Zoet knipoogt na late PSV-zege: 'Misschien heb jij iets meer vrije tijd dan wij'

    Zoet knipoogt na late PSV-zege: 'Misschien heb jij iets meer vrije tijd dan wij'

    zondag 19 augustus 2018 om 08:59

    PSV-doelman Jeroen Zoet kon opgelucht ademhalen na de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard. De Eindhovenaren leken in Limburg op weg naar duur puntenverlies, maar behielden hun maximale score dankzij een late goal van invaller Dante Rigo.

    De sluitpost vond PSV 'slordig' voetballen, zo vertelde hij na afloop aan Voetbal Inside. "Ballen die ertussen vallen, die eigenlijk voor ons moeten zijn als je scherp bent en goed staat. Maar dat gebeurde een aantal keren niet. Dan moet je met zijn allen terug en dat kost veel energie." Zoet denkt echter niet dat de late overwinning berust op puur toeval. "We bleven er tot het einde in geloven, terwijl er bij Fortuna een paar waren die kramp kregen. Bij ons is iedereen op en top fit."

    De Eindhovenaren kunnen zich nu opmaken voor het Champions League-tweeluik met BATE Borisov. De heenwedstrijd in Wit-Rusland staat gepland voor dinsdag. "Daar heb ik wel eens eerder gespeeld, met PSV en met het Nederlands elftal. Ik weet waar we naartoe gaan en ik heb er zin in." De vraag van interviewer Ron Vorstermans of er iets te doen is in Minsk, wordt door Zoet beantwoord met een glimlach. "Wij gaan daarheen voor het voetbal. Misschien heb jij iets meer vrije tijd, dus het is aan jou om uit te zoeken of daar iets te doen is."

    Poll

    Gaat PSV de poulefase van de Champions League halen?

    (4286 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 09:04
    Nou ook PSV heeft gister niet laten zien dat ze er al zijn. Gaat een spannende competitie worden dit jaar.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:07
    Je kunt er ook niet zijn want is pas de 2e competitie wedstrijd!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:09
    De meeste mensen hier snappen de context van mijn bericht. Maar Thanks dat jij het niet snapt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    Ik snap de context wel maar jij snapt mij toch ook of niet? Wij roepen niet in de voorbereiding al de we in februari al kampioen zijn en de CL gaan winnen zonder überhaupt al 1 competitie wedstrijd gespeeld te hebben of geplaatst te zijn voor de CL dat bedoel ik er mee. Maar als je bijdehand wil zijn schrijf je dan even in op www.ikbeneenbijdehantefrikandel.nl
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    ik ook niet grote vriend. Ja slaat deze morgen al 2x flink de plank mis haha.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:27
    Er zijn er anders ook genoeg hier die de platte wagen al in de winterstop klaar zetten. Dus aan beide kanten zijn er van die dwazen :D
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1380
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    De platte wagen hebben we gewoon buiten laten staan...voor de jaarlijkse bijeenkomst....😉
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:14
    Achja .. wat is klaar. Als ze dinsdag BATE van de mat spelen dan zijn ze er op dat moment wel weer klaar voor.

    De waan van de dag regeerd, ook in de champions League, logisch ook .. want wedstrijden zijn en blijven altijd momentopnames.
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    zondag 19 augustus 2018 om 09:35
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:37
    Kan ook niet na 2 wedstrijden, alle teams laten in deze fase wisselvalligheid zien, Ajax tegen Standard of tegen Heracles en VVV waren totaal verschillend, AZ gaat er tegen een onbekende club af en speelt vorige week prima, zelfs Juventus, Barcelona, Lyon, Arsenal, Chelsea laten op dit moment wisselvalligheid zien, zaak is dat je nu zo min mogelijk schade oploopt, op Schwaab na staat er een compleet andere defensie, heeft tijd nodig, net als de nieuwe manier van spelen onder Bommel, het moet beter maar daar heb ik wel vertouwen in, komt goed.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1380
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Hèhè....een realistische reactie....
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1380
    zondag 19 augustus 2018 om 13:28
    Dat klopt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:05
    Deze week zullen ze de bekende voetballes krijgen, stumperds
    Vind ik leuk
    tannat +14020
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    Hoi trol. Welkom in dit PSV topic
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Masterbeer, sluit jezelf aub op in je aftrek kamertje. Wat een zielig figuur ben jij zeg bah bah
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Volgens mij ken jij het verschil tussen een masturbeer en een masterbeer niet!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:20
    Klinkt wel hetzelfde :)
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    zondag 19 augustus 2018 om 09:36
    Masterbeer? Familie van de bruine beer of de grizzlybeer??
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Master beer is familie van de Beerput
    Vind ik leuk
    Bertus +5796
    zondag 19 augustus 2018 om 09:18
    Gewoon op eigen kracht een wedstrijd winnen is toch effe wat anders dan met 2 discutabele VAR momenten een wedstrijd winnen.
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Onthoud je deze zin ook als het PSV meezit?
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:40
    Kom jij ook een keer uit jezelf eerlijk toegeven als ajax zoals gisteren geholpen wordt bullet?
    Vind ik leuk
    Bullet +3176
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Waar zie je dat ik zeg dat dat niet zo is? De penal van Ajax vond ik terecht. Het doelpunt van VVV had ik zelf niet afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Bertus +5796
    zondag 19 augustus 2018 om 10:46
    Met de VAR zal het vast en zeker ook bij PSV wel een keer meezitten maar zoals je zelf al aangeeft was er bij het doelpunt van VVV niet echt veel aan de hand. Ze moeten het met de VAR ook weer niet gaan overdrijven wat dat betreft.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    stratumseind +172108
    zondag 19 augustus 2018 om 09:49
    Waren ze vandaag vroeger dan normaal om je te verschonen?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1380
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    Zoals jullie tegen Heracles, masturbeer?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:05
    Slechte wedstrijden winnen is een voorbode voor het kampioenschap, zijn heel stabiel geworden. Ook Ajax een slechte wedstrijd en gewonnen, dat het maar spannend blijft tot het einde.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    Slaat nergens op. Valt voor zijn voeten..... lekker van genieten maar geen quasi wetenschappelijke theorieën op los laten
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:06
    De fitheid spat er wel van af ja stralen ze echt uit. Alleen gister was het spel wel weer minder maar klasse om zo toch toe te slaan en de mindere wedstrijden te winnen. Doorgaan tot de laatste secondes. De winnaarsmentaliteit van VBommel gaat PSV echt ver brengen. Kan niet wachten op dinsdag avond, denk dat PSV een veel betere wedstrijd en nog beter resultaat gaat boeken uit in wit Rusland dan gisteren tegen fortuna.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2762
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Was geluk dat die bal voor zijn voeten kwam. Heeft niks met fitheid te maken
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:23
    En hoe komt die bal daar? Door het drukzetten de felheid van Hendriks in de 92e minuut!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    zondag 19 augustus 2018 om 09:32
    Nee komt omdat er iemand de bal niet goed raakt met verdedigen en had niets te maken met druk zetten van Hendrix. Eerste goal was ook al mazzeltje al was spannende pot gisteren met behoorlijk wat arbitrale missers aan beide zeide.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3988
    zondag 19 augustus 2018 om 09:11
    Ik denk dat we beter Romero op kunnen stellen tegen BATE. Wat was De Jong slecht zeg, gisteren. Evenals tegen FC Utrecht trouwens. Ik heb alle respect voor hem, hij heeft ons het kampioenschap bezorgd in 2014/15 en 2015/16, maar voor het teams bestwil moet je De Jong eruit halen, want hij heeft het echt niet meer.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    De jong wordt dit seizoen eredivisie topscorer
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    zondag 19 augustus 2018 om 09:33
    Was gisteren slechtste man aan jullie kant. Die gaat denk ik persoonlijk een zwaar jaar tegemoet in een goed spelend PSV
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    Hij was zich gisteren idd alleen maar aan het irriteren aan de scheids en af en toe had ie wel een punt maar ik denk dat VBommel hem dat wel kan leren om zich minder te irriteren en meer te focussen dan komt het wel goed. De jong is echt niet te missen
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1699
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    Maak ze gewoon wat eerder. Beter voor het humeur en scoreverloop.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zondag 19 augustus 2018 om 10:58
    Al voelt een overwinning op deze manier heerrrlijk!! Doet me denken aan vorig jaar toen haast iedere week dit gevoel hadden ;)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1699
    zondag 19 augustus 2018 om 11:24
    Nee man, geeft een hoop chagrijn en weer gedoe. Gewoon eerste half uur de eerste maken. Dan komen ze wel. Dan afmaken. Das meer mijn ding. Ben vooral liefhebber van voetbal.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Ik ben liefhebber van het voetbal van PSV
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1699
    zondag 19 augustus 2018 om 11:27
    tja, er zijn mensen die het fijn vinden om kramp in de sluitspier te krijgen...ik niet!
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    zondag 19 augustus 2018 om 12:39
    Maakt het wel spannend hoor! Dat gevoel als de winnende wordt gemaakt op het einde, heerlijk.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    Laten we hopen dat PSV en Ajax doorgaan. Hebben ze beide een zwaar programma.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zondag 19 augustus 2018 om 11:02
    Ik wil niet Lullig doen maar wat mij betreft haalt PSV het en Ajax niet. Prima voor het Nederlandse voetbal want:
    1. Of je nou punten haalt in de EL of de CL maakt voor de coëfficiënt niets uit.

    2. PSV mag zo de TV gelden uit de CL zelf houden en hoeft ze niet de delen met Ajax.

    3. Goed voor het Nederlandse voetbal als PSV ook op het financiële vlak dichter bij Ajax komt.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1699
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Bedankt voor je mening...
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    Gewoon CL halen . Is nodig voor Nederland en het Nederlandse voetbal bate ken ik totaal niet . Maar gelijkspel uit en thuis afmaken . Ik ben dinsdag voor PSV . Zou toch mooi zijn twee Nederlandse clubs weer eens op het hoogste podium!
    Vind ik leuk
    heur es +719
    zondag 19 augustus 2018 om 09:22
    Op het trainingsveld van Fortuna is het al moeilijk he staande te houden, zo slecht.

    Verwacht dat Fortuna het wel eenvoudig gaat halen.

    Complimenten voor de sfeer gisteren !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:36
    Gewoon zorgen dat we scoren daar,maken we het thuis wel af.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:37
    VP? In de tekst staat het volgende 'Daar ben ik wel eens eerder gespeeld,', ben moet veranderd worden naar heb.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:41
    Zijn er ook mensen die serieus op berichten kunnen reageren
    PSV gaat gewoon overwinteren in de champios leagueq.
    Vroeger was het beter toen alleen de landskampioen mochten deelnemen wat mij betreft terug naar die tijd en alle ballen in een koker
    Vind ik leuk
    stratumseind +172108
    zondag 19 augustus 2018 om 09:44
    Stond weer een puike partij te keepen .
    Vind ik leuk
    Asarkan +102
    zondag 19 augustus 2018 om 09:59
    En nu maar wachten op de Ajacieden met het zinnetje 'luckey PSV'
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4730
    zondag 19 augustus 2018 om 10:01
    Zouden beide heren weten dat ze in Borisov spelen
    Vind ik leuk
    stratumseind +172108
    zondag 19 augustus 2018 om 10:14
    Dat maakt nog niet zoveel uit , als zoet en zijn collega’s maar weten dat get een enorme stugge nare ploeg is om tegen te spelen en dat tegengoals niet gewenst zijn
    Vind ik leuk
    JoeyC +2535
    zondag 19 augustus 2018 om 10:13
    Uiteindelijk terecht gewonnen, maar jammer dat het zo moeizaam ging. Niet ideaal voor de wedstrijd tegen Bate.
    Hopen op een goed resultaat en ook voor Ajax de dag erop.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:29
    Het moet,alleen dan moet het wel een heel stuk beter als gisteren.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:54
    PSV vliegt eruit
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    zondag 19 augustus 2018 om 12:35
    We gaan de scheidsrechter de schuld geve van de penalty van ajax? Kijk FF naar de penalty's van de club uit Eindhoven vorig seizoen.10 in totaal dus donder op met de discussie dat Ajax voordeel krijgt.
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Hadden ze ook niet de meeste tegen?
    Vind ik leuk
    AVDV +718
    zondag 19 augustus 2018 om 12:36
    PSV topic en de Ajax fanboys zijn er als de kippen bij om iets negatiefs neer te zetten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:46
    Worden jullie hier nu niet allemaal gek van dat slecht beter geneuzel , ieder die een club aanhangt vind zijn eigen club CQ spelers het beste , moet daar nu zoveel over gezeverd worden ,ik heb het idee dat er heel veel kleine kinderen op dit forum zitten .
    Laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen , wat plaag stoten geeft niks , maar hele topic,s vol ,et je ja nee shit pfffffffffffffff
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zondag 19 augustus 2018 om 16:05
    Tja schijnt erbij te horen. Je kunt natuurlijk altijd gewoon doorscrollen. ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws