Feyenoord-uitdager meldt zich: 'Uitgesproken dat we voor plaats drie willen gaan'

Feyenoord-uitdager meldt zich: 'Uitgesproken dat we voor plaats drie willen gaan'

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 15:32vr 17-08-2018 om 15:32

Maikel van der Werff denkt dat Vitesse dit seizoen een gooi kan doen naar een plek in de top-drie. De 29-jarige verdediger heeft de selectie inmiddels aardig kunnen taxeren en is enthousiast.

"Ja, niet alleen qua voetbal, maar ook wat mentaliteit betreft", zegt Van der Werff tegen Voetbal International. "Er zijn nogal wat goede spelers vertrokken, maar ik heb het idee dat we er niet zwakker op geworden zijn. Die Bero is echt een beest op het middenveld, die geeft 150 procent. Met Pasveer hadden we al een goede keeper, maar nu zie je dat Eduardo ook meteen rust uitstraalt en niet voor niets international is geweest."

"En vergis je niet, er zijn nog veel jongens van vorig jaar, hè", vervolgt Van der Werff. "Zo'n Foor staat nu ook geweldig te ballen op het middenveld. Ik zie niet voor wie wij bang zouden moeten zijn. De kunst is dit seizoen eens niet zoveel punten tegen de wat kleinere ploeg te laten liggen."

De komende weken wachten eerst serieuze testen tegen sc Heerenveen, AZ en Ajax. "Laat maar komen, we hebben intern met de jongens uitgesproken dat we voor plaats drie of vier willen gaan. Ja, dan val je ook Feyenoord aan, is AZ toch ook gelukt vorig seizoen?"

Plaats een reactie

vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
Is het momenteel zoveel moeite dan om Feyenoord van plek 3 af te houden?
Vind ik leuk
Il Gordo +21327
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
Hehehehe.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:49
de concurrentie voor de 3e plaats is dusdanig toegenomen dat het een tactisch steekspel wordt. alle drie de kandidaten hebben er al voor gekozen om het Europese voetbal op te offeren voor een kans op de 3e plaats.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3418
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
Haha, als je het toch zo zou opofferen waarom dan vechten om plek 3?!
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:29
1) voor de ranking op basis waarvan de tv gelden worden verdeeld
2) voor het Europees voetbal. Met wat geluk kom je in de poulefase terecht. Overwinter je ook nog krijgt die ploeg een vette premie van de UEFA.
Vind ik leuk
Cruijfffan +1360
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:20
Tja, we hebben Feijenoord zien spelen, denk dat ze überhaupt geen concurrent zijn van Vitesse of AZ. Ik ben me echt het lep-lazarus geschrokken van dat team, zo slecht en ik vraag me echt af hoeveel credit Gio en van Geel hebben? ...
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:16
Ook jou spreek ik nog wel na 34 wedstrijden.......
Vind ik leuk
Cruijfffan +1360
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:37
Estudiantes70, laten we hopen dat ze beter gaan draaien, maar vooralsnog heb ik weinig fiducie in fit Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:23
4 wedstrijden zegt mij echt nog niets, en dan wil ik het nog niet eens hebben over het grote aantal blessures. Dus vandaar mijn reactie .
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3418
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:05
Hooguit dus optie 1 en dat zijn een paar centen meer...
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
Voor de subtoppers zijn dit grote bedragen. Voor Ajax, PSV en Feyenoord een leuke bijdrage.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:27
Ik zie Feyenoord eigenlijk nog wel hoger eindigen als plaats drie! Als Psv en Ajax de CL groeps fase halen, dan gaat dat een hoop punten kosten in de eredivisie!!
Vind ik leuk
Luiehond +2625
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:02
Ze moeten het maar laten zien dan! Zondag naar heerenveen waar ze vaak wel winnen. Ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:45
Zondag naar Heerenveen? Mag het ook zondag thuis tegen Excelsior zijn?
Vind ik leuk
Bossie020 +6632
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
Heb je het niet gelezen dan?
Excelsior werkt voortaan haar thuisduels in het Abe Lenstra stadion af.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11
Kunnen ze gelijk oefenen voor een elf stedentocht die er nooit meer komt.....;-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:15
Ik denk dat wij met ons azc team echt nooit boven Feyenoord gaan eindigen. Die Werff is een zwakke schakel in onze ploeg, liever zie ik op zijn plek nog een buitenlandse speler want dan verstaat niemand elkaar nog
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 23:35
Het is toch triest dat je dit als Feyenoord supporter moet zeggen? Ik heb echt respect voor jou dat je er zo droog op kan reageren.
Vind ik leuk
fedor2501 +6526
donderdag 23 augustus 2018 om 18:47
Alles voor de likes he pik. Je Amsterdamsche vrienden waarderen je enorm.
Vind ik leuk
donderdag 23 augustus 2018 om 19:20
Allemachtig man, je reageert op een bericht van bijna een week geleden? Heb je onder een steen gelegen of? Jaaaaaaaaaaaa, alles voor de likes en inderdaad waarderen mijn Amsterdamse vrienden mij enorm. Maar om op die like,s terug te komen, waarom dan geen like van jou?
Vind ik leuk
La Luz +583
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
Dan moeten ze jou toch op de bank/tribune gaan zetten!
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
Hoezo? Hij speelt namelijk erg sterk afgelopen wedstrijden
Vind ik leuk
La Luz +583
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:51
Je gaat me toch niet vertellen dat die beste man kan voetballen hé????? Hij heeft het uiterlijk van een amateur kooivechter, nu is daar niets mis mee, maar zo voetbalt hij ook.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
Ja, dat moeten ze zeker, en reken dan maar dat ik publiekelijk de Pleuris uit laat breken.
Vind ik leuk
La Luz +583
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:49
Ik had het over onze vriend Maikel van der Werff haha, niet dat ze jou op de bank/tribune moeten zetten ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:51
Haha, sorry ik had je bericht helemaal verkeerd begrepen. Bedankt voor de uitleg.
Vind ik leuk
La Luz +583
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:59
Geeft niet hoor, staat er soms ook erg onduidelijk. Ben wel erg benieuwd wat er had gebeurd als ze jou op de Fnoord bank hadden gezet uit bij Trencin ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:24
Dat zal ik je maar niet vertellen als ze mij op die bank hadden gezet, maar ik had wel als eerste die Martin van geel en die van Bronckhorst het stadion laten verwijderen.
Vind ik leuk
Floaz +899
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
Wie zegt dat Feyenoord vierde word man man man,
Vind ik leuk
pos +10045
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
Feyenoord is al jaren niet meer als 3e geeindigd. Zeg dan gewoon dat je AZ van plek 3 af wil houden. Nu slaat het nergens op.
Vind ik leuk
The Iceman +18211
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
De laatste 3 jaar 1 keer buiten de top 3 gevallen. Niet heel gek wat hij zegt toch? PSV en Ajax mag je wel hoger inschatten.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:42
Denk dat de strijd om de 3e plek een mooie gaat worden nu met Vitesse erbij.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
Vitesse. Rest my case.
Vind ik leuk
The Iceman +18211
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
Motion denied.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
😉
Vind ik leuk
Il Gordo +21327
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
Hehe, dat gemak waarmee Feyenoord automatisch als nummer drie of vier wordt genoemd. Tuurlijk, o.b.v. Trencin en De Graafschap én het spel niet meer dan terecht.

Maar als PSV en Ajax echt Europees gaan spelen, dan zie ik hen echt nog wel onnodig punten verspelen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7641
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
Precies, bovendien zit er kwalitatief niet veel verschil tussen de selecties van PSV en Feyenoord.
Vind ik leuk
ElStylisto +404
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
Niet raar toch?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
Geen onredelijke of onhaalbare doelstelling! Gá ervoor mannuh!!!
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
Alleen is AZ verder dan die 2 clubs ;)
Vind ik leuk
The Iceman +18211
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
Verder vanuit Utrecht ja ;-)
Vind ik leuk
Cheat Codes +7641
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:45
Feyenoord of PSV. Mensen beoordelen Feyenoord veel te snel als minste van de drie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:46]
Vind ik leuk
mcmodd +28821
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
Allemaal gokwerk Cheat. Laten we het competitieverloop even afwachten, een voorspelling kan nog wel drie keer een misrekening worden terwijl die aan het eind gewoon weer klopt (of niet natuurlijk).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52]
Vind ik leuk
Cheat Codes +7641
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
Eens.
Vind ik leuk
NvC +9681
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:46
Ik hoop voor hem dat zn playstation niet uitvalt.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:49
"Feyenoord-uitdager meldt zich" Nietszeggende opmerking. "NAC-uitdager meldt zich" had er net zo goed kunnen staan. Zoals F nu speelt...
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
Nee, als je dat stelt dan mis je het punt.... tenzij je met de F eigenlijk een V bedoelde....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53]
Vind ik leuk
Vak-DD +12961
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
Van der Werff verkondigd onzin. Dat hadden we misschien wel kunnen redden als we ons centrale duo van vorig seizoen nog hadden gehad. Want wat er nu staat is drie keer niks, alleen Clark-Salter kan nog beter worden.
Vind ik leuk
The Duke +307
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
Is een mooi streven, maar er zijn meer kapers op de kust.
Een extra cv zou vooral welkom zijn, want centraal achterin is het wel een probleem als de schorsingen en blessures komen dit seizoen. Werff en Clarke-Salter doen het overigens wel aardig tot nu toe.
Voorlopig hou ik het gewoon op de top 5, maar ik laat me graag verrassen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51]
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
Is goed Maikel.... succes jongen....
Vind ik leuk
torinofc +599
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:52
Feyenoord met Gio wordt 5e dit jaar
Vind ik leuk
fr1963 +4759
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:52
Ik hoop dan inmiddels zonder Gio. Tijd voor een echte trainer.
Vind ik leuk
fer65 +411
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:53
Dat is tog geen probleem met zulke zeer slechte voetballers bij feijenoord ,4e plek is zelfs een vraagteken voorze.Nee Martin fantastise aankopen je hebt het weer goed voorelkaar .Al krijgje 100 miljoen dan presteerje het nog om beneden peil binnen te halen ,we kunnen weer trots zijn op jouw aankopen.Een grotere flapdrol bestaat er niet innederland bij ajaks of psv hadden ze jouw al heellanggeleden op de markt aan de binnenrotte gezet.Maar dat kan niet want dat gaat tegen de plannen van meneer Hoetmer in, de president van feijenoord.plek 5 of 6 dit jaar dat vinden zij fantastis.
Vind ik leuk
Il Gordo +21327
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:50
Goed verhaal!
Vind ik leuk
Dedan002 +3179
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
Ik denk dat Vitesse, AZ en Utrecht gewoon voor plek 4 gaan strijden.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
Zou zomaar kunnen, maar dan moeten ze vd Werff zo min mogelijk opstellen.
Vind ik leuk
fer65 +411
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:01
Waar het publiek mee zit en hoopfull zijn daar liggen ze daarboven bij feijenoord nog geen minuut van wakker.Uit sarcasme zou ik willen lachen omze ,maar ook dat krijg ik nog niet eens voorelkaar zo zielig en onzakelijk zooitje is het.Waar Gudde zo zijn best voor gedaan heeft word nu weer teniet gedaan door zijn grote vriend M.v.Geel.en zijn baasjes boven hem want ik dat voor het grote deel dat daar knoop zit.
Vind ik leuk
fer65 +411
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:04
Men zou uit protest niet meer naar feijenoord moeten gaan een poosje zo dat zij zelf is in de spiegel moeten kijken.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6172
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:05
‘Met pasveer hadden we al een goede keeper’

Hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08
Haha voor plaats 3 nog wel. Dromen mag maar dan moet het echt veel beter dan die 2 wedstrijden tegen Fc Basel. Ze kunnen zich beter richten op plaats 5/6 .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08]
Vind ik leuk
Spekholz +573
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:08
Vitesse gaat het niet worden hoor.
Vind ik leuk
DrDeef +2370
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
Gaat misschien lukken Maikel, maar dan absoluut niet met jou in de ploeg.
Vind ik leuk
John M. +5135
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:33
Als beide clubs spelen als gisteren wordt het eerder een strijd om het linker rijtje tussen die twee. Dan is de derde plaats veel te hoog gegrepen.
Vind ik leuk
Wouter018 +234
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:22
Met Vd Werff in de basis wordt je zeker geen 3e!
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
Vitesse hoiguit 5e. Elk seizoen gaan ze voor top 3 en wordt het uiteindelijk 5 of 6.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws