'NAC haalt opgelucht adem: Manchester City meldt zich niet voor Muric'

'NAC haalt opgelucht adem: Manchester City meldt zich niet voor Muric'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 15:54di 21-08-2018 om 15:54

NAC Breda gaat er vanuit dat doelman Arijanet Muric het seizoen gewoon afmaakt bij NAC Breda. Dinsdagochtend stond de goalie gewoon op het veld in Breda.

Manchester City kampt met een keeperstekort nadat reservedoelman Claudio Bravo maandag zijn achillespees afscheurde. Deze zomer verkocht City al twee keepers, namelijk Joe Hart (Burnley) en Angus Gunn (Southampton). Daarnaast werd Muric verhuurd aan NAC.

In Engelse media werd na de blessure van Bravo geopperd dat City erover nadenkt om Muric terug te halen naar Manchester. NAC heeft echter laten weten dat de clubs daar geen contact hebben gehad, aldus BN De Stem. NAC huurt de goalie echter voor een heel seizoen en van een tussentijdse terughaalclausule zou geen sprake zijn.

Eerder vandaag opperde het Spaanse Mundo Deportivo dat Jasper Cillessen een interessante optie zou kunnen zijn voor Manchester City. Hoewel de Engelse transfermarkt gesloten is, mag volgens de reglementen bij een ernstige blessure toch nog een speler worden aangetrokken.

Plaats een reactie

Guntherr +1613
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:57
Zou inderdaad een bizar verhaal zijn als City zijn spelers maar even terug zou kunnen halen wanneer zij willen, dan is die overeenkomst een stuk minder waard. Vooralsnog niks te klagen over deze samenwerking. Komend weekend weer 3 punten en een mooi avondje nac. HUP NAC!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 15:58]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:59
Nog 5 uur en 1 minuut....
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:06
Aan de andere kant is het ook bizar dat een club die keepers uitleent, wordt toegestaan om buiten de transferperiode nog maar ergens anders een keeper te gaan kopen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:10
Even de 8ste keeper terughalen...
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:46
3e keeper bedoel je
Vind ik leuk
Lampenpit +1335
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:02
Jezus VP, hoeveel fouten kan je maken in 1 alinea? Lees alinea 3 nog maar eens door.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47
Ze zoeken nog een stagiaire! Iets voor jou?
Vind ik leuk
Lampenpit +1335
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:57
Wie weet, Raiola is imiddels mijn zaakwaarnemer dus alles is mogelijk.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4567
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:06
Dit heeft er niks mee te maken, maar wat heb ik een zin in vanavond mannen! Heel NAC zal ook achter ons mooie PSV staan!!
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:10
Klopt. We moeten als NL wel. Voor de UEFA ranglijst. Een aantal jaar geleden was er een ploeg die de EL te min vond en maar wedstrijden liet lopen omdat het toernooi te onbelangrijk werd gevonden.
Vind ik leuk
Guntherr +1613
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:27
Bij NAC staan ze altijd achter PSV als het om een topclub gaat, make brabant proud!
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:10
Leuk man zulke afhankelijkheid, lijkt me echt een goede situatie....
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:30
Ernstige blessure van een bankzitter. Zal die regel daar ook voor gelden?
Ff 30 miljoen voor een nieuwe bankzitter neertellen, achja waarom niet.
Vind ik leuk
Dafkuh +124
dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
Haha snap ik dat ze die niet terughalen
Vind ik leuk