'Feyenoord wil zich nog versterken met rechtsback en komt uit bij Fransman'

    'Feyenoord wil zich nog versterken met rechtsback en komt uit bij Fransman'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:59

    Feyenoord zou zich voor het sluiten van de transfermarkt toch nog willen versterken met een rechtsback. De Rotterdammers zouden de pijlen hebben gericht op Damien Dussaut.

    Dat meldt het Franse L'Equipe dinsdag. De 23-jarige Fransman staat momenteel onder contract bij het Belgische Sint-Truiden. Daarvoor speelde Dussaut voor Standard Luik. Bij Sint-Truiden heeft Dussaut nog een contract voor een jaar. Hij speelde tot nu toe vijfenveertig wedstrijden in de Belgische competitie en zeventien in de play-offs. Hij scoorde daarin twee keer en kwam tot een assist.

    Eerder dinsdag werd bekend dat Feyenoord niet van plan is om versterkingen te halen mochten Sofyan Amrabat en Jean-Paul Boëtius de club verlaten. De club zal er volgens De Telegraaf voor kiezen om jeugdspelers door te schuiven naar het eerste elftal. De Rotterdammers hadden eerder Daryl Janmaat op het oog voor de rechtsbackpositie, maar die bleek onhaalbaar.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:04
    Hoe zit het met de jeugd die de kans kreeg?
    Vind ik leuk
    remakil +5563
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Die zitten... op de bank, op de tribune...
    Vind ik leuk
    Voebtal +5824
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:42
    Feyenoord moet gus til halen van az. Daarmee worden ze wel 3e denk ik. Met de huidige selectie worden ze 5e vrees ik. En de jeugd inpassen moet je gedoceerd doen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:51
    1. Waarom zou Til van AZ naar Feyenoord gaan? Dat is een stap terug of hooguit opzij.
    2. Hoe gaat Feyenoord hem ooit kunnen kopen met een lege portemonnee en de prijzen die AZ de afgelopen jaren vraagt?
    Vind ik leuk
    Voebtal +5824
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:15
    Beiden goede punten. Toch denk ik dat Guus het een stap vooruit ziet. Omdat Feyenoord een historisch grote club is en az natuurlijk niet. Ook al haalt az de laatste jaren redelijk goede resultaten, hoewel ze altijd van Feyenoord verliezen.
    Vind ik leuk
    repeP +874
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:18
    Til heeft te kennen gegeven zich te goed te voelen voor de traditionele top drie van Nederland.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18
    gus til... en wat worden we daar beter van???
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Niet zo zeiken man.

    Hand in hand! Kameraden! Hand in hand voor Feyenoord 1! Geen wooooooorden, maar daaaden. Leven Feyenoord 1
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    Bill +626
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Harder! Wie weet helpt het
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
    HAND IN HANDDDD! KAMERAAAADEN! HAND IN HAAAAND VOOR FEYENOORD 1!

    GEEN WOOOORDEN MAAAR DAAAAAADEN! LEVEN FEYENOORD 1.

    Zo, en nu ga ik even mijn welverdiende bitterbal erbij pakken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:09
    Doe er voor mij ook ff 20 .
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Smakelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Gedraag je eens bolle
    Vind ik leuk
    M477Y +969
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    leve feijenoord;) ik snap dat het jouw leven is hoor....
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:39
    Bitterbál? Bamischijf!
    Vind ik leuk
    Tim +4585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    Edit VP: Reactie gecensureerd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Ouwe rukker Tim. Ik zal je iets vertellen.
    Je kan nooit iemand als gay uit maken, wanneer er in je eigen vlag.. Alleen maar gay hartjes in zitten.
    Vind ik leuk
    Tim +4585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:14
    Had ik maar een eigen vlag, dan was ik nu misschien wel scheepskapitein, piraat, ridder, koning of minister-president.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:15
    Jij kan voor altijd mijn Kapitein Iglo zijn, Tim.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:50
    Jan B. schopt aars!! Geweldig, lig hier krom.
    Vind ik leuk
    Tim +4585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:07
    Dat wordt wel afkicken van de bamihappen Jan, ik heb alleen maar ingevroren Alaska Pollack aan boord.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    Piraat is de voorloper van minster of minister president ;)

    Plunderen, maar dan op grote schaal
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:28
    Jullie hebben toch ook al een eigen volks lied ?
    Vind ik leuk
    Tim +4585
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:10
    Het Grönnens Laid inderdaad, maar iedere provincie heeft er wel één hoor. Alleen bij h**renveen moeten ze hem altijd zo nodig voor de wedstrijd zingen.
    Vind ik leuk
    ELD070 +465
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:39
    van Lauwerzee tot Dollard thou....Zoiets toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
    of majorette...
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:35
    Wel.hand in hand zingen ,maar wel over gay hartjes beginnen?🤔 Wie is hier nu de choco prins?😂😂
    Vind ik leuk
    Radya .G . +787
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:18
    Bingo.
    Vind ik leuk
    ELD070 +465
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:38
    Zijn geen hartjes maar Plompebladen.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:46
    Dat is Fries voor hartjes 😂😂😋
    Vind ik leuk
    ELD070 +465
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:49
    Is dat zo? Dacht altijd dat het van die waterlelies waren. Zo leer je nog eens wat.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:51
    Hahahaha 😋 ik lul ook maar wat raak
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    De naam wordt gebruikt om de zeven rode leliebladvormige bladen op de Friese vlag aan te duiden. De zeven rode 'pompeblêden' (bladeren van de gele plomp en de witte waterlelie) verwijzen naar de middeleeuwse Friese 'zeelanden': zelfstandige landstreken langs de kust van Alkmaar tot de Wezer.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:01
    Thanks voor de uitleg 😅
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:15
    Jij denkt dat wij zelf geen Wikipedia hebben?
    Vind ik leuk
    M477Y +969
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    ja begint al bij handje in handje lopen met je vriendjes....;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:13
    en waar was dat ene jaarlijkse feestje voor de liefde voor hetzelfde geslacht ook alweer?
    Vind ik leuk
    Horas +555
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:14
    Problemen met mensen die op hetzelfde geslacht vallen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    ik? of bedoel je m47? ik heb helemaal nergens problemen mee. van mij mag iedereen zichzelf zijn. heb wel een hekel aan dat suffe generaliserende grapje dat "homo's hand in hand zouden lopen"
    Vind ik leuk
    M477Y +969
    vrijdag 24 augustus 2018 om 15:43
    Oei ik maakte een geintje was weer vergeten dat we niet meer in een vrij land leven, maar in een spastische hypocriet samenleving.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 18:12
    Oh jij mag je geintje maken hoor, zeg toch ook niet dat dat niet mag? volgens mij maak ik een grap terug over de gaypride...
    zei alleen dat ik het een suffe grap vind (vooral weinig originaliteit) Datag ik vinden toch? of moet iedereen verplicht jouw grapjes leuk vinden ofzo?!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Alsjeblieft man, maak een normaal account aan, je doet Boskamp totaal geen eer aan door zijn naam te gebruiken.
    Het is eerder sneu dat je zo probeert likes te scoren..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Dit is precies waarom jullie achterlopen op Ajax en PSV, weinig ambitie..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:05
    Nogmaals 5 prijzen in 4 jaar tegen 0,0 voor jou geweldige wereldtalenten mojo dus wie loopt er hier achter ?????.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:42
    1x kampioen, de rest stelt niks voor..
    Ik bedoel te zeggen, Feyenoord moet echt iets veranderen anders lopen ze steeds meer achter de feiten aan..
    Als je dat niet inziet..
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:41
    Vraag de spelers van welke club dan ook of ze niet of wel graag de KNVB-beker en/of de Johan Cruijff Schaal willen winnen.

    Supporters lijkt het niets uit te maken, spelers daarentegen wel.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:48
    Een prijs is een prijs..
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:16
    Liever weinig ambitie, dan weinig prijzen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    *Leve
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:56
    gans is weer in de house !!!
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1547
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:26
    Je zegt het zelf al. Feyenoord 1. Dus geen andere vertegenwoordigende elftallen binnen de club. Ok doei.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Geen vervangers voor Amrabat en Boetius... Das wat anders dan een rechtsback halen (mocht dit waar zijn)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
    Dat ging over de posities van Boetius (El Hankouri, Touré) en Amrabat (Burger, Wehrmann, Kokcu).

    Voor rechtsback mag je nog wel een alternatief zoeken achter Nieuwkoop. Als dit gerucht al waar is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:09
    Geertruida?
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11
    Is een centrale verdediger
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
    Dacht dat hij ook RB kon.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:33
    Dat is dan weer zo'n noodoplossing net als St. Juste. Dat ze maar eens een echte rechtsback halen ipv iedereen op een andere positie neerzetten
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Wanneer Feyenoord Damien Dussaut gaat halen, kunnen ze nog beter kijken of ze geen eigen jeugd kunnen inpassen, Damien Dussaut gaat Feyenoord niet beter/sterker maken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11
    Geen flauw idee. Er zijn weekenden dat ik wedstrijden van Sint-Truiden oversla. Of zie jij ze elk weekend ballen?

    Maar een rechtsback uit eigen jeugd lijkt me niet zo moeilijk inderdaad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
    Ik volg de Belgische competitie inderdaad, meer dan 10 jaar in België gewoond, daarom ook groot fan van Anderlecht. Je hebt echt niks aan Damien Dussaut.
    Vind ik leuk
    Stranger +4646
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Dat hebben de beleidsmakers niet altijd in de gaten.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:36
    Dat hij de Belgische competitie volgt?
    Vind ik leuk
    Stranger +4646
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:48
    Ook en dat je Beter een aanvaller kunt kopen dan een back
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:36
    Ah, in dat geval: dank! En bel je Annet van Geel ff? ;-)
    Vind ik leuk
    tremere +638
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    De huidige rechtsback komt uit eigen jeugd en is gewoon te licht. De back posities zijn momenteel de grootste problemen bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Kaar +312
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:33
    Rechtsback inderdaad (Nieuwkoop kan echt niet) maar linksback met Malacia en straks Haps weer is prima lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
    Ik ken hem helemaal niet, maar op dit moment hebben we alleen Nieuwkoop. St. Juste moet gewoon centraal gaan spelen
    Vind ik leuk
    Lampenpit +626
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:14
    Ik was het gister eens met Johan Derksen hierin. Dit zijn spelers waarvan je niet kunt weten of ze mee kunnen in de kuip, wat toch echt een verschil is met veel meer clubs dan je denkt. Feyenoord doet er goed aan dit soort gasten te laten lopen en een jaar later gewoon het dubbele voor een bijvoorbeeld janmaat neer te leggen en die vervolgens 3 jaar houden.
    Vind ik leuk
    Deck010 +5157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
    St. Juste, Nieuwkoop en Geertruida. Lijkt mij dat wel al voldoende hebben op deze positie. Ik zou liever een extra linksbuiten zien komen. Larson gaat het ben ik bang niet meer worden en El Hankouri is nog iets te jong en onervaren.
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:43
    Köckü onderscheidde zich echt in de Youth League. En lijkt dat te blijven doen. Zag die wedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong Excelsior op Varkenoord live via een YT-stream van Feyenoord. En gisteren scoorde hij zelf ook weer tegen Jong ADO.
    Vind ik leuk
    RtdDub +12015
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:19
    Zal geen rechtsback bij zitten, denk ik?

    Je hebt nu Nieuwkoop die ooit middenvelder was en blessuregevoelig lijkt en St Juste die eigenlijk centrale verdediger is en ook nogal eens brokken heeft.
    Een echte rechtsback halen is dus geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:44
    Eens.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1675
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:25
    Wie dan op rechts.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6327
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:40
    Nieuwkoop is eigen jeugd, maar laat zien dat hij het niet aankan.
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:44
    Zowel Nieuwkoop als St. Juste zijn best wel vaak geblesseerd vind ik. Haps evenzo overigens.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6327
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Des te meer reden voor een rechtsback dus toch?
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:42
    De eigen jeugd van 010 hangt rond ter hoogte van de Kruiskade en rondom de Mathenesserbuurt.
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:46
    010? Goedemorgen, hoe oud mag jij wel zijn dan? Gros van de mensen gebruikt tegenwoordig mobieltjes en die beginnen niet met dat nummer.

    Noem gewoon de plaats zou ik zeggen, Rotterdam.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:54
    Je stelt een retorische vraag. Wat wil je ermee zeggen?
    Wat heeft de leeftijd ermee te maken? Ik zou 15 kunnen zijn maar ook 30. Mag dat wat uitmaken? Ik gebruik ook mobieltjes. Maar dat netnummer 010 zal niet in de vergetelheid raken. In het arbeidsleven worden toch gewoon vaste nummers gebruikt?? Die beginnen in Rotterdam met 010. Dat leeftijds- en mobieltjesgebruik-argument van jou kan dus de prullenbak in.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:57
    Kijk, je kent de naam van die stad toch. Bravo, je gaat vooruit!
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:59
    Heb je geen tegenargumenten meer? :) Dus ga je over op persoonlijke 'aanvallen'. Dat heet: argumentum ad hominem.
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:00
    Kom me niet aan met retorica.

    Noem het beestje gewoon bij de naam, Rotterdam i.p.v. 010.

    Maar ach, sommigen blijven blijkbaar hangen in kinderachtig gedrag.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Dus netnummers gebruiken is kinderachtig? Vind ik niet. Einde discussie.

    Ik noem het beestje trouwens graag kakkerlak. :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    repeP +874
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:53
    Ieder zijn meug. Verlaag me niet tot het noemen van wat sommigen bij Ajax een geuzennaam vinden. Grootste gotspe die er op nagehouden wordt onder Nederlandse supporters.
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:20
    Dat geeft dan mooi jouw niveau aan. Hoef je verder inderdaad niks te zeggen.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    woensdag 22 augustus 2018 om 14:01
    Wat is jouw niveau dan?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12653
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:46
    Is geen plek waar een talent op deur klopt. Hooguit Geertruida maar dat is eigenlijk een rcv
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:03
    Uiteraard sluit het een het ander uit.... ?!
    Vind ik leuk
    Berbr +1693
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:16
    Dat is mooi. Worden ze tich nog kampioen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:43
    Ze zijn niet allemaal even goed, maar hebben er de afgelopen wedstrijden heel veel op het veld gestaan. Geertruida, el hankouri, nieuwkoop, van beek, malacia, verdonk, bijlow, burger, vente en oudgedienden van persie en clasie. Allemaal zelf opgeleid en minuten gemaakt in de eerste 4 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    Nieuwkoop heeft zijn kans gekregen op die positie.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Ja bijzonder verhaal weer en met geertruida hebben we in potentie geen mindere!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Wow Feyenoord kijkt is een keer buiten Nederland...
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    Is dit jaar al eerder gebeurt :o. Van Geel springt uit de band ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:07
    Trein naar antwerpen genomen ipv alkmaar... foutje... kan gebeuren
    Vind ik leuk
    Hast57 +770
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Ze hebben nu ineens geld ergens gevonden.
    Vind ik leuk
    zwollie +7274
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:06
    Ard van Peppen is veel voordeliger en anders Bram van Polen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:25
    Kingsley? Moet ie wel kijken als ie een voorzet geeft
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
    Vraag me een beetje af waar ze bij Feyenoord mee bezig zijn..
    Zouden toch de jeugd de kans geven ? Ipv allemaal middelmaat kopen..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Ja, voor de plek van Boetius en Amrabat.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:12
    Je hebt toch Nieuwkoop en St. Juste die RB kunnen spelen ?
    Ik snap dit echt niet..
    Vind ik leuk
    Vinnie J +848
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:08
    Schijnt echt een tobber te zijn. Maar ik dacht dat ze voor de eigen jeugd gingen? Ik kan me vergissen🤔
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20409
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:09
    El Ghazi wellicht een optie?
    Vind ik leuk
    Deck010 +5157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:17
    Hij kent in ieder geval wel de weg te vinden aangezien hij uit de Feyenoord jeugd komt. Maar laat hem maar lekker in Frankrijk blijven alsjeblieft.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3390
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:24
    Hij komt uit de Sparta jeugd.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:28
    O dat is ook eigen jeugd
    Vind ik leuk
    Deck010 +5157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:28
    Dat wel natuurlijk.....dan weet ie in ieder geval de weg in Rotterdam ;-)
    Vind ik leuk
    Kaar +312
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:36
    Nee hoor, bij Sparta is hij pas na Feyenoord in de jeugd gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    Die is gek op Rotterdam
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:10
    Dan zou Den Haag Nieuwkoop op moeten halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:33
    Je was een tijdje weg maat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:40
    Ben op vakantie. Nog steeds hoor maar vandaag ff relaxed aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:55
    Lekker maat.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +226
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:11
    1 assist.....in 45 + 17 wedstrijden....echt niveautje dit
    Vind ik leuk
    snorrepof +1020
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
    Een kat in het nauw...
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +226
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    Koopt Orejuela
    Vind ik leuk
    snorrepof +1020
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:20
    Als je geld genoeg hebt, kun je je een miskoop veroorloven. Vooral als je elk jaar wel weer voor tientallen miljoenen binnenharkt aan transfers. Een alternatief is natuurlijk shoppen bij het fenomenale Sint-Truiden.
    Vind ik leuk
    Deck010 +5157
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
    Zoals 16 miljoen voor iemand die uitverdedigd als een F-je?
    Vind ik leuk
    Marco S +4296
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:13
    Verstandig, altijd voor de tweede keus gaan Martin..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:16
    De top 2 is definitief uit zicht, en het zal nog een hele grote kluif worden om dit seizoen überhaupt in de top 3 te gaan eindigen.
    Alleen qua historie, supporters en stadion is Feyenoord voorlopig nog een topclub.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:19
    Ow, die 5 prijzen tellen niet mee?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:28
    Tuurlijk, altijd leuk, maar dit Feyenoord is mijlenver verwijderd van PSV en Ajax, en Vitesse en AZ zitten op het vinkentouw om plek 3 definitief over te nemen.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:31
    Daar waren ze al mijlenver van verwijdert.... Al sinds het bijna faillissement. AZ is sowieso al jaren goed bezig en is een serieuze concurrent, Vitesse moet ik nog bezien, die volg ik niet zo, geen idee hoe die draaien
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:49
    Hoezo definitief uit zicht? Voorlopig verspeeld Ajax punten tegen een Heracles en tegeb VVV was het ook niet best. PSV was de wedstrijd tegen Fortuna ook nuet top.

    Alles ligt nog open. En Feyenoord wordt alleen maar sterker als Jorgensen, Tapia en Haps ook nog eens terugkeren van een blessure
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:55
    Ik snap jouw gevoel wel, maar Feyenoord raak steeds verder achterop, financieel, het stadion raakt te veroudert, de spelersgroep doet jaarlijks een groter jasje uit dan de 2 grote concurrenten.
    Ik heb er echt een heel hard hoofd in of Feyenoord in de (nabije)toekomst nog kan aanhaken als ze niet heel snel keihard doorpakken.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:11
    Stadion raakt te verouderd? Je praat onzin. 46000 plaatsen, fantastische sfeer, beste veld in de wereld, iedere voetballer voetbalt hier het liefst!
    Alleen de bobo's uit Zeist hebben te weinig keus in restaurants rond een wedstrijd.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:16
    Nauwekijks te merken dat jij een zeer gekleurde kijk op het geheel hebt haha.
    Stadion is gerelateerd aan de huidige eisen zeer verouderd, dat kan niemand ontkennen.
    Toeschouwersaantal en sfeer, ook meer dan prima, zeker voor Nederlandse begrippen.
    Vervolgens sla je volledig door in superlatieven die ik niet serieus kan nemen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:29
    Definieer "huidige eisen" en leg eens uit wie die eisen stellen dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:28
    Ze staan maar 1 punt achter de gedoodverfde kampioen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:17
    Overbodige spits van de Graafschap erbij en je hebt weer een team wat kan strijden voor plek 6 tot 10....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    daar is een speler die belangrijk is kan ook doelpunten maken
    Vind ik leuk
    Dharmpie +540
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    Als spelers niet goed genoeg zijn voor andere clubs zijn ze goed genoeg voor Feyenoord!
    Wat een paniek weer, ik dacht dat we meer met eigen jeugd zouden doen. En nee, niet alleen voor de positie van Boetius en Amrabat. Als je middelmaat haalt kun je beter je jeugd een kans geven. Oh jah, en ze ook een echte kans geven. Vorig jaar wRen volgens mij alle jeugdspelers beter dan Diks, ja ook Nieuwkoop!
    Vind ik leuk
    Grijs +1242
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
    Dat is niet waar. Diks presteerde beter dan Nieuwkoop in de uitgebreide statistieken (bijv. %geslaagde passes, %geslaagde voorzetten, %tackles, etc.). En dan zit de zeer slechte beginfase erbij inbegrepen.

    Maar het is je goed recht om Diks slechter te vinden op basis van je gevoel. En daar zal deze reactie zo te zien ook geen verandering in brengen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30114
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:21
    Liever niet
    Vind ik leuk
    DhkFey +31
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:22
    Laat op rechtsachter St. Juste staan, dan Nieuwkoop/Reith er achter. Ik heb liever Een centrale verdediger
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:27
    Nu al een miskoop als dit door gaat
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:27
    Ey eigen jeugd, topic van vanochtend leugenaars whahahha
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:31
    Wat is er mis met de rb die er nu staat, topkwaliteit gewoon laten staan whaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:32
    Zou er nog 10 spelers bijnemen
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:34
    Past wel in de begroting
    Vind ik leuk
    Bobo48 +8
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:35
    Wat een statistieken... In 62 wedstrijden 2 keer scoren en een assist dat moet een jeugdspeler toch ook kunnen
    🤔 Even verder zoeken lijkt me..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 12:36]
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:39
    Kijk dat zijn nog eens cijfers 62 wedstrijden 1 assist

    Duidelijk het scouting apparaat van mijn cloeb
    Waardeloos een drama al jaren lang
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1452
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:54
    Ik denk wel eens aan Doutzen...
    Vind ik leuk
    torinofc +185
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:58
    ze hebben toch al 2 rechtsbacks?
    Vind ik leuk
    ronnieb +483
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:13
    Ik vind dit de enige juiste beslissiung. Als je zag hoe Hankouri inviel. Als je weet dat een Wouter Burger staat te popelen om Toornstra eruit te spelen. Kokcu die ook klaar staat. Prima ontwikkeling dit dus. Als straks Tapia, Hapsie en Jorgensen fit zijn heb je natuurlijk wel gewoon een heel leuk team: Bijlow, St Juste, Botta, Janscharie, Haps, Clasie, Tapia, Burger, Nicolai, Berghuis, RvP. Vilhena verkopen en een echte goede rechtsback halen. Bank met Larson, Toornstra, Vente, Kokcu, Sinisitiera, Malacia, Nieuwkoop, Ayoub, Vermeer prima bezet.
    Vind ik leuk
    Feye-G +3
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:13
    MAKE FEYENOORD GREAT AGAIN
    Vind ik leuk
    Storm015 +175
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:23
    Blijven denken , maar vooral niet kopen. Van Geil is niet zo gelukkig met zijn aankopen. Sambadinges, Jean Pieletje, Amarabatje, bij elkaar toch gauw 10 miljoen, wegegooid geld.
    Is er in de jeugd geen rechtsback die mits goed begeleid een serieuze optie is???? Wat voor scoutingapparaat heeft Feijenoord eigenlijk. Padvinders met een hopman die niets weet, niets kan, maar wel de centjes vangt. Ik schat in een kennis van Van Geil of Mevr Van Geil😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:27
    Interview vGeel in de zomer kan ik nog goed herinneren. Hij kon het niet zeggen, dat Diks gewoon tekort kwam en dat ze daarom niet met hem verder wilden, nee hij zei omdat de reden was dat die positie sterk bezet is met ook veel jeugd daar achter.

    En ik volg de Belgische competitie, maar komop zeg Dussaut? dat is weer een hele doorsnee voetballer, komop Feyenoord dit kan je toch niet menen, Dussaut? meen je dat nou echt??

    We mogen wel zeggen dat Feyenoord wel één van de minste lichtingen heeft qua talenten die eraan komen in de laatste 20 jaar, of zelfs in de geschiedenis. Weinig tot geen echte top talenten die zich nu aandringen, tegen Trencin wat talenten gezien maar die bevestigde dat ze niet echt hoogvliegers zijn qua talent.

    Geen makkelijke tijden voor Feyenoord.
    En van vGeel had allang afscheid genomen moeten worden, hij brengt Feyenoord niet naar een hoger plan! Nu komt tie weer met Dussaut? tja....
    Vind ik leuk
    Stewie89 +524
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:37
    Nieuwsbericht 08:30 Feyenoord geeft nog enkel jeugd de kans.
    Nieuwsbericht 13:30 Feyenood zet alles op alles voor back Sint-Truiden.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:34
    Tuurlijk we hebben nog niet genoeg bankzitters ,haal de maar weer 1.
    Vind ik leuk
    krul +206
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:50
    ja ze moeten wel wat erbij die gasten anders weer geen troostprijs
    Vind ik leuk
    slaski +2212
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:01
    Nou, nou, wat creatief van van Geel. Helemaal uit Frankrijk ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:09
    Louis de Furnes?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:50
    Heeft van Geel dit voorgelegd aan Amrabat? Of gaat hij nu eerst even zijn diensplicht vervullen in het land waarvoor hij heeft gekozen? Zal wel niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:51
    Alweer een miskoop MvG? Daar ziitten de supporters van Feyenoord niet op te wachten....Genoeg Middelmatige voetballlers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:44
    Ik vind dat ze uit de jeugd de kans moeten krijgen om het verder te schoppen en het scheelt ook weer geld aan nieuwe aankopen. Ze hadden het van de week zelf voorgesteld om dat te gaan doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    Lees net dat het een linkspoot is die op rechtsback speelt en ik vrees alweer het ergste.

    Feyenoord heeft diepgaande backs nodig en niet nog 1 die het centrum opzoekt (wat gebeurt als je een linkspoot op rechts zet). Dat was altijd de kracht van Feyenoord met Janmaat en Karsdorp en in mindere mate op links met Kongolo en Nelom.
    Op links heeft Haps dat wel, maar die is nog wel ff geblesseerd.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8406
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19
    Ze hadden dumfries moeten halen. Riep ik al in januari.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:15
    Dat is een halve assist en een doelpunt per seizoen, dit zal vast de aanvallende back zijn die we nodig hebben! Tjongejonge, t wordt steeds erger, doet me denken aan de jaren dat we van piet keur, marian damascin en stanislav griga mochten genieten. Als je niks beters kan vinden dan een mislukte Fransman kies dan voor jeugd v geel!!
    Vind ik leuk
    fer65 +232
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:05
    Halen ze weer nivootje plyoffs binnen pffffff gewoon pappen en nat houden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord wil zich nog versterken met rechtsback en komt uit bij Fransman'