'Lille kampt met financiële problemen: El Ghazi mag club verlaten'

'Lille kampt met financiële problemen: El Ghazi mag club verlaten'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 11:07di 21-08-2018 om 11:07

Het Franse Lille heeft financiële problemen en daardoor lijkt Anwar El Ghazi te gaan vertrekken. Volgens het Franse L'Equipe staat de oud-Ajacied op de nominatie om de club te verlaten.

Lille moet voor het eind van de maand dertig miljoen euro binnen zien te halen via de verkoop van spelers, anders worden er mogelijk sancties opgelegd. Tot die tijd mag Lille niet spelen met nieuwe aankopen Loïc Rémy, Rafaël Leao en Jérémy Pied.

De voormalige Ajacied staat in de interesse van meerdere clubs, weet L'Equipe. In Frankrijk zouden Stade Rennes en Saint-Étienne de aanvaller over willen nemen, terwijl Aston Villa en Leeds United, uitkomend in de Engelse Championship, El Ghazi naar Engeland hopen te halen.

El Ghazi vertrok in januari 2017 van Ajax naar Lillle, dat zeven miljoen euro voor de buitenspeler betaalde. Bij de club uit Noord-Frankrijk heeft El Ghazi nog een contract tot medio 2021.

Poll

Waar komt El Ghazi het best tot zijn recht: in Frankrijk of Engeland?

(1419 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
Snel weg..
Vind ik leuk
Bengelino +12809
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:14
dat wilde die 4 gasten ook omdat ze zich te goed voor Ajax voelde toen Bosz ze op het bankie plaastste

Riedewald - Mag vertrekken bij Palace
El Ghazi - Mag vertrekken bij Lille
Bazoer - mag vertrekken bij Wolfsburg
Tete - Zit op het bankie bij Lyon

Prima gezien van Ajax!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26]
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2984
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
Oowja zit Tete tegenwoordig bij Lille ?
Vind ik leuk
Bengelino +12809
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26
Haha kleinigheidje
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
Tete op de bank bij Lyon 😉
Vind ik leuk
aartstyle +1760
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
Tot zover weer een lichting super talenten van Ajax. Kishna is nu geblesseerd maar ook die heeft het helemaal gemaakt in het buitenland. Klaassen was wel verstandiger, maar ook die redt het voorlopig niet. Weet eerlijk gezegd ff niet hoe hij het nu doet bij Bremen. Zowel deze talenten, media en de supporters moeten eens met de voetjes op de grond blijven staan en niet bij een paar goede ballen/acties meteen die gasten ophemelen. Is niet goed voor ze (wel voor de portomonee). Alleen bij de Ligt kan je nu vrij zeker zeggen dat die het wel gaat redden in het buitenland.
Vind ik leuk
Och jeh +2308
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
In Engeland is de transfermarkt toch al gesloten???
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
De lagere competities mogen wel tot 31 augustus.
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
Te koop;
kat in een zak.
Vind ik leuk
Smithsonian +41382
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
Vang je misschien 3 miljoen voor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
Terug naar Ajax !
Vind ik leuk
Kuip +9713
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
Ooit international geweest. Was zo’n ‘supertalent’ net als Bazoer en Riedewald. Ook ex-internationals. Zwaar overschatte spelers. In de Nederlandse competitie lijkt het nog wat. Over de grens stelt het niets voor.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
Maar wat had gio ze nu graag in de kk zitten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13]
Vind ik leuk
Het Brein +4699
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
Terug naar Ajax als stand in voor Neres!
Vind ik leuk
AllAdIn +22489
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
Ik denk eerder China of de zandbak..
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
Goh, wat een verrassing!
Vind ik leuk
Marco S +6560
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:27
Wat gek.. hij heeft het niet gemaakt. Misschien ook naar ADO, interview in de vi dat je respect mist en dat Hakim en Mounir ook al geen respect hadden in Amsterdam..
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
Altijd welkom. ;)
Vind ik leuk
Marco S +6560
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:48
Moet je toch niet willen.. als ik the Fonz was zou ik die spits van trencin halen..
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:50
Als die is te halen zeg ik ja. Maar el Ghazi is een buitenspeler. Al doet Becker het ook niet slecht.
Vind ik leuk
Marco S +6560
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
Gewoon dubbel salaris bieden net als rakitic, de laatste met clubliefde waren mansveld en Litmanen..
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:42
Je verwacht het niet zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:46
I.v.m blessures terug halen naar ajax, goede buitenspeler, veel beter als die Labyad.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23631
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:53
Gerommel in de marge.
Vind ik leuk
B3v3r +777
dinsdag 21 augustus 2018 om 11:59
Aston Villa zou mooie club voor hem zijn, daar hebben ze niet veel spelers die wat kunnen creëren. Veel harde werkers, alleen Grealish is de uitzondering.

Vind ik leuk
tengske +35
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:22
Gaan we het hier nog over voetbal hebben?
Anders moeten ze hier ff een aparte tak voor maken bij VP.
Bijv. VPvoor-idioten.nl
Vind ik leuk
Neus +406
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
Zo, echt he? Ik volg (gelukkig) die hele discussie niet maar het gaat totaal niet over voetbal.
Vind ik leuk
Sil95 +11839
dinsdag 21 augustus 2018 om 12:56
Om moe van te worden , dit forum wordt overspoeld met idioten.
Vind ik leuk
Jan3611 +197
dinsdag 21 augustus 2018 om 13:09
oh die voetbalt ook nog
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:09
Perfect voor Ajax, kent de club,spreekt de taal en de gewenste buitenspeler die nu mist.
Vind ik leuk
hefbrug38 +527
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:10
Nergens
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws