'Aanvaller weigert aanbod van oude werkgever PEC en tekent bij ADO'

'Aanvaller weigert aanbod van oude werkgever PEC en tekent bij ADO'

Gepubliceerd: maandag 27 augustus 2018 om 23:28ma 27-08-2018 om 23:28

Tomáš Necid vervolgt zijn carrière bij ADO Den Haag. De 29-jarige spits gaat in Den Haag 'naar alle waarschijnlijkheid' een tweejarig contract tekenen.

Volgens De Stentor kon de Tsjechische aanvaller ook naar zijn oude club PEC Zwolle, maar Necid zou hebben gekozen voor ADO. Daar ligt een tweejarig contract voor de spits klaar. Volgens het regionale medium wordt Necid in Den Haag de eerste spits en kan hij daar bovendien meer verdienen. Daarom heeft hij besloten een aanbod van zijn oude werkgever PEC af te slaan.

ADO kan Necid transfervrij overnemen, omdat hij zijn doorlopende contract bij Bursaspor eerder deze week heeft laten ontbinden. In 2015 tekende Necid bij de Turkse club een vierjarig contract. Officieel stond hij dus nog een jaar onder contract. In Den Haag moet Necid de opvolger worden van Björn Johnsen, die naar AZ vertrok.

Plaats een reactie

Robby G +1434
maandag 27 augustus 2018 om 23:32
Eindelijk een spits voor Ado..
Vind ik leuk
Jan_Boskamp +1040
maandag 27 augustus 2018 om 23:33
En wat voor 1! Ik word hier toch een partijtje geil van.
Wereldse voetballer!
[Reactie gewijzigd op maandag 27 augustus 2018 om 23:33]
Vind ik leuk
Cptje +204
maandag 27 augustus 2018 om 23:53
Ik word meestal geil van andere personen , ieder zn ding !!!!
Vind ik leuk
038power +225
dinsdag 28 augustus 2018 om 07:00
Eerst zien...
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 23:34
NICE!
Vind ik leuk
Rodajc +18586
maandag 27 augustus 2018 om 23:34
Prima spits voor ADO hoor, netjes! Ook wel nodig trouwens.
Vind ik leuk
Aihlre +404
maandag 27 augustus 2018 om 23:38
Fijn voor ADO, jammer voor PEC.
Vind ik leuk
phritzzz +4261
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:05
PEC zit in de hoek waar de klappen vallen momenteel!
Vind ik leuk
tikkietoe +6099
maandag 27 augustus 2018 om 23:39
Ik moet zeggen dat ik de officiële bevestiging van Troupee bij ADO gemist heb en ook hier bij Necid zal ik nog even moeten wachten, maar wat voor play-off team heeft ADO straks.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
maandag 27 augustus 2018 om 23:42
Troupee trainden gewoon mee bij jullie. Zal morgen wel gebeuren.
Vind ik leuk
Manus +463
maandag 27 augustus 2018 om 23:40
Neejoh, kom terug naar PEC😭😭
Vind ik leuk
Humberto01 +879
maandag 27 augustus 2018 om 23:48
Wat moet Pec nu met Necid ? Ze hebben ruim 700K voor de matige spits Van Duinen betaald ! Het geld is op!
[Reactie gewijzigd op maandag 27 augustus 2018 om 23:49]
Vind ik leuk
Manus +463
maandag 27 augustus 2018 om 23:52
Toen had Necid zijn contract nog niet ontbonden, dus hij was onhaalbaar. Nu idd helaas te laat, waardoor we zijn salaris miss niet kunnen betalen.
Was wel top geweest om die bij de selectie te hebben
Vind ik leuk
Humberto01 +879
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:48
Voor op de bank is hij veel te duur. En Van Duinen op de bank is de wereld op zijn kop, mede omdat hij voor veel geld gehaald is
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
maandag 27 augustus 2018 om 23:41
Alvast welkom Necid bij de mooie club achter de duinen!


Blij dat we Veerman niet hebben genomen!!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:00
Mooie club.... en iets van Mike van Duinen
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:44
7 ton nog wel😁
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:43
Dat wordt knalluh met Necid maat! Top 7 notering!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 10:41
Lekker man, vanaf de eerste wedstrijd riepen sommige aleer dat we ik de problemen zouden komen. Mooi dit maat!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:24
Afgunst noemen wij dat maat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:29
Vergeet 13.30 niet PERSCONFERENTIE!
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:03
Inderdaad m noord. Dit is toch w een stapje hoger. Een spits die veel meer kan
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 23:41
Uit de brand.
Rik Platvoet #2
Ik hoop van ganser harte dat ik ongelijk heb...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
maandag 27 augustus 2018 om 23:53
Ongelijk Peet.
Vind ik leuk
HenkieADO +527
maandag 27 augustus 2018 om 23:54
Wat ben jij negatief man. Alles wat er gebeurd bij ADO is slecht volgens jou.. En niet alleen hier maar ook op ADO Fan Comunnity.. We zijn op de goede weg man, wees positief!!
[Reactie gewijzigd op maandag 27 augustus 2018 om 23:58]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:45
Terwijl hij in het begin niet zo was. Vreemd is het wel.
Vind ik leuk
FCHeineken +883
dinsdag 28 augustus 2018 om 06:44
Eens met HenkieADO. Wat een negativiteit weer, pfffffff
Duik aleen maar ff in het verleden van onze FC de afgelopen jaren en reageer dan pas.... Elke niet veel scorende spits die naar onze club kwam ging hier ineens scoren. Bulykin, Kramer, (in mindere maten) Havenaar en Johnsen.
Goalgetters doen het juist altijd slecht bij inze FC (op een uitzondering na).
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:44
Haha nee Platvoet hadden we moeten halen.
Vind ik leuk
FCHeineken +883
woensdag 29 augustus 2018 om 07:10
Platvoet werd als eerste divisie goalgetter gehaald, maar faalde hopeloos bij ons. Zoals vele eerste divisie goalgetters voor hem...
Het vreemde blijft dus zo dat niet scorende spitsen het bij DH vaak beter gaan doen dan spitsen die tot dan toe het net makkelijk vinden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 29 augustus 2018 om 07:10]
Vind ik leuk
Micha EL +1161
maandag 27 augustus 2018 om 23:41
Waar is hier bijvoorbeeld een wat grotere club als feyenoord, Utrecht etc. Ook voor deze clubs is dit denk ik een goede spits.
Vind ik leuk
Het Brein +4763
maandag 27 augustus 2018 om 23:47
Prima spits! Eindelijk een club uit het rechterrijtje die niet uit de soep 'Mühren, Gladon, Kramer' vist, om het maar even treffend te duiden...
[Reactie gewijzigd op maandag 27 augustus 2018 om 23:47]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:47
ADO is linker rijtje nu-;)
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:57
Normaal gesproken..
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:31
De club groeit binnen alle geledingen en dat is een feit nu.
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:51
Met Troupée en Necid heb je ook twee fysiek sterke spelers erbij. Nog een goede doelman en je kunt middenmoot eindigen denk ik..
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:54
Haha middenmoot eindigen? Subtop goos! Middennoot eindigen we elk jaar wel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:41
Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Utrecht en Vitesse is de (sub)top..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 17:41]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:46
Dus subtop is als je top 6 eindigt?
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:47
Nee, hierna begint de middenmoot in principe (in Nederland dan)..
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:48
Dan is het heel vreemd dat sommige clubs zich in het verleden tot subtop rekenden. Het kan zomaar zijn dat bepaalde clubs in dit rijtje lager klasseren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 17:49]
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 18:28
Clubs als ADO, PEC, Heracles, Groningen en Heerenveen kan ik geen subtop noemen: te weinig kwaliteit...
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 23:48
Eindelijk daar is ie dan!
Vind ik leuk
Just Nuts +663
maandag 27 augustus 2018 om 23:49
Verassend en nog for free ook, goed gedaan Ado
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 23:50
Hoppa lkkr spitsie hoor.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
maandag 27 augustus 2018 om 23:51
Kishna--------------Necid-----------------Becker

----------------------Khayati--------------------------
----Immers-------------------------------Malone---

Meijers---------Kanon-----Tommy----Troupee

---------------------Groothuizen--------------------



Bank; Zhang (blessure), Bakker, Falkenburg, Goppel, Zwinkels, kuipers, Kuipers, Pinas, Polley, Gorter, van Kins, David(blessure)
Hooi

We hebben ook een brede en redelijke bank.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 09:44]
Vind ik leuk
maandag 27 augustus 2018 om 23:55
Rare opstelling joh ze staan bijna allemaal op links 😂 rechts staat vrijwel niemand
[Reactie gewijzigd op maandag 27 augustus 2018 om 23:55]
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:01
Bij mij staat alles prima, zal wel uitmaken of je app of site gebruikt, of pc of telefoon😉
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:03
Oké bij mij staat het echt fucktup op mijn foon 😉 dan heb ik niks gezegd
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:09
Moet je eens een keer echte spullen kopen. ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:12
Gewoon een telefoon kneus
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:13
Nou nou, je hoeft niet gelijk te schelden. Jij ken ook niet tegen een geintje zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:14
Zo laat niet meer nee als je niet ken pitten
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:15
Stevig dampie roken man.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:16
Al gedaan man spanning voor morgen denk (vandaag) trouwens
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:19
Misschien een flinke ruk geven of er even op?
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:22
Haha :p
Vind ik leuk
HenkieADO +527
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:00
Bakker moet je altijd opstellen. Echt de meest ondergewaardeerde speler van ADO. Vorig seizoen zo belangrijk met balveroveringen. Dit jaar niet sterk begonnen, maar klein beetje krediet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:01
Vind Malone wel erg sterk spelen man. Heerlijke zo'n discussie, een luxe.
Vind ik leuk
HenkieADO +527
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:03
Malone is een prima speler, zeker weten! Is per wedstrijd afhankelijk denk ik wie er moet spelen. Verwacht trouwens helemaal niks van kishna. Maar wel veel van zhang
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:03
Ik hoop dat het allemaal positief uitvalt. Probeer positief te blijven.
Vind ik leuk
HenkieADO +527
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:04
Ik ben nog nooit zo positief geweest over de gebeurtenissen bij den Haag als nu! Haha
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:05
Lekker hé! :-p

Wat hebben we toch ook een mooie club!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 00:05]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:54
Mooiste club van Nederland maat en Necid weet ook de juiste keuze te maken😉

Forza FC Den Haag.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 08:55]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:53
Bakker vertraagd het spel en speelt altijd op save. Geef mij maar Malone op zijn plekkie.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:52
Malone veel beter en dynamischer op die plek en heeft het vizier altijd naar voren gericht, terwijl Bakker bijna nooit naar voren durft te spelen. Altijd tikkie breed/terug. Prima opstelling dit!
Vind ik leuk
HenkieADO +527
dinsdag 28 augustus 2018 om 10:38
Middenveld is het belangrijkste.. hier heb je El Khayatti met het vizier vooruit en immers denkt ook altijd vooruit. Bakker is voor de balans perfect. Let nou maar eens goed op hem hoe vaak hij een nuttige bal-onderschepping heeft. En hoe weinig balverlies hij heeft, wat super belangrijk is om rust te creëren. We kunnen wel constant naar voren willen maar helaas heeft ADO dat overwicht niet altijd in de wedstrijden. Bakker een stille kracht, maar o zo nuttig.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:27
Malone leidt ook heel weinig balverlies en heeft veel meer duelkracht.
Vind ik leuk
Erik1967 +11
dinsdag 28 augustus 2018 om 01:40
Onze kleinste vriend verdient wel erbij te staan ;)... zeker na vrijdag!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:56
Is niet constant en kreeg het aflopen wedstrijden gelukkig op zn heupen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 01:55
Die Hooi was echt heel goed tegen Fortuna.. Die zoud ik zeker erin zetten inplaats van Kishna.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:58
Een fitte Kishna zou zelfs bij de topclubs in de basis spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:01
Maar die Hooi was echt fantastisch! Had een paar keer een hele lekkere dribbel! Prima speler moest me denken aan onze grote vriend Younes.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:12
Hoop dat ie dan constant blijft in zn spel. Hij speelde idd een heerlijke pot en heeft zijn directe tegenstander dolgedraaid.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 10:20
Zo'n dreigende buitenspeler moet gewoon een basisplaats hebben! Heerlijke dribbelaar!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:29
Straks hebben nog Kishna erbij dan wordt het bankie voor Elson hooi. We hebben nu ook een prima bank en is straks echt doorslaggevend waar je eindigt.
Vind ik leuk
Het Brein +4763
dinsdag 28 augustus 2018 om 02:03
Een keeper zou ook niet misstaan!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 06:51
Volgens mij vergeet je Hooi😂 Maar Beide lekker spitsje
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:58
Je blijft maar nieuwe accounts aanmaken. Watskeburt man?
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 11:36
Deze hou ik als goed is hahaha
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:15
Hou ik je aan🔰
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:43
Hahaha, ja die zag ik ff over het hoofd Maurice. :D
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:48
Zwinkels voor Indy aub. Verder een heerlijke opstelling dat top 7 waardig is.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:05
Lekkere opstelling hoor. En Becker is misschien niet altijd even doelgericht maar hij brengt de gemiddelde wedstrijd w het meeste gevaar met zich mee. Dit samen met necid... mijn dag kan niet meer stuk
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:06
Heerlijk dat er zo een spits nog uit de hoge hoed komt. Wel een met een beetje geluk want zonder die contractontbinding had het niet gelukt waarschijnlijk. Wel jammer dat de contracten bij ADO meestal maar 2jarig zijn i.p.v. 3 of meer. Dan moet je na een jaar alweer verkopen of contract openbreken maar meestal willen ze dan teveel centen hebben.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:02
Vergeet niet dat necid al 29 jaar is.
Vind ik leuk
repeP +2189
dinsdag 28 augustus 2018 om 00:06
Spitsvondig!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 05:39
Welkom Necid. Eindelijk onze spits is binnen. We gaan knallen.
Vind ik leuk
Geer-dh +246
dinsdag 28 augustus 2018 om 05:49
Welkom Tomas Necid 💚💛
Vind ik leuk
Smithsonian +43120
dinsdag 28 augustus 2018 om 06:10
Prima spits voor ado.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
dinsdag 28 augustus 2018 om 06:48
Goede aankoop
Vind ik leuk
giomenin +176
dinsdag 28 augustus 2018 om 07:54
Hele goeie versterking. Met dit team opzeker weer een top 7 plek, maar dan wel met n serieuze gooi naar de play offs winst. Europa moet weer het doel zijn nu en is n reële doelstelling.

Maar wat ECHT beter moet is die beker. We moeten weer eens de finale halen. Kan gewoon niet 30 jaar geleden de laatste keer finale. Jaren 80 gewoon 1 x finale en 2 x halve finale, zelfs als eerste divisie club. Die cupfighter moet terug en weer Europa in...dit seizoen kan het.
Vind ik leuk
PeterAdo +352
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:30
Super
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 28 augustus 2018 om 08:34
Niet erg dat hij niet terug komt naar PEC. Deze man is meer een cultfiguur geworden die beter heeft gepresteerd in de hoofden van sommige supporters dan daadwerkelijk het geval is. Financieel is zijn aantrekken in eerdere periodes mede de oorzaak van een slechte financiële positie bij PEC met als gevolg onder curatele en in categorie 1 bij de KNVB.
Vooralsnog, als PEC daadwerkelijk Necid terug wil halen, zal Nijkamp z'n kruideniersmentaliteit en tekenfooien moeten wijzigen, zeker als je je op dit moment laat aftroeven door ADO!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 08:35]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:06
Hoezo laat aftroeven door ADO, ADO betaald eenmaal hogere salarissen uit en dan is de keuze wel snel gemaakt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 09:13]
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:08
Laat die spleetoog het maar niet horen!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:10
Ook zonder betalen we meer altijd al zo geweest😉
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:13
Klopt! Een van de redenen waarom die club overgenomen is door een stelletje debiele Chinezen omdat de centjes verkwanseld was aan onbeduidend ouwe meuk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 09:14]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:14
Inkomsten zijn altijd al meer als bij een club als Pec en dat is ook een feit.
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:19
Het gaat er om wat je overhoudt! Dat was klaarblijkelijk veel te weinig, zelfs voor de zogenaamde echte Hagenezen om de club in Haagse handen te houden.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:22
Alsof PEC nooit in zware omstandigheden is gekomen. Dit soort scenario's treffen veel clubs en zijn wij hierin niet de enige hoor.

Maar goed feit is wel dat we meer kunnen betalen en hogere begroting hebben.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 09:23]
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:30
Ik heb ook een hogere begroting als Rutte, maar helaas kom ik aan het eind heel veel tekort! FC Twente heeft een begroting die groter is dan ADO en PEC samen. Ja, begroting... Het gaat erom wat je in je portemonnee hebt en waarover je als club de beschikking hebt. Dat lijkt me nog niet zo makkelijk bij ADO. Maar joh, die spits is gegund en ADO blijft mijn sympathie houden. Jammer dat die club is verkwanseld! Veel succes, behalve tegen PEC dan, maar dat zal tegenwoordig niet zo moeilijk zijn. Hier hebben ze nogal moeite met de ,,blessuretijd''. :-)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:37
Ik snap je verhaal wel, maar ben het er niet helemaal mee eens. ADO betaald toch gewoon hogere salarissen uit en we hebben nu na tekorten "maar" 250k salarisplafond en dat is nog altijd veel meer als bij PEC. Onze begroting is 18 miljoen en dat is gewoon subtop begroting.

Wel mooi om te horen dat je sympathie voor onze mooie club hebt.👍

Jij ook veel succes met je clubje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 12:20]
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 28 augustus 2018 om 11:11
Er is door PEC vorig jaar aangegeven dat de salarissen bij clubs als PEC en Groningen vergelijkbaar zijn alleen heeft een club als Groningen dan meer spelers in de bovenste schaal. Op tallsay.com worden elk jaar de begrotingen verzameld van de clubs, het gaat dan om de totale begroting (niet de spelersbegroting). Je ziet dat PEC er in begroting onder zit, al had ADO vorig jaar een raar hupje (door de verbouwingen?): 9, 9, 12, 12, 13 en ADO 13.6, 13.1, 14, 18, 15.

https://tallsay.com/page/4294997478/begrotingen-clubs-eredivisie-2018-2019
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:33
ADO heeft al jaren een begroting van 15 miljoen euro. Alleen vorig seizoen 18 en het jaar ervoor 16 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:05
Ben blij met deze ontwikkeling spits zeker nodig
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:08
Welkom mede Hagenees😎
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:09
Welkom bij de mooiste club van Nederland, Necid!

Nu nog kishna erbij en we gaan knallen.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 09:10
Ben heel blij voor Ado. Pec heeft natuurlijk van Duinen al en deze kostte voor pec begrippen vrij veel. Dan kun je niet nog eens een groot bedrag uitgeven voor een spits, ofschoon Necid wel stukken beter is dan dat blinde paard dat nu bij Pec in de spits staat. Misschien moet Pec deze week nog een klapper maken met een goede verdediger. Nu Paal weer terug is kan aanvoerder van Polen naar de bank, maar dat zal van t Schip wel niet doen. Hij zal centraal gaan spelen. De ene langzame speler (Marcellis) voor de andere. En dan heb ik het nog niet eens over de veel te trage Lachman, om over de keepers maar te zwijgen. Succes Pec en uiteraard ook Ado met deze uitstekende spits.
Vind ik leuk
frankn27 +5679
dinsdag 28 augustus 2018 om 12:44
Haha en bij PEC maar denken dat ze een mooie club zijn... 1 van hun betere spelers denkt van: dat doen we niet nog eens... denk dat hij destijds geen andere opties had
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws