Weerman Utrecht tegen Verbeek: 'Je mag zo in ieder geval je vest uitdoen'

    Weerman Utrecht tegen Verbeek: 'Je mag zo in ieder geval je vest uitdoen'

    Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 12:45zo 19-08-2018 om 12:45

    FC Utrecht rondde deze week de meest opvallende transfer van de zomer af door weerman Martin Jansen aan te trekken. Zondagmiddag beleefde hij zijn vuurdoop voor het competitieduel tussen FC Utrecht en PEC Zwolle.

    Daarin had de weerman, die werkzaam is voor Bingo FM, direct een tip voor analist Gert-Jan Verbeek. "Gert-Jan mag in ieder geval zo zijn vest uitdoen. Die ga ik ook zo meteen uitdoen", stelt hij tegenover de camera van FOX Sports. "Het is in het stadion 24 graden. Het is een beetje bewolkt, maar daar tegenover gaat het zonnetje ook nog schijnen zo. Het windje komt uit het zuidwesten en die is matig", aldus Jansen.

    En wat als het straks echt een keer bloedheet is? "Moeten ze dan in hun bikini of badpak komen? Dan gaan we gewoon in onze korte broek naar het stadion", concludeert hij.

    Wanneer FC Utrecht een competitiewedstrijd speelt, doet Jansen drie uur voor aanvang een weersvoorspelling. Deze zal vervolgens te zien zijn op de Facebook-, Twitter- en Instagram-kanalen van de club. 

    Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

    Poll

    Gaat het versterkte FC Utrecht Europees voetbal halen?

    (1497 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mr bien +4045
    zondag 19 augustus 2018 om 12:48
    Zijn al huilbuien op komst met leeuwin en van de maarel in de basis
    Vind ik leuk
    J de Wit +1739
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    Die zitten gewoon op de bank. Ben wel erg venieuwd naar Utrecht dit seizoen. In mijn beleving zeer goed ingekocht
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    zondag 19 augustus 2018 om 12:53
    En terecht ook na vorige week wat een aanfluiting die 2
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:54
    Huh?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3656
    zondag 19 augustus 2018 om 13:14
    Nee die schijnen al een jaar of 4 boven Amsterdam te hangen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15939
    zondag 19 augustus 2018 om 12:49
    Toch leuk zo'n originele acties van een club, ook nog functioneel.
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zondag 19 augustus 2018 om 13:01
    Het functionele deel ontgaat me.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15939
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Een specifiek weerbericht voor het wedstrijdtijdstip en eromheen voor specifiek het stadion en eromheen, is toch handig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zondag 19 augustus 2018 om 14:50
    Hebben jullie in Limburg geen Apps?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15939
    zondag 19 augustus 2018 om 14:58
    Wat zijn dat? Windows 3 is hier wel net uitgekomen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    zondag 19 augustus 2018 om 12:49
    klopt huilbuien in zwolle.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    zondag 19 augustus 2018 om 12:50
    Zo zo de weerman krijgt ook podium op VP.
    Vind ik leuk
    Foebele +54658
    zondag 19 augustus 2018 om 12:53
    Ik vind dit echt zo iets onnozels, dit voegt echt helemaal niks toe en kost alleen maar geld.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 13:15
    Kost 2 consumptiebonnen die beste man.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10065
    zondag 19 augustus 2018 om 14:09
    Levert ze anders genoeg publiciteit op ;)
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    zondag 19 augustus 2018 om 19:00
    kost helemaal niets betweter
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33361
    zondag 19 augustus 2018 om 12:55
    Het regent nog geen doelpunten.
    Vind ik leuk
    Snuck +502
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    2 was vandaag genoeg. Jammer van Overeem. Speelde erg sterk. Ging iets te fel door. Kan me niet voorstellen dat het bewust was. Wel terecht rood trouwens.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33361
    zondag 19 augustus 2018 om 16:45
    Toen stond het nog maar 1-0 :p
    Ik heb de overtreding niet gezien. Leuk ploegje staat er trouwens bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Snuck +502
    zondag 19 augustus 2018 om 17:09
    Ja Jordy Zuidam is goed bezig. 😀
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33361
    zondag 19 augustus 2018 om 17:38
    Wie had dat gedacht toen hij 20 jaar geleden debuteerde
    Vind ik leuk
    Blindsy +14024
    zondag 19 augustus 2018 om 12:57
    Ik denk dat Utreg het net niet gaat redden. Maar met Feyenoord, AZ en Vitesse strijden ze wel mee om plek 3 t/m 5.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    zondag 19 augustus 2018 om 13:01
    Wat redden ze net niet dan?
    Vind ik leuk
    Blindsy +14024
    zondag 19 augustus 2018 om 13:58
    Kwalificatie voor Europees voetbal. Denk dat ze t net niet redden.
    Was vraag van die poll, was inderdaad niet zo duidelijk..
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23039
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Denk het ook niet.
    Vind ik leuk
    Snuck +502
    zondag 19 augustus 2018 om 16:44
    Warom niet. Ze hebben pas 2 wedstrijden gespeeld. Zo ga je nog zeggen dat Vitesse en AZ mee gaan doen om de titel.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    zondag 19 augustus 2018 om 19:05
    ik zou niet weten waarom niet heb je de concurenten zien voetballen dat was toch echt een stuk minder vandaag.
    net zoals het onzin is om utrecht bij de eerste drie te zetten plek 4 tm 6 zou uitstekend zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Binnenkort krijgen alle clubs ook sterrenkundigen (die voorspellen de uitslag alvast zodat je niet naar het stadion hoeft te komen als de thuisploeg gaat verliezen) en waarzeggers om de persvoorlichters en trainers te ondersteunen bij het uitkramen van onzin. 😎⭐☀️🌨⛈
    Vind ik leuk
    Nbl +653
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Je vergeet de waarzegster .glazenbol enzo .🤔
    Vind ik leuk
    Blindsy +14024
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Er schijnt vanmiddag een depressie te hangen boven de Domstad.. 😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Heerlijk toch het gat met manchester city zal zo gedicht zijn.

    Nederland is al heeeel lang aan het doorslaan
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zondag 19 augustus 2018 om 13:00
    Hebben ze geen internet in Utreg?
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zondag 19 augustus 2018 om 13:02
    Er is prima visweer voor de keeper van Zwolle voorspelt. Maar dat is al sinds januari zo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174727
    zondag 19 augustus 2018 om 13:03
    2-0 utrecht mooie goal , wat een beetje zon al niet teweeg kan brengen
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    zondag 19 augustus 2018 om 13:10
    Eerst ff goede spelers halen voordat je een weerman contracteert!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:39
    ach 6 punten tegen jullie daar doen we het voor ....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:11
    Waß Sich liebt Das Pect Sich.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 13:19
    En alle Utrechters die commentaar op Ajax hebben dat de ArenA niet vol zit die mogen vanaf nu ook de mond houden.Zie enorm veel rode stoeltjes.En dat met een capaciteit van nog geen een 50% of de ArenA.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Bij Utrecht zitten enkel mensen uit de stad en omliggende gemeente. Daar hebben ze geen Limburgers, Zeeuwen, of Brabanders nodig om een stadion half te vullen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 13:32
    Verschil tussen een regionale club en een landelijke.Net zoals Feyenoord z'n supporters ook door t land heen heeft.Maar eerst ons uitlachen en daarna zelf dat kleine stadionetje niet eens vol kunnen krijgen, lachwekkend is t!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 13:41
    Zelfs de gloryhunters komen niet meer naar die Johan Druif arena. Komen pas terug als er weer wat te vieren valt om met van die gesponsorde plastic vlaggies te wapperen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 13:46
    Wel prachtige letters die witte U en de T in t vak, ze zijn prima te lezen.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 13:55
    Komt omdat er geen plastic vlaggetjes op liggen. Ik vind het ook wel mooi idd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Je team na al 30 minuten in het nieuwe seizoen uitfluiten. Dat is pas lachwekkend. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    En een geweldige ovatie krijgen als je t goed doet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:25
    Is in Eindhoven niet anders.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 14:06
    Dat is een bekend fenomeen bij de godenzonen. Als het goedgaat is het altijd: "wij", en als het slechtgaat is het "zij". Dat is nooit anders geweest. Ooit was er een wachtlijst voor seizoenkaarten terwijl ze ze nu aan de straatstenen niet kwijt raken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 14:35
    Je zet je eigen goed voor lul.In juni was t al uitverkocht met 42.000 man.Nac heeft nog meer verkochte seizoenskaarten als jullie.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 14:41
    Ik heb het te druk om me bezig te houden met hoeveel seizoenkaarten er verkocht worden. Ik baseerde me op de lege stoeltjes die ik altijd zie in die Arena. En dan bedoel ik niet de mensen die na een kwartier binnen komen en 20 minuten voortijd weer weglopen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 14:48
    Die zien we bij jullie ook toch? Dus snap niet dat jullie dan wat te zeiken hebben over Ajax.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 15:00
    Utrecht leeft. Je volgt ze op tv en bent zeer actief op Utrecht topics. Ga zo door knul, maar onthoud wel dat Utrecht supporters écht zijn en geen luitjes uit Santsappermeer, Wipstrik of Boerengat die naar Amsterdam komen om andere clubs voor boer uit te maken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 15:06
    En die hebben wij niet? Van de 50.000 supporters zijn er 20.000 Successupporters, de rest zijn gewoon die hard fans, die er altijd zitten.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3591
    zondag 19 augustus 2018 om 15:10
    Gáááááááp.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 15:12
    T blijft lastig antwoorden voor je hè als ik met feiten kom! Dan krijg je van die standaard oneliners als je t niet meer weet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:42
    zoals dat we alleen tegen jullie ons best doen en zo?? simpele
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10815
    zondag 19 augustus 2018 om 16:15
    Weet ik niet, moet je aan jullie spelers vragen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:26
    Wat is er mis met een boerengat? ;)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws