Lovende woorden voor Van Dijk: 'Hij is beter dan ik dacht toen hij binnenkwam'

    Lovende woorden voor Van Dijk: 'Hij is beter dan ik dacht toen hij binnenkwam'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:22

    Jamie Carragher heeft na afloop van het Premier League-duel tussen Crystal Palace en Liverpool. De oud-speler van Liverpool denkt dat de Nederlandse verdediger op Anfield Road kan uitgroeien tot een clubicoon.

    "In de loop van de volgende drie of vier jaar, als Liverpool prijzen wint zoals de Champions League, denk ik dat Virgil van Dijk het potentieel heeft om Alan Hansen te verslaan als je het hebt over een plek in het beste elftal van Liverpool ooit", zo tekent Sky Sports op uit de mond van Carragher.

    Jamie Carragher ziet Virgil van Dijk uitgroeien tot een legende bij Liverpool. De oud-speler van The Reds denkt dat de Nederlandse verdediger op Anfield dezelfde status zou kunnen verwerven van een clubicoon als Alan Hansen, maar dan moeten er wel prijzen gewonnen worden.

    Carragher wist dat Van Dijk goed was, maar toch is hij verbaasd over de Nederlandse verdediger. "Hij is beter dan ik dacht toen hij binnenkwam", stelt hij. "Hoe hij speelde tegen Crystal Palace is de reden waarom hij (trainer Jürgen Klopp, red.) zoveel uitgaf voor Van Dijk."

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:24
    Blijft gek dat de Nederlandse top niet genoeg in hem zag.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21268
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:30
    Jongens even helemaal off topic, maar het moet even... nog 5,5 uur...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Adem in, adem uit... anders haal je negen uur niet ;-) Al In Wit-Rusland geland? ;-p
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21268
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:56
    Daar heb ik me niet aan gewaagd, ha ha. Lekker met me Joppie chips op bankie. Wijfie de deur uit, want ik wil alles horen! Voor volgende week zijn de vlaggen al klaar !!!
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1149
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:07
    Dat heb jij goed geregeld. Bij mij is het vrouwtje thuis. Heb de tablet voor haar opgeladen zodat ze iets van Floortje of zo kan zien....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:31
    Wel zelf in mekaar geknutseld, toch? De vlaggen bedoel ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    Ik zit nu al voor de buis....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:54
    Oei, bijna dood-ervaring voor een zwart scherm...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21268
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:20
    Zit je nog Georgie ?? Nog 40 min...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:24
    PSV in de competitie en CL, daar leef ik voor...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:57
    Succes, hoop op 4 nederlandse overwinningen.
    Vind ik leuk
    misterTP +349
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:33
    Hij was bij Groningen sommige wedstrijden echt fantastisch. Maar enkele wedstrijden had hij ook wat foutjes, leek wel of het hem te makkelijk afging. Hij heeft de foutjes echt uit zijn spel weten te halen bij Celtic en Southampton en heeft zich dus fantastisch ontwikkeld. Denk dat het achteraf makkelijk praten is dat de top deze jongen heeft laten schieten. Kijk bijvoorbeeld naar een Luckassen, zelfde fysiek als van Dijk maar bakt er niets van bij PSV.
    Vind ik leuk
    De Goffert +372
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:17
    Doordat topclubs in nederland wel vaker goede spelers laten vertrekkem of aantrekken is ook een reden dat het Nederlandse voetbal een stuk minder presteert! Heeft niet alleen met een tekort aan geld te maken
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    Één van de grootste fouten bij het aankoopapparaat van PSV van de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1535
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:55
    De Engelse top zag het ook niet. Hij is niet voor niks via Celtic en Southampton pas daar terecht gekomen. Hij heeft nu eenmaal verwachtingen overtroffen. Zo'n spelers heb je nu eenmaal wel eens. Kam gebeuren..
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +447
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:24
    Mooie woorden! Nu nog prijzen pakken!
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25
    Ja maar was toch maar Crystal Palace. Goeie club maar zeker geen top
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:36
    Ja maar in eigen huis in de PL al geen tegendoelpunt meer krijgen vanaf maart zegt wel redelijk wat, nu dat ook nog naar uitduels doortrekken, dat was bij liverpool soms dag en nacht
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:41
    Oooh begrijp me goed, ik wil dat hij slaagt maar wel een ietwat overdreven reactie n.a.v. Crystal Palace
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:50
    Wellicht wat overdreven, maar het is niet vergeleken met hoe erg hij hier in nederland word neergepraat.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:39
    Dat is zeker waar
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25
    VP: "Jamie Carragher heeft na afloop van het Premier League-duel tussen Crystal Palace en Liverpool.". Kom op, hij heeft wat precies??
    Vind ik leuk
    Farmer +11610
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:35
    Hmm ja net als dat stukje over Cilly gisteren 'Die had een afkoopsom voor 60 mil in zijn 2021"..

    Weet niet wat voor dyslectische intellectuelen ze daar op de redactie aan het werk hebben, maar voor een site die NB zijn clicks moet hebben van dit soort artikelen is het wel érg slordig..
    Vind ik leuk
    Voebtal +5826
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:38
    Hahaha.. zojuist ook weer in het artikel over van Persie: "Wat dat is volgens Dijkshoorn...".

    Misschien moeten ze ipv al die stagiaires investeren in geschoold personeel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:45
    dan gaan wij betalen om hier onze hoogstaande inzichten ten tonele te mogen brengen...
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1728
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:55
    Breng ze nou niet op ideeën. Kun je hier dalijk net als die mafkezen van VI ook een Pro account voor €4,99 per maand afsluiten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Farmer +11610
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:29
    Krijgen we nog wel, dan heb je een VP-account zonder spam en addware :P

    Maar zulke dingen worden heel voorzichtig/gedoseerd ingevoerd. eerst wordt deze site volgestampt met add en spamware, opdat deze steeds trager wordt.. Daarna komen ze ineens met een "geweldige aanbieding"...

    Ze worden steeds creatiever, en je moet als burger tegenwoordig zelf al een stukje onderricht zijn in de wetgeving, zo niet, dan wordt je compleet weggeprocedeerd.

    De staat heeft het ook zo op gezet dat het erg moeilijk is om een klacht te formuleren, wekenlange procedures, door verschillende 'fake' bestuurslagen(fake: deze besuurslagen hebben geen invloed, die dienen zuiver ter bescherming van diegenen met de verantwoordelijkheid)

    Het is een zooitje....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:10
    Hahah zal wat zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25
    Vindt hem ijzersterk spelen daar! Jammer dat hij niet eerst naar een Nederlandse topclub is gegaan, maar wie weet is die nu verder in zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:53
    Hij laat juist zien dat je die stap niet persee nodig hebt om te slagen. Veruit de beste international die we hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:03
    Klopt maar jammer dat dit soort spelers niet wat langer in de eredivisie kunnen spelen. Krikt toch het niveau weer wat op.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:06
    Voor de eredivisie zou dat inderdaad wel goed zijn ja, maar dan moeten de grote clubs wel bij hem aankloppen :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:25
    Kan er nog niet bij dat de eredivisietop hem niet heeft gekocht, ik bedoel als je als ajax zon van der hoorn haalt had je 10x beter voor vandijk kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:25
    Altijd lachen met Jamie (behalve als hij je dochter in het gezicht spuugt), dezelfde status als Hansen (de man die dus een keer of 10 kampioen werd met Liverpool) nog wel.. Het moet niet gekker worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:33]
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +155
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:56
    8 keer kampioen, 3 keer Champions League.
    Moet heel gek lopen wil dit weer gebeuren met van Dijk in de gelederen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:58
    Haha ja, als Van Dijk de komende 5 jaar eens 2 serieuze prijzen wint, mag hij zijn handen al dichtknijpen denk ik.
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +155
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:45
    1 kampioenschap is ook voldoende!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:48
    Je leest ook de Mirror? (-;
    The father was the childish one, not Jamie...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    1 van de vele kranten, daarom ben ik ook zo goed ingevoerd, hihihihihihi
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    Ja, dat merkte ik al (-;
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:26
    Dan moet hij nog wel ff de komende tien jaar daar blijven spelen en veel prijzen pakken, want het hele elftal uit de jaren tachtig eruit spelen doe je niet zomaar
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:27
    Is momenteel een van de beste verdedigers in de PL, zo niet de beste. Gaat Liverpool nog heel veel plezier aan beleven!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:29
    Die van Dijk zal zich toch iedere dag te pleuris rukken van de complimentjes
    Vind ik leuk
    Koeien +2358
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:31
    Aldus Master Beer...het houdt je wel bezig, ofnie?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Deck010 +4816
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:34
    Masturbeer bedoel je zeker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Sommige woordgrapjes behoeven geen uitleg...
    Vind ik leuk
    Deck010 +4816
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    Mee eens, was een beetje deuzige reactie van me.
    Normaal is mijn bek sneller dan mijn hersens, deze keer waren het mijn vingers.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:29
    Met De Ligt en vDijk heeft Oranje een wereldtop duo in de verdediging voor nog heel wat jaren!
    Vind ik leuk
    Bill +622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:30
    Overschatte voetballer.
    Niet snel, matige techniek, geen opbouw.
    Maar voor het fysieke engelse gebeuk prima bruikbaar.
    De Ligt is nu al beter dat wel.

    Ik lach ook om al dat commentaar van die engelse ex spelers als lineker ed.
    Die vonden engeland ook zo’n sterk team hebben. Die engelse voetballers stellen geen reet voor. Ze doen mee maar dat is alles. Haal ze weg en niemand mist ze.
    Gisteren dat crystal palace liverpool.
    Niet om aan te gluren!
    Alleen die salah kan ballen.
    De rest is rennen vliegen beuken.
    En dat domme publiek maar klappen.
    Ik kijk 10 keer liever naar de eredivisie.
    Hier moeten ze gewoon veel meer eisen kwa tempo.
    Alleen city is buitencategorie maar de rest is pure armoede op wat buitenlanders na, eriksen, ed.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1305
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:36
    Ja overschat inderdaad. Haha grapjurk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:51
    De PL blinkt uit in tempo, diepte en handelingssnelheid van de spelers. Maar wat zie je ook vaak een stel 'rusty gates' over het veld hollen met de beweeglijkheid van een wandelstok. Het is maar waarom je graag naar voetbal kijkt, sommigen kijken het liefst naar het Engelse voetbal anderen naar het Spaanse. In de laatste jaren vind ik persoonlijk het Franse voetbal ook zeer de moeite waard om naar te kijken. En op de Nederlandse velden loopt veel technisch kunnen en tactisch vernuft rond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:56
    Technisch is de ED niet slechter dan de PL, maar het verschil in tempo...
    Daar zit een paar lichtjaren tussen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:58
    Eens met tempo. Ik vind de gemiddelde ED-speler technisch en tactisch beter dan de gemiddelde PL-speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:01
    Onder tempo valt bij mij ook handelingssnelheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:50
    Mee eens. En dat is één, zij het zeer belangrijk aspect, van techniek. Overigens superleuk wat BrainFirst in dat opzicht heeft onderzocht en aangetoond over de snelheid van informatieverwerking (gaat in het hoofd vooraf aan handelen) van voetballers. Steken met kop en schouders boven bijvoorbeeld hele goede consultants uit. Superinteressant en dus deels trainbaar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45
    Zeker trainbaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:29
    Billy,niet vergeten de beschermplaatjes van je bril te halen he.Wat een hoop onzin in zon lap tekst,ongekend 😂😂
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:05
    Na je opmerking dat de ligt beter is dan van dijk was het al moeilijk om verder te lezen. Niet serieus te nemen die mening van jou hahah...

    De ligt heeft nog niet eens een seizoen lang iets laten zien in een competitie die er toe doet. Alleen op basis daarvan kun je al zeggen dat je geen punt hebt, maar je doet van dijk ook gewoon enorm te kort. Alleen al het verschil dat hij gemaakt heeft op liverpool. Het was achterin een gigantische gatenkaas en nu laten ze al lange tijd (zelfs met die clown karius) bijna niets meer door

    Man man man
    Vind ik leuk
    Bill +622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:07
    dat liverpool speelt met een verdedigend blok van 5. In de topduels steekt van dijk er absoluut niet bovenuit. Nul prijzen gaat deze jongen winnen. Niet goed genoeg voor de echte top.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:26
    hahaha daar heb ik een mooie printscreen van. Hopelijk heb je ook de ballen om je hier te vertonen zodra hij een grote prijs te pakken heeft :)
    Vind ik leuk
    Bill +622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:11
    Geen probleem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:32
    Lekker voor Koeman, Bergwijn, Berghuis, Kluivert, De Ligt, De Vrij, Frenkie de Jong, kunnen mooie dingen gaan gebeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:33
    En toch ben ik bang dat het weer 3x niets wordt!
    Vind ik leuk
    Bill +622
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:42
    Haal die berghuis maar weg.
    De lat moet veel hoger dan de reserve van watford.
    Alleen topspelers, anders accepteren dat je ff niet meedoet.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    Dezeun +4344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:53
    Je vergeet nog hendrix en dumpfries
    Vind ik leuk
    snorrepof +1020
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:13
    Do you want dumpfries with that?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:00
    Hendrix in oranje? Hopelijk niet
    Vind ik leuk
    Demi +258
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:26
    Virgil en De Vrij prima... de rest vd namen die je opnoemt komen ZWAAR te kort!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:37
    ? De Ligt is nu al Van Dijk voorbij
    Vind ik leuk
    Demi +258
    donderdag 23 augustus 2018 om 05:51
    Droom lekker verder jongen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:33
    Totaal niet mee eens! Ontzettend goede verdediger die nog jaren meekan. Volwaardige aanvoerder van het NL elftal!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31410
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:33
    Jamie Carragher.... de Engelse van Arnold Bruggink....
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:03
    Onze "kenners" vonden van Dijk ook niet zo goed en bondscoaches kozen liever de Ligt. Bizar dat we in dit land zo weinig mensen hebben met kijk op spelers. Geen wonder dat we maar weer een back van verre moeten halen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    En kijk maar even in de reacties hier. Mensen zien nog niet in hoe goed onze dijk is hier in nederland. Diep triest. Gelukkig ziet koeman het wel goed.
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
    Ajacieden zijn in staat om de Ligt te pushen.
    Feijenoorders Kongolo... gaat nergens over.
    Als je bij Liverpool niet uit de toon valt, dan mag Koeman blij zijn.
    Alleen die 3 man centraal dat vind ik niks, dan gaan ze naar elkaar kijken, zo van dat lost v Dijk wel op, vooral de Ligt doet dat, lekker in de luwte wegkruipen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
    532 wil ik nog wel even aankijken voordat ik mijn eindoordeel vel, maar 3 man voorin word ook niets zonder een echte spits vrees ik.
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:20
    Oké, laten we andersom kijken, wie moeten dan die 2 spitsen zijn? We hebben geen spits die een kans creeert en afmaakt zoals Robben, hoe ga je dan kansen krijgen met 2.
    Dan moeten backs opkomen en een voorzet leveren.

    Als je defensie speelt met de Ligt, dan is het laatste wat je wilt de tegenstander naar jouw goal toe halen en dat doe je met die opstelling. Ook 4-4-2 werkte om dezelfde reden niet want men gaat naar elkaar kijken en alles staat voor de bal als je balverlies leidt.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    memphis kan wel creëren, die speelde de tweede seizoenshelft ook vaak in een tweespitsensysteem en dat ging erg goed en dan misschien naast bergwijn promes of babel. Voorzetten krijg je als het goed is wel want de backs komen ver op met een 5 mans verdediging. Is natuurlijk niet je van het, maar wat past er anders wel met deze selectie :/ Dost is er ook mee gekapt dus wie zet je anders in de punt? Locadia? Janssen? Weghorst? Lijkt me ook niets.
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:29
    Memphis dat kan werken tegen Engelsen of zo.
    Maar tegen gefocuste verdedigers lukt dat niet.

    Ik zou Dost nog eens bellen en Rosheuvel een kans geven, dat klinkt misschien lachwekkend, maar die is snel en leverde vorig seizoen al vele assists.
    Hij speelde ooit voor mijn cluppie Cambuur, maar daar regeerde de onkunde en kreeg hij geen vertrouwen, hij zit nu in een goede flow vind ik.
    Het is jammer dat Depay van links nooit een spits kan voorzien, daarom is Dost ermee gestopt.
    Janssen en Weghorst zie ik ook niet veel in nee.

    Ik vind het alleen zo zonde, een vleugel hoeft maar 3 meter... mannetje voorbij en voorzet.. maar die back moet dan elke aanval 80 meter lopen, dan is logisch dat er soms van Janmaat een bal een keer niet aankomt toch?
    Met weemoed denk ik aan John vh Schip, 2 stappen en voorzet... simpel maar ... ze zijn er niet meer.
    Vind ik leuk
    Sanders +3546
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:17
    Ik heb nooit bewust op rosheuvel gelet dus daar zal ik niets over zeggen (ik moest wel even lachen sorry :P)

    Maar memphis werkt inderdaad niet met een spits die aanvoer nodig heeft helaas.
    Ik had hem zo graag een keer op rechts zien spelen toen dost nog speelde in oranje. Memphis heeft wel een hele sterke voorzet in zijn poten, hij moet dan alleen zijn mindset even aanpassen. Denk niet dat hij dat zo erg had gevonden om het op zijn minst een keer uit te proberen. Maarja..

    ALS ALS ALS maar we hebben daar nu niks meer aan haha :(

    Op zijn minst zijn we achterin nu voor het eerst in lange tijd eens een keer wél goed voorzien.
    Vind ik leuk
    Cookee +9999
    woensdag 22 augustus 2018 om 20:01
    Haha, dat je moest lachen verwachtte ik al, maar wees zo aardig om hem even te volgen en dan mag je me later de evaluatie geven, oke?

    Als Berghuis binnendoor komt en Depay ook... dan kan ik me voorstellen dat Dost zegt.... ik heb me voor niks als spits uit-ge-Dost. Want die krijgt geen aanvoer... ik snap dat niet want een vent van bijna 2 meter is lastig te verdedigen in de lucht.

    Achterin staat het redelijk, alleen de Ligt zou ik er weghalen, 2 man op 1 spits is genoeg.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Mo +11356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:14
    Schitterende eerste zin VP, klasse..
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:31
    Van dijk is goed en word veel beter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lovende woorden voor Van Dijk: 'Hij is beter dan ik dacht toen hij binnenkwam'