Van der Vaart kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan

"Van der Vaart kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan"

Gepubliceerd: donderdag 13 september 2018 om 17:22do 13-09-2018 om 17:22

Cristiano Ronaldo is bij uitstek hét voorbeeld voor talenten. Dat stelt Ruud Krol, die onder de indruk is van de Portugees en geen hoge pet op heeft van de talentvolle voetballers in Nederland.

"Natuurlijk had hij al veel talent, maar hij mag wat dat aangaat natuurlijk niet in de schaduw van Lionel Messi staan", aldus Krol tegen Tardelli over Ronaldo. "Echter, als je hoort hoe enorm Ronaldo aan zichzelf blijft werken, denk ik: hallo, Nederlandse talenten, hebben jullie je ogen dicht of zo? Kijk wat er nodig is om die internationale topper te worden!"

Krol verdenkt Nederlandse talenten ervan niet graag genoeg te willen. "Ik weet niet of Rafael van der Vaart véél minder talent had dan Cristiano Ronaldo. Maar Van der Vaart speelt al zes of zeven jaar bijna geen wedstrijden meer en kan tegenwoordig het niveau in Denemarken niet meer aan."

"Wesley Sneijder heeft het natuurlijk langer volgehouden, maar ook bij hem is het steeds minder geworden. En ze zijn nauwelijks ouder dan Ronaldo. Maar die heeft veel meer drive, vertrouwt veel minder op zijn talent", aldus de oud-international. "Ronaldo is niet de enige hoor, maar wel het meest sprekende voorbeeld. Kunnen Nederlandse talenten een voorbeeld aan nemen."

Plaats een reactie

Cheat Codes +7734
donderdag 13 september 2018 om 17:25
Ik weet het wel, Ruud.
Vind ik leuk
#Keizerout +41548
donderdag 13 september 2018 om 17:28
Hoe dan?
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 13 september 2018 om 17:55
Wat een gelul vd Vaart is net zo goed als Daley Blind
Vind ik leuk
Markieee +1058
donderdag 13 september 2018 om 17:55
Waaaaaaat
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:09
Ruk je ook op Blind? In elke topic heb je het over hem. Heeft Blind je ergens in een kroeg in Amsterdam afgewezen ofzo?
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 13 september 2018 om 18:12
Hé, hoe weet jij dat nu weer?!?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:04
Logisch, jij komt sexueel gefrustreerd over. Met name over je droomman Blind.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:04]
Vind ik leuk
Fussball +279
donderdag 13 september 2018 om 21:49
Jij gaat mij niet wijsmaken dat vd Vaart zo slecht is?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:27
100%
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
donderdag 13 september 2018 om 17:29
Ben geen fan van CR7, maar wat een beest en held is dat zeg!
Kan elke voetballer een voorbeeld aan nemen, die inzet en passie is ongelooflijk.
Diep respect voor die man.
Vind ik leuk
Zicodinho +284
donderdag 13 september 2018 om 17:51
Zie hier hoe u, als u niet per se fan bent van iemand, u diegene ook niet gelijk hoeft te haten. Zo kan het ook mensen :)
Vind ik leuk
Geenclubhaat +1047
donderdag 13 september 2018 om 20:36
Precies dat!
En zo geldt dat ook voor clubs, groeperingen etc.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 13 september 2018 om 17:29
Hier kan hij wel eens gelijk in hebben, van der Vaart was echt een enorm talent.Niet voor niets werd hij uitgeroepen tot Golden boy,geloof dat die verkiezing zo heet.
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
donderdag 13 september 2018 om 17:37
Grootste talent van Europa is dat toch?
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 13 september 2018 om 17:54
Ja klopt.
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
donderdag 13 september 2018 om 20:58
Blijkt maar weer dat talent, in de meeste gevallen, niet genoeg is.
Ene Messi uitgezonderd dan..
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 13 september 2018 om 17:55
Was het niet Golden shower boy🤔
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 13 september 2018 om 17:57
Was hij t die Patricia Paay in d'r bek zeikte?
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 13 september 2018 om 17:58
Geen idee, ik was het niet in ieder geval
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 13 september 2018 om 17:59
Gvd, ik moet toch ineens pissen!
Vind ik leuk
rexxo +6747
donderdag 13 september 2018 om 19:03
Hier word ik nou pislink om. Heeft ze niet genoeg gezeik over haar heen gehad. Altijd die mensen die lopen te sassen, je gaat er spontaan van op en in iemand urineren in de badkuip.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 13 september 2018 om 22:13
Haha
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:36
Niet te geloven, van der Vaar vergelijken met o.a. Messie en Ronaldo is net zo iets als geloven in dit Kut kabinet wat alleen zorgt dat de rijken het steeds beter krijgen.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:47
Qua talent doen ronaldo en vd vaart niet zoveel voor elkaar onder hoor. Misschien moeilijk je strot uit te krijgen als feyenoord fan. Het laat alleen maar zien wat toewijding en hard werken in combinatie met talent kan behalen
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 13 september 2018 om 18:06
Als Breuer bij Sparta net wat harder had getraind was hij net zo goed geworden als Ramos
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:40
Die had geen talent, die vlieger gaat dus niet op. Beter lezen
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:00
🤣
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 17:59
Noem arjen robben dan ook even, nog altijd wereldtopper. Van persie helaas last van blessures, anders had hij ook nog prima meegekund in een topcompetitie.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:13
Ronaldo is wereld klasse zonder enig twijfel.

Maar sommige hier doen net alsof vd Vaart er geen hout van kon 😂.

Vd vaart is wereld wijd talent van de wereld geworden "golden boy"

Was de man in de bundesliga in zijn 1e HSV periode.
Begon in Madrid zijn laatste seizoen zonder Rug nummer om vervolgens alsnog een rugnummer te krijgen en zich zelf in de basis spelen.

En was 2 jaar de smaakmaker bij Tottenhamhotspur in de Premier League.

En als toetje een interlandje of 109.

Maar nee hij kon er niks van... 😅
Vind ik leuk
yuuup +10387
donderdag 13 september 2018 om 18:16
Op naar Luxemburg.
Vind ik leuk
Hesses +1161
donderdag 13 september 2018 om 19:16
De wereld heeft idd maar een paar echt grote talenten...CR7...Nelom...Rutjes...Te vrede...de rest is middelmaat
Vind ik leuk
barry m +476
donderdag 13 september 2018 om 20:34
Ronaldo is gewoon een top sporter!
ik denk dat bijna geen enkel land spelers heeft met zo n metaliteit als ronaldo

het lijkt erop dat het moeilijk is om een nederlandse voetballer te motiveren om meer te trainen om beter te worden.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:46
Arjan robben??
Vergeet hij hem soms even op te noemen.
Speelt nog steeds op zijn 33e als ik het niet fout heb.
Nog steeds op de top
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
donderdag 13 september 2018 om 22:50
Sneijder is op zijn dertigste gestopt met voetballen.
Vind ik leuk
Marco S +6563
donderdag 13 september 2018 om 23:51
Ik vind dat mr Napels wel een punt heeft..
Vind ik leuk
orion73 +1540
vrijdag 14 september 2018 om 05:49
Messi die wordt overal heilig verklaard maar aan het einde van de rit is hij toch de persoon van de verloren finales met zijn land. De laatste CL overwinning ligt ondertussen toch ook alweer onder een laagje stof. Prijzen winnen is het enige dat telt en daarvan heeft Ronaldo er ook wel een paar op zijn lijstje staan.
Vind ik leuk
Krav +202
vrijdag 14 september 2018 om 10:06
Niet elk lichaam kan topsport lange tijd aan. De ene is op zn 28e op en de ander kan tot zn 40e blijven presteren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws