ADO 'laat zich niet gek maken' en slaat laat toe: Maanden geleden al

ADO 'laat zich niet gek maken' en slaat laat toe: "Maanden geleden al"

Gepubliceerd: dinsdag 28 augustus 2018 om 12:52di 28-08-2018 om 12:52

ADO Den Haag 'heeft zich niet gek laten maken' in de zoektocht naar een opvolger van Bjorn Johnsen. Dat zegt technisch manager Jeffrey van As. Dinsdag werd de komst van Tomas Necid wereldkundig gemaakt. De lange Tsjech is voor twee jaar vastgelegd. 

De fans van ADO werden de afgelopen weken behoorlijk ongeduldig, merkte ook Van As. "We hebben ons niet gek laten maken door de transferwindow. Natuurlijk hadden we dit nieuws liever een maand eerder kunnen brengen, maar kwaliteit ging boven snelheid. Tomas heeft altijd bovenaan ons lijstje gestaan", zegt hij op het digitale thuis van de club.

"Er was een paar maanden geleden al contact, maar door het contract met Bursaspor was het toen een moeilijke opgave. Toen de komst van Henk Veerman niet doorging, hebben we weer een poging ondernomen. Toen bleek de deur open te gaan. We zijn er blij mee dat de vele gesprekken vervolgens tot een overeenkomst hebben geleid."

Necid (29) is exact het type spits dat Van As en trainer Fons Groenendijk zochten. "Tomas is sterk, gepassioneerd en koelbloedig. Hij is een echte targetman, die de bal kan vasthouden en voor het doel absoluut het verschil kan maken. We hebben Tomas lange tijd gevolgd en hebben veel vertrouwen in hem. Dat geldt uiteraard ook voor Yuning Zhang."

Poll

Eindigt ADO mét Necid in het linkerrijtje?

(649 stemmen)

Plaats een reactie

MagicFeeling +4145
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:01
En...blessuregevoelig.
Vind ik leuk
krul +258
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:02
gelukkig hebben ze een redelijk goede bank daar in den haag.
Vind ik leuk
Bdog +7138
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:04
Banket bedoel je?
Vind ik leuk
krul +258
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:07
wat jij wilt hondje..
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:10
😁
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:05
Zeker man, hele goede en brede bank.
Vind ik leuk
TheWatcher +176
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:03
Aan de titel zag k helaas al dat het niet over Tom van Weert ging
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:11
Gelukkig zeg.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:04
Topaankoop!
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1458
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:04
Laatste 2 seizoenen maar rond 14 wedstrijden gevoetbald !
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:12
Komt in Den Haag los zoals zijn voorgangers😉
Vind ik leuk
Mall00t +5701
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:20
Dat valt nog maar te bezien. Necid is niet zo'n afmaker als Johnson is, daarentegen kan hij wel heel goed de bal vasthouden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:21
Was Johnsen ook niet. Let maar op, Necid past bij ons.
Vind ik leuk
Mall00t +5701
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:30
Uiteraard ga ik opletten. ;-) Hij gaat inderdaad bij ADO passen, daar twijfel ik niet aan, maar dan als een speler die een elftal makkelijker kan laten spelen door even de bal vast te houden. Of hij echt veel gaat scoren, dat valt te bezien, maar ik laat me graag verrassen. Lijkt mij overigens best grappig op de training met Necid versus Beugelsdijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:32
Nasser is bij ons daarin de belangrijkste. Koning van de assist.
Vind ik leuk
Mall00t +5701
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:37
Fijn voetballertje inderdaad.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:22
Malone, Immers, Kayati, Becker en Hooi kunnen allemaal wel scoren. Straks nog Kishna erbij. Komt goed Malloot.
Vind ik leuk
Mall00t +5701
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:23
Ik was al niet van plan mij zorgen te maken om ADO. ;-)
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:18
Gelukkig maar :)
Vind ik leuk
Te ligt +288
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:43
Er was ook nog dat talentje voorin toch? Scoorde dacht in 2 goals bij z'n debuut...
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:20
Goppel? Of bedoel je Denis van der Heijden die paar seizoenen terug bij zijn debuut twee goals maakte?
Vind ik leuk
Te ligt +288
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:32
Ja van den Heijde inderdaad...
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 16:36
Die was vorig seizoen uitgeleend aan Almere city en nu speelt ie sinds juli 2018 voor Carpi FC 1909 dat uitkomt in de Italiaanse Serie B.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:22
Talentje loopt nu rond in Italie, voor den haag een eendagsvlieg, helaas!
Vind ik leuk
Berbr +2233
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:40
Een echte handballer
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:18
Dan is Tomas nog lang niet versleten!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:05
Ik ben trots op mijn mooie ''Volkscluppie'' achter de dùine!

Kampioen worden hoeft niet eens. Man dit is toch kickuh. We gaan alweer een leuk seizoen krijgen!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 13:07]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:14
Genieten man. Volgend seizoen weer doorselecteren en doorpakken weer. Gaat de goede kant op met onze prachtige club. Excelsior uitverkocht en heb net laatste kaartje via Leo kunnen bemachtigen.

Forza FC Den Haag!

🔰💪🏽
[Reactie gewijzigd op dinsdag 28 augustus 2018 om 13:14]
Vind ik leuk
mcmodd +26843
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:44
Zo is het Harry, het kampioenschap, laten we zeggen, over vijf jaar. Over vier jaar zijn wij aan de beurt ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:26
Daar teken ik voor, dan winnen wij over 4 jaar de dennenappel en Utrecht over 5 jaar! 2 jaar lang bekerfinale FC-Utrecht-Ado Den Haag
Vind ik leuk
mcmodd +26843
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:32
Geweldig man, ik heb er nu al zin an.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:35
Competitie gaat nu pas beginnen!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:05
Lekker man wel een goede versterking.
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:08
Alle ballen op Necid!!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:17
Dat hoeft nou ook weer niet.
Vind ik leuk
Mari +12405
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:21
Hmm, de hersenen worden goed gebruikt in Den Haag
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:23
Hahaha, dat had je niet verwacht gezien dat hmmm?
Denk jij dat Hagenezen allemaal aan de snuif zitten of zo?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:24
En terecht ook.
Vind ik leuk
ELD070 +977
dinsdag 28 augustus 2018 om 13:51
Eindelijk weer wat reden voor optimisme. We komen er weer aan! Hebben het zwaar gehad maar die selectie zit nu wel goed. Necid is super maar Troupee ben ik ook wel tevreden over. Eerst even excelsior pakken en dan de 15e psv thuis! 6 puntjes lijkt me!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:06
Prima aankoop !
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:15
De complimenten mogen naar van As, uitstekend gedaan, bleef er rustig onder, voor de supporters iets te rustig, rust past niet echt bij een hagenees, van As komt gelukkig uit Leiden, die verdient een contract voor het leven!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:46
Geweldige aanwinst voor ADO! Super transfer en complimenten voor Jeffrey van As!
Vind ik leuk
dinsdag 28 augustus 2018 om 19:12
Die lult ook maar wat. Necid stond maandenlang boven aan het lijstje. Waarom probeer je dan Veerman aan te trekken.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
dinsdag 28 augustus 2018 om 23:32
Omdat hij toen nog onder contract stond en Bursaspor transfersom wilde hebben.
Vind ik leuk
woensdag 29 augustus 2018 om 12:36
Nu ook tranfer vrij dat scheelt een slok voor de club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws