Opvallend gerucht: FC Utrecht denkt aan Van den Brom als nieuwe trainer

    Opvallend gerucht: FC Utrecht denkt aan Van den Brom als nieuwe trainer

    woensdag 12 september 2018 om 21:32

    John van den Brom is een 'voorname kandidaat' om na dit seizoen aan de slag te gaan bij FC Utrecht. Dat meldt journalist Anton Lippold woensdagavond.

    FC Utrecht maakte woensdag bekend dat Dick Advocaat het seizoen afmaakt in de Domstad, met assistenten Zeljko Petrovic, Rick Kruys en Marinus Dijkhuizen aan zijn zijde. Omdat de zeventigjarige Advocaat alleen als tussenpaus fungeert, moet Utrecht op zoek naar een trainer voor volgend seizoen. Eén van de kandidaten is Van den Brom, aldus Lippold.

    De kans bestaat dat Van den Brom bezig is aan zijn laatste jaar bij AZ, waar hij sinds september 2014 onder contract staat. In Alkmaar bewees de oud-trainer van onder meer ADO Den Haag, Vitesse en Anderlecht zich als een peoplemanager en die kwaliteiten kunnen hem van pas komen bij Utrecht. Zijn AZ-contract loopt aan het einde van het seizoen af.

    Poll

    Van den Brom naar FC Utrecht: zie jij het gebeuren?

    (3784 stemmen)

    Plaats een reactie

    SCH Fan +60
    woensdag 12 september 2018 om 21:38
    Wtf
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:19
    Ja hè? Echt te toevallig. Ik lag ook net aan Brom te denken. Gekkigheid.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 21:38
    Van de brom bij utreg, had ik niet verwacht. Maar wel welkom heeft bewezen een goede trainer te zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 21:38
    Niet een stap vooruit dan voor van den Brom. Andere uitdaging oké dat snap ik maar dan zou ik als ik van den Brom was liever naar het buitenland gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 21:39
    Waarom stap terug doen? Ik zoud hem best bij Ajax willen zien!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2662
    woensdag 12 september 2018 om 21:39
    Ik denk dat dit voor John een mooie stap is...
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 21:42
    Zeker utreg blijft een mooie club.
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    woensdag 12 september 2018 om 21:49
    Zeker een mooie club.
    Maar momenteel niet de status van AZ.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 21:50
    Komt nog wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:00
    In potentie is Utrecht veel groter!! Sterker nog zou moeten kunnen concurreren met PSV.


    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 22:03
    Psv is al top, utreg komt eraan. Gaan ze helemaal janken in dat dorp daar.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:08
    Qua ligging in het land, qua stadsgrote gaat dat met een beetje goede extra sponsors helemaal goed komen!! Zou mooi zijn dat ze structuureel aan gaan halen bij de top
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 22:11
    Zouden nog wat grote sponsors bij moeten komen. Zitten grote bedrijven in utreg en omstreken. Denk dat het wel goed komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:14
    Ik hoop het. Zou mooi zijn als Rabo Utrecht en PSV gaat sponsoren voor dikke miljoenen.


    Maar zijn nog veel hele grote mooie bedrijven ja. Utrecht heeft veel mee uitstraling als dat de dorpelingen uit Adam doen vermoeden.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12470
    woensdag 12 september 2018 om 22:17
    Denk als ze dit lezen, dat de Rabobank gelijk onze mooie clubs sponseren. Utreg en PSV alleen aan de top.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 21:42
    Goede stap voor John.
    Vind ik leuk
    Twente +104
    woensdag 12 september 2018 om 21:43
    Ja ik heb ook gehoort dat jurgen klopp naar Excelsior gaat 😂😂
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2293
    woensdag 12 september 2018 om 21:49
    willen ze ten hag niet terug ?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 23:22
    Heb je liever De Boer terug dan?
    Nu zie je weer leuk voetbal en resultaten. Dat is een tijd geleden.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 21:50
    Ik denk niet dat hij het ziet zitten om met dat muitende zootje millennials aan de slag te gaan.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2344
    woensdag 12 september 2018 om 21:52
    nou dit weer hahaha
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    woensdag 12 september 2018 om 21:52
    Geen tactische hoogvlieger maar wel een trainer met een beleving die bij fcu past.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29876
    woensdag 12 september 2018 om 21:53
    Zou hem niet echt helpen.
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    woensdag 12 september 2018 om 22:10
    Advocaat en dan v.d. Brom moet die TD niet onmiddellijk ontslagen worden bij die relclub?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 23:23
    Uit welk ei ben jij gekropen?
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    donderdag 13 september 2018 om 11:54
    Ze hadden jou tegen de kachel moeten spuiten met zo'n onderbouwde opmerking.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:14
    Waarom FC een relclub noemen?
    Waarom de TD ontslaan?
    Wie begint er nu met niet onderbouwde opmerkingen?
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    donderdag 13 september 2018 om 21:47
    Blijf niet in herhaling treden op alle berichten van die relclub. In t kort Willem Janssen zoals Peter R zei een NSBér trainer van 71 nergens iets bereikt alleen met maffia miljoenen bij Zenith. Dus slecht geleide club, verder zit het me gebakken (lucht).
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:59
    Wat ben jij zielig.
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    donderdag 13 september 2018 om 22:03
    De waarheid is nu eenmaal keihard, zielepoot.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 00:09
    Tok tok
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    vrijdag 14 september 2018 om 11:20
    Zeer origineel heb je nog meer van deze?
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:12
    John ga eens in de KUIP kijken misschien is dat wat voor je,
    zelfde niveau als AZ.
    Die supporters maakt het toch niets uit,
    Al degradeert Feyenoord ze blijven toch wel komen,
    het zijn de enige echte supporters van Nederland..... Hondstrouw!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:13
    Nee dankjewel.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:24
    Graag
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    woensdag 12 september 2018 om 22:24
    Eindelijk gaat ie weg zucht
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:52
    En dan .. nog een keer Verbeek
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    woensdag 12 september 2018 om 22:53
    Of Frank de Boer
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:54
    Of Ronald
    Of Bergkamp
    Of Keizer
    Of Advocaat
    Of Jonk
    Of Cocu
    Of Brands
    Of Meulensteen
    Of vd Looi
    Of Hansie Hansie
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    donderdag 13 september 2018 om 07:16
    Of Erwin Koeman.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8358
    woensdag 12 september 2018 om 22:36
    Ik kom hem persoonlijk langs brengen met een doos gebak voor Frans.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:51
    Lekker dankbaar
    Vind ik leuk
    Jur74 +8358
    woensdag 12 september 2018 om 23:13
    Trainer is een passant en de meeste az supporters zijn klaar het hem, daarbij geen enkele prijs gewonnen. Dat komt mede omdat hij zich graag aanpast aan de tegenstander.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 07:43
    LoL, meeste supporters zijn super blij met john
    Vind ik leuk
    Jur74 +8358
    donderdag 13 september 2018 om 08:36
    Doe eens een rondje door het stadion met de vraag of John moet verlengen of niet. Ik weet de uitslag al.
    Vind ik leuk
    rinirat +2222
    woensdag 12 september 2018 om 22:40
    Is een stap terug daar word je niet beter van
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2106
    woensdag 12 september 2018 om 22:43
    Ze mogen hem nu ook al hebben hoor. AZ moet een nieuwe fase in.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:51
    Keizer naar AZ of Jans
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2106
    woensdag 12 september 2018 om 22:56
    Beide niet. Liever Bosz en anders Slot de kans geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:57
    Bosz krijgt nog elke maand een zak met geld uit Duitsland, die zal nog wel effe op de camping blijven zitten
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2106
    woensdag 12 september 2018 om 22:58
    In de zomer zal hij vast wel eens een keer aan het werk willen ;) Met AZ een goede kans op zijn carrière weer op te pakken
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:59
    Zou kunnen, zie hem liever op de plek van Koeman ;)
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2106
    woensdag 12 september 2018 om 23:00
    Laat Koeman naar lekker hij oranje kloten xD haha
    [Reactie gewijzigd op woensdag 12 september 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:50
    Vreemde keuze, past daar niet echt. Meer een club voor vd Gaag ofzo
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    woensdag 12 september 2018 om 22:52
    Misschien kan ie Seuntjes meenemen, ze mogen elkaar graag
    Vind ik leuk
    Jur74 +8358
    woensdag 12 september 2018 om 23:16
    Dat zou fantastisch zijn.
    Vind ik leuk
    Floaz +972
    donderdag 13 september 2018 om 07:46
    Piet Velthuizen ook gelijk mee, welke nog meer?
    Vind ik leuk
    Jur74 +8358
    donderdag 13 september 2018 om 08:35
    Die kan ik niet beoordelen, dus daar heb ik nog geen mening over.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 22:56
    Van az naar Utrecht? Hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 23:08
    Zoals ik al zei: Nu kan het speculeren over de nieuwe trainer weer beginnen. Al die deskundige journalisten zaten fout met al hun speculaties. Wacht gewoon af dat voorkomt een nieuwe mispeer.
    En vd Brom is alleen welkom als hij dit jaar bewijst punten te kunnen halen tegen de top drie.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    woensdag 12 september 2018 om 23:21
    Ja dat kunnen ze wel willen, maar waarom zou hij van AZ naar Utrecht gaan; is een flinke stap naar achteren, terwijl ie het heel goed bij AZ.
    Vind ik leuk
    woensdag 12 september 2018 om 23:35
    Van de brom wil top 3 of duitsland eng of spanje. Stam wilde ook niet. Dus ik zou voot maurice Steijn gaan of bv wouters met alle respect. De meesten willen zich er njet aa branden. Geen eer te behalen . Zeggen ze in de wandelgangen
    Vind ik leuk
    Mr. O +956
    woensdag 12 september 2018 om 23:36
    Best een leuke naam voor die toren:
    De ‘Bromtoren’
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 00:11
    Als ik eerder op het AZ forum zo mee las, zal het gros van de AZ-supporters "Brommetje" op de fiets willen komen brengen.

    Utrecht kan beter een poging voor Slot wagen (mocht hij dat willen natuurlijk). Financieel en organisatorisch is AZ verder dan de FCU, al is het gat kleiner dan voorheen. Maar niet voor niets zijn Vitesse en AZ voorbeelden om zich meer dan sportief alleen mee te kunnen meten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    De fries +571
    donderdag 13 september 2018 om 00:16
    Goede trainer trapt genoeg open deuren in ; doen !!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 01:07
    Ja doe maar! Anders gaat de media media Oktober weer vragen aan AZ en hem waarom z'n contract afloopt, geen vertrouwen etc....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 04:02
    Toch echt een stap terug..zie ik em niet doen, miss de top van belgie of een van het rechter rijtje in de bundesliga
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 06:27
    Van AZ naar FC Utrecht?????,dat zou wel weer een flinke stap terug zijn. Ik denk dat hij nog niet klaar is bij AZ.
    Vind ik leuk
    Friend +80
    donderdag 13 september 2018 om 06:40
    Utrecht had tussenstap met Advokaat beter kunnen overslaan en meteen proberen om Peter Bosz naar Utrecht te krijgen !
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 07:02
    Dat zal fantastisch zijn als hij bij ons weg gaat. Nog een jaar doorbijten en klaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 07:02
    liever vandaag dan morgen. Go John!
    Vind ik leuk
    mchollie +3430
    donderdag 13 september 2018 om 07:06
    He wat een nieuws, de vlag gaat uit hier.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    donderdag 13 september 2018 om 07:13
    Is voor alsnog de mening van een journalist.

    Bosz staat te popelen om het over te nemen.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1393
    donderdag 13 september 2018 om 07:16
    Is John vd Brom niet toe aan een stap omhoog? Doet het volgens mij nooit echt onverdienstelijk overal?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22809
    donderdag 13 september 2018 om 07:36
    Waarom wordt er verwacht dat Van den Brom deze overstap maakt? Hij staat voor de taak om AZ bij de eerste drie te laten spelen, wie weet nog wel beter.
    Misschien smaakt dat zo goed, dat hij nog wel wat langer in Alkmaar blijft.
    We moeten eerst maar zien hoe deze competitie zich gaat afspelen, daarna zijn er ook meer mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 08:05
    Ach Anton Lippold, deze man heb ik nog niet veel nuttigs zien schrijven.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    donderdag 13 september 2018 om 08:10
    v.d. Brom naar Utrecht en Bosz naar AZ, heb ik van een hele betrouwbare bron vernomen.....geloof me !
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    donderdag 13 september 2018 om 08:10
    Nee. ik kan die bron niet vermelden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    129 +854
    donderdag 13 september 2018 om 09:09
    Kleurloos clubje dat Utrecht. Saaiheid troef. Duffe supporters, die zich alleen op internet roeren. Kortom, Vd Brom past daar perfect.
    Vind ik leuk
    Ben +84
    donderdag 13 september 2018 om 11:03
    Van brom gaat naar België
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    donderdag 13 september 2018 om 13:09
    Het succes van AZ zit niet in vd Brom maar in iemand anders.
    Ik heb Utrecht hoog zitten, die halen ook kwa spelers altijd kwaliteit, ik geloof dit bericht niet... maar insiders zullen me vast meer kunnen vertellen.
    Vind ik leuk
    129 +854
    donderdag 13 september 2018 om 15:02
    Moet het allemaal nog maar zien.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:45
    Prima als in Alkmaar weer een nieuw gezicht komt. Arne slot wordt waarschijnljk doorgeschoven. Peter Bosz zou ik geweldig vinden. Nog meer aanvallen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend gerucht: FC Utrecht denkt aan Van den Brom als nieuwe trainer