Vak P komt met statement: 'Wij leggen niet zomaar het werk neer'

Vak P komt met statement: 'Wij leggen niet zomaar het werk neer'

Gepubliceerd: donderdag 13 september 2018 om 19:16do 13-09-2018 om 19:16

Of FC Dordrecht - FC Twente nou doorgaat of niet, Vak P stapt hoe dan ook de bus in. De fanatieke supportersafdeling is niet blij dat het duel op losse schroeven staat vanwege de aangekondigde politiestaking. Vrijdagmiddag krijgen ze pas te horen of het duel met Dordrecht doorgaat.

'Mocht de wedstrijd alsnog afgelast worden, dan is er een alternatief programma Dordrecht-uit', schrijft Vak P op Facebook. 'Zoals jullie misschien hebben meegekregen wil de politie weer eens scoren over de rug van supporters, waardoor het doorgaan van Dordrecht-uit nog niet zeker is. Wederom zijn de supporters de dupe.'

Vak P is niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven. 'Omdat wij niet zomaar het werk neerleggen en al netjes een paar snipperuren hebben opgenomen, gaan we hoe dan ook de reis naar Dordrecht maken', kondigt Vak P aan.

'De bus is al geregeld en het bier staat koud, niets staat ons in de weg om alsnog die kant op te gaan. Dat wordt vast en zeker een gezellige middag en avond in de kroegen van de binnenstad van Dordt...We wensen de politie verder veel succes met hun staking, van ons mogen ze wegblijven! Tot morgen!'

Plaats een reactie

donderdag 13 september 2018 om 19:17
Idd een paar gram mee en je eigen weer flink misdragen kleutertjes
Vind ik leuk
Luiehond +2560
donderdag 13 september 2018 om 19:24
Laten ze gaan staken met prinsjesdag! Nee die poppenkast moet altijd doorgaan!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:26
Gewoon werken voor je geld, en zeker niet het voetbal gebruiken om salaris verhoging af te dwingen
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:31
Domme reactie!!
Kijk naar de piloten.
Door hun staken kun je ook niet vliegen!!
Vind ik leuk
dhrwobo +45675
donderdag 13 september 2018 om 21:48
Ach. Als je niets wilt betalen voor je vliegticket mag je ook geen kwaliteit verwachten
Vind ik leuk
Gertt +231
donderdag 13 september 2018 om 20:17
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid..
Vind ik leuk
Gizmo +3692
donderdag 13 september 2018 om 21:21
Nee man .. gave actie van vakkie P

Gewoon een biertje gaan drinken .. niks mis mee toch ?
Vind ik leuk
Voetbal 1 +181
donderdag 13 september 2018 om 23:16
Wat willen die gasten nu. Hopen dat er een harde kern van Feyenoord of wat dan ook op afkomt als iedereen dit weet als ze daar zijn. Leuk vooruitzicht in Dortrecht dan. Iedereen tegen ons zeggen ze maar maken er het er zelf zo naar.
Vind ik leuk
haruun +902
donderdag 13 september 2018 om 19:17
Stel hersenlozen.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
donderdag 13 september 2018 om 19:27
Idd je snapt niet dat ze door de selectieprocedure bij de politie zijn gekomen.

Vak P is toch niet het vak voor de Politie?!
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:29]
Vind ik leuk
markie +3113
donderdag 13 september 2018 om 19:19
Hier weer eens de rede waarom er wel politie aanwezig moet zijn. Voor dit soort zielige figuren...
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:20
Zover komen ze niet in dordrecht. Het mag dan wel klein zijn, maar als het moet staan ze er 😜 kan ik als dordtenaar verzekeren
Vind ik leuk
Gizmo +3692
donderdag 13 september 2018 om 21:25
Ja vooral die jongens van GSC/ODS uit Dordrecht

Wat een kut volk
Vind ik leuk
Gizmo +3692
donderdag 13 september 2018 om 21:24
Leg mij ff uit waarom die jongens geen biertje mogen gaan kopen daar ?

Wellicht dat jij dan als supporter van welke club dan ook op de zondagmiddag ook je stad niet uit mag.
Wel goed voor de CO2 emissie !
Vind ik leuk
Hesses +1256
donderdag 13 september 2018 om 19:19
Zou k niet doen....hoe dichter bij Dordt hoe rotter t wordt ;-)
Vind ik leuk
Mark Debee +256
donderdag 13 september 2018 om 19:19
Kneuzen van Vak-P...Mislukte Duitse hooligans... Nog nooit zo'n bende stumpers meegemaakt.
Vind ik leuk
Echt? +5214
donderdag 13 september 2018 om 19:20
Ik zou ff doorrijden naar Rotterdam, maken we er een gezellig dagje van voor die Tukkers....
Vind ik leuk
Luiehond +2560
donderdag 13 september 2018 om 19:27
Echt?
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 13 september 2018 om 19:21
“Scoren over de rug van supporters”. Haha rot op. Het is door lui zoals jullie dat er zo veel politie nodig is.
Vind ik leuk
Echt? +5214
donderdag 13 september 2018 om 19:30
Oh ja joh?
Vind ik leuk
4everfcu +5467
donderdag 13 september 2018 om 19:24
is dat twents of zo dreigen om je zin te krijgen
Vind ik leuk
Slayerized +2113
donderdag 13 september 2018 om 21:35
Nee. Ik heb bijvoorbeeld niets te maken met vak p in deze kwestie. Los van wat ik van vind.
Vind ik leuk
lol123 +355
donderdag 13 september 2018 om 19:26
Kinderfeestje in Dordrecht.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:31
De acties van de politie gaan pas om 18.00 uur beginnen vrijdag. Voor die tijd de bus aan de kant en vasthouden als de wedstrijd niet door gaat.
Vind ik leuk
Nbl +819
donderdag 13 september 2018 om 19:31
Wordt morgen gezellig in de stad daar kun je nu al wel van uitgaan natuurlijk . Kunnen zich toch niet normaal gedragen dir lui.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 19:35]
Vind ik leuk
Joeks +62
donderdag 13 september 2018 om 20:07
Oja, en anders club misdragen zich niet? Misschien dat Picornie er anders over denkt
Vind ik leuk
Nbl +819
donderdag 13 september 2018 om 20:57
Heeft die hier mee te maken gaat over vak p ??
Vind ik leuk
PoepWagen +2251
donderdag 13 september 2018 om 19:32
Ik snap het wel, die lopen flink wat poederomzet mis als die wedstrijd niet doorgaat!
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:35
nu kan de dordste agenten alsnog niet staken hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:35
Hasj coke pillen ,zo gaan wij vrijdag op pad
Vind ik leuk
Mall00t +5618
donderdag 13 september 2018 om 19:38
Van P heeft zo onderhand een dagtaak aan al die statements. Misschien is het een idee dat ze hun energie in plaats van deze onzin eens gaan steken in het oefenen van dat You'll Never Walk Alone. Hun op hol geslagen uitvoering klinkt nergens naar een werkt vooral op de lachspieren.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:54
Zowiezo blijft het ynwa het mooist klinken op anfield en die imitatie duitsers verpesten t hele lied
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:00
Helemaal mee eens. Fc Twente is echt de wannabe club van Liverpool FC... met dat gietijzeren hek (met die pony) net zoals op Anfield. Ynwa hoort alleen bij Liverpool. Het zou toch raar zijn als ze opeens "hand in hand" of een ander willekeurig clunlied gaan zingen in bijv. Valencia.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 22:59
volgens mij zingen ze dat ook bij Feyenoord maar daar mag het wel van jou ofwat
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:01
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:21
ik begrijp het heel goed
jij vind dat YNWA alleen bij Liverpool hoort en begint te janken dat ze dat bij Twente ook zingen
maar je vergeet ff de rest van de clubs op te noemen , waar ze dit nummer ook zingen , zoals Feyenoord
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 11:17
Dit bericht gaat toch over Twente? Dus ik had alle clubs op moeten noemen waar ze Ynwa zingen volgens jou?
Wie is er dan een jankerd?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 11:38
jij ...
Vind ik leuk
Joeks +62
donderdag 13 september 2018 om 20:05
Zowiezo??? Haha en dat praat over Duitsers. Iemand die zelf niet eens Nederlands kan
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
donderdag 13 september 2018 om 19:40
Vak P heeft weer eens aandacht nodig
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 19:51
Hebben deze gasten werk?
Vind ik leuk
Joeks +62
donderdag 13 september 2018 om 20:06
Wij wonen tenminste niet op een flatje zoals iedereen in het westen
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:57
Rare reactie die totaal niet aansluit bij mijn vraag. Maar maak vooral deze reis naar het westen. Voorbij Holten zal er al een wereld voor je open gaan.
Vind ik leuk
Joeks +62
vrijdag 14 september 2018 om 06:16
Klopt..hoe verder voorbij Holten, hoe zwarter het voor je ogen wordt. Wat wil je nou horen dan? Waarom zouden mensen hier geen werk hebben? Denk dat er meer werklozen in het westen zitten..
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 06:32
Het ging mij om vak P. Daar zitten niet de meest heldere gezien hun doen en laten.
Vind ik leuk
Joeks +62
vrijdag 14 september 2018 om 08:59
Ik zit daar zelf ook en met 99% van de mensen daar is niks mee aan de hand. Maar is dit niet bij elke club?
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:58
Dan is het nog opmerkelijker wat ze namens vak P uitkramen als ze maar 1% van het vak zijn.
Vind ik leuk
Joeks +62
vrijdag 14 september 2018 om 14:54
Misschien is het zelfs maar 1 iemand die het zegt. Maar dont worry; wedstrijd gaat gewoon door. Vraag me af van welke “burgerlijke” club jij dan we supporter bent
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 21:09
Jullie ‘vrienden’ uit Utrecht.
Vind ik leuk
Joeks +62
vrijdag 14 september 2018 om 21:55
Ik heb niks tegen Utrecht.. net als Twente, Az etc heb je dat soort clubs nodig om een competitie iets van interessant te maken. Maar ook op de bunnikside zullen ongetwijfeld drugsverslaafden en werklozen zitten😉
Vind ik leuk
Wilkie58 +228
donderdag 13 september 2018 om 23:10
Denk dat je graag op mijn flatje zou willen wonen. En dat zeg ik als tukker in het westen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
donderdag 13 september 2018 om 19:57
Wat is dat toch met Tukkers en niet luisteren en je aan de regeltjes houden..
Vind ik leuk
Slayerized +2113
donderdag 13 september 2018 om 21:38
Het gaat om vak P. Houd het daar dan bij.
Vind ik leuk
Joeks +62
donderdag 13 september 2018 om 20:11
Volgens mij staat er nergens dat we ons gaan misdragen of wel? Trieste lui hier
Vind ik leuk
Frietbakker +5808
donderdag 13 september 2018 om 20:14
Godverdomme vak P... Je kan ook zeggen, als de politie niet wil zorgen voor een veilige voetbal middag, dan moeten wij dat maar doen, geef ons maar een stapel hesjes wij zorgen dat iedere voetbalfan een heerlijke middag heeft.

Twente moet zich schamen voor dat hele vak P.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1571
donderdag 13 september 2018 om 20:18
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:19]
Vind ik leuk
sven3d3 +157
donderdag 13 september 2018 om 20:26
Done
Vind ik leuk
TopsyKrets +1571
donderdag 13 september 2018 om 20:30
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:49]
Vind ik leuk
sven3d3 +157
donderdag 13 september 2018 om 20:37
Heeft niet zo veel met verraden te maken lijkt me.
Vind ik leuk
chicken +15038
donderdag 13 september 2018 om 21:28
Iets met sympathie kweken..
Vind ik leuk
TopsyKrets +1571
donderdag 13 september 2018 om 22:07
Jij begrijpt er weinig van hé.
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:26
Het bier staat al koud dat is het aller belangrijkste !
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 20:29
Ludieke actie,ze moeten toch wat
Vind ik leuk
klick +1373
donderdag 13 september 2018 om 20:35
pffff wat een onzin
Vind ik leuk
Lesseh +142
donderdag 13 september 2018 om 20:45
Misdragen zich, het zijn net baby's je moet op tijd de sluiers verschonen anders beschijten ze zich. Geen scholing en opvoeding genoten zielig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
Humberto01 +962
donderdag 13 september 2018 om 20:51
Hou toch op aandacht zoekers. Stap in de bus en hou verder je mond! Man wat een publiciteitsgeil volk is dat Vak P. En jullie van VP besteden aandacht aan deze coke snuivers en pillenslikkers. Als er geen politie in Dordrecht is zou ik ze, voordat ze Enschede uitrijden, al direct naar de Grosche Veste terug sturen. Als ze dan alsnog willen meppen, laten ze dat dan maar mooie in hun home town doen en een andere stad niet belasten.

Zij willen even bepalen wat er gebeuren moet, ik moet er hard om lachen!
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 20:54]
Vind ik leuk
Royke24 +10
donderdag 13 september 2018 om 20:59
Voor de dood van Twente supporter Erik Lassche was het prima tussen Feijenoord en Twente supporters. Alleen door een dwaas die zich Feijenoord supporter noemde. Is het helemaal verkeerd gegaan jammer genoeg. Want.... er zijn maar 2 clubs in Nederland met een echte trouwe aanhang.
Vind ik leuk
Humberto01 +962
donderdag 13 september 2018 om 21:20
wacht nu maar gewoon even af, met je trouwe aanhang. Als ze twee of drie jaar in de Keuken Competitie blijven dan zul je zien dat die trouwe aanhang zienderogen zal slinken. Dit jaar is het nog even aanzien en coulance, maar als hierna nog één of twee seizoenen KKC wordt, dan zul je zien dat de aantallen flink naar beneden kukelen, die 'trouwe aanhang"
[Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:22]
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 21:12
Goede actie!

Popo moet niet zeiken
Vind ik leuk
Roodbergen +10192
donderdag 13 september 2018 om 22:16
Oftewel, dat wordt dan een teringzooi. Maak je naam maar waar dan.... Vak P
Vind ik leuk
Wilkie58 +228
donderdag 13 september 2018 om 23:03
Snipperuren? Hahaahaaa
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 08:26
'...wil de politie weer eens scoren over de rug van supporters... Wederom zijn de supporters de dupe'.
Ja nou, die gemene politie toch.. altijd maar weer die deugdzame supporters plagen.

Droeftoeters zonder enige zelfreflectie, dat spul van Vakkie P.
Sterkte, caféhouders in Dordrecht...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:27]
Vind ik leuk