Davids kritisch op Franse wereldkampioen: 'Ik had veel meer van hem verwacht'

Davids kritisch op Franse wereldkampioen: 'Ik had veel meer van hem verwacht'

Gepubliceerd: dinsdag 11 september 2018 om 18:30di 11-09-2018 om 18:30

Edgar Davids is nog niet overtuigd van de kwaliteiten van Paul Pogba. De oud-speler van onder meer Ajax, Juventus en FC Barcelona is kritisch op de 25-jarige Fransman van Manchester United.

“Ik ben allerminst overtuigd door Pogba. Hij speelt veel in Engeland, dat is waar, maar ik had veel meer van hem verwacht”, laat Davids weten aan Canale 5. Pogba, die wereldkampioen werd met Frankrijk, zou bij United in de clinch liggen met manager José Mourinho. De voorbije transferperiode werd hij gelinkt aan een transfer. Barcelona en Juventus waren naar verluidt in de markt.

Davids geeft ook zijn mening over Paulo Dybala, die worstelt bij Juve sinds de komst van Cristiano Ronaldo. De Argentijn werd op zijn beurt in verband gebracht met United. “Dybala is een groot talent, maar hij moet harder werken”, zegt de ex-international van Oranje. “Het is niet altijd de schuld van de trainer of het systeem. Spelers moeten in de spiegel kijken en meer eisen.”

Plaats een reactie

dinsdag 11 september 2018 om 18:37
Dat die nog een mening heeft
Vind ik leuk
Garinsha +5097
dinsdag 11 september 2018 om 18:42
Hoe bedoel je dat?

Is dat verboden ofzo?
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:45
Hij is nog te dom om te poepen die vrouwen mishandelaar
Vind ik leuk
Garinsha +5097
dinsdag 11 september 2018 om 22:04
Pffff.. hou het bij het voetbal waarom iemand zijn verleden erbij halen.. bah!!
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 06:54
Getuige je reactie heb jij er laxeermiddel voor nodig.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 08:02
Kan ik mooi in je muil kakken
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:40
3 zinnetjes van Davids en hij maakt in de laatste nog een punt ook. Zo een efficiëntie heeft hij nog nooit gehad met praten denk ik.

Verder ben ik wel met hem eens dat spelers veel meer van zichzelf mogen eisen. Bij mentaliteit begint alles
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21822
dinsdag 11 september 2018 om 18:42
Doet me altijd weer denken aan die toffe Nike reclame als ik Davids zie..
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:44
ik denk altijd eraan dat ie Olcay Gulcen een of meerdere keren heeft aangeduwt
Vind ik leuk
FCG1971 +4761
dinsdag 11 september 2018 om 18:51
Was Davids naast voetballer dan ook nog actief bij de vrijwilligers ANWB?
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:52
ja aanduwen en doorsmeren ....
Vind ik leuk
FCG1971 +4761
dinsdag 11 september 2018 om 18:56
De geluksvogel.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
dinsdag 11 september 2018 om 19:50
Ja ja die lust het wel
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:08
wie Olcay ???
die kan mij nie krijgen ;-)
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
dinsdag 11 september 2018 om 20:18
En Edgar ?
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 20:33
nee ik hou nie van donker ( niet rascistisch bedoeld )
Vind ik leuk
The Iceman +16559
dinsdag 11 september 2018 om 18:48
Legendarisch die reclame(s)!
Vind ik leuk
PredatorA +6405
dinsdag 11 september 2018 om 19:07
In het busje met van Gaal, Guardiola, Mendieta, etc.

“It’s rounder”.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 19:07]
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:46
Joe Hart stopte 1,5 week geleden nog een penalty van hem.
Vind ik leuk
Johan59 +1003
dinsdag 11 september 2018 om 18:47
Hij mag dan niet de slimste zijn, door hard werken heeft hij er echt uitgehaald wat er in zat, een voorbeeld prof!
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:49
En hij las geregeld werk van Friedrich Nietzsche.
Vind ik leuk
The Iceman +16559
dinsdag 11 september 2018 om 18:59
In ieder geval 1 keer tijdens het EK 2004. Hopen dat hij z’n aandacht erbij hield tijdens het lezen, want verkeerde interpretaties van Nietzsche hebben in het verleden al tot vreselijke dingen geleid ;-)
Vind ik leuk
FCG1971 +4761
dinsdag 11 september 2018 om 18:50
Als professionele voetballer een voorbeeld kwam werklust, als mens een stuk minder mentaliteit.
Vind ik leuk
MojoRisin +15213
dinsdag 11 september 2018 om 18:49
Was een uitstekende voetballer hoor, maar verder is die gast niet helemaal lekker volgens mij..
Maar goed, over Pogba heeft hij wel gelijk, die brengt te weinig..
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:54
Pogba is gehypt. Groot sterk en redelijk goed schot. Maar wendbaarheid en tempo geen absolute wereldklasse
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 18:59
De Fransen zullen ook niet erg indruk zijn geweest van dit Oranje. Op 70% en af en toe wat gas geven, was meer als voldoende voor de Fransen om het huidige Oranje te verslaan.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
dinsdag 11 september 2018 om 19:00
Meer verwacht dan werelskampioen worden. Davids moet weer doping gaan gebruiken en vrouwen slaan daar was hij toch zo goed in. Met zijn schele harses.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 07:05
Wat een zielige reactie. Dat verdient een zielige reactie.......jij bent zeker blank, laag opgeleid, slecht betaald/uitkering/werkloos, geen lekker wijf, elke vakantie naar de camping met een kratje goedkoop bier, geen echte vrienden, boos op de wereld, niet moeders mooiste, nog steeds thuiswonend en geen doelen. En dan nog praatjes hebben. ....
Vind ik leuk
derksen +9166
dinsdag 11 september 2018 om 19:14
Ik zag pogba 3 x de eerste helft heel Nederland voorbij lopen toen die ff gas gaf

2helft was heel Frankrijk al bezig met hun feest maar ja dat is heel Nederland natuurlijk ff vergeten
Man man wat waren we goed
Tjonge jonge!
Vind ik leuk
dinsdag 11 september 2018 om 19:35
Zo'n gast in de staf van ajax zou een goede zet zijn. Dat bijtertje, trebertje heerlijk, scherp houden die gasten en leren buffelen!! Zou die jongens niet misstaan
Vind ik leuk
Hansdeg +1383
dinsdag 11 september 2018 om 19:50
Vergeet niet dat hij altijd met bril speelde he
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
dinsdag 11 september 2018 om 19:56
Hij hield van voetbal en boksen
Vind ik leuk
Dj Storm +459
dinsdag 11 september 2018 om 19:57
Hoor alleen maar negatieve dingen over pogba , how come ????

Heel eenvoudig , omdat deze jongen waarschijnlijk niet beter kan !
Heb in het verleden wel eens leuke dingen van m' gezien , maar meer als " wel eens " is er nooit gekomen
Vind ik leuk
TopsyKrets +1583
dinsdag 11 september 2018 om 19:57
Misschien moet Pogba eens meetrainen met Frenkie de Jong?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 12:26
GETUIGENIS

Mijn naam is Donna, ik kom uit Polen, ik deel dit met de wereldbasis op mijn ware levensverhaal, ik wil de wereld om te weten over Dr. Ogundele, een groot man die krachtig en eerlijk is, ik had problemen met mijn man en hij ging van me scheiden, alleen omdat ik na 9 jaar huwelijk geen kind voor hem had, en ik overal naar hulp zocht, wist dat iemand me kon helpen en ik zag een advertentie van één man die over Dr Ogundele praatte over hoe hij kon 24 uur met hem helpen, ik nam snel contact met hem op en hij vertelde me dat hij me met mijn probleem zou helpen met 48 uur, ik was niet zeker van zijn woorden, tot nu toe bracht hij mijn man terug die in minder dan 48 uur vertrok en sinds de terugkeer van mijn man ben ik de meest gelukkige vrouw op aarde omdat ik zwanger ben van een babyjongen, ik ben vandaag aan het getuigen omdat ik Dr Ogundele heb verteld dat ik de wereld over hem zal laten weten en zelfs voor degenen onder u die oplossingen nodig hebben in je leven problemen, neem vandaag contact met hem op en heb een oplossing via: WhatsApp en Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws