Koningskoppel van AZ herenigd bij NAC: Hij krijgt een biertje van me

    Koningskoppel van AZ herenigd bij NAC: "Hij krijgt een biertje van me"

    zondag 19 augustus 2018 om 09:59

    Mikhail Rosheuvel beleefde zaterdagavond een geslaagd thuisdebuut namens NAC Breda. De rechtsbuiten leidde tegen De Graafschap de 1-0 van Mitchell te Vrede in met een puntgave voorzet, waarna NAC uitliep naar een 3-0 overwinning op de Superboeren.

    Rosheuvel en Te Vrede kennen elkaar als sinds hun tienertijd en zijn na vele omzwervingen weer herenigd. "In de jeugd van AZ speelden we ook samen. Gaf ik ook de voorzetten en mocht hij ze afmaken. Laat mij de assists maar geven. Deze tel ik weer keurig mee", aldus een opgetogen Rosheuvel in gesprek met Voetbal International. "Hij krijgt een biertje van me."

    De geboren Amsterdammer is onder de indruk van zijn eerste Avondje NAC. "Ik keek ernaar uit. Ik kende het alleen van de verhalen van collega's en ik heb het als tegenstander wel meegemaakt natuurlijk", vertelt Rosheuvel, die hoopt dat hij een publiekslieveling kan worden in het Rat Verlegh Stadion. "Ik ben wel een speler die van de interactie met het publiek houdt. Als de acties lukken is dat makkelijk praten."

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 10:03
    Ik wil ook een biertje.
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    zondag 19 augustus 2018 om 10:06
    Wollah is haram broer ik zweer op m'n moeder doe niet jonge, denk aan die 72 maagden in het paradijs.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:12
    Wollah brüür maagd is niks. Ik heb liever 72 vrouwen met snor in een boerkini 😂
    Vind ik leuk
    Mr bien +640
    zondag 19 augustus 2018 om 10:17
    Of schaap ;)
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    zondag 19 augustus 2018 om 11:54
    Haha wat een gek zeg 🤣
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:16
    Die 72 bootvluchtelingen van de Gay-Pride zeker. Doe ff normaal met al die fake geloven. we hebben het hier over voetbal. Ga lekker lopen zeuren op vrijdagmiddag en laat het voetbal zoals het is.
    Vind ik leuk
    mexicano +654
    zondag 19 augustus 2018 om 10:50
    Godverdomme...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:33
    Je ziet het maar weer he haha
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:54
    72 afgelikte boterhammen, hun laatste reis vanuit het verzorgingshuis.
    Vind ik leuk
    groninger +1228
    zondag 19 augustus 2018 om 10:04
    Koningskoppel is ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    Dunneke +157
    zondag 19 augustus 2018 om 12:09
    Idd haha. Hoop het wel als NAC supporter natuurlijk
    Vind ik leuk
    Robby G +1281
    zondag 19 augustus 2018 om 10:10
    Rosheuvel ga nou niet naast je schoenen lopen, zwakker schakel en gedegradeerd met Cambuur en Roda. Laat t maar op t veld zien.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    zondag 19 augustus 2018 om 11:05
    Het laatste halfjaar bij ons was ie echt goed hoor, vrijwel ons hele team op de keeper na was prima in vorm. Maar helaas niet in de wedstrijden waar het om draaide. Aan Rosheuvel lag het iig niet, weet zeker dat hij van toegevoegde waarde is voor NAC.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Koningskoppel? Whaha, ze zijn zo goed dat ze allebei een transfer naar NAC te pakken...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    zondag 19 augustus 2018 om 10:33
    Altijd goeie sfeer paar keer mee gegaan met een maat van mij .echt gezellig en na de wedstrijd nog ff verder helemaal top .
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +181
    zondag 19 augustus 2018 om 11:01
    Leuke speler
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Spekholz +462
    zondag 19 augustus 2018 om 11:10
    Rosheuvel hou op man, vorig jaar liep die constant de stadionpoorten uit in Kerkrade. Wat een overschatte speler..
    Vind ik leuk
    Muskeklier +198
    zondag 19 augustus 2018 om 13:02
    En toch 8 assists.... Best raar dan toch?!

    Nu na 2 wedstrijden. Op 2 assists....

    Kansen voor open doel moet je um niet geven, maar 25x de tegenstander opzoeken doet ie wel&in combinatie met Ilic&tevrede kan dat wel eens de aanvallende verrassing van nac worden!
    Vind ik leuk
    Spekholz +462
    zondag 19 augustus 2018 om 13:05
    Wellicht past hij beter bij het spel van NAC, bij Roda moest hij acties inzetten vanaf eigen helft..
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zondag 19 augustus 2018 om 21:32
    Koningskoppel van AZ?
    Bankzitters waren het..
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +953
    maandag 20 augustus 2018 om 13:33
    Ahhh lievvv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Koningskoppel van AZ herenigd bij NAC: "Hij krijgt een biertje van me"