Sol legt aanbieding Santos naast zich neer: 'Speel niet alleen voor het geld'

    Sol legt aanbieding Santos naast zich neer: 'Speel niet alleen voor het geld'

    maandag 20 augustus 2018 om 14:49

    Willem II-spits Fran Sol heeft een aanbieding van het Braziliaanse Santos geweigerd. De Spanjaard kon in Brazilië voor drie jaar tekenen, maar heeft besloten het voorstel naast zich neer te leggen.

    Dat meldt Brabants Dagblad, dat stelt dat het om een contract ging 'tegen uitstekende voorwaarden'. "Ik speel niet alleen voor het geld en heb ook andere doelen in het voetbal", legt Sol echter uit. De spits staat bij Willem II nog tot het eind van dit seizoen onder contract met een optie voor nog een jaar.

    Door het besluit van Sol heeft Santos uiteindelijk geen bod uitgebracht op de spits. Sol werd benaderd door de president van Santos, Jose Carlos Peres. Die kwam vorige week overigens onder vuur te liggen bij de Braziliaanse club, omdat hij de club op een autoritaire wijze zou besturen. Santos staat momenteel dertiende in de Braziliaanse serie A en moet knokken voor lijfsbehoud.

    De Spanjaard kwam twee jaar geleden transfervrij naar Willem II. Daar maakte hij vooral vorig seizoen veel indruk: in 32 competitieduels kwam Sol tot zestien treffers.

    Plaats een reactie

    BoomP +342
    maandag 20 augustus 2018 om 14:52
    Tuuuuurlijk :-)
    Vind ik leuk
    Old Star +7269
    maandag 20 augustus 2018 om 14:52
    Santos is ook niet meer wat t geweest is...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:51
    Nee klopt inderdaad, maar Watford had toch ook interesse laatst?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 14:53
    Daar moet je niet mee solle in ieder geval
    Vind ik leuk
    Stewie89 +526
    maandag 20 augustus 2018 om 14:55
    Het sol maar je club zijn inderdaad.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 16:38
    Ach Sollemieter op jij 😉
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:53
    Voor Willem II te hopen dat hij blijft. Handhaving wordt anders moeilijk verhaal
    Vind ik leuk
    Deck010 +4641
    maandag 20 augustus 2018 om 14:57
    Want het niveau is zo hoog in de ED?
    Ik ben bang dat Willem II straks nacompetitie moet spelen met de traditionele top 3 als ze zo doorgaan.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +952
    maandag 20 augustus 2018 om 14:58
    🤣🤣🤣 ik moest lachen, Thanks!
    Vind ik leuk
    PRICE +32111
    maandag 20 augustus 2018 om 15:06
    Als Willem ll Sol nog een seizoen kan behouden dan geeft dat toch een garantie voor goals. Zie het gebeuren dat er nog 1 seizoen in Tilburg van hem genoten kan worden.
    Vind ik leuk
    Koenbres +256
    maandag 20 augustus 2018 om 15:11
    Handhaving gaat dit jaar niet van Sol afhangen denk ik. Hij scoort een hoop goals dat klopt zeker maar er staat ook een goed team dit jaar dat is minstens net zo belangrijk
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:55
    Sol gaat stoppen met voetballen, hij vindt er geen bal meer aan!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    maandag 20 augustus 2018 om 14:55
    Lijkt me wel een te gek avontuur, Brazilië is voor mij nog steeds t voetballand op deze aarde.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:57
    We've got Fran Sol, Francisco Sol... Hihihihi.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    maandag 20 augustus 2018 om 15:01
    Sol kom maar naar Ajax onze spits is op ! En Dolberg tjah einde verhaal !
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:25
    Met alle respect voor Sol, maar dan valt Ajax toch 2 niveautjes terug qua offensieve klasse.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29449
    maandag 20 augustus 2018 om 15:05
    Lekker naar spanje gaan.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 16:39
    Aan de Costa del '' Sol '' zeker 😀
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +415
    maandag 20 augustus 2018 om 15:05
    Misschien iets voor Boetius?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1311
    maandag 20 augustus 2018 om 15:05
    Hij laat niet met zich sollen 😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:12
    Santos is een van de meest aansprekende en spraakmakende voetbalclubs ter wereld en voldoet zonder enige twijfel moeiteloos aan het kookpotcriterium
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:18
    Leuke en zeer sympathiek overkomende speler, die ook nog eens heel goed kan voetballen en makkelijk scoort, prachtig nieuw voor Tilburg;)
    Vind ik leuk
    Mall00t +5583
    maandag 20 augustus 2018 om 15:29
    Hij staat inmiddels alweer een tijdje droog.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:31
    Toch blijft het een echte topper voor Willem2.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    Mall00t +5583
    maandag 20 augustus 2018 om 15:35
    Zekers, het kostte hem afgelopen seizoen doorgaans niet veel moeite om een kans verzilveren. Een echt goede voetballer vind ik hem overigens niet, ballen vliegen hem nog wel eens wat makkelijk van de voet.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:40
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Ik meet hele goede voetballer als hele belangrijke voetballer in deze, maar dat was niet helemaal helder beschreven door mij, excuus.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Mall00t +5583
    maandag 20 augustus 2018 om 15:43
    Goed dat je dat even opheldert. ;-)
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5202
    maandag 20 augustus 2018 om 15:23
    São Paulo of Tilburg, Zon of Regen, Série A of Eredivisie, Spelen om prijzen of in het rechterrijtje.

    Vind ik leuk
    Mall00t +5583
    maandag 20 augustus 2018 om 15:28
    Meespelen om de prijzen is er momenteel even niet bij voor Santos.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:57
    Vandaar dat santos in de knock-out fase zit in de Copa Libertadores 🤔🤫
    Vind ik leuk
    Leozao +338
    maandag 20 augustus 2018 om 15:34
    Santos, de club van Pele e Neymar Jr.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1858
    maandag 20 augustus 2018 om 16:48
    Tilburg, regen, eredivisie. Verder is de kans op het rechter rijtje bij Santos groter momenteel. :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:31
    Zou toch een aderlating zijn voor onze buren als hij gaat!
    Vind ik leuk
    Deck010 +4641
    maandag 20 augustus 2018 om 15:40
    Hahahaha, net of jij dat erg zou vinden ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:28
    Neuh, niet zo, hoewel, lager als de 15e plek gun ik ze niet hoor, die derby is altijd wel leuk namelijk!
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1049
    maandag 20 augustus 2018 om 16:01
    Zeker waar, maar er staat natuurlijk een lijst met spelers klaar. Met avdijaj en özbilliz en een redelijke nieuwe spits word het nog steeds een leuk seizoen voor ons.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:39
    Dom.. wat een halve sol
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:47
    Haha die is echt goed !!
    Vind ik leuk
    Sandokan +734
    maandag 20 augustus 2018 om 15:55
    Rayo Vallecano heeft concrete interesse voor de diensten van Fran Sol, zo meldde Marca vorige week..
    Vind ik leuk
    Zekur +172
    maandag 20 augustus 2018 om 15:57
    Het zou zo maar eens kunnen dat er nog vóór eind augustus een veel mooiere club in zijn geliefde Spanje komt. Maar als hij nog een seizoen in Tilburg blijft dan wordt het linkerrijtje voor Willem II. En als hij gaat, dan is het miljoenen cashen, beide prima!
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Ben benieuwd of er nog een leuke club komt..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:46
    Misschien uit dankbaarheid/loyaliteit naar de fans v Willem II ??
    Vind ik leuk
    El Cazador +5749
    maandag 20 augustus 2018 om 16:58
    Hele verstandige beslissing Fran
    Vind ik leuk
    Dunneke +157
    maandag 20 augustus 2018 om 20:17
    Die sol is zo goed dat hij nog steeds bij Willem 2 speelt
    Vind ik leuk
    krul +165
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:36
    wat moet die sol kosten ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sol legt aanbieding Santos naast zich neer: 'Speel niet alleen voor het geld'