'Ik denk niet dat we vol op de aanval gaan tegen Ajax, staan we zo met 4-0 achter'

    'Ik denk niet dat we vol op de aanval gaan tegen Ajax, staan we zo met 4-0 achter'

    maandag 20 augustus 2018 om 22:43

    FC Emmen-spelmaker Anco Jansen had er na de 1-4 nederlaag tegen AZ flink de pest in. De 29-jarige Zwollenaar genoot van de sfeer aan de Oude Meerdijk, maar baalde van het verloop van de eerste Eredivisie-wedstrijd ooit op Drentse bodem.

    De promovendus had hoge verwachtingen nadat het tijdens de eerste speelronde met 1-2 van ADO Den Haag had gewonnen. "We keken heel lang uit naar deze wedstrijd en er werd veel van verwacht", reageerde Jansen tegenover De Telegraaf. "We zijn weer keihard met beide benen op de grond gezet. In de Jupiler League (tegenwoordig de Keuken Kampioen Divisie geheten, rerd.) konden we af en toe nog een foutje maken, maar hier wordt dat direct afgestraft."

    Veel tijd om te treuren is er echter niet voor de Eredivisie-debutant: zaterdag wacht alweer de uitwedstrijd tegen Ajax. "Ik denk niet dat we vol op de aanval gaan, want dan staan we binnen een kwartier waarschijnlijk met 4-0 achter", knipoogt Jansen. Volgens de routinier moet Emmen voor een resultaat gaan in Amsterdam. "Spelen in de ArenA is mooi, maar we benaderen die wedstrijd echt niet als een schoolreisje."

    Poll

    Kan FC Emmen stunten in de Arena?

    (2552 stemmen)

    Plaats een reactie

    Niels92 +22941
    maandag 20 augustus 2018 om 22:46
    Dat gaat 7-0 voor Ajax worden zaterdag :)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:48
    Dat denk ik niet na een europese wedstrijd. 4 - 1 denk 😊
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:49
    Laten we nou eerst maar eens focussen op Kiev! Hopelijk gaan ze er vol op en wonnen we met 3/4-0 en is de druk er een beetje af.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    maandag 20 augustus 2018 om 22:51
    Als Emmen het slim speelt en Blind het balbezit laat is een stunt zeker mogelijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +36203
    maandag 20 augustus 2018 om 22:52
    Als Emmen gewoon een keertje meer scoort ook.

    Blablabla
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:50
    Sterke, overtuigende tekst ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9323
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:21
    Jouw reactie slaat ook als een lul op een drumstel. Bij United de beste opbouwende verdediger. Juist verdedigen en snelheid zijn zijn minpunten. Blind rustig laten opbouwen is het meest stomme wat een tegenstander kan doen. Als een tegenstander wat wil moeten ze juist vol druk op hem zetten.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:33
    Hebben jullie het wel over de zelfde speler ? Trojan heeft het volgens mij over Tikkiebreed Blind
    Vind ik leuk
    yuuup +9323
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:39
    Ja klopt. Blind die in Engeland diverse malen motm was vanwege zijn opbouw. Maarja we vergelijken hier doorgewinterde analisten uit de PL met twee snotapen die niks, maar dan ook niks van voetbal weten.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1857
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:50
    Haha ..boek deal gelezen ? De heer Jansen over Tikkiebreed Blind
    Vind ik leuk
    Jozef +36203
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:35
    Ja, die van jou ook wel dus ik dacht: ach wat, laat ik er ook een uitgooien...;-)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:55
    Haha is dat virus in je hoofd geklommen lijkt er wel op namelijk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 20 augustus 2018 om 22:56
    Tja als dit als dat, als de kat van huis is dansen de muizen op tafel, en als bier niet zo bestaan was onze grote vriend stratumseind depressief, maar ja als als en nog eens als.

    Als is DOOD! :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:06
    Droom maar lekker verder negatieveling !
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:07
    Negatief? Omdat ik Emmen iets gun.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:54
    Ze zien geen daglicht !
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:49
    Ik hoop het, mag jij ook is van Blind gaan genieten.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:51
    Wha,ha,ha,ha..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 03:06
    Als je al kritiek hebt op Blind doe het dan juist niet over zijn sterkste punt... Begin dan juist over zijn fysiek of zo haha.
    Vind ik leuk
    Foden +3578
    maandag 20 augustus 2018 om 22:57
    Nou waarschijnlijk speelt Neres niet mee.




    6-0 dus.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:59
    7 keer var ??
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 20 augustus 2018 om 23:07
    Dat jij je nog durft te vertonen met die foto van die lamlul Derksen, ga je schamen! :(
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:51
    Eindelijk gerechtigheid, niet meer afhankelijk van partijdige scheidsrechters. Heerlijk.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:28
    Inderdaad een onpartijdige Makkelie achter de knoppen...
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:55
    Gaat om het beoordelen van een situatie die goed in beeld kan worden gebracht. Eerst klagen over fouten van scheidsrechters en nu dat is opgelost zijn de VAR mensen weer partijdig.
    Butsbal, hoe negatief wil je zijn?
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    maandag 20 augustus 2018 om 22:59
    Ik hoop het maar tot nu toe heeft Ajax het verdomd moeilijk in de competitie om doelpunten te maken ondanks genoeg goede kansen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:49
    Daar heeft Feyenoord ook last van , maar ondanks dat ik Feyenoord support , steun ik Ajax en psv in de Cl , de enige twee clubs die nog om die prijs mee kennen doen en punten naar nl kennen halen , de Nederlandse competitie is heel zwaar achteruit gegaan , maar zowel Ajax psv en Feyenoord blijven toch de topclubs in Mn ogen , Feyenoord doet het niet goed absoluut en mag gezegd worden , de bal is rond en je weet het nooit.
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +131
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:19
    Laat de onderschatting en voorbereiding van de 1e wedstrijd van Feyenoord de les zijn voor PSV en Ajax...hoop dat de focus tot plaatsing voor alles gaat
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:15
    De voorspellingen voor Heracles en VVV waren ook iets optimistischer dan de realiteit.
    Zo lang Ajax er niet in slaagt een passend antwoord te vinden op ploegen die het spel vertragen, loopt het risico op gelijke spelletjes of erger. Beginnend met Dynamo Kiev.
    Het ingesleten patroon tegen verdedigend opgestelde ploegen: dominant spel met pressing de eerste 15 minuten, de volgende 15/20 minuten inzakken, daarna weer hoge druk tot aan de rust. Als Ajax voor de pauze scoort is de kans aanzienlijk dat ze uitlopen. Zo niet zakken ze gedurende de 2e helft steeds meer af en verliezen ze vanaf ongeveer de 75e/80e minuut de rust aan de bal, scoren zelf niet en lopen risico op een tegengoal. En dat patroon is al een seizoen of drie/vier zichtbaar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:30
    Dat uitlopen kan wel eens tegenvallen, Kiev is geen kleintje hoor. Die blijven onverstoorbaar, 1-0 achter deert hen niet denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:48
    Daar ben ik het met je eens. Het hoort bij de tactische patronen van Kiev om de tegenstander een groot deel van de wedstrijd te laten geloven dat ie beter is.
    Aan de andere kant, Ten Hag is een perfectionist die, vooral als er echt iets op het spel staat, de tegenstander ontleedt tot op het bot en niets aan het toeval overlaat. Als hij erin slaagt om de ploeg te laten spelen volgens zijn tactisch concept schat ik de kans op de groepsfase 50/50 in.
    Hoe denk jij overigens over BATE Borisov. Ik weet te weinig over de ploeg om iets zinnigs over de kansen van PSV te zeggen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:14]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:12
    Vrees een geslepen, stugge tegenstander. Een iets kleiner Kiev maar wel hetzelfde idee. Wat ze in Europa doen (spel laten aan tegenstander) schijnen ze in de competitie net niet te doen. En dat niet zonder succes. Men strooit wel met cijfers en statistieken hoe goed ze presteren in voorrondes CL, maar dit is een wedstrijd op zich, dus ik ga voor een gelijkwaardige wedstrijd met een 0-1 na 90 minuten. Maar ook dan zijn we er nog lang niet, de return zal ook erg spannend zijn denk ik. En dáár mag ik dan bij zijn haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:19
    Van Bommel is ook zo'n grondige voorbereider. Ik ga ervan uit dat hij, net als Ten Hag, de sterke en zwakke kanten van de tegenstander kent. Vanavond en morgen hard duimen voor de Nederlandse punten.
    En met jou erbij volgende week klinkende overwinning :'-))
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 20 augustus 2018 om 23:47
    Wahahahaha... na een europese nederlaag tegen Kiev denk ik dat niet!!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22042
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:15
    Ajax heeft gewoon kans om te winnen van Kiev....en doe nou niet op je account dat je voor Achilles bent...jij bent gewoon een PSV fan....en dan de zogenaamde as Roma kenner uithangen....wat een kneus ben jij zeg... zeker familie van napolitanos... die weet ook niet echt welke club hij support...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:14
    AS Roma fan is voor AS Roma.
    Logisch.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 03:17
    Die winnen we gewoon!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    maandag 20 augustus 2018 om 23:50
    Alweer?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:12
    Glazen bol?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:01
    Ja die heb ik. Ik wist ook dat jij terug zou komen, ondanks je huil verhaal laatst, dat je niet meer zou komen :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:59
    Lezen jongen. Je liegt net als NT . Zit je iets dwars. Blijf straight.
    Ik gaf aan even weg te blijven omdat er met nazi naar me werd gegooid. Grens overschreden en weggebleven om de haters geen munitie te geven. Nu niet proberen om me belachelijk te maken, is zielig. Enjoy en ga gewoon door. Ik ga jou ook niet achtervolgen, ander niveau. :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:45
    Dan liegt stratumseind zeker? Stratumseind vertelde die dag dat je vertrokken was omdat je er genoeg van had.

    Ik zeg wat ik las, maak mij niet uit voor leugenaar aangezien ik nooit lieg, mafkees!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:50
    Ik heb een tijdje niets gelezen, een tijdje alleen gelezen en toen weer geschreven. Stratum schreef inderdaad dat ik me niets moest aantrekken van de haat, maar in mijn post schreef ik time-out. Blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.
    Je haat is duidelijk met je laatste woord. Get a life :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:52
    Ik heb geen haat, wel een hekel aan gasten die mij zomaar voor leugenaar uitmaken.

    Wijze les geleerd van mijn vader: Iets of iemand waar je geen band mee hebt, kan je ook niet haten omdat zo iemand niet interessant genoeg is!

    Welterusten :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:57
    Zet dan niet iets op site wat niet klopt.
    Ik vind Stratum geen leugenaar, heb jullie Posts over mij niet eens gezien. Maar zoek het terug als het je dwarszit. Ik kijk naar toekomst, heb evenmin als jij naar min ook geen haat naar jou. What happened in the past is done & gone. Ik kijk vooruit, begin elke dag weer met schone lui. Welterusten voor jou, hier is het nog dag. :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:58
    Ksssssst smoel houden :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:01
    Ik schrijf niet met mijn smoel.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
    Ksssssst :)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:47
    Ik achtervolg jou niet, waarom zou ik dat doen? Ik ken je verder niet eens, je bent daarom ook verder niets waard of interessant om volgen :)

    En wat moet mij dwars zitten, zo interessant ben je toch niet? Wat een grap hahahaha :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:48]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:51
    Next. Different level.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:52
    Je hebt ‘t er maar moeilijk mee. Jens en TN, Tfoe etc hebben nog wel zakdoekjes voor je, luiers toch wel ontgroeid? :-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:54
    Waarom Jens erbij halen? Een Jens obsessie? Hup en nu je smoel houden en je mand inrotten :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
    Mand? Je moest eens weten :-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:17
    Ik ken Jens niet, maar zie ook berichten voorbijkomen. Ik heb niets tegen jou of je club of welke club danook.ik support morgen ook, wat dacht je, als je zo goed weet wat ik weken geleden schreef en wie erop reageerde (weet ik niet eens) weet je ook dat ik Nederlandse clubs ondrrsteun. Niks tegen personen of clubs, wel soms kritisch op hun taal.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:57
    Laatste bericht. Je hebt wel wat met die Ajacieden he, en maar het hypocriete mannetje uithangen alsof je niks tegen Ajax hebt haha.

    Wie weet had die persoon wel gelijk met zijn opmerkingen, je haat is namelijk duidelijk.

    Laters :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:01
    Ik heb niks met clubs in Nederland. Ging over opmerking van mij over taalgebruik, niets bijzonders .
    Vind ik leuk
    14forever +8504
    maandag 20 augustus 2018 om 22:46
    Emmen thuis altijd moeilijk
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:47
    Zo mag ik het horen, het is natuurlijk geen speeltuin. Toch ga je op je kloten krijgen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:49
    Verstandige uitspraak. Als je vol in de aanval gaat tegen GODENZONEN van Ajax gaf je af en anders ook.
    Wat een prachtige club is Ajax met alles erop en eraan.
    GODENZONEN uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    035 +5081
    maandag 20 augustus 2018 om 23:01
    Toch maar gebleven?😊
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:07
    Op goed advies van een ras Ajacied.
    Vind ik leuk
    035 +5081
    maandag 20 augustus 2018 om 23:26
    En hieronder schrijf je iets anders. Het blijft dubbel met jou.😂
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    maandag 20 augustus 2018 om 23:58
    Dubbel paspoort + gespleten persoonlijkheid = 2x dubbel op ;)
    Vind ik leuk
    035 +5081
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:56
    En een trojan is wel te vertrouwen? 😆
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:14
    Ik drukte op het verkeerde knopje, heb mss per ongeluk gerapporteerd ;)
    Maar ik ben natuurlijk te vertrouwen (al scan ik mezelf niet eens zo goed).
    Vind ik leuk
    035 +5081
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:42
    Nog een keertje drukken op rapporteren en het is weer weg.
    Vind ik leuk
    Kaar +308
    maandag 20 augustus 2018 om 23:02
    Maakt mij niet uit verder, maar zag ik jou geen afscheid nemen hier begin vd avond? 🤔
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:07
    Kreeg veel fanmails uit Brabant. Dus ik ga ze gezelschap geven.
    Morgen zou het zomaar kunnen dat ze een schouder nodig hebben en die geef ik ze graag.
    Vind ik leuk
    Kaar +308
    maandag 20 augustus 2018 om 23:09
    Haha. Ik word wel s moe met je ‘aller’...maar deze reactie is een like waard😉
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:02

    Godenzonen? Bastaards van Allah zul je bedoelen Turkske! Met die rommel wordt die prijzenkast toch nooit voller bij jullie.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22042
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:19
    Nou die Brabanders zijn zeker wat...met het hypocriete katholieke geloof waar de meeste Brabanders mee groot gebracht zijn....je moet er maar trots op zijn...Iedereen weet wel waar de katholieke kerk om bekend staan he....
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:22
    Racist.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:27
    Vreemd dat jij je geroepen voelt om Jens uit te maken voor een racist, en niet eerder de opmerking van phritzzz veroordeeld die begint met '' Bastaards van Allah zul je bedoelen Turkske! ''.

    Wat is het verschil?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:31
    Ik zie weinig verschil ;)
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:34
    In beide gevallen is 'beledigend' beter dan racist. Dat ter zijde...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:39
    Deze site zit vol rotte appels, en het zijn meestal een aantal Ajacieden en PSV'ers die hier de boel lopen te verneuken met al die hatelijke berichten over en weer, op bijna ieder topic is er wel ruzie.
    Ik snap niet waar ze de lol van inzien, ze haten elkaar en gunnen elkaar het daglicht niet in de ogen. Nou wil ik niet de moraalridder uithangen, maar vorige week was daar nog een item over op televisie, dat grote delen van de samenleving in bepaalde steden en wijken aan het verloederen is, kijk je naar veel berichten op deze site, klopt het ook nog. Respect is ver te zoeken net zoals hier op de site.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20545
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:42
    Dat zijn pubers. Straks zijn de vakanties voorbij en wordt het weer een beetje minder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:36
    Helaas is dit een trend die zich al jaren voort zet en nog breder gedragen word met de dag ook...

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20545
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:41
    Katholiek is geen ras.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:17
    Gebaseerd op zijn andere Posts in ieder geval discriminatie, beledigen en haatzaaien.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:24
    Wij hebben daarom ook geen Godenzonen Menneke. Wij noemen dat gewoon voetballers.

    Wie noemt er zijn spelers die nog nauwelijks iets gepresteerd hebben nou Godenzonen?
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:47
    Dit is niks anders dan een ordinaire racistische reactie, gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:55
    Racisme is iets anders. Zoek definitie maar op. Beledigend Ja, racisme Nee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:59
    49 jaar en jezelf dan zo gedragen op een voetbalforum, sneu sneu en nog eens sneu.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:07
    Moraalridder
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:16
    Geen moraalridder, eerder een hekel aan trollen die het leuk vinden om de boel op stelten te zetten, waardoor er geen normale discussie meer mogelijk is.
    Dat jij dan zegt dat ik een moraalridder ben, zegt genoeg hoe simpel jij bent.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:48
    Je beledigt een persoon met zijn eventuele geloof en afkomst, dat is discrimenerend. Nederlandse Turk. zal het waarschijnlijk best kunnen hebben, maar dat betekent niet dat het normaal is dit soort shit in je argument te gooien.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:43
    Nope. Heb t niet over afkomst. Lezen jochie.
    Alleen geloof.

    Of het moet zijn dat alle spelers van Ajax buitenechtelijke kinderen van een of andere God zijn. Maar dat vindt hij zelf toch ook? Hij heeft nooit beweert dat hij getrouwd was toen die zoontjes werden gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 07:01]
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:53
    Kan niets meer bij
    Vind ik leuk
    Sunil010 +173
    maandag 20 augustus 2018 om 22:50
    Denk een simpele 3-0 voor Emmen!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:53
    En toen werd je wakker !
    Vind ik leuk
    Sunil010 +173
    maandag 20 augustus 2018 om 22:54
    Nee hoor het kan zomaar.....
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:58
    Als je direct weer gaat slapen dan wel ja 😂😂
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:02
    Alles kan behalve Wim kon.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:04
    De graafschap uit kon ook niet!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    dinsdag 21 augustus 2018 om 03:19
    Leuke poging, duimpje van mij er bij.
    Succes in de EL!














    Oh wacht...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13358
    maandag 20 augustus 2018 om 22:50
    Ik ben ingetogen na een CL wedstrijd.
    Dat gaat de 3e muur worden in 3 eredivisie wedstrijden.
    Hoop op 3 punten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:49
    Gelukkig kan Emmen vrij weinig.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:52
    Ja verwacht ook dat dat een makkie word ik zeg 5-0 ;-)
    Vind ik leuk
    Robby G +1266
    maandag 20 augustus 2018 om 22:54
    Ajax met handrem...8-0
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:50
    De echte mosterscores zullen pas komen als de play offs achter de rug zijn.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13358
    maandag 20 augustus 2018 om 22:58
    Komt er ook een topic over PEC Zwolle - psv?
    Dit namelijk ook na de CL wedstrijd.
    Of interesseert dat niemand.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:03
    Daar hebben niet veel mensen trek in.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:59
    Als Emmen wint in de Arena, dan ik ten Hag klaar
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:51
    Gelukkig gaat dat 100% zeker niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Maxxx +86
    maandag 20 augustus 2018 om 23:00
    1 zwaluw maakt nog geen zomer hè?! 1 wedstrijd winnen betekent natuurlijk niet dat je er al bent en dat je lekker iedere wedstrijd kan gaan aanvallen. Je soeelt wel bij Emmen en zult realistisch moeten blijven. Maar we gaan zien waar ze gaan eindigen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:02
    Alleen als ajax snel scoort wordt t een grote uitslag. Anders wordt t weer billenknijpen voor de amsterdammers tegen de volgende busparkeerders
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:24
    Ajax wil zelf zo graag de bal.

    Nou, hier heb je m dan.

    Weer niet goed.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:25]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 23:17
    Als FC Emmen niet scoort krijg je een heel andere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1615
    maandag 20 augustus 2018 om 23:36
    Deer benne we nag helegaar niet mee bezig!
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:20
    emmen gaat de bus parkeren en een puntje pakken.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:52
    Net zoals tegen AZ.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:57
    nee net zo als heracles.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 04:58
    2 - 0
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:14
    Drie punten voor Ajax, normale uitslag met drie doelpunten verschil en netjes spelen, Emmen. Dan blijven we jullie lief vinden😎
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:34
    Gewoon nou eens ff lekker 5-0 winnen thuis . Moet met deze selectie toch wel mogelijk zijn toch. Woensdag eerst Kiev wordt lastig . Estrada 19.00 hoofdingang.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:52
    Lees; Emmen parkeert minimaal twee bussen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:59
    Zorgen dat je morgen wint is nu veel belangrijker daarna komt emmen pas.. volgende week zondag Vitesse uit is veel rotter om te spelen..
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:06
    Weet ik niet die willen wel voetballen . Dus geen bus parkeren . Denk dat dat juist in het voordeel is van Ajax . Maar Vitesse heeft wel goed elftal dit jaar .dus wordt zo ie zo een lastige wedstrijd.masr eerst Kiev . En vanavond PSV kijken .
    Vind ik leuk
    BariAFCA +199
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:09
    Nou verheug me nu al op deze prachtige pot. Emmen zal zich dus compleet ingraven, wat we ook tegen Heracles en VVV gezien hebben. Ajax lukt het wederom niet om er doorheen te voetballen. JC Arena die gaat fluiten en klagen. Neeeee joh natuurlijk niet! Ondanks dat Emmen massaal voor het eigen hok blijft hangen dendert Ajax er nu eens overheen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:17
    denk niet dat Ajax verwacht dat Emmen aan gaat vallen!
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:59
    Ik weet haast wel zeker dat Ajax het moeilijk gaat krijgen met FC Emmen, en Emmen gaat het winnen ook nog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik denk niet dat we vol op de aanval gaan tegen Ajax, staan we zo met 4-0 achter'