'Lille kampt met financiële problemen: El Ghazi mag club verlaten'

    'Lille kampt met financiële problemen: El Ghazi mag club verlaten'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:07

    Het Franse Lille heeft financiële problemen en daardoor lijkt Anwar El Ghazi te gaan vertrekken. Volgens het Franse L'Equipe staat de oud-Ajacied op de nominatie om de club te verlaten.

    Lille moet voor het eind van de maand dertig miljoen euro binnen zien te halen via de verkoop van spelers, anders worden er mogelijk sancties opgelegd. Tot die tijd mag Lille niet spelen met nieuwe aankopen Loïc Rémy, Rafaël Leao en Jérémy Pied.

    De voormalige Ajacied staat in de interesse van meerdere clubs, weet L'Equipe. In Frankrijk zouden Stade Rennes en Saint-Étienne de aanvaller over willen nemen, terwijl Aston Villa en Leeds United, uitkomend in de Engelse Championship, El Ghazi naar Engeland hopen te halen.

    El Ghazi vertrok in januari 2017 van Ajax naar Lillle, dat zeven miljoen euro voor de buitenspeler betaalde. Bij de club uit Noord-Frankrijk heeft El Ghazi nog een contract tot medio 2021.

    Poll

    Waar komt El Ghazi het best tot zijn recht: in Frankrijk of Engeland?

    (1416 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
    Gewoon naar Stade Rennes gaan. Die hebben alles wat beter voor elkaar.
    Engels voetbal ligt hem totaal niet (vind Ik persoonlijk)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    Moet hij anders weer naar een strafkamp waar je gisteren je mond zo vol van had, triest mannetje?!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Jij mag poolski ook niet he? Er zijn hier nog gasten die het voor hem opnemen ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:18
    En de meeste mensen mogen jou al helemaal niet Dafje. Puur omdat je Alleen maar kan discrimineren veilig achter je computertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:20
    Ik ben morgen bij de arena. Half 9 bij de fanshop. Zie je dan misschien wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:22
    Alleen een 10 jarige praat zo. Doe even normaal kneus. Ga minecraft spelen
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Klasse man! Ik pak hem wel bij zijn lange neus! Dat gedrocht moet uitgeroeid worden!
    Vind ik leuk
    Neus +265
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:26
    Lange neus, korte neus, er is niks mis met een neus...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:49
    Wees dan gewoon een vent man, je beschuldigd mij van internetheld en dan praat ik als een Klein kind.. Niet zo naief. Dan moet je ook niet gaan praten met dat ik ga remmen als ik jou zou zien. Ik kan jou verzekeren dat je echt terug krabbelt als je mij ziet
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:52
    ...je maakt me nu wel nieuwsgierig
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:53
    Haha hoezo?.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    Ben je dat echt op die foto?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:35
    Volgens een aantal (vooral seksueel gefrustreerde jaloers types die nog steeds borstvoeding krijgen) die op dit forum zitten niet .....maar het is toch echt zo
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:37
    Haha die zitter hier genoeg op idd. Mag er wel zijn dan, maakt mij ook nieuwsgierig
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4707
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:58
    Lekker hoor :D
    Vind ik leuk
    Sanji +942
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:40
    Jij bent echt heel triest. En nog verstandelijk beperkt blijkbaar ook als ik zo naar je reacties kijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:42
    Verder nog iets? Of gewoon even een moment opname van een ruzie op VP tegen gekomen?. Makkelijk oordelen als je van niks weet
    Vind ik leuk
    Sanji +942
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:56
    Het gaat niet alleen om je comments met de ruzie. Wat echt van zo'n achterlijk niveau is.

    Maar ook hoe je reageert op iemand die duidelijk zich voordoet als vrouw. "Ben je dat echt op de foto"
    Dat is nou echt de definitie van treurig.

    En dan hoe je lacht en reageert als een wijf, nadat je zo makkelijk overtuigd bent.

    Ik vind dat inderdaad triest. Wees een vent, heb wat zelfrespect. Intelligentie zal je namelijk nooit krijgen, van wat ik zo zie aan je reacties.


    PS ja ze is nep. Ik bespaar je waarom ik en menig anderen dat al 'wisten'.
    Maar aangezien het dan een wellus nietus verhaal wordt en het gebaseerd is op vermoedens. Ben ik eventjes op onderzoek uitgegaan en dan kom je er heel snel achter dat ze nep is. De foto komt rechstreeks van een youtube kanaal. Ow en de echte meid achter de foto heeft geen dubbel d, en geen enkel normaal meisje gaat als nickname dubbel d gebruiken, al helemaal niet als ze nog geen eens in de buurt komt.
    Ow en grappig feitje, het IP adress van diegene komt niet overeen met het IP adress van de youtuber. Ze komen nog geen eens uit de buurt van elkaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:02
    Dat maakt mij allemaal niet uit, ik ben alleen nieuwsgierig! Geen bijbedoelingen, maar als ze dat mocht zijn zag het er goed uit.
    Ookal is het een echte vrouw, dan moet je nooit afspreken via internet.
    .
    Ik zou nooit mijn nummer geven iig. Dus weet niet wat jij ziet haha. Ik ben niet zoeen internet speurneus. Weet niet eens hoe je een YouTube kanaal aan maakt.
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    Haha wat doe jij dan hierop?😝
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:08
    Haha, ben je zo lelijk?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:09
    Ik kan wel heel lelijk doen, dus in dat opzicht wel! Maar als jij homo bent, krijg je waarschijnlijk wel een stijve plasser ouwe relnicht
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:19
    😳
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:21
    Haha 😂 sorry man. Moest hem gewoon even posten
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    woensdag 22 augustus 2018 om 04:38
    Wat lul jij nou weer dan ? Wie zegt dat t tegen jou was
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:56
    Beetje aandacht nodig?
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:57
    Houd je bek eens kerel
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:17
    Carlo, af...terug in je hok.... staat dat streepje voor Carlo met de korte achternaam...of klein pikkie
    Vind ik leuk
    Carlo__ +9
    donderdag 23 augustus 2018 om 04:30
    Wat lul je nou vieze flikker houd eens je bek man
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    donderdag 23 augustus 2018 om 09:14
    Luier al vervangen door mammie?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:37
    Is niet nodig kerel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:36
    Is nergens voor nodif DAF en ook lechia. Met vechten los je niks op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
    Eigenlijk niet nee maat, maar mag hem gewoon echt niet en hij blijft onzin over mij verkondigen! Ik val hem aan met feiten, en vind het dan nodig om mij zwart te maken met dingen die niet kloppen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:57
    Wel jammer kerel.
    Vind ik leuk
    LeJeune +99
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:38
    Ga vechten dan hooligans
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:31
    Wat een subjectieve en gespeelde verontwaardiging weer, je zorgt er zelf voor dat mensen jou 'uitkotsen' hier.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +708
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:37
    Hij heeft je anders goed te pakken hieronder. En toch is dat de enige reactie waar je geen antwoord op geeft..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:47
    Goed te pakken?
    Hahaha, ik denk dat jij het allemaal niet zo goed begrijpt, maar fijn dat je jouw vriendje komt steunen.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +591
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:38
    Jou is wel met z'n tienen hier, op zijn minst
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:15
    Hahaha😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:29
    Nee ik mag die gast totaal niet.
    Continue provoceren, en als hij zelf eens gedekseld wordt, rollen er grote tranen haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Precies dat idd! Ben gelukkig niet de enige die het ziet! Ik pak hem steeds terug, en dan komen zijn vriendjes vertellen dat ik dat niet moet doen. Hij begint eerst maar is bij zichzelf
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Flapdrol
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:34
    Ah komop Boskamp niet zo hard tegen jezelf zijn nu!
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:45
    Ik mag hem wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:47
    Dat moet jij weten, vele ook niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Waarom begin je deze discussie weer. Sommige mensen hebben toch een brein van een kokosnoot.

    Jij moet echt Het verschil zoeken tussen een strafkamp én een concentratiekamp.

    Dat jij meteen aan een concentratiekamp denkt wanneer Ik strafkamp zeg. Ligt toch echt meer aan jou sukkel. Zeker na zo een ongepaste grap die iemand daarna zei: ‘Polen zijn wel bekend Met kampen he’. En daar wordt dus wel Naar concentratiekampen gelinkt. Dat is gewoon smakeloos.

    Jij moet echt Het woordenboek induiken Wilbert. Zal je goed doen

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:20
    Nee hij heeft gewoon gelijk. Jij fokt hier altijd de boel op en laat elke x als je hier bent een hele ravage aan onzin achter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:21
    En dat komt uit Dafjes mond. Grootste discriminerende hond en slijmbal die er is.
    Zeer eng jongetje ben je irl, maar dat weet je zelf ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:38
    Je hoeft jezelf niet voor te stellen Lechia, we kennen je ondertussen wel hier.
    En mbt DAF, hij heeft natuurlijk vollédig gelijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:49
    Die pool en die Turk zijn nu eenmaal zo.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:36
    Sukkel nog wel, brein als een kokosnoot?
    Grote praatjes voor een 11 jarige kneus die op schoot bij mama met een glaasje opgroeimelk een half uurtje mag typen op de computer.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +708
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:39
    Jij hebt geen antwoord op zijn tekst.. dus ga je maar schelden. Kansloos
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:43
    Ach Reinier als je al 47 keer hetzelfde antwoord bij een ander topic gegeven hebt en die ander snap het nog steeds niet, dan prikkelt dat enigzins.
    Trouwens schelden?
    Dan moet je bij tich topics bij Lechia zijn, niet bij mij!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:56
    Stil nou maar. Feyenoord doet hier niet mee
    Vind ik leuk
    Radya .G . +591
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
    Was dat maar waar.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1887
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:48
    Problemen met Caps Lock;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:50
    Ja, zit op mijn iPhone en het is in Het Pools. Dus wanneer ik nederlands loop te tikken, maakt die automatisch hoofdletters soms aan door autocorrectie😂
    Vind ik leuk
    El Lobo +1887
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:52
    Ah vandaar!

    Instellingen-Algemeen-Toetsenbord en dan hoofdlettergevoelig uit swipen!;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:53
    Oh, wist Ik niet eens! Thx voor de tip!
    Vind ik leuk
    El Lobo +1887
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:57
    Chętnie zrobione
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:22
    Altijd leuk ruzies van andere topics die doorgaan in een nieuwe topic -_-
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Snap het zelf ook niet. Aandacht te kort
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:33
    Hand in hand! Kameraden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:45
    Dat verklaart een hoop, jij snapt jezelf niet Lechia?!
    Ah ok, maar het aandachttekort dat je zelf al aandraagt zou een hele goede verklaring kunnen zijn voor jouw gedrag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:46
    Jij snapt helemaal niks dus dat verbaasd ons niets! Jij bent diegene die de meeste topics verziekt. Jij bent de Poolse bien
    Vind ik leuk
    hantayo +993
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:04
    Ik pleit voor een knop waardoor alle reacties onzichtbaar zijn, tenzij je er op klikt. 90% is gescheld en gesar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    Hij kan ook een voorbeeld nemen aan Viergever.

    Die is nu naar een 2e rangs clubje gegaan om af te bouwen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:30
    Om eindelijk prijzen te pakken was het toch?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +976
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:32
    Goeie 2e rangse kontje klop gekregen in de kampioenswedstrijd bedoel je die 2e rangs??
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:51
    Hahahaha als leuk die zelfspot na 4 jaar helemaal niets. Die lijmsnuiver van jullie is toch geblesseerd? Is deze gast dan geen versterking?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Maar jij heb er geen verstand van, net zoals dat Polen even wereld kampioen zou worden. Niet eens de groepfase doorgekomen
    Vind ik leuk
    Bhj +1251
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:15
    Gelul over mogen niet mogen. Je heb een sterke eigen mening, daar kan men het mee eens zijn of niet, het probleem is vooral dat veel mensen er niet mee om kunnen gaan als je een andere mening heb.

    Heb ik ook vaker last van, ach men lult maar. Zal mij een worst zijn welke kleuter op dit topic mij wel of niet mag.

    Maar D.A.F., 20:30 bij de fanshop.....leuk man, ik zou iets eerder gaan, volgens mij begint de Entrada om 19:00, als je een beetje serieus bent in wat je zegt, dan had je dus om een uur of half 19:00 af gesproken.

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:09
    Snel weg..
    Vind ik leuk
    Bengelino +11202
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:14
    dat wilde die 4 gasten ook omdat ze zich te goed voor Ajax voelde toen Bosz ze op het bankie plaastste

    Riedewald - Mag vertrekken bij Palace
    El Ghazi - Mag vertrekken bij Lille
    Bazoer - mag vertrekken bij Wolfsburg
    Tete - Zit op het bankie bij Lyon

    Prima gezien van Ajax!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Oowja zit Tete tegenwoordig bij Lille ?
    Vind ik leuk
    Bengelino +11202
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:26
    Haha kleinigheidje
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Tete op de bank bij Lyon 😉
    Vind ik leuk
    aartstyle +897
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    Tot zover weer een lichting super talenten van Ajax. Kishna is nu geblesseerd maar ook die heeft het helemaal gemaakt in het buitenland. Klaassen was wel verstandiger, maar ook die redt het voorlopig niet. Weet eerlijk gezegd ff niet hoe hij het nu doet bij Bremen. Zowel deze talenten, media en de supporters moeten eens met de voetjes op de grond blijven staan en niet bij een paar goede ballen/acties meteen die gasten ophemelen. Is niet goed voor ze (wel voor de portomonee). Alleen bij de Ligt kan je nu vrij zeker zeggen dat die het wel gaat redden in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1883
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
    In Engeland is de transfermarkt toch al gesloten???
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:12
    De lagere competities mogen wel tot 31 augustus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
    Te koop;
    kat in een zak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:10
    Naar verluid heeft Almere City al een eerste bod uit gebracht van 115.000 euro;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29498
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13
    Vang je misschien 3 miljoen voor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Terug naar Ajax !
    Vind ik leuk
    Kuip +6947
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    Ooit international geweest. Was zo’n ‘supertalent’ net als Bazoer en Riedewald. Ook ex-internationals. Zwaar overschatte spelers. In de Nederlandse competitie lijkt het nog wat. Over de grens stelt het niets voor.
    Vind ik leuk
    Bill +589
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
    Maar wat had gio ze nu graag in de kk zitten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3848
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Terug naar Ajax als stand in voor Neres!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14887
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Ik denk eerder China of de zandbak..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +432
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:17
    Goh, wat een verrassing!
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:27
    Wat gek.. hij heeft het niet gemaakt. Misschien ook naar ADO, interview in de vi dat je respect mist en dat Hakim en Mounir ook al geen respect hadden in Amsterdam..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88893
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
    Altijd welkom. ;)
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:48
    Moet je toch niet willen.. als ik the Fonz was zou ik die spits van trencin halen..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88893
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:50
    Als die is te halen zeg ik ja. Maar el Ghazi is een buitenspeler. Al doet Becker het ook niet slecht.
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
    Gewoon dubbel salaris bieden net als rakitic, de laatste met clubliefde waren mansveld en Litmanen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:42
    Je verwacht het niet zeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:46
    I.v.m blessures terug halen naar ajax, goede buitenspeler, veel beter als die Labyad.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20498
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:53
    Gerommel in de marge.
    Vind ik leuk
    B3v3r +559
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:59
    Aston Villa zou mooie club voor hem zijn, daar hebben ze niet veel spelers die wat kunnen creëren. Veel harde werkers, alleen Grealish is de uitzondering.

    Vind ik leuk
    tengske +34
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:22
    Gaan we het hier nog over voetbal hebben?
    Anders moeten ze hier ff een aparte tak voor maken bij VP.
    Bijv. VPvoor-idioten.nl
    Vind ik leuk
    Neus +265
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
    Zo, echt he? Ik volg (gelukkig) die hele discussie niet maar het gaat totaal niet over voetbal.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10699
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:56
    Om moe van te worden , dit forum wordt overspoeld met idioten.
    Vind ik leuk
    Jan3611 +57
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:09
    oh die voetbalt ook nog
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:09
    Perfect voor Ajax, kent de club,spreekt de taal en de gewenste buitenspeler die nu mist.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +509
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:10
    Nergens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lille kampt met financiële problemen: El Ghazi mag club verlaten'