Groot compliment voor Ajax van Ten Hag: 'Beste Ajax van afgelopen tien jaar'

    Groot compliment voor Ajax van Ten Hag: 'Beste Ajax van afgelopen tien jaar'

    maandag 20 augustus 2018 om 17:10

    Dit Ajax is het beste Ajax van de afgelopen tien jaar. Dat stelt Pierre van Hooijdonk bij Studio Voetbal. Van Hooijdonk denkt dat het huidige Ajax van Erik ten Hag beter is dan het Ajax waar onder meer Luís Suarez, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Christian Eriksen in speelden.

    "Ik heb erg veel vertrouwen in de wedstrijden tegen Dinamo Kiev", opent Van Hooijdonk. "Ik heb Ajax dusdanig goed zien spelen tegen Standard Luik dat ze in staat zijn om de Champions League te halen. Ze zitten dichter bij de Champions League dan de voorgaande jaren."

    "Ik denk dat dit het beste Ajax is van de afgelopen tien jaar. Beter dan de ploeg die de Europa League-finale haalde? Ja, dat vind ik wel. Meer ervaring en met Ziyech en Tadic is er ontzettend veel voetbal."

    Willem Vissers van de Volkskrant trapt een beetje op de rem. Hij denkt dat het behalen van de Champions League een lastig karwei gaat worden voor Ajax. "Acht jaar geleden hebben ze daar ook al tegen gespeeld in de voorronde. Toen hebben ze het met heel veel moeite gehaald."

    "Kiev is meer een Oekraïnse ploeg geworden de laatste jaren, maar staat nog steeds in de schaduw van Shakthar Donetsk. Die zijn beter. Vorig jaar speelden ze Feyenoord twee keer van de mat. Kiev is iets minder en Ajax is iets beter dan Feyenoord vorig jaar, dus.. Het is moeilijk te zeggen, maar ik denk dat ze het allebei kunnen halen. Het wordt wel allebei moeilijk", doelt Vissers ook op PSV.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Eens met Van Hooijdonk?

    (2902 stemmen)

    Plaats een reactie

    Paul_dutch +770
    maandag 20 augustus 2018 om 17:12
    Nou dan hebben ze dat tot nu toe goed verborgen weten te houden...

    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:13
    Tja des te zuurder als ze t weer niet worden dit jaar .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:21
    Ze kopen 2 spelers, geven ze een riant Premier League salaris en Ajax is weer 'herboren'.

    'De hand van Cruyff is gelijk weer te zien!'
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Ja Zeker weten de ligt mazraoui van de beek eiting sierhuis blind veltman allemaal eigen jeugd dan noem ik bakker ekkelenkamp enzo nog geen eens of siem kluivert verkocht en er komen er weer een paar aan gravenberg bijvoorbeeld ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:36
    Allemaal net niet, behalve de Ligt.

    Bij Feyenoord is het net zo, daar niet van. Maar wij roepen niet dat we godenzonen hebben dat scheelt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:37]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Allemaal net niet ? Snuif je ofzo de ligt van de beek blind allemaal goeie spelers ;) eiting mazraoui allemaal grote talenten ;) en je kan zeggen over justin dollar kluivert zeker groot talent ;) feyenoord talenten mag je geens vergelijken met die van Ajax enigste grote talent is malacia ;}
    Vind ik leuk
    VA1 +1842
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:50
    In jouw lijstje komen toch echt een aantal net niet spelers voor. Behalve als je door een Ajax bril kijkt...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:50
    Jullie hebben zeker geen goden zonen ;) wij zijn de griekse god AJAX ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12373
    maandag 20 augustus 2018 om 19:00
    Wij? Je woont in Limburg, man!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:58
    Limburg ? Weet niet welke drugs jij gebruikt Osdorp ligt alles behalve in Limburg
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:01
    Dus weet niet wie the fuck jij bent en lult
    Vind ik leuk
    Blindsy +12373
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:40
    Tony, niet meteen uit je panty scheuren. De Ajax-figuren die hier op VP superlatieven tekort komen voor 'ons' en 'mijn' Ajax, zijn meestal lui uit de provincie.
    Jij niet, en da's mooi.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 07:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:45
    Oke dus ? Als nog moet je geen onzin lullen over mensen die je niet kent en wat maakt dat uit dan ? en denkje dat iedere Feyenoorder of psver in Rotterdam en Eindhoven wonen ? Tuurlijk niet
    Vind ik leuk
    Blindsy +12373
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:10
    Tonny, neem n valeriaantabletje, wordt je rustig van.
    Ennn door!!!
    Vind ik leuk
    Toets +362
    maandag 20 augustus 2018 om 19:59
    Sorry, half god. Hij was maar gedeeltelijk onsterfelijk (net als Achilles trouwens). Tijdens de oorlog om Troje deden er zelfs twee Griekse krijgers mee met de naam Ajax, Ajax the Great en Ajax the Lesser (een boogschutter). Het gaat hier uiteraard om Ajax The Great die volgens de Griekse mythologie tijdens al zijn gevechten nooit gewond is geraakt. Nadat hij er niet in slaagde om het harnas van Achilles te bemachtigen omdat de godin Athena het harnas aan Odysseus gunde werd hij gek van razernij. In zijn razernij roeide hij een kudde dieren uit waarvan hij meende dat het zijn vijanden waren. Toen hij bedaarde en zag wat hij gedaan had schaamde hij zich zo dat hij zich in zijn eigen zwaard stortte. Komt die klassieke opleiding toch nog een beetje van pas.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    maandag 20 augustus 2018 om 19:32
    Zo gebruiken jullie het woord legioen om de 45000 man/vrouw op de tribune te duiden. Dit terwijl iedereen wel weet dat een legioen ergens tussen de 5000 en 10000 personen schommelt. Feitelijk zijn zij geen godenzonen en jullie geen legioen. Ik noem jullie vanaf nu het garnizoen!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:17
    Dat is de associatie met Ajax,de Griekse god.
    Zit in de naam he?
    Kunnen we weinig aan doen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    maandag 20 augustus 2018 om 18:16
    🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Iggy +3834
    maandag 20 augustus 2018 om 20:53
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:54
    We hebben de support hard nodig in Europa en dat geld ook voor PSV. Laten we buiten NL de strijdbijl begraven en niet elke Ajacied (zie helaas niet hierboven) heeft de behoeft om gelijk uit te dagen etc.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4162
    maandag 20 augustus 2018 om 19:21
    Niet elke, dat is waar.... maar ja de uitzonderingen bevestigen doorgaans wel de regel 🤔
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:44
    Achja als ik op elke psver en feyenoorder ga letten die irritant is dan kan ik die uitspraak ook doen. Ik kies er liever voor die gasten te negeren, dan valt het best mee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4162
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:42
    Ook weer waar, als we dat allemaal doen dan wordt het echt wel minder.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7552
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Wie heeft wat verborgen gehouden?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 17:20
    Ja dat is mij ook niet duidelijk, de 4 titels? De 5 CL jaren waar het tegen zit qua poules maar ook mooie resultaten gehaad tegen topclubs. Of heeft hij het over de EL finale? Is dat allemaal verborgen geweest??
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    maandag 20 augustus 2018 om 19:02
    Misschien een idee om de tekst en haar vraagstuk nog eens te lezen. En als je Paul zijn opmerking nog niet begrijpt, dan nog een keer..
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Ajax moet nog even warmdraaien en dan verslaan ze iedereen in de competitie, met of zonder de VAR :)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2577
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Want zonder VAR kunnen ze niet winnen😜
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Terechte pingel, terecht de goal afgekeurd. Ja gerechtigheid was dat voorgaande jaren ook maar. vd VAR held!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    maandag 20 augustus 2018 om 18:00
    Wanneer je voor alle overtredingen zou fluiten zoals bij de afgekeurde goal van VVV , dan zouden er per wedstrijd 72 minuten blessuretijd bijkomen en bij 98% van de corners zou een strafschop ontstaan
    Jullie willen graag CL spelen ? Nou dan kan je je lol op wanneer je een Engelse scheidsrechter krijgt
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 18:09
    Onzin! Gaat alleen om die paar momenten in de wedstrijd wat gaat om wel of geen goal.. Niet voor elke overtreding...
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    maandag 20 augustus 2018 om 19:21
    Ik zal je wel weer horen wanneer er een situatie als dit zich in jullie nadeel voordoet
    Dan is het weer het gebruikelijke ja maar.....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 19:33
    Nee hoor dit is weer een aanname van jou. Andersom juist vorig jaar toen het Psv een paar keer meezat mochten we daar niks van zeggen, En al die zelfde psvers schreeuwde moord en brand tegen de 1000 berichten over onze VAR moment.

    Echt te lachwekkend voor woorden....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:53
    @nummertien

    Ik zou grag zien dat jij het moment even terug kijkt in de eerste onderlinge confrontatie tussen ajax en PSV pp het moment dat Locadia open voor de kerper zou komen.
    Hier wordt hij vast gehouden en loopt een lies blessure op.
    Als de BAR er toen eas geweest had dit dus rood voor doie verdediger die telaat eas geweest?
    Of geleden bij jullie thuis andere regels?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:22
    Ja dat was inderdaad rood.Jammer dat er toen geen Var was.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    maandag 20 augustus 2018 om 20:17
    Laat maar gaan joh
    Jij roept altijd van alles over inhoudelijke discussies enzo
    Maar die zijn met jou onmogelijk
    Er is altijd maar één weg en dat is jouw weg, de mening van anderen wordt dan altijd weggezet als zijnde onzin of hier reageer ik niet op en dergelijke.
    Ook begin je tegen mij over andere psvers hier sta ik buiten dus snap de toegevoegde waarde ervan niet.
    Schouderklopjes kan jij goed hebben maar wanneer iemand kanttekeningen zet bij jouw visie is het telkens het zelfde liedje
    Ik ben blij dat ik je niet persoonlijk ken want volgens mij ben je een heel moeilijk mens om mee samen te leven.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 20:40
    Whaha waarheid is hard he, daarom zo'n raar antwoord met van alles erbij halen behalve waar het over ging...
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    maandag 20 augustus 2018 om 20:46
    Welke waarheid ??
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    maandag 20 augustus 2018 om 20:50
    Ik ga niet herhalen, moet je maar beter lezen voordat je een heel onzin bericht schrijft
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1453
    maandag 20 augustus 2018 om 20:49
    De overtreding is het hoekje van de mouw ligt vasthouden.
    Heb je enig idee hoe vaak dit gebeurt in een wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:20
    Ja we hebben lol...
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2577
    maandag 20 augustus 2018 om 23:44
    De VAR heeft alleen maar voordelen voor Ajax, want wanneer ze struikelen over hun eigen schoen, dan krijgen ze nog een pingel! Ajax heeft altijd de scheids mee en Fox🤓
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 17:21
    Waar was je nou met je grote waffel? Vorige week zei ik nog dat Ziyech zeker niet naar Roma zou gaan, jij zei als " insider " van wel want ze hadden nog 100 miljoen+ transfer tegoed beschikbaar. Sinds dien was je zo stil, hoe komt het? :)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2577
    maandag 20 augustus 2018 om 23:40
    Wat moet Roma nou met Ziyech? Hij is veel te ligt en kan nog maar net meekomen in de micky mouse competitie de eredivisie🤓
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    dinsdag 21 augustus 2018 om 03:22
    Daarom was hij ook topprioriteit nr. 1 voor Roma!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2577
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18
    En na het WK niet meer
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:50
    Ook nog wel, is pas later veranderd na een smerig spel van zijn zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:02
    Maar kluivert is wel goed genoeg voor? begint al dat gejank nu alweer dat VAR voor Ajax is. Begin alvast te verzinnen VAR.....Voordeel Ajax Regels ofzo. Goal VVV had ik niet afgekeurd vond ik ook zwaar maar hoor niks over donkerrode kaart die vvv had moeten krijgen. Dumfries die bal vol op 2 armen krijgt en doet alsof zijn dikke neus is geraakt. Even de gekleurde bril af en niet alleen de enige beslissing die voordeel voor ajax opleverde noemen. Strafschop was geen discussie en had blom zelf al moeten zien. Tijdens seizoen zal iedereen keer voordeel keer nadeel van hebben.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2577
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
    De afkorting VAR staat Voor Ajax Regelen
    Vind ik leuk
    Glazenbol +142
    maandag 20 augustus 2018 om 20:55
    Dan verslaan ze zelfs de VAR
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:29
    Slecht begin voor ajax zullen het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen en ik denk veel gefluit dit jaar
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 18:04
    Hahaha, het gaat een zwaar jaar voor jou worden ;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:13
    Paul_dutch !!! Die man spoort niet maar dat wisten we toch allemaal al
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:15
    Pierre die spoort net !!!!!!
    Vind ik leuk
    Kaar +854
    maandag 20 augustus 2018 om 18:17
    Haha, jammer dat ik je maar 1 like kan geven voor deze opmerking 😀
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 20 augustus 2018 om 17:13
    Op grond van de twee competitie wedstrijden toch verre van niet...
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 17:14
    Tja op grond van de voorronde EL zou je ook niet verwachten dat AZ goed van start zou gaan :)

    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 20 augustus 2018 om 17:26
    Waarom niet? Europese wedstrijd is net als bekervoetbal.
    Dat zijn maar 2 wedstrijden en heb je pech dat door een arbitrale dwaling je tegen een zepert aan loopt of dat er 11 man in hun strafschopgebied blijven hangen is de kans altijd aanwezig dat je er wordt uitgeknikkerd. Competitie is toch veel meer een maatstaf hoe je er echt voor staat als elftal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:27]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 17:29
    Ach pinkelman, 2 weken daarvoor was je nog zo zeker dat AZ het beter in Europa zou doen dan Feyenoord en Vitesse. Want ze bulken van het toptalent toch? Na de uitschakeling was je trouwens langere tijd verdacht stil :)
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Talent komt weer aardig boven drijven vind je niet?
    Zou wat zijn als Stengs en Boadu straks weer heel gewoon de aandacht trekken inplaats van de dure Blind of Tadic.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 17:54
    En dan alsnog zekerheid te hebben om sowieso 6x per jaar te verliezen toch?

    Ajax 2x
    Feyenoord 2x
    PSV 2x

    De normale gang van zaken met AZ, maar ja zoals ze altijd tegen Ajax zeiden toch, met talent alleen win je niks :)
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 20 augustus 2018 om 18:21
    Toch bijzonder knap dat ze dan toch nog overtuigend 3e worden met slechts 8 punten op nr.2 Wat moet dat worden als ze die dan ook nog eens gaan winnen. Zo'n Friday kan in ieder geval geen roet meer in het eten gooien door zijn teen er niet tegen aan te zetten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    Niels92 +27110
    maandag 20 augustus 2018 om 18:45
    Wat moet dat worden wanneer ze wel gaan winnen? Ik zou zeggen probeer die wedstrijden eerst eens te winnen :)
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    maandag 20 augustus 2018 om 18:50
    Die hoef je tegenwoordig zelfs niet meer te winnen om in de top 3 te belanden dat is wel gebleken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:41
    Wat lul jij nou weer voor onzin
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:42
    Beker voetbal is 1 wedstrijd
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:24
    11 man in strafschopgebied blijven hangen........
    Hmmmm....
    Zoals VVV met hun 5-4-1 opstelling?
    Lastig voetballen hoor...Maar Ja,dan mag je nergens aanspraak op maken....
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Ach, Ajax dacht het te kunnen klaren op halve kracht. Dat is gewoon niet mogelijk, zeker niet op dat plastic veld bij VVV...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:29
    Veld?
    Groene nepzooi!!!tis toch geen hockey?
    Geen gras dan ophouden met betaald voetbal .
    Eruit met al die nepzooi......
    Stel hypothetisch gezien dat VVV Europa league voetbal zou halen....
    Dan denk je toch niet dat de tegenstander daar op gaat spelen?
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 20 augustus 2018 om 21:10
    Rosenborg had toch ook plastic?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 21:16
    No way dat een Europese topclub met hun dure spelers daarop gaan voetballen.....
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:17]
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 20 augustus 2018 om 21:21
    Europese topclubs spelen helaas niet in de EL.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 21:23
    Maar je snapt wat ik bedoel toch?
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 20 augustus 2018 om 21:38
    Ja tuurlijk.

    Heb je ergens gelezen dat ik voor die rommel was dan?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 22:38
    nee nee,zeker niet...😁👍
    Vind ik leuk
    Glazenbol +142
    maandag 20 augustus 2018 om 20:57
    Ik hou mijn hart weer vast met al de plastic velden, vaak de oorzaak van zware blessures.
    Vind ik leuk
    yuuup +9498
    maandag 20 augustus 2018 om 17:35
    Uiteraard was dat slecht, maar tegen Luik kon iedereen duidelijk zien waar Ajax toe in staat is als het wil. En dan zijn we nog maar net begonnen.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1796
    maandag 20 augustus 2018 om 19:12
    Juist, maar dan moeten ze wel willen. Heb ik tegen Heracles en VVV nog niet gezien!
    Vind ik leuk
    yuuup +9498
    maandag 20 augustus 2018 om 20:45
    Dat is duidelijk.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +240
    maandag 20 augustus 2018 om 17:13
    Die is niet goed.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4704
    maandag 20 augustus 2018 om 17:13
    Verbic is gevaarlijk, de spits en aanvallend middenvelder ook. Mazraoui gaat gewoon een hel van een wedstrijd tegemoet als hij zich niet goed voorbereid.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 17:14
    Geweldige selectie, wat een talenten! Met kilometers afstand kampioen! #wzawzdb
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Beetje overdreven hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Negeren die aardappel.Is gewoon een trolletje nummer 673628472
    Vind ik leuk
    pietprecies +6136
    maandag 20 augustus 2018 om 17:23
    Precies, ik ben blij met hoe mn club zich heeft versterkt maar laten we nu eerst eens kijken hoe TH het team neer gaat zetten en wat het gaat worden.

    Natuurlijk hoop ik dat Ajax kampioen gaat worden maar dat hangt niet alleen van Ziyech en Tadic af maar ook het uiteindelijke collectief. We zullen zien.

    Daarbij kan het nog altijd dat spelers als Ziyech en De Ligt vertrekken, dan ziet de wereld er ook weer anders uit.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:25
    Kijk,dat is realistisch.Er is nog niemand kampioen.
    Vind ik leuk
    Swout +700
    maandag 20 augustus 2018 om 18:20
    Het word tijd dat je eens vriendelijk aan je pa gaat vragen of hij zijn plasser uit je achterste wilt halen.. je reageerd namelijk een beetje koekoek op dit forum
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    maandag 20 augustus 2018 om 20:31
    Trol?Zeggen dat iemand een trol is maakt jou?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    Iggy +3834
    maandag 20 augustus 2018 om 20:55
    Aldus een oppertrol.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:33
    Iggytrol .Waar is je leger?
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    maandag 20 augustus 2018 om 17:14
    In potentie mischien wel , 1 wedstrijd tegen standaard zegt alleen niet zo heel veel. Als ze vastigheid kunnen krijgen en de ondergrens hoger krijgen zie ik ze het zeker halen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:14
    Komt wel goed! Samen met PSV de CL in. Zou mooi zijn voor NL.
    Vind ik leuk
    NvC +4238
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    In potentie wel ja.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1804
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Onana 2017 vs Onana nu 1-0
    Veltman vs Mazraoui 2-0
    De ligt 2017 vs de ligt nu 2-1
    Sanchez vs blind 3-1
    Viergever vs tagliafico 3-2
    Schone 2017 vs schone nu 4-2
    Klaassen vs frenkie de jong 5-2
    Ziyech 2017 vs Ziyech nu 6-2
    Traore vs Neres 6-3
    Dolberg vs Huntelaar 6-4
    Younes vs Tadic 6-5
    Vind het wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 20 augustus 2018 om 17:19
    Mooi overzicht. Wel een paar dingen oneens.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +142
    maandag 20 augustus 2018 om 21:00
    Op wat baseer je die lijst, ik ben nieuwsgierig.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1804
    maandag 20 augustus 2018 om 23:58
    Op mijn persoonlijke mening.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 20 augustus 2018 om 17:17
    NEE. Het grote verschil met de EL finale is de trainer.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Ten Hag is de zwakste schakel, weg ermee !
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Dit Ajax heeft nog nooit zo mooi en goed gespeeld . Als de inzet er is , dan zijn ze onverslaan baar .
    Vind ik leuk
    El Cazador +6668
    maandag 20 augustus 2018 om 17:18
    Nou Pierre daar is niet zo heel veel voor nodig!! Beetje weer een opendeur. Het team is beter, nu nog een betere trainer!!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:19
    Een dikke vinger in je reet van Pierre, dat kan geen kwaad.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:39
    Denk niet dat ik er blij van zou worden. 😉🤣
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    maandag 20 augustus 2018 om 17:20
    OH het komt uit de mond van V Hooijdonk.
    Dan is het bij voorbaat al gelogen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 20 augustus 2018 om 17:20
    Op basis van de thuiswedstrijd tegen Standard wel en de eerste helft in Luik. In de competitie niet en Sturm Graz bleek wel erg zwak.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3177
    maandag 20 augustus 2018 om 18:52
    In competitie beginnen ze naar mijn inziens met een andere instelling dan in de " top " wedstrijden en Europees. En in NL is elk team tegen Ajax dubbel zo gemotiveerd om een of andere reden. In Europa is die motivatie wel wat gezakt gezien de status van het gehele Nederlandse voetbal. Maar zolang ze die mentaliteit niet gaan veranderen, en maar blijven denken dat ze de beste zijn, ben ik bang voor Ajax dat het nog wel even kan duren voor zij weer is de beste in Nederland worden.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26494
    maandag 20 augustus 2018 om 19:51
    Hopelijk gaat Kiev Ajax dan ook wat onderschatten! Maar het klopt dat NL clubs een stapje harder lopen tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:22
    Hij had beter kunnen zeggen. Dit kan het beste team van de laatste tien jaar worden. Kwaliteit en talent genoeg. Nu moet het nog een echt team worden. Heb er vertrouwen in, ze kunnen nog veel beter. Want Ajax is de grootste en de mooiste club van Nederland!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:24
    Kiev is lang niet meer wat het geweest was. Dit moet Ajax gewoon kunnen winnen
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    maandag 20 augustus 2018 om 17:28
    Kiev moet alleen geen kunstgras hebben anders is het een ander soort ajax 😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:30
    Dan gaat Kiev vast in een ander stadion spelen ... met gravel bijv.
    Net als bij tennis. Of hardcourt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21473
    maandag 20 augustus 2018 om 17:24
    Ik wil hebben wat van Hooijdonk heeft genomen
    Vind ik leuk
    stollie38 +18108
    maandag 20 augustus 2018 om 18:01
    Ook zijn kapper. 😂
    Vind ik leuk
    mvr +224
    maandag 20 augustus 2018 om 17:27
    Volgende week zegt hij weer . Dat Ajax zwakker is dan vorig jaar. Deze man lult ook elke keer wat anders.je kan hem niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Toch is het niet het domste idee van hem deze week. Een sjeik voor Feyenoord heeft die eer.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4162
    maandag 20 augustus 2018 om 19:31
    Mwahhhh.... Een sjeik of Abramovich, zo langzaamaan zie ik het haast zitten 🤓
    Vind ik leuk
    Stom +331
    maandag 20 augustus 2018 om 17:28
    Beetje rare titel nietwaar? Klachten en complimenten over de sterkte van de selectie horen bij de TD, dus bij Overmars. Die over het spel bij de coach, dus Ten Hag. Dit lijkt me dus vooral een complimentje voor Overmars, in mindere mate voor Ten Hag....

    Nu nog hopen dat ze weer eens lekker spelen en dat Kiev van de mat tikken zodat Ten Hag weer eens mag bukken voor een paar veren ;-)
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 20 augustus 2018 om 17:31
    Snap niet waar hij dit vandaan haalt , nog niks laten zien , oefenwedstrijden verloren , competitie een uiterst zwakke start ... tja ,
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 18:11
    In de wedstrijden die erom doen hebben ze iig meer laten zien dan PSV!
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 20 augustus 2018 om 18:46
    vind je ....?
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 18:54
    Zeker, psv heeft 1x overtuigend gewonnen, 1x met al het geluk van de wereld en 1x verloren.

    Daartegenover heeft Ajax 4x overtuigend gewonnen, 1x terecht gelijk gespeeld en 1x gelijk gespeeld waar ze hadden moeten winnen.
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    maandag 20 augustus 2018 om 19:10
    Het is volgens mij ook nogal lastig om 4 keer overtuigend te winnen als je nog niet eens 4 potjes hebt gespeeld. En als je die 0-1 van afgelopen weekend ook niet onder de categorie 'met al het geluk van de wereld' benoemt is het niet echt serieus te nemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 20:32
    Ajax heeft al 6 potjes gespeeld waar het er om ging. Daarmee bewijs je dat we jou niet al te serieus moeten nemen hier. De 0-1 van afgelopen weekend was gezien het veldspel meer dan verdiend.
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    maandag 20 augustus 2018 om 20:47
    Dan nog heb je het geluk gehad dat je in de dying seconds een penalty nodig had om de wedstrijd te winnen, je koopt niks van veldspel als je die penalty niet had gehad. Had je wel eens willen horen als het PSV was overkomen ;) Want ook daarvoor gold dat het veldspel beter was dus een overwinning verdient was, maar dat is ineens alle geluk van de wereld. Beetje krom natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 20 augustus 2018 om 20:44
    de competitiewestrijden hadden ze evengoed allebei kunnen verliezen , had de VAR goed gekeken dan waren er op zeker 2 punten blijven liggen. Helaas is de VAR niet echt een vooruitgang gebleken , erg jammer !
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 20:47
    Als de var goed had gekeken had vvv ook een rode kaart gekregen, dan had de uitslag nog wat hoger uit kunnen pakken. Moeilijk voor jou om toe te geven waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    Axim +834
    maandag 20 augustus 2018 om 20:45
    en over de oefenwedstrijden zeg je niks , van 3e klassers verliezen en zo ...
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3599
    maandag 20 augustus 2018 om 20:48
    Ooh sorry, zijn daar prijzen te verdelen? En was de selectie van Ajax toen al compleet?
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    maandag 20 augustus 2018 om 17:31
    "Kiev is meer een Oekraïnse ploeg geworden de laatste jaren, maar staat nog steeds in de schaduw van Shakthar Donetsk. Die zijn beter. Vorig jaar speelden ze Feyenoord twee keer van de mat. Kiev is iets minder en Ajax is iets beter dan Feyenoord vorig jaar, dus..

    Wauw, goede analyse man!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:33
    Haha! In de EL was het 100 keer beter! 1 keer leuk gespeeld tegen Standard Luik en we zijn meteen van wereld-niveau.. Echt wat een onzin!
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 20 augustus 2018 om 17:34
    Wat een hoop slap gelul weer zeg, wat Vissertje doet is dezelfde logica als beweren dat Trencin beter is dan PSV, want PSV heeft van Feyenoord verloren en Feyenoord is er op haar beurt weer dik afgegaan tegen Trencin...

    Ajax heeft gewoon prima kansen om de CL te bereiken, maar dan wel alleen als ze spelen zoals tegen Standard en Graz en zeker niet als ze spelen zoals tegen Heracles en VVV.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:36
    Vind ik ook maar is dat zo moeilijk?
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    maandag 20 augustus 2018 om 17:38
    Moet ik dit bericht nu serieus nemen van van Hooijdonk? Ten Hag heeft afgelopen jaar al laten zien dat ie totaal NIET geschikt is als hoofdtrainer van Ajax. Hij doet maar wat met zijn experimentjes en zijn betonblokken voetbal. Haal Peter Bosz eens terug. Die kan er tenminste nog een team van maken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:40
    pierre heeft gelijk, ajax heeft een hele goede ploeg met eindelijk een goede mix uit talent en routine. als zyech blijft is er samen met tadic heel veel voetbal in de ploeg. hopen dat dolberg weer sel fit wordt en ook zijn vorm weer vindt.
    na plaatsing frenkie voor 50 miljoen verkopen en eiting of van de beek laten spelen. dan worden ook die jongens weer meer waard en er is een goede doorstroming
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2441
    maandag 20 augustus 2018 om 17:41
    Ach.. er zijn wel meer clubs die feyenoord van de mat spelen.. ook als ze slechts een budget van 2 miljoen hebben :p dat zegt dus niks over Ajax..
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    maandag 20 augustus 2018 om 17:44
    Ja hoor Pierre, maak dat je moeder maar wijs
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:46
    Totaal dus geen compliment, als je het beste ajax in 10 jaar zo slecht kan laten spelen.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Hij heeft zo'n hekel aan van Persie, dat hij dit soort dingen gaat zeggen. Als je echt goed bent heb je 6punten.Ajax is super meega geweldig goed. Ze hebben 4punten.Feyenoord is zo ongelooflijk slecht en hebben 3punten. Er klopt hier iets niet hmm.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171216
    maandag 20 augustus 2018 om 17:48
    Daar is ook helemaal niks voor nodig
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:55
    Ik ben het er wel mee eens, maar je kunt ten hag zijn naam er niet bij noemen want die heeft er vooralsnog geen cent mee te maken. De selectie is op papier de sterkste sinds het ajax onder jol. Het is alleen de vraag of ten hag dat ook waar kan maken. Ik denk dat dit zelfs met ten hag wel goed moet komen (zo groot is het verschil), maar vind het voorbarig om zijn naam nu te linken aan het sterkste ajax van de laatste 10 jaar...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:03
    Dit Ajax is het beste Ajax van de afgelopen tien jaar. Dat stelt Pierre van Hooijdonk bij Studio Voetbal
    1-1 tegen Heracles en lucky 0-1 winnen bij VVV,heeft die pierre weer gesnoven ofzo
    Vind ik leuk
    Shit codes +408
    maandag 20 augustus 2018 om 18:06
    Dit wordt elk jaar gezegd...
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    maandag 20 augustus 2018 om 18:07
    Wat een lariekoek en nijd weer van andere supporters die uiteraard moeten wijzen op de zwakke punten van Ajax, of hoeveel beter deze andere ploeg heeft gepresteerd. Het gaat over NU, en hoeveel kwaliteit en potentie de groep NU heeft. IK ben het niet helemaal met v. Hooijdonk eens ook al is er eindelijk wel weer eens iets positiefs gaande en met de nadruk op nog 2 wedstrijden na, (of 4 als ik PSV erbij haal) dat het weer eens mooi seizoen zou kunnen worden waar ik Ajax op papier toch wel verder zie komen dan PSV in Europees verband. Het beste is natuurlijk ook dat NLs voetbal punten krijgt en dat er geld blijft stromen voornamelijk na zoveel investering van Ajax. Hopelijk laat het dan weer eens zien dat het niet allemaal verloren is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:10
    Lyon thuis????
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:10
    Hebben tegen 2 nietszeggende clubjes gespeeld en ze zijn al weer geweldig maar die van Hooijdonk is ook niet helemaal zuiver kun je vergelijken met Sjaak zwart
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    maandag 20 augustus 2018 om 18:14
    Van hooijdonk heeft vertrouwen... Paniek...
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2741
    maandag 20 augustus 2018 om 18:18
    Haha het was geen compliment voor Ten Hag. Het was een compliment voor Overmars & Van der Sar!
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1033
    maandag 20 augustus 2018 om 18:20
    Gekke titel, Ajax van Ten hag? Ten heeft hier nagenoeg niks aan bij gedragen. Het materiaal is misschien het beste van de afgelopen 10’jaar, maar daar mag je Overmars voor bedanken. Pas als het gaat lopen met resultaten wordt Ten Hag bedankt.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2312
    maandag 20 augustus 2018 om 18:21
    De meeste simpele zielen hier kunnen echt niets anders dan wedstrijden ver piesen en een andere club / supporter af te zeiken ipv eens inhoudelijk te reageren op elkaar... Ik heb me zelf ook een tijdje laten verleiden om te reageren op dit soort stupide reacties, maar ben er mee gestopt.. totaal nutteloos... ik vind het nu zelfs een teken van zwakte....
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    maandag 20 augustus 2018 om 18:35
    Klopt helemaal maar nu no een trainer aantrekken die de beste is van het afgelopen 10 jaar.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    maandag 20 augustus 2018 om 18:41
    Ajax heeft goed kunnen oefenen tegen VVV. Kiev speelt ook zo verdedigend.

    Kiev speelt ech met een blok van drie verdedigers en twee verdedigende middenvelders er kort voor.
    Allemaal fysiek sterke spelers.
    Natuurlijk ook weer gevaarlijk in de dode spelmomenten.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3134
    maandag 20 augustus 2018 om 18:44
    Onze Pierre heeft weer eens gezopen.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    maandag 20 augustus 2018 om 18:46
    Laten we niet te vroeg juichen, zaterdag was ook moeizaam. Zo goed zijn ze nog niet, maar ok de potentie is er zeker.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +336
    maandag 20 augustus 2018 om 18:48
    Hahahahahahahaha Ajax is iets beter dan Feyenoord vorig jaar. Whaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    maandag 20 augustus 2018 om 18:48
    Op 1 wedstrijd geef ik hem gelijk. Maar de rest pfffff
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    maandag 20 augustus 2018 om 19:04
    Helaas hebben we wel een kuttrainer. Geen onbelangrijke positie lijkt me.
    Vind ik leuk
    Henk3 +665
    maandag 20 augustus 2018 om 21:44
    Je hebt kutsupporters die niet achter hun ploeg staan. Met die trainer is niets mis. Integendeel.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zaterdag 25 augustus 2018 om 02:48
    Dat heeft hij nog niet bepaald bewezen. Het heeft Ajax een kampioenschap gekost en ook dit seizoen met de gehele voorbereiding en een geweldige selectie houdt het niet bepaald over.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    zondag 26 augustus 2018 om 05:17
    Ik heb er mijn twijfels bij, maar we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1533
    maandag 20 augustus 2018 om 19:10
    Ajax gaat zeker redden. PSV hopelijk ook maar heb r hard hoofd in
    Vind ik leuk
    buddha +8875
    maandag 20 augustus 2018 om 19:12
    beste team miss wel. maar niet met de beste coach.
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    maandag 20 augustus 2018 om 19:12
    Pierre heeft last van zijn darmen, al die stront die hij wekelijks uit zijn mond laat komen is niet gezond.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9857
    maandag 20 augustus 2018 om 19:16
    Ik begrijp "kenners" nooit die verwachtingen hebben van een nog te spelen wedstrijd op basis van een wedstrijd van 8 jaar geleden met totaal andere spelers...........
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    maandag 20 augustus 2018 om 19:18
    Hoogmoed komt voor de val🤔
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9857
    maandag 20 augustus 2018 om 19:20
    Tegen Luik was het 1 1/2 wedstrijd goed, tegen Heracles en VVV wat minder.....daar ligt een probleem, geen continuïteit.
    Vind ik leuk
    alaaf +1254
    maandag 20 augustus 2018 om 19:26
    Die Pierre toch, weer teveel gesnoven gisteravond
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:00
    Gaat goed komen voor de overige ED clubs, 020 heeft hin scheidsrechters al gehad allen Makkelienog en dan krijgen ze vanzelf de eerlijke scheidsrechters of zal de knvb dan weer op nieuw beginnen met Guzubuturk gevolgt door Bl om en weer Makkelie
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:01
    Ajax heeft niet weten te imponeren tegen 2 ploegen uit het rechter rijtje. En ze moeten nog tegen ADO, Excelsior, Groningen en PEC (altijd moeilijk!). Blind en Tadic delen in de malaise. Pierre begint volgens mij te dementeren. Beste ploeg?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:06
    Die Willem vissers begint ook steeds meer en meer een zeur te worden. Niet alleen over ajax maar eigenlijk over alles en iedereen. Een beetje een doemdenker is het geworden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:21
    Heeft Pierre de Eredivisie gemist?
    Vind ik leuk
    FACT +2384
    maandag 20 augustus 2018 om 21:24
    Och goed, dat hebben we de laatste jaren óók al genoeg gehoord......

    Gelijk tegen Heracles, met mazzel gematst door de VAR tegen VVV....

    Knap hoor!
    Vind ik leuk
    Henk3 +665
    maandag 20 augustus 2018 om 21:42
    “Acht jaar geleden hebben ze daar ook al tegen gespeeld in de voorronde. Toen hebben ze het met heel veel moeite gehaald."

    Wat is dit nou voor een achterlijk argument in deze discussie? Is er bij 1 van de clubs ook maar 1 iemand die toen deel uitmaakte van selectie/staf en nu ook?

    PSV won een keer 10-0 van Feyenoord, daarom gaat Feyenoord het dit seizoen weer zwaar krijgen tegen PSV. Niveau van de Volkskrant is ook niet wat het geweest is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:02
    wat een bullshit allemaal
    Vind ik leuk
    Padason +943