afgelopen jaren een steunpilaar. Wel minimaal 15m, is redelijk marktconform voor een international met een contract tot 2020.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:29
    Je bent de komma vergeten denk ik.
    Vilhena is max 5 mio.
    Vind ik leuk
    Steven77 +219
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:54
    5m voor een international van ik meen 22 met nog een contract tot 2020?

    Probeer je leuk te zijn? Grapjas.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:41
    Nee ik meen het. Ik vind Vilhena niet meer waard.
    Vind ik leuk
    Steven77 +219
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:45
    Ok dat kan. De verhoudingen liggen echter anders. Ook voor Vilhena.

    Ik verwacht overigens niet dat Eintracht (gezien hun transferverleden) meer dan 10m gaat bieden.
    Vind ik leuk
    Nar +555
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:06
    Waarop baseert Feyenoord die miljoenen dan? 1x kampioen en voor de rest matige prestaties. Ik denk dat ze hem eerder haddden moeten laten gaan. Boetius is klaar met voetballen denk ik. Als zelfs je jeugdliefde je niet meer wilt hebben. Luigi Bruins 2.0 in de maak?
    Vind ik leuk
    ritje +341
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:17
    hallo, Boetius mag weg? Ja van van Bronchorst Hij is bezig zijn eigen falen in te dekken! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Steven77 +219
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:48
    Te makkelijke conclusie. Ik geloof niet dat Gio de slechte prestaties wijt aan een enkele speler. JPB is echter een wel heel typisch voorbeeld van de sfeer binnen de selectie. Ik vraag me oprecht af hoeveel spelers deze crisis erg vinden. Ze krijgen hun knaken toch wel.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2245
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:22
    Boëtius???? Welke club zou hem willen hebben?? Ik denk dat van Geel geld toe moet geven om hem kwijt te raken. Misschien iets voor twente?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:23
    Oh dus je kunt nog wel spelers kopen of huren naar Engeland maar de Engelsen zelf mogen niet meer kopen of huren.
    Vind ik leuk
    rinirat +2938
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:33
    Vilhena moet gewoon weg.
    Boetius reageerde in emotie,dat is normaal bij voetbal en moet nu naar de uitgang.
    Feyenoord zoek een slachtoffer op de makkelijke manier.
    Die jongen is beter dan Larson,geef hem een boete.
    Vanavond had hij er echt wel gestaan.
    Het falen van trainer en manager dat is triest weer 6 blessures......
    Dan stuur je boetius gewoon weg sukkels.
    Vind ik leuk
    Krav +153
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:06
    200% mee eens. Had de scheids niks gedaan dan was er nu niks aan de hand geweest. Het is een excuus zoeken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    Rond de 4-5M zal Vilhena wel opleveren. Of er nog een club in Boetius trapt, moet ik nog zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:27
    Ja, als je Fer kunt halen zeker. Hardloper wisselen voor voetballer
    Vind ik leuk
    rinirat +2938
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:19
    Fer komt echt niet vergeet dat maar.
    Vind ik leuk
    Krav +153
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:05
    Poepoeh. Wat een ramp zeg van boetius.

    Natuurlijk is het stom. Maar als de scheids het bij een waarschuwing had gelaten, was er ineens niks aan de hand.

    Wanneer kan gio of van gastel eens op zoek naar een andere werkgever. Want2 x verliezen en geen vooruitgang in voetbal vind ik erger
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:07]
    Vind ik leuk
    Tictac +100
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:22
    Prima keus om hem te dealen; motivatie is weg, lekker laten gaan. Prima speler voor Championship of Franse middenmoter.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:34
    Vilhena, kunnen we nu niet missen eigenlijk! ( erg genoeg om tot die constatering te komen) Maar gezien het feit dat hij bijgetekend heeft en daardoor Feyenoord een transfersom eraan over houd, kan en mag je dit niet weigeren. Tja JP was middelmaat toen hij wegging, is dat nog steeds en het zal nooit meer worden. Wat betreft van Geel die heeft zich staande gehouden dankzij Koeman, Kuyt en een paar Lucky shots (Pelle etc). Daar houd het wel een beetje op en om dan met Fer aan te komen als potentiële vervanger......stemt te denken!
    Vind ik leuk
    Patje41 +927
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:35
    Boetius gedraagt zich als een aso omdat hij weg wil, zonder wangedrag laat feijenoord hem niet gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:33
    als hij echt weg wil beter doen tegen goed bod anders hebbie er nog 1 lopen met de P. in z'n lijf jammer dat wel maar niets&niemand is groter dan FEYENOORD.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5001
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:55
    Zou Vilhena niet iets voor Psv zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:32
    Vilhena is wel meer waard dan 1/2 echt wel 5/6 maar ik gok dat feyenoord minimaal 10 wil, grappig om te zien dat feyenoord als hun geld meteen weer uitgeven, als er geld binnen komt.

    Oftopic: ik hoop dat feyenoord vanavond met een gepast antwoord komt en die slowaken met 5-0 naar huis sturen dat zou de enige gepaste reactie zijn na afgelopen week.

    En even over larsson wat is er met die gozer gebeurd, speelde bij heereveen vrij aardig. Ik denk echt dat als hij bij psv of ajax had gespeeld hij wel uit de verf was gekomen. Puur omdat feyenoord heel ander voetbal speelt dan de bovenstaande clubs.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:58
    Waar baseer je op dat Feyenoord "hun geld meteen weer uitgeven, als er geld binnen komt"?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33419
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:40
    Lekkere bende weer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws