'Afgelopen anderhalf jaar speelde ik al in Eredivisie. Ben onder indruk geraakt'

    'Afgelopen anderhalf jaar speelde ik al in Eredivisie. Ben onder indruk geraakt'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:13

    Martin Odegaard is blij met zijn keuze voor Vitesse. Het Noorse talent van Real Madrid tekende een huurcontract voor één jaar in Arnhem. Vitesse was diverse clubs te snel af.

    "De afgelopen anderhalf jaar heb ik al in de Eredivisie gespeeld", vertelt Odegaard over zijn periode bij sc Heerenveen op de clubsite van Vitesse. "Ik ben toen onder de indruk geraakt van Vitesse."

    "Ik heb Vitesse leren kennen als een goed voetballende ploeg, met een aanvallende en dominante spelopvatting. Ik denk dat die manier van spelen mij goed ligt. Ook heeft Vitesse laten zien jonge spelers een kans te durven geven. Daarom ben ik blij met de kans die Vitesse mij biedt."

    Technisch directeur Marc van Hintum: "We zijn heel blij dat Martin voor Vitesse heeft gekozen. Ondanks interesse van andere clubs hebben we Martin kunnen overtuigen met de visie waar Vitesse voor staat. Martin beschikt over kwaliteiten die een team een impuls kunnen geven."

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +7072
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:15
    Wij zijn niet onder de indruk geraakt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14998
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:50
    Ligt er ook aan in wat voor team hij speelt. Van de buitencategorie is hij iig niet, dan zou hij in wat voor team dan ook positief opvallen. Denk wel dat hij zich bij Vitesse beter kan ontwikkelen dan bij Heerenveen met de speelstijlen en kwaliteit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:16
    Moet zeggen dat ze echt een leuke ploeg hebben staan. Er zit lekker veel voetbal in.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:17
    Zelfs VP heeft het over Noors talent. De tijden met superlatieven als toptalent, megatalent, supertalent etc. zijn voorbij voor Odegaard.
    Vind ik leuk
    Futre +3107
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:29
    Na dit seizoen hoort hij dat Madrid hem niet meer wil. Gaat die grijns van zijn gezicht en spreekt men nog slechts van een Nors talent.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3182
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:51
    Hoezo zou de grijns van zijn gezicht gaan ? Had geen enkele garantie dat een andere route hem wel zou doen laten slagen.
    En als hij nu op zijn 19e naar bankreking kijkt , staat er meer op dan 75% minimaal van de vp bezoekers bij elkaar bezit. Denk dat als hij jouw comment zou lezen zijn grijns alleen maar groter zou worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    Obl93 +2420
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:58
    De grap zat 'm in Noors-Nors... (pijnlijk momentje als je een grap uit moet leggen.)
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3182
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:04
    Oww shit , die had ik helemaal gemist 🙈
    Mijn excuses voor het niet beter lezen en voorbarig reageren.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1216
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:58
    Lijkt me verstandige jongen, kan vast wel naar grotere clubs maar wil zich hier verder ontwikkelen. Met de juiste instelling kan hij nog wel flinke stappen zetten.
    Vind ik leuk
    robertus +2029
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:25
    Klopt, maar dan moet ie het nu ook wel echt gaan laten zien. Niet zo sporadisch als bij Heerenveen, maar wekelijks!
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1801
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:21
    Hij heeft Vitesse onder Fraser zien ballen, en was blijkbaar onder de indruk!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:24
    Ja echt wel.
    Vind ik leuk
    pico323 +6065
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:26
    Prima aanwinst.....
    Vind ik leuk
    Floaz +942
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:27
    Bij az zat ie op de bank
    Vind ik leuk
    Steven77 +221
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:33
    Wat een teksten zeg. 'Ik ben onder de indruk geraakt van Vitesse..' Voorgeprogrammeerde lulletjes zijn het tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Foebele +54932
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:33
    Zelfs Real Madrid spelers zijn onder de indruk van Vitesse...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5268
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:48
    Zo slecht staan we er in Nederland toch niet voor dan hahahaha
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:53
    Snap alleen niet zo goed dat hij met alle respect voor vitesse kiest,als hij echt een groot talent is dan kan hij toch ook naar een club die europees speelt en daar ervaring opdoet.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26624
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:58
    Na 2 jaar Heerenveen kunnen we constateren dat het een aardig talent is en geen supertalent.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:01
    Ik vond hem niet echt bijzonder bij Heerenveen spelen wel benieuwd voor wie hij in de plek komt op het middenveld.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:44
    Je geeft zelf het antwoord op je vraag toch? Hij heeft bij heerenveen laten zien dat hij nou niet bepaald toe is aan een veel grotere club. Eredivisie prima podium voor jonge spelers, dus is van Heerenveen naar Vitesse ongeveer het maximale.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:00
    Voor ieder team buiten de top 2 een bruikbare speler.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1096
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:03
    Toch jammer dat zo’n talent door foute keuzes de boot gemist heeft. Hij had nu een ster kunnen zijn bij ajax of psv
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws