Opvallend gerucht: FC Utrecht denkt aan Van den Brom als nieuwe trainer

Opvallend gerucht: FC Utrecht denkt aan Van den Brom als nieuwe trainer

Gepubliceerd: woensdag 12 september 2018 om 21:32wo 12-09-2018 om 21:32

John van den Brom is een 'voorname kandidaat' om na dit seizoen aan de slag te gaan bij FC Utrecht. Dat meldt journalist Anton Lippold woensdagavond.

FC Utrecht maakte woensdag bekend dat Dick Advocaat het seizoen afmaakt in de Domstad, met assistenten Zeljko Petrovic, Rick Kruys en Marinus Dijkhuizen aan zijn zijde. Omdat de zeventigjarige Advocaat alleen als tussenpaus fungeert, moet Utrecht op zoek naar een trainer voor volgend seizoen. Eén van de kandidaten is Van den Brom, aldus Lippold.

De kans bestaat dat Van den Brom bezig is aan zijn laatste jaar bij AZ, waar hij sinds september 2014 onder contract staat. In Alkmaar bewees de oud-trainer van onder meer ADO Den Haag, Vitesse en Anderlecht zich als een peoplemanager en die kwaliteiten kunnen hem van pas komen bij Utrecht. Zijn AZ-contract loopt aan het einde van het seizoen af.

Poll

Van den Brom naar FC Utrecht: zie jij het gebeuren?

(3793 stemmen)

Plaats een reactie

SCH Fan +225
woensdag 12 september 2018 om 21:38
Wtf
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:19
Ja hè? Echt te toevallig. Ik lag ook net aan Brom te denken. Gekkigheid.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 21:38
Niet een stap vooruit dan voor van den Brom. Andere uitdaging oké dat snap ik maar dan zou ik als ik van den Brom was liever naar het buitenland gaan.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 21:39
Waarom stap terug doen? Ik zoud hem best bij Ajax willen zien!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6121
woensdag 12 september 2018 om 21:39
Ik denk dat dit voor John een mooie stap is...
Vind ik leuk
Voetbal34 +418
woensdag 12 september 2018 om 21:43
Ja ik heb ook gehoort dat jurgen klopp naar Excelsior gaat 😂😂
Vind ik leuk
ajax1973 +2345
woensdag 12 september 2018 om 21:49
willen ze ten hag niet terug ?
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 23:22
Heb je liever De Boer terug dan?
Nu zie je weer leuk voetbal en resultaten. Dat is een tijd geleden.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
woensdag 12 september 2018 om 21:52
nou dit weer hahaha
Vind ik leuk
Fritske01 +5333
woensdag 12 september 2018 om 21:52
Geen tactische hoogvlieger maar wel een trainer met een beleving die bij fcu past.
Vind ik leuk
Smithsonian +45342
woensdag 12 september 2018 om 21:53
Zou hem niet echt helpen.
Vind ik leuk
broedkip +2267
woensdag 12 september 2018 om 22:10
Advocaat en dan v.d. Brom moet die TD niet onmiddellijk ontslagen worden bij die relclub?
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 23:23
Uit welk ei ben jij gekropen?
Vind ik leuk
broedkip +2267
donderdag 13 september 2018 om 11:54
Ze hadden jou tegen de kachel moeten spuiten met zo'n onderbouwde opmerking.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 16:14
Waarom FC een relclub noemen?
Waarom de TD ontslaan?
Wie begint er nu met niet onderbouwde opmerkingen?
Vind ik leuk
broedkip +2267
donderdag 13 september 2018 om 21:47
Blijf niet in herhaling treden op alle berichten van die relclub. In t kort Willem Janssen zoals Peter R zei een NSBér trainer van 71 nergens iets bereikt alleen met maffia miljoenen bij Zenith. Dus slecht geleide club, verder zit het me gebakken (lucht).
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:59
Wat ben jij zielig.
Vind ik leuk
broedkip +2267
donderdag 13 september 2018 om 22:03
De waarheid is nu eenmaal keihard, zielepoot.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 00:09
Tok tok
Vind ik leuk
broedkip +2267
vrijdag 14 september 2018 om 11:20
Zeer origineel heb je nog meer van deze?
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:12
John ga eens in de KUIP kijken misschien is dat wat voor je,
zelfde niveau als AZ.
Die supporters maakt het toch niets uit,
Al degradeert Feyenoord ze blijven toch wel komen,
het zijn de enige echte supporters van Nederland..... Hondstrouw!
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:13
Nee dankjewel.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:24
Graag
Vind ik leuk
Floaz +899
woensdag 12 september 2018 om 22:24
Eindelijk gaat ie weg zucht
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:52
En dan .. nog een keer Verbeek
Vind ik leuk
Floaz +899
woensdag 12 september 2018 om 22:53
Of Frank de Boer
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:54
Of Ronald
Of Bergkamp
Of Keizer
Of Advocaat
Of Jonk
Of Cocu
Of Brands
Of Meulensteen
Of vd Looi
Of Hansie Hansie
Vind ik leuk
Fritske01 +5333
donderdag 13 september 2018 om 07:16
Of Erwin Koeman.
Vind ik leuk
rinirat +4241
woensdag 12 september 2018 om 22:40
Is een stap terug daar word je niet beter van
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 12 september 2018 om 22:43
Ze mogen hem nu ook al hebben hoor. AZ moet een nieuwe fase in.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:51
Keizer naar AZ of Jans
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 12 september 2018 om 22:56
Beide niet. Liever Bosz en anders Slot de kans geven.
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:57
Bosz krijgt nog elke maand een zak met geld uit Duitsland, die zal nog wel effe op de camping blijven zitten
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 12 september 2018 om 22:58
In de zomer zal hij vast wel eens een keer aan het werk willen ;) Met AZ een goede kans op zijn carrière weer op te pakken
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:59
Zou kunnen, zie hem liever op de plek van Koeman ;)
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 12 september 2018 om 23:00
Laat Koeman naar lekker hij oranje kloten xD haha
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 23:01]
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:50
Vreemde keuze, past daar niet echt. Meer een club voor vd Gaag ofzo
Vind ik leuk
Floaz +899
woensdag 12 september 2018 om 22:52
Misschien kan ie Seuntjes meenemen, ze mogen elkaar graag
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 22:56
Van az naar Utrecht? Hahaha
Vind ik leuk
woensdag 12 september 2018 om 23:08
Zoals ik al zei: Nu kan het speculeren over de nieuwe trainer weer beginnen. Al die deskundige journalisten zaten fout met al hun speculaties. Wacht gewoon af dat voorkomt een nieuwe mispeer.
En vd Brom is alleen welkom als hij dit jaar bewijst punten te kunnen halen tegen de top drie.
Vind ik leuk
Markieee +1278
woensdag 12 september 2018 om 23:21
Ja dat kunnen ze wel willen, maar waarom zou hij van AZ naar Utrecht gaan; is een flinke stap naar achteren, terwijl ie het heel goed bij AZ.
Vind ik leuk
Tollolsuda +145
woensdag 12 september 2018 om 23:35
Van de brom wil top 3 of duitsland eng of spanje. Stam wilde ook niet. Dus ik zou voot maurice Steijn gaan of bv wouters met alle respect. De meesten willen zich er njet aa branden. Geen eer te behalen . Zeggen ze in de wandelgangen
Vind ik leuk
Mr. O +1712
woensdag 12 september 2018 om 23:36
Best een leuke naam voor die toren:
De ‘Bromtoren’
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 00:11
Als ik eerder op het AZ forum zo mee las, zal het gros van de AZ-supporters "Brommetje" op de fiets willen komen brengen.

Utrecht kan beter een poging voor Slot wagen (mocht hij dat willen natuurlijk). Financieel en organisatorisch is AZ verder dan de FCU, al is het gat kleiner dan voorheen. Maar niet voor niets zijn Vitesse en AZ voorbeelden om zich meer dan sportief alleen mee te kunnen meten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 00:11]
Vind ik leuk
De fries +2111
donderdag 13 september 2018 om 00:16
Goede trainer trapt genoeg open deuren in ; doen !!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 01:07
Ja doe maar! Anders gaat de media media Oktober weer vragen aan AZ en hem waarom z'n contract afloopt, geen vertrouwen etc....
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 04:02
Toch echt een stap terug..zie ik em niet doen, miss de top van belgie of een van het rechter rijtje in de bundesliga
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 06:27
Van AZ naar FC Utrecht?????,dat zou wel weer een flinke stap terug zijn. Ik denk dat hij nog niet klaar is bij AZ.
Vind ik leuk
Friend +407
donderdag 13 september 2018 om 06:40
Utrecht had tussenstap met Advokaat beter kunnen overslaan en meteen proberen om Peter Bosz naar Utrecht te krijgen !
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 07:02
liever vandaag dan morgen. Go John!
Vind ik leuk
mchollie +3699
donderdag 13 september 2018 om 07:06
He wat een nieuws, de vlag gaat uit hier.
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
donderdag 13 september 2018 om 07:13
Is voor alsnog de mening van een journalist.

Bosz staat te popelen om het over te nemen.
Vind ik leuk
Barry10 +1373
donderdag 13 september 2018 om 07:16
Is John vd Brom niet toe aan een stap omhoog? Doet het volgens mij nooit echt onverdienstelijk overal?
Vind ik leuk
mcmodd +28823
donderdag 13 september 2018 om 07:36
Waarom wordt er verwacht dat Van den Brom deze overstap maakt? Hij staat voor de taak om AZ bij de eerste drie te laten spelen, wie weet nog wel beter.
Misschien smaakt dat zo goed, dat hij nog wel wat langer in Alkmaar blijft.
We moeten eerst maar zien hoe deze competitie zich gaat afspelen, daarna zijn er ook meer mogelijkheden.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 08:05
Ach Anton Lippold, deze man heb ik nog niet veel nuttigs zien schrijven.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14533
donderdag 13 september 2018 om 08:10
v.d. Brom naar Utrecht en Bosz naar AZ, heb ik van een hele betrouwbare bron vernomen.....geloof me !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14533
donderdag 13 september 2018 om 08:10
Nee. ik kan die bron niet vermelden
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 08:13]
Vind ik leuk
129 +954
donderdag 13 september 2018 om 09:09
Kleurloos clubje dat Utrecht. Saaiheid troef. Duffe supporters, die zich alleen op internet roeren. Kortom, Vd Brom past daar perfect.
Vind ik leuk
Ben +190
donderdag 13 september 2018 om 11:03
Van brom gaat naar België
Vind ik leuk
Cookee +13063
donderdag 13 september 2018 om 13:09
Het succes van AZ zit niet in vd Brom maar in iemand anders.
Ik heb Utrecht hoog zitten, die halen ook kwa spelers altijd kwaliteit, ik geloof dit bericht niet... maar insiders zullen me vast meer kunnen vertellen.
Vind ik leuk
129 +954
donderdag 13 september 2018 om 15:02
Moet het allemaal nog maar zien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:03]
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 22:45
Prima als in Alkmaar weer een nieuw gezicht komt. Arne slot wordt waarschijnljk doorgeschoven. Peter Bosz zou ik geweldig vinden. Nog meer aanvallen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws