Juventus heeft groot nieuws: 'man van 100 miljoen' verlengt zijn contract

    Juventus heeft groot nieuws: 'man van 100 miljoen' verlengt zijn contract

    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:27

    Juventus heeft Miralem Pjanic voor de club kunnen behouden, zo maakt De Oude Dame dinsdagmiddag bekend via de officiële kanalen. De Bosniër heeft zijn contract met twee jaar verlengd en ligt nu tot de zomer van 2023 vast in Turijn.

    'Juventus en Pjanic: the story continues', zo kopt de Serie A-grootmacht op de eigen website. De 28-jarige middenvelder gaat beginnen aan zijn derde seizoen namens Juventus, sinds hij in de zomer overkwam van AS Roma. Tijdens de voorbije twee seizoenen wist Pjanic met zijn club twee keer beslag te leggen op de Italiaanse dubbel. In 2017 wist men bovendien de finale van de Champions League te bereiken: Pjanic kon de uiteindelijke 4-1 nederlaag tegen Real Madrid echter niet voorkomen en moest twintig minuten voor tijd plaatsmaken voor Claudio Marchisio.

    De sportieve toekomst van de Bosniër was de afgelopen weken regelmatig onderwerp van gesprek in Italiaanse media. Pjanic werd gelinkt aan FC Barcelona, Manchester City, Chelsea en Real Madrid, dat zelfs een bod van zestig miljoen euro zou hebben neergelegd. Juventus had naar verluidt een vraagprijs van honderd miljoen in gedachten, maar is erin geslaagd om de middenvelder binnenboord te houden.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:31
    Goede speler, kan wel wat!
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2374
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:34
    Zeker goede speler maar dat mag ook wel met een prijskaartje van 100 miljoen om je nek !
    Vind ik leuk
    Az4ever +20
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:07
    Klasse reacties weer... erg informatief.
    Vind ik leuk
    Kwal +678
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:10
    Ja deze man kan zeker wel wat
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:15
    Ziggo'tje op zijn tijd moet toch kunnen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:37
    Niet de meest opvallende speler, maar presenteert wel bijna altijd.
    Vind ik leuk
    Streaker +3237
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:41
    Hij geeft ze af en toe wel op een presenteerblaadje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:51
    En dat in een andere rol.
    Vind ik leuk
    Argentario +434
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:48
    Nee klopt, en wat ik laatst zag van juve tege chievo was helemaal triest ... met name de rol van pjanic, die liep erbij ergens tussen de middelste linie de verdediging ... liep zowat als CV rond heet leek op gegeven moment alsof die de pasjes/spel ontweek, juve spelers passten constant langs hem heen alsof dat de bedoeling was. Alleen als ze niks meer wisten speelden Ze hem in de voet (ook als die niet vrij stond) en elke keer gaf die een steekpass naar langs of rechts maar als ik het goed zag fungeerde hij als een constant vrijstaand aanspeelpunt/controleur (nood) verschrikkelijk gezicht als je weet wat die allemaal kan met zijn passjes... hel jammer en wat nog vreemder was , Pjanic neemt geen vrij trappen meer maar raad eens wie ...?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89669
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:50
    Zoals voorspeld. Goed nieuws en een lekker elftal dit jaar!
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1236
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:25
    Zij winnen de champions leuge
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:27
    Ik als buitenstaander zou het buitengewoon knap vinden als ze weer kampioen werden. Maar gun het nu een ander. Iedereen lacht wel om de serie A. Maar altijd nog beter als onze eigen eredivisie.En ze zeggen wel Ajax heeft een gat voorsprong. Maar dan zonder prijzen. Voordat er een groot gat ontstaat zal de ander toch minstens 5x achter elkaar kampioen moeten worden. Ik zie het gat niet zo. Ja Ajax kan bijna 20 mio betalen voor een speler. Maar hij is zo slecht. En hij word niet beter, dit is het. En dat maakt het gat niet groter
    Voor zover het er is. Wel 1punt los van mijn aller Feyenoord
    Vind ik leuk
    Koeroe +12653
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:47
    Iedereen lacht om de serie a?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:37
    Ja de tijd van Studio sport. Van Kooten en de Bie En daarna studio Italia. Toen was de serie A hemels. En ik zei ook nog altijd veel beter als de eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:53
    Ronaldo net gehaald, dus dat begrijpt iedereen dattie blijft.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Juventus heeft groot nieuws: 'man van 100 miljoen' verlengt zijn contract