Probleem voor Manchester City: Bravo scheurt achillespees, nog twee keepers over

Probleem voor Manchester City: Bravo scheurt achillespees, nog twee keepers over

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 23:57ma 20-08-2018 om 23:57

Manchester City-doelman Claudio Bravo moet wellicht al een streep zetten door het voetbalseizoen 2017/2018. De Chilleen scheurde tijdens de training van The Citizens zijn achillespees af en wacht een maandenlange revalidatie.

De regerend Premier League-kampioen heeft het nieuws bevestigd via de officiële kanalen. Bravo is meteen na het incident op de training onderzocht in het ziekenhuis. De Chileen is inmiddels afgereisd naar Barcelona afgereisd voor verder medisch onderzoek.

Manchester City zal zijn stand-in voor doelman Ederson meerdere maanden kwijt zijn. De club verkocht Joe Hart in de voorbereiding aan Burnley en heeft nu nog twee keepers over: de Braziliaan en zijn twintigjarige collega Daniel Grimshaw, die zijn debuut in het profvoetbal nog moet maken. The Citizens kunnen niet meer de transfermarkt op voor een nieuwe sluitpost en zullen zich mogelijk moeten richten op een transfervrij alternatief.

Bravo is overigens niet de enige Manchester City-speler die lange tijd buitenspel staat. Kevin de Bruyne liep onlangs een blessure aan zijn rechterknie op, waardoor de Belg ongeveer drie maanden moet toekijken.

Plaats een reactie

City boy +382
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:01
Pech voor hem maar zolang ederson nog fit is is er nog helemaal niks aan de hand
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:01]
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:19
'Manchester City-doelman Claudio Bravo moet wellicht al een streep zetten door het voetbalseizoen 2017/2018.'

Gelukkig hebben we allemaal al een streep door dat seizoen gezet.

Stevige blessure, zeker op zijn leeftijd...
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:58
Erg scherp gevonden..
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:42
Jeroen Verhoeven!!
Vind ik leuk
Het Brein +4699
dinsdag 21 augustus 2018 om 01:20
Nou good old Diego Cavalieri, kom er maar in!
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 01:22
Ahh Bravo, dit komt zeker aan als een mokerslag. Een hele zware blessure. Wat was hij toch een wereldkeeper bij ons, een keeper als hem vergeet ik nooit meer. Letterlijk in alle opzichten was die geweldig. Ik hoop dat die hiervan kan herstellen en sterker terug komt
Vind ik leuk
Dorzon +4590
dinsdag 21 augustus 2018 om 01:48
Cilissen.....
Vind ik leuk
NvC +7359
dinsdag 21 augustus 2018 om 02:29
Velthuizen is nog gratis op te pikken als 3e doelman. 😉
Vind ik leuk
Padason +1115
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:35
Ik zal mooi die 20 jarige Grimsaw doen. Zal ooit een keer gescout zijn omdat die goed is, maak hem 2e doelman en laat hem de leuge cup doen. Straks is het een door Malacia idee, blijkt toch een ruwe diamant te zijn zonder zelf door te hebben.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 21 augustus 2018 om 06:49
Bij Barcelona hebben ze nog een goeie reserve keeper en die wil nog graag een transfer maken en die heeft er geen probleem mee om te banken
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 06:50]
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:23
ff met miljoenen strooien en dan heb je vast en zeker zo weer een 3de keeper 8ter de hand
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:49
Ach gelukkig is het seizoen 2018-2019. Wel klote voor bravo, goede tweede keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:19
Ik voel een cillessen topic opkomen...
Vind ik leuk
Plaotie +49
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:28
Het omdenken, dit is geen probleem, maar een oplossing om jeugdkeepers door te schuiven. Anderson of Tom Scott wordt nu gewoon 3e keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
Kom op dan met het nieuws over de gewilde Cilissen die ook niet naar City gaat.
Vind ik leuk
JohnFe +348
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:02
Ik vind alles best, als ze Muric maar niet terugroepen van ons N.A.C!
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +592
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:50
Daar hoef je je niet al teveel zorgen om te maken als ik hem dit weekend zag keepen. Wat een clown is dat.
Vind ik leuk
JohnFe +348
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:27
Wel de nul gehouden.:) maakt mij niet uit hoe...
Vind ik leuk
Breda83 +2198
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:46
Samenvatting gezien zeker? Is lekker makkelijk, een keeper die debuteert op het hoogste niveau, nog een beetje onwennig is en daarom 2 ballen laat glippen ( zonder gevaar ) in de samenvatting laten zien en dan meteen Birighitti in beeld. Zijn meevoetballende kwaliteiten, het snelle uitkomen om aanvallen in de kiem te smoren (zoals in de eerste helft te zien was), zijn lengte waardoor hij makkelijk een bal uit de lucht plukt bij corners laten ze dan weer niét zien.
Vind ik leuk
JohnFe +348
woensdag 22 augustus 2018 om 22:35
Nu, je ziet het : City haalt Muric terug, wat nu?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws