Been over trainersklus: 'Ging allemaal zo via-via-via, dat heb ik afgekapt'

    Been over trainersklus: 'Ging allemaal zo via-via-via, dat heb ik afgekapt'

    zondag 19 augustus 2018 om 21:20

    Mario Been heeft een aantal aanbiedingen uit India afgeslagen. Diverse clubs wilden de clubloze Nederlander aanstellen als hoofdtrainer.

    Bij Rondo van Ziggo Sport vertelt Been wat hij dagelijks doet nu hij geen club heeft. "Ik ben analist bij FOX. Hier en daar schuif ik aan. Voor de rest doe ik leuke dingen. Ik ben met Dick (Advocaat, red.) meegeweest naar Fenerbahçe. Een jaar later kreeg ik de kans bij APOEL Nicosia, maar dat duurde maar twee maanden. Ik had wat andere ideeën dan de president. Ik was al vrij snel thuis. Nu is het afwachten of er ergens een club vrij komt."

    "Ik had wat aanbiedingen uit India en eentje uit de zandbak. Maar dat ging allemaal zo via-via-via, dat ik dat op een gegeven moment heb afgekapt. India vond ik te ver weg. Ik ben nu acht maanden opa. Dat is geweldig en vind ik ook iets waard. Doordat ik analist ben, blijf ik in de buurt."

    Het is wachten tot een club bij Been uitkomt. "Het is niet zo dat ik daar iedere dag mee bezig ben. Als er wat komt, komt er wat en anders vind ik het ook goed en ga ik verder met waar ik mee bezig ben. Dit vind ik ook hartstikke leuk. Je mening geven over voetbal en wedstrijden kijken."

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    Nbl +546
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Leuke trainer voor middenmoot meer niet wel sympathieke vent . Of lekker je zakken vullen voor jaartje in de zandbak .daarna lekker met pensioen ..
    Vind ik leuk
    Rodajc +13871
    zondag 19 augustus 2018 om 22:17
    Ach met zijn huidige werk zal hij ook genoeg verdienen en hij is ook gewoon een redelijke analist. Waarom het risico nemen dat op te geven door misschien in te stappen bij een risicovolle middenmoter als hij op dit moment van andere dingen in het leven meer geniet. Ik geef hem groot gelijk.
    Vind ik leuk
    jari_ +799
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Nooit echt fan geweest van Mario Been als trainer. Vind hem niet vervelend als analist.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1489
    zondag 19 augustus 2018 om 21:36
    Hij kon het niet bijbenen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Denk dat Been binnen 2 weken bij PEC aan de gang kan.

    En als hij daarna nog 2 weken de tijd heeft kan hij naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:39
    In tegenstelling tot hier zou hij daar een grote zijn.
    Hier moet ie oppassen dat hij niet achter een kruiwagentje in de voortuin wordt gezet.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    zondag 19 augustus 2018 om 21:44
    Kan hij naast Clasie gaan staan met z'n hengeltje
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:44
    Mario gaat binnekort vast aan de slag in de Keuken Kampioen Divisie
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    zondag 19 augustus 2018 om 21:47
    Anders heb je de illegale toto toch nog Mario? Of doe je dat niet meer?
    Vind ik leuk
    Blindsy +10588
    zondag 19 augustus 2018 om 22:11
    Eigenlijk is Been een voetbal-analist in ontkenning..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5804
    zondag 19 augustus 2018 om 23:04
    Alles beter dan Aad de Mos
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:06
    Mario Been, wees nou eens voor 1 keer eerlijk want niet jij hebt die clubs afgekapt maar die clubs hebben jouw afgekapt en gelijk hebben ze want slechte prestaties onder jou trainerschap zijn gegarandeerd, dus blijf maar lekker bij Fox Sport slap ouwehoeren.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1556
    maandag 20 augustus 2018 om 09:53
    Ik ben die 10-0 nog niet vergeten.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:33
    Wrijf het er nog maar een keer lekker in.....;-)
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1556
    maandag 20 augustus 2018 om 12:34
    Waarom niet? Hij is zooooo tevreden over zichzelf.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:57
    Hij wil, maar ik niet.
    Vind ik leuk
    fer65 +232
    maandag 20 augustus 2018 om 02:41
    Ik vind Been gewoon een goede trainer ,dat heeft hij wel niet bewezen bij feijenoord maar toen waren welde omstandigheden die er ook niet om logen .Beetje sabotage tegen psv tja met zulk zooitje zit Gio nu ook opgescheept weleens waar geen 10-0 een afstraffing in europa met 4-0 zegt ook genoeg,of tegen de graafschap en die 7 verlies partijen zit ook nog steeds in mijn geheugen pfffff wat een zooitje dat bestuur bij feijenoord.Mensen mensen mensen tog wat een schaamteloze schoften zijn het ,om zo metje publiek om te gaan.En met een standpunt feijenoord derde houden zo als heel het noorden van nederland roept En maar lachen in hun vuistje stiekem en voor de tv zeggen wij er niets over pappen en nat houden ,en verder gaan met ja het zo grote zogenaamde ajaks bang van feijenoord om eerlijke strijd te leveren.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:29
    Terug naar Feyenoord, Mario...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:33
    India komt natuurlijk een stuk dichterbij, als ze 10 miljoen per jaar betalen. Dan ben je er al in 15 uurtjes, maar anders is het zeker 7 dagen vliegen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Been over trainersklus: 'Ging allemaal zo via-via-via, dat heb ik afgekapt'