Probleem voor Manchester City: Bravo scheurt achillespees, nog twee keepers over

    Probleem voor Manchester City: Bravo scheurt achillespees, nog twee keepers over

    maandag 20 augustus 2018 om 23:57

    Manchester City-doelman Claudio Bravo moet wellicht al een streep zetten door het voetbalseizoen 2017/2018. De Chilleen scheurde tijdens de training van The Citizens zijn achillespees af en wacht een maandenlange revalidatie.

    De regerend Premier League-kampioen heeft het nieuws bevestigd via de officiële kanalen. Bravo is meteen na het incident op de training onderzocht in het ziekenhuis. De Chileen is inmiddels afgereisd naar Barcelona afgereisd voor verder medisch onderzoek.

    Manchester City zal zijn stand-in voor doelman Ederson meerdere maanden kwijt zijn. De club verkocht Joe Hart in de voorbereiding aan Burnley en heeft nu nog twee keepers over: de Braziliaan en zijn twintigjarige collega Daniel Grimshaw, die zijn debuut in het profvoetbal nog moet maken. The Citizens kunnen niet meer de transfermarkt op voor een nieuwe sluitpost en zullen zich mogelijk moeten richten op een transfervrij alternatief.

    Bravo is overigens niet de enige Manchester City-speler die lange tijd buitenspel staat. Kevin de Bruyne liep onlangs een blessure aan zijn rechterknie op, waardoor de Belg ongeveer drie maanden moet toekijken.

    Plaats een reactie

    City boy +390
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:01
    Pech voor hem maar zolang ederson nog fit is is er nog helemaal niks aan de hand
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:06
    Klote blessure
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:09
    Toch beter dan een blessure aan je kloten.
    Vind ik leuk
    snibbo +343
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:41
    Leuk grapje gast
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:03
    Als dat zo is en de man heeft ook een blessure aan zijn pik dan gaat hij bij mij wel gelijk op de transferlijst!!
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15624
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:15
    Op je 35ste je achilies scheuren dan is het einde oefening.

    Dat kan vaker al einde oefening zijn als je nog jong bent.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1675
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:55
    Denk dat een atleet met heel veel knaken toch meer kans maakt om te herstellen.
    Vind ik leuk
    Sanji +940
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:56
    Het is een keeper, hij zal niet veel sprinten of zeer veel veranderingen in zeer kort tijdbestek van snelheid mee maken. Dus zo funest is dat niet.

    Vandaar ook dat keepers tot hun 40e nog door kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:58
    Vind dit niet waar. Keeper hebben juist minder conditie nodig. Daarom trekken ze het tot hun 40e.
    Ze doen niet anders dan kort explofief werk.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:28
    Ja zeker. Vooral op je 35e. Bied wel kans voor de jeugd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:09
    Jeroen Zoet, de beste doelman van Nederland, zou zijn secondant Jasper Cillessen in retrospect ongetwijfeld een transfer als bankzitter in Manchester gegund hebben. En niet eens in de zin van Schadenfreude. Gewoon om beide scherp te houden.

    Beterschap gewenst aan Claudio Bravo!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:28
    Ha Bummler, omdat je het mobiele telefoonnummer van Bravo kwijtbent, dacht je: ik wens hem beterschap via VP. Aandoenlijk noem jij dat toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:58
    Mij ontgaat de achterliggende gedachte en wellicht dubbele bodem maar vermoed dat het toch voldoende salonfähig is voor een thumbs up.

    Enchantée!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:34
    Kant nog wal.. ongelofelijk zeg.
    Vind ik leuk
    Polleke +889
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:19
    'Manchester City-doelman Claudio Bravo moet wellicht al een streep zetten door het voetbalseizoen 2017/2018.'

    Gelukkig hebben we allemaal al een streep door dat seizoen gezet.

    Stevige blessure, zeker op zijn leeftijd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:58
    Erg scherp gevonden..
    Vind ik leuk
    QPK1985 +560
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:24
    City kan transfervrij een keeper aantrekken. Kwestie van geld storten op een keeper z'n rekening, zodat deze zijn eigen contract afkoopt. Nieuwe maas im de wet hebben we vorig jaar PSG zien doen aangaande Neymar
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:39
    Dan is hij niet speelgerechtigd tot de eerst volgende transferwindow aangezien hij niet ingeschreven stond voor de deadline in de PL.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +560
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:30
    Volgens mij zijn transfervrije spelers direct speelgerechtigd, weetje het zeker?
    Vind ik leuk
    badeend. +1343
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:00
    Er is een andere deadline voor transfer vrije spelers, deze kunnen inderdaad later worden toegevoegd!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:39
    Dat dacht ik dus ook, die gaan gewoon een ''transfervrije'' keeper kopen..
    Vind ik leuk
    Futre +2662
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:39
    “Koop” nu, betaal later.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:02
    Profiteer nu, deze week tegen 0,0% rente!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 00:42
    Jeroen Verhoeven!!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3861
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:20
    Nou good old Diego Cavalieri, kom er maar in!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:22
    Ahh Bravo, dit komt zeker aan als een mokerslag. Een hele zware blessure. Wat was hij toch een wereldkeeper bij ons, een keeper als hem vergeet ik nooit meer. Letterlijk in alle opzichten was die geweldig. Ik hoop dat die hiervan kan herstellen en sterker terug komt
    Vind ik leuk
    Dorzon +4317
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:48
    Cilissen.....
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:29
    Velthuizen is nog gratis op te pikken als 3e doelman. 😉
    Vind ik leuk
    Padason +945
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:35
    Ik zal mooi die 20 jarige Grimsaw doen. Zal ooit een keer gescout zijn omdat die goed is, maak hem 2e doelman en laat hem de leuge cup doen. Straks is het een door Malacia idee, blijkt toch een ruwe diamant te zijn zonder zelf door te hebben.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +848
    dinsdag 21 augustus 2018 om 06:49
    Bij Barcelona hebben ze nog een goeie reserve keeper en die wil nog graag een transfer maken en die heeft er geen probleem mee om te banken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 06:50]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1260
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:23
    ff met miljoenen strooien en dan heb je vast en zeker zo weer een 3de keeper 8ter de hand
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:49
    Ach gelukkig is het seizoen 2018-2019. Wel klote voor bravo, goede tweede keeper.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:19
    Ik voel een cillessen topic opkomen...
    Vind ik leuk
    Plaotie +10
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:28
    Het omdenken, dit is geen probleem, maar een oplossing om jeugdkeepers door te schuiven. Anderson of Tom Scott wordt nu gewoon 3e keeper.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
    Kom op dan met het nieuws over de gewilde Cilissen die ook niet naar City gaat.
    Vind ik leuk
    JohnFe +337
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:02
    Ik vind alles best, als ze Muric maar niet terugroepen van ons N.A.C!
    Vind ik leuk
    AZAlkmaar2 +372
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:50
    Daar hoef je je niet al teveel zorgen om te maken als ik hem dit weekend zag keepen. Wat een clown is dat.
    Vind ik leuk
    JohnFe +337
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:27
    Wel de nul gehouden.:) maakt mij niet uit hoe...
    Vind ik leuk
    Breda83 +2152
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:46
    Samenvatting gezien zeker? Is lekker makkelijk, een keeper die debuteert op het hoogste niveau, nog een beetje onwennig is en daarom 2 ballen laat glippen ( zonder gevaar ) in de samenvatting laten zien en dan meteen Birighitti in beeld. Zijn meevoetballende kwaliteiten, het snelle uitkomen om aanvallen in de kiem te smoren (zoals in de eerste helft te zien was), zijn lengte waardoor hij makkelijk een bal uit de lucht plukt bij corners laten ze dan weer niét zien.
    Vind ik leuk
    JohnFe +337
    woensdag 22 augustus 2018 om 22:35
    Nu, je ziet het : City haalt Muric terug, wat nu?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Probleem voor Manchester City: Bravo scheurt achillespees, nog twee keepers over