Manchester United verrassend onderuit tegen Brighton van Pröpper en co.

    Manchester United verrassend onderuit tegen Brighton van Pröpper en co.

    zondag 19 augustus 2018 om 19:00

    Manchester United heeft op bezoek bij Brighton & Hove Albion de eerste competitienederlaag van het seizoen geleden. De ploeg van José Mourinho verloor met 3-2 van het elftal van Davy Pröpper.

    Brighton deelde voor rust een mokerslag uit aan United. The Red Devils liepen al vrij snel achter de feiten aan en kwamen op een 2-0 achterstand door goals van Glenn Murray en Shane Duffy. United liet het er niet bij zitten en deed via Romelu Lukaku iets terug, maar de marge werd nog voor de rust weer verdubbeld dankzij Pascal Gross, die een strafschop benutte nadat Eric Bailly zijn tegenstander naar de grond trok.

    In de tweede helft gaf United gas, maar dat leverde geen resultaat op. Zo nu en dan kon Brighton er uitkomen, maar het elftal richtte zich vooral op verdedigen. In de absolute slotfase mocht Paul Pogba nog aanleggen voor een penalty, nadat Duffy invaller Marouane Fellaini onderuit haalde. De Fransman faalde niet vanaf de stip, maar United had niet meer de tijd om ook nog een derde treffer te maken.

    Bij United vielen vooral de defensieve fouten op. José Mourinho richtte zich de hele zomer op de komst van een nieuwe centrale verdediger, maar zijn wens werd door de clubleiding niet gehonoreerd.

    Plaats een reactie

    Basschot +2235
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    Met Mourinho zijn ze nog slechter dan onder LvG
    Vind ik leuk
    Twente +133
    zondag 19 augustus 2018 om 19:07
    Slechter? Volgensmij zijn ze vorig seizoen toch 2 de geworden en onder van gaal lager
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 19:07]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5039
    zondag 19 augustus 2018 om 19:13
    Ja maar als je Lvg aan het roer had gehouden had je niet het meest afschuwelijke voetbal van Europa gespeeld.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1532
    zondag 19 augustus 2018 om 19:27
    Periode van Gaal bij United was allesbehalve mooi voetbal...zeg maar niet om aan te zien
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5039
    zondag 19 augustus 2018 om 19:31
    Daarom zei ik ook als je hem had aangehouden ( langere periode) . Het is in ieder geval niet de werkwijze van Louis om elke wedstrijd het publiek in slaap te laten vallen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    zondag 19 augustus 2018 om 19:51
    Whuahaaaa onder van Gaal was het nog erger.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4698
    zondag 19 augustus 2018 om 19:15
    Maar Mourinho heeft inmiddels wel al 350 miljoen aan spelers uitgegeven..

    Louis moest het doen kern 130 miljoen ;)
    Vind ik leuk
    Basschot +2235
    zondag 19 augustus 2018 om 19:17
    En hoeveel miljoenen heeft Mourinho uitgegeven? Zelfs Man u fans vinden boring Manu niets
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    zondag 19 augustus 2018 om 20:51
    Zijn vorig jaar gewoon knap tweede geworden. Het spel is niet om aan te zien dat is wel waar
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Bij MU willen ze niet "gewoon knap" 2e worden........zo werkt dat niet daar.
    Mourinho geeft wel top bedragen uit maar blijft net onder de top presteren met lullig voetbal, dan komt er een keer een eind aan......
    Hij wordt nu al niet meer op zijn wenken bedient met nieuwe aankopen en dat is vaak een voorbode van een andere Trainer.
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    zondag 19 augustus 2018 om 23:26
    Vorig seizoen hadden ze gewoon geen schijn van kans door Man City. Denk dat dit seizoen een herhaling word van vorig seizoen, voor City althans. 2e was het hoogst haalbare
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 20 augustus 2018 om 00:04
    Mourinho, is een goede zakenman en een prima tacticus.
    Komt te kort als Trainer, zit geen voetbal vreugde bij, geen creativiteit, het is allemaal te zakelijk en vergeet dat voetbal amusement moet zijn.
    Vind ik leuk
    Dikkop +125
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    321 mooie uitslag
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    Mourinho begint steeds meer op Wenger te lijken
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:03
    Mourinho mocht niks kopen dit jaar., deed Arsenal in het verleden ook te weinig. Pijnlijke uitslag.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:07
    Heb me echt enorm lopen ergeren. Spelers brengen niet wat ze kunnen. Ik vraag me af of dit team onder een andere coach wel weet te voetballen. Op voetballend vlak komt het namelijk gewoon tekort. Aansluiting is vaak pover. Dat kan wel tactiek zijn. Geen idee.. frustratie overheerst momenteel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:10
    Werd tijd voor een Technisch Directeur die ze nu willen gaan invoeren...
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:13
    Wat lost dat op? Er wordt voor veel geld ingekocht, maar wel verkeerd en voor de verkeerde prijzen. Lindelof voor 30mln is bv dramatisch.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:16
    Ze zijn achter de schermen het een en ander aan het herstructureren en er komt ook een Director of Football voor het eerst, wordt zeer belangrijk dat ze de juiste man weten aan te stellen voor die post.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 20 augustus 2018 om 06:17
    Als je uitgekeken bent op je Trainer ga je niet meer investeren, dan kijk je uit naar een vervanger ( Zidane ? ) en je investeert vervolgens overeenkomstig .......
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    zondag 19 augustus 2018 om 19:40
    Nou nou, rare vergelijking vind je ook niet? Wenger heeft Arsenal jarenlang oogstrelend voetbal laten spelen.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    zondag 19 augustus 2018 om 20:45
    Wanneer was dit dan in 1924 ?
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Jij bent duidelijk nog niet lang uit je luiers. Gelukkig is het terug te zien op DVD.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    maandag 20 augustus 2018 om 06:14
    Wenger was een echte Trainer, Mourinho is een koper, vraag maar aan van Persie...........
    Vind ik leuk
    Foden +4691
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    MourinhOUT
    Vind ik leuk
    Aal +22128
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    Dramatisch... leek wel op PSV dit weekend.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:04
    Dit weekend? Of al vanaf vorig rond dit weekend?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:06
    Met het verschil dat PSV bij een gelijke stand rustig blijft i.t.t. Vitas...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:20
    Sukkel
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    Wanprestatie van Man U. Allemachtig.
    Spelers laten hun coach gewoon vallen..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    zondag 19 augustus 2018 om 19:17
    Is het resultaat nog wel verrassend?
    Vind ik leuk
    Baijiu +1376
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    Mourinho haalt de kerst niet, en daar zal ie niet van wakker liggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    Onzen Pirlo is daar baas maar allejezus wat is dat manu een partij drama met pogba voorop . Die heeft welgeteld 1 bal goed geraakt in 95 minuten.

    Tijd om er weer 200 miljoen tegenaan te kletsen door mou
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:48
    Onzen Pirlo? Ik dacht dat je voor PSV was🙄
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zondag 19 augustus 2018 om 19:50
    hij is en blijft onzen pirlo ook al speelt ie elders
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:53
    Het is natuurlijk de Arnhemse Pirlo hè, niet van PSV dus😉 nee maar leuk dat hij het goed doet, prachtige voetballer!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:20
    Pirlo is van ons allemaal..!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:03
    De ene club uit Manchester is de andere niet. City swingt waar het chagerijn van United afstraalt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:06
    Aankoopbeleid van City is beter...
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2740
    zondag 19 augustus 2018 om 20:39
    Trainer ook.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17761
    zondag 19 augustus 2018 om 19:06
    Lekker!!
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zondag 19 augustus 2018 om 19:06
    Over een half jaar gaat er weer 400 miljoen ertegen aan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:08
    We've got Knockaert, Anthony Knockaert.. Hihihihi.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:13
    Never knew you were a Brighton fan, mi lady...
    Vind ik leuk
    pos +8758
    zondag 19 augustus 2018 om 19:12
    Die verdediging is gewoon drama. Die Mourinho moet wel een hele hoge afkoopsom in zijn contract hebben staan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    zondag 19 augustus 2018 om 19:12
    Losers.
    Mourinho out.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:19
    Bewijs nu maar wat voor trainer je bent....jeugd inpassen en misschien eens een keer je spelopvatting veranderen....united heeft genoeg opties en daarbij genoeg spelers uit de jeugd...snap ook echt niet dat je mensah fosu zo makkelijk liet vertrekken en nu natuurlijk lopen mannen over niet genoeg aankopen....nu moet je je kwaliteiten als trainer laten zien
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:23
    Laat die mourinho plz ontslagen worden... groet united fan
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    zondag 19 augustus 2018 om 19:24
    Drama met die Mourhino
    Vind ik leuk
    derksen +8815
    zondag 19 augustus 2018 om 19:25
    Moudefhino lalalalalalalalal meest irritante kut coach van de laatste 4 jaar oetlullen
    Gewoon weer miljard uitgeven en lekker plaats 4 eindigen lalalalalalalalal moudefhino flapdrol!
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +883
    zondag 19 augustus 2018 om 19:43
    Mee eens! Alleen niet van de laatste 4 jaar maar langer haha
    Vind ik leuk
    City boy +384
    maandag 20 augustus 2018 om 00:02
    Plaats 4 wordt hem niet als ik dit zie tottenham en chelsea beide een klasse beter
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9467
    zondag 19 augustus 2018 om 19:26
    Hoezo verrassend ?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:33
    Ik gun het hem wel die Mourinho, mooie nederlaag
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:35
    En natuurlijk de credits voor Chris Hughton, die gunnen we het wel.
    Vind ik leuk
    barry m +351
    zondag 19 augustus 2018 om 19:33
    prachtig dat die arogante kerel op zijn bek gaat.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5260
    zondag 19 augustus 2018 om 19:37
    Hahahahah dit vind ik nou echt leuk :D
    Vind ik leuk
    bombaste +369
    zondag 19 augustus 2018 om 19:38
    Hoe staat het er eigenlijk voor met Locadia? Hoor je zo weinig over, wel benieuwd
    Vind ik leuk
    City boy +384
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Mocht laatste 2 minuten meedoen vandaag
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:19
    Veel banken, terwijl hij toch éên van de duurdere aankopen was...
    Voorkeur van trainer gaat naar Murray en ze hebben Jahanbakhsh nu ook aangekocht. Locadia moet zich schikken in reserverol
    Vind ik leuk
    bombaste +369
    maandag 20 augustus 2018 om 20:46
    Hm, maar hij was ook lange tijd geblesseerd toch?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:32
    Half jaar geleden kwam hij terug na een blessure van twee maanden.
    Coach Hughton van Brighton vind hem niet genoeg...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4665
    zondag 19 augustus 2018 om 19:39
    Ik denk dat Mourinho het einde van dit seizoen niet gaat halen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:48
    De vraag is alleen wie hem zal opvolgen.. zizou?
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +883
    zondag 19 augustus 2018 om 19:40
    Lekker voor ze! Zolang Mourinho er zit mogen ze alles verliezen van mij. Vond het vroeger onder Ferguson een fantastische club maar tegenwoordig niet meer om aan te zien. En dan te bedenken wat voor spelers ze in de selectie hebben....
    Vind ik leuk
    John M. +4765
    zondag 19 augustus 2018 om 19:44
    Die missen Blind, of niet??
    Vind ik leuk
    Truth +3001
    zondag 19 augustus 2018 om 19:49
    Vergelijk de namen en het budget en je kan maar 1 ding concluderen ...beschamend resultaat ...waar is het mooie United naartoe ?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    zondag 19 augustus 2018 om 19:53
    Propper niet uit het oog en niet uit het hart. Wederom een een held uit Eindhoven die het gaat maken in het buitenland.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:58
    Mooi dat hij ook altijd speelt: sinds dat hij werd gekocht heeft Brighton 40 wedstrijden in de Premier League gespeeld, in 37 gevallen stond hij in de basis. De 3 keer die hij niet in de basis stond was omdat hij een schorsing van 3 wedstrijden uitzat.

    Terecht ook zeer populair daar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    zondag 19 augustus 2018 om 20:02
    Eerlijk gezegd geen grootse voetballer maar mentaal gezien staat hij zijn mannetje.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:07
    Maar wel iemand die het elftal beter laat functioneren en dat gaan mensen op een gegeven moment ook inzien, het is ook niet voor niets dat hij altijd wordt opgesteld. Als ze hem een tijdje kwijt zouden raken door een blessure, zouden ze hem zeker missen op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9420
    zondag 19 augustus 2018 om 20:10
    Ach, kan prima ballen. Raakt 'm zelden kwijt en passt meestal naar voren. Is al heel wat voor de Nederlandse middenvelder van nu.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20959
    zondag 19 augustus 2018 om 20:22
    Precies, alleen goed kunnen
    voetballen is maar1 aspect.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    zondag 19 augustus 2018 om 19:55
    heerlijk nieuws
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9420
    zondag 19 augustus 2018 om 20:08
    Het vertrek van Blind laat zich direct gelden.

    Zonder gekheid: lekker voor die Mourinho. Chagrijn straalt van die club af sinds het vertrek van Ferguson. Die Sarri van Chelsea had een goeie trainer geweest voor ManU. Had het voetbal weer terug gebracht.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:18
    Bielsa, die het vooralsnog uitstekend doet met Leeds in het Championship, had ook wel voor opwindende taferelen gezorgd, denk ik.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:22
    Ben jij wel een vrouw? (-;
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:55
    Met alle respect, maar zou je inhoudelijk kunnen reageren? Zeker nadat ik weer eens zo'n zinnige bijdrage als bovenstaande heb gepost.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:59
    Was een verkapt compliment... (-;
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:33
    Coming soon - Zidane
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    zondag 19 augustus 2018 om 20:25
    Afkoop sommetje mee en Aad de Mos aantrekken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    zondag 19 augustus 2018 om 20:31
    #JOSEOUT
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:32
    Laatste keer dat Man. United in de eerste helft van een wedstrijd er al 3 om hun oren kregen was onder...........3 maal raden......ja ja onder van Gaal in 2015
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:37
    Dat was dan nog Arsenal uit, wat natuurlijk nog steeds een blamage van jewelste is voor een club als United. ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:44
    Lekker! Mourinho vond toch al dat hij te weinig mocht investeren...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    zondag 19 augustus 2018 om 20:57
    Wanneer gaan ze daar nou inzien dat Mourhino over the hill en uitgerangeerd is met die achterhaalde tactieken van hem

    Bus parkeren is het enige dat hij kan bedenken
    Vind ik leuk
    Marco S +4697
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    Mourinho is lekker bezig
    Vind ik leuk
    AlecBlc +945
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Pogba ergens in de eredivisie zou spelen. Wat speelde hij belachelijk slecht voor zo'n dure speler.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:36
    Verrassend??? Is een los zand ploeg met Mourinho aan het roer! Wat verwacht je dan!?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws