Nijhuis verbaasd over Van Bommel: 'Hij vraagt altijd om uitleg. Ja, waarom dan?'

Nijhuis verbaasd over Van Bommel: 'Hij vraagt altijd om uitleg. Ja, waarom dan?'

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 21:19ma 20-08-2018 om 21:19

Mark van Bommel heeft tijdens zijn eerste weken als PSV-trainer al een reputatie opgebouwd bij het scheidsrechterskorps. Bas Nijhuis, maandagavond tafelgast bij Veronica Inside, laat weten dat de arbiters onderling gesproken hebben over de manier waarop Van Bommel benaderd moet worden.

Johan Derksen vindt dat de 41-jarige Limburger zich rustiger gedraagt dan tijdens zijn spelerscarrière. Presentator Wilfred Genee wijst de VI-routinier er echter op dat Van Bommel voortdurend verhaal haalt bij de vierde man en krijgt bijval van Nijhuis. "Precies hetzelfde als toen hij nog speler was, toen was hij ook altijd bezig met de arbitrage. Hij vraagt ook altijd om uitleg van de vierde official. Ja, waarom dan?"

De Tukker bevestigend op de vraag van Genee of er in Zeist wordt gesproken over Van Bommel. "Ja, dan zeggen we altijd: Mark kort houden." Derksen ziet echter weinig verkeerds aan het gedrag van de PSV-trainer. Zolang hij niets beledigends zegt en netjes in zijn vakje blijft, moet je daar als professional mee om kunnen gaan.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Werner1913 +10270
maandag 20 augustus 2018 om 21:24
Inderdaad. In flink wat gevallen is een stukje uitleg ook best op zijn plaats. Zeker bij Bas Nijhuis met zijn eigen interpretatie van de regels. Zolang je netjes blijft lijkt me dit ook bij het vak ‘4e official’ horen. Zo doet die man ook nog wat tijdens de wedstrijd.
Vind ik leuk
Enden +4561
maandag 20 augustus 2018 om 22:41
Hoort bij het vak natuurlijk. Maar wanneer het echt 15/20 keer per wedstrijd gebeurt is het ook af en toe tijd voor " goed is goed ".
Vind ik leuk
Fritske01 +4867
dinsdag 21 augustus 2018 om 08:03
Behalve als er 15-20 x in de wedstrijd een vreemde beslissing wordt genomen.
Vind ik leuk
Enden +4561
dinsdag 21 augustus 2018 om 08:10
Volgens mij was het geen wedstrijd met heel veel rare beslissingen
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:24
Ondanks dat ik een hekel heb aan zeiksnor geef ik hem dit keer gelijk.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 20 augustus 2018 om 21:26
Die Nijhuis vind zichzelf wel heel erg belangrijk...
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 21:28
Nijhuis probeert niet lullig te fluiten en veel door te laten spelen, maar hij kan dat totaal niet, want hij laat daardoor veel te veel duidelijke overtredingen onbestraft.
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
maandag 20 augustus 2018 om 22:43
Klopt Foebele. Ik heb niks tegen 'mannelijk' voetbal, waarbij je uitdeelt en incasseert. Echter gaat het bij Nijhuis van links naar rechts. Bij een schop doet hij niks, maar trek vooral geen beslissing in twijfel, want daar kan Basje niet tegen.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1510
maandag 20 augustus 2018 om 22:57
Klopt, en zo zijn er meer van die pedante ventjes. Ik heb me als PSV supporter behoorlijk op kunnen winden over de rode kaart van Boëtius. Ok, hij maakt een stevige overtreding maar geel was de max. Hij was op dat moment zwaar gefrustreerd maar houdt zich nog redelijk in. Hij klapt cynisch naar de scheids. Echt zo'n dat niet goed is maar veelvuldig voor komt. En deze scheids trekt binnen 10 seconden zonder waarschuwing zijn tweede geel. Waar zijn de scheidsrechters met persoonlijkheid gebleven?
Een kerel waarschuwt en stort deze jongen niet zo in de ellende.

Zo zijn er nog legio voorbeelden. Guzubuk bijvoorbeeld. Allemaal trekpoppen van de knvb maar dezelfde lijn trekken ho maar. Ja logisch toch dat je vragen krijgt? Die Nijhuis is een grote boosdoener. Laat veel overtredingen gaan maar wel zo'n penalty aan Heracles door gaan terwijl het niets is. Ga eens duidelijk één lijn volgen in plaats van vooringenomen alvast beslissingen voorbereiden.
Vind ik leuk
Gerro +8471
maandag 20 augustus 2018 om 23:19
Misschien kan ie de rol van bassie over nemen dan heeft adriaan ook weer een tegenspeler.
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
maandag 20 augustus 2018 om 21:51
Ik vind het prachtig dat je een kijkje krijgt in de keuken van ons blazende korps. Kan er van alles van vinden, maar ze verstoppen zich tenminste niet. Hulde!
Vind ik leuk
Romario9 +13170
maandag 20 augustus 2018 om 23:57
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat die aandachtsgeile Nijhuis op tv aan de grote klok hangt wat er in Zeist achter gesloten deuren wordt besproken tussen scheidsrechters onderling.
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
Bedoeling of niet, de uitwerking is datt we inside view hebben. Top!
Vind ik leuk
lollol +104
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:07
Neem nog een breezer.
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
Inhoudelijk heel sterk beargumenteerd. +1 voor de moeite!
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 21:27
Ik ben dus niet de enige die is opgevallen dat van Bommel een enorme acteur van een trainer is die niet alleen continue de camera's gebruikt en probeert te bespelen, maar dus ook alleen maar met de scheidsrechters bezig is.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:29
Kijk jij voetbal of kijk je naar gezichtsuitdrukkingen tijdens een wedstrijd?
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 22:18
Ik kijk naar wat er op het scherm te zien is en daar heb ik al meerdere keren oogcontact met van Bommel gehad, iets wat ik nog nooit heb mee gemaakt met een trainer tijdens een wedstrijd en met van Bommel dus al in beide wedstrijden.
Vind ik leuk
PollekeHL +670
maandag 20 augustus 2018 om 22:33
Zegt dat iets over van Bommel of over de regisseur en zijn mening over van Bommel?

Als je zelf achter de dug-out zat, mag je het antwoord geven...
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 23:19
Iets over van Bommel, want andere trainers kijken naar het veld en zijn niet met de camera bezig, hooguit als hij in de weg zit en de trainer niks kan zien.
Vind ik leuk
Bertus +7199
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:18
Wat een trieste reactie weer van onze Foebel, zo bevooroordeeld en nu zelfs denken dat hij met van Bommel oogcontact heeft. Val je misschien op jongens en ben je daarom zo gefrustreerd?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
dinsdag 21 augustus 2018 om 10:02
Ik denk dat hij jouw mening wilde weten en wachtte tot je tips zou geven. Maaaaaaar het zou ook toeval kunnen zijn
Vind ik leuk
Mass +5800
maandag 20 augustus 2018 om 21:46
Wat een vette onzin ....Natuurlijk is het jou ook opgevallen....Continu de camera gebruikt??...Tot nu toe drie verplichte commentaar nummertjes na de drie gespeelde wedstrijden. Voor de rest niks van vernomen. En so what als hij het ergens niet mee eens is, wat ik btw weinig heb gezien...Als hij denkt dat zijn spelers worden gedupeerd dan mag..moet hij zelfs verhaal halen. Beter dan een zoutzak die als een mak schaap op de bank zit.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 22:19
Onzin?

Ik heb in 2 eredivisie wedstrijden 2x oogcontact gehad met van Bommel, omdat hij heel bewust de camera opzocht en probeerde te bespelen door een heel verongelijkte blik te trekken.

Ik heb dat nog nooit eerder mee gemaakt dat een trainer tijdens de wedstrijd in de camera kijkt en heel bewust een bepaald gezicht erbij trekt.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 20 augustus 2018 om 22:33
Onzin!
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 23:20
Sterk verhaal.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 20 augustus 2018 om 23:23
Vind je? "Ik heb oogcontact gehad met Van Bommel". Wha,ha,ha. Infantiel, als je het mij vraagt ;)
Vind ik leuk
phritzzz +4241
maandag 20 augustus 2018 om 22:49
Wat kan mij het jeuken of een trainer in de camera kijkt! Als hij maar de juiste mensen opstelt en zijn team beter maakt.

Het valt mij op dat de regisseur tijdens voetbalwedstrijden altijd de lekkere wijven uit het publiek weet te pikken. Schandalig gewoon :-P
Vind ik leuk
komoanFC +2379
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:42
Net als VI is FOX erg seksistisch en homofoob, ze zoomen nooit in op homo's. 😉
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
maandag 20 augustus 2018 om 21:52
Zo schijnt hij ook aan zijn vrouw gekomen te zijn...
Vind ik leuk
Foebele +53581
maandag 20 augustus 2018 om 22:20
Haha, apart type heeft ie aan de haak geslagen dan! ;-)
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
maandag 20 augustus 2018 om 22:22
Haha, wel een leuke schoonvader..
Vind ik leuk
RtdDub +13423
maandag 20 augustus 2018 om 23:01
Nope... viel me tijdens de JC schaal al op dat ie niet bij de 4de scheids weg te slaan was en lekker camerabewust bezig was
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:02]
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 23:19
Sommige mensen weten gewoon precies waar de cameras zitten. Kunnen zij verder weinig aan doen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:16
Ja, ik denk dat ze de camera's kunnen zien zelfs....
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
maandag 20 augustus 2018 om 21:27
Hou Luuk de Jong dan ook eens een keer kort. Met dat continue verongelijkte gedrag.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:47
Was het dan niet terecht afgelopen zaterdag? Hij is de AANVOERDER... Die mogen de scheidsrechter aanspreken! Is nu eenmaal een regel die hij graag gebruikt. Als je het niet bevalt dan kijk geen samenvatting van PSV. Hoef jij je niet meer te irriteren. Jezus zeg... dat eeuwige gezeur om niks.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13801
maandag 20 augustus 2018 om 22:38
En toen die geen aanvoerder was? Toen was hij alleen maar een jankerd en niet beiden.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 22:40
Is het niet terecht geweest vorig jaar? Als hij spits was geweest van Ajax had je hem gesteund. Hypocriet gelul allemaal.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:24
Nee, Berghuis vind ik ook zo'n miep in het veld. Net als John vd Brom en Veltman. Heeft niets met de club te maken.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:22
Heb het niet over afgelopen zaterdag. Maar over de afgelopen jaren, ook toen ie geen aanvoerder was. Continue dat gezeik en dat verongelijkte.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 20 augustus 2018 om 21:29
Tot zover de objectiviteit van de scheidsrechters. Heb ik al nooit geloofd maar dat ze het toegeven sommige mensen anders te behandelen vind ik echt erg.
Dat moet niet kunnen, elke wedstrijd moet iedereen weer op nul beginnen voor een scheidsrechter.
Vind ik leuk
AVDV +1239
maandag 20 augustus 2018 om 21:32
Hebben we een excuus als we geen kampioen worden 😉😀
Vind ik leuk
De fries +1882
maandag 20 augustus 2018 om 21:30
Die narcist van een Nijhuis moet gewoon fluiten en verder z’n mond houden! Hij geilt op deze aandacht!
Vind ik leuk
zwollie +9040
maandag 20 augustus 2018 om 22:11
Hij kan beter stoppen nu, na zijn tv optreden is hij als scheidsrechter helemaal ongeloofwaardig.
Vind ik leuk
Broekie +621
maandag 20 augustus 2018 om 21:33
Van Bommel probeert scheidsrechter te beïnvloeden op nette manier. Hier is toch niks mis mee?!
Vind ik leuk
Mari +11854
maandag 20 augustus 2018 om 21:45
Ja, daar is wel iets mis mee.
Dat gelul van al die figuren die tegen de vierde man aanlullen.
Ga voetballen.
Wat mij betreft mogen ze iedereen die ook maar 1 ding roept/zegt tegen de vierde man een gele kaart geven.
Di man krijgt zoveel gelul te horen en heeft geen mogelijkheid om zelf op te treden.
Hij zou zelfstandig kaarten moeten kunnen trekken
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:50
Snap jij de rol van de scheidsrechters wel?? Ik zal het het eens omdraaien... wat als iemand jou bekritiseerd vanwege je werk, wat doe je dan? Ik neem aan dat je dan uitleg geeft. Zo niet dan ben je weinig collegiaal.
Vind ik leuk
Mari +11854
maandag 20 augustus 2018 om 22:07
De scheidsrechter moet de wedstrijd leiden. Niet de vierde man!
De scheidsrechter maakt al dan niet fouten, niet de vierde man.
Als je dan zo nodig commentaar wilt hebben op de persoon die deze fouten maakt richt je dan tot hem. En niet tot de vierd man.
Het omdraaien
Als ik fouten maak dan moet men zich tot mij richten en niet tot een ander die ook aan de tafel zit en mij af en toe wat helpt/
Als mijn leidinggevende of collega zich tot die richt dan is hij een laffe klootzak.
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
maandag 20 augustus 2018 om 22:49
Gelukkig hebben ze geen contact onderling.... De vierde man is nou eenmaal onderdeel van het arbitrale kwartet. Er is continu communicatie via de oortjes. Zo fluistert de vierde man de scheids ook regelmatig in over bepaalde beslissingen (rood, geel, vrije trap, etcetera). Dus het aanspreken van de vierde man is wel degelijk prima. Zeker ook omdat je anders over het veld moet gaan blèren naar een scheids die wellicht 50 meter verder staat. Dat komt wat lomp over. Niks mis mee om de man die naast je staat te vragen waarom er een pingel of hands gefloten wordt? Zeker omdat dat soort zaken nogal regelmatig vrij inconsequent gebeurd. Daarbij zegt Van Bommel niet dat er fouten gemaakt worden, maar even aangeven waarom je in het ene geval geel trekt en in het andere niet, moet toch geen probleem zijn? We zijn met professioneel voetbal bezig, en ook de scheids wordt gewoon betaald voor zijn aanwezigheid. Dus een stukje uitleg kan geen kwaad. Nogmaals, zolang men netjes blijft en niet gaat roepen dat iemand een 'laffe klootzak' is...
Vind ik leuk
Broekie +621
maandag 20 augustus 2018 om 21:51
Klopt . Maar zo lang dat niet gebeurt zoekt van Bommel de grens op.
Vind ik leuk
Mari +11854
maandag 20 augustus 2018 om 22:09
Dat Bommel het doet en met hem vele anderen (Advocaat is geloof ik trendsetter geweest en het blijkt te werken) blijf ik afkeuren. Maar dat is persoonlijk.
Zeist vindt het goed geloof ik. Zo niet dan moeten ze maatregelen nemen
Vind ik leuk
De fries +1882
maandag 20 augustus 2018 om 21:35
Die Nijhuis zit er weer zo bij van : kijk mij eens, ik durf stoere dingen te zeggen! Ik ben ervan overtuigd dat hij vroeger teveel gepest is. Sneu...
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
maandag 20 augustus 2018 om 22:51
Klopt. Nijhuis heeft even aangegeven dat ze met alle scheidsrechters "Mark kort houden". Chapeau Bas. beter dat hij zijn eigen tenen wat korter maakt. Want als je je al op je teentjes getrapt voelt wanneer iemand om wat uitleg vraagt... Hoe zou dat gaan wanneer hij PAOK - Benfica mag fluiten in de CL play off?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:36
1x waarschuwen 2e x weg. proberen de scheidsrechter te beinvloeden wordt natuurlijk ook wel moeilijker met de VAR maar moet helemaal verboden worden. luuk de jong ook met zijn hondeblik en maar zeiken.
Vind ik leuk
phritzzz +4241
maandag 20 augustus 2018 om 23:03
Precies helemaal mee eens, gelijke monniken gelijke kappen. Veltman die loopt te zuigen en zeuren: 1 x waarschuwen 2x eraf.
Zijech, Schöne idem. Huntelaar, nog zo 1. Neres met zijn stonede oogopslag 1× waarschuwen 2x eraf. Godsgeklaagd. Moet niet mogen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:21
prima dan hebben wij nog 6 man op het veld en bij jullie zijn ze allemaal met de rust al aan het douchen, er is geen speler bij die niet constant staat te zeiken en janken bij psv. is iig de 2e helft relatief makkelijk te winnen voor de tegenstander
Vind ik leuk
phritzzz +4241
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:39
Moest je dáár nu zo lang over nadenken?
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:44
nee sommige mensen moeten werken maar dat zul jij wel niet kennen
Vind ik leuk
Mass +5800
maandag 20 augustus 2018 om 21:40
Simeone is druk...bommeltje niet...)
Vind ik leuk
Mari +11854
maandag 20 augustus 2018 om 21:41
Als dit een van de belangrijkste punten van het programma was.....
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:42
Wat een overdreven artikel. Nijhuis zei het tussen neus en lippen door en was mijns inziens niet serieus bedoeld.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:43]
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 20 augustus 2018 om 21:53
Nou Nijhuis is met zo iets zeer serieus. En ook dat de fout dat de VAR NIET werkte eigenlijk hem fout was.
Vind ik leuk
Niers +70
maandag 20 augustus 2018 om 21:46
Dit soort info moet een scheidsrechter nooit naar buiten brengen. Dadelijk is er een keer een voorval en dan zijn de " rapen" gaar. En maar afvragen waarom supporters steeds gefrustreeder worden tegen scheids en grensrechters.
Vind ik leuk
Bosmeister +837
maandag 20 augustus 2018 om 22:05
Dat komt gewoon doordat het natuurlijk altijd de schuld van de scheids is. Ik heb zelfs gelezen dat de scheids altijd tegen PSV is. Toch knap van ze dat ze ondanks al die tegenwerking kampioen zijn geworden. Ondanks al die wedstrijden die ze vorig jaar diep in de extra tijd verloren. En al die punten die ze verloren door een penal tégen te krijgen.. Arme verongelijkte drommels...
Vind ik leuk
Senn +8092
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:47
Knap om dan toch kampioen te worden!!!
Vind ik leuk
Bosmeister +837
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:39
Dat zeg ik, heel knap hoor.
Vind ik leuk
deltiaan +1382
maandag 20 augustus 2018 om 21:49
het zijn allemaal mafia helden in Zeist
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 20 augustus 2018 om 21:49
Nijhuis verdiend gewoon een pak slaag de debiel. Wat is er mis mee, en Ten Hag iedere keer maar uit zijn vierkantje gaan. En een tv tekenen met zijn vinger. Nijhuis is gewoon pissig dat Van Bommel zich afvroeg waarom niet gefloten werd voor overtreding op De Jong.Wat een misselijke VAR hoofd dat Nijhuisje
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:50
Ik ben verbaast over nijhuis, wat doet hij daar?! Mag nergens een mening over geven...
Vind ik leuk
Vak-T +1552
maandag 20 augustus 2018 om 21:51
Ik ben Nijhuis-moe aan het worden.
Vi afgezet volgende keer weer met hansie of jan a.u.b.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:51
Als speler een zeikert als trainer een zeikert
Vind ik leuk
De Goffert +744
maandag 20 augustus 2018 om 21:52
Trainers moeten met de spelers bezig zijn en niet met een 4e man!
Is geen goed signaal als je bij elke beslissing loopt te zeiken. Hekel dat gedrag al bij de spelers in het veld en dan komt een van Bommel die daar nog een schepje bovenop doet.
In het rugby heeft een scheids gewoon gelijk en zo niet dan toch. Zo hoort het te zijn!
Ik zou sowieso geen goede scheids zijn want iedereen die zeikt krijgt geel. Snap ook niet dat dat geen regel wordt! Ben je zo van dat gezeur af😉
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 20 augustus 2018 om 22:35
Als je het niet met een beslissing eens ben mag je dat heus op een normale manier kenbaar maken en van Bommel.deed niks verkeerd. Ik vind het nu al een schande hoe de KNVB over Van Bommel denkt terwijl er ergere trainers zijn. Ik zou als PSV aan de KNVB opheldering vragen Van wegen willekeur behandeling trainers.
Vind ik leuk
Senn +8092
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:50
Dit was ook het geval toen Mark terug kwam naar PSV. Binnen 5 wedstrijden 6 gele kaarten.
Terwijl er bij 4 helemaal niets aan de hand was.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:53
Van Bommel presenteert zich, net als zijn schoonvader, als een stuk chagrijn in de media. Hij heeft soms best leuke teksten maar zodra ik hem zie haak ik af. Ik kan er niet naar luisteren!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:53]
Vind ik leuk
phritzzz +4241
maandag 20 augustus 2018 om 23:07
Niet luisteren dan. Dat helpt
Vind ik leuk
John040 +2504
dinsdag 21 augustus 2018 om 08:59
Dat heb ik bij Ten Hag kan me niet voorstellen dat iemand hem serieus neemt.,
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:53
Van Bommel is inderdaad langs de lijn al net zo'n jankdoos als in het veld.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:53]
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:58
Jongens laten we is ophouden met onze calimero gedrag. Dat ze in zeist rood missen voor ooyen is ook zeist maffia? Kom op zeg we halen jaar in jaar uit meer punten dus laat zeist lekker bezig zijn. Je hebt geen elftal maar selectie dus laten wij onze voeten spreken en geen aandacht aan zeist geven!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:58]
Vind ik leuk
Knowitall +292
maandag 20 augustus 2018 om 22:00
Ik snap die vraag wel, ik weet vaak ook niet precies waarom ze de ene keer wel en de andere keer niet fluiten.
Vind ik leuk
zwollie +9040
maandag 20 augustus 2018 om 22:03
Pfffff wie zit er op de mening van Naaihuis te wachten.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 22:08
Misschien omdat die maffia bende in Zeist er een VARrekte zooi van maakt
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 22:10
Ben het niet gauw eens met derksen maar deze keer zeker weten wel zolang hij zich inderdaad aan de regels houd is er toch niks aan de hand snap niet waar die scheidsrechters zich druk om maken hij is toch veel rustiger dan toen die voetballer was
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 22:11
Ik vind zowiezo dat die hele var weg moet of ze moeten gewoon het echt overal doen en precies iedere overtreding op de zelfde manier behandelen
Vind ik leuk
Gyrosregime +2690
maandag 20 augustus 2018 om 22:25
Eigenlijk zou het scheidsrechterskorps Nijhuis kort moeten houden.. die kun je toch niet meer serieus nemen.. als scheidsrechters geen fouten meer zouden maken hoeft van Bommel niet steeds om uitleg te vragen..
Vind ik leuk
Mjblinker +871
maandag 20 augustus 2018 om 22:39
Van Bommel komt toch wel erg sterk over tijdens de persconferenties; rustig en niet dollen met hem of zijn spelers, prima.
Vind ik leuk
14forever +8980
maandag 20 augustus 2018 om 22:58
Wat een debielen hier op Vp zeg en maar de scheids aanvallen. Elke trainer en speler mag zijn beklag maar doen in elke camera die ze weten te vinden, maar een scheids moet zijn mond maar houden. Wat een lulletje rozewaters heb je hier toch ook...
Vind ik leuk
WilcoS64 +3251
maandag 20 augustus 2018 om 22:58
Tot nu toe niets van gemerkt dat Van Bommel kort wordt gehouden. Hij kan gewoon 30x per wedstrijd even langs de 4e gaan voor een praatje.
Vind ik leuk
deltiaan +1382
maandag 20 augustus 2018 om 23:08
nijhuis is een grooooote lul
Vind ik leuk
Patje41 +1077
maandag 20 augustus 2018 om 23:30
v bommel probeert de dandy uit te hangen door zich niet in de clubkleding te kleden maar als een nitwit.
als psv ballen heeft verplichten ze hem tot of een pst kostuum of een psv trainingspak tijdens de wedstrijd zoals bij alle clubs gebeurd.
Vind ik leuk
Unitas'59 +27
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:27
Ja nu je zegt, dat is ontzettend belangrijk. Stom dat ik daar niet op gelet heb.
Vind ik leuk
Senn +8092
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:53
Hahaha waar mensen zich druk over maken.
Vind ik leuk
JoeyC +3653
maandag 20 augustus 2018 om 23:35
Vlugge conclusie van die heren na twee speelrondes.
Doet me terugdenken aan de terugkeer van Van Bommel bij PSV als voetballer. In zijn eerste vijf wedstrijden telkens een gele kaart, waarvan nog niet de helft terecht was. Hij wordt weer lekker gezocht en zal dit seizoen vast meer dan eens naar de tribune gewezen worden. Sinds die hattrick in de Arena is het in Nederland nooit meer hetzelfde geweest voor Mark.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:37
Ik vond het een non discussie. Genee weer zuigend zonder enige kennis van zaken. Was het deze keer eens met Derksen eens!
Vind ik leuk
Ray01 +129
dinsdag 21 augustus 2018 om 02:48
Allerlei vooroordelen over Van Bommel, terwijl hij net 2 wedstrijden trainer is. Foei KNVB scheidsrechters !
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 04:55
@Ray1 Volgens mij kom jij net uit de pampers...
Vind ik leuk
Patje41 +1077
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:03
Je vergeet jong psv vorig seizoen
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 04:54
Ik wil 'em nog wel eens zien als hij niet weet te winnen...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 04:54]
Vind ik leuk
stratumseind +191635
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:22
Dat Zeist die schnabbelgeile Nijhuis nog niet tot de orde geroepen heeft is voor mij een raaadsel
Vind ik leuk
Wazzupp +625
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:00
van Bommel is een winnaar, balen dat hij bij de verkeerde club zit
Vind ik leuk
Nbl +833
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:02
Leuk hoor . Vindt wel mooi gaat het over PSV zijn ze hier helemaal van slag want Ajax dit Ajax dat . Moest even lachen sorry . 🤣🤣
Vind ik leuk
langeGek +1192
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:10
Wat Derksen zegt klopt toch gewoon? Als je je aan de regels houdt moet je daar als professional mee om kunnen gaan. Geen woord aan gelogen. Bas Nijhuis moet niet zo zeiken en zich focussen op zijn eigen werk. Daar wordt in Zeist vast vaker over gesproken dan over Mark.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:20
Uitleg willen omdat er per wedstrijd discussie is over het fluiten van de arbiter....dat is toch niet zo raar?
Vind ik leuk
B. Alrond +1827
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:50
Dat zijn echte managers vragen. Alleen maar vragen waarom, en dan daar op sturen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
Heeft Veronica Inside niets anders te doen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws