Peterson valt op en wekt interesse: 'Volgende week wordt dat misschien duidelijk'

    Peterson valt op en wekt interesse: 'Volgende week wordt dat misschien duidelijk'

    maandag 20 augustus 2018 om 10:08

    Kristoffer Peterson kent een uitstekend begin van het seizoen bij Heracles Almelo. Na zijn treffer in de Johan Cruijff Arena tegen Ajax, scoorde hij dit weekend twee keer in de met 4-2 gewonnen thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Zijn goede competitiestart is ook andere clubs opgevallen.

    De Zweedse aanvaller bevestigt dat er interesse is voor hem. "Net zoals er vorige week belangstelling was voor Dario van den Buijs", aldus Peterson tegenover het Algemeen Dagblad. Van den Buijs had de mogelijkheid naar het Italiaanse Crotone, dat uitkomst in de Serie B, te verkassen, maar hij besloot in Almelo te blijven.
    Volgens Peterson is er 'niets concreets'. "En er ligt geen bod", voegt hij daar aan toe. Uit welke competitie de interesse komt wil de aanvaller ook niet loslaten. "Volgende week wordt dat misschien duidelijk."

    Peterson stelt graag bij Heracles te willen blijven. "Voor ik bij Heracles kwam, was mijn spel wisselvallig, met veel ups en downs. Dat is er uit. De Kris van nu is professioneel en laat zich niet meer afleiden door andere dingen."

    Poll

    Is Kristoffer Peterson te goed voor Heracles Almelo?

    (1881 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Is goed begonnen dit seizoen. Misschien in de winterstop naar een subtopper als die nog worden leeggekocht aan het eind van deze transferperiode.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    maandag 20 augustus 2018 om 11:19
    Laat hem eens een heel seizoen uitblinken!
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    maandag 20 augustus 2018 om 17:31
    Net als depay bij Manu bedoel je?
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    maandag 20 augustus 2018 om 17:57
    Precies net zoals bij Depay..is nu ook stukken beter 😉
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    maandag 20 augustus 2018 om 10:14
    Leuke speler, nog een paar goals en je kan hogerop
    Vind ik leuk
    Balls +184
    maandag 20 augustus 2018 om 10:26
    Hij komt bij Utrecht vandaan, waar ie vrijwel niet speelde. Soms moet je ook gewoon zo realistisch zijn dat goed spelen bij een club misschien ook wel je plafond is. Kijk hoeveel spelers “mislukken” na een stapje hogerop...
    Vind ik leuk
    Drazzbull +76
    maandag 20 augustus 2018 om 10:31
    Of spelers die een stapje terug doen om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten. Het glas is half vol of half leeg en bij jouw is die dus duidelijk half leeg...
    Vind ik leuk
    Balls +184
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    Als je de context van een reactie niet snapt... tuurlijk zijn er spelers bij wie het wel lukt, meer dan voldoende voorbeelden. Er zijn er alleen ook zoveel die na een paar maanden goed voetbal niet slagen bij een club op een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    maandag 20 augustus 2018 om 10:31
    bij utrecht deed hij het ook wel aardig hoor hij is alleen de dupe vh systeem geworden utrecht speelt zonder buitenspelers.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    Bij Utrecht kwam het er misschien niet uit voor een bepaalde reden. Kerk is een veel betere spits vind ik, alleen hij scoort zo weinig
    Vind ik leuk
    4everfcu +3078
    maandag 20 augustus 2018 om 10:41
    kerk is een leuke spits zonder rendement peterson is een buitenspeler niet te vergelijken dus.
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    maandag 20 augustus 2018 om 11:20
    Kerk is een kut spits die niet scoort.
    Heel hard kan lopen tot dat hij zich vast loopt.
    Vind ik leuk
    redknap +1113
    maandag 20 augustus 2018 om 15:02
    Gaat vaker naar de kerk die Kerk.
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    maandag 20 augustus 2018 om 10:48
    Peterson zien we graag naar AZ verkassen.
    Vind ik leuk
    redknap +1113
    maandag 20 augustus 2018 om 15:03
    AZ zit vaak in Almelo /Heracles te trekken.
    Dus dat had ik al eerder verwacht.
    Vind ik leuk
    5697956 +3746
    maandag 20 augustus 2018 om 16:55
    Zit de hele organisatie van AZ in het stadion te trekken? Dat lijkt me niet kuis. Nee serieus. Jullie hebben van tijd tot tijd leuke voetballers in de gelederen.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4500
    maandag 20 augustus 2018 om 11:41
    eigenlijk klopt dat verhaal niet helemaal. hij is van utrecht naar heracles gegaan, dus van een sterke ploeg naar een zwakkere. hij speelt dus eigenlijk nu tegen zwaardere tegenstanders.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:43
    Hey daar is de man die zondags altijd z'n vrouw slaat! Waar is Harry?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Hobbelink +120
    maandag 20 augustus 2018 om 14:52
    Utrecht en Heracles zijn hetzelfde niveau.
    Vind ik leuk
    Balls +184
    maandag 20 augustus 2018 om 15:08
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2976
    maandag 20 augustus 2018 om 10:14
    Hem 10 x liever dan die Larsson.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:16
    Lekker bij heracles Almelo blijven zou ik zeggen top voetballer
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:25
    Bij utrecht speelde hij niet altijd
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    maandag 20 augustus 2018 om 10:29
    Mischien in de return wedstrijd thuis in Almelo tegen ajax dat weer een shot van hem kruising vliegt is hij klaar voor een transfer maar nu even nog niet 😉
    Vind ik leuk
    Sota +93
    maandag 20 augustus 2018 om 10:39
    Graag transferwindow nu sluiten. Ook hij moet bij Heracles blijven
    Vind ik leuk
    Lesseh +157
    maandag 20 augustus 2018 om 10:47
    Kristoffer Peterson moet er eerst maar voor zorgen om constant te blijven, hij doet het tot nu toe prima bij Heracles als hij dat vol kan houden tot de winterstop kan Heracles Kristoffer Peterson áltijd nog verkopen. Intussen kunnen de supporters dan nog van hem genieten.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:50
    Eerst al interesse in Kuwas, nu in Peterson.... zou wel erg zuur zijn als beide spelers daadwerkelijk een transfer gaan maken...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3451
    maandag 20 augustus 2018 om 10:58
    Kwam te kort voor Liverpool, kon zich bij Utrecht niet in het systeem spelen en schijnt nu bij Heracles zijn draai te hebben gevonden. Waarom zou hij dan alweer weg willen? Denk niet dat er een club komt waar hij zich financieel onafhankelijk kan spelen. Dus verstandig om te blijven en lekker te ballen op zn eigen niveau.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:27
    Weg willen? Heb je het gehele artikel gelezen of alleen de titel?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:04
    Leuk begonnen maar na 2 wedstrijden kun je nog niks zeggen vind ik
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:37
    Laat het eerst maar is heel het seizoen zien,ipv van de eerste 2 wedstrijden
    Vind ik leuk
    Humberto01 +438
    maandag 20 augustus 2018 om 12:57
    Kotsmisselijk word ik van de hedendaagse profvoetballer(s), zijn er nog uitzonderingen? Ja maar die moet je met een vergrootglas gaan zoeken. Speler die verstandig en bewust met hun loopbaan bezig zijn. Ik denk dat het met deze Peterson dezelfde kant op gaat als waar Kuwas nu mee bezig is. Ik heb Peterson vorig seizoen wel eens een blind paard genoemd, hij speelde altijd met zijn kop omlaag ipv naar voren kijkend. Dan weet je wel wat je van hem kunt verwachten. Hij speelt nu beter, en de afgelopen twee wedstrijden waren een voldoenden. Wel een voldoende in de Micky Mousse competitie, dat moeten we even niet vergeten! Wat schetst mijn verbazing dat je hier dan leest dat er ' deze week duidelijkheid komt over een club'. Wie beïnvloeden deze man nu, is het de drang naar meer geld verdienen, is het de zaakwaarnemer die denkt weer een fee te kunnen binnen harken! Man zorg nu eerst even dat je bij Heracles een constante factor wordt alvorens aan een ander club te denken, laat je voeten spreken en scoor er na hartenlust op los. Dan komen de clubs vanzelf. Nemen ze tegenwoordig verdomme niet meer de tijd om eerst in zichzelf te investeren alvorens een stap te maken!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:02]
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    maandag 20 augustus 2018 om 17:09
    Spelers mogen geen ambitie hebben? Peterson zegt helemaal niets verkeerd in dit artikel. Op en top prof die stapjes terug heeft gezet en nu de stijgende lijn te pakken heeft. Mooi seizoen ervan maken in Almelo en dan wellicht een leuke transfer.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +438
    maandag 20 augustus 2018 om 21:30
    Wat is dat voor een dooddoener ‘ mag hij geen ambitie hebben’ Dat mag hij jazeker, maar zorg nu eerst even dat je 10 tot 15 wedstrijden laat zien wat je tegen Ajax ook hebt laten zien! Vooral omdat het vorig seizoen een heel matig seizoen voor hem was! Ik ben van mening dat ze tegenwoordig al na twee aardige wedstrijden vinden dat ze hogerop moeten, terwijl Heracles voor hem een geweldige club is en hij daar zeker veel aan spelen toe komt dan bij een club van een veel hoger niveau.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    maandag 20 augustus 2018 om 13:16
    Hij begint goed maar over constant zijn spreek je wel over meer dan wedstrijden lijkt mij.
    Laat hij het hele seizoen zien dan kun je mogelijk spreken over te goed voor Heracles maar niet na 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws