Koningskoppel van AZ herenigd bij NAC: Hij krijgt een biertje van me

    Koningskoppel van AZ herenigd bij NAC: "Hij krijgt een biertje van me"

    zondag 19 augustus 2018 om 09:59

    Mikhail Rosheuvel beleefde zaterdagavond een geslaagd thuisdebuut namens NAC Breda. De rechtsbuiten leidde tegen De Graafschap de 1-0 van Mitchell te Vrede in met een puntgave voorzet, waarna NAC uitliep naar een 3-0 overwinning op de Superboeren.

    Rosheuvel en Te Vrede kennen elkaar als sinds hun tienertijd en zijn na vele omzwervingen weer herenigd. "In de jeugd van AZ speelden we ook samen. Gaf ik ook de voorzetten en mocht hij ze afmaken. Laat mij de assists maar geven. Deze tel ik weer keurig mee", aldus een opgetogen Rosheuvel in gesprek met Voetbal International. "Hij krijgt een biertje van me."

    De geboren Amsterdammer is onder de indruk van zijn eerste Avondje NAC. "Ik keek ernaar uit. Ik kende het alleen van de verhalen van collega's en ik heb het als tegenstander wel meegemaakt natuurlijk", vertelt Rosheuvel, die hoopt dat hij een publiekslieveling kan worden in het Rat Verlegh Stadion. "Ik ben wel een speler die van de interactie met het publiek houdt. Als de acties lukken is dat makkelijk praten."

    Plaats een reactie

    groninger +1487
    zondag 19 augustus 2018 om 10:04
    Koningskoppel is ook wat overdreven.
    Vind ik leuk
    Dunneke +183
    zondag 19 augustus 2018 om 12:09
    Idd haha. Hoop het wel als NAC supporter natuurlijk
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    zondag 19 augustus 2018 om 10:10
    Rosheuvel ga nou niet naast je schoenen lopen, zwakker schakel en gedegradeerd met Cambuur en Roda. Laat t maar op t veld zien.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14995
    zondag 19 augustus 2018 om 11:05
    Het laatste halfjaar bij ons was ie echt goed hoor, vrijwel ons hele team op de keeper na was prima in vorm. Maar helaas niet in de wedstrijden waar het om draaide. Aan Rosheuvel lag het iig niet, weet zeker dat hij van toegevoegde waarde is voor NAC.
    Vind ik leuk
    Floaz +942
    zondag 19 augustus 2018 om 10:20
    Koningskoppel? Whaha, ze zijn zo goed dat ze allebei een transfer naar NAC te pakken...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    zondag 19 augustus 2018 om 10:33
    Altijd goeie sfeer paar keer mee gegaan met een maat van mij .echt gezellig en na de wedstrijd nog ff verder helemaal top .
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +180
    zondag 19 augustus 2018 om 11:01
    Leuke speler
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    zondag 19 augustus 2018 om 11:10
    Rosheuvel hou op man, vorig jaar liep die constant de stadionpoorten uit in Kerkrade. Wat een overschatte speler..
    Vind ik leuk
    Muskeklier +205
    zondag 19 augustus 2018 om 13:02
    En toch 8 assists.... Best raar dan toch?!

    Nu na 2 wedstrijden. Op 2 assists....

    Kansen voor open doel moet je um niet geven, maar 25x de tegenstander opzoeken doet ie wel&in combinatie met Ilic&tevrede kan dat wel eens de aanvallende verrassing van nac worden!
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    zondag 19 augustus 2018 om 13:05
    Wellicht past hij beter bij het spel van NAC, bij Roda moest hij acties inzetten vanaf eigen helft..
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +551
    zondag 19 augustus 2018 om 21:32
    Koningskoppel van AZ?
    Bankzitters waren het..
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1274
    maandag 20 augustus 2018 om 13:33
    Ahhh lievvv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws