'Gudelj is persoonlijk akkoord en is komend seizoen ploeggenoot van Dost'

    'Gudelj is persoonlijk akkoord en is komend seizoen ploeggenoot van Dost'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:58

    Oud-Ajacied Nemanja Gudelj staat op het punt verhuurd te worden aan Sporting Portugal. Hij wordt in Lissabon teamgenoot van Bas Dost.

    Gudelj staat momenteel onder contract bij het Chinese Guangzhou Evergrande, maar lijkt voor een jaar te worden verhuurd aan de Portugese ploeg. Volgens De Telegraaf is de oud-speler van NAC, AZ en Ajax persoonlijk akkoord met Sporting Portugal. Ook de clubs naderen een akkoord.

    De Serviër koos na Ajax voor het grote geld en vertrok naar Tianjin Teda, dat 5,5 miljoen euro voor hem betaalde. Ajax maakte twee jaar eerder nog zes miljoen euro over om de middenvelder over te nemen van AZ. Een jaar later verkaste hij naar Guangzhou Evergrande, de de grootste club van China. Volgens De Telegraaf hoopt Gudelj bij Sporting club de Portugal zijn plek in de Servische selectie weer terug te verdienen. 

    Plaats een reactie

    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:01
    hahaha mislukken in China...

    ironischer kan bijna niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:03
    Heeft wel prima verdiend
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:03
    Z'n zakken flink staan vullen en nu in de Portugese zon voetballen. Ik ken ergere mislukkingen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:52
    Mislukken? Hij speelde vorig jaar het meeste wedstrijden/minuten van iedereen.

    Hij wordt nu niet ingeschreven omdat ze een "grotere naam" hebben gehaald. Dat heeft dus niks met voetballende kwaliteiten te maken maar met commerciële belangen van die club.

    Dus feitelijk gezien is hij van een laagvlieger in China naar de grootste club gegaan, speelde daar ook alles en is afgevallen op basis van bekendheid.

    Gaat nu echter wel in Portugal spelen met 5 mlj jaarsalaris, dus ik denk dat hij in alle opzichte zowel financieel als sportief het goed voor elkaar heeft.
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:57
    Tja hoe kan je eea recht lullen.

    Knap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Want, omdat iemand bij Ajax mislukt is het een mislukte voetballer?

    Hoe je je eigen arrogantie zo over het hoofd kan zien.

    Onmogelijk ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:37
    Waar schrijf ik dat?

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90400
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:02
    Jij hoeft het niet letterlijk te schrijven. Het is al te zien,.kom maar uit de kast?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:27
    Hoezo recht lullen, als jij het niet snapt of niet de juiste info hebt om een mening te kunnen onderbouwen???.....
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:48
    Wat is juiste info? Wat zijn harde argumenten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:28
    Quote hansiehansie1

    Mislukken? Hij speelde vorig jaar het meeste wedstrijden/minuten van iedereen.

    Hij wordt nu niet ingeschreven omdat ze een "grotere naam" hebben gehaald. Dat heeft dus niks met voetballende kwaliteiten te maken maar met commerciële belangen van die club.

    Dus feitelijk gezien is hij van een laagvlieger in China naar de grootste club gegaan, speelde daar ook alles en is afgevallen op basis van bekendheid.

    Gaat nu echter wel in Portugal spelen met 5 mlj jaarsalaris, dus ik denk dat hij in alle opzichte zowel financieel als sportief het goed voor elkaar heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:40
    Mijn vraag was filosofisch bedoeld..
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:24
    Het gaat over voetbal, het is niet de bijbel...en op welke manier is het filosofisc?? Weet je wel wat filosofisch. Betkent??
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    woensdag 22 augustus 2018 om 07:34
    Doe je altijd zo passief agressief?
    Vind ik leuk
    5697956 +3744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Dit is een voorbarige conclusie. Nergens staat dat hij is mislukt. Misschien wilde de oud AZ-er en NAC-er wel zelf vertrekken waarna de club meewerkte aan een transfer. Misschien beviel het land hem wel helemaal niet. Elke dag babi pangang, hond, kat, varken. Niks voor Gudelj.
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:38
    Nee mijn conclusie / mening.
    Vind ik leuk
    5697956 +3744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:31
    "hahaha mislukken in China..."


    Jouw conclusie/mening. En ik zeg dat die conclusie voorbarig is. En jouw mening is gebaseerd op aannames en niet op de feitelijke situatie. Als je Gudelj vraagt of hij is mislukt, geeft hij je geen ram op je smoel maar ligt hij op de grond van het lachen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:52
    Gaat om nuance verschil. Ik vind hem mislukt.
    Jij mag dat anders vinden
    Vind ik leuk
    5697956 +3744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:54
    Je vindt hem mislukt, maar je beargumenteert niet waarom. Dat maakt je standpunt niet aannemelijk of geloofwaardig. ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:47
    Ik hoef jou toch niet te overtuigen. Ik vind dit zo. Klaar.
    Vind ik leuk
    5697956 +3744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:57
    Nee, dat hoeft niet inderdaad. Jij geeft een mening zonder argumenten. Maar daar krijg je kritiek op, omdat jouw mening een boude uitspraak is. Men is het niet met je eens en beargumenteert dat. Niet willen beargumenteren is een teken van zwakte.
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:05
    Wat een veroordeling.

    Spruitjes zijn vies. Ja waarom.. Nou omdat de textuur en de smaak mijn pupillen niet doen strelen..

    Zucht..
    Vind ik leuk
    Polleke +922
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:36
    Je moet spruitjes ook opeten en niet in je ogen smeren...
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:22
    Shit is dat het.

    Dank
    Vind ik leuk
    5697956 +3744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:33
    Dit is de drogreden van de verkeerde analogie.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9437
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:51
    Nu maar hopen dat hij zich kan motiveren
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90400
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:00
    Ze hebben te veel buitenlanders. Mag er maar met een aantal spelen. Maar hij valt daar wel buiten de boot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    En het mooiste is dat hij jou kei hard uitlacht als hij naar zijn bankrekening kijkt en bedenkt dat het hoogste wat jij bereikt heb 20000 duimpjes op VP zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Morris +22870
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:54
    Ja geld maakt gelukkig..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:49
    Nooit te weinig hebben wel.... veel.... niet per definitie.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:15
    Niemand gaat voor het voetbal naar China.... de meesten zelfs niet eens voor de lol!
    Vind ik leuk
    koppig +502
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:39
    Ha ha ha maar hij heeft wel een vette bankrekening dus wie lacht er nu harder ?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1047
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:01
    Prima toch, in Europa geen grote carrière gehad, dus gaat hij naar China om flink te verdienen.
    Vind ik leuk
    Foden +4686
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:02
    AJAX LEGEND!!!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19702
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:09
    Het fenomeen keert terug op de Europese velden!
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:03
    In mijn ogen een matig getalenteerde voetballer.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:03
    Is echt niet goed genoeg voor Sporting.
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:07
    Bij AZ was hij echt belangrijk, bij Ajax ook, alleen was het toen een mindere periode van Ajax. Dat hij de club verliet was natuurlijk omdat hij zijn plekje had verloren onder Bosz. Daar kon hij niet mee omgaan, ik gun hem verder veel succes.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:10
    Zo belangrijk was hij niet bij Ajax. Dat vond hij zelf wel overigens.
    Vind ik leuk
    Wilex +1268
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:15
    Ik heb nog een tas vol ballen thuis liggen. Heb ik allemaal gevangen vanaf me stoel in de 2 ring naar weer een vrije trap van Gudelj
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:09
    Die heeft ook een geweldige loopbaan ...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19547
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:15
    Mooi doelwit voor de supporters daar. Hij is ook van harte welkom hier in Amsterdam. Galbak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:16
    Stuur nog maar wat centjes naar Breda, gudelj
    Vind ik leuk
    JohnFe +335
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:58
    Nogmaals bedankt Neno en het gaat je goed!


    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:29
    Net een jaar te laat. Hopelijk pakken de supporters dit jaar de goeie.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6073
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:35
    Opmerkelijk, maar er zijn weinig namen die van AZ komen die de top hebben bereikt. Spelers als Maher, Gudelj, Jansen, Altidor om maar een paar te noemen hebben allemaal ergens gefaalt. Eenmaal vertrokken van AZ gaat het minder goed, dus clubs moeten stoppen om "grote bedragen" te betalen aan dat soort spelers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:30
    Luckassen, Kromkamp, el sektoei, Perez, el hamdoui , elm kan nog wel ff doorgaan......speelde goed bij AZ maar erna....mathijssen heeft wel het maximale eruit gehaald met HSV, in Spanje en ook met oranje in de finale van een WK.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Bijzonder, vanuit China verhuurt worden! Gekker moet het niet worden!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32030
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:54
    Wat een eer voor bassie.
    Vind ik leuk
    Bill +785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:58
    De familie gudelj. Rillingen.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2108
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:19
    Zal wel een basisplek zijn beloofd want voor de bank kan hij zich niet opladen. Misschien kan Amrabat er dan ook wel naartoe.
    Vind ik leuk
    Marco S +4787
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:35
    Wat leuk, gaan papa en broerlief ook mee? Of herkennen ze dat talent enkel in Amsterdam..
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1096
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:45
    Wat een grootheid. De eerste die mislukt in china. Echt knap
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1924
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:56
    Geen flauw idee wat ik hier van moet verwachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:04
    Heeft toch best een leuke carriere. Nac-az-ajax-Tianjin Teda - Sporting Portugal. Heeft bij een laag geklasseerde club gespeeld in de subtop eredivisie, top eredivisie heeft zn zakken gevuld en gaat nu naar de top in portugal. Wens hem veel succes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws