Verbazing over 'lieve, nette' Boëtius: 'Hij was juist geduldig en begripvol'

    Verbazing over 'lieve, nette' Boëtius: 'Hij was juist geduldig en begripvol'

    donderdag 16 augustus 2018 om 09:28

    Ruben Schaken heeft met de nodige verbazing gekeken naar het gedrag van zijn oud-ploeggenoot Jean-Paul Boëtius. De buitenspeler van Feyenoord liep tegen De Graafschap tegen een oliedomme rode kaart aan en is door trainer Giovanni van Bronckhorst uit de selectie gezet.

    "Ik heb 3,5 jaar met hem gespeeld, maar nooit dit gedrag bij hem gezien. Er moet een reden voor zijn. Misschien iets in de privésfeer, misschien is-ie ergens over gefrustreerd", aldus Schaken in gesprek met De Volkskrant. Volgens Schaken is Boëtius een lieve, nette, gelovige, ijverige jongen. "Hij was juist geduldig en begripvol als hij een keer op de bank zat. Bleef hartstikke nuchter en vrolijk. Ik heb me doodgelachen om die gozer."

    De buitenspeler pakte in de eerste competitiewedstrijd tegen De Graafschap twee gele kaarten achter elkaar en is al voor de tweede keer dit seizoen uit de selectie gezet. Trainer Giovanni van Bronckhorst kondigde woensdag al aan dat het 'een moeilijk verhaal' zal worden voor de eenmalig Oranje-international. Schaken weigert om Boëtius op te geven. "Hij moet gewoon heel snel een grote jongen worden, ook mentaal", besluit hij.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31354
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:30
    Ik zie een carrière als Personal Coach weggelegd voor Ruben Schaken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:32
    Nathan Rutjes als back-up, als hij hem niet positief kan krijgen..
    Vind ik leuk
    Koeroe +12454
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:39
    Nathan Rutjes is een parodie op zichzelf. Vroeger een losgeslagen gek op t veld en er buiten. Kankers vlogen je om de oren en nu weg gezet als mr positivo. Kan er alleen maar om lachen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    Dan Isimat maar doen als Mr. Positivo?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12454
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:12
    Ik keur m goed
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:51
    Had schaken het in zijn boek niet over Boetius en die kapper?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12454
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:57
    Heb t boek van Schaken niet gelezen haha. Schaken is zon speler waarvan ik elke x weer huilbuien kreeg als ik hem in de opstelling zag staan. Het leek nog wel wat toen pelle letterlijk alles in kopte wat voor de goal kwam maar verder was t een drama haha
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:01
    Ik vind het wel jammer. We weten dat er homoseksuele Feyenoord spelers zijn, maar toch komen ze er anno 2018 nog steeds niet voor uit. Heel erg jammer vind ik dat.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12454
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:25
    Stonden er zondag 11 opgesteld ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:54
    Wie, ow die met dat vleddig lang matje in zijn nek , de dorpsgek van Kerkrade die het voetballend niet kon brengen en het op zijn manier doet, nee dat gaat het niet worden
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:35
    Haha

    Ik denk dat die jonge gewoon teveel geld heeft verdiend waar hij niet mee om kan gaan en denkt dat ie beter is dan hij echt is..bij ajax waren kishna en El ghazi ook van deze types
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:36]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    Ja als je niks van het wereldje snapt is dat echt een steekhoudend verhaal.
    Vind ik leuk
    krul +165
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    jij blij met die paar rrugge waar je in de maand voor moet zweten xd
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    Heb wel wa meer jochie
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    Allemaal aannames.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    Zelf hun aannames waren slecht inderdaad
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Zo ook de aanname dat de scheids geen 2de gele kaart geeft voor sarcastisch klappen.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:20
    Hahaha 👍
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +192
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:06
    Keertje op stap met helder en hij is weer normaal 😀
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Ja klopt en hij begint gelijk bij het moeilijkste project
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:30
    Nog een knuppel in het hoenderhok
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:31
    Wat het Zwitserse leven met een persoon kan doen..
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:52
    Niet echt het Zwitserleven gevoel.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:32
    Gaap, geen Vitesse nieuws, die speelt volgens mij ook vanavond?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:38
    Wie?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9080
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:41
    Bazel
    Vind ik leuk
    Dutchies +541
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:57
    Met een S
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:17
    ;-)
    Vind ik leuk
    AVDV +244
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:13
    Wat basel je nou?
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:52
    Wat basel je nou....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:02
    Sorry maat, had je opmerking niet gelezen, voor ik hem plaatste.. 2 zielen 1 gedachte😁
    Vind ik leuk
    AVDV +244
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    Haha ik ook
    Vind ik leuk
    Vak-T +479
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:25
    Haha zelfde humor...
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2283
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Zag net wel Helmond voorbij komen ;).
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
    Wat Basel je nou😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
    Tuurlijk heeft hij Feyenoord laten vallen, maar ik vind, dat Feyenoord hem ook wel laat vallen op dit moment. Ook heel zwak, dat ze naar buiten laten komen welke straf hij gehad heeft.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3805
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    Tja, aan de ene kant begrijpelijk van Feyenoord, aan de andere kant: Larsson bakt er ook geen fuck van. En ze hebben niemand anders of is er een goede jeugdspeler op die positie?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:53
    Nee, Feyenoord kan zou bij het oud vuil, afgelopen over............
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    Feyenoord heeft het toch telkens over een talent genaamd Toure?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2785
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:31
    Touré is rechtsbuiten. Sinistera ook volgens mij, maar kan ook op links.
    Ik zou hem vanavond wel willen zien ipv Larson.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:06
    Die is nog steeds niet fit, was lang geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    It ain't over till it's over.....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:20
    Ik ga er voor zitten, Hup Feyenoord !!!!!!! 8-3 moet makkelijk kunnen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:25
    Zou wat zijn zeg....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:31
    Alles of niets spelen, beetje de Bosz stijl.....alles naar voren en met een beetje geluk......
    Anders......? verlies je "so wie so"
    Feyenoord heeft niks te verliezen, dus gewoon verstand op nul, moet een peuleschil zijn daar...toch ?
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +166
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:23
    Je kunt wangedrag niet vergoeilijken omdat je onvoldoende alternatieven hebt. Boëtius zal zelf op z'n knieën om excuus moeten vragen en de belofte het te laten zien. Zo'n bizarre overtreding en dan zo brutaal reageren naar de scheids is te gek voor woorden, maar ook niet meer dan een moment.
    Dat Larsson niet tot bloei komt bevreemt me, bij Heerenveen viel hij op door een gave techniek en knap rendement. Waarom komt dat er in Rotterdam niet uit?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    heur es +490
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
    Misschien Mackaay eens onder de loep nemen. Boetius, Larsson worden niet beter alleen maar slechter. Bilal werd alleen maar slechter.

    Mackaay houd teveel van golf en is druk met zijn petjes te verkopen !

    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:42
    Mackaay voetbald toch niet meer?
    Vind ik leuk
    fr1963 +2785
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:34
    Spitsentrainer. Jorgensen heeft het het 1e seizoen uitstekend gedaan, na zijn blessures vorig seizoen beduidend minder. Berghuis is duidelijk wel vooruit gegaan.
    Vente heeft nog te weinig gespeeld om goed te kunnen beoordelen.
    De linkerkant is echt wel een zorgenkindje...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:32
    Oke, wist ik niet.
    Maar je kunt me toch niet wijs maken dat een (spitsen) trainer je slechter maakt dan dat je bent?
    Niet beter maken kan ik nog wel inkomen.
    Heeft dat ook niet met bepaalde instructies en opdrachten te maken van de hoofdtrainer?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5527
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
    Toch nog iemand die het voor Jean Paul opneemt. Er is altijd ééntje in je blijft geloven natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    Z'n mama vast ook....
    Vind ik leuk
    Leeuw +5527
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:02
    Dat zijn er dan 2.
    Vind ik leuk
    ritje +107
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
    hallo, Gianni heeft een zondebok gevonden, voor zijn eigen falen! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:08
    Gianni Romme?
    Vind ik leuk
    AVDV +244
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:17
    Nee Gianni İnfantino
    Vind ik leuk
    wimpert +144
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:32
    Jaja, dat is echt goed opgemerkt als je verder niets gelezen hebt en Gio niet kent. NOT! En verder...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:38
    Net of hij iemand heeft vermoord.
    Wat kunnen we in Nederland toch lekker aandikken.
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
    Volgens mij is dit een voetbal forum over topic Boetius. Wie hoor je over the top heisa maken?
    Meeste zijn gewoon goede reacties?
    Voetbal wordt overal aangedikt. In elk land. Voetbal is vermaak/entertainment. Daarom gaat er zoveel geld in om.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    Dit is niet de eerste topic over Boetius dacht ik zo.
    En lees hij was altijd zo lief 🤔.
    WTF? Dus omdat hij op zijn de handen ging klappen is er iers mis met deze gast?
    Voetbal is inderdaad vermaak en entertainment, maar als je daar een punt van maakt ben je echt niet goed.
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Wanneer je hierdoor met 9 man door moet als Feyenoord wordt het een punt (of je verliest er drie).

    Wanneer jou gevraagd wordt warm te lopen en je weigert dit dan wordt dat een punt.

    Verder komt de helft van de topics hier 4keer voorbij. Dat is geen nieuws.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31354
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    Je kunt je beter druk maken over de nieuwe vader aller Turken.... dat is pas een echte moordenaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:52
    He niks over mijn vader 😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    In slaap gevallen gisteren?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Nee wacht op bewijzen. Jij zei dat Özil dus geld zou geven aan leden van A.K.P. van Erdogan.
    Ik wacht nog op bewijsstukjes.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:09
    Je fantasie slaat weer eens op hol, dat heb ik nooit gezegd.
    Je bent wel een meester in het anderen woorden in de mond leggen he?
    Maar goed, kom maar evdn net jouw bewijsje waar ik zeg dat Özil geld betaalt aan de AKP, fantast!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    Daar begon jij over gisteren. Kom je nog met bewijzen of gaan we vanalles roepen.
    Of ga je mij voor alles uitmaken dat ik 2 brüürs van mij als avatar heb lieverd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:19
    Nee kom jij met bewijzen.
    Je liegt simpelweg.
    Ik spreek nergens over die zogenaamde gelden.
    Geef anders maar even heel duidelijk aan onder welk artikel, op welke dag en hoe laat.
    Zo ziet iedereen dat JIJ liegt over iets, of dat jouw fantasie een loopje met jou neemt.
    Jouw avatars vind ik beiden ontzettend kneuzen, dus zet lekjer neer wat je wilt, I don't care.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:25
    Erg he als je iets zegt en het niet kan bewijzen 😂😂😂.
    Was jij niet de geen die stukje tekst typt met dat Özil huis wilde kopen en dat als racisme zag en bla bla bla.
    Collega voetballers van Schalke en Madrid haden hierover al bericht aan de kicker?
    Ik wacht het wel af kerel 😘
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:31
    Waar schrijf ik dat Özil geld aan bepaalde turkse instanties betaalt?
    Je liegt en lult gigantisch uit je nek.
    Met zo iemand als jij wil ik niet eens praten!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
    Ik doe wel met je mee lieverd.
    Prachtig zoals jij niet met bewijs kan komen. Nogmaal ik doe wel mee lieverd en drink er nog 1 op jouw fantasie.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:25
    Je kunt simpelweg niks vinden fantast die je bent?
    Je roept maar wat.
    Dat noemt men onbetrouwbaarheid, net als kereltje op jouw foto!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:29
    Nee kab inderdaad niks vinden over wat je zegt. Over loonsverhoging dat dat racisme was over huis kopen dat dat racisme was en over wisselen dat dat racisme was.
    Je bent een topper dat je het zelf inziet dat ik daar niks over kan vinden lieverd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
    Je bent nog triester dan ik al dacht!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +579
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:55
    Jij bent er ook ingetrapt zie ik, er zullen er nog velen volgen ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9080
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    Ik had liever dat hij bij bassel was gebleven dan hadden we deze ellende wel voorkomen .
    Daar zaggen ze uiteindelijk ook in dat er niks nuttig in het vat zat.

    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    Mari +7593
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    Zie mijn posting gisteren (Ruben)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:40
    Wat lult die Ruben Schaken nou over een lieve, nette, gelovige, ijverige jongen? Die Boetius is net zo,n miskoop als die Bilal, dat had Ruben Schaken moeten zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
    Vreemde reactie, Schaken heeft het hier puur over hoe hij hem herkende als speler.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    Hij heeft het nu over gedrag
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:55
    Maar zijn gedrag naar Runen toe kan anders zijn als zijn gedrag naar Feyenoord toe, en dan kan de interpretatie van net gedrag ook nog eens heel erg verschillen, wat Ruben acceptabel vind kan Feyenoord onacceptabel vinden natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:03
    Schaken heeft het over hoe hij destijds in die 3,5 jaar boetius kende. Als blijkbaar een rustige jongen.

    Hij zegt niets over hoe hij nu is, of zijn functioneren bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:55
    maar Clasie is top.........die van Geel
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +415
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:47
    En Larsson
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:13
    Het leuke is dat hij is teruggehaald ! door van Geel ha ha wat een loser is dat toch...pfhhhh
    Vind ik leuk
    Friend +73
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:41
    Kan de weelde van het voorrecht om profvoetballer te zijn niet aan , helaas voor hem en Feijenoord !
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:41
    Het vervelende is dat Boetius al moeilijk kan omgaan met concurrentie. En nu keert iedereen zich ook nog eens tegen hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    Boëtius is niet eeens edn concurrent voor elke speler op zijn positie, die wel een bal 5 meter recht vooruit kan trappen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Ik snapte ook niet dat Feyenoord Boetius een contract aanbood. Vind hem ook tekort komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
    Toure is toch een groot talent Baileys, weet jij waarom hij geen kans krijgt?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:12]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:23
    Zeker een groot talent. Vind het ook jammer dat hij nog geen minuten krijgt. Sinisterra zal nu eerder een kans krijgen. En dan waarschijnlijk Mo El Hankouri.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:30
    Zijn ze daar bij Feyenoord nog serieus wat betreft El Hankouri?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:33
    Ja..........
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:37
    Ouch!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:40
    Haha. Vind het moeilijk om hem te beoordelen. Heb hem niet echt goed gevolgd bij Willem II.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:44
    Hij was daar niet zo goed. Mag hopen dat hij geen andere talenten blokkeert, denk dat ze hem het best nog eens kunnen verhuren..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:10
    Was lang geblesseerd en nog niet fit.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    Of er nu wel of geen reden is doet niet ter zake. Hij is prof en moet daarnaar handelen. Excuses tellen niet. Hoewel....bij Feyenoord is de excuuscultuur ongeveer uitgevonden.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:46
    Ongeachtvwat de reden mag zijn, hij komt simpelweg tekort voor dit niveau en dat breekt hem keer op keer weer op.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:47
    Privé en zaken gescheiden houden.
    Anders onwerkbare situatie's.
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:51
    Boëtius is gewoon talent af... toen hij 18 was, verwachtte niemand iets van hem. Kon hij frank en vrij spelen.. nu moet hij laten zien dat hij volwassen is, speelt hij met opdrachten en blijkt hij de druk niet meer aan te kunnen. Die jongen moet naar de psycholoog...

    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Nou Ruben dan is er toch iets mis met jouw inschattingsvermogen van mensen. Toen Boëtius, knder Ruttens bewind, op de bank kwam te zitten werd het een hele rel. Hij wilde ineens veel meer salaris en anders ging hij weg. Rutten had het destijds dus al goed gezien. Boëtius was het niet waard. Vilhena werd toen meegetrokken door zijn vriendje, amar die heeft inmiddels schoon schip gemaakt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    Hup Clasie
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:58
    Gast ben jij echt zo dom?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
    Ruben vergelijkt hem denk ik een beetje met hoe hij zelf was, dus dan is Boëtius inderdaad wel netjes.
    Ruben lag elk weekend weer een ander wijf te pompen en daar is op zich niks mis mee natuurlijk, behalve als je net als Ruben nog kinderen en je vrouw thuis hebt zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    Jij kent Ruben persoonlijk?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12765
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:48
    Nee, maar Ruben heeft een eigen biografie en in dat boek vertelt Ruben uitgebreid over hoe vaak hij vreemdging en op welke manier hij dat verborgen hield voor zn vrouw.
    En het allermooiste is nog dat Ruben de schuld geeft aan het voetbalwereldje, omdat je als profvoetballer veel verleidingen hebt. Dus het komt niet doordat hij zelf een vieze leugenaar is die niet trouw is aan zn vrouw en liever met andere wijven gaat rommelen, maar het komt echt door dat voetbalwereldje.
    Elke profvoetballer doet dit natuurlijk, maar daar kunnen ze niks aan doen dat komt allemaal door dat voetbalwereldje..... logisch toch?
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:55
    Soms moet je gewoon even Zwitserland zijn, Boëtius.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7755
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:06
    Neutraal zijn, je bek houden en je geld tellen?
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    En genoegen nemen met de bank.;)
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1277
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
    Gewoon een overschatte speler geeft gelijk de ambitie weer als je hem voor Elia haalt. Van Geel koopt de laatste 2 jaar alleen maar middelmaat. Voor mij als Ajax fan gelukkig maar wanneer gaan ze zijn functioneren daar eens onder de loep nemen
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:07
    Nou beste Ruben, in Rotterdam zijn ze wel uitgelachen om Boetius. Het gaat er niet om of je ief bent voor je moeder en de hele dag de grapjas uithangt. Je moet gewoon presteren en je niet als een klein kind gedragen. Als je al bij verschillende clubs hebt gefaald en dat op je 23e nog niet door hebt, ben je niet geschikt voor topsport. Ga lekker bij de amateurs de idioot uithangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:08
    Sinds zijn boek kan ik schaken niet meer serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:09
    Hoe kan schaken nou wat inschatten. Hij was toch alleen maar aan het rond neuken?
    Vind ik leuk
    LIO7 +969
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    Dat doet ie normaal nooit!
    Vind ik leuk
    Ray1980 +1
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
    Nederlandse Turk,

    Je bent een misselijk mannetje!!!!!
    Vind ik leuk
    Moep Huys +11
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    Een keer houdt het op
    Met geduldig zijn
    En als je steeds maar wordt gewisseld
    Omdat andere gebeseerd of schoring heeft
    Krijg je niet echt het vertouwen van de trainer
    Dat na de tweede gele applaus gaaf aan de scheids
    Is zeker niet goed
    Vind ik leuk
    Romo +623
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:35
    Met meerdere spelers botert het niet met Gio
    Botteghin Berghuis Boëtius Vermeer
    Ik ben nooit voor de de makkelijkste weg om.een trainer te ontslaan maar mss is het nu toch tijd voor een andere trainer
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:48
    Mischien kan Dirk met hem praten, Dirk kan alles volgens het Boek van Dirk.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +415
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:45
    Nou Ruben, JP word geen grote jongen. En hij is inderdaad een grote grap! Was middelmaat, is middelmaat en zal nooit meer worden!
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:29
    De druk op Feijenoord is immens nu natuurlijk. En dan kan je gekke dingen doen, ook v Persie had frustraties, elke speler wil natuurlijk winnen.
    Maar als ze nu eens begonnen met elkaar te helpen door superscherp te zijn, dan kan het zich nog best omdraaien.
    Toch vind ik dat Feijenoord 2 linksbuitens moet halen, die Avdijai was een optie geweest maar al weer te laat dus, die gaat gratis naar Willem II.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29449
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:34
    Boetius is klaar.
    Vind ik leuk
    Horas +545
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:22
    Was Schaken niet die nitwit die een Bogarde-achtig, homofoob boekje had laten schrijven?
    Vind ik leuk
    Horas +545
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:33
    Opkrassen met die kleuter.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:46
    Geen man overboord probeer Vincent Jansen maar te huren
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbazing over 'lieve, nette' Boëtius: 'Hij was juist geduldig en begripvol'