'PSV-opstelling: Van Bommel lijkt vaste elf gevonden te hebben, Lozano schuift op'

    'PSV-opstelling: Van Bommel lijkt vaste elf gevonden te hebben, Lozano schuift op'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:06

    PSV speelt tegen BATE Borisov waarschijnlijk met dezelfde elf die afgelopen zaterdag tegen Fortuna Sittard speelden. Trainer Mark van Bommel voert geen wijzigingen door.

    Het Eindhovens Dagblad denkt te weten met welke formatie Van Bommel aantreedt tegen de Wit-Russen. Het enige verschil is dat Hirving Lozano wellicht op rechts gaat spelen in plaats van op links, waardoor ook Steven Bergwijn opschuift. Of dat klopt, moet worden afgewacht.

    Van Bommel lijkt zijn vaste elf gevonden te hebben. Zijn defensie bestaat uit Denzel Dumfries, Daniel Schwaab, Nick Viergever en Angelino. Pablo Rosario lijkt de vertrokken Marco van Ginkel op te volgen.

    PSV treft BATE dinsdagavond om 21.00 uur. Inzet is een plek in de groepsfase van de Champions League.

    Vermoedelijke opstelling PSV volgens het ED: Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino, Rosario, Pereiro, Hendrix, Lozano, De Jong, Bergwijn

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18378
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:09
    Gaat een lastige wedstrijd worden maar heb er alle vertrouwen in dat PSV gewoon wint.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2227
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:13
    Ben er bang voor maar hopelijk een positieve verrassing. Zijn toch van die typische clubjes waar een PSV op z'n bek gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:59
    Heb het gisteren al gezegd in het ´35 miljoen´topic, PSV heeft te weinig rust gehad vanwege Sittard uit zaterdag laat. Grappig dat gisteren vooral Wilfred Genee erop bleef hameren, dat PSV maar 3 dagen rust heeft en dat voor Borisov speciaal voor vanavond de wedstrijd van afgelopen weekend is verschoven. De KNVB mag best meedenken om NL clubs fatsoenlijk uitgerust aan deze erg belangrijke wedstrijden voor het NL voetbal te laten beginnen. Na Sittard uit nu weer een uitwedstrijd naar Zwolle. Wat zijn dat voor fratsen bij de KNVB??? Die CL play off datums zijn ook bij de KNVB allang bekend.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:21
    Rust krijgt je oma in het tehuis.

    3 dagen is meer dan goed.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:24
    2 dagen dus. Zondag en maandag, waarvan maandag alleen reizen zal zijn...
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:32
    Gaan ze op de fiets?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:35
    Probeer eens wat geld van je uitkering bij elkaar te sprokkelen en ga een vliegreis maken van 6 uur. Dan kom je er wel achter.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:47
    6 uur op je kont zitten is zwaar.

    Volgens jouw denkpatroon lig ik 13 uur op bed. Ook zwaar
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:19
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +128
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:13
    Zwemmend de 11 staten
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:58
    Gelukkig krijgen ze er maar €10,000 of meer per week voor.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1804
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:55
    Ik wist niet dat het herstel van het menselijk lichaam sneller ging met een goed gevulde bankrekening. Weer iets geleerd vandaag!

    Dank je
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:00
    Je bent profvoetballer, je voetbalt elke dag en voor dat bedrag kan je echt wel 2x voetballen in 3 dagen. Hersteltijd is +- 48 uur... Je moet geen smoesjes gaan verzinnen maar gewoon erop klappen.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1804
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:03
    Het kan ook. Daarom staan ze er vanavond ook gewoon..

    De vraag is meer of het optimaal is.. Als je 1 extra dag hebt om te herstellen, scheelt dat gewoon. Zeker als je in 8 dagen 3x een uitwedstrijd hebt.

    Van mij mag de KNVB hier ook gewoon rekening mee houden als dat betekend dat onze ploegen in Europa 5% extra kunnen geven.
    Vind ik leuk
    PRICE +32205
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:39
    Gewoon er op klappen,en niet zeuren,plaatsing telt alleen,vechten tot je er bij neervalt,mega belangrijk deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20043
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:24
    Ben het met je eens. Mag geen excuus zijn. Een kleine overwinning zou mooi zijn.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:25
    dank je wel. De groep realistische users wordt steeds kleiner
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
    Het is bewezen aan de hand van 27000 wedstrijden dat als er 3 dagen tussenzit, dat dat voor puntverlies zorgt. Er moet 4 dagen tussen zitten sowieso. BATE heeft niet voor niets vrij gekregen afgelopen weekend. Jullie denken er te licht over.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:48
    bewezen? oke. interessant.

    heb je een link?

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:16
    Van een professionele voetbalclub die de ambitie heeft om in Europa mee te doen mag verwacht worden dat ze om de 3 dagen een wedstrijd kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10500
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:27
    PSV landskampioen heeft gewoon gelijk. 3 dagen zou genoeg moeten zijn, masr de KNVB mag/moet veel meer ruimte geven als die er is. PSV kon gemakkelijk vrijdag spelen. Toch een dag extra. Er zitten in Zeist van die sufkutten waar niets uit komt, zoals ook de beslissing met het kunstgras. Wij lopen als Nederland uit de pas.
    Vind ik leuk
    PRICE +32205
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:40
    Triest dat de knvb niet mee denkt
    Vind ik leuk
    Mo +11376
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:58
    PSV speelde ook juist zaterdag ivm met deze wedstrijd. Wat wil je dan? Dat Sittard PSV donderdag al werd gespeeld?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:19
    Ik geef je voor de volle 100% gelijk, maar ik moet er wel bij zeggen dat de KNVB natuurlijk niet van te voren kon weten dat PSV op dinsdag zou spelen. Had ook woensdag kunnen zijn en dan was het geen probleem.

    Het is pas sinds een paar weken bekend dat PSV op dinsdag speelt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Er zal wel een braderie zijn gepland en dan is de wijkagent niet beschikbaar.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:41
    Haha deug jij wel. Borisov zit midden in de competitie. Psv is er net weer aan begonnen en zou blij moeten zijn om weer wat ritme te krijgen.
    Vind ik leuk
    Mo +11376
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:57
    Het is geen wonderploeg maar ook echt geen ‘clubje’. Dit is gewoon best een vervelende ploeg waar PSV het heel erg lastig tegen zal gaan krijgen. Laten we hopen op het beste!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:13
    Als zij zo tegen BATE voetballen, als tegen Fortuna, dan kun je het vergeten. Materiaal is ook niet denderend dus wat kun je verwachten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:19
    Lekker positief begin van de dag.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18378
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:24
    Ben je vergeten hoe jullie zelf presteren? Hield niet over tegen VVV.
    Als jullie woensdag ook zo gaan spelen kun je beter thuis blijven.

    Enfin, ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd en winst voor PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 04:57
    @Dommel
    Wij hebben toch ook veel meer echte wedstrijden in de poten, drop lul, en op dat kunstgras is het altijd lastig. Maar dat zeg je er niet bij...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18378
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:14
    Ja Hans worst, je kan eindeloos excuses aandragen waarom het zo matig is, kunstgras, tegenwind, meer wedstrijden gespeeld ( wat een voordeel is).
    Maar als je commentaar wil hebben op PSV moet je zorgen dat jullie zelf de sterren van de hemel spelen... en laat dat nou eens niet zo zijn.

    Ik ben vanavond ook gewoon lekker voor Ajax. Hoop dat ze winnen.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1833
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:25
    Dan kunnen ze maar beter een voorbeeld nemen aan het sprankelende voetbal wat Ajax tegen Heracles en VVV heeft laten zien.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Nee, wel wat Ajax tegen Luik liet zien!
    Vind ik leuk
    windforce11 +1833
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:57
    Nee, tegen Heracles
    Vind ik leuk
    lollol +5
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:00
    Nee tegen De Graafschap
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +557
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:59
    Juist net zo spelen als zaterdag.

    Niet goed spelen, maar toch de punten mee naar huis nemen 😀.

    Als ze maar niet het spel gaan proberen te maken, want dan loop je zelf in het mes.

    Come on PSV!!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:16
    Maak jij je nou maar druk om je eigen clubje dat was ook niet denderend tegen heracles en vvv
    Vind ik leuk
    :O +4197
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:18
    Als de wedstrijd zo verloopt als tegen Fortuna met een 1-2 als gevolg doen wij het gewoon goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:18
    Edit VP: Reactie verwijderd

    Normaal taalgebruik aub, bij deze gewaarschuwd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    PRICE +32205
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:42
    Nou Ajax was tegen VVV ook niet top.
    Daarbij de geweldige de Ligt maakt toch nog steeds elke wedstrijd een fout. Gewoon totaal niet klaar voor een grote transfer.
    Vind ik leuk
    lollol +5
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:02
    Ajax heeft volgens alle voetbalguru’s de beste selectie sinds 10 jaar met een elftal vol Europesche toppers in spe, echter presteren ze geen ene ruk. PSV draait met minder materiaal in mijn optiek beter dan AJAX. Nu jij weer.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20568
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:16
    D-DAY PSV
    Voor Rood Wit geschreven...het is nog even

    Ons Mooie PSV , ergens in Wit Rusland
    zet hopelijk Bate Borisov aan de kant

    "Hup jongens", gaat nu even niet op
    Schuim op de bekken en stoom uit je kop

    De CL, het is alweer even geleden
    dat United, Wolfsburg en Moskou ons liever hadden vermeden

    Luuk, Gaston, Stevie...ach het maakt niet uit wie het doet
    knal die kogel erin, gewoon omdat het moet

    Ons hart is bij jullie, net zoals altijd
    Maak ons trots in deze oh zo belangrijke wedstrijd!

    Come on PSV!! en allen erachter vanavond!!

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:43
    Kom op mark. Laat zien dat je de jongens klaar hebt gestoomd voor deze wedstrijd.

    Het mooiste wat er is.... de miljoenenbal voor ONS PSV
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:22
    Ik schiet toch elke keer in de lach van de tekst: ONS PSV..

    Kan er niks aan doen..
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:30
    Ik schiet elke keer in de lach bij de tekst "Ajax" Doet me altijd denken aan kabouters en wasmiddelen.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:33
    Mooi man.. Geniet ervan..

    Vind ik leuk
    Boomwortel +1225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:46
    Dank je.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:48
    Graag gedaan.

    Overigens was je verwijzing naar kabouters en wasmiddelen ook een glimlach waard. Dank daarvoor.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:53
    Mooi he. Maar dat zit er van kinds af aan in. Sinds mijn 7e denk ik bij het woord Ajax automatisch aan kabouters en poetsmiddelen. Dat is althans de associatie. Gaat er niet meer uit.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:29
    dat geeft toch ook niet. ik heb geen associaties vanaf kind zijnde rondom PSV.

    ik begrijp alleen de kabouters niet. is dat de verwijzing naar Sneijder, vd Vaart?
    Vind ik leuk
    :O +4197
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:59
    Hou me er niet aan maar ik denk dat de Ajax logo hem aan kabouters doet denken. Had het zelf nog nooit zo bekeken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:20
    Ja het reinigt wel dat Ajax. Voetballen kennen ze niet.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:29
    nee schoonmaakmiddel voetbalt ook niet.. grote jongen..
    Vind ik leuk
    lollol +5
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    Morris mooie azijnpisser. Ga lekker onder je eigen kutclubje’s artikelen gal braken. Sneu ventje! Niets beters te doen vandaag zeker? Of zijn dit nog je naweeën van de drugs die je dit weekend op hebt? Depri-dinsdag; Sterkte ermee man.
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:14
    Haha weer een nieuwe
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:05
    Wat kunnen ze dan? Ik juich btw ook voor Ajax vanavond hoor. Ik ben voor Nederlands voetbal. Niet zo een zeikstraal als jou.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:13
    Leuk om te lezen dat jij mij zo goed kent..

    #fail
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:25
    Ja mooi hea. Misschien wat meer met je eigen club bezig zijn dan. Of hebben je ouders zo een hekel aan je?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:22
    Haha.. Meneer gaat regels maken hoe anderen zich moeten gedragen.

    #fail
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:43
    Dat heb je bij een warme club: die is van iedereen ;).

    Veel supporters bij Ajax hebben het over 'hun doen het niet goed" maar dan wel "wij zijn de beste"

    Of iedereen floot Ziyech uit, maar ik niet, ik zag het altijd in hem zitten.

    Niet allemaal gelukkig, maar wel veel van die meelopertjes
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:32
    ach de echte Ajax kern hekelt de succes supporter hoor. Tja als vliegen op de stroop. We doen er weinig aan.

    En dat warme.. ook dat brengt mijn lachspieren in beweging.. geestig.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20568
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:58
    Morris, dit is even de week van met elkaar de CL halen voor de Uefa lijst en de toekomst van het Nederlands voetbal. Laten we dat ook uitstralen, ok!
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:30
    ja gaan we daar beter door voetballen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:17
    Ik schiet elke keer in de lach van de tekst: WZAWZDB. Vooral als je dan de ranglijsten van de afgelopen 4 jaar Eredivisie erbij pakt...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:30
    haha ik ook hoor..
    Vind ik leuk
    lollol +5
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:59
    wzawzdb? Wat is dat dan. Ze waren de beste toen jij nog in de foetushouding lag. In de tijd dat jij ronddwaald op deze aardkloot is PSV de beste van NL. Pak de lijstjes er maar bij vrind!
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:16
    Lol..
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 07:41
    Omdat er geen ons Ajax is. Daar is Jan en alleman voor. Ook de meesten die geen kijk op voetbal hebben. PSV is voor ONZE supporters
    Vind ik leuk
    Morris +22453
    donderdag 23 augustus 2018 om 09:07
    Haha oké jij wint..

    ROFL
    Vind ik leuk
    Futre +2634
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:46
    Succes, ouwe pielemoos. Knallen met die handel!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:29
    Je zegt ‘gewoon’ wint... helaas leven we in de realiteit dat Nederlandse clubs niet ‘gewoon’ meer winnen van clubs als BATE. Dus laten we realistisch zijn. Als psv wint is het een knappe prestaties, maar ik vertrouw er niet blind op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:11
    Smerige mensen daar in het bestuur
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:14
    PSV wat ben je mooi!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:18
    Goedemorgen PSV'ers. Hoop van harte op een winst van psv.
    Bij een eventuele verlies heb mijn brede schouders en mogen jullie een week lang uithuilen.
    Prachtig zo'n win win situatie met boeren.
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:28
    Het leek even geloofwaardig tot je over brede schouders begon ;)
    Blijven proberen TN!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:06
    Wanneer PSV vanavond wint, ga ik met die Mercedes tüüteren in Eindhoven vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:44
    Brüür ik gun het je van harte dat weet je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    Jazeker, brüür!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:22
    Nou PSV laat het zien vanavond. We hebben de punten keihard nodig!!!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:22
    BATE en Kiev daar staren veel mensen zich toch blind op krijg ik het idee.
    Voor het NL voetbal zou het geweldig zijn en ik gun het beide ploegen om de groepsfase te halen.

    Maar ik geloof het als ik het zie.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20568
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:08
    Niemand staart zich blind, het zijn lastige ploegen en van onderschatting kan geen sprake zijn. Maar we praten ook niet over Bayern of Real Madrid. Niet groter maken dan dat ze zijn. PSV en Ajax moeten dit kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:25
    Hoop op winst of gelijk spelletje .allen voor de punten en het Nederlandse voetbal. Voor de rest heb ik niks met deze club. Hebben ze t over Ajax met arrogant Bla bla hier op de site zijn het juist de psv ers die praatjes hebben. . succes PSV .!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:29
    Succes PSV, pak die punten voor Nederland. Jullie hebben met Viergeven teminste iemand die ervaring heeft om Europees met veel druk te spelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    Maan88 +3518
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:38
    Heel onze selectie bestaat uit winnaars. Allemaal al eens kampioen geworden, bekers gewonnen, JC cruijfschalen. Dat komt echt wel goed, we hoeven het niet van viergever zijn Europese ervaring te hebben omdat hij toevallig een halve godenzoon is omdat ie van jullie af komt. Hoeveel prijzen hebben die jongens in jullie selectie namelijk gewonnen in hun carrière??
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:42
    Jeetje wat een afgunst! Je maakt van mijn reactie iets negatiefs. Als je de context leest, hoop ik juist dat zijn ervaring jullie gaat helpen.

    Maar jou reactie zegt meer dan genoeg. Je laat je zelf erg kennen.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 07:43]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42703
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:53
    Thanks. Jullie ook succes!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:10
    Dank je wel...dat wens ik jullie ook! 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:46
    Het gaat om Europees gebied. Al ruim 30 jaar geen Europese finale meer gespeeld voor jou Psv. Blind, Schone, Tagliafico, Siem de Jong, hebben bij elkaar al meer prijzen gewonnen dan de hele PSV selectie bij elkaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:48
    Hap nou niet zo grote vriend. Deze supporter kan het niet hebben als er succes wensen komen van supporters van andere clubs.

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:50
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:01
    Dit artikel gaat over PSV. En weer moeten we massaal lezen hoe geweldig, super, goed, en machtig dat kut Ajax is. Er is een Ajax fan forum. Ga lekker daar samen lopen geilen op die meuk. Maar laat ons a.u.b. met rust. Ik hoef helemaal niet te weten hoe goed jullie je elftalletje vinden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:49
    Ja als je uitdeelt moet je ook leren incasseren. Er zijn genoeg Psv fans die het ook nodig vinden om onze club even een sneer uit te delen. Dus dat lokt reacties uit. Dat jij niet tegen kan dat record meister Ajax in alles het grootste is kan ik ook niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:20
    Mooi, boomwortel dan zien we je dus ook niet meer terug in Ajax topics!
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1225
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:59
    Daar zie je me sowieso al niet vriend. Ik post daar zelden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:28
    Laat jij ons dan ook met rust, met bijvoorbeeld je onzin over middelmaat Bergwijn?

    Nog nooit zulke onzin gelezen😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:27
    Alleen de helft kan er geen reet van, dus daar heb je niet veel aan. Kan je wel een winnaarsmentaliteit hebben, maar met alleen een winnaarsmentaliteit kom je nergens.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:31
    Lozano speelt bij PSV toch altijd vanaf rechts al wisselen hij en Bergwijn wel eens af.

    Ik denk dat hij voor beide Nederlandse clubs heel lastig gaat worden. PSV speelt tegen een vervelende tegenstander, typisch een ploeg die het hen niet ligt.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42703
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:55
    Niemand speelt graag tegen een club die 5-4-1 speelt.
    PSV moet gewoon niet het spel willen maken, dan maar een lelijke wedstrijd. Bate speelt thuis, geef hun de bak. Met Lozano en Stevie hebben wij juist enorm veel snelheid voor een counter.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:06
    Om een of andere reden kunnen Nederlandse ploegen haast niet lelijk spelen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15011
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:58
    Ja en dat was vorig jaar het manco. Hij speelde zijn beste wedstrijden op links en heeft van daar uit meer gescoord dan vanaf rechts. Ik blijf hopen dat hij op links staat, maak aub niet ook die fout van Cocu.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:06
    Ik vond die keuze ook raar. Lozano speelde in Mexico links, is daar op zijn best. Op die plek kan hij uitgroeien tot de beste speler in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    SanKev +520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:33
    Ben ontzettend benieuwd wat dit gaat worden. Heb er terughoudend vertrouwen in, vooral omdat Bate toch een counterploeg bij uitstek lijkt en als je dan twee bijzonder agressief aanvallende backs hebt kun je zo het mes in lopen. Het eerste doelpunt zal cruciaal zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:45
    Een gelijkspel zou al een heel goed resultaat zijn. PSV moet zich inderdaad niet laten verleiden, dicht houden achterin.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15011
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:00
    Angeliño is snel om de counter eruit te halen, worden vrees ik gele kaarten voor zowel Dumfries als Angeliño...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:43
    Zo ... nu PSV eens 2 geblesseerden. Om te beginnen.
    Doe maar Zoet en Luuk de Jong.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15011
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:00
    Ik wens jou wat jij anderen wenst. Karma is a bitch.
    Vind ik leuk
    SanKev +520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:46
    Sorry maar mensen een blessure toewensen is gewoon diep triest. Ik wens jou ook niet toe in het ziekenhuis te belanden. Als je de beste bent moet je ook tegen een concurrent zonder geblesseerden de competitie kunnen winnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:48
    Knallen vanavond
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:03
    In een ander topic zei ik ook al tegen een Ajacied dat vuurwerk (knallen) verboden is door de Uefa.
    Moet ik het jou ook zeggen anders ben ik niet meer neutraal zie je.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4298
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:21
    Psv is het voordeel omdat ze eerst uit spelen
    Hoeven ze het spel niet te maken.
    Kunnen rustig op de counter wachten of uit een dood spelmoment scoren
    Vind ik leuk
    Garnaal +134
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:27
    Gras opeten met Bate als toetje. Knalle jongons!
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +252
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:36
    Zou de meest logische opstelling zijn denk ik, snap alleen niet wat die Rosario daar moet, kunnen daar beter Luckassen neerzetten. Sterk aan de bal, zelden tot nooit balverlies, kan altijd de vrije man vinden en kan een speler als de Jong of Lozano met een splijtende pass ineens vrij voor de goal zetten. Jammer dat hij weg gaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:54
    Viergever hahaaaaa
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:10
    Isimat voor Viergever graag
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18090
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:38
    BATE uit met dezelfde 11 als tegen Fortuna uit. Gaan we een mooi inzicht krijgen hoe goed Fortuna nou eindelijk is.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:52
    Lozano speelde de eerste 2 wedstrijden ook op rechts en Bergwijn op links.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:53
    Ik hoop jongens dat we deze week zowel voor PSV en voor Ajax moeten zijn we moeten weer Europa in dit zijn de twee beste clubs van ons land laten we nou beide partijen steunen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:58
    Ze moeten in Eindhoven echt eens de slechtste spits uit de clubhistorie vervangen voor een goeie....wat is die de jong beperkt zeg, hij temporeiseert de wedstrijd te veel en is te sloom. Geen techniek...kan amper om zijn eigen as draaien, beperkt in passing....beter halen ze babel of lens ofzo
    Vind ik leuk
    Mass +4985
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:58
    Realistisch gezien zie ik ons vanavond echt niet winnen....Stugge ploeg dat bate. Gelijkspelleke teken ik al voor.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7146
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    1-1 dan het liefste, 0-0 is zo tricky...
    Vind ik leuk
    onbemind +213
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:33
    Jullie bij VP hadden mijn stukjes toch ook weg kunnen halen,
    ipv wat jullie nu doen !
    Vind ik leuk
    Axim +764
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    zullen ze met een andere instelling het veld in moeten ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV-opstelling: Van Bommel lijkt vaste elf gevonden te hebben, Lozano schuift op'