Vak P komt met statement: 'Wij leggen niet zomaar het werk neer'

    Vak P komt met statement: 'Wij leggen niet zomaar het werk neer'

    donderdag 13 september 2018 om 19:16

    Of FC Dordrecht - FC Twente nou doorgaat of niet, Vak P stapt hoe dan ook de bus in. De fanatieke supportersafdeling is niet blij dat het duel op losse schroeven staat vanwege de aangekondigde politiestaking. Vrijdagmiddag krijgen ze pas te horen of het duel met Dordrecht doorgaat.

    'Mocht de wedstrijd alsnog afgelast worden, dan is er een alternatief programma Dordrecht-uit', schrijft Vak P op Facebook. 'Zoals jullie misschien hebben meegekregen wil de politie weer eens scoren over de rug van supporters, waardoor het doorgaan van Dordrecht-uit nog niet zeker is. Wederom zijn de supporters de dupe.'

    Vak P is niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven. 'Omdat wij niet zomaar het werk neerleggen en al netjes een paar snipperuren hebben opgenomen, gaan we hoe dan ook de reis naar Dordrecht maken', kondigt Vak P aan.

    'De bus is al geregeld en het bier staat koud, niets staat ons in de weg om alsnog die kant op te gaan. Dat wordt vast en zeker een gezellige middag en avond in de kroegen van de binnenstad van Dordt...We wensen de politie verder veel succes met hun staking, van ons mogen ze wegblijven! Tot morgen!'

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 19:17
    Idd een paar gram mee en je eigen weer flink misdragen kleutertjes
    Vind ik leuk
    Luiehond +1979
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    Laten ze gaan staken met prinsjesdag! Nee die poppenkast moet altijd doorgaan!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:26
    Gewoon werken voor je geld, en zeker niet het voetbal gebruiken om salaris verhoging af te dwingen
    Vind ik leuk
    Aal +22121
    donderdag 13 september 2018 om 19:28
    DAF! Helemaal met je eens! Gajes die hun club een slechte naam bezorgd is het! Al is die naam toch al naar de donder....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:31
    Domme reactie!!
    Kijk naar de piloten.
    Door hun staken kun je ook niet vliegen!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26941
    donderdag 13 september 2018 om 21:48
    Ach. Als je niets wilt betalen voor je vliegticket mag je ook geen kwaliteit verwachten
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:31
    Iedereen tegen twente, de knvb, de politie, Gertjan Verbeek, de rest van Nederland. De clubs in de ED. Kijk gvd een keer naar jezelf en gedraag je eens zoals t zou horen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 21:30
    Het gaat over vak P, niet over mij of iedere andere willekeurige Twente supporter.
    Jij maakt van het bijzondere het algemene. Dat doe je vaker: als een handjevol zich misdraagt veroordeel je de groep. Intellectueel zeer gammel.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:57
    K kan dr ook nie veel aan doen dat t toxic gehalte onder de twentefans hoog is. De harde kern zijn een stel gasten die denken dat ze boven de wet staan. Een kwart van de “supporters”is sws afgehaakt of kijkt nu naar een andere club. Dr zijn wel normale twentefans. K heb ze helaas nog nooit mogen ontmoeten.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 22:05
    Je legt weer alle verantwoordelijkheid voor je reacties bij de ander;’ als de ander nou niet zo raar doet, hoef ik mij verbaal niet te misdragen’.
    Zit er geen waardigheid in jou ? Voldoende zelfrespect om je fatsoen te behouden, ongeacht dat wat de ander doet?
    Je trapt expres als een onbeschaafd iemand en zegt eigenlijk dat je vrije wil er niet is; ‘ ik moet wel, want De Ander.....
    Blijkbaar stuur jij niet jezelf, maar wangedrag van de ander stuurt jou.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:09
    Sorry voortaan zal ik zeggen: alle twentefans behalve die paarduizend die wél normaal kunnen doen, niet misplaatst arrogant zijn, achter hun club staan, niet janken dat nederland hun club irritant vind nadat zij AZ, Vitesse, Ajax, Feyenoord en PSV aan t bespotten waren en tot slot een beetje zelfkennis hebben.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 22:16
    Bij elke club heb je halfgaren. Ik herken me nergens in en ik verdedig nooit wangedrag. Ik ben namelijk geen ‘we’. Vak P is geen ‘we’, ik ben voor vak p qua sfeeracties e.d. maar wangedrag en (erger nog) bagatelliseren hekel ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:29
    Dat is mooi, en weet je, k kan me best voorstellen dat mijn opmerkingen in t verkeerde keelgat schieten bij de mensen die wél aardig zijn, toch zal k t de volgende keer weer doen. Over de jaren heen hebben fans mooie clubs bespot en uitgelachen. Ik doe hetzelfde bij twente, ik geloof niet in karma maar ik vind het persoonlijk erg leuk dat ze gedegradeerd zijn. Dat twentefans dan vervolgens dat niet kunnen handelen en alles behalve hunzelf de schuld geven aan een ondergang van hun club irriteert me en dan denk ik niet na over het percentage aardige mensen. K ga nie elk bericht van me afzwakken. Dan verliest t kracht.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 22:41
    Degradatie : eigen schuld
    Wanbeleid: ergens zie je dat dingen niet kloppen, maar je stelt jezelf gerust en : hoe kan ik het hard maken? Op een bestuur heb je trouwens geen invloed, zelfs als de boel is ingestort heb je geen enkele inbreng.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:48
    Dat laatste snap ik, en k vind t rot voor de echte supporters. Maar ja, ikzelf kan er smakelijk om lachen. En ik begrijp dat jij dat niet doet. Maar rekening houden daar ben ik nie zo van, dus alvast excuses voor de volgende keer.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 22:59
    Ik maak ook grappen over Twente . Wijn van Doyen druiven is een steek naar mijn eigen club.
    Vind ik leuk
    Post +203
    vrijdag 14 september 2018 om 09:46
    Dmitri ik heb al vaker aan gegeven daar waar jij op doelt dat is hoog uit een groep van ongeveer 50 personen(Let wel dit zijn geen supporters )zo'n groep heb je bij elke club ook bij die van jou ik zou zeggen laat de rest met rust want dat wat jij schrijft gaat niet over die 24000 goede supporters ik ben nog steeds trots op mijn club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:49
    Niet meer reageren op deze kuik'n.
    Zijn haat is ontstaan door een lek gestoken band van zijn vader bij een wedstrijdje van Twente.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:06
    Je woont toch in Hengelo? Ooit je schuilkelder uitgegaan? Wat een domme opmerking weer vol met haat en rancune. Waar dat vandaan komt, heb inmiddels een idee, maar geef je opgekropte woede lekker ergens anders op af knul.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:12
    Ik ken mensen, waar denk je dat mn afkeer voor twente in eerste instantie door komt, ga je een keer leuk naar een wedstrijdje steken die ****** je banden lek en kan je lekker naar huis lopen vanaf enschede. Plus als psver opgroeien in Hengelo waarbij Twentefans nou niet bepaald de meest aardige personen zijn. Je dacht t zeker zelf al? Maar los van dat begint dat wij tegen iedereen gedoe met te vervelen. Ze zijn door hun eigen wanbeleid gedegradeerd en iedereen die anders denkt moet stil zijn.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12006
    donderdag 13 september 2018 om 22:38
    Misschien is er een vogel met een scherpe snavel tegen je banden aan gevlogen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:43
    Een specht zeker.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:41
    WIJ TEGEN IEDEREEN!!!!!
    Vind ik leuk
    Gertt +218
    donderdag 13 september 2018 om 20:17
    In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    donderdag 13 september 2018 om 21:21
    Nee man .. gave actie van vakkie P

    Gewoon een biertje gaan drinken .. niks mis mee toch ?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:22
    Is er weer zoveel bij jullie het land ingekomen, dat jullie weer 20 gram doorvoeren naar het achterland?
    Vind ik leuk
    Voetbal 1 +99
    donderdag 13 september 2018 om 23:16
    Wat willen die gasten nu. Hopen dat er een harde kern van Feyenoord of wat dan ook op afkomt als iedereen dit weet als ze daar zijn. Leuk vooruitzicht in Dortrecht dan. Iedereen tegen ons zeggen ze maar maken er het er zelf zo naar.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:17
    Stel hersenlozen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Idd je snapt niet dat ze door de selectieprocedure bij de politie zijn gekomen.

    Vak P is toch niet het vak voor de Politie?!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    markie +897
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Hier weer eens de rede waarom er wel politie aanwezig moet zijn. Voor dit soort zielige figuren...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Zover komen ze niet in dordrecht. Het mag dan wel klein zijn, maar als het moet staan ze er 😜 kan ik als dordtenaar verzekeren
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Ja vooral die jongens van GSC/ODS uit Dordrecht

    Wat een kut volk
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Leg mij ff uit waarom die jongens geen biertje mogen gaan kopen daar ?

    Wellicht dat jij dan als supporter van welke club dan ook op de zondagmiddag ook je stad niet uit mag.
    Wel goed voor de CO2 emissie !
    Vind ik leuk
    Hesses +1047
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Zou k niet doen....hoe dichter bij Dordt hoe rotter t wordt ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Kneuzen van Vak-P...Mislukte Duitse hooligans... Nog nooit zo'n bende stumpers meegemaakt.
    Vind ik leuk
    Echt? +3707
    donderdag 13 september 2018 om 19:20
    Ik zou ff doorrijden naar Rotterdam, maken we er een gezellig dagje van voor die Tukkers....
    Vind ik leuk
    Luiehond +1979
    donderdag 13 september 2018 om 19:27
    Echt?
    Vind ik leuk
    NvC +4409
    donderdag 13 september 2018 om 19:21
    “Scoren over de rug van supporters”. Haha rot op. Het is door lui zoals jullie dat er zo veel politie nodig is.
    Vind ik leuk
    Echt? +3707
    donderdag 13 september 2018 om 19:30
    Oh ja joh?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:32
    Ja.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3137
    donderdag 13 september 2018 om 19:24
    is dat twents of zo dreigen om je zin te krijgen
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 21:35
    Nee. Ik heb bijvoorbeeld niets te maken met vak p in deze kwestie. Los van wat ik van vind.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    donderdag 13 september 2018 om 19:26
    Tuurlijk... nu nog een zakkie snuif en het komt allemaal goed. De wedstrijd wordt verboden en vakkie P wordt op de snelweg verzocht om te keren... succes verzekerd!
    Vind ik leuk
    lol123 +357
    donderdag 13 september 2018 om 19:26
    Kinderfeestje in Dordrecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:30
    Want tukkers staan boven de politie. Mislukte snuivertjes, gadverdamme.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:31
    De acties van de politie gaan pas om 18.00 uur beginnen vrijdag. Voor die tijd de bus aan de kant en vasthouden als de wedstrijd niet door gaat.
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    donderdag 13 september 2018 om 19:31
    Wordt morgen gezellig in de stad daar kun je nu al wel van uitgaan natuurlijk . Kunnen zich toch niet normaal gedragen dir lui.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    donderdag 13 september 2018 om 20:07
    Oja, en anders club misdragen zich niet? Misschien dat Picornie er anders over denkt
    Vind ik leuk
    Nbl +525
    donderdag 13 september 2018 om 20:57
    Heeft die hier mee te maken gaat over vak p ??
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1798
    donderdag 13 september 2018 om 19:32
    Ik snap het wel, die lopen flink wat poederomzet mis als die wedstrijd niet doorgaat!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:35
    nu kan de dordste agenten alsnog niet staken hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:35
    Hasj coke pillen ,zo gaan wij vrijdag op pad
    Vind ik leuk
    Mall00t +5602
    donderdag 13 september 2018 om 19:38
    Van P heeft zo onderhand een dagtaak aan al die statements. Misschien is het een idee dat ze hun energie in plaats van deze onzin eens gaan steken in het oefenen van dat You'll Never Walk Alone. Hun op hol geslagen uitvoering klinkt nergens naar een werkt vooral op de lachspieren.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:54
    Zowiezo blijft het ynwa het mooist klinken op anfield en die imitatie duitsers verpesten t hele lied
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:00
    Helemaal mee eens. Fc Twente is echt de wannabe club van Liverpool FC... met dat gietijzeren hek (met die pony) net zoals op Anfield. Ynwa hoort alleen bij Liverpool. Het zou toch raar zijn als ze opeens "hand in hand" of een ander willekeurig clunlied gaan zingen in bijv. Valencia.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:59
    volgens mij zingen ze dat ook bij Feyenoord maar daar mag het wel van jou ofwat
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:01
    Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:21
    ik begrijp het heel goed
    jij vind dat YNWA alleen bij Liverpool hoort en begint te janken dat ze dat bij Twente ook zingen
    maar je vergeet ff de rest van de clubs op te noemen , waar ze dit nummer ook zingen , zoals Feyenoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:17
    Dit bericht gaat toch over Twente? Dus ik had alle clubs op moeten noemen waar ze Ynwa zingen volgens jou?
    Wie is er dan een jankerd?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:38
    jij ...
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    donderdag 13 september 2018 om 20:05
    Zowiezo??? Haha en dat praat over Duitsers. Iemand die zelf niet eens Nederlands kan
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1520
    donderdag 13 september 2018 om 19:40
    Vak P heeft weer eens aandacht nodig
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:51
    Hebben deze gasten werk?
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    donderdag 13 september 2018 om 20:06
    Wij wonen tenminste niet op een flatje zoals iedereen in het westen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:57
    Rare reactie die totaal niet aansluit bij mijn vraag. Maar maak vooral deze reis naar het westen. Voorbij Holten zal er al een wereld voor je open gaan.
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    vrijdag 14 september 2018 om 06:16
    Klopt..hoe verder voorbij Holten, hoe zwarter het voor je ogen wordt. Wat wil je nou horen dan? Waarom zouden mensen hier geen werk hebben? Denk dat er meer werklozen in het westen zitten..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 06:32
    Het ging mij om vak P. Daar zitten niet de meest heldere gezien hun doen en laten.
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    vrijdag 14 september 2018 om 08:59
    Ik zit daar zelf ook en met 99% van de mensen daar is niks mee aan de hand. Maar is dit niet bij elke club?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:58
    Dan is het nog opmerkelijker wat ze namens vak P uitkramen als ze maar 1% van het vak zijn.
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    vrijdag 14 september 2018 om 14:54
    Misschien is het zelfs maar 1 iemand die het zegt. Maar dont worry; wedstrijd gaat gewoon door. Vraag me af van welke “burgerlijke” club jij dan we supporter bent
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:09
    Jullie ‘vrienden’ uit Utrecht.
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    vrijdag 14 september 2018 om 21:55
    Ik heb niks tegen Utrecht.. net als Twente, Az etc heb je dat soort clubs nodig om een competitie iets van interessant te maken. Maar ook op de bunnikside zullen ongetwijfeld drugsverslaafden en werklozen zitten😉
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    donderdag 13 september 2018 om 23:10
    Denk dat je graag op mijn flatje zou willen wonen. En dat zeg ik als tukker in het westen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26587
    donderdag 13 september 2018 om 19:57
    Wat is dat toch met Tukkers en niet luisteren en je aan de regeltjes houden..
    Vind ik leuk
    Slayerized +1351
    donderdag 13 september 2018 om 21:38
    Het gaat om vak P. Houd het daar dan bij.
    Vind ik leuk
    Joeks +39
    donderdag 13 september 2018 om 20:11
    Volgens mij staat er nergens dat we ons gaan misdragen of wel? Trieste lui hier
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5629
    donderdag 13 september 2018 om 20:14
    Godverdomme vak P... Je kan ook zeggen, als de politie niet wil zorgen voor een veilige voetbal middag, dan moeten wij dat maar doen, geef ons maar een stapel hesjes wij zorgen dat iedere voetbalfan een heerlijke middag heeft.

    Twente moet zich schamen voor dat hele vak P.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 13 september 2018 om 20:18
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    donderdag 13 september 2018 om 20:26
    Done
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 13 september 2018 om 20:30
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    sven3d3 +97
    donderdag 13 september 2018 om 20:37
    Heeft niet zo veel met verraden te maken lijkt me.
    Vind ik leuk
    chicken +11404
    donderdag 13 september 2018 om 21:28
    Iets met sympathie kweken..
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 13 september 2018 om 22:07
    Jij begrijpt er weinig van hé.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:26
    Het bier staat al koud dat is het aller belangrijkste !
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:29
    Ludieke actie,ze moeten toch wat
    Vind ik leuk
    klick +905
    donderdag 13 september 2018 om 20:35
    pffff wat een onzin
    Vind ik leuk
    Lesseh +157
    donderdag 13 september 2018 om 20:45
    Misdragen zich, het zijn net baby's je moet op tijd de sluiers verschonen anders beschijten ze zich. Geen scholing en opvoeding genoten zielig.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    Humberto01 +467
    donderdag 13 september 2018 om 20:51
    Hou toch op aandacht zoekers. Stap in de bus en hou verder je mond! Man wat een publiciteitsgeil volk is dat Vak P. En jullie van VP besteden aandacht aan deze coke snuivers en pillenslikkers. Als er geen politie in Dordrecht is zou ik ze, voordat ze Enschede uitrijden, al direct naar de Grosche Veste terug sturen. Als ze dan alsnog willen meppen, laten ze dat dan maar mooie in hun home town doen en een andere stad niet belasten.

    Zij willen even bepalen wat er gebeuren moet, ik moet er hard om lachen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    Royke24 +9
    donderdag 13 september 2018 om 20:59
    Voor de dood van Twente supporter Erik Lassche was het prima tussen Feijenoord en Twente supporters. Alleen door een dwaas die zich Feijenoord supporter noemde. Is het helemaal verkeerd gegaan jammer genoeg. Want.... er zijn maar 2 clubs in Nederland met een echte trouwe aanhang.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +467
    donderdag 13 september 2018 om 21:20
    wacht nu maar gewoon even af, met je trouwe aanhang. Als ze twee of drie jaar in de Keuken Competitie blijven dan zul je zien dat die trouwe aanhang zienderogen zal slinken. Dit jaar is het nog even aanzien en coulance, maar als hierna nog één of twee seizoenen KKC wordt, dan zul je zien dat de aantallen flink naar beneden kukelen, die 'trouwe aanhang"
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:00
    Haha, hij is leuk.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:12
    Goede actie!

    Popo moet niet zeiken
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9157
    donderdag 13 september 2018 om 22:16
    Oftewel, dat wordt dan een teringzooi. Maak je naam maar waar dan.... Vak P
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +220
    donderdag 13 september 2018 om 23:03
    Snipperuren? Hahaahaaa
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    vrijdag 14 september 2018 om 08:26
    '...wil de politie weer eens scoren over de rug van supporters... Wederom zijn de supporters de dupe'.
    Ja nou, die gemene politie toch.. altijd maar weer die deugdzame supporters plagen.

    Droeftoeters zonder enige zelfreflectie, dat spul van Vakkie P.
    Sterkte, caféhouders in Dordrecht...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk