Feyenoord-uitdager meldt zich: 'Uitgesproken dat we voor plaats drie willen gaan'

    Feyenoord-uitdager meldt zich: 'Uitgesproken dat we voor plaats drie willen gaan'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32

    Maikel van der Werff denkt dat Vitesse dit seizoen een gooi kan doen naar een plek in de top-drie. De 29-jarige verdediger heeft de selectie inmiddels aardig kunnen taxeren en is enthousiast.

    "Ja, niet alleen qua voetbal, maar ook wat mentaliteit betreft", zegt Van der Werff tegen Voetbal International. "Er zijn nogal wat goede spelers vertrokken, maar ik heb het idee dat we er niet zwakker op geworden zijn. Die Bero is echt een beest op het middenveld, die geeft 150 procent. Met Pasveer hadden we al een goede keeper, maar nu zie je dat Eduardo ook meteen rust uitstraalt en niet voor niets international is geweest."

    "En vergis je niet, er zijn nog veel jongens van vorig jaar, hè", vervolgt Van der Werff. "Zo'n Foor staat nu ook geweldig te ballen op het middenveld. Ik zie niet voor wie wij bang zouden moeten zijn. De kunst is dit seizoen eens niet zoveel punten tegen de wat kleinere ploeg te laten liggen."

    De komende weken wachten eerst serieuze testen tegen sc Heerenveen, AZ en Ajax. "Laat maar komen, we hebben intern met de jongens uitgesproken dat we voor plaats drie of vier willen gaan. Ja, dan val je ook Feyenoord aan, is AZ toch ook gelukt vorig seizoen?"

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
    Is het momenteel zoveel moeite dan om Feyenoord van plek 3 af te houden?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Hehehehe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:49
    de concurrentie voor de 3e plaats is dusdanig toegenomen dat het een tactisch steekspel wordt. alle drie de kandidaten hebben er al voor gekozen om het Europese voetbal op te offeren voor een kans op de 3e plaats.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
    Haha, als je het toch zo zou opofferen waarom dan vechten om plek 3?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:29
    1) voor de ranking op basis waarvan de tv gelden worden verdeeld
    2) voor het Europees voetbal. Met wat geluk kom je in de poulefase terecht. Overwinter je ook nog krijgt die ploeg een vette premie van de UEFA.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1051
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:20
    Tja, we hebben Feijenoord zien spelen, denk dat ze überhaupt geen concurrent zijn van Vitesse of AZ. Ik ben me echt het lep-lazarus geschrokken van dat team, zo slecht en ik vraag me echt af hoeveel credit Gio en van Geel hebben? ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    En toch gaat Feyenoord kampioen worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:16
    Ook jou spreek ik nog wel na 34 wedstrijden.......
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1051
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:37
    Estudiantes70, laten we hopen dat ze beter gaan draaien, maar vooralsnog heb ik weinig fiducie in fit Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:23
    4 wedstrijden zegt mij echt nog niets, en dan wil ik het nog niet eens hebben over het grote aantal blessures. Dus vandaar mijn reactie .
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:05
    Hooguit dus optie 1 en dat zijn een paar centen meer...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
    Voor de subtoppers zijn dit grote bedragen. Voor Ajax, PSV en Feyenoord een leuke bijdrage.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2541
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:27
    Ik zie Feyenoord eigenlijk nog wel hoger eindigen als plaats drie! Als Psv en Ajax de CL groeps fase halen, dan gaat dat een hoop punten kosten in de eredivisie!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    Gelukkig spelen Ajax en PSV dit jaar EU voetbal, dat scheelt een paar punten en geblesseerden.
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +514
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:20
    Daarom moet dat coëfficiënt ook per team zijn en niet per land. Plaatsing bepaald het hoogste coëfficiënt of je voorrondes speelt of niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:27
    Als jij dat wil, waarom niet?
    Vind ik leuk
    Luiehond +1956
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:02
    Ze moeten het maar laten zien dan! Zondag naar heerenveen waar ze vaak wel winnen. Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:28
    Feyenoord volgende week. Raar dan. Niet echt lekker voor Heerenveen dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:45
    Zondag naar Heerenveen? Mag het ook zondag thuis tegen Excelsior zijn?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5362
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
    Heb je het niet gelezen dan?
    Excelsior werkt voortaan haar thuisduels in het Abe Lenstra stadion af.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11
    Kunnen ze gelijk oefenen voor een elf stedentocht die er nooit meer komt.....;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:12
    Dat mochten de Heerenveensupporters willen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11
    Ik schreef volgende week, dacht ik.
    En tegen wie moet Feyenoord dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
    Heerenveen uit.......Toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:23
    Dat dacht ik ook.

    Dus ...
    Heerenveen-Vitesse
    Heerenveen-Feyenoord

    Achter elkaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:15
    Ik denk dat wij met ons azc team echt nooit boven Feyenoord gaan eindigen. Die Werff is een zwakke schakel in onze ploeg, liever zie ik op zijn plek nog een buitenlandse speler want dan verstaat niemand elkaar nog
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:35
    Het is toch triest dat je dit als Feyenoord supporter moet zeggen? Ik heb echt respect voor jou dat je er zo droog op kan reageren.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4570
    donderdag 23 augustus 2018 om 18:47
    Alles voor de likes he pik. Je Amsterdamsche vrienden waarderen je enorm.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 19:20
    Allemachtig man, je reageert op een bericht van bijna een week geleden? Heb je onder een steen gelegen of? Jaaaaaaaaaaaa, alles voor de likes en inderdaad waarderen mijn Amsterdamse vrienden mij enorm. Maar om op die like,s terug te komen, waarom dan geen like van jou?
    Vind ik leuk
    La Luz +593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
    Dan moeten ze jou toch op de bank/tribune gaan zetten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Hoezo? Hij speelt namelijk erg sterk afgelopen wedstrijden
    Vind ik leuk
    La Luz +593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:51
    Je gaat me toch niet vertellen dat die beste man kan voetballen hé????? Hij heeft het uiterlijk van een amateur kooivechter, nu is daar niets mis mee, maar zo voetbalt hij ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
    Ja, dat moeten ze zeker, en reken dan maar dat ik publiekelijk de Pleuris uit laat breken.
    Vind ik leuk
    La Luz +593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:49
    Ik had het over onze vriend Maikel van der Werff haha, niet dat ze jou op de bank/tribune moeten zetten ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:51
    Haha, sorry ik had je bericht helemaal verkeerd begrepen. Bedankt voor de uitleg.
    Vind ik leuk
    La Luz +593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:59
    Geeft niet hoor, staat er soms ook erg onduidelijk. Ben wel erg benieuwd wat er had gebeurd als ze jou op de Fnoord bank hadden gezet uit bij Trencin ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:24
    Dat zal ik je maar niet vertellen als ze mij op die bank hadden gezet, maar ik had wel als eerste die Martin van geel en die van Bronckhorst het stadion laten verwijderen.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
    Wie zegt dat Feyenoord vierde word man man man,
    Vind ik leuk
    pos +8758
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
    Feyenoord is al jaren niet meer als 3e geeindigd. Zeg dan gewoon dat je AZ van plek 3 af wil houden. Nu slaat het nergens op.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    De laatste 3 jaar 1 keer buiten de top 3 gevallen. Niet heel gek wat hij zegt toch? PSV en Ajax mag je wel hoger inschatten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:03
    Feyenoord.
    Vanaf het seizoen 2000/2001 tot nu:
    1x 1e
    2x 2e
    4x 3e.

    Dus in 18 seizoenen 7x top 3. Vrij mager dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:14
    Wow dit wist ik niet... Dit is wel triest eigenlijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:15
    Ja toch?

    Dus waar steeds alle hosanna vandaan komt, is mij een raadsel. De mensen zijn nu teleurgesteld, maar waarom?

    Gio: 1e, 3e, 4e.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:21
    Gio is eigenlijk gewoon een meesterbrein! ;)

    Ben het wel met je eens. Het materiaal is gewoon niet goed genoeg kan de coach niet zoveel aan doen. Ik denk dat vooral Van Geel hopeloos heeft gefaald. Ik heb een paar Feyenoorders dat hier horen zeggen met goede argumenten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:25
    Van Geel koopt heus geen spelers alleen hoor. Ik vind van Geel het nog steeds wel redelijk goed doen.
    Als er niemand geblesseerd was geweest, dan was dit niet gebeurd.

    En dat denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:31
    Toch met een budget van bijna 70 miljoen en dan bijna alleen maar spelers van niveau subtop/middenmoot van de ED als Bilal, Diks, Ambrabat, Boëtius, Van der Heijden, Tapia etc etc. Ook totaal geen scouting! Ik vind dat wel echt wanbeleid!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:20
    Maar van Geel zit ook wel in een periode, dat elke club de hoofdprijs vraagt.

    Haps, Vermeer, Botteghin, Jørgensen, Berghuis, Larsson, Tapia, Ayoub, Elia. Vond ik best begrijpbare aankopen. De jeugd krijgt een kans. Vente, Nieuwkoop, Bijlow, Van Beek, Kongolo, Vilhena, Karsdorp.

    En daar zitten dan een paar mislukkingen tussen, dat heeft Overmars ook. United ook.

    Dat kan toch? Tussen goed kunnen voetballen en in de Kuip goed voetballen, daar zit een verschil tussen. Dat heb ik de afgelopen 40 jaar al meegemaakt. De grootste dramaspelers heb ik gezien. Nu valt het best wel mee, gemiddeld genomen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:33
    Vind ik allemaal matige aankopen, wat ook allemaal spelers zijn die iedereen in Nederland kent. Ze hebben totaal geen scouting. Ajax kan gewoon de beste speler in de ED halen voor 4,5 miljoen in Argentinië (Tagliafico), wat ene geweldige speler is dat en zo weinig geld... Dat zou Feyenoord ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:40
    Vind jij Tagliaficio zo goed dan, dat hij helemaal uit Zuid Amerika moet komen?

    Wat zijn bij Ajax dan goede aankopen geweest?
    Noem er eens 3, om te beginnen.

    Het blijft allemaal ere divisie nivo, of zoals Sanchez ... maar die is dan gelijk weer weg.

    Je kunt dan beter een lager nivo kopen, en die wel 3 jaar blijven.
    Zo denk ik dan.

    Als Feyenoord kompleet is en blijft, dan spelen ze mee om het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:46
    Sánchez, Tagliafico en Neres. Ik weet dat Neres miss wel een beetje duur is, maar wel een zeer goede speler.

    En Tagliafico is echt heel goed! Zat aan de van het stadion waar Tagliafico speelde en dat was fantastisch! Kleine speler, maar zo sterk in de duels. Heeft geloof ik geen een keer een duel verloren sinds hij bij Ajax zit zowat..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:52
    Ik heb ook wel eens op hem gelet, maar toen viel het niet mee. Vooral meevoetballend /aanvallend.

    Hij combineert weinig. Gaat weinig diep.

    Maar hij kan ook uit vorm zijn geweest en nu in vorm. Ik vind het raar om een back te kopen, laat staan een buitenlander.

    Neres ... ja / nee. Erg wisselend.


    En wat deed Tadic de hele tijd op links. Hij liep Neres in de weg.
    En rechts liep niemand.(Ziyech).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:03
    Neres op rechts is een hele goede speler. In de eerste seizoenshelft onder Keizer de beste speler van de ED en daar was het over grote deel wel mee eens!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:42
    Denk dat de strijd om de 3e plek een mooie gaat worden nu met Vitesse erbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
    Vitesse. Rest my case.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
    Motion denied.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    😉
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
    Hehe, dat gemak waarmee Feyenoord automatisch als nummer drie of vier wordt genoemd. Tuurlijk, o.b.v. Trencin en De Graafschap én het spel niet meer dan terecht.

    Maar als PSV en Ajax echt Europees gaan spelen, dan zie ik hen echt nog wel onnodig punten verspelen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Precies, bovendien zit er kwalitatief niet veel verschil tussen de selecties van PSV en Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1747
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Gaap........
    Vind ik leuk
    ElStylisto +424
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Niet raar toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Geen onredelijke of onhaalbare doelstelling! Gá ervoor mannuh!!!
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2590
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Alleen is AZ verder dan die 2 clubs ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +10295
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Verder vanuit Utrecht ja ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
    Feyenoord of PSV. Mensen beoordelen Feyenoord veel te snel als minste van de drie.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Allemaal gokwerk Cheat. Laten we het competitieverloop even afwachten, een voorspelling kan nog wel drie keer een misrekening worden terwijl die aan het eind gewoon weer klopt (of niet natuurlijk).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
    Eens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:31
    "Feyenoord of PSV. Mensen beoordelen Feyenoord veel te snel als minste van de drie."

    tellen is niet helemaal je ding of wel?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:49
    Volgens mij wel.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:00
    Je begrijpt me verkeerd, V/D Werff heeft het in dit artikel over Feyenoord als nr. 3 van het rijtje topclubs. Hij ziet Feyenoord dus als de minste van de 3. Ik corrigeer hem door te zeggen dat het Feyenoord of PSV is dat nr. 3 wordt.

    Begrijpend lezen is ook een vak.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:02
    jaja ...ze blijven geel en krom hoor , hoe lang je ook lult
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:03
    Jaja is je PSV-maatje, met een gedeelde Ajax-obsessie.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:46
    Ik hoop voor hem dat zn playstation niet uitvalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:49
    "Feyenoord-uitdager meldt zich" Nietszeggende opmerking. "NAC-uitdager meldt zich" had er net zo goed kunnen staan. Zoals F nu speelt...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
    Nee, als je dat stelt dan mis je het punt.... tenzij je met de F eigenlijk een V bedoelde....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Van der Werff verkondigd onzin. Dat hadden we misschien wel kunnen redden als we ons centrale duo van vorig seizoen nog hadden gehad. Want wat er nu staat is drie keer niks, alleen Clark-Salter kan nog beter worden.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Is een mooi streven, maar er zijn meer kapers op de kust.
    Een extra cv zou vooral welkom zijn, want centraal achterin is het wel een probleem als de schorsingen en blessures komen dit seizoen. Werff en Clarke-Salter doen het overigens wel aardig tot nu toe.
    Voorlopig hou ik het gewoon op de top 5, maar ik laat me graag verrassen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Is goed Maikel.... succes jongen....
    Vind ik leuk
    torinofc +374
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
    Feyenoord met Gio wordt 5e dit jaar
    Vind ik leuk
    fr1963 +3086
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:52
    Ik hoop dan inmiddels zonder Gio. Tijd voor een echte trainer.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
    Dat is tog geen probleem met zulke zeer slechte voetballers bij feijenoord ,4e plek is zelfs een vraagteken voorze.Nee Martin fantastise aankopen je hebt het weer goed voorelkaar .Al krijgje 100 miljoen dan presteerje het nog om beneden peil binnen te halen ,we kunnen weer trots zijn op jouw aankopen.Een grotere flapdrol bestaat er niet innederland bij ajaks of psv hadden ze jouw al heellanggeleden op de markt aan de binnenrotte gezet.Maar dat kan niet want dat gaat tegen de plannen van meneer Hoetmer in, de president van feijenoord.plek 5 of 6 dit jaar dat vinden zij fantastis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:09
    "Al kreeg van Geel 100 miljoen."

    Dat zul je dus nooit weten, misschien over 3 a 5 jaar. Hopelijk.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:11
    Ik hoop dat ik het nog meemaak ;-))
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:14
    Dat zou voor de verandering wel eens leuk zijn idd.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9421
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:50
    Goed verhaal!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
    Ik denk dat Vitesse, AZ en Utrecht gewoon voor plek 4 gaan strijden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
    Zou zomaar kunnen, maar dan moeten ze vd Werff zo min mogelijk opstellen.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:01
    Waar het publiek mee zit en hoopfull zijn daar liggen ze daarboven bij feijenoord nog geen minuut van wakker.Uit sarcasme zou ik willen lachen omze ,maar ook dat krijg ik nog niet eens voorelkaar zo zielig en onzakelijk zooitje is het.Waar Gudde zo zijn best voor gedaan heeft word nu weer teniet gedaan door zijn grote vriend M.v.Geel.en zijn baasjes boven hem want ik dat voor het grote deel dat daar knoop zit.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:04
    Men zou uit protest niet meer naar feijenoord moeten gaan een poosje zo dat zij zelf is in de spiegel moeten kijken.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5355
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:05
    ‘Met pasveer hadden we al een goede keeper’

    Hahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08
    Haha voor plaats 3 nog wel. Dromen mag maar dan moet het echt veel beter dan die 2 wedstrijden tegen Fc Basel. Ze kunnen zich beter richten op plaats 5/6 .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08]
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08
    Vitesse gaat het niet worden hoor.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
    Gaat misschien lukken Maikel, maar dan absoluut niet met jou in de ploeg.
    Vind ik leuk
    John M. +4765
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:33
    Als beide clubs spelen als gisteren wordt het eerder een strijd om het linker rijtje tussen die twee. Dan is de derde plaats veel te hoog gegrepen.
    Vind ik leuk
    remakil +5921
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
    Plaats 3 zit er niet in voor Vitesse. Achterin zijn ze veel kwaliteit kwijtgeraakt en op het middenveld missen ze de creativiteit van Mount. Daarbij valt Vitesse jaarlijks in het voorjaar ver terug. Ze zullen om plek 5 en 6 spelen, want AZ en Utrecht zijn gewoon verder en Feyenoord zal zichzelf nog wel hervinden...
    Vind ik leuk
    Wouter018 +225
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:22
    Met Vd Werff in de basis wordt je zeker geen 3e!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    Vitesse hoiguit 5e. Elk seizoen gaan ze voor top 3 en wordt het uiteindelijk 5 of 6.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:51
    Dat gaat ze wel lukken. Waarom ? Omdat bij Feyenoord er geen systeem inzit geen vaste patronen geen verrassingen en geen killers. De trainer pakt prijzen ja dat is waar. Maar als je niet doorpakt en spelers niet doorselecteren en slechtere spelers aantrekt is het normaal dat je niets gaat presteren. Clasie is geen schim van hoe hij 3 jaar terug was. Ligt dat aan hem ? Gedeeltelijk. Maar Feyenoord neemt hem terug en stelt hem op terwijl je ziet dat hij niet fit is en te dik. Het klopt gewoon niet !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws