Zoet knipoogt na late PSV-zege: 'Misschien heb jij iets meer vrije tijd dan wij'

    Zoet knipoogt na late PSV-zege: 'Misschien heb jij iets meer vrije tijd dan wij'

    zondag 19 augustus 2018 om 08:59

    PSV-doelman Jeroen Zoet kon opgelucht ademhalen na de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard. De Eindhovenaren leken in Limburg op weg naar duur puntenverlies, maar behielden hun maximale score dankzij een late goal van invaller Dante Rigo.

    De sluitpost vond PSV 'slordig' voetballen, zo vertelde hij na afloop aan Voetbal Inside. "Ballen die ertussen vallen, die eigenlijk voor ons moeten zijn als je scherp bent en goed staat. Maar dat gebeurde een aantal keren niet. Dan moet je met zijn allen terug en dat kost veel energie." Zoet denkt echter niet dat de late overwinning berust op puur toeval. "We bleven er tot het einde in geloven, terwijl er bij Fortuna een paar waren die kramp kregen. Bij ons is iedereen op en top fit."

    De Eindhovenaren kunnen zich nu opmaken voor het Champions League-tweeluik met BATE Borisov. De heenwedstrijd in Wit-Rusland staat gepland voor dinsdag. "Daar heb ik wel eens eerder gespeeld, met PSV en met het Nederlands elftal. Ik weet waar we naartoe gaan en ik heb er zin in." De vraag van interviewer Ron Vorstermans of er iets te doen is in Minsk, wordt door Zoet beantwoord met een glimlach. "Wij gaan daarheen voor het voetbal. Misschien heb jij iets meer vrije tijd, dus het is aan jou om uit te zoeken of daar iets te doen is."

    Poll

    Gaat PSV de poulefase van de Champions League halen?

    (4285 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 09:04
    Dumfries, Angelina, Schwaab en Viergever dit kan gewoon echt niet in de Champions League. Ik maak me zorgen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:07
    Wtf ben jij nou weer en het zeggen schwaab is na de ligt de beste centrale verdedigen van de competitie angelino de beste links back en dumfries de beste rechtsback alleen viergever is minder maar we hebben nog een paar alternatieven op de bank zitten. Dus deze reactie slaat helemaal nergens op
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:09
    De Ligt is Schwaab nu al lichtjaren voorbij. Angelina en Dumbofries daar kan je echt niet mee aantreden.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:40
    Ik zeg ook dat de ligt de enige is die beter is dan schwaab centraal en met tagliafico en mazroui kan je wel aankomen??
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:55
    Mazroui heb ik liever dan 7 mio voor Dumfries. Nico is gewoonbde vaste linksback van Argentinië en Ajax. Voor geen goud ruilen met die Anglina
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    Ik heb liever angelino dan een opgefokt paard als tagliafico
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Prima allebei blij. We zullen het zien denk niet dat Anglino international word dit jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:32
    Nee oke, maar het is ook iets anders om met Jordi Alba of Nacho Monreal te concurreren, bij Argentinie loopt er ook helemaal geen back met een beetje niveau. Waardeloze vergelijking..
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +447
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Mazraoui net zo zwak liep alleen maar achteruit... meeste dreiging kwam aan zijn kant.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    Vaste linksback? Ouweheer niet. De vaste linksback van Argentinië was geblesseerd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:02
    We zullen zien. Hij speelde een WK als basisspeler.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1833
    maandag 20 augustus 2018 om 09:01
    Dat vinden die jongens van Heracles ook...
    Vind ik leuk
    Korm +33699
    zondag 19 augustus 2018 om 09:47
    Als je de namen niet kan schrijven kan je er beter mee stoppen... te kansloos dit
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zondag 19 augustus 2018 om 12:14
    En altijd je zin beëindigen met een punt.
    Zeker als je iemand probeert te corrigeren!
    Vind ik leuk
    Korm +33699
    zondag 19 augustus 2018 om 14:34
    Heb het over namen! 020, kakkerlak, pisvee het zijn allemaal kinderachtig gedrag.
    Verder kan je meerdere puntjes neerzetten verdiep je er eens in voordat je probeer te corrigeren.

    Ben dit niet gewend van jou!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:41
    We zullen voortaan de teksten van de heer Korm controleren. Zoals JustH al schreef, als je iemand controleert zorg dan dat je eigen teksten kloppen.
    Vind ik leuk
    Korm +33699
    zondag 19 augustus 2018 om 14:34
    Niks mis mee met de tekst, vind alleen erg kinderachtig om niet het beestje bij de juiste naam te noemen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23558
    zondag 19 augustus 2018 om 09:47
    Als jij hem dumbofries noemt, dan weten we dat je een flinke dosis frustratie en afgunst meeneemt in je oordeel. Next..
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:49
    Nee gewoon een naamgrap. Word net als Luckassen binnen het jaar verkocht onder het aankoopbedrag. Maakt nu al wekelijks foutjes
    Vind ik leuk
    GlennBram +173
    zondag 19 augustus 2018 om 09:55
    Die foutjes heb jij ook peuter.
    En nu stil zijn
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:55
    In je hoek jij
    Vind ik leuk
    GlennBram +173
    zondag 19 augustus 2018 om 10:05
    Sorry je kunt niet lezen
    Nu stil zijn anders naar bed
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:08
    Mazraoui maakte vorige week een cruciale fout waardoor Heracles op 0-1 kwam. Tagliafico deed dat gisteren precies zo waardoor VVV op 1-0 kwam. Echter Blom bood Ajax de helpende hand zoals hij dat wel vaker doet. Tagliafico compenseert zijn onkunde middels het moeten pakken vsn veel kaarten. Het Argentijnse elftal is het aller slechtste Argentijns elftal ooit. En ja daar past Tagliafico goed bij.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1110
    zondag 19 augustus 2018 om 10:13
    Caaaaaaaalimero.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:15
    Calimero, wat origineel. Heb je dat zelf verzonnen kleutertje?
    Vind ik leuk
    masterpsv +15396
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Hahah az er die goedkoop wil scoren bij zijn ajax vriendjes!

    Lol
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:09
    Wellicht gewoon een Ajaciedje. Die lopen er hier veel meer rond die in hun profiel melden dat ze fan zijn van een andere club maar gewoon aanhanger van Ajax zijn. Daar herken je de echte kleuters aan.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15396
    zondag 19 augustus 2018 om 13:17
    Juist zo ken ik nog een paar zo.

    Kansloze figuren zijn dat.

    😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    Precies zo is het; stelletje papegaaien zijn het.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:14
    Moeten wij nu echt die ,nooit van een top drie club winnende losers ,van een az serieus nemen..zelfs als er calimeros rondlopen....dan komt een az-supporter niet eens in aanmerking om het zaadcelletje te zijn dat het eitje mag bevruchten....dus terug in de wachtkamer totdat je groot genoeg bent om met de top drie te mogen spelen....
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zondag 19 augustus 2018 om 12:17
    VAR......Ik hoopte dat het Calimero gedrag er door zou verminderen. Helaas dezelfde teksten verschijnen nog steeds. En vertel is hoe speelde jouw club tegen Sittard, of kijk je alleen nog naar Ajax om hier los te kunnen gaan? Ping?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:27
    Ach, ach, weer zo'n spuit elf met "Calimero". Nogmaals de grootste Calimero moet je dichterbij huis zoeken. Morgenmiddag verschijnt hij hier weer met zijn populistische en domme dooddoeners. En PSV won terecht van Fortuna Sittard en had daar geen scheidsrechter of VAR voor nodig. Dit in tegenstelling tot een andere club die gisteren ook met 1 doelpunt verschil wist te winnen.
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zondag 19 augustus 2018 om 14:05
    Dus jij bent het er niet mee eens dat het eerlijker wordt door de VAR?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:19
    Ik ben voorstander van de VAR maar dan wel op een eerlijkere manier. De videoref bij het hockey werkt beter en eerlijker. Daar hebben de spelende teams zeggenschap. Nu is het willekeur zoals gisteren met Blom gebeurde. Ene moment wel terug kijken maar andere discutabele momenten niet. Daarnaast moet het niet zo zijn dat VAR bij de ene wedstrijd wel werkt maar bij de andere wedstrijd weer niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    masterpsv +15396
    zondag 19 augustus 2018 om 13:13
    psv heeft gisteren geen var nodig gehad om te winnen jullie wel! En hoe was eigenlijk die wedstrijd van ajax gisteren? Juist het deed pijn aan de ogen, mazroui zei nog als we zo spelen als tegen luik blazen we iedere tegenstander omver dus niet.

    Ajax-knvb 1-0

    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Wij hebben gewonnen door het juist toepassen van de spelregels, ga daar nou niet over beginnen want dat voor en nadeel ga je nog vaak genoeg meemaken. Het wordt eerlijker door de VAR.
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zondag 19 augustus 2018 om 14:08
    Het was net als PSV niet om aan te zien.
    En Mazroui heeft gelijk, als ze zo spelen wordt iedereen weggeblazen. Dus wel. alleen ze speelde niet als tegen Luik.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:03
    ? Die speler van Heracles schoot vanaf 30 meter. Hoezo fout Mazroui? Next
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    30 meter? Doe er maar wat meters vanaf en Mazraoui deed niets en keek er naar. Verdedigers moeten optreden!
    Vind ik leuk
    Cappie +6945
    zondag 19 augustus 2018 om 10:52
    Wekelijks foutjes. Al twee hele weken lang. Hahahahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:57
    Ik overdrijf ook. Alleen hoop ik uiteraard oprecht dat Psv het fantastisch gaat doen in de Champions League. Alleen denk ik dat Dumfries te zwak zal zijn. Anglino geef ik het voordeel van de twijfel
    Vind ik leuk
    Cappie +6945
    zondag 19 augustus 2018 om 10:59
    Ik vind het wel heel goed dat je toegeeft dat je overdrijft. En weet je, ik zie maar heel weinig cl waardige spelers in de eredivisie. En van dumfries is dat ook nog maar afwachten idd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:00]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:50
    Vind je sireus nou echt tagliafico en mazroui beter dan dumfries en angelino je mag een mening hebben maar met deze ben ik het er niet mee eens, sorry maar iedereen is anders he
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    zondag 19 augustus 2018 om 12:18
    Stomme naamgrap. Noem hem dan Dumbfries.
    Vind ik leuk
    cheeks +3494
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    Weerstandisgoedvoorje, heb je de wedstrijden niet gezien? De Ligt is een talent maar moet nog veel leren. Tegen Luik wordt hij uitgespeeld , gevolg een schot op de paal. In Luik staat hij verkeerd en gevolg een goal. Tegen Heracles en VVV wordt hij wederom in de 16 een tegen een uitgespeeld met als gevolg 2 hachelijke momenten. Kortom, een groot talent maar nog geen topper/killer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +1110
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Ik raad je aan om niks te roeptoeteren als je er en geen verstand van hebt en niet gekeken hebt.
    Vind ik leuk
    cheeks +3494
    zondag 19 augustus 2018 om 10:24
    En ik heb er verstand van en heb alle wedstrijden gezien. Jij blijkbaar niet want al deze genoemde momenten zijn gebeurd en zijn terug te vinden.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1469
    zondag 19 augustus 2018 om 10:09
    Zoals jij de namen noemt zegt ook iets over jouw niveau
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Ik vind angelino echt niet beter dan tagliafico, maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4298
    zondag 19 augustus 2018 om 09:07
    Ik denk dat angelino moet banken en dat isimat centraal speelt en viergever lb
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:10
    Ik denk het niet! Ik denk dat Angelino na dit jaar al een dikke transfer gaat maken. Verdedigend maak ik mezelf echt niet druk. Schwaab viergever Trent en Isimat dat komt wel goed. Schwaab is echt niet normaal goed. Luckassen gaat zoiezo weg en misschien ook Isimat nog anders als isi blijft hoop ik dat obispo verhuurd wordt
    Vind ik leuk
    Dezeun +4298
    zondag 19 augustus 2018 om 09:12
    Ben ook wel gecharmeerd van angelino maar laat te vaak zijn man lopen maakt hij vakk wel op snelheid goed maar europees misschien te groot risico
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 10:49
    Dat is het gevaar van opkomende backs, vergeten soms dat ze in eerste instantie verdediger zijn en hebben soms het gevoel dat ze aanvaller zijn. Willems kon hier ook in overdrijven. Het zijn niet allemaal Marcelo's. Overigens wel een goeie back die Angelino, ik ben er blij mee. Maakt me minder nerveus dan Brenet.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    zondag 19 augustus 2018 om 09:32
    Angelino was gisteren verdedigend juist goed.

    En aanvallend... die puntgave assist niet gezien? Hadden 2 assists moeten zijn, maar Luuk had zijn vizier niet op scherp.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4298
    zondag 19 augustus 2018 om 09:45
    Klopt aanvallend prima
    Verdedigend had hij Semedo in zijn zak.
    Ik wil alleen maar zeggen ik ken de aanvallers van BATE niet.
    En hij geeft wel veel ruimte weg
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    zondag 19 augustus 2018 om 10:50
    Dus ondanks dat hij zowel verdedigend als aanvallend op geen fout te betrappen was, vind je toch dat hij het niet goed deed?
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zondag 19 augustus 2018 om 09:09
    Schwaab is een van de beste verdedigers van de eredivisie en dumfries is een hele nuttige speler, angelino is ook een goeie back..viergever vind ik niet kunnen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:11
    Een van de beste spelers in de eredivisie is nog steeds dramatisch voor champions League.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Nee hoor hij is een van de weinige verdedigers wie wel mee kan in de CL alleen komt de rest kwaliteit tekort en dat maakt het voor hem lastiger naar hij maakt zelden een echte fout
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:41
    Voor welke club ben jij want eigenlijk als je top van de eredivisie biet vind kunnen in de champions league
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2227
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    Angelino, prima speler. Schwaab erg stabiel. Alleen Viergever nog wat onwennig.
    Vind ik leuk
    PRICE +32199
    zondag 19 augustus 2018 om 09:16
    Zware wedstrijd in Minsk
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:34
    Ben er bang voor...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    Een zaaddodend gelijkspelletje. Dikke prima. Geen gekke dingen doen.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:41
    ben benieuwd naar de speelstijl van PSV. Je kunt je niet permitteren om veel ruimte achter weg te geven...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Gewoon counteren. Zelfde opstelling als gisteren, maar dan Luuk als pure wegkopper tussen Schwaab en Viergever in. Defensief blok met Hendrix en Rosario, Pereiro op 10 en voorin Bergwijn en Lozano voor de snelle uitbraken. Ja ik ben serieus, 5-3-2 met Luuk als CV.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    interessante benadering
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:37
    Deel ik gewoon gratis hè, zo ben ik.
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 14:44
    Top. Waren er maar meer zo als jij
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:24
    Niks mis met angelino en als je dat wel denkt heb je gisteren niet goed opgelet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:28
    Wat kan volgens jou wel in de CL, hoffenheim, bate borisov, rosé borg, of denk je dat Valencia of denk je dat Lyon of Schalke de CL gaat winnen, Trencin schakelt een club met 30x grotere begroting uit en je doet net alsof bij alle 32 clubs die de groepsfase gaan spelen 10 Messi's en Ronaldo's rondlopen, dit is wat we hebben en hier gaan we het mee doen, PsG heeft meer dan 400 miljoen in de aanval staan met Neymar en Mbappe en toch winnen ze waarschijnlijk de CL niet, nogmaals, het gaat om een teamprestatie, we dachten dat Oranje niets in Brazilië te zoeken had maar dat bleek toch anders, tactiek, maximaal presteren, geloof in jezelf, mentaliteit, dan kom je ver.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:04
    Daar is ie weer....een recalcitrante ajacied in trolmodus.....ja...Dit nieuwe PSV is geen zekerheidje voor de winst.....kijk naar gisteravond...maar als jij nu gewoon even realistisch probeert te kijken naar dat afgoden-elftal van je....is in de competitie ook niet zo fantastisch gestart hè....de VAR moest je wereldelftal redden gisteravond....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:19
    Ajax heeft het goed voor elkaar eindelijk. Team is op dit moment echt sterker dan de concurrentie. Cliché of ze ook prijzen gaan pakken ligt aan de spelers zelf. PSV heeft het minder voor elkaar mijn mening uiteraard. Trent, Thomas, Angelino en Dumfries en Viergever worden ze in Amsterdam niet echt bang van. Maakt mij niet gelijk een trol.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:19]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:24
    Nou....zo te zien aan heracles en VVV....zijn er ook weinig bang voor jullie....of is je dat niet opgevallen?
    Zie hier ook geen andere supporters die een aantal spelers van een ander team in 1 adem afzeikt.....dus nee geen gewone trol....maar een hypocriete trol....speciale nominatie voor jou...en wat zijn jullie toch weer zoveel sterker zeg....moet je eerst laten zien....beginnend tegen de kleinere clubs....
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:04
    Nou ook PSV heeft gister niet laten zien dat ze er al zijn. Gaat een spannende competitie worden dit jaar.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:07
    Je kunt er ook niet zijn want is pas de 2e competitie wedstrijd!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:09
    De meeste mensen hier snappen de context van mijn bericht. Maar Thanks dat jij het niet snapt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    Ik snap de context wel maar jij snapt mij toch ook of niet? Wij roepen niet in de voorbereiding al de we in februari al kampioen zijn en de CL gaan winnen zonder überhaupt al 1 competitie wedstrijd gespeeld te hebben of geplaatst te zijn voor de CL dat bedoel ik er mee. Maar als je bijdehand wil zijn schrijf je dan even in op www.ikbeneenbijdehantefrikandel.nl
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    ik ook niet grote vriend. Ja slaat deze morgen al 2x flink de plank mis haha.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:27
    Er zijn er anders ook genoeg hier die de platte wagen al in de winterstop klaar zetten. Dus aan beide kanten zijn er van die dwazen :D
    Vind ik leuk
    GlennBram +173
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    Daar is ook niks mis mee
    Beter te vroeg als te laat.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    De platte wagen hebben we gewoon buiten laten staan...voor de jaarlijkse bijeenkomst....😉
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    Achja .. wat is klaar. Als ze dinsdag BATE van de mat spelen dan zijn ze er op dat moment wel weer klaar voor.

    De waan van de dag regeerd, ook in de champions League, logisch ook .. want wedstrijden zijn en blijven altijd momentopnames.
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    zondag 19 augustus 2018 om 09:35
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    Kan ook niet na 2 wedstrijden, alle teams laten in deze fase wisselvalligheid zien, Ajax tegen Standard of tegen Heracles en VVV waren totaal verschillend, AZ gaat er tegen een onbekende club af en speelt vorige week prima, zelfs Juventus, Barcelona, Lyon, Arsenal, Chelsea laten op dit moment wisselvalligheid zien, zaak is dat je nu zo min mogelijk schade oploopt, op Schwaab na staat er een compleet andere defensie, heeft tijd nodig, net als de nieuwe manier van spelen onder Bommel, het moet beter maar daar heb ik wel vertouwen in, komt goed.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Hèhè....een realistische reactie....
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:28
    Dat klopt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:05
    Deze week zullen ze de bekende voetballes krijgen, stumperds
    Vind ik leuk
    tannat +12185
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    Hoi trol. Welkom in dit PSV topic
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Masterbeer, sluit jezelf aub op in je aftrek kamertje. Wat een zielig figuur ben jij zeg bah bah
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Volgens mij ken jij het verschil tussen een masturbeer en een masterbeer niet!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:20
    Klinkt wel hetzelfde :)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:27
    Wat is een aftrek kamertje? Rare kerel ben je uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:28
    Je hebt wel iets met Eindhoven he!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:55
    Mooie stad Eindhoven meen ik oprecht, prima vrouwen en veel bier. Alleen in Brabant heb ik meer een zwak voor Den Bosch.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 10:56
    Volgend jaar in de eredivisie dan met Jordania aan het roer! Krijg je tijdens PSV-FCDB wel een pilsje van me
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:58
    Den Bosch in de Eredivisie zou geweldig zijn. Hou ik je aan👍
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    zondag 19 augustus 2018 om 09:36
    Masterbeer? Familie van de bruine beer of de grizzlybeer??
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Master beer is familie van de Beerput
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 09:18
    Gewoon op eigen kracht een wedstrijd winnen is toch effe wat anders dan met 2 discutabele VAR momenten een wedstrijd winnen.
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Onthoud je deze zin ook als het PSV meezit?
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:40
    Kom jij ook een keer uit jezelf eerlijk toegeven als ajax zoals gisteren geholpen wordt bullet?
    Vind ik leuk
    Bullet +2991
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Waar zie je dat ik zeg dat dat niet zo is? De penal van Ajax vond ik terecht. Het doelpunt van VVV had ik zelf niet afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Met de VAR zal het vast en zeker ook bij PSV wel een keer meezitten maar zoals je zelf al aangeeft was er bij het doelpunt van VVV niet echt veel aan de hand. Ze moeten het met de VAR ook weer niet gaan overdrijven wat dat betreft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154492
    zondag 19 augustus 2018 om 09:49
    Waren ze vandaag vroeger dan normaal om je te verschonen?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    Zoals jullie tegen Heracles, masturbeer?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:05
    Slechte wedstrijden winnen is een voorbode voor het kampioenschap, zijn heel stabiel geworden. Ook Ajax een slechte wedstrijd en gewonnen, dat het maar spannend blijft tot het einde.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    Slaat nergens op. Valt voor zijn voeten..... lekker van genieten maar geen quasi wetenschappelijke theorieën op los laten
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    De fitheid spat er wel van af ja stralen ze echt uit. Alleen gister was het spel wel weer minder maar klasse om zo toch toe te slaan en de mindere wedstrijden te winnen. Doorgaan tot de laatste secondes. De winnaarsmentaliteit van VBommel gaat PSV echt ver brengen. Kan niet wachten op dinsdag avond, denk dat PSV een veel betere wedstrijd en nog beter resultaat gaat boeken uit in wit Rusland dan gisteren tegen fortuna.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:10
    Van Bommel is nu al mega irritant die gaat absoluut een keer weggestuurd worden. Die man spoort echt niet.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    VBommel is gewoon een toptrainer dat jij je daar nu al aan stoort zegt meer over jou en je afkeer naar PSV
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Hoe kan iemand nu al een toptrainer zijn? 1-2 winnen bij Fortuna en kansloos de Supercup verliezen. Let maar op van Bommel gaat geen prijs pakken de komende jaren met zijn PSV.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:21
    Als ie geen prijs zou pakken dan zouden ze hem bij ajax wel aangesteld hebben als trainer hahahah
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:24
    We zullen zien, 2e plek is prima voor bommeltje. Met dit materiaal zou dat knap zijn.
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 09:30
    Plek 2 zou realistisch zijn, PSV kan nou eenmaal geen 40 miljoen uitgeven. Kun je dat wel dan ben je aan je stand verplicht om kampioen te worden. De overige 17 clubs uit de eredivisie hebben het gezamenlijk niet eens uitgegeven. Maar ik moet het nog zien allemaal, de enige die het echt laat zien is Tadic.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:32
    Ja maar PSV heeft dit boekjaar ook voor 30 mio aan spelers gekocht. Dus zo ver zit je er niet naast. Romero, Dumfries, Angelino, Thomas en tekengeld voor Viergever, Trent.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:03
    30 miljoen? Hoe kom je erbij
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:26
    Volgens mij ben je niet objectief.
    Kansloos de supercup verloren?
    En maar met 1-2gewonnen?
    Dan is Ajax dus nog minder top volgens jou?
    Hebben immers 2 punten minder en ook nog 4 doelpunten achterstand.
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 09:17
    Heeft volgens mij niks verkeerd gedaan toch. Weet je, een beetje weerstand zou goed voor je zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:07
    Zoet kijkt altijd moeilijk en dat was geen knipoog maar een trekje van hem.
    Na gisterenavond heb ik mezelf voorgenomen om iets vaker op PSV topics te reageren.
    Alle goedwillende PSV'ers daar gelaten, wat waren de reacties op Nouri gisteren weer onder de gordel.
    Vanaf nu verwacht ik van bepaalde PSV'ers geen corrigerende berichten meer. Dat zag ik gisteren ook niet.
    Ons aller Ajax gaat vrede brengen en ik heb een boodschap voor jullie.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    Wat is de boodschap? Ik hoop niet dat je je grote boodschap hier op het forum gaar doen want master beer praat al zoveel poep dat het bijna niet meer op kan
    Vind ik leuk
    Bertus +4947
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Normaal lees ik weinig tot niks over ajax want het boeit me niet, nu heb ik na deze opmerking van je toch even het Nouri artikel gelezen. En warempel, er is welgeteld één PSV fan die in dat artikel een domme opmerking maakt. Het is er één te veel maar lees alle berichtgeving over PSV er maar op na en je zal zien dat de ajaxtrollen massaal aanwezig zijn om het vuur op te stoken. Dit is geen rechtvaardiging om het andersom ook te doen maar sta er in elk geval niet van versteld.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:18
    Maar hier wordt weer een groot drama gemaakt terwijl er niets of nauwelijks iets is gebeurd of gezegd. Stelletje drama Queens hier allemaal uit amsterdam. En bij Feyenoord AZ en PSV topic meteen negatief reageren.
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    Ajax trollen .dus als iemand een mening geeft die jou niet bevalt ben je gelijk een trol? Scroll je lekker door .
    Vind ik leuk
    Mr bien +675
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Was geluk dat die bal voor zijn voeten kwam. Heeft niks met fitheid te maken
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:23
    En hoe komt die bal daar? Door het drukzetten de felheid van Hendriks in de 92e minuut!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8411
    zondag 19 augustus 2018 om 09:32
    Nee komt omdat er iemand de bal niet goed raakt met verdedigen en had niets te maken met druk zetten van Hendrix. Eerste goal was ook al mazzeltje al was spannende pot gisteren met behoorlijk wat arbitrale missers aan beide zeide.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    zondag 19 augustus 2018 om 09:11
    Ik denk dat we beter Romero op kunnen stellen tegen BATE. Wat was De Jong slecht zeg, gisteren. Evenals tegen FC Utrecht trouwens. Ik heb alle respect voor hem, hij heeft ons het kampioenschap bezorgd in 2014/15 en 2015/16, maar voor het teams bestwil moet je De Jong eruit halen, want hij heeft het echt niet meer.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    De jong wordt dit seizoen eredivisie topscorer
    Vind ik leuk
    FSCeara +8411
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Was gisteren slechtste man aan jullie kant. Die gaat denk ik persoonlijk een zwaar jaar tegemoet in een goed spelend PSV
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Hij was zich gisteren idd alleen maar aan het irriteren aan de scheids en af en toe had ie wel een punt maar ik denk dat VBommel hem dat wel kan leren om zich minder te irriteren en meer te focussen dan komt het wel goed. De jong is echt niet te missen
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    Maak ze gewoon wat eerder. Beter voor het humeur en scoreverloop.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 10:58
    Al voelt een overwinning op deze manier heerrrlijk!! Doet me denken aan vorig jaar toen haast iedere week dit gevoel hadden ;)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zondag 19 augustus 2018 om 11:24
    Nee man, geeft een hoop chagrijn en weer gedoe. Gewoon eerste half uur de eerste maken. Dan komen ze wel. Dan afmaken. Das meer mijn ding. Ben vooral liefhebber van voetbal.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Ik ben liefhebber van het voetbal van PSV
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zondag 19 augustus 2018 om 11:27
    tja, er zijn mensen die het fijn vinden om kramp in de sluitspier te krijgen...ik niet!
    Vind ik leuk
    AVDV +245
    zondag 19 augustus 2018 om 12:39
    Maakt het wel spannend hoor! Dat gevoel als de winnende wordt gemaakt op het einde, heerlijk.
    Vind ik leuk
    Robby G +1269
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    Laten we hopen dat PSV en Ajax doorgaan. Hebben ze beide een zwaar programma.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 11:02
    Ik wil niet Lullig doen maar wat mij betreft haalt PSV het en Ajax niet. Prima voor het Nederlandse voetbal want:
    1. Of je nou punten haalt in de EL of de CL maakt voor de coëfficiënt niets uit.

    2. PSV mag zo de TV gelden uit de CL zelf houden en hoeft ze niet de delen met Ajax.

    3. Goed voor het Nederlandse voetbal als PSV ook op het financiële vlak dichter bij Ajax komt.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Bedankt voor je mening...
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    Gewoon CL halen . Is nodig voor Nederland en het Nederlandse voetbal bate ken ik totaal niet . Maar gelijkspel uit en thuis afmaken . Ik ben dinsdag voor PSV . Zou toch mooi zijn twee Nederlandse clubs weer eens op het hoogste podium!
    Vind ik leuk
    heur es +490
    zondag 19 augustus 2018 om 09:22
    Op het trainingsveld van Fortuna is het al moeilijk he staande te houden, zo slecht.

    Verwacht dat Fortuna het wel eenvoudig gaat halen.

    Complimenten voor de sfeer gisteren !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:36
    Gewoon zorgen dat we scoren daar,maken we het thuis wel af.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    VP? In de tekst staat het volgende 'Daar ben ik wel eens eerder gespeeld,', ben moet veranderd worden naar heb.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:41
    Zijn er ook mensen die serieus op berichten kunnen reageren
    PSV gaat gewoon overwinteren in de champios leagueq.
    Vroeger was het beter toen alleen de landskampioen mochten deelnemen wat mij betreft terug naar die tijd en alle ballen in een koker
    Vind ik leuk
    stratumseind +154492
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    Stond weer een puike partij te keepen .
    Vind ik leuk
    Asarkan +22
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    En nu maar wachten op de Ajacieden met het zinnetje 'luckey PSV'
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    zondag 19 augustus 2018 om 10:01
    Zouden beide heren weten dat ze in Borisov spelen
    Vind ik leuk
    stratumseind +154492
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Dat maakt nog niet zoveel uit , als zoet en zijn collega’s maar weten dat get een enorme stugge nare ploeg is om tegen te spelen en dat tegengoals niet gewenst zijn
    Vind ik leuk
    JoeyC +1723
    zondag 19 augustus 2018 om 10:13
    Uiteindelijk terecht gewonnen, maar jammer dat het zo moeizaam ging. Niet ideaal voor de wedstrijd tegen Bate.
    Hopen op een goed resultaat en ook voor Ajax de dag erop.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:29
    Het moet,alleen dan moet het wel een heel stuk beter als gisteren.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:54
    PSV vliegt eruit
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +96
    zondag 19 augustus 2018 om 12:35
    We gaan de scheidsrechter de schuld geve van de penalty van ajax? Kijk FF naar de penalty's van de club uit Eindhoven vorig seizoen.10 in totaal dus donder op met de discussie dat Ajax voordeel krijgt.
    Vind ik leuk
    AVDV +245
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Hadden ze ook niet de meeste tegen?
    Vind ik leuk
    AVDV +245
    zondag 19 augustus 2018 om 12:36
    PSV topic en de Ajax fanboys zijn er als de kippen bij om iets negatiefs neer te zetten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:46
    Worden jullie hier nu niet allemaal gek van dat slecht beter geneuzel , ieder die een club aanhangt vind zijn eigen club CQ spelers het beste , moet daar nu zoveel over gezeverd worden ,ik heb het idee dat er heel veel kleine kinderen op dit forum zitten .
    Laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen , wat plaag stoten geeft niks , maar hele topic,s vol ,et je ja nee shit pfffffffffffffff
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    zondag 19 augustus 2018 om 16:05
    Tja schijnt erbij te horen. Je kunt natuurlijk altijd gewoon doorscrollen. ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zoet knipoogt na late PSV-zege: 'Misschien heb jij iets meer vrije tijd dan wij'