Modric, Ronaldo of Salah krijgt titel Europees voetballer van het jaar

    Modric, Ronaldo of Salah krijgt titel Europees voetballer van het jaar

    maandag 20 augustus 2018 om 15:07

    Luka Modric, Cristiano Ronaldo of Mohamed Salah zal door de UEFA worden verkozen tot beste speler van het voetbalseizoen 2017/2018. De Europees Speler van het Jaar wordt op 30 augustus bekendgemaakt tijdens de loting voor de groepsfase van de Champions League.

    Antoine Griezmann (vierde met 72 punten) en Lionel Messi (vijfde met 55 puinten) vielen net buiten de top drie. De top tien wordt gecompleteerd door Kylian Mbappé (43 punten), Kevin De Bruyne (28 punten), Raphaël Varane (23 punten), Eden Hazard (15 punten) en Sergio Ramos (12 punten).

    Naast de beste speler van het jaar wordt op 30 augustus ook de beste speler per linie bekendgemaakt. In de verschillende categorieën zijn geen Nederlanders genomineerd. Verder wordt ook de beste voetbalster bekendgemaakt. Vorig jaar viel die eer te beurt aan Lieke Martens. Zij is dit jaar niet genomineerd.

    Nominaties per linie: 

    Beste doelman: Alisson Becker, Gianluigi Buffon, Keylor Navas
    Beste verdediger: Marcelo, Sergio Ramos, Raphaël Varane
    Beste middenvelder: Kevin De Bruyne, Toni Kroos, Luka Modrić
    Beste aanvaller: Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Mohamed Salah
    Beste speelster: Pernille Harder, Ada Hegerberg, Amandine Henry
    Beste speler Europa League: Diego Godín, Antoine Griezmann, Dimitri Payet

    Poll

    Wie moet Europees voetballer van het jaar worden?

    (821 stemmen)

    Plaats een reactie

    R94 +1839
    maandag 20 augustus 2018 om 15:13
    Salah, zonder twijfel!
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 15:14
    Modric zonder twijfel
    Vind ik leuk
    kevinleo +2609
    maandag 20 augustus 2018 om 15:19
    Ronaldo zodat hij weer beste voetballer van het jaar word en all time best word ( dit is niet wat ik wil of denk). Zelf vind ik dat modric het beste met club en wk gespeeld heeft (2 finales waarvan 1 gewonnen) en beste speler vam het wk.Ik hoop dat mbappe de jongste ooit word volgend jaar.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1223
    maandag 20 augustus 2018 om 15:20
    en uiteindelijk wordt het waarschijnlijk gewoon Ronaldo, UEFA MAFFIA!!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:23
    Zou niet onterecht zijn. De man is een legende. (Ben overigens geen real of ronaldo fan)
    Vind ik leuk
    power +5171
    maandag 20 augustus 2018 om 17:17
    Zou zeker onterecht zijn als Ronaldo wordt gekozen..
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 18:58
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:22
    @prachtig die haat ben je zeker, of zit je gewoon te liegen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:52
    Ik zou het terecht vinden, toch weer CL winst en met portugal op het wk ook niet slecht, individueel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 23:50
    Ben jij nu vergeten hoe ze de laatste beker hebben gewonnen?
    De finale had er heel anders uitgezien als de man in bloedvorm Mo Salah niet door Ramos met een vuile gemene armworp tegen de grond werd gelegd in de eerste time , met als gevolg de sterspeler van het veld met een gebroken schouder!
    Het zou hetzelfde zijn moest Barcelona in de eerste helft hun sterspeler Messi moeten missen.
    Je zal het nooit weten maar het zou een hele andere match geworden zijn , spijtig want Liverpool had evenveel kans als Real.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:32
    Maffia? Paar jaar geleden toen Messi voor stond in titels vond iedereen het prima. Don't blame the UEFA for Ronaldo's great performance..
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4755
    maandag 20 augustus 2018 om 18:20
    Natuurlijk modric tenzij er een fransman bij zat maar die staat niet bij.die.3.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 15:49
    Salah zijn 44 uit 52 wedstrijden goal ratio is hoger dan Messi. Hij verbrak het topscorer premier league aller tijden (!!) hetgeen Ibrahimovic Ronaldo Gerard Henry of Suarez niet lukten. Bijzonder groot aandeel in Liverpools verbazingwekkende Champions League kruistocht.
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 16:02
    Bijzonder groot aandeel Modric in Kroatische verbazingwekkende WK-kruistocht, en CL-winst.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Aldus de papegaai.


    Probeer aub je eigen formuleringen te verzinnen.
    Schaamteloos gaan kopiëren oogt zo wanhopig.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 17:23
    Ja ik voel me echt super wanhopig. Thx voor het voorkauwen van de formulering, hoefde ik alleen nog maar de juiste namen erin te plakken. Hadden we samen toch nog een kloppend verhaal.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 17:28
    Je eerste zin geloof ik direct. Hoe graag je ook zou willen "samen" zijn met mij, never nooit niet. Wij hebben samen niks en zullen samen ook nooit wat krijgen.
    Terug je mand in!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:37]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:30
    @ olfie oppassen voor die idioot met een fanatiek symptoom die u onmiddellijk naar u mand stuurt , een stuk af , mag er van mijn echtgenote helemaal niet meer op ingaan, ze vind hem gevaarlijk , maar ik ben eerlijk en kan het niet laten om hem van repliek te dienen, maar wees toch maar voorzichtig.
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    maandag 20 augustus 2018 om 16:25
    Topscorer Premier League aller tijden klopt niet. Alan Shearer scoorde er ooit eens 34 ('94-'95) in een seizoen, Salah 32. Andy Cole trouwens ook 34 het jaar ervoor. Maar nog steeds knap natuurlijk die 32 ;)
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 16:55
    *zucht*

    Cole uit 40 wedstrijden, Shearer dat was uit 42 wedstrijden, Salah flikte dit in 36 wedstrijden, nogal een verschil qua goal-per-game ratio. Scheelt maar liefst 6 wedstrijden, dus wat jij zegt klopt overduidelijk niet. Salah number one topscorer🤐
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 17:10
    Nee. mogelijk beste ratio, maar ook dat betwijfel ik. Ofwel, SDMSIM heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Betwijfel!?

    Ehhh, een klein rekensommetje kan je uit "twijfels" verlossen.
    Bizar om te zien hoe je zelfs de feiten nog gaat betwijfelen en je met je 2e account jezelf gelijk gaat geven.
    Zielig kneusje.
    Alles voor je eigen gelijk blijkbaar
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 17:26
    Je komt redelijk gefrustreerd over.

    Het is niet zo dat een ratio alleen voor deze 3 opgaat. Ook als je, willekeurig, 1, 14 of 22 goals maakt heb je een ratio. Wordt dus geen klein rekensommetje.

    Grappig dat je denkt dat SDMSIM een 2e account van mij is. Soms kun je het ook eens zijn met een wildvreemde. Wat op dit moment het geval is.

    Fijne dag verder.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 17:34
    Jij maakt wel meer foute aannames, dus dat jij mij gefrustreerd vind is daardoor logisch en veelzeggend.
    Iemand die 4x heeft gescoord in 1 wedstrijd heeft een extreme goal-per-game ratio, maar je snapt zelf toch wel dat er per seizoen wordt gekeken? Wederom maak je een uiterst domme opmerking.
    Dus ja, gewoon ff een rekensommetje maken per seizoen, en niet gaan lopen praten over iemand die 3 wedstrijden heeft gespeeld. Zo werkt het niet, het feit dat ik je ook dit moet uitleggen is lachwekkend.

    Sterkte verder.

    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    maandag 20 augustus 2018 om 19:29
    gast, je bent echt tranentrekkend dom
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:35
    Wees je hoertje nummer diez maar dankbaar dat hij je reactie liked. Tenminste iemand die fan is van je onzin.

    Hup je mama roept je. Je luier moet worden verschoond.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:31
    Grrrrr waf wafwaf
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:36
    Ah, je beseft eindelijk dat je een hond bent. Had ik toch al die tijd gelijk. Braaf.
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    Beste ratio is wel wat anders dan topscorer aller tijden hè en dat benoemde je, dus ga nou niet zo bijdehand lopen doen terwijl je gewoon een foutje hebt gemaakt. Get over it. En als je serieus denkt dat ik meerdere accounts hebt..."zucht". Dit is maar een voetbalsite hoor. Ik post zelden wat :')
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:05
    Wat lul je nou dom. Je snapt het nog steeds niet, ondanks dat ik je het steeds uit leg. Mo Salah is de topscorer aller tijden van de premier league in 1 seizoen, dat is een feit. Google it. Er staat toch niet voor niets dat Salah het record heeft verbroken. Domme kip, dat jij letterlijk zo dom bent dat ik je zelfs dit nog moet uitleggen. En zelfs nu snap je mij waarschijnlijk niet. Of je doet slechts alsof.
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:25
    Ik lul helemaal niet dom, jij lult hier dom. Weet je wel wat het inhoud om TOPSCORER te zijn? Dat betekent degene die de meeste goals heeft gemaakt in een seizoen en dat heeft hij niet. Hij heeft er twee minder gemaakt. Dat hij dit in minder wedstrijden heeft gedaan boeit geen kut. Dus er heeft hier maar één iemand een IQ onder de 90 en dat ben jij hahahaha dom kut kind :D
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:32]
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:34
    Ten eerste, kopieer mij niet maar verzin zelf iets. Hiermee bevestig je trouwens mijn punt dat je nog maar een onwetend jochie bent. Thanks.
    Je kan een seizoen met 8 wedstrijden meer niet met elkaar vergelijken.
    Salah is de topscorer aller tijden, en dat heb je maar te slikken.
    Iemand die reageert met "hahahaha" is bij voorbaat af. Of is een 13 jarige.

    Tip: probeer eens na te denken voordat je reageert. Anders kom je zo dom over. Zoals nu het geval. Klein onzeker aandachtshoertje.
    Hup terug je mand in!
    🤣🤣🤣😂😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:38
    Zucht jij snapt het gewoon niet. Ik weet heus wel dat hij een hoger ratio heeft en dat is misschien wat jij bedoelt, maar dat wil niet zeggen dat hij topscorer is. Die term betekent namelijk wat anders. Dat je dat niet begrijpt, daar kan ik verder niets mee. Er zijn genoeg mensen die het hier goed hebben uitgelegd. Ga maar weer terug naar school, want je bent duidelijk nog niet uitgeleerd. Succes!
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:53
    Google Mo Salah premier league topscorer record..... I rest my case.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:56
    Koning Salah vestigt Premier League-record met 32ste competitiegoal Zo 13 mei 2018 om 16:29


    Nog maar eens een record voor Mohamed Salah. De Egyptische koning van Liverpool maakt tegen Brighton & Hove Albion zijn 32ste competitietreffer van het seizoen. Sinds de oprichting van de Premier League in 1992 scoorde een speler nog nooit zo vaak in één seizoen.


    Nota bene op Voetbal primeur stond dit artikel.
    Dit bewijst mijn gelijk, maar jij zal dit uiteraard niet willen toegeven.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:00
    https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.espn.com/soccer/liverpool/story/3495573/liverpools-mohamed-salah-breaks-premier-league-goals-records-wins-golden-boot%3Fplatform%3Damp&ved=2ahUKEwjyotXvmP7cAhWDsqQKHVPdAsIQFjAHegQIBBAB&usg=AOvVaw2Pkk4HO2-9-CbpDW8kmbLa&cf=1

    Hier👆👆
    Benieuwd hoe je dit krom gaat proberen te lullen.
    Ik geef je openbaar bewijs dat ik al die tijd gelijk had, helaas zul je dit moeten slikken.

    En dat komt praten over naar school gaan.

    De ironie.

    Pot.... ketel... 🤦‍♂️
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:14
    Wat dacht je van deze?

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_top_Premier_League_goal_scorers_by_season

    En dan ff het hoogste getalletje zoeken, heel simpel !
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:22
    Goh, je verwacht het niet. Dus iemand die in een seizoen van bijv. 50 wedstrijden 2x vaker dan iemand in een 30 wedstrijden seizoen zou volgens jouw kromme denkwijze de topscorer zijn?,
    Ah, ik zie het al, het is je jeugdige leeftijd, statistieken en relatieve percentages heb je nog niet gehad op school.
    Op een dag zul je mij begrijpen jochie.
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:55
    Grappig dat je me hier dus eigenlijk gewoon gelijk geeft, maar het toch niet helemaal wil toegeven. Geen probleem verder, deze discussie heeft weinig nut zo. Gelukkig wint Ronaldo deze prijs gewoon!
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:59
    Zelfs begrijpend lezen is te moeilijk voor je.

    Waarom reageer je hier wel op maar niet op de bewijzen die jouw ongelijk bevestigen?

    Je probeert het jezelf er makkelijk van af te brengen.
    Je bent gewoon een slechte verliezer die alles verdraait om zijn eigen gelijk te proberen krijgen.
    Typisch gedrag voor een kind.

    Reageer hier maar op👇👇

    27Mohamed Salah bagged another goal for Liverpool in a remarkable season for the Reds which has fired him into the history books.

    The Egyptian superstar has now equalled the all-time goals record in a 38-game Premier League season – joined by Cristiano Ronaldo, Alan Shearer and Luis Suarez.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    SDMSIM +714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:34
    Ik hoor jou toch ook niet inhoudelijk reageren op mijn wiki link? Jij kent de definitie blijkbaar niet van de term TOPSCORER. Hij heeft er toch geen 35 gescoord in een seizoen? Dan is het toch al einde discussie? Ik weet dat jij nu op alibaba websites kijkt en die geven je misschien gelijk, maar ik niet omdat je dat niet hebt. Als hij er dit seizoen 35 inschiet is hij all time topscorer, klaar. Daar gaat jouw links echt niets aan veranderen hoor haha. Dus hierover door blijven discussiëren heeft geen nut, jij blijft maar refereren naar zijn ratio...
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:28
    Nog steeds snap je het allemaal niet.
    Mo Salah is, zoals in artikel staat de topscorer aller tijden en heeft het record gebroken. Duidelijker als dat kan ik het je niet uitleggen jochie.
    Blijkbaar is dit na zelfs 4, 5x uitleggen nog te moeilijk voor je om te begrijpen. Dat zegt veel over je extreme domheid. Dat jij de Engelse media niet wilt geloven is je eigen probleem. Accepteer dat Salah het record heeft verbroken. Salah is all time topscorer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:27
    Mohamed Salah bagged another goal for Liverpool in a remarkable season for the Reds which has fired him into the history books.

    The Egyptian superstar has now equalled the all-time goals record in a 38-game Premier League season – joined by Cristiano Ronaldo, Alan Shearer and Luis Suarez.




    Hier, nu heb ik je er definitief uit gelult.
    Maar natuurlijk heeft de krant het mis volgens jou.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:09
    Maar heeft uiteindelijk niets gewonnen.Ronaldo en Modric hebben beide wel CL gewonnen.daarnaast heeft Modric WK finale gespeeld.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:14
    Ja, want Modric heeft Real eigenhandig aan de CL geholpen toch?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:21
    Nee Salah liverpool ? Ronaldo heeft er 15 ingeschoten in de CL, dus zeg jij het maar.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:25
    Ja Salah bijna wel, kijk naar bijv. halve finale, 2 goals én 2 assists. Heeft er 10 ingeschoten in de Champions League, Ronaldo zijn 15 zitten 4 penalty's onder. Anders zou Ronaldo op 11 zitten.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:29
    Je had het daarnaast voorheen over de goal ratio.heb even gecheckt. Salah 0,7 per wedstrijd en Ronaldo 0,96 in de competitie. Je kan wel vanalles blijven roepen als voorzitter van de Salah fanclub maar uit alle cijfers blijkt dat hij en minste gewonnen heeft en gepresteerd dus waarom beste speler ?
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:38
    Ik zei in mijn eerdere reactie dat Salah beter presteerde dan Messi en jij haalt doodleuk Ronaldo erbij🤦‍♂️
    Toppunt van domheid.
    Vraagje: ben je nou echt zo dom of doe je slechts alsof?

    Je aangehaalde ratio klopt overduidelijk niet, bronnen graag waar jij deze bewering op baseert.

    Ik heb nergens gezegd dat Salah beter presteerde dan Ronaldo.
    Waarom vraag je niet gelijk of je aan Ronaldo poepgaatje mag likken.
    Kleine fanboy
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:44
    Ratio van de premier league website en jij ?
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:47
    Dus jij beweert dat Ronaldo (Spaanse competitie) op de Engelse premier league site staat🤔

    Ehhh, vind je het erg als ik dit niet geloof?

    😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:51
    Je kan van beide de ratio vinden.voor je iemand dom noemt eens in de spiegel kijken.
    Kevin de Bruyne had nog eerder verdiend om voor Salah te eindigen. Jij had het over Messi maar die zit niet bij de kanshebbers dus net als de Bruyne niet aan de orde.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:56
    Ehh, dom huppelkutje, Messi staat ook in de top 10 genomineerden.
    Over de bruyne ga ik nog geen eens serieus op in.

    Ronaldo scoorde 25 uit 26 en Mo Salah scoorde 32 uit 36, dus hoe jij aan 0.7 voor Salah komt ontgaat me volledig. Eerst beweer je dat Ronaldo op de Engelse premier league site staat, nu draai je en zeg je dat je ze allebei kan opzoeken. (joh, je meent het)
    Probeer je bewust domme en provecerende opmerkingen te maken?
    Wat heb jij nog veel te leren zeg.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    maandag 20 augustus 2018 om 22:54
    Een penalty moet je ook gewoon maken dus die tellen vol slaat nergens op dat je op "anders" 11 komt
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 23:00
    Niet waar, aangezien het merendeel van de penalty's word benut, zelfs in een matige competitie. Daarom is een penalty slechts een formaliteit, aangezien het merendeel wordt gescoord.
    Het is dus geen prestatie of een goal vanuit een gecreëerde kans, daarom Ronaldo 11 echte goals, en 4 op een presenteer blaadje.

    Als Ronaldo alle 15 vanuit een penalty had gescoord zou iedereen *terecht* zeggen dat telt eigenlijk niet voor topscorer of oneerlijk etc..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    maandag 20 augustus 2018 om 23:11
    Een eigenaardige perceptie van waarheid heb jij. Een penalty kun je niet afdoen als formaliteit. Ookal wordt het merendeel benut. Ik bedoel een kans voor open doel wordt ook merendeels benut, telt die dan ook niet volgens jou? Waar leg jij de grens dan tussen een "echt" doelpunt en een "neppe". Slaat helemaal nergens op wat je zegt😁👍
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 23:26
    Nee, dombo helaas ben je te dom om mijn opmerkingen te snappen. Geeft niks.
    Een kans voor een doel is anders en moeilijker dan een penalty aangezien er verdedigers voor lopen, de hoek waarin ze staan en vaak onverwachte momenten, terwijl een penalty is veel makkelijker. Dat jij dit serieus probeerde te vergelijken is ronduit lachwekkend.
    Ben je nou echt zo dom of doe je slechts alsof?

    Je bent overduidelijk een aandachtzoekend discusiehoertje.
    Jouw mening kan mij minder dan niks interesseren.
    En nu terug naar je zolderkamer jezelf huilend aftrekken.

    🤣🤣🤣😂😂 👋
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    maandag 20 augustus 2018 om 23:27
    Hahahah ik lach om je het is goed knul
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 23:30
    Waarschijnlijk lach je om je eigen domheid.
    Iemand die trouwens "hahaha ha" in zijn comments plaats is bij voorbaat af. Of is een 13 jarige.
    Hup je mama roept je. Je luier moet worden verschoond.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:25
    Wie we daar hebben onze 03051988 met weer die onozele praat, hebben ze u nu al gelost?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:32
    Ah, het discussie hoertje nummer huppeldepup is weer onder zijn steen vandaan gekropen. Vreemd dat je mij beschuldig van Messi basher aangezien mijn naam "Zinedine Messi" is op VI. Kijk maar naar de reacties daar.
    Zielig aandachtshoertje dat je bent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:36
    waf waf waf
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 20:43
    Braaf.
    Vind ik leuk
    PRICE +33396
    maandag 20 augustus 2018 om 15:13
    Modric met stip op 1
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 17:35
    Je schrijft Salah verkeerd.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18259
    maandag 20 augustus 2018 om 15:14
    Modric toch of wordt dit een politieke keuze?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:33
    Kan niet anders dan Modric worden, tenzij ze zich onsterfelijk belachelijk willen maken.

    Allemaal leuk en aardig die (rood)gekleurde hipsters en fanboys van Ronaldo, maar als je er objectief naar wilt en kunt kijken, is er maar één speler die het zou moeten worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    RedNas +3501
    maandag 20 augustus 2018 om 15:16
    Salahahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:17
    Modric. By a country mile.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3022
    maandag 20 augustus 2018 om 15:17
    Doelman: Buffon
    Verdediger : Verane
    Middenvelder : Modric
    Aanvaller : Salah
    vrouw geen idee niets van gezien.
    Europa league: Godin

    Voetballer van het jaar Modric
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18259
    maandag 20 augustus 2018 om 15:23
    Doelman Becker
    Verdediger Marcelo
    Middenvelder Modric
    Aanvaller Salah
    Voetbalster Martens (schande dat die niet genomineerd is)
    Europa League Griezmann

    Champions League en algeheel beste Modric.
    Vind ik leuk
    Quareck +7025
    maandag 20 augustus 2018 om 15:28
    Gewoon 6x van peppen!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18259
    maandag 20 augustus 2018 om 15:39
    Ouvre prijs sowieso. Of is die nog niet definitief gestopt?
    Vind ik leuk
    Quareck +7025
    maandag 20 augustus 2018 om 16:04
    Haha dat weet niemand 😋
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +453
    maandag 20 augustus 2018 om 15:22
    Modric, zonder twijfel, CL winst en WK finale! Niet meeballen maar dwingend aanwezig!
    Vind ik leuk
    El torro +280
    maandag 20 augustus 2018 om 15:22
    Het blijft toch een corupte bende de UEFA is egaal wie wint afschaffen die onzin.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2838
    maandag 20 augustus 2018 om 15:25
    Mo Salah! Mo Salah! Running down the wing, Salah lalalalala, The Egyptian King!
    Vind ik leuk
    Snapje? +5214
    maandag 20 augustus 2018 om 15:29
    Leukst om te zien voetballen en meest van genoten met kilometers voorsprong: Mo!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:12
    Die krijgt een gouden pyramide en volgend jaar een kans. Niets gewonnen dus telt niet mee.
    Vind ik leuk
    jari11 +505
    maandag 20 augustus 2018 om 15:30
    Toch blijf ik het gek vinden dat Messi niet eens bij de top 3 zit. Met Salah toch echt de meeste doelpunten gemaakt. En dan bedoel ik niet alleen maar Penals.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:47
    Die penals miste hij juist te vaak dit seizoen. Dus misschien zit ie er daarom niet bij ;-)
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    maandag 20 augustus 2018 om 19:46
    Maar zijn vrije trappen waren en zijn (gisteren tegen Alavés) zijn nog altijd geniaal! Qua goals tegen Mo zat Messi erboven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    TheMariner +3402
    maandag 20 augustus 2018 om 15:30
    Mohammed Sallah zou het moeten zijn. Het is toch geen prijs voor de speler die het beste team om zich heen heeft en daarmee prijzen wint.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18259
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Salah was bijna onzichtbaar in de finale. Ik heb hem alleen maar zien huilen. En het WK ook onzichtbaar en dan de schuld geven aan een of andere nep blessure. Zelfs zijn nominatie is een schande.

    (:p)
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 15:52
    Idd, die Salah heeft gewoon 44x geluk gehad en de keepers omgekocht.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2873
    maandag 20 augustus 2018 om 16:04
    Onzichtbaar in de finale? :’) Hij viel geblesseerd uit door een (vreemde) tackle van Ramos.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:13
    Salah hielt zelf als eerste vast als je dan fout terecht komt niet gaan janken dat iemand steviger is gebouwd dan jezelf.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2873
    maandag 20 augustus 2018 om 18:17
    Niets over die tackle, vond het alleen een vreemde situatie. Het gaat erom dat 0305 zegt dat Salah onzichtbaar was in de finale terwijl die geblesseerd uitviel vroeg in de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:18
    Kijk eerst ff het moment terug voordat je hier domme opmerkingen gaat maken.
    Let dan ook op die smerige lach van Ramos nadat Salah het veld verlaat.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:23
    Ja en dan ? Zou hij moeten huilen ? Ik zou ook lachen als iemand mij neer wil halen, vastpakt en er dan zelf vanaf moet. Ramos is een klasbak met winnaarsmentaliteit kunnen veel van die jankertjes zich een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:33
    Wederom zit je er finaal naast en vedraai de feiten.
    Ramos was toch echt degene die Salah aanviel en niet andersom.
    Dat jij Ramos super vind is jouw mening, gelukkig zijn meningen geen feiten.
    Lachen wanneer iemand huilend het veld verlaat is het toppunt van onsympathiek en veelzeggend voor iemands karakter. Bovendien on sportief. Ronaldo liet zien wat sportiviteit was.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:43
    Buiten dit alles verdient Modric meer dan iemand anders om beste speler te worden.heeft zowel in de competitie,CL en voor zijn land gepresteerd.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 18:46
    Wederom je mening, gelukkig zijn meningen geen feiten. Als je Salah in het Kroatische elftal had geflikkerd zou hij ook een wereld WK hebben gehad.
    Salah heeft met Egypte gewoon een schijteam om zich heen. Modric heeft geluk met de vele topspelers in Kroatië. Nogal een verschil.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:49
    Klopt helemaal. Jij had Kroatie getipt in de finale of niet ? Nu heeft kroatie allemaal topspelers voor het WK gaf niemand er een euro voor dat ze de halve finale al zouden bereiken.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:01
    Nou, met spelers van Barcelona Real Juventus etc was het geen verassing voor de kenners dat Kroatië ver zou kunnen komen.

    Je ontwijkt trouwens mijn eerder gemaakt punt dat Modric geluk heeft met zo'n topteam om zich heen en Salah het tegenovergestelde.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:03
    En niemand gaf volgens jou een euro? Ehh, wederom zit je ernaast.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 19:21
    Pfff jankertje succes met de invulling van jou avond. Gelukkig hebben we hier met jou een echte kenner van het voetbal, dank voor me iets bij te brengen en naast mij nog vele.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:30
    Nou je hoeft me niet te bedanken hoor, bedank je grote idool Modric maar. Ook veelzeggend dat wanneer ik je eruit lul je stopt met Inhoudelijk reageren.
    Ga maar huilend jezelf aftrekken op je zolderkamer.
    Zielig kneusje
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 19:35
    Poeh poeh aftrekken nog wel ? Je durft. Ooit een stadion van binnen gezien ?Ik heb geen idolen behalve GOD himself succes onder je Salah dekbedje dadelijk.
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 19:38
    Ga maar gauw terug naar school met je Modric rugtas. Agenda van Ronaldo 😂😂😂

    Waarom je God hierbij haalt ontgaat me trouwens volledig.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    maandag 20 augustus 2018 om 23:41
    Gast je bent kk irritant doe zo voor me neus met je grote bek sla ik je tanden eruit ff serieus VP doe wat aan deze gast
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 23:52
    Ga spelen joh kleine nerd. Kijk eens naar je eigen foto, je straalt zwakte uit, heb waarschijnlijk nog nooit in je leven gevochten.... klein kneusje. Jij bent degene die begon tegen mij te praten, niet gaan huilen wanneer ik je eruit lul.
    O ja..... je kk moeder.
    Wannebe
    Vind ik leuk
    03051988 +188
    maandag 20 augustus 2018 om 23:54
    Hoeveel heb je dat lelijke heroïne hoertje trouwens betaald om met je op de foto te gaan? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2932
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:40
    @ QPK Mag ik u daarbij helpen aub ?
    Ik zou hem met alle plezier een uppercut van jewelste willen geven zodat zijn tanden een pianorecital in zijn buik kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:19
    Wat een irritante gast is dat hè 😁
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Wanneer wel dan? Bij de meeste panna's?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12089
    maandag 20 augustus 2018 om 15:32
    Dat wordt Ronaldo..
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    maandag 20 augustus 2018 om 15:33
    Ronaldo let maar op .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:34
    Onzin dat Messi er niet bijstaat! Was over het hele seizoen veel beter dan Ronaldo en Salah en zeker dan Modric.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Dat is jouw mening. 1 op de 7 miljard, dat telt niet echt zwaar. Begin een fanclub.
    Vind ik leuk
    power +5171
    maandag 20 augustus 2018 om 17:59
    Dat klopt, vind ik ook heel vreemd,,,,,,,,,,,,,Messi was beter dan Ronaldo vorige jaar.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:36
    Kunnen ze niet beter punten toekennen, tijdens het seizoen.
    Bijv.
    WK finale spelen : 500 punten.
    CL finale spelen 250 punten.
    Landskampioen 200 punten. (Ere divisie 100 punten).
    Topscoorder (van wat dan ook): 50 punten.
    Elke week FIFA team samenstellen : een nominatie 10 punten.

    Dan weet iedereen waar hij aan toe is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:58
    Als je zoveel punten krijgt om een WK-finale te spelen is dat heel oneerlijk. Wat nou als je echt super goed bent, maar in Gibraltar of San Marino bent geboren, dan is het bijna onmogelijk. Dit gaat toch om de prestatie van de speler zelf?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:05
    Maar echt goede spelers winnen wat. Zoals Ronaldo op het EK, met een middelmatig Portugal.

    Dan moet Salah de Afrikacup winnen. Bijv.
    Wanneer ben je anders goed? 45 goals maken en niks winnen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    Portugal middelmatig? Dat hele elftal was toen in topvorm... Hadden toen ook veel geluk door als derde door te gaan en elke keer in de verlenging te winnen.. En was helemaal niet zo dat Ronaldo dat toernooi superieur was ofz..

    Maar wat zoud je moeten winnen met San Marino en Gibraltar dan?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:14
    Zijn daar wel eens goede spelers vandaan gekomen?

    Waarom is Ronaldo nu genomineerd dan? Op basis van 20 leuke CL wedstrijden?

    Goede spelers, spelen bij goede clubs,. Dus dan win je automatisch wat.

    Portugal is geen Spanje of Frankrijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:15]
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Als Modric bij de 3 beste voetballers van Europa zit is hij automatisch toch ook de beste middenvelder? Ook de beste aanvaller kunnen alleen Ronaldo of Salah worden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:40
    Maar wat telt zwaarder? Een landskampioenschap of de CL?

    Ronaldo heeft voor de kerst geen pepernoot geraakt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    maandag 20 augustus 2018 om 18:30
    Prijzen zijn een team aangelegenheid. Het beste (meest gelukkige) team wint prijzen daar hoeft nog niet de beste speler bij te zitten.

    Ik vind Salah de grootste verrassing van afgelopen seizoen dus zou het hem daarom wel gunnen. Maar ook Modric heeft een top jaar gedraaid. Beide in ieder geval beter dan Ronaldo.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:21
    Dat vind ik ook.

    Maar over het 1e ... een goede speler, zorgt er ook voor dat het een team is, en als team presteert. Alleen win je nooit.
    Je moet als team presteren en dit is een ego prijs.
    Dat klopt niet echt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    Modric, gewoon een top jaar gehad en al zoveel jaren van onschatbare waarde voor Real. Al jaren een van de beste middenvelders van Europa, nu zelfs met een land als Kroatië de WK-finale halen.

    Dusja zonder twijfel Modric
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    Brenet heeft hem verdiend!

    Iemand die het met 2 linkse voeten zo ver kan schoppen heb ik alleen maar respect voor!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:46
    Salah 100%.was echt de beste afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:58
    Tot en met 30 april.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +256
    maandag 20 augustus 2018 om 15:47
    Enige wat me eigenlijk interesseert is Pernille Harder

    Jammer dat ze lesbienne is.
    Niet dat ik verder kans had gemaakt....
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:49]
    Vind ik leuk
    Streaker +3230
    maandag 20 augustus 2018 om 15:55
    Zij gaat winnen ja, puur alleen al omdat het een dotje is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:54
    Messi staat er niet in maar Salah en Ronaldo wel? Dit is echt schandelijk. Salah heeft veel gescoord, maar Messi nog meer. Heeft de meeste doelpunten gemaakt in europa en eindigt op plek 5. Gaat altijd maar een kant op bij de beste spelers kiezen en dat is altijd Madrids kant op. Messi was ongelofelijk belangrijk voor Barca afgelopen seizoen en dat liet hij met zijn doelpunten, assisten en spel zien. En dan wordt Ronaldo wel alsnog gekozen? Let maar op hoe Ronaldo met een middelmatig seizoen de ballon dor gaat winnen. Ongelofelijk dat hij er in staat maar Messi niet
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:01
    Ronaldo was voor de kerst niet best, en Messi na de kerst. Gemiddeld gesproken. Argentinie plaatste zich net aan voor het WK.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:13
    Messi speelde voor en na de kerst gewoon heel goed. Toen tegen Chelsea heeft die Barca ook persoonlijk naar de volgende ronde gebracht. Tegen roma lukte het gewoon niet, maar bij Ronaldo lukte het bijna elke wedstrijd niet. Op een paar na. Ik vind dat als je naar de beste speler kijkt, dat je ook echt naar de beste speler moet kijken. Niet naar prijzen, anders kon je Varane de ballon dor geven. Ronaldo heeft de cl gepakt, Messi comp en beker en Salah helemaal niks. Ook niet eens de meeste doelpunten in europa of de beste spel. Het slaat nergens meer op. Ze oordelen niet correct en zeker niet over een heel seizoen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:18
    Niet naar prijzen kijken?

    Het is een sport hoor. Geen toneelstuk. Voetbal speel je om te winnen, uiteindelijk. Als je niks wint, dan degradeer je zelfs.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:28
    Sorry, bedoelde niet alleen naar prijzen kijken, maar ook echt naar de prestaties. Natuurlijk als je laag eindigt verdien je het ook niet. Maar zij kijken altijd alleen naar de champions league en tellen dat als een hele grote factor. Messi heeft veel beter gepresteerd dan Ronaldo en heeft de comp + beker gewonnen. Maar dat is in hun ogen bijna niks waard. Terwijl je juist daar je meeste wedstrijden in speelt
    Vind ik leuk
    Jajem +457
    maandag 20 augustus 2018 om 15:56
    Modric mooie voetballer ik gun het hem met zijn teamspel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:03
    Het zou raar zijn als het Ronaldo werd, die heeft 20 leuke wedstrijden gespeeld.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8544
    maandag 20 augustus 2018 om 18:20
    Ach, 15 goals in de CL.voor derde keer CL gewonnen, 2de in la liga en in de paar wedstrijden die hij in la liga heeft gespeeld maar enkele goals gemaakt. Ben Real fan dus hoop dat Modric wint maar kan me voorstellen dat Ronaldo hem zou winnen aangezien hij groot deel heeft in 3 CL op rij.nog nooit iemand back to back gewonnen maar Real 3 keer op rij. Stelletje prutsers daar, alleen daarvoor zou iemand van liverpool hem moeten winnen omdat ze al jaren niets meer winnen
    Vind ik leuk
    RtdDub +11921
    maandag 20 augustus 2018 om 16:06
    Beste doelman: Keylor Navas
    Beste verdediger: Sergio Ramos,
    Beste middenvelder: Luka Modrić
    Beste aanvaller: Cristiano Ronaldo
    Beste speelster: Geen idee wat dat hier tussen moet. Is hele andere sport.
    Beste speler Europa League:Antoine Griezmann,


    Nou... dat dus.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    T zal salah wel worden, alles om de moslims in een goed daglicht te zetten. Je hoeft de tv maar aan te doen en voila, hoofddoek.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:20
    Als je er op let wel ja. En vooral, als je je er aan gaat irriteren.

    Daarom zie ik vooral veel varkens en domoren op tv. Maar op dit forum ook wel hoor.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    maandag 20 augustus 2018 om 20:46
    Jij bent echt een idioot. Hou het lekker bij dat cluppie van je. Salah moet het worden omdat hij over het hele seizoen het best heeft gepresteerd. Ronaldo was weer nergens te bekennen de eerste 2 maanden van het seizoen. Komt nog eens bij dat ze de CL altijd poule 1 zitten en uit poule 3-4 vaak een onbekende matige tegenstander treffen waar die er dan 4-5 tegen kan scoren. Salah speelt week in week uit op een hoog niveau. Kijk je uberhaupt wel eens Engels voetbal? En als je zo'n glory hunter bent dan heb je vast wel de finale van CL gezien. De impact van de blessure van Salah draaide heel de wedstrijd om. Alleen daar al komt de klasse van Salah naar voren. Ga je haat naar hoofddoekjes lekker op de mocro boys afvuren die het vergallen in NL maar niet op deze topvoetballer die het verdiend om deze prijs te pakken.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    maandag 20 augustus 2018 om 21:16
    En Modric niet dan? Championsleague gewonnen en WK finale gespeeld. Die salah heeft alleen maar in Engeland gepresteerd verder niks.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    maandag 20 augustus 2018 om 22:41
    Jongen gaat toch weg man. Die Salah is de grootste reden dat Liverpool in de finale stond. Als jij in 2017 vantevoren moest zeggen wie er de finale zou halen dan had je Real al ingevuld en kwam Liverpool niet eens in je op. Liverpool is degene geweest die de CL kleur gaf. Sterker nog die finale waren ze heer en meester totdat Ramos met die schandalige overtreding Salah blesseerde. Die Ronaldo maakte alleen al tegen APOEL 4 goals en 1assist. Modric heeft totaal geen rendement om in deze discussie genoemd te worden. Het WK zou niet eens een graadmeter moeten zijn voor zo'n uitverkiezing. Dat word helemaal aan het einde van het seizoen gehouden als de helft al is uitgeblust, met een aantal landen die het al moeilijk zat zouden hebben tegen onze Keuken Kampioen Divisie teams. Plus met zo'n elftal als dat Kroatie had moet je al minimaal Kwartfinale halen en dus is een finale niet eens zo schokkend. Salah speelt voor een kansloos Egypte. Dat is hetzelfde als dat Nac Breda meedoet in de Champions League schei uit man, tuurlijk win je dan niks.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    maandag 20 augustus 2018 om 22:59
    Het is toch WERELD voetballer vh jaar? Tuurlijk telt t Wk dan mee. Dus Modric. salah heeft nog niks bewezen. En Ramos wil koste wat t kost de finale winnen en gebruikt alles wat hij kan. Tot de scheids hem stopt. T was niet eens een zware overtreding, salah kwam verkeerd neer dat was alles.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:11
    Staat duidelijk Europees voetballer van het jaar. Ik zeg ook niet dat het WK niet mee zou moeten tellen, maar niet zo zwaar in ieder geval. Nee klopt, die Salah heeft niks bewezen inderdaad. Ramos klemt hem vast, maakt vervolgens een judo rol en komt met volle gewicht op z'n schouders terecht. Is nog erger dan een vieze tackle op de enkels. Maar goed compleet nutteloos om hier verder op in te gaan tegen iemand die amper voetbal kijkt.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    Ik kijk veel voetbal. Ook met de Var had Ramos geen rood gekregen.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +974
    maandag 20 augustus 2018 om 16:18
    Modric gaat hem winnen.
    Vind ik leuk
    hassel +812
    maandag 20 augustus 2018 om 18:59
    Salah gaat nooit meer zo'n seizoen spelen. CR7 deed het opnieuw. Beslissender dan Modric.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    maandag 20 augustus 2018 om 20:36
    Dan raad ik je aan om zo ff Liverpool op te zetten. Dit seizoen overigens alweer rete sterk begonnen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +882
    maandag 20 augustus 2018 om 18:59
    UEFAdrid voor u dames en heren. Geen Messi maar wel Ronaldo en Modric. Geen ter Stegen maar wel Navas. Alle drie verdedigers van Real Madrid terwijl Ramos zeker niet de beste centrale verdediger was dit jaar. Wat is er aan de hand met UEFA.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:25
    Tsss ja hoor... Jean-Paul Boetius wordt over het hoofd gezien. Net als El Ghazi, Bazoer en Roston Drenthe. Belachelijk
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +559
    maandag 20 augustus 2018 om 20:35
    Als Salah deze prijs niet wint dan klopt er geen ene reet meer van.
    Vind ik leuk
    El torro +280
    maandag 20 augustus 2018 om 21:08
    Belachelijk dat de beste voetballer van de wereld er niet bij zit .ronaldo heeft het eerste half jaar geen deuk in een pakje boter geschoten.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    maandag 20 augustus 2018 om 21:17
    Ik had hem Iniesta wel gegund als bedankje voor de mooie jaren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:13
    Dit was uiteraard te verwachten. Het gaat tegenwoordig alleen maar om publiciteit. Modric en Salah behoren daar 100%, ze hebben beide echt een uitstekend seizoen gespeeld. Mensen zullen zeggen : ja maar Salah heeft geen prijs dit dat, het gaat ook niet om prijzen het gaat erom hoe de speler individueel gepresenteerd heeft dat seizoen. En daarom behoort zowel Salah als Modric daar. En dan komt zoals we wel hadden kunnen verwachten Ronaldo daar. Ik zou niet weten op basis waarvan hij genomineerd is, op een paar westrijden na waaronder in de CL heeft ie verder niks laten zien. En Messi die de meeste goals heeft gemaakt, meeste kansen gecreëerd en meeste assist heeft gegeven niet eens genomineerd word, dan weet je al gewoon dat ze willen dat Ronaldo hem wint. Het is gewoon niet meer eerlijk. Modric en Salah kunnen beter thuis blijven want ik kan je nu al op een briefje geven wie er wint. Ze willen dat Ronaldo hem wint zo simpel is het. Mij maakt 't geen reed uit wie hem wint, ook als Ronaldo hem wint en hij verdient het ook daadwerkelijk ben ik zeker blij voor hem, maar dat is gewoon niet het geval. Dan kan ik je ook al verklappen wie de Ballon D'or wint. Als het er toch zo oneerlijk aan toe gaat kun je 't beter afschaffen, de hele prijs. Heeft toch geen enkele zin als 't er zo aan toe gaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Modric, Ronaldo of Salah krijgt titel Europees voetballer van het jaar