Van der Vaart kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan

    "Van der Vaart kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan"

    donderdag 13 september 2018 om 17:22

    Cristiano Ronaldo is bij uitstek hét voorbeeld voor talenten. Dat stelt Ruud Krol, die onder de indruk is van de Portugees en geen hoge pet op heeft van de talentvolle voetballers in Nederland.

    "Natuurlijk had hij al veel talent, maar hij mag wat dat aangaat natuurlijk niet in de schaduw van Lionel Messi staan", aldus Krol tegen Tardelli over Ronaldo. "Echter, als je hoort hoe enorm Ronaldo aan zichzelf blijft werken, denk ik: hallo, Nederlandse talenten, hebben jullie je ogen dicht of zo? Kijk wat er nodig is om die internationale topper te worden!"

    Krol verdenkt Nederlandse talenten ervan niet graag genoeg te willen. "Ik weet niet of Rafael van der Vaart véél minder talent had dan Cristiano Ronaldo. Maar Van der Vaart speelt al zes of zeven jaar bijna geen wedstrijden meer en kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan."

    "Wesley Sneijder heeft het natuurlijk langer volgehouden, maar ook bij hem is het steeds minder geworden. En ze zijn nauwelijks ouder dan Ronaldo. Maar die heeft veel meer drive, vertrouwt veel minder op zijn talent", aldus de oud-international. "Ronaldo is niet de enige hoor, maar wel het meest sprekende voorbeeld. Kunnen Nederlandse talenten een voorbeeld aan nemen."

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +7112
    donderdag 13 september 2018 om 17:25
    Ik weet het wel, Ruud.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:27
    Ruud zit zwaar aan de drugs.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:31
    Is hij samen met jouw aan t 'chinezen' dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:33
    Yup
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:55
    Doe Ruud de groeten.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:40
    keej
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27052
    donderdag 13 september 2018 om 17:28
    Hoe dan?
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    donderdag 13 september 2018 om 17:55
    Wat een gelul vd Vaart is net zo goed als Daley Blind
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    donderdag 13 september 2018 om 17:55
    Waaaaaaat
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:09
    Ruk je ook op Blind? In elke topic heb je het over hem. Heeft Blind je ergens in een kroeg in Amsterdam afgewezen ofzo?
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    donderdag 13 september 2018 om 18:12
    Hé, hoe weet jij dat nu weer?!?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:04
    Logisch, jij komt sexueel gefrustreerd over. Met name over je droomman Blind.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Fussball +120
    donderdag 13 september 2018 om 21:49
    Jij gaat mij niet wijsmaken dat vd Vaart zo slecht is?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 13 september 2018 om 17:27
    Helemaal mee eens altijd in je eigen blijven investeren.
    Vind ik leuk
    Nashua +6725
    donderdag 13 september 2018 om 18:19
    Precies, v/d Vaart & Sneijder waren meer in het nieuws omtrent hun privéleven dan om hun extra trainingen.

    Wel waren ze beiden met hun overgewicht bezig, dat zegt al genoeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4192
    donderdag 13 september 2018 om 18:35
    Dat is het, Bij Nederlandse voetballers heerst geen topsportmentaliteit in de zin van in jezelf investeren, 90 % van die gasten gaat na de training lekker naar huis.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Om de too te bereiken moet je iets meer geven als een ander.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:27
    100%
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14765
    donderdag 13 september 2018 om 17:29
    Ben geen fan van CR7, maar wat een beest en held is dat zeg!
    Kan elke voetballer een voorbeeld aan nemen, die inzet en passie is ongelooflijk.
    Diep respect voor die man.
    Vind ik leuk
    Zicodinho +238
    donderdag 13 september 2018 om 17:51
    Zie hier hoe u, als u niet per se fan bent van iemand, u diegene ook niet gelijk hoeft te haten. Zo kan het ook mensen :)
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1065
    donderdag 13 september 2018 om 20:36
    Precies dat!
    En zo geldt dat ook voor clubs, groeperingen etc.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:29
    Hier kan hij wel eens gelijk in hebben, van der Vaart was echt een enorm talent.Niet voor niets werd hij uitgeroepen tot Golden boy,geloof dat die verkiezing zo heet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14765
    donderdag 13 september 2018 om 17:37
    Grootste talent van Europa is dat toch?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:54
    Ja klopt.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14765
    donderdag 13 september 2018 om 20:58
    Blijkt maar weer dat talent, in de meeste gevallen, niet genoeg is.
    Ene Messi uitgezonderd dan..
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 13 september 2018 om 17:39
    Je vergist je gozert golden globe.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:52
    Nee, die is voor Neymar.
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    donderdag 13 september 2018 om 17:55
    Was het niet Golden shower boy🤔
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:57
    Was hij t die Patricia Paay in d'r bek zeikte?
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    donderdag 13 september 2018 om 17:58
    Geen idee, ik was het niet in ieder geval
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:59
    Gvd, ik moet toch ineens pissen!
    Vind ik leuk
    rexxo +188
    donderdag 13 september 2018 om 19:03
    Hier word ik nou pislink om. Heeft ze niet genoeg gezeik over haar heen gehad. Altijd die mensen die lopen te sassen, je gaat er spontaan van op en in iemand urineren in de badkuip.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:10]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 22:13
    Haha
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:36
    Niet te geloven, van der Vaar vergelijken met o.a. Messie en Ronaldo is net zo iets als geloven in dit Kut kabinet wat alleen zorgt dat de rijken het steeds beter krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:47
    Qua talent doen ronaldo en vd vaart niet zoveel voor elkaar onder hoor. Misschien moeilijk je strot uit te krijgen als feyenoord fan. Het laat alleen maar zien wat toewijding en hard werken in combinatie met talent kan behalen
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    donderdag 13 september 2018 om 18:06
    Als Breuer bij Sparta net wat harder had getraind was hij net zo goed geworden als Ramos
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:40
    Die had geen talent, die vlieger gaat dus niet op. Beter lezen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:00
    🤣
    Vind ik leuk
    Potjan3 +300
    donderdag 13 september 2018 om 17:37
    Vd vaart kan zijn afscheidsrondje conditioneel niet eens meer aan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 17:37]
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 13 september 2018 om 17:40
    In zijn goede jaren was het wel een toppertje hoor.
    Vind ik leuk
    Potjan3 +300
    donderdag 13 september 2018 om 17:42
    Absoluut waar. Maar die jaren liggen alweer een behoorlijk stuk achter ons.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16509
    donderdag 13 september 2018 om 17:46
    Dat is ook precies van Ruud Krol zegt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    donderdag 13 september 2018 om 17:53
    Lezen is moeilijk voor sommige hier Degraaf.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16509
    donderdag 13 september 2018 om 17:55
    Tja Jarinr10, ben net in een vorig topic daar ook al achter gekomen ;-)
    Vind ik leuk
    Potjan3 +300
    donderdag 13 september 2018 om 18:15
    Ik reageer op iemand die op mij reageert.dus lekker belangrijk wat Ruud zegt.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:54
    Van de Vaart moet lekker gaan kappen het is klaar ga iets met de jeugd doen bij een mooie club
    Kan je ook weer iets mooi,s mee bereiken
    Als je daarin je energie stopt
    Succes
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    Degraaf +16509
    donderdag 13 september 2018 om 17:56
    Precies, dat kappen had hij jaren geleden al moeten doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:59
    Noem arjen robben dan ook even, nog altijd wereldtopper. Van persie helaas last van blessures, anders had hij ook nog prima meegekund in een topcompetitie.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:13
    Ronaldo is wereld klasse zonder enig twijfel.

    Maar sommige hier doen net alsof vd Vaart er geen hout van kon 😂.

    Vd vaart is wereld wijd talent van de wereld geworden "golden boy"

    Was de man in de bundesliga in zijn 1e HSV periode.
    Begon in Madrid zijn laatste seizoen zonder Rug nummer om vervolgens alsnog een rugnummer te krijgen en zich zelf in de basis spelen.

    En was 2 jaar de smaakmaker bij Tottenhamhotspur in de Premier League.

    En als toetje een interlandje of 109.

    Maar nee hij kon er niks van... 😅
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:22
    Hoi corne
    Dat bedoel ik niet hij was in zijn goede jaren zeker een topper
    Maar nu is hij toch uit gevoetbald ??
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:24
    Ja dat klopt, had na Spanje lekker moeten kappen.

    Was een extreme topper in z'n Madrid, tottenham jaren.
    Vind ik leuk
    yuuup +9313
    donderdag 13 september 2018 om 18:16
    Op naar Luxemburg.
    Vind ik leuk
    Hesses +959
    donderdag 13 september 2018 om 19:16
    De wereld heeft idd maar een paar echt grote talenten...CR7...Nelom...Rutjes...Te vrede...de rest is middelmaat
    Vind ik leuk
    barry m +157
    donderdag 13 september 2018 om 20:34
    Ronaldo is gewoon een top sporter!
    ik denk dat bijna geen enkel land spelers heeft met zo n metaliteit als ronaldo

    het lijkt erop dat het moeilijk is om een nederlandse voetballer te motiveren om meer te trainen om beter te worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:46
    Arjan robben??
    Vergeet hij hem soms even op te noemen.
    Speelt nog steeds op zijn 33e als ik het niet fout heb.
    Nog steeds op de top
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7833
    donderdag 13 september 2018 om 22:50
    Sneijder is op zijn dertigste gestopt met voetballen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4256
    donderdag 13 september 2018 om 23:51
    Ik vind dat mr Napels wel een punt heeft..
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    vrijdag 14 september 2018 om 05:49
    Messi die wordt overal heilig verklaard maar aan het einde van de rit is hij toch de persoon van de verloren finales met zijn land. De laatste CL overwinning ligt ondertussen toch ook alweer onder een laagje stof. Prijzen winnen is het enige dat telt en daarvan heeft Ronaldo er ook wel een paar op zijn lijstje staan.
    Vind ik leuk
    Chrisje73 +85
    vrijdag 14 september 2018 om 07:34
    Vind Ronaldo wel een extreem voorbeeld, dus ook niet eerlijk om iedereen te vergelijken met hem. Kuyt zou een beter voorbeeld zijn. Had veel minder talent maar was wel veel fitter dan menige uit die generatie.
    Vind ik leuk
    Krav +37
    vrijdag 14 september 2018 om 10:06
    Niet elk lichaam kan topsport lange tijd aan. De ene is op zn 28e op en de ander kan tot zn 40e blijven presteren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Van der Vaart kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan"