PSV vermorzelt Willem II in voetbalshow: twee goals Bergwijn en Viergever

    PSV vermorzelt Willem II in voetbalshow: twee goals Bergwijn en Viergever

    zaterdag 1 september 2018 om 21:36

    PSV had zaterdagavond geen enkele moeite om Willem II van zich af te zetten. De Eindhovenaren trakteerden de fans op een spektakelstuk: 6-1.

    De koploper van de Eredivisie had na het Champions League-duel tegen BATE Borisov niet lang nodig om op stoom te komen tegen Willem II, al was de eerste kans van de wedstrijd wel voor de Tilburgers. Fran Sol schoot de bal richting de lange hoek, maar de paal stond een vroege 0-1 in de weg. Niet lang daarna was het aan de andere kant wel raak: Jorrit Hendrix pegelde een afvallende bal werkelijk fenomenaal in de kruising.

    Binnen het kwartier verdubbelde PSV de voorsprong. Steven Bergwijn besloot maar eens uit te halen en zag zijn inzet binnenvallen. Daarmee was de wedstrijd eigenlijk binnen het kwartier al gespeeld. In de twintigste minuut applaudiseerde de hele tribune voor de overleden PSV-supporter Daniël van Bokhoven. Een mooie, respectvolle actie.

    Nog voor rust liep PSV verder uit. Eerst werd de VAR geraadpleegd voor een penaltymoment, waarna Gaston Pereiro mocht aanleggen van elf meter. Hij faalde niet: 3-0. Nadat Luuk de Jong de lat raakte tekende Nick Viergever vervolgens wel voor de 4-0.

    Direct na rust deed Willem II iets terug via Fran Sol, maar al heel snel herstelde PSV de marge weer naar vier. Nick Viergever tekende in de 48ste minuut voor zijn tweede treffer van de avond. Kort daarna werd hij vervangen door Trent Sainsbury.

    Daarmee was het leed nog niet geleden voor de Tilburgers, waar Vurnon Anita een kwartier voor tijd zijn debuut maakte. Een kleine twintig minuten voor tijd tekende ook Bergwijn voor zijn tweede van de avond. 'Stevie in Oranje', zong het publiek vervolgens, daarmee verwijzend naar het feit dat Ronald Koeman de in vorm verkerende aanvaller niet heeft opgenomen in de definitieve selectie van het Nederlands elftal.

    PSV is zo na vier competitieduels nog altijd zonder nederlaag. De Eindhovenaren zijn dan ook de trotse koploper van de Eredivisie. Willem II blijft op zes punten staan.

    Plaats een reactie

    zaterdag 1 september 2018 om 21:36
    Zwaar geflatteerde overwinning PSV, tractorvolk blijft ruk.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25339
    zaterdag 1 september 2018 om 21:36
    Deze was voor Daniel
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:38
    Dat was wel een mooi gebaar, klasse!
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    zaterdag 1 september 2018 om 21:41
    Troll heeft toch een goede kant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Nog bedankt voor Viergever ouwe!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:44
    😂😂
    Vind ik leuk
    Always PSV +12053
    zaterdag 1 september 2018 om 22:00
    Lekker om een speler als Viergever te hebben. Speelde solide en prikt er 2 in!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:03
    PSV speelde sowieso een lekkere pot!
    Sam Lammers heeft ook zijn eerste goal voor Heerenveen gemaakt vandaag!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1094
    zaterdag 1 september 2018 om 23:03
    Lekkere pot? Op de counter tegen willem II
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:06
    Gelukkig hoef jij je daar niet druk over te maken.
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +1094
    zaterdag 1 september 2018 om 23:37
    Gelukkig zat ik met klantrelaties in het stadion en had ik het leuker gevonden als PSV me met beter voetbal had vermaakt. De goals waren dan wel weer mooi.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:39
    Slimme keuze om als je indruk wil maken op je klantenrelaties naar het mooie Eindhoven met het mooie PSV af te reizen! Ik hoop oprecht voor je dat het tevens voor jou een succesvolle avond was.

    Groet
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 09:23
    Gaat om winnen niet hoe ze spelen. 'T.O.V Ajax scoren wij veel meer. 2 kansen 2 goals. Kon ik van ajakkes niet zeggen 18 kansen 0 goals. Mwah die worden geen kampioen.
    Vind ik leuk
    Wilveld +24
    zondag 2 september 2018 om 09:53
    haha andere wedstrijd gezien jochie
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zondag 2 september 2018 om 12:22
    Had jij oogkleppen op dan? Jeetje, achterlijke gladiool.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 15:32
    Volgens mij ben je kwaad
    Vind ik leuk
    john52 +486
    maandag 3 september 2018 om 12:16
    Nee hoor want het interesseert me geen moer wat je zegt
    Vind ik leuk
    dinsdag 4 september 2018 om 23:12
    Interesseert me geen moer wat je zeg?waarom reageer je dan kerel.
    Als iemand zeg dat psv veel en veel beter is dan Ajax en dan nog zonder versterking,dan heb je duidelijk geen inzicht.
    En dan kom jij met zo'n neanderthaler opmerking.
    Kerels als jij reageer ik gewoon niet meer op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 4 september 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    john52 +486
    woensdag 5 september 2018 om 12:31
    Dan reageer je toch niet uitgemolken koe. Ga maar lekker ja kont afvegen want het stinkt nog steeds.
    Vind ik leuk
    fcfc +352
    zaterdag 1 september 2018 om 22:35
    Gefeliciteerd met Viergever vandaag. Zelfs hendrix speelde goed vandaag. Na vorige week had ik die opgegeven. Ik kondig alvast een leedvermaak bom aan na de eerste CL-wedstrijd dan zie je hoe goed het centrale duo van PSV echt is.

    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 1 september 2018 om 23:08
    @fcfc
    Tegen Bate was Hendrikx ook al zeer solide. Ik verw8 niets anders in de CL.

    Het is je vergeven, je bent natuurlijk geen PSVer. Mark my words Hendrikx staat er als het moet.
    Vind ik leuk
    fcfc +352
    zaterdag 1 september 2018 om 23:28
    Tegen Bate was hij al een stuk beter inderdaad dan vorige week. Afgemeten voorzet op de Jong toen was ook fraai te noemen. Ben wel liefhebber van die Rosario. Mooie speler. Hele rustige houding aan de bal. Bij Hendrix gaat het toch een paar stapjes langzamer.

    Mijn voorkeur ligt inderdaad niet bij PSV ,maar tracht objectief te kijken. Lukt niet altijd. Die lastminute goals kan ik moeilijk hebben. Maar een Bergwijn, Lozano, angelino, Rosario mag ik graag naar kijken. Hopen dat die Guti wat is.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 1 september 2018 om 23:38
    OK. Ben het in grote lijnen wel met je eens dus dat objectief kijken lukt aardig. Al denk ik dat objectief kijken voor een niet supporter juist beter gaat ;)

    Ik denk ook dat Rosario plaats gaat maken voor Guti. Niet helemaal terecht op basis van vertoond spel maar wel logisch.
    Vind ik leuk
    Wilveld +24
    zondag 2 september 2018 om 09:55
    Hendrix gaat plaats maken. 3 linksbenige voetballers op het middenveld is teveel
    Vind ik leuk
    :O +5068
    zaterdag 1 september 2018 om 22:07
    Gratis nog wel.
    Vind ik leuk
    Wilveld +24
    zondag 2 september 2018 om 09:53
    geflatteerd ?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:38
    R.i.p.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:53
    Prachtig gebaar voor Daniël. Zwaar gefrustreerde Fopneus, zeg nou eens tegen jouw begeleider dat ie op tijd die medicijnen aan je moet geven. Het is voor je eigen bestwil.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:43
    Geef m maar een spuitje
    Vind ik leuk
    Creo +162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:45
    Alleen jammer dat de helft niet op kwam dagen
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:48
    Balen he shalomekke 😅😅
    Vind ik leuk
    Zonde +1
    zaterdag 1 september 2018 om 21:47
    Wel niemand in het stadion
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Huilie huilie neusje😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    DrJ +1083
    zaterdag 1 september 2018 om 21:38
    Tuurlijk :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Ze doen in ieder geval hun sportieve plicht. Je zult zien dat Ons Aller Ajax het zichzelf weer moeilijk maakt morgen in Arnhem.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Dat wordt weer een makkelijke overwinning voor Vitesse: 3x Matavz
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    zaterdag 1 september 2018 om 22:35
    Ik ben al tevreden met elke winst van Vitesse.
    Ik ben niet zo'n veeleisend persoon.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 17:30
    Gelukkig maar, het wordt een beken 0 -4...…..
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 17:29
    Volgens mij wordt het een bekeken 0 -4.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:59
    Goed gezegd, uiteindelijk is de winst het enige wat telt na het hele cl gebeuren. Van speelronde naar speelronde is hoe de competitie bekeken moet worden. En hoewel ik je geen succes kan wensen hoop ik in elk geval op een mooie campagne voor je in de CL en een degelijke titelrace.
    Vind ik leuk
    :O +5068
    zaterdag 1 september 2018 om 22:09
    Hopelijk neemt Ajax geen voorbeeld aan PSV en verliezen ze.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    volharding +733
    zaterdag 1 september 2018 om 22:56
    Laat dat "ons aller Ajax dit is nl maar voor vijf procent van de ned bevolking
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 17:32
    Je bent met je eigen clupje in de war...….
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4626
    zaterdag 1 september 2018 om 21:52
    Calimero
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:53
    Die is wel heel diep, lang over nagedacht zeker.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    zaterdag 1 september 2018 om 22:33
    Dit seizoen komt er weer een ster bij ❌❌❌❌❌Niks......
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1790
    zaterdag 1 september 2018 om 22:45
    Hey Fopkneusje. Ben je nu alweer met ons mooie clubje bezig?
    Vind ik leuk
    Chimi Pipo +107
    zaterdag 1 september 2018 om 21:55
    Zielige gasten als jij ook
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:08
    Jij zult zelf wel op een traktor zitten.....schijthommel
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:12
    Helaas, ik moet je teleurstellen ik heb geen traktor om op te zitten. "schijthommel" is trouwens wel erg negatief hoor, let een beetje op je woorden.
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:13
    Never niet, nooit niet klojo
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:13
    Jij bent duidelijk wel een boer (beetje lompe zelfs).
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:14
    Maak jij er zelf van huppelkutje
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:15
    Ik kan geen andere conclusie trekken op basis van jouw reacties.
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:17
    Moet ook niet want die conclusies van jou raken kant nog wal. Maar ja, zul jij nooit snappen
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:19
    noch*
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:20
    Maakt niet uit want misschien snapt ie het toch niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:22
    Ik snap sowieso niet waarom je nog op die trol ingaat.
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:24
    Trol? Trol wie?
    Vind ik leuk
    san the man +1088
    zondag 2 september 2018 om 10:33
    Jij bent ook iemand die ze nog eens na moeten kijken. Jij bent echt niet goed.
    Vind ik leuk
    Wilveld +24
    zondag 2 september 2018 om 09:57
    ben jij 52 of van 1952 en seniel aan het worden
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zondag 2 september 2018 om 12:11
    Doe effe normaal gek
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 12:52
    John52 ouwe relnicht
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zondag 2 september 2018 om 13:16
    Beter een relnicht dan een hypocriete zak van het Noorden
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 14:43
    Jij heb alleen praatjes achter je scherm !
    Vind ik leuk
    john52 +486
    maandag 3 september 2018 om 12:15
    Nee hoor, ook in het echt
    Vind ik leuk
    maandag 3 september 2018 om 12:36
    Tuurlijk gast
    Vind ik leuk
    phritzzz +2970
    zaterdag 1 september 2018 om 22:26
    Zo die 5-0 id's ook weggepoetst
    Vind ik leuk
    san the man +1088
    zaterdag 1 september 2018 om 22:38
    Word de nie goed jongen? Er is hulp he dat kan wel van je ww af.
    Vind ik leuk
    Farmer +12433
    zondag 2 september 2018 om 02:13
    Trekker in de overdrive gaat gewoon door, zo te zien...

    T is vooral dat Willem II het ineens zo laat lopen...

    Groningen had dat tegen Vitesse, na de 3-1, Willem Ii speelde vorige week Heracles, gewoon alle kanten op, eenzelfde Heracles dat de week ervoor, Ajax, in eigen huis op 1-1 hield....

    ZES-één.....
    Dacht ik als Groninger, het seizoen met een kater te zijn begonnen,...

    Tilburg staat ook weer met alle drie de voetjes op aarde.... :P
    Vind ik leuk
    stratumseind +172581
    zaterdag 1 september 2018 om 21:36
    6 potjes 6 x winst ... de tripple zal dit keer ongeslagen in de wacht worden gesleept
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Nu nog leren schrijven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Sprak hij!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zondag 2 september 2018 om 00:14
    Volgens mij schreef hij dat.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 10:28
    Nou, ik vermoed dat FopNeusje eerst zijn teksten een paar keer hardop voorleest, waarna hij ze hier op VP weg schrijft.
    Vind ik leuk
    Dwaasje +422
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Schrijven?? Hahah dombo
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:41
    Nog een leerling zo te zien.
    Vind ik leuk
    Dwaasje +422
    zaterdag 1 september 2018 om 21:42
    Nog een gefrustreerd neusje zo te zien. Snap ik wel hoor:) vind het wel jammer , ajax was ooit zo'n grote club . Alleen nu worden zelfs supporters en spelers calimeros haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:44
    Volgens mij snap jij niet zo heel veel maar ok geniet van het moment. Vergeet morgen de koeien niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:46
    Jongens. Zullen we deze troll in het vervolg gewoon negeren.

    Zelfs een doperwt heeft een hoger iq.
    Vind ik leuk
    :O +5068
    zaterdag 1 september 2018 om 22:17
    BAM recht op zijn grote 👃🏼 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Dwaasje +422
    zaterdag 1 september 2018 om 21:46
    Haha creatief brein !! Snap niet dat je zo geïrriteerd bent ?? Komt het miss door die 4 jaartjes ??
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:54
    No farmers no food....
    You fool
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Zuur Foppe, heel zuur
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Ik vind dat-ie goed schrijft met zoveel bier achter z'n kiezen. Hij zal vast teveel tripels op hebben...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8981
    zaterdag 1 september 2018 om 21:47
    Typen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:41
    je bent al net zo optimistisch als de doorsnee Ajacied.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    zaterdag 1 september 2018 om 21:42
    Misschien toch ff een watertje nemen, Stratum...
    Vind ik leuk
    Itsese +5114
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    geen einde aan Stratum, dat zullen zelfs de Fopneusjes snel inzien. Ik zie wel iets heeeuul erg moois!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Bo3007 +228
    zaterdag 1 september 2018 om 21:57
    Wat zie je dan? Je vriendje? 😉
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1791
    zaterdag 1 september 2018 om 22:04
    Mooie overeinnig, en mooi gebaar naar die supporter, RIP!

    Maar laten we niet overdrijven, het was Willem 2. Net als Ajax zullen we het zien tegen de betere ploegen. Ajax zal het morgen iets zwaarder hebben tegen Vitesse, maar als je zo van Kiev wint moet je ook van Vitesse winnen, no excuses!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:03
    Zodra Luuk leert afronden en Gaston meer kan doen dan standaardsituaties winnen we de CL. Wat een spelinzicht van Luuk de Jong! Hendrix ook klasse en niet te vergeten mijn huidige favoriete speler; Jose Angelino. Ik zie nu alleen een probleem in de selectie ontstaan, een luxeprobleem wel te verstaan. Zodra Guti rosario zijn plek overneemt is t gedaan met de jeugd. Alleen Malen is de vaste offensieve wissel. Voor de rest heb je veels te veel keuzes
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:59
    Zie guti eerder plek van pereiro innemen die jongen is zo wisselvallig, echt een juweel van een speler maar je zoet het wel maar in 1 van de 10 wedstrijden die die speelt
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 17:35
    Die grote muil had je vorig jaar ook om deze tijd.....
    Gelukkig heb je meer verstand van dope dan voetbal...….
    Vind ik leuk
    masterpsv +17062
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Mooi en door.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:57
    In 3 woorden het spel van Angelino beschrijven is ook knap!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:48
    Ik vind m de kale Heintze
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +14162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Heerlijke overwinning
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5863
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Dik verdiende overwinning van ons aller PSV. Proost en een fijn weekend allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:37
    Sta op voor de kam-pi-oen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Alleen het laatste stukje is correct.
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Haha, soms kan ik je wel achter het behang plakken maar deze is leuk. 😀
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6697
    zaterdag 1 september 2018 om 21:44
    Moet gezegd, grappig!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8950
    zaterdag 1 september 2018 om 21:44
    Weer gefrustreerd zo te zien:-) Elke week weer hopen op puntverlies is ook niet makkelijk met dit PSV hè
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1791
    zaterdag 1 september 2018 om 22:06
    Nee is niet makkelijk. Ik hoop ook op puntverlies. Niet omdat ik het Psv niet gun. Als ze goed spelen verdienen ze het. Mja ben nog steeds Ajacied, dus sportief gezien hoop ik dat ze op hun kloten krijgen 23 sept.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +531
    zaterdag 1 september 2018 om 21:49
    Jou naam had moeten zijn.... ik ben een fopneus was beter geweest;)
    Vind ik leuk
    john52 +486
    zaterdag 1 september 2018 om 22:12
    Heb je de score gezien lamlul 6-1
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zaterdag 1 september 2018 om 21:38
    Mooie uitslag.
    Op koers voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    ficusje +2215
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Wat saai de eredivisie,psv is nu al kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:38
    LEKKERRRRRRRRRRRRRR MAN!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Pereiro was niet blij toen-ie gewisseld werd...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Miss stukke beslissender worden! Jongen doemt af en toe in de wedstrijd met schot buiten de 16 op en daarna onzcihtbaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:45
    Maar wordt gewoon terecht gewisseld, heeft denk ik ook nog wel een aardig vliegreis voor de boeg?!
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Ik hoor zojuist dat Barcelona en Tottenham hebben afgezegd voor de CL, na het zien van deze galavoorstelling is er geen vertrouwen meer om ook na kerst nog actief te zijn in Europa.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1021
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Garnaal...ga anaal.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Waar de mond van vol is.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:50
    Da's pijpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:46
    Kerim rikikik kerim rkik 🎶🎶
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    zaterdag 1 september 2018 om 21:47
    Unne garnaal anaal zorgt voor unne hoop kabaal
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:51
    Den dizze wel ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:48
    Klopt niet helemaal. Ik heb dat ook gelezen. Ze willen beiden het tweede elftal sturen omdat ze toch al weten dat ze kansloos zijn...
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    zaterdag 1 september 2018 om 21:51
    Klopt niet helemaal, psv stuurt tegen Barca het b elftal met verwisselde shirtjes. teze in het shirt van Bergwijn etc. Kunnen we daarna mooi de spurs en inter kapot speule met PSV 1👍🏻
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:55
    Klopt niet helemaal, PSV stuurt het U16 elftal met de shirts van het eerste...
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    zaterdag 1 september 2018 om 21:57
    Nu is de waarheid boven tafel! Scherp Georgie
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1791
    zaterdag 1 september 2018 om 22:08
    Pfff. Na een leuk potje tegen Willem 2 heerst en al een Luzano....eeeh, hozanna stemming. Psv moet oppassen dat ze Barca niet onderschatten 🤪
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    zaterdag 1 september 2018 om 22:43
    Van een walk in the park naar een complete walk over!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Zeer goed van psv
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:56
    Efficientie. De balinzicht van Luuk is fantastisch, helaas zn afronding niet... En die Behich zat nu al met verschrikte ogen te kijken. Angelino die wordt niet uit de basis gespeeld!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:11
    Luuk speelde goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:15
    Zeker, hij laat zien dat ie ervaring heeft en zolang ie met t spelletje zelf en niet met alles deromheen bezig is is ie een topspits voor ons. Alleen ballen met zijn voeten binnenschieten lukt em sinds 2016 niet meer... gelukkig hebben we daar nu Steven voor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:05
    Concurrentie hoort bij een topclub dat zal die nieuweling wel weten al verwacht ik momenteel ook nie dat die angelino eruit kan spelen.
    Luuk scoort idd wat weinig maar ooh wat belangrijk is die jongen toch altijd maar weer ik snap echt wel waarom psv hem behoud zelfs in tijden dat die weinig scoort
    Vind ik leuk
    Dorzon +4424
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Best knap. Woensdag spelen en nu weer zo goed. Niet klagen over druk programma maar blijven winnen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:52
    Ja, je kan ook al spelers rust geven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Lekker PSV. even laten zien wie er de baas is in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zondag 2 september 2018 om 00:15
    Ajax!
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 06:46
    Ah gossie...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:39
    Heerlijke wedstrijd na een midweekse wedstrijd.

    Bergwijn wederom laten zien dat Koeman mis zit!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zondag 2 september 2018 om 00:16
    Op Eredivisie niveau ja. En dat is dan weer de reden dat Koeman goed zit.
    Vind ik leuk
    Creo +162
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    5-1 en het enige vak wat je hoort zijn de 700 in het uitvak... en dan gek vinden als mensen zeggen dat de straalkachels in het stadion meer geluid produceren.
    Vind ik leuk
    ficusje +2215
    zaterdag 1 september 2018 om 21:41
    Kampioenschap kan niet meer mis gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:51
    K weet nie welke wedstrijd jij gekeken hebt... maar in elk geval niet deze. Misschien ben je nog in de war met Bate-PSV 2 weken terug.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:40
    Lekker gespeeld, Willem II?
    Vind ik leuk
    JoefJoef +436
    zaterdag 1 september 2018 om 21:51
    Wedstrijd niet gezien? Tot net na de 2-0 was Willem II beter, alleen kinderlijk verdedigen en scherpte van PSV deed ons de das om, daarna was t klaar
    Vind ik leuk
    Bo3007 +228
    zaterdag 1 september 2018 om 22:02
    Helemaal gelijk. Willem II speelde in het begin best goed. Of Psv was niet zo best maar alleen behoorlijk efficiënt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:54
    Mwa, eerste 5 minuten PSV weggespeeld, de volgende 5 minuten gelijkop naar daarna was t eenrichtingsverkeer.
    Vind ik leuk
    alaaf +1314
    zaterdag 1 september 2018 om 21:41
    DE KAMPIOEN BLIJFT KAMPIOEN!
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    zaterdag 1 september 2018 om 21:53
    Ha ha ha Calimero! Het was slechts tegen Willem II! Ajax wordt kampioen!
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 1 september 2018 om 21:57
    Eeeh zoon van tante Joke...
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    zaterdag 1 september 2018 om 23:16
    Heracles was al te lastig en VVV bijna ook!....doe maar een toontje lager
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    zondag 2 september 2018 om 11:43
    Ha ha ik zeg De Graafschap - Feyenoord!!!
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    zondag 2 september 2018 om 15:54
    Ha ha, maar ik geef je daar gelijk in. Dat was schandalig. Een kampioen onwaardig. Dat is het verschil. "Wij", Feyenoord fans, roeptoeteren niet al maanden dat we wel even kampioen gaan worden. "Wij" zijn realistisch genoeg, beide voetjes op de grond, en hebben voldoende zelfkennis. Dat ontbreekt bij de meeste aan ajax gerelateerde mensen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:54
    Niks gelogen aan die zin in elk geval, en als we zo door gaan is het volgend seizoen ook zo.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1773
    zaterdag 1 september 2018 om 21:42
    Goed bezig mannen!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    zaterdag 1 september 2018 om 21:42
    Gelukkig zal Koeman Viergever niet oproepen, nu hij bij PSV speelt. De competitie telt. Laat dat Oranje maar aankloten..
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:56
    Zo dacht ik over gevalletje Bergwijn. Schop Frenkie de Jong zn knieschijven naar naar zn teelballen, beter dan een van ons. Oefenpotje, optyfen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zondag 2 september 2018 om 00:17
    Je weet dat die selectie voor zowel het oefenpotje als de Nations League is?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zondag 2 september 2018 om 00:18
    Nee dat wist ik niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:43
    Goede pot. Wel veel lege stoeltjes
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 22:58
    Als we nou ook nog stil waren geweest was t n kopie van de arena geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:00
    Hap hap. Had je honger jonge?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zaterdag 1 september 2018 om 23:03
    Nee, maar op ere waren wel veel lege stoeltjes. En 5 minuten voor tijd al helemaal. Ik snap dat niet, om 10 minuten eerder thuis te zijn de laatste 5 minuten laten lopen ? Daar kom je toch voor ? Niks hap, meer niet snap.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 00:04
    Het ligt eraan.. ik kan sommigen wel begrijpen. Ik woon in Leeuwarden en een paar collega's hebben een seizoenskaart voor ajax. Als je nog anderhalf uur terug moet rijden is het wel lekker om iets eerder weg te gaan als het toch niet meer spannend is
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zondag 2 september 2018 om 00:17
    Dan maakt die 5 minuten toch ook niet meer uit op.zo'n hele rit ?
    Snap dat echt niet.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 00:34
    Kan zijn dat je de trijn moet halen
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 01:31
    Meer de drukte van alle auto's die dan gelijktijdig uit Amsterdam en vooral uit de buurt van het stadion weg willen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15266
    zondag 2 september 2018 om 10:27
    Dat denk ik ook.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90444
    zaterdag 1 september 2018 om 21:45
    Dat is een aardige uitslag zeg, gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4528
    zaterdag 1 september 2018 om 21:48
    hoeveel heeft kluivertje er gemaakt deze week?
    Vind ik leuk
    ficusje +2215
    zaterdag 1 september 2018 om 21:50
    Heeft wel een voordeel dat je europees niet meespeeld.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    zaterdag 1 september 2018 om 21:50
    Sukkel sukkel sukkel, Kluivert speelt in een grote competitie, Bergwiijn slechts in de Mickey Mouse League!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:52
    Spelen? Eerder de bank warmhoudenl
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    zaterdag 1 september 2018 om 22:07
    Is dat echt Bartje....Kluivert speelt helemaal niet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:10
    Kluivert speelt in geen enkele competitie hij zit op de bank dats wat die doet
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4528
    zondag 2 september 2018 om 05:10
    volgens mij houdt kluivertje voornamelijk de bank warm, en sukkeltje zeg je maar tegen je partner, misschien is die daar wel van gediend.
    Vind ik leuk
    BartjeAjax +339
    zaterdag 1 september 2018 om 21:49
    Niks Stevie in Oranje, daarmee win je de oorlog niet, Kluivert is veel beter! En wat als die bal niet op de paal was gegaan? Geflatteerde zege!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:52
    Dan hadden we in de laatste minuut gewonnen, domme Bartje. We winnen met 6-1 en alsnog zoekt ie naar excuses.
    Vind ik leuk
    R94 +2019
    zondag 2 september 2018 om 00:44
    Bartje loopt de hele week elk PSV topic al te vergallen met zijn relativeren, kun je beter negeren
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:00
    Kerel praat geen poep
    Vind ik leuk
    Eendracht +16191
    zaterdag 1 september 2018 om 22:13
    "En wat als die bal niet op de paal was gegaan"...
    Nou Bartje, dan was hij naast gegaan...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    zondag 2 september 2018 om 02:22
    Of misschien erin.Kut paal, wat doet zo'n ding ook op t veld!
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:47
    Schei uit man. Kluivertje is een speeltuinvoetballer. Bergwijn is veel beter en vooral sterker
    Vind ik leuk
    JoefJoef +436
    zaterdag 1 september 2018 om 21:50
    Speelde niet verkeerd, begonnen zelfs goed, maarja, te kinderlijk achterin, makkelijk gegeven penalty, wel met beide benen op de grond weer

    Gefeliciteerd PSV supporters! Helaas was ‘t een spektakel van jullie kant vanaf de 3-0
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:51
    Zou R. Koeman ook gekeken hebben of zat hij al met z’n dikke r..t op t pluche in Rome?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    zondag 2 september 2018 om 03:17
    Lekker respectvol, naar jullie oud trainer en speler toe!
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 08:48
    Blijkbaar heeft hij ook geen/weinig respect voor zijn oude club als je op deze manier selecteert
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    zondag 2 september 2018 om 09:26
    Stel je niet aan man! Hij geeft nu een ander een voorkeur.Bergwijn krijgt echt wel de kans als hij op deze wijze doorgaat.Koeman had die dikke reet zoals jij zegt ook al.Hij heeft toen mooi de grootste prijs uit de historie van PSV gewonnen.Je moet je schamen om zo over een oud speler te praten!
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 10:52
    Hij geeft de voorkeur aan iemand die op de bank zit ja, terwijl iemand die wekelijks presteert afvalt! Italiaanse competitie is beter dan de Nederlandse, maar niet als je op de bank zit en nauwelijks speelt....als t nou een ervaren speler was die zijn waarde al had bewezen had ik er nog niet zo’n moeite nee, maar een spelertje als (in dit geval) Justin Kluivert, die nog niet op dat niveau heeft gespeeld zodat je hem zonder meer kunt selecteren, de voorkeur geven voor een spelers als Bergeijn is ronduit belachelijk!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3206
    zaterdag 1 september 2018 om 21:55
    Zie de eredivisie als een vrouw die slecht is,en de cl als de vurigste vrouw die je ooit gepakt hebt .. Ga terug naar die doffe chick (eredivisie ),en je maakt r kapot ! Snappie ?😁👍🏾 Goed gedaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 21:58
    23 sept......worden alle lampies weer in het donker wakker, als wij hun schakelaartje weer uitzetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:19
    En als PSV dit wint ga ik met een doos popcorn naar Ajaxshowtime.nl. Genietuhhh!!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3206
    zaterdag 1 september 2018 om 23:24
    Dan is het je gegund ouwe !
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:28
    Sportief, pik!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3206
    zaterdag 1 september 2018 om 23:23
    Trek alle stoppen eruit 😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:00
    Toch knap van Von Bommel om Willem 2 het gevoel te geven dat ze in de wedstrijd zaten en dan steeds toe te slaan. Voordat ze het in de gaten hadden konden ze na een kwartiertje eigenlijk al weer met hangende feestneusjes naar het Kruikengat afdruipen.
    Vind ik leuk
    Blcity +77
    zaterdag 1 september 2018 om 22:04
    De ware kampioen
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    zaterdag 1 september 2018 om 22:04
    Bitterballetje en vroeg naar bed mannen.
    Vind ik leuk
    Guust +5706
    zaterdag 1 september 2018 om 22:05
    Mooi gebaar voor die supporter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9907
    zaterdag 1 september 2018 om 22:16
    Geweldig, eindelijk krijgt het publiek leuk voetbal te zien, het definitieve afscheid van schijtvoetbal ! Jammer alleen dat al die goals weer in de laatste minuut vielen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:17
    t/m Vanavond heeft er maar één ploeg thuis gewonnen deze speelronde...
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:18
    Het is knap dat van Bommel zo snel succes (ook met het nodige geluk) heeft. Nu is W2 niet een grote tegenstander maar ik hoop dat PSV dit gevoel meeneemt naar de CL. Barca gaat hem niet worden maar bij de andere kunnen ze punten pakken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9907
    zondag 2 september 2018 om 03:05
    Als PSV gewoon een beetje geluk heeft, dan kan je tegen Barcelona best gelijk spelen hoor, Barca is er niet beter op geworden, er is bij elke club een opgaande lijn die eens weer naar beneden gaat......
    Net als op de Beurs: "everything that goes up will come down some day"
    De hamvraag is: wanneer ?
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1261
    zaterdag 1 september 2018 om 22:19
    Lekkere goals van Bergwijn...kijk je mee Koeman?
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 22:21
    Opnieuw zie ik PSV weer kampioen worden.
    Zo makkelijk spelend zo simpel en doeltreffend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:05
    Ja want tegen pec en Fortuna ging het zooooo makkelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:30
    Kijk PSV hebt 12 uit 4 wedstrijden.
    Ajax had 9 punten moeten hebben uit 3 wedstrijden.
    Je wordt Kampioen Door van de kleintjes te winnen.
    Je vergeet dat PSV ook Utrecht inmaakte met 4-0.
    En morgen zie ik Ajax niet 1,2,3 van Vitesse winnen.
    Ik vindt PSV op dit moment beter ogend dan Ajax.
    Ajax kan dan wel misschien het mooiste voetbal spelen.
    Maar daar win je niet de Titel zomaar mee.
    Als Ajax morgen zal verliezen kom je al op 5 punten achterstand.
    En ik zou niet weten op dit moment die PSV kan stoppen.
    Ajax misschien maar je wordt Kampioen om van de kleintjes te winnen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8056
    zondag 2 september 2018 om 00:20
    PSV oogt zeker niet beter dan Ajax, Ajax heeft Europees ook veel meer indruk gemaakt.
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 01:16
    Wat hebt Ajax meer indruk gemaakt?
    Dus die 2-3 en de 3-0 van PSV.
    Stelde niks voor kom op hè.
    Ik ben voor jouw niet duidelijk genoeg.
    Jij kijk Door een gekleurde bril.
    Ik zegt dat Ajax mooier uit ziet.
    Maar dat wil niet zeggen dat jullie beter zijn dan PSV.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10901
    zondag 2 september 2018 om 06:10
    Het is nog veelste vroeg om te oordelen.Ik heb Ajax en PSV tot nu toe beide sinds jaren niet zo goed gezien.Alle 2 de ploegen hebben een hoog niveau aangetikt.Seizoen is nog lang met CL erbij.Vanmiddag krijgen we misschien meer inzicht als Ajax naar Vitesse toe moet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 1 september 2018 om 23:32
    Het Sol je club maar zijn.....😎
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1703
    zaterdag 1 september 2018 om 23:41
    Het waren 90 wonderschone minuten. Nu even een break en dan op naar de volgende klinkende zege. Ook het mooiste clubje van limburg in het groen geel een punt tegen Utrecht. Al met al een top weekend. Ben benieuwd wanneer ajakkes puntjes gaat morsen, waarschijnlijk morgen al. Op naar schaal nummer 5😎
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22096
    zondag 2 september 2018 om 00:02
    Nog gefeliciteerd PSV en de revanche is er ook weer één die in de boeken kan.

    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 00:36
    Zo...en het Ajax-van-het-Zuiden is ook aan de zege/platte-kar gebonden :-) En nou stillekes weer terug naar die Kruikenstad!
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 september 2018 om 00:38]
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 02:21
    Angelino gaat lekker daar, weer twee assists!
    Vind ik leuk
    zondag 2 september 2018 om 04:51
    Voetbal show 1e helft 5x voor doel geweest 4 doelpunten
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9554
    zondag 2 september 2018 om 10:39
    Wat een show zeg. de selectie is zo sterk, niet normaal. Die Sainsbury komt erin draait meteen makkelijk mee. En wat een genot die Angelino op links. Dit PSV kent geen grenzen. Nu alweer op eenzame hoogte in Nederland ! Bergwijn was los gister zeg. En dan moet je bedenken dat Guti en Romero nog niet meedoen. Grandioze selectie .
    Vind ik leuk
    Zekur +307
    zondag 2 september 2018 om 12:03
    Vind jij PSV goed? Zijn ze ook hoor, veel te goed voor de rest van de eredivisie, behalve Ajax. Mijn zoon speelde vorig seizoen ook voor de kerst 2 klasses te laag. Wonnen alles met 8-0. Boring, gaap gaap was dat voor ons ouders. Maar als PSV 3 klasses hoger mag meedoen, lees de CL, dan wordt ook deze grandioze selectie weer even met alle 22 beentjes op de grond gezet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 2 september 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9554